APELACJA CHISORY, WARREN CHCE HAYE'A

Dereck Chisora (15-3, 9 KO) złożył dziś odwołanie od decyzji Brytyjskiej Rady Kontroli Boksu, która niedawno pozbawiła go bokserskiej licencji.

28-latek został ukarany przed rodzimy związek za niesportowe zachowanie w Monachium, gdzie 18 lutego przegrał na punkty mistrzem świata federacji WBC w wadze ciężkiej Witalijem Kliczką. Podczas ceremonii ważenia Chisora spoliczkował przeciwnika, tuż przed walką opluł jego brata Władimira, a na konferencji prasowej podsumowującej pojedynek wywołał olbrzymie zamieszanie wdając się w bójkę z Davidem Haye'em (25-2, 23 KO).

- Podstawę apelacji stanowi nasze niezadowolenie z przebiegu dotychczasowych przesłuchań. Dereck Chisora chce przedstawić własną wersję wydarzeń i zobaczymy, co będzie dalej. Nasze wątpliwości są związane choćby z faktem, że Charles Giles w Monachium reprezentował interesy federacji WBC, a nie brytyjskich pięściarzy. Wcześniej sądziliśmy, że było inaczej – tłumaczy Frank Warren, promotor brytyjskiego pięściarza.

Szef grupy Frank Warren Promotions liczy, że BBBofC przychyli się do wniosku, a w niedalekiej przyszłości uda się doprowadzić do pojedynku Chisory z Haye'em, który w obliczu wydarzeń z Monachium z pewnością „sprzedałby” się znakomicie.

- Naprawdę mam nadzieję, że do tego pojedynku dojdzie. Ring byłby znakomitym miejscem do rozstrzygnięcia sporu Derecka z Davidem. Obaj mieliby wiele do wygrania – podkreśla Warren.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 29-03-2012 17:23:40 
To jest kpina w jaki sposób oni mogą odsunąc tak dobrego boksera ktory pokazał niesamowite serce do walki!

Chisora powinien wrócic jak najszybciej na ring!
 Autor komentarza: rumburak
Data: 29-03-2012 17:31:40 
"Obaj mieliby wiele do wygrania – podkreśla Warren." tylko jak Haye by przegrał to by bardzo wiele stracił!!! dlatego nie sądzę żeby Haye zdecydował się na walkę z Chisora!
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 29-03-2012 17:33:39 
Nie ma miejsca dla takich chamów jak Chisora w jakimkolwiek sporcie!RealDolar...juz widzę Ciebie obrońco Chisory jak by on Tobie napluł na twarz.
 Autor komentarza: adamch
Data: 29-03-2012 17:35:07 
Haye najpierw przegra z Witalijem i zarobi wielką kasę, a dopiero potem wyjdzie po mniejszą kasę do Chisory.
 Autor komentarza: Nixon
Data: 29-03-2012 17:35:15 
Haye by spokojnie pokonał Chrisore na punkty.A po za tym miejsce takiego prymitywa jak Chrisora jest w ZOO,a nie na ringu.
 Autor komentarza: Polak1993
Data: 29-03-2012 17:37:34 
lutonadam

Aby napewno dobrze się czujesz? Boks zna różne takie sytuacje i nikogo z zawodników nie karano 2 letnim zawieszeniem np Ali pobił się z Frazierem w studio,Bowe na konferencji prasowej,Tyson z Lewisem też na konferencji prasowej,zatem to co zrobił Chisora nie wykracza poza to.Jest kretyństwem zawieszać takiego zawodnika,który wyszedł i pokazał serce w ringu,dając dobrą walkę,a trzeba być tępym imbecylem żeby takie działania popierać.Powinni to zawiesić Harrisona czy Mormecka a Derecka powinni zostawić w spokoju.
 Autor komentarza: Nixon
Data: 29-03-2012 17:39:32 
Ale Chrisora uderzył z Liścia Witka,opluł Wlada i pobił się z Hayem i to wszystko w dwa dni !!!!!.A Bowe dał strzałą i był spokój.Tak samo Tyson z Lewisem.
 Autor komentarza: tomi500
Data: 29-03-2012 17:48:32 
musieli go zawiesić,żeby to wszystko wyglądało jak się należy w tej chwili mija czas sprawa cichnie i za kilkanaście tygodni będzie już inna decyzja po odwołaniu....
 Autor komentarza: mirco30
Data: 29-03-2012 17:49:02 
Chrisora-Haye to było by coś,stadion pełny.
 Autor komentarza: Windu
Data: 29-03-2012 17:50:04 
@Nixon
Nie no, w sumie racja. Tyson w końcu "tylko" ugryzł Lewisa w nogę, mówił, że będzie go gwałcił i zapowiedział, że zje jego dzieci. A co to jest przy uderzeniu kogoś w twarz, czy opluciu... :)
 Autor komentarza: 19majkel87
Data: 29-03-2012 17:53:13 
nie pochwalam takiego zachowania jakiego dopuścił sie Chisora ale mimo wszystko ozywił on kulawą i chorą HW. jestem za przywróceniem jego licencji i pojedynkiem z hayem. walka budziła by emocje i każdy z nas by obejrzał nie tylko ją ale i wszystkie konferencje:)
 Autor komentarza: dongilunesko
Data: 29-03-2012 17:55:41 
JUTRZEJSZE WALKI MOŻECIE OBEJRZEĆ NA ŻYWO NA :

