CHISORA POZBAWIONY LICENCJI
Dereck Chisora (15-3, 9 KO) na skutek swoich kontrowersyjnych zachowań przed i po walce z Witalijem Kliczką (44-2, 40 KO) o pas WBC w królewskiej dywizji, został pozbawiony licencji bokserskiej przez Brytyjską Komisję Boksu na okres co najmniej dwóch lat. Komisja odniosła się krytycznie do jego gestów pod adresem obu braci Kliczków (spoliczkowanie Witalija oraz oplucie Władimira) i awantury z Davidem Hayem wywołanej podczas konferencji prasowej po walce w Monachium.
"Del Boy" został przesłuchany przez komisję i po tym spotkaniu zapadła decyzja o zawieszeniu pięściarza, a szef tej instytucji wyraził głębokie rozczarowanie z powodu postępowania posiadacza brytyjskiej licencji. Promotor Frank Warren zapowiedział, że rozważy złożenie odwołania od tej decyzji, która może stanowić przeszkodę w organizacji walk Chisory.
Tylko w Wielkiej Brytanii.
Chisora na twitterze napisał:"Three words M.G.M.... Here I Come".
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik horhe88 piszący z IP: 178.73.21.149 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
2 lata zawieszenia licencji, 100000euro kary, wykluczenie z WBC. Już by se mogli darować te świętojebliwe urażenie. Kara finansowa to jedno ale próba pozbawienia możliwości dalszego boksowania to przesada. A najśmieszniejsi w tym wszystkim są e dwa ukraińskie geje. Jak Haye ubrał kretyńską koszulkę z obciętymi głowami Kliczków, to "ukaranie pyszałka za obrazę braci" było głównym motywem promocji walki. Ile to się Wład wtedy nie nagadał że chce ukarać Davida, bo ten obraził jego rodzinę.Natomiast jak Chisorą strzela z liścia Wita, pluje w twarz Władowi i przy okazji daję bardzo ciężką walkę Witkowi, to już ochota na ukaranie kolejnego pyszałka, szybko mija.
Następnie drodzy oburzeni zauważcie ,że Chisora już wcześniej przesadzał jednak przy jednej okazji np ważeniu i dostawał jakieś tam małe kary jak inni.
Tym razem drodzy oburzeni wywinął tyle ( patrz pierwsze zdanie) ,że inna decyzja środowiska byłaby wprost głupia. Zasłużona kara.
Mam nadzieje że Chrisora dostanie licencje w Usa i jeszcze coś pokaże .
To co się dzieje w boksie to już naprawde przesada .
Ten sport umiera i umiera ale teraz chyba sięgnął dna .
W żadnej dyscyplinie tak nie jest . PATOLOGIA NA KAZDYM KROKU .
Do tego federacji w zmowach z promotorami którzy ustawiają walki i rozdają te paski komu im się podoba .
Sedziowie nie lepsi też z góry wiedza kto ma wygrać .
Zawodnicy nie lepsi . Rozpieszczeni , walczący raz na rok tchórze unikający wyzwań i groźnych rywali .
A teraz jeszcze nakładanie kar kończących kariere za policzkowanie i bójkę jeśli jest się zawodnikiem niewygodnym .
Co nas czeka dalej ??????
kocham boks ale naprwde w żadnym sporcie nie ma takiego gówna z każdej strony . WSZEDZIE PATOLOGIA
Masz racje, poza tym, że powinien dostać aż taką kare, rok by wystarczył. Zresztą wszyscy oburzają się o to w jakim stopniu komisje, federacje itp. to hipokryci.
za grozenie smiercia to mu sie naleza te 2 lata- przeciez to nie sa 2 lata pozbawienia wolnosci;
swoja droga to sie zblaznil po walce ale za samo sponiewieranie Kliczkow dalbym mu jedynie 6 mies.
Myslisz naprawde że gdyby jakiś dawny amerykański bokser wywinął coś takiego to kogoś by to ruszyło ??? Co najwyżej by w wiadomościach powiedzieli że walka zapowiada się ciekawie ; p????
Dwa lata to nie koniec kariery ??? To nic takiego według Ciebie ???
Nie chce kwestionować twojej znajomości boksu ale to niespotykana po prostu kara . Tyson tyle nie dostał za odgyzienie ucha .
