'WILK' NIE SPROSTAŁ ABRAHAMOWI

W najważniejszej walce na gali w Kilonii Piotr Wilczewski (30-3, 10 KO) mimo dzielnej postawy przegrał wysoko na punkty  z byłym mistrzem świata wagi średniej - Arthurem Abrahamem (34-3, 27 KO). Pojedynek był znacznie bardziej wyrównany, niż wskazuje punktacja (118-109, 118-109 i 119-108), niemniej jednak nie można mówić o żadnym przekręcie. "Król Artur" obronił peryferyjny pas WBO European i wkrótce stanie przed szansą walki o tytuł federacji World Boxing Organization.

Wilczewski rozpoczął z dużym szacunkiem dla siły Abrahama. Polak atakował bardzo ostrożnie i klinczował przy seriach sierpów rywala. W końcówce "Wilk" zaczął bić lewy sierpowy na tułów. Piotr zagapił się nieco w połowie drugiego starcia i przyjął mocny lewy, ale pokiwał tylko głową z uznaniem. Abraham przytrzymywał i bił w tył głowy, co zauważył sędzia ringowy. W końcówce Wilczewski znów zadał kilka celnych ciosów na korpus.

W trzecim starciu Polak starał się kłuć lewym prostym, ale jego uderzenia lądowały na szczelnej gardzie Abrahama. "Król Artur" co kilkadziesiąt sekund decydował się na chaotyczne ataki składające się z kilku sierpów, ale potem wracał do defensywy. Po czwartej rundzie Ulli Wegner jednym słowem skomentował postawę swojego podopiecznego. Poszczególne odsłony są w tym pojedynku trudne do punktowania, żaden z zawodników nie potrafił w początkowej fazie zaakcentować swojej przewagi.

Abraham zaczął się otwierać w piątym starciu. Opuścił ręce i szukał sierpów z doskoku lub nastawiał się na prawy krzyżowy. Wilczewski unikał większości ciosów, ale nie zrobił niczego, by wygrać tę odsłonę. Znakomita szósta runda w wykonaniu "Wilka". Polak atakował i obijał tułów przeciwnika, który opierał się na liny. Abraham zdecydował się na szarżę na początku ostatniej minuty, ale końcówka znów należała do "Wilka", który w ostatnich sekundach złapał "Króla Artura" kapitalnym kontrującym lewym sierpem.

W siódmej odsłonie Abraham nieco odżył. W ostatnich sekundach sędzia ringowy postanowił ukarać Wilczewskiego odebraniem punktu. Decyzja jest o tyle niezrozumiała, że Arthurowi pozwalał do tej pory na różnego rodzaju faule, ale walka odbywa się przecież w Kilonii... W ósmej rundzie Wilczewski wydawał się już nieco zmęczony. Abraham wykorzystał to i przejął inicjatywę. Reprymenda w narożniku dobrze nastawiła Polaka przed dziewiątą rundą. "Wilk" był w niej aktywniejszy, bił celnie i miał wyraźną przewagę. Przyjął kilka mocnych ciosów Abrahama, ale nie zrobiły one na nim wielkiego wrażenia.