http://boxing-live24.blogspot.com/
 Autor komentarza: 19majkel87
Data: 29-03-2012 17:57:07 
nie pochwalam takiego zachowania jakiego dopuścił sie Chisora ale mimo wszystko ozywił on kulawą i chorą HW. jestem za przywróceniem jego licencji i pojedynkiem z hayem. walka budziła by emocje i każdy z nas by obejrzał nie tylko ją ale i wszystkie konferencje:)
 Autor komentarza: cop
Data: 29-03-2012 18:02:48 
"Nixon Data: 29-03-2012 17:35:15
Haye by spokojnie pokonał Chrisore na punkty.A po za tym miejsce takiego prymitywa jak Chrisora jest w ZOO,a nie na ringu."

Zgadzam sie co do wyniku potencjalnej walki. Nie sadze, ze Chisora jest bokserem o duzym talencie czy zdolnosciach a to, ze calkiem niezle radzil sobie z Klitschko nie zmienia absolutnie tego faktu. Haye to nie wielki nieskoordynowany Helenius czy Fury i juz swoja szybkoscia i zdolnosciami defensywnymi zamienil by taki pojedynek w jednostronne wydarzenie. Styl kreuje walke i to, ze "fazierowskie" nastawienie Chisory taktyczne pracowalo w walce z kontuzjowanym Ukraincem, nie zmienia obrazu innych pojedynkow.
Teraz czas na obrone Derecka. Nie uwazam iz jego zachowanie bylo zbyt kultuaralne, ale oczywiscie zrobil wokol siebie wiecej medialnego szumu, niz wszyscy przeciwnicy braci Klitschkos w ostatnich latach wzieci razem. To bylo marketingowe szalenstwo, za ktore moze slono zaplacic, ale moze rowniez na tym mnostwo wygrac. Mysle, ze wielu z nas czekalo na rozroby zwiazane z walkami o mistrzostwo wagi ciezkiej i dostalismy to co chcielismy. Nie popieram tego typu zachowan, ale z punktu widzenia biznesu, doskonale rozumiem...
 Autor komentarza: samcro82
Data: 29-03-2012 18:05:05 
Kto według was wygrałby tę walkę?Haye czy Chisora?
 Autor komentarza: emil190
Data: 29-03-2012 18:19:25 
Też nie pochwalam zachowania Derecka ale to jest boks i próba sprowokowania przeciwnika różne brudne chwyty wchodzą w grę.Podczas walki walczył czysto.Haye vs Chisora obstawiam Haye przez k.o. w pózniejszych rundach, gdyż jednak ma dynamikę i cios, widać było respekt u Włada, tylko nie mógł go dosięgnąć David.
 Autor komentarza: PeterManfredo
Data: 29-03-2012 18:32:38 
Mysle ze go przywruca niebawem. A walak z Haye to bedzie wielkie medialne wydarzenie. Kasa do wyjecia jest za duza by to sie nie odbylo
 Autor komentarza: PeterManfredo
Data: 29-03-2012 18:33:57 
***przywrócą;)
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 29-03-2012 18:38:41 
@ lutonadam

Po pierwsze jak by mi Chisora napluł w twarz to bym nie stał jak Wladek i sie nie obliznął tylko mu oddał

Po drugie boks to nie są szachy więc każdy bokser jakby chciał mieć spokojną pracę to by się zatrudnił na poczcie!