Chrisora jest w takim wieku że teraz jest jego czas.....pfff
Pewnie niech najlepiej walczy jak bedzie mial 40 to pokaże tyle co dziad Mormeck
Naprawde nie wolelibyśćie zeby wasi idole pokazali swoja wyższość nad Hayem i Chrisora a nie ich wyelminowali z boksu przy zielonym stoliku a obijali w żałosnych walkach gościu pokroju Mormecka , Sosnowskiego czy nawet Adamka i Areoli ??
Gdybym był fanem Kliczków to liczyłbym na te walki a nie powtarzał frazesy o dobrym wychowaniu wsród bokserów .
KONIEC ŚWIATA PO PROSTU . POPRAWNOŚĆ W EUROPIE MINEŁA JUZ WSZELKIE GRANICE ABSURDU I SMIESZNOSCI.
Rozumiem twoje nerwy i masz 100% racji
Boks umiera przez takich nijakich !
Takimi farmazonami w stylu Kliczków dążymy w kierunku Szwecji i norwegi i ugrzecznienia absolutnego .
Mam w d***e że Kliczkowie są grzeczni skoro ich walki są nudne .
Jak chce sie troche ,,ukulturalnić,, to ide do teatru a jak chce obejrzeć boks to nie oczekuje grzeczności tylko zaangażowania i walki .
To pokazał Chrisora .
Data: 14-03-2012 22:29:08
nik
Dwa lata to nie koniec kariery ??? To nic takiego według Ciebie ???
Nie chce kwestionować twojej znajomości boksu ale to niespotykana po prostu kara . Tyson tyle nie dostał za odgyzienie ucha .
Chrisora jest w takim wieku że teraz jest jego czas.....pfff
Pewnie niech najlepiej walczy jak bedzie mial 40 to pokaże tyle co dziad Mormeck''
moze walczyc w USA
grozenie smiercia to nic takiego wg ciebie?
Ciekawe jakby jakas konkurencje zrobili ;p
Zamykamy cyrk!!
Pamiętam jak małupa opluła pewną panią a dostała banana!!! he he..
Jest kara dla karzących?
Pies to jebał. Jak w polsce mu dadzą licencje to mogą go cmoknąć w pompę. Albo w USA to samo. Tam wezmą takiego skurczybyka z otwartymi rękami. Nic dziwnego, że w stanach zapomnieli o HW, skoro wszystko co z nią związane gnije w sztywnej europie. A na całej tej zgniliźnie stoi dwóch cwaniaków.
Data: 14-03-2012 22:51:20
bagherra
grozenie smiercia to nic takiego wg ciebie?
A urwanie głowy z plakatem i grożenie to nic takiego?
''urwanie glowy z plakatem'' ?
przeciez ten plakat to nic innego jak komiks:)
Ton jak kara za jedno piwo na ławce.Taka sama głupota.
Tak paplanie to nic wielkiego .
Myslisz ze on naprawde chce zastrzelić Hayea ??;)
Jeśli to coś takiego to powinna się tym zająć prokuratura .
Ale jako że akurat na tym się znam nic by z tego nie było bo groźby są karalne o ile istnieje prawdopodobieństwo ich spełnienia .
Nigdy nie zdarzyło Ci się powiedzieć że kogoś za coś zabijesz . Mysle ze 99 proc Polaków tak powiedziało a większość wcale zabijać nie chce:)
ponadto Haye grozil ze urwie im glowy w ringu, w bokserskiej walce (zartownis z niego) a nie ich zastrzeli gdzies poza ringiem:)
Data: 14-03-2012 23:00:27
nik
Tak paplanie to nic wielkiego .
Myslisz ze on naprawde chce zastrzelić Hayea ??;)
Jeśli to coś takiego to powinna się tym zająć prokuratura .
Ale jako że akurat na tym się znam nic by z tego nie było bo groźby są karalne o ile istnieje prawdopodobieństwo ich spełnienia .
Nigdy nie zdarzyło Ci się powiedzieć że kogoś za coś zabijesz . Mysle ze 99 proc Polaków tak powiedziało a większość wcale zabijać nie chce:) ''
Nie wazne co mysle bo skad mam wiedziec co siedzi w glowie Chisory?
Jeden to moze odebrac jako paplanie, drugi juz nie.
Chisora kiedys byl sadzony za posiadanie broni wiec prawdopodobienstwo jak najbardziej istnieje!