Dziesiąte starcie jest kolejnym udanym w wykonaniu Wilczewskiego, ale w jedenastym Abraham rzucił się do zdecydowanego ataku. W końcówce "Król Artur" trafił naprawdę mocno i zranił Piotra, ale ten zachował przytomność umysłu i dzięki klinczom dotrwał do gongu. Wyczerpany "Wilk" dał z siebie wszystko, ale w ostatniej odsłonie nie był już w stanie odwrócić losów tej zaciętej, ale przegranej walki.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: robak1
Data: 31-03-2012 23:40:11 
I teraz popatrzcie , szybkość, lewy prosty, serie ciosów Wilczewskiego i Adamka który waży przecież dużo więcej.
Wilku by to mógł wygrać gdyby nie miał waty w łapach.
 Autor komentarza: mark13pl
Data: 31-03-2012 23:40:19 
co nie sprostał !? BRAWO WILKU !! BARDZO DOBRA WALKA !!
 Autor komentarza: robak1
Data: 31-03-2012 23:40:33 
Punktacja troche zawyżona
 Autor komentarza: benwetz
Data: 31-03-2012 23:40:59 
Punktacja jak zwykle, kpina :) Mi wyszło 115:113 dla Abrahama ale nie 119 albo 118
 Autor komentarza: SprytnyDeni
Data: 31-03-2012 23:41:15 
Spodziewany przebieg walki. Gmitruk udowodnił, że jest znakomitym fachowcem. Brawa dla Piotrka.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 31-03-2012 23:41:42 
Brakowało fizyczności i świeżości. Abraham był do wypunktowania, ale dziś lewy prosty Wilka był delikatnie mówiąc bardzo słaby.
 Autor komentarza: LORZAmasonska
Data: 31-03-2012 23:41:47 
Za mało kombinacji Wilka było , o ile były:/
 Autor komentarza: macko8
Data: 31-03-2012 23:42:44 
powinno byc 116-112, badz 115-111 gdyz ostrzezenia nie powinno byc, a jesli juz to powinien ukarac takze abrahama
 Autor komentarza: Mati056
Data: 31-03-2012 23:43:41 
ABRAHAM vs WILCZEWSKI
1: 9 10
2: 10 9
3: 10 9
4: 9 10
5: 9 10
6: 9 10
7: 10 8
8: 10 9
9: 9 10
10: 9 10
11: 10 9
12: 10 9

114 113

Punktacja kpina. I niby za co odjęcie punktu było w 7 rundzie.
Walka była bardzo wyrównana
 Autor komentarza: Polak1993
Data: 31-03-2012 23:43:57 
Punktacja z dupy, mogłobybyć 118-110 116-112 ale wszystkich rund to Abraham w życiu nie wygrał.
 Autor komentarza: ajo000
Data: 31-03-2012 23:43:59 
wilk to se może poszczekać w lesie, myślałem że go Arthur znokautuje, no ale niestety nie udało się, mało brakowało w 11 rundzie.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 31-03-2012 23:44:08 
No zdecydowanie pkt zazwyża , no ale jak widzilem jakies wyrówane rd to wiedzialem odrazu ze pojda na strone Abraham,wiec nie liczac jakis 3-4 rd remisowych mozna powiedzieć ,ze było jakies 116-112 ale do tego doszły remisowe rd
 Autor komentarza: tomi500
Data: 31-03-2012 23:44:09 
wielkie dzieki za linka bo bym nie obejrzał..Wilk kozak mimo,że nie wygrał walczył na równi z Abrahamem,a to oznacza że jest kozakiem...Dziękujemy Ci Piotrze....