Wg mnie wygrałby Chisora przez K.O lub Haye na punkty
 Autor komentarza: Matys90
Data: 29-03-2012 18:41:11 
Chisora powinien dalej solidnie pracować, bo on na poważniej wziął się za boks dopiero niedawno. Wcześniej mówił, że w boksie to on sobie tylko dorabia, itp. Jeśli naprawdę weźmie się za treningi, zrzuci jeszcze parę kilo, poprawi aktywność, ilość wyrzucanych ciosów, ma szanse z Hayem. Z Hayem, którego forma swoją drogą też jest niewiadomą, przecież on rdzewieje od lipca 2011.

Sam Chisora powinien najpierw jednak poprawić bilans, poboksować trochę z mniej wymagającymi pięściarzami, wskoczyć w odpowiedni rytm.

Inna sprawa, to znany wszystkim fakt, że styl robi walkę. To, że bokser A wygrywa z bokserem B, a B wygrywa z C, nie oznacza, że A wygrywa z C ;) Czyli, to że lepiej zaprezentował się z wielkoludami niż inni bokserzy, nie oznacza, że jest od nich lepszy w bezpośrednim starciu.

Nie wydaje mi się żeby Haye mógł wygrać przez K.O., Chisora ma stalowy łeb, dlatego wygrał z Heleniusem. Bo prowadzić z Finem na punkty, to nie jest znowu wielka sztuka, sztuką było nie dać się znokautować.

A jeszcze swoją drogą, to łepetyna Chisory jest tak twarda, że i Kliczko i Helenius i także Fury narzekali na kontuzję którejś z rąk po walce z nim :D
Nie wiem jak wcześniejsi rywale, ale może się okazać, że każdy kto jest z nim dłużej niż 3 rundy w ringu, łamie sobie łapy. To by źle wróżyło Adamkowi w potencjalnej walce, haha ;D
 Autor komentarza: Bimbo
Data: 29-03-2012 18:55:49 
Japierdole , niszczą boks skurwysyny. Wjebać ich do puszki na 3 miechy , a potem walka. Nie kumam , fakt faktem , ale co ich zachowanie miało wspólnego z boksem .Chyba tylko to ,że działo się to na konf. prasowej , niech zajmie się nimi system sądownictwa . Przy takiej kasie jaką wygenerował by ten pojedynek te wakacje nie trwały by zbyt długo. Zresztą tak czy siak do tej walki dojdzie i to jest nie uniknione , tzn. oczywiście nie biorę pod uwagę ,że Haye się wycofa. David ma dużo do stracenia , dobrym rozwiązaniem byłoby rozegranie tego pojedynku zaraz po walce , z starszym K. bez względu na wynik walki starcie Chrisora vs Haye byłoby udanym biznesem na wyspach , a może nawet dobrze by się to sprzedało w Stanach.
 Autor komentarza: Bimbo
Data: 29-03-2012 19:01:40 
Pierwsze , zdanie oczywiście tyczy się osób kontrolujących sytuację w boksie ,osób reprezentujących interesy danych federacji ,a nie samych bokserów , bo obaj są wspaniałymi sportowcami. :)
 Autor komentarza: cop
Data: 29-03-2012 19:01:52 
"Bimbo Data: 29-03-2012 18:55:49
...może nawet dobrze by się to sprzedało w Stanach..."

NIE.
 Autor komentarza: cop
Data: 29-03-2012 19:03:51 
NIE, znaczy iz nie teraz jeszcze. Chisora musialby stoczyc jakis pojedynek np. w Las Vegas z kims znanym, podobnie zreszta jak i Haye. Obaj sa praktycznie "europejskimi ciekawostkami" a ich popularnosc w nasszym kraju jest minimalna...
 Autor komentarza: Nixon
Data: 29-03-2012 19:04:42 
Jeśli chriosra faktycznie będzie boksował na Amerykańskiej licencji i powalczy trochę w USA,to przy odpowiednim Trash-Talku i promocji (Zresztą promocję już miał w Monachium)taki pojedynek sprzedałby się jeszcze lepiej.A takie pojedynki jak Chrisora-Arreola,Chrisora-Solis w Stanach by się sprzedały.
 Autor komentarza: cop
Data: 29-03-2012 19:14:39 
"Nixon Data: 29-03-2012 19:04:42
Jeśli chriosra faktycznie będzie boksował na Amerykańskiej licencji i powalczy trochę w USA..."