To dobry pomysł jeśli Kliczkowie wyraźnie unikają rewanżu dać Dereckowi Arreole w usa .
Chris to ciągle znane nazwisko a jeśli Dereck ma sobie nie poradzić z tym flakiem jakim obecnie jest Areola to i tak wiele by z niego nie było .
Nigdy nie powiedzialem ze kogos zabije!
Jaka to promocja boksu gdy dochodzi do takich zdarzen
Mozna sie posprzeczac/pobic na konferencji ale bez przesady,
to nie komisja zabija boks ale tego typu zachowania!
Urwanie glowy a zastrzelenie to takie samo przesłanie bo tu śmierć i tu!
Nie marudź
no wiesz co, chyba te egipskie slonce na ciebie zbytnio podzialalo:)
Data: 14-03-2012 23:06:42
nik
Nie marudź ''
siedz cicho
PS. Myślę że chyba tylko kibice by mogli coś zrobić i przekonać komisje do zmiany decyzji ale z tego co widzę na jego Twitterze i ogólnie pod jego filmikami na youtube to chyba tymi występami ma więcej nowych "anty"fanów niż fanów więc wątpie aby ta sprawa się pomyślnie dla niego zakończyła.
Marudzisz jak stara dewota.
Kochasz Davida to każdy wie ale tak bez wazeliny;p ?
Jeśli prawdopodbieństwo faktycznie istnieje to tak jak napisałem powinna się tym zająć prokuratura a nie związek bokserski .
Związek powinien chcieć dobrych walk , prokuratura powinna chcieć karać przestępców . Jeśli Dereck jest przestępcą to niech zostanie skazany w majestacie prawa a nie według zupełnie niejasnych kryteriów przez federace i związek .
Data: 14-03-2012 23:09:58
nik
Marudzisz jak stara dewota.
Kochasz Davida to każdy wie ale tak bez wazeliny;p ? ''
nie dyskutuje z toba wiec spadaj pastuchu
nik
Mnie to nie obchodzi i tak przeczytasz:)
Także wiesz weź plakat ,popatrz na Davida Haye ,rusz skórą i dobranoc:)
Sloneczko super tu świeci a co zazdrościsz?
Jesteś tu długo jak pamietam ale w tej kwesti nie masz racji!
Zastanów się nad jedną rzeczą a mianowicie!
Chcesz dalej ogladać tak nudny boks i ten cyrk czy też chciałbyś świeżego powiewu?
Nienawidze stagnacji lecz od dłuszego czasu mamy tak a Chisiora dał nam to co wienkszośc chciała zobaczyć!
Fakt faktem że kara należy się ale nie jest adekwatna do tego czynu!
POZDRAWIAM i życze ciepłej wiosny bo widze że brakuje tobie słoneczka i dlatego jesteś nie w sosie!!!
https://www.youtube.com/watch?v=NPoGDpFJLd8&hd=1
taki boks chcemy ogladać.
jednak jak by się przyjrzeć temu co towarzyszyło innym wielkim walkom
to nie wydają się (przynajmniej mi) te incydenty aż tak bardzo razić w oczy
niech mi ktoś powie że K2 straciło na zainteresowaniu walką przez tego liścia i sprzedalo mniej biletów
Chisora być może i przegiął ale ile można się nad nim znęcać? dostał kary finansowe, zakaz walk u krzyżaków, teraz jeszcze na 2 lata mu licencje chcą zabrać -może jeszcze mu starych rozstrzelają :/
Data: 14-03-2012 23:10:43
nik
Jeśli prawdopodbieństwo faktycznie istnieje to tak jak napisałem powinna się tym zająć prokuratura a nie związek bokserski .
Związek powinien chcieć dobrych walk , prokuratura powinna chcieć karać przestępców . Jeśli Dereck jest przestępcą to niech zostanie skazany w majestacie prawa a nie według zupełnie niejasnych kryteriów przez federace i związek ''
Zwiazek nie tylko ma prawo ale wrecz obowiazek zareagowac i ukarac zawodnika, tak jak postepuje kazdy zwiazek sportowy.
Postepowanie karne moze toczyc sie rownolegle.
Dokładnie!
To są emocje i boks a nie konferencje inteligientów!
To już w naszym sejmie i rzadzie jest chamów co nie liku no nie?
Dokładnie zgadzam się z Toba w 100proc .
Nie ma jednej pozytywnej rzeczy wynikającej z kary Chsiory .