 Autor komentarza: Igormokotow
Data: 31-03-2012 23:44:26 
Dobra walka . Piotrek zrobił dobrą pracę. Fizycznie słabszy. Abraham ciężki do trafienia w gołe mięso. Zresztą on ma twardą szczękę i to jeszcze na 12 śrubach. Jak dla mnie to Piotr pokazał dobrą technikę i szybkość. A werdykt zawyżony.
 Autor komentarza: ahperjan
Data: 31-03-2012 23:45:48 
tak patrze na wasze komentarze i tak szczerze powiem że wy Polacy dziwni jestescie ... nie potraficie obiektywnie ocenic walki tak szczerze przeciez wyraźnie było widać ze Abraham wygrywał większość rund... jestem rodakiem Abrahama , ale np w trakcie walki denerwowałem sie że on fauluje że sędzia tego nie widzi i że niepotrzebnie sędzia dal -1 punkt dla Piotra .... jeszcze tez mnie troche irytuje jak "powiedzmy" piszecie wygra pudzian wygra !!! on jest dobry duzy silny .. a jak przegrywa zaczynacie go wyzywac... dziwny naród
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 31-03-2012 23:46:26 
ja obawiałem się, że Wilku polegnie przed czasem, ale jego obrony okazały się zadziwiająco skuteczne. Polak był dobrze przygotowany taktycznie do tej walki. Abraham mimo niesamowitej siły fizycznej nie potrafił zdominować swojego przeciwnika. wg mnie za tak dobrą postawę Wilka w ringu również odpowiadała jego ekipa, a w szczególności Gmitruk.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 31-03-2012 23:46:39 
Haha 119-108. 116-112 to jest maksimum na korzyść drewna.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 31-03-2012 23:46:57 
Ludzie , bez przesady jakie 115 ; 113 i tego typu werdykty ?????!!!!
Tak naprawde Wilku wygral dwie rundy i to by bylo na tyle , szkoda ale taka prawda.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 31-03-2012 23:47:03 
nie ma roznicy czy 119 do 109 czy 115 do 111, Wilczewski przegral wiekszosc rund, byl ogolnie slabszym piesciarzem, nie dawal sobie rady z twardym ale schematycznym Abrahamem i jego garda, do tego Niemca ciosy byly o wiele wyrazniejsze. Mysle iz grypa miala duzo do powiedzenia w tej walce ale Polak przegral sprawiedliwie, Wilk moze byc czolowka europejska ale do swiatowej mu brakuje, niestety.
 Autor komentarza: sothis
Data: 31-03-2012 23:47:05 
Skoro ukarał Wilka raz to Abrahama powinien conajmniej 2 razy. Wstydu nie bylo, brawo dla Wilka i Gmitruka.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 31-03-2012 23:48:57 
Autor komentarza: Sierak2012
Data: 31-03-2012 23:44:02
jadałem Wilkowi 9 i 10, chodź 10 chyba trochę i tak na wyrost. Jakby to było nawet 120:107 pretensji mieć by niemożna było. Nie wiem czy Wilk trafił Abrahama chociaż raz czysto w cymbał