Jezeli nie przywroca mu licencji w UK, z pewnoscia proces licencji stanu Nevada bedzie priorytetem dla Chisora Team. Nikt tak naprawde go tutaj nie zna, ale sadze iz jedna, dwie walki z niezlymi przeciwnikami i z pewnoscia bedzie mial szanse by zmierzyc sie z kims z czolowki. Nie sadze jednak, ze Chisora mialby zbyt duze szanse z takimi jak Arreola czy Mitchell a nawet Jennings w chwili obecnej. Zbyt duzo nadzieji pokladacie w Derecku, po obejrzeniu walki z kontuzjowanym Vitaliyem i "drewnianym" Heleniusem.
 Autor komentarza: cop
Data: 29-03-2012 19:24:35 
"Matys90 Data: 29-03-2012 18:41:11
...Nie wydaje mi się żeby Haye mógł wygrać przez K.O., Chisora ma stalowy łeb, dlatego wygrał z Heleniusem. Bo prowadzić z Finem na punkty, to nie jest znowu wielka sztuka, sztuką było nie dać się znokautować."

Dobra obserwacja, aczkolwiek Haye ma porzadne pierd*lniecie i do tego potrafi byc precyzyjny, wiec takiej ewentualnosci wykluczyc rowniez nie mozna. Absolutnie zgadzam sie z opinia o Heleniusie, ze wygrac z nim na punktu, to tylko kwestia odpowiedniej strategii by nie dac sie znokautowac.
 Autor komentarza: Bimbo
Data: 29-03-2012 19:31:47 
Sprzeda się , sprzeda ,ale nie odrazu oczywiście.(trash-talk, reklama z urywkami z konferencji prasowej i wszystko pójdzie pięknie. i nie mów ,że w Stanach nikt nie wie kto to jest np. David Haye.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 29-03-2012 19:34:19 
RealDolar...ha ha ha już widzę jak mu oddajesz!Powtarzam dla taki chamów w chlewie wychowanych którzy plują drugiemu człowiekowi w twarz nie ma miejsca w sporcie!Nie chce takich rzeczy oglądać ani przed walką ani czasie walki ani po walce.I w ogóle nigdzie.Chyba że w chlewie jak świnia ze świnią!
 Autor komentarza: Bimbo
Data: 29-03-2012 19:35:25 
Co do ciosu Haye , mam osobiście taką teorie ,że jeden cios Davida jest może narobić więcej zamieszania niż jeden cios Vitalija. Może się ktoś ,ze mną nie zgodzić ,ale dla mnie jest to tylko Legenda Kliczki. Oczywiście , jego ciosy są mega mocne , ale patrząc z drugiej strony starszy brat zadaje ich mega dużo ,a jak wiadomo ciosy się kumulują. Firmowa akcja Davida lewy prawy na szczękę i jestem pewien ,że byłoby po walce .Oczywiście w początkowej fazie pojedynku gdzie David byłby w pełni sił. Z biegiem kolejnych rund , przewaga Chrisory byłaby coraz większa.
 Autor komentarza: cop
Data: 29-03-2012 20:02:08 
"Bimbo Data: 29-03-2012 19:31:47
...nie mów ,że w Stanach nikt nie wie kto to jest np. David Haye."

Nie, ze nikt nie zna, ale ze zarowno Chisora jak i Haye nie sa popularni. Powodem jest z pewnoscia fakt, ze nie walcza na galach u nas a tylko w Europie. Jezeli juz jakikolwiek ich pojedynek moglby sie sprzedac dobrz na naszym rynku, to z pewnoscia nie pomiedzy soba a raczej w zestawieniach np. Haye-Mitchell, Haye-Adamek, Haye-Arreola lub podobne zestawienia z Chisora. Walka dwoch niezbyt popularnych "Angoli" w US nie ma szansy na sukcess i zyski. oczywiscie ja bym chetnie ja zobaczyl, jak rowniez wielu innych fanow, ale to zbyt malo. By osiagnac sukces komercyjny wymagany jest udzial znacznie wiekszego grona spolecznego niz tylko "hard-core boxing fans"...
 Autor komentarza: cop
Data: 29-03-2012 20:13:22 
"Bimbo Data: 29-03-2012 19:35:25
...jeden cios Davida jest może narobić więcej zamieszania niż jeden cios Vitalija..."

