HUCK: 'JA I BRUDOW? NIE MA PORÓWNANIA!'

Podczas finałowego dnia mistrzostw Polski seniorów, które zakończyły się w ubiegłym tygodniu w Poznaniu, jako gość specjalny w hali Arena pojawił się Marco Huck (34-2, 25 KO), mistrz świata federacji WBO w wadze junior ciężkiej. Dla nas była to znakomita sposobność, aby 27-letniego pięściarza grupy Sauerland Event zapytać o najbliższe sportowe plany. Po zaskakująco zaciętym, lecz przegranym pojedynku z Aleksandrem Powietkinem (24-0, 16 KO) zdecydowano, że Huck wróci do kategorii cruiser i niebawem zmierzy się w rewanżu z Olą Afolabim (19-2-3, 9 KO). Brytyjczyk jest posiadaczem tytułu WBO Interim, który wywalczył w niedawnym pojedynku z Walerym Brudowem. Niemiecki bokser zapowiada, że postawi Afolabiemu znacznie trudniejsze warunki niż ostatni rywal i obroni swój pas. Nasz rozmówca zapewnia też, że niebawem zechce na stałe przenieść się do królewskiej kategorii i stoczyć drugą walkę z Powietkinem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: black111
Data: 15-03-2012 16:51:04 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik black111 piszący z IP: 94.42.104.234 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


zarozumiały skurwysynek
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 15-03-2012 17:00:45 
black 111
W pasku wyszukiwawczym wpisz onet.pl i tam wypisuj te swoje głupoty tu generalnie piszą ludzie z kulturą.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 15-03-2012 17:16:29 
Nie wiem co się ze mną dzieje, ale z tygodnia na tydzień, z wywiadu na wywiad darzę co raz większą sympatią tego Hukicia. Może miała na to wpływ jego walka z Powietkinem? Nie wiem, ale chętnie skonfrontował bym go z naszym Adamkiem, albo z Chisorą.
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 15-03-2012 17:40:30 
Imperator - nic dobrego byz tego nie wyszlo bo to Povietkin byl fatalny a nie huck taki dobry. Adamek ma dobra wydolnosc tj mial nie wiem jak teraz i prace nog , rowniez znikoma roznica wzrostu przemawiala by za Tomkiem i dobra technika a Chisora to prawdziwy ciezki czolg ktory moglby skrzywdzic hucka. Dereck potrafi tez wydolnosciowo na 12 rund sie przygotowac a huck nie moglby uciekac przez caly pojedynek przed nawalem ciosow Chisory , natomiast na wymiane z twardym brytolem jest za slaby boksersko
 Autor komentarza: black111
Data: 15-03-2012 17:43:32 
dobra . chyba bardzo się ni epomyliłem. Czyż nie widać w nim pogardy dla innych? "ja jestem najlepszy"... to mnie wkur...a. Ot taki zły dzień i chciałem bluzga puścic
 Autor komentarza: Matys90
Data: 15-03-2012 18:02:07 
Z tym nawałem ciosów Chisory to bym nie przesadzał, bo on właśnie tzw. "work rate", czyli na nasze aktywność (?) ma dość niską, chociaż jeśli dalej by ostro trenował i zrzucał zbędne kilogramy, to może być lepiej. Przy swoim stylu mógłby tych ciosów więcej wyrzucać. Chociaż różnica między walką z Furym a np. Heleniusem jest ogromna. Najchętniej w ogóle to bym zobaczył właśnie Derecka w rewanżu z Furym, bo to jednak plama na rekordzie dla niego.

A z Huckiem, może byłby z tego właśnie niezły slugfest? To jest coś, czego mi w ciężkiej brakuje, tylko potrzeba więcej konfrontacji między tą szeroka czołówką!

A Huck przegra z Afolabim, żeby Sauerland puścił go do ciężkiej ;) No i tak poważnie, to Afolabi na neutralnym gruncie byłby dla mnie faworytem.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 15-03-2012 18:26:48 
Afolabi przewyższa Hucka umiejętnościami, ale zdecydowanie ustępuje mu pod względem charakteru. Dlatego stawiam na zwycięstwo Hucka. Po walce z Powietkinem najwyższa pora go docenić.
 Autor komentarza: costamjest
Data: 15-03-2012 18:57:49 
Nie ma co się tak zachwycać tym Huckiem bo obiektywnie patrząc przegrał z BARDZO słabo przygotowanym Powietkinem...
 Autor komentarza: piotr
Data: 15-03-2012 21:34:56 
Czym się zachwycać?
Ciosami w tył głowy jak w bójce pod pod budka z tanim winem? To nie boks.
Gołotę zdyskwalifikowano za cios w ochraniacz! ZA DROBNOSTKĘ w porównaniu z waleniem w tył głowy!
Huckowi wszystko wolno...