Zgadzam się , ja dałem 3 rundy dla Wilka ale i tak minimalnie. Słabo , do głowy nie potrafił w ogóle dojść a dużo ciosów na korpus również nie doszło. Kostyra oczywiście przesadzał.
 Autor komentarza: mark13pl
Data: 31-03-2012 23:49:57 
Grzywa cieszymy się, że Abraham pokazał klasę światową. Sorry, ale w walce z lepszymi zawodnikami nie istniał.
 Autor komentarza: macko8
Data: 31-03-2012 23:50:10 
ahperjan
o czym ty piszesz człowieku??? za co te rundy abrahamowi przypisywałes??? za bicie po ramionach i gardzie??? naprawde jesli wyłaczyc pare niepotrzebnych akcji to wilku w obronie zawalczył bardzo, bardzo dobrze. za mało aktywny w ofensywie to przewazyło. mysle ze wilczewski miał lepsza skutecznosc ciosów co mam nadzieje pokaza statystyki
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 31-03-2012 23:50:20 
Wilk wygrał max 3 rundy, trzeba obiektywnie ocenić
niektórzy piszą 115-114 115-113, moim zdaniem to dopiero kpina a nie 118-110
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 31-03-2012 23:51:15 
Punktacja absolutnie prawidłowa, kierujecie się za bardzo patriotycznymi względami. Jeśli w jakiejkolwiek walce Abraham, opuszcza łapy chociaż na moment i zaczyna akcje od lewego to jasno daje do zrozumienia że walka była dla niego ekstremalnie łatwa
 Autor komentarza: grzesiekstaw
Data: 31-03-2012 23:51:45 
Zgadzam się z tobą Mati w całej rozciągłości:) Jak zwykle sędziowie tylko troszeczkę "pomogli" Abrahamowi. Po usłyszeniu punktacji utwierdziłem się niestety w przekonaniu, że Wilkowi do zwycięstwa potrzebny był nokaut. Ogólnie Wilk bardzo dobrze wyglądał pod względem taktycznym, wiedział co miał robić, ale ciało odmówiło mu posłuszeństwa(wiem bo sam ostatnio trenuję boks). Ale niestety bez ostrzeżenia na zimną głowę dawałem remis lub lekką wygraną Abrahama, ale takiej punktacji się nie spodziewałem..... Brawo Wilku za postawę!!! I tak dla mnie jesteś dalej czołówką Super Middleweight. Gdyby odpowiednie zaplecze to kto wie.... Teraz dylemat co dalej z karierą Piotrka... Moim zdaniem będzie z niego bardzo, ale to bardzo dobry trener, wskazuje na to jego charakter, wiedza. Powodzenia Piotrek! Dla mnie i tak pokazał charakter, wygrał ze swoimi słabościami, pokazał że nie ma szklanej szczęki. Brawo!
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 31-03-2012 23:51:52 
A za co u was wyniki 115:112 czy 116:111?? Punktujecie rundy Wilkowi za uniki i dotykanie lewym gardy Abrahama? Walka w stylu jeden zryw na runde i starcie twoje, a takie zrywy i to nie raz na rundę miał Abraham
 Autor komentarza: Zabor
Data: 31-03-2012 23:51:53 
Wilku!!! Przegrałeś, ale z klasą. Bardzo dobra walka. Dzięki za takie widowisko. Nie kończ kariery bo dalej będziemy trzymać kciuki :-)
 Autor komentarza: canuck
Data: 31-03-2012 23:51:57 
Piotrek wlaczyl bardzo dobrze. Byl dobrze przygotowany taktycznie, kondycyjnie oraz psychicznie, ale nie ma ciosu. To bylo za malo na tego dobrego "osilka."