Zgadzam sie. Haye ma potezne pojedyncze uderzenie, co mogl doswiadczyc np. Valueev. Vitali opiera sie na ilosci i precyzyjnosaci swoich ciosow, a ich akumulacja jest przewaznie przyczyna nokautow.
 Autor komentarza: Bimbo
Data: 29-03-2012 20:25:01 
Cop

No właśnie też tak sądziłem , kilka walk ,ze znanymi nazwiskami w stanach i nazwiska wypromowane i walka na szczycie . Choć sądzę ,że nie będą się tym kłopotać.Walka zostanie sprzedana głównie w Europie.
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 29-03-2012 20:46:05 
lutonadam

Właśnie że bym oddał a nie stał i nadstawił drugi policzek

Jeśli chodzi o Chisore to nie jest żadna świnia jak sugerujesz tylko niezwykle sympatyczny facet a że jako jedyny z pretendentów pokazał że jest nie tylko mądry na ważeniu ale i w walce to już jego wielki +

the end
 Autor komentarza: nik
Data: 29-03-2012 21:04:30 
sa jakies granice, Chisora je przekroczyl, za duzo tego bylo jak na jedna walke, najpierw strugal bohatera a teraz co? za bledy trzeba odpokutowac
 Autor komentarza: Vigo13
Data: 29-03-2012 21:49:10 
Cała akcja z pluciem była zaplanowana od początku do końca. Taki spektakl dla gawiedzi i pokazanie z jakim to złym facetem będzie walczył dzielny Kliczko. No i efekt został osiągnięty. Mysle, że podobnie było z bójką Chisora-Haye, wszystko by przyszła walka świetnie się sprzedała. Niestety, sport na dalszym miejscu, na pierwszym kasa.
 Autor komentarza: baxx
Data: 29-03-2012 21:52:57 
Haye na spokojnie by to wygrał, o ile by się nie dał trafić jakimś cepem.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 29-03-2012 21:55:23 
RealDolar...Chisora super sympatyczna plująca świnia...
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 29-03-2012 22:21:21 
Chisora nadal wywołuje sporo emocji, krórych w wadze ciężkiej niestety coraz mniej. mam nadzieję, że ta apelacja zostanie pozytywnie rozpatrzona i przyczyni się do zmiany treści orzeczenia na korzyść Anglika.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 30-03-2012 07:30:13 
Chisora nie za to co zrobil w ringu zostal ukarany tylko za to co zrobil poza nim. Jak dla mnie slusznie, bandytyzm powinno sie potepiac nie gloryfikowac. Haye na ringu rozwali Derecka, jest lepszym piesciarzem, jak dla mnie nie ma porwnania piesciarsko miedzy nimi. Chisora dal ciala i dostal lanie od sztywnego Furrego, ktorego sporo dzieli piesciarsko od Davida. Walka na pewno przyniesie duza kase, chyba najwieksza wyplate dla obu. Zachwycanie sie dosc jednostronnym Chisora jest ciekawe, ale boksersko to on virtuozem nie jest, ma swoje zalety i odwaga oraz jak Szpilka lubi sie bic, tylko ze nie zauwazylem by zbyt duzo w ringu myslal, raczej dosc monotonny, jednostylowe napierniczanie, bez roznorodnosci. Dobra walka by byla jego z Tua, Arreola, czyli ringowymi zabijakami. Mysle iz taki Haye, Adamek, Solis, Povetkin to dla niego za duzo, ba mysle iz boksersko i stylowo taki Chagaeyev to tez za wysokie progi. Jedynym osiagnieciem Chisory skali swiatowej oprucz wyrownanej walki z przereklamowanym Dunczykiem to remis z Vitkiem, w jego rekordzie innych osiagniec klasy swiatowej po prostu nie ma!
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 30-03-2012 09:32:17 
Tak, już widzę jak kurczak Haye wychodzi do Chisory. Za dużo do stracenia, mimo to uważam ze Haye by wygrał. Ale on nie ma serca do walki i nie wyjdzie walczyć o mniejsze pieniądze czy tez nie za pas.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.