To źle dla niego i jego kariery . To źle dla fanów bo nie bedzie dobrych walk w ciężkiej . To źle dla całego boksu bo jego wizytówka waga ciężka takimi walkami jak MormeckWlad sięga już poważnie dna .
Dobrze to może tylko dla starego Vitalija bo on mógłby mieć w tym wieku kłopoty w ewentualnym rewanzu .
Data: 14-03-2012 23:17:09
nik
Sloneczko super tu świeci a co zazdrościsz?
Jesteś tu długo jak pamietam ale w tej kwesti nie masz racji!
Zastanów się nad jedną rzeczą a mianowicie!
Chcesz dalej ogladać tak nudny boks i ten cyrk czy też chciałbyś świeżego powiewu?
Nienawidze stagnacji lecz od dłuszego czasu mamy tak a Chisiora dał nam to co wienkszośc chciała zobaczyć!
Fakt faktem że kara należy się ale nie jest adekwatna do tego czynu!
POZDRAWIAM i życze ciepłej wiosny bo widze że brakuje tobie słoneczka i dlatego jesteś nie w sosie!!! ''
Nie zazdroszcze, sloneczko jak potrzebuje to tez mam.
Kara surowa ale zasluzona. Moze walczyc w innych krajach wiec czemu nad nim tak sie rozczulasz-dobrze mu tak, z reszta to damski bokser...
,,może jeszcze mu starych rozstrzelają :/ ,,
Haha:) Dokładnie to było by w Niemieckim stylu ;)
''Autor komentarza: Magikpfk
Data: 14-03-2012 23:15:05
nik
Mnie to nie obchodzi i tak przeczytasz:)
Także wiesz weź plakat ,popatrz na Davida Haye ,rusz skórą i dobranoc:)''
Skore to poruszaj swemu staremu.
nik
I co czytasz:)Poruszam nawet twojemu ale twoją gębą :)
Pewnie i tak lubisz to su.ko:)
No tak o tej porze w solarium każdy ma słońce!
Rozczulam się nad sprawiedliwoscią i mi nie powiesz że dał złą walke!!!
DOBRANOC!!!
rozumem nie grzeszysz
Data: 14-03-2012 23:29:30
nik
No tak o tej porze w solarium każdy ma słońce!
Rozczulam się nad sprawiedliwoscią i mi nie powiesz że dał złą walke!!!
DOBRANOC!!! ''
Jeden idzie na solarium a drugi opala sie na Florydzie:)
Jest wykroczenie, to jest kara, jakby nie przekroczyl pewnych granic to nie musialbys sie nad nim rozczulac, on nad swoja kobieta sie nie rozczulal.
idiota
Aqua park o nazwie Floryda jest w każdym dużym mieście!
Ty to jak Don Kichot z Manczy który walczy z wiatrakami o swoją pienkną Dulcyneje!
Data: 14-03-2012 23:44:45
Użytkownik Magikpfk piszący z IP: 83.5.226.142 został zablokowany za wielokrotne łamanie postanowień regulaminu.''
zonk:)
Data: 15-03-2012 00:17:40
Tyle szumu, jakby ktoś zabronił Chisorze boksować przez 2 lata,a w rzeczywistości wyrobi sobie licencję chociażby polską i będzie po problemie. Chociaż i tak stawiam, że się odwołają i sprawa rozejdzie się po kościach."
Dokładnie. A i tak skończy się albo wielkim rewanżem z Vitem, albo równie głośną walką z Władem - która znów wygeneruje mnóstwo kasy :)
A tak został słusznie utemperowany + został wysłany jasny komunikat by nie przeginać pałeczki.
Jakie to polskie , jedna patologia została słusznie załatwiona to już czepianie dlaczego inne patologie nie są załatwione. No tak mentalność albo wszystko albo nic ; )
Ale , ale , zawsze niektórzy płakali ,że boks to taki biznes , to teraz się ciesze ,że Chisora na którym mogli zarobić tyleee kapuchy został wykluczony. Nie wygrała kasa tylko sportowy fairplay , hehehe.
Ciągle niedogoda.
A już tak bardziej poważnie to nie martwcie się , jeśli Chisora będzie dobry to i jeszcze z Władkiem kiedyś zawalczy a i te kary mu nie zaszkodzą. Już mu tak załatwią ,że powalczy gdzieś.