Abraham wygral nieznacznie, ale oczywiscie walka byla w Niemczech, takze rezultat typowo niemiecki. Wedlug mnie Wil wygral przynajmniej 4 rund, czyli wynik 116-112 dla Abraham bylby w miare sprawiedliwy.

Brawa dla Wilka, kazdy polski bokser moze brak z niego przyklad!

Kazdy czolowy bokser wagi supersredniej z dobra technika oraz silnym ciosem by go zniszczyl. Taki artsta jak bute by go przerobil na ormanskiego kebaba.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 31-03-2012 23:52:07 
Autor komentarza: georgedawid
Data: 31-03-2012 23:50:20
"Wilk wygrał max 3 rundy, trzeba obiektywnie ocenić
niektórzy piszą 115-114 115-113, moim zdaniem to dopiero kpina a nie 118-110"

Dokladnie.
 Autor komentarza: ahperjan
Data: 31-03-2012 23:52:33 
macko8 no comment... o czym Ty gadasz wgl?:) jak 30 sekund dluzej 11 runda by trwala i wilku odpłynąłby , a poza tą akcją było sporo silnych ciosów czystych tego nie widzisz? tylko nędzne obrony wilka :) szacun za wytrzymalosc dla niego bo Avetik bardzo mocno bije , ale nic poza tym nie pokazal ... po Arturze splywaly te ciosy .. nic nie czul
 Autor komentarza: macko8
Data: 31-03-2012 23:52:50 
Autor komentarza: Sierak2012
Data: 31-03-2012 23:44:02
jadałem Wilkowi 9 i 10, chodź 10 chyba trochę i tak na wyrost. Jakby to było nawet 120:107 pretensji mieć by niemożna było. Nie wiem czy Wilk trafił Abrahama chociaż raz czysto w cymbał
czystych ciosów było jak na lekarstwo ale zadali ich podobna ilosc i o dziwo te czystsze padły ze strony wilka
 Autor komentarza: mark13pl
Data: 31-03-2012 23:53:24 
apherjan
Nie lubimy Niemców... Możesz już stąd iść.
 Autor komentarza: Deter
Data: 31-03-2012 23:54:45 
Niestety walka bez niespodzianki. Wilczewski zaprezentrował się na swoim poziomie, podobnie Abraham.
Łatwa walka i dominacja Abrahama, Wilczewski nie miał nic do powiedzania prócz kilku zrywów.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 31-03-2012 23:54:51 
Taktycznie również Wilku słabo, Gmitruk chyba głos stracił od wrzeszczenia, "Piotrek lewy na dół" a Wilk lewy na garde Niemca...i klincz, albo cofanie się w lini prostej też naganne zachowanie wilka, uniki w miejscu fajne ale chodzenie na nogach słabiutko zero bujania się w lewo czy prawo.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 31-03-2012 23:55:16 
Niektórzy muszą wreszcie zrozumieć, że Abraham nie jest totalnym drewnem (słabym zawodnikiem). Poziomu Frocha, Kesslera, Dirella nigdy nie osiągnie (nie mówiąc już o Wardzie czy Bute) ale kelnerem nie jest i wielu zawodników nawet w 168 lbs jest w jego zasięgu.
 Autor komentarza: macko8
Data: 31-03-2012 23:55:23 
ahperjan
nie wiem moze jestes niewidomy. ale czysto abraham trafił wilka kilka razy, w tym w 11 rundzie. w niektórych momentach abraham sie poprostu tymi atakami osmieszał. nie ma szans na mistrza, zadnych
 Autor komentarza: ahperjan
Data: 31-03-2012 23:55:44 
w jego żyłach płynie czysta krew Ormiańska :) jedyne co mogę powiedziec to szkoda ze nie zostal w sredniej ... super srednia zadzialala na niego jak na Adamka cięzka :)
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 31-03-2012 23:55:46 
Mi się w innym temacie wkradł błąd w podliczaniu punktacji. Najpierw założyłem, że 2 runda remisowa, ale w przypadku przypisania jej Abrahamowi powinno być: 115:112.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 31-03-2012 23:56:34 
Autor komentarza: Legionnaire
Data: 31-03-2012 23:52:07
Autor komentarza: georgedawid
Data: 31-03-2012 23:50:20
"Wilk wygrał max 3 rundy, trzeba obiektywnie ocenić
niektórzy piszą 115-114 115-113, moim zdaniem to dopiero kpina a nie 118-110"

Dokladnie.



Podbijam i idę na Masternaka : )))))))
 Autor komentarza: martinez688
Data: 31-03-2012 23:57:30 
Bardzo smutno. Pelne rozczarowanie. Wilk wielki charakter ale przygotowany dziś po prostu slabo. Zadnego pomyslu ani taktyki. Przeszedl tak naprawdę kolo walki. Jak on to chcial wygrac???
 Autor komentarza: oscardelaroger
Data: 31-03-2012 23:57:48 
brawo piotrek!!!!
 Autor komentarza: krzysi
Data: 31-03-2012 23:57:49 
a znacie wynik Carlos Takam vs Frans Botha?
 Autor komentarza: simbadbox
Data: 31-03-2012 23:57:57 
dla mnie Wilczewski wypadł słabo . te ciosy lewe, przepraszam pchanie lewą ręką bo ciosem to nazwać się nie da. Brak pomysłu z strony polaka, może był pomysł zmęczyć abrahama ale widać nie poszło tak jak trzeba.
Brak pomysłu, szybkości , kondycji i siły ciosu. Tej walki nie miał szans wygrać.