Co to za sport, że są niby reguły, bokser się uczy walczyć w ramach jakiś zasad a to nagle musi walczyć z kimś kto notorycznie bezkarnie wali w tył głowy?
Takie ciosy dają kolosalną przewagę bo się je mocno odczuwa!
Ludzie dostaliście kiedyś w tył głowy? Taki Andrea Bocelli dostał i ma teraz kłopoty z wzrokiem! Tył głowy to miejsce szczególnie wrażliwe zawiera części mózgu odpowiedzialne za wzrok.
Weźcie spróbujcie walnąć tyłem głowy w ścianę!
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 15-03-2012 22:06:19 
piotr
Ale ochraniacz Ci w malym stopniu zredukuje te obrazenia. Mimo ze sie dostanie w ochraniaczu to bardzo boli .
SKoro Povietkin nieprzepisowo schodzil za bardzo głową w dół to jak Huck mial uderzac? Tego takie sa konsekwencje.
 Autor komentarza: nik
Data: 15-03-2012 22:07:11 
Povietkin byl slabszy po prostu a nie gorzej przygotowany.
 Autor komentarza: piotr
Data: 15-03-2012 22:48:19 
@Ozi1231

Weź nie żartuj.
Walnij se tyłem głowy w ścianę zobaczysz co poczujesz.

Co z tego, że Povietkin się schylał? Według Ciebie cepiarz miał prawo z kolana mu przywalić?

Sędzia dopuszczający do walenia w tył głowy powinien mieć dawno dożywotnią dyskwalifikację...

Kurcze nawet w MMA się nie wali w tył głowy!

Albo jest to boks albo nie?
Mamy jakieś reguły?
To nie są przedszkolaki, umawiają się na boks to niech będzie boks.

Za jeden cios w tył głowy powinno być ostrzeżenie za drugi utrata punktu za 3 dyskwalifikacja!.
Huck nie walnął raz przypadkiem, on kilkadziesiąt razy przywalił w tej walce a sędzia nie reagował.

Zupełnie zaślepia was stronniczość. Albo to jest boks albo nie?
Jak chcecie innych zasad to idźcie gdzie indziej!

Ja specjalnie ani Povietkina ani Hucka nie lubię bo żaden jakoś nie ma w boksie zawodowych jakiś wybitnych osiągnięć.
Dziwi mnie ilość niedzielnych kibiców, którzy nie mają pojęcia o tym, że w boksie są jakieś zasady...
 Autor komentarza: PIT2303
Data: 15-03-2012 23:30:27 
temat jest prosty Huck to szczekacz i nic poza tym! Włodarczyk by go zgasił i to szybko. nie życzę mu dobrze bo nie potrafi się zachować. zresztą cunn obnażył jego braki.
 Autor komentarza: simbadbox
Data: 16-03-2012 00:03:17 
haczyk i hey , zaszczekali by sie na smierc
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 16-03-2012 08:54:23 
Piotr- masz racje mnie tez trzepalo az jak widzialem faule hucka i biernosc ringowego , uwazam ze ani z chisora który na tle chucka jest piesciarzem bijacym seriami i twardym ciezkim ani tym bardziej z bracmi huck nie pokazalby sie z dobrej strony. Bracia to nie ta liga boksersko i gabarytowo wiec nie dali by sie mu tak latwo faulowac a Derreck hmm on sam wymierzylby sprawiedliwosc tez niekoniecznie fair play za takie zagrywki. Zauwazcie huck gubil sie jak povietkin atakowal i byl swierzy jeszcze a chisora wywieralby wiekszy presing na niemcu niz povietkin plus szczeka na ktora moze wiele przyjac...
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 16-03-2012 08:56:38 
Autor komentarza: simbadbox

Data: 16-03-2012 00:03:17


haczyk i hey , zaszczekali by sie na smierc - a pozniej hayemaker zjadl by tego drewnianego kolka:)
 Autor komentarza: HomerS
Data: 16-03-2012 09:58:47 
Haye jest dobry tylko w gębie. Nie dał ani jednej dobrej walki w haevy weight. Walczy jak tchórz i pipka. Adamek by go wciągnął nosem,z Wachem wypadłby za liny. Taka prawda.
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 16-03-2012 14:06:30 
Homers- widac ze nie lubisz haye i masz racje ale to naprawde dobry bokser , fakt gdyby haye mial psychike hucka to moze walka z wladem by inaczej wygladaa no ale:D gdyby...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.