Data: 15-03-2012 00:46:54
Gentelman Kliczko dwa razy wystawil Chisore do wiatru uzywajac go do negocjowania z haye ,to tez nie bylo czyste zagranie .
Nie było czyste , ale ja pamiętam jak się cieszyłeś ,że tak się stało. To co teraz wypominasz?
nie przypominam sobie zebym sie cieszyl ,bo niby z czego co najwyzej moglem powiedziec ze napewno to chisorze nie zaszkodzi ,gdyz jego nazwisko stalo sie poularne ,ale to nie ma nic wspolnego z tym jak zachowal sie Kliczko ,wiec o co chodzi ?
zreszto skoro tak bylo mozesz przytoczyc ta moja radosc
:)))
Таким психам не місце на рингу .Чісора-йди підмітати вулиці.
Rozumiem co napisałeś ale napisz to w polskim żeby inni zrozumieli..
Nie jestem Polakiem ,wiec dokladnosc tlumaczenia nie gwarantuie
Co sie robi! Biedny wujek z British Board Boxing sprowokowany nowego zbawiciela Super Heavy podzial i tylko nadzieje ,ze wszystko HW D.Chisoru .To jest mafia .Kliczko wszyscy zatrudnieni.
:)))
Ten szaleniec nie ma miejsca w ringu.Chisora-go zamiatac ulice.
Spoko!
Data: 14-03-2012 23:38:24
nik
Aqua park o nazwie Floryda jest w każdym dużym mieście!
Ty to jak Don Kichot z Manczy który walczy z wiatrakami o swoją pienkną Dulcyneje!''
masz racje, nastepnym razem wybiore sie do Kalifornii;
a ty pewnie myslisz ze w tym Egipcie Pana Boga za piety chwyciles?,
chyba raczej jakiegos brudasa za sandaly...hahahahha
Niektórym to chyba "czarne pozerstwo" naprawdę przesłania zdrowy osąd sytuacji.
Dereck Chisora do tej pory był niegrzecznym chłopcem wystawiającym duży palec ze granice dopuszczalną. Podczas ważenia pojechał z liścia mistrza świata co samo w sobie nie było niczym wielkim. Tutaj masa użytkowników powoływała się że "show" przed walką było zawsze, ale nawet to "show" ma swoje granice (o czym za chwilę). Potem mamy oplucie Wladimira i bójkę z Hey'em .
Dereck był już karany za wybryki = czyli recydywa.
Zdzielenie vitka = norma , nikt by sie nie przejąl, dodało smaczku.
Oplucie Wladimira = obraźliwy atak na członka zespołu mistrza świata WBC (nie ma znaczenia ze jest to mistrz 4 federacji ).
bójka z Heyem = wisienka na torcie , David to NIKT na tej sali, obserwator, widz, jako taki jest NIETYKALNY dla boksera (do tego Hey nie jest już bokserem, nie ma licencji więc był cywilem). Gdyby to był inny Mietek "Dusiciel" to sytuacja konsekwentnie powinna mieć taki sam przebieg.
Zaczepki zawodników którzy mają wejść/byli w ringu są dopuszczalne (rzucaliście wieloma nazwiskami ) , ale atak zawodnika na kogoś postronnego NIE JEST dopuszczalny. (Vide , niedawna kara za naskoczenie na sędziego )
Więc ogarnijcie się, Chisora nie odpowiada za Vitaliya , a za pozostałe wybryki ONLY, bo były one niezgodne z przyjętymi zasadami. Z Vitalijem to mógł się pobić nawet na konferencji i gówno by mu zrobili, ale nie będą głaskać średniaka który atakuje widzów na konferencji bo ci coś tam krzykają (i to że był to David Hay , nie ma żadnego znaczenia)
Pozdrawiam bokser.org
To nie jest kwestia ogarnięcia,ja mam w dupie różne wybryki do półki nikomu wielka krzywda się nie dzieje,tu jedynie ucierpiała czyjaś duma,notabene Kliczko należą do moich ulubieńców,Chisora nie koniecznie,ale ponad wszystko przekładam aspekt sportowy,a w tym Chisora był dobry,walkę przegrał zasłużenie,ale dał emocje w ringu,coś się działo,nie stał jak kłoda,nie był nieśmiałym gościem chcącym zarobić konkretną sumkę jak najmniejszym nakładem sił,To mi się podobało i tego oczekuje od bokserów.