ps
Była szansa obijania brzucha przecinika ale ten uparcie walił w gardęrękawice przeciwnika .
2x więcej ciosów na korpus i walka mogła by wyglądać inaczej.
Ale najbardziej nie podobało mi się pchane lewe , glaskaniem chciał go znakałtować?
Miejmy nadzieję że wilczek wyciągnie dobre wnioski z tej walki :)
 Autor komentarza: mark13pl
Data: 31-03-2012 23:57:58 
apherjan
Ty działasz na mnie jak pchła na psa. Szkoda, że zostałeś na tym portalu :(
 Autor komentarza: karko
Data: 31-03-2012 23:58:02 
Piosenkie
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 31-03-2012 23:59:00 
Panowie co był to było, szczerze Wilk nie ta klasa co Avetik ale ja tu ma swojego faworyta i właśnie już walczy
 Autor komentarza: ahperjan
Data: 31-03-2012 23:59:27 
dobra to ja stąd zmykam bo widzę że nie ma z kim normalnie podyskutować :))) wiedzialem ze sie takie mega patriotyczne dusze odezwą ..
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 31-03-2012 23:59:33 
macko8, Abraham tak nie trafiał że lewy bok wilka juz w 4 rundzie wyglądał jakby go ktoś kijem lał, a w 11 rundzie trafił Wilka kilka razy czysto chyba z 10 niezłych ciosów Wilk przyjął, czy przynajmniej 10 czystych ciosów przyjął Abraham przez całą walką no nie wiem, ludzie zdejmijcie patriotyczne okulary
 Autor komentarza: tenbashi
Data: 01-04-2012 00:04:58 
Dla mnie wał. Walka remisowa. Bardzo dobra postawa Wilka, Abraham przeciętniak. Jeśli już miałby wygrać Abraham to nie tak zawyżoną punktacją. Brawo Wilku !!!!
 Autor komentarza: KAOS
Data: 01-04-2012 00:05:44 
Brawo Piotrus!!!

Wilk nie byl w roli faworyta, a jednak postawil poprzeczke bardzo wysoko. Szczegolnie do 6-7 rundy, pozniej dominacja Abrahama narastala. Ogromna przewaga warunkow i sily fizycznej zrobila swoje, w sumie to jedyne atuty Abrahama i raczej nie wystarczajce na ponowne zdobycie tytulu mistrza. Nie trudno sobie wyobrazic jak zakonczylaby sie walka gdyby Wilk dysponowal tak silnym uderzeniem jak przyszywany niemiec.
Wilk pokazal charakter, wole zwyciestwa, odpornosc na ciosy, nie zle uniki i odchylenia, jednak nie wystarczylo to na Arthura.
Po tym pojedynku mozna jedynie podziekowac Piotrkowi za postawe w ringu! Walka choc przegrana raczej stawia Piotrka w dobrym swietle i paradoksalnie moze przyczynic sie do otrzymania kolejnej ciekawej propozycji.
 Autor komentarza: macko8
Data: 01-04-2012 00:05:57 
Sierak2012
dobra poczekajmy na statystyki. napisze tylko tyle ze jakby abraham złapał czysciochem wilka to by było po walce
 Autor komentarza: simbadbox
Data: 01-04-2012 00:06:22 
Sierak2012
To jest tak właśnie jak ogląda sie walki z polsatowskim komentarzem.
Tam cios na grde nic nie znaczacy komentowany jest ale,,,,ale piekna kombinacja, przeciwnik juz ledwo żyje,,,,itp
potem wlasnie tacy ludzie piszą jakie to nie uczciwe przecież nasz bokser wiecej pokazał :)
 Autor komentarza: martinez688
Data: 01-04-2012 00:07:47 
Co piszesz? Wilk pojechal wygrac a ty chwalisz że przetrzymal??
 Autor komentarza: macko8
Data: 01-04-2012 00:09:50 
simbadbox
nie rżnij eksperta człowieku. przeciez nikt nie pisze ze wilka oszukali. przegrał. a w jaki sposób to juz kazdy moze sobie dopowiedziec sam. pamietasz ile było dyskusji po pac-dinamita?
 Autor komentarza: mark13pl
Data: 01-04-2012 00:10:29 
simbadbox

a kto słucha Kostyry tak samo jak i ciebie ?
 Autor komentarza: martinez688
Data: 01-04-2012 00:12:04 
Bardzo slaby wystep, liczylem na duzo wiecej
 Autor komentarza: simbadbox
Data: 01-04-2012 00:13:55 
mark13pl
widac ty skoro odpisałeś :)
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 01-04-2012 00:15:24 
Nawet w studiu o nie mówili że punktacja zawyżona, ludzie... W super średniej to była jedna z łatwiejszych walk Abrahama
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 01-04-2012 00:15:52 
Nie powinno być teraz boksu na polsacie ?
 Autor komentarza: simbadbox
Data: 01-04-2012 00:17:21 
macko8
Nie rżnę eksperta
Co miałem napisać że walczył dobrze z tym przeciwnikiem skoro tak nie było i prawie mógł to skonczyć ale tycityci zabrakło :)

.
Nawet cienia szansy nie było żeby wygrać mógł.
 Autor komentarza: CalgaryFlames
Data: 01-04-2012 00:17:30 
Mowilem ze oklep na punkty.Mistrzostwo eu to jedyne na co Wilka stac bylo- niestety
 Autor komentarza: macko8
Data: 01-04-2012 00:26:07 
simbadbox
wilk zawalczył bez rewelacji na swoim poziomie. on nigdy mistrzem swiata nie bedzie, to pewne. natomiast kilka rund abrahamowi urwał, moze nie przez swój geniusz ale przez biernosc tego drugiego. były własnie takie rundy gdzie abraham nie robił nic zeby to wygrac. wilczewski słabo, ale punktował. tez jestem zdania ze abraham sie zbytnio nie zmeczył i jakby chciał zaprezentowałby sie lepiej, widac było jakie wrazenie jego ciosy robił na piotrze. ale za samo chcenie sie rund nie przypisuje. własnie po walce pac marquez było szczegółowo opisane zasady punktowania. przeczytaj
 Autor komentarza: Pablo1944pl
Data: 01-04-2012 00:27:54 
Jak już publikujecie jakieś informacje to niech będą chociaż sprawdzone, bo dzięki bokserowi i "polsatowskiej retransmisji" nie widziałem obu walk ;]
 Autor komentarza: bagheera
Data: 01-04-2012 00:36:11 
Pablo1944p

O co w zasadzie chodzi ???
Ja też planowałem zobaczyć obie walki które miałby być na otwartym polsacie a tam Hostel 2;p??
Co jest ???? Jak zwykle ogladam na necie to jest spokój a tutaj raz człowiek chciał popatrzeć w tv .......
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 01-04-2012 00:40:09 
Brawo Master!!!!
 Autor komentarza: burnwater
Data: 01-04-2012 00:42:18 
możliwe, że po filmie będzie retransmisja - o 24.00 nie zakończyła się jeszcze gala
 Autor komentarza: burnwater
Data: 01-04-2012 00:44:16 
albo jutro rano, albo wcale
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 01-04-2012 00:53:01 
Panowie powiem krótko Wilku wypadł bardzo słabo nie wygrał żadnej rundy nie ma mowy o żadnym wałku czy naciąganiu werdyktu niestety Abraham był lepszy mimo tego że jest pięściarzem przewidywalnym i schematycznym.
 Autor komentarza: burnwater
Data: 01-04-2012 01:01:46 
Za to Master dał radę !
 Autor komentarza: holy
Data: 01-04-2012 08:06:06 
wilk bal sie oberwac od abrahama; co arturek zaatakowal polak klinczowal az mnie to wkurzalo
 Autor komentarza: eskadra
Data: 01-04-2012 09:31:26 
Dobra postawa Piotra słaba Artura z taką formą nie ma czego szukac z czolowką no chyba , ze walczył na pół gwizdka.Abraham jest mega totalnie przewidywalny zawsze walczy tak samo inaczej nie potrafi.
 Autor komentarza: lke
Data: 01-04-2012 16:32:37 
@ahperjan

Froch jest bardziej Polakiem niz Abraham niemcem - a wszyscy dobrze pamietamy co Carl zrobil z Arturem. To po pierwsze.

Po drugie:
Tobie przeszkadza patriotyzm na Polskich forach? Gdyby Abraham mial tylko pylek tego patriotyzmu w sobie to nie musialby sie wstydzic walczyc pod WLASNA flaga.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.