HUCK: 'Z AFOLABIEGO ZOSTANĄ WIÓRY'

Jak informują niemieckie media, decyzja grupy Sauerland Event o pozostaniu Marco Hucka (34-2, 25 KO) w wadze junior ciężkiej powstała po długiej dyskusji pomiędzy promotorem Wilfriedem Sauerlandem, trenerem Ullim Wegnerem, dyrektorem wykonawczym Chrisem Meyerem i dyrektorem sportowym Hagenem Doeringiem.

- Uważamy, że dla Marco najlepszym wariantem będzie teraz obrona tytułu w wadze junior ciężkiej. Ma dopiero 27 lat, do najcięższej kategorii może przenieść się później – argumentuje Wilfried Sauerland.

Przegrana po dobrej walce z Aleksandrem Powietkinem pozostanie, przynajmniej na razie, jedynym występem Hucka w wadze ciężkiej. Teraz Niemca bośniackiego pochodzenia czeka pojedynek w obowiązkowej obronie mistrzowskiego tytułu WBO z tymczasowym mistrzem tej federacji Olą Afolabim (19-2-3, 9 KO). "Kapitan Huck" z tą decyzją jest pogodzony i zapowiada nokaut na 31-letnim Brytyjczyku.

- Bez żadnej zwłoki stoczyłbym kolejną walkę w wadze ciężkiej, ale przekonano mnie, abym jednak wrócił do dawnej kategorii. Nie smuci mnie ta decyzja. Cóż, będę zatem dalej zostawiał z rywali wióry... Na początku zrobię to z Afolabim – jest silny, ale ze mną nie będzie miał szans – przekonuje Huck.

Starcie Huck-Afolabi będzie rewanżem za pojedynek z grudnia 2009 roku. W Ludwigsburgu na punkty z niewielką przewagą wygrał pięściarz grupy Sauerland Event, ale z pewnością była to dla niego jedna z najcięższych przepraw w ostatnich latach.

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 09-03-2012 18:21:45 
Skoro Huck tak mówi, to tak będzie!
 Autor komentarza: djpioter
Data: 09-03-2012 18:29:28 
Afolabi jest świetnym technikiem,wg mnie zasługuje na tytuł mistrza świata.Huck ze swoim brudnym boksem nadaje się do walenia po pysku buraków pod baletami w remizie.Stuknie parę razy Afolabiego w tył głowy,Sauerland zblatuje i wszyscy będą zadowoleni (poza Afolabim).
 Autor komentarza: mocuch
Data: 09-03-2012 18:35:27 
Huck jeśli wygra to pewnie po jakimś znowu kontrowersyjnym wyniku. Mam jednak nadzieję, że Afolabi tym razem nie pozostawi wątpliwości kto jest lepszym pięściarzem.
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 09-03-2012 18:43:43 
Kluczem do zwyciestwa z Huckiem jest znakomite przygotowanie kondycyjne i boksowanie z dystansu - unikanie bojki. Do tego potrzebne sa dobre nogi. Afolabi potrafi dobrze boksowac, wiec jesli przyjmie dobra taktyke i przygotuje sie na 100% to ma spora szanse nie pozostawic zadnych watpliwosci.
Obawiam sie jednak ze Huck znowu zamieni walke bokserska w walke uliczna i zwyciezy po kontrowersyjnym werdykcie. Po zaskakujaco wyrownanej walce z Povietkinem wujek nie pozwoli Huckowi oddac pasa
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 09-03-2012 18:45:50 
@mocuch

Huck to teraz 50 % lepszy pięściarz.... już go skreślaliśmy przed walką z Huckiem i co? kogo Afolabi pokonał znaczącego ? Huck dał wyrównaną walkę z (prawie) mistrzem świata HW Povetkinem... Jeżeli Huck będzie w takiej formie jak w walce z Povetkinem to zapewniam wszystkich, że Afolabi będzie latał po ringu przy każdym ataku Hucka, albo schylał się i dziwił dlaczego ten uderza go w tył głowy... Z tego co pamiętam to po kontrowersyjnym wyniku ostatnio Huck przegrał.
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 09-03-2012 18:49:20 
Autor komentarza: AdamekFightPL Data: 09-03-2012 18:45:50

W ostatniej walce to nie Huck zaprezetowal sie nadspodziewanie dobrze, on walczyl tak samo jak wczesniej. To Povietkin wygladal bardzo zle, byl nieprzygotowany kondycyjnie i opadl z sil po 4 rundzie. Dla tego walka miala tak wyrownany przebieg
 Autor komentarza: lukkkm
Data: 09-03-2012 18:54:20 
W mojej ocenie Afolabi będący w grupie K2 nie przegra już z Huckiem.Kliczko mu pomogą na tyle by pokonał i wybił z głowy Hukiciowi głupotę z mózgu na co osobiście mocno liczę.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 09-03-2012 18:57:29 
AdamekFightPL, nie zauważyłem aby Huck jakoś specjalnie się rozwinął w ostatnich latach... Natomiast to Afolabi prezentuje ostatnio wyśmienitą formę, o wiele lepszą niż ta z walki z Huckiem. Poza tym Ola jest fizycznie bardzo silny więc zapewniam Cię, że nie będzie "latał po każdym ataku Hucka"... No ale pozostaje mam poczekać do walki aby przekonać się kto miał rację :)
 Autor komentarza: Hugo
Data: 09-03-2012 19:00:32 
Obydwaj w ostatnich walkach zaprezentowali się znakomicie. Afolabi teoretycznie jest w stanie pokonać Hucka, ale nie wiem, czy jest na to wystarczająco mocny psychicznie.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 09-03-2012 19:04:17 
@mocuch

Rozwinął się rozwinął, ma lepszą obronę i - tak mi się zdaję - mocniejszy cios. Ola prezentuje się świetnie, ale tak na prawdę z kim on w tym CW walczył? z Huckiem, z którym przegrał? Masz rację, nie ma co spekulować, poczekajmy do walki.
 Autor komentarza: Zamierzonykicz
Data: 09-03-2012 19:05:32 
AdamekFightPL ma po części rację, od przegranej z Huckiem, Kryptonite nie pokonał tak naprawdę nikogo wymagająchttp://www.bokser.org/content/2012/03/09/180456/index.jsp#CommentsAnchorego. Siproszwili, Suda, potem ten efektowny nokaut na Dunstanie, wreszcie nasz Rusiewicz i statyczny, boksujący kompletnie bez pomysłu, na dodatek za mały na Afolabiego- Walery Brudow.
Jest on po prostu NIEPRZEWIDYWALNY . I właśnie w tym jego nieortodoksyjnym stylu boksowania, całej gamy niekonwencjonalnych serii ciosów, i poniekąd także fenomenalnej obronie będę upatrywał szansy zwycięstwa( zwycięstwa= nokautu tylko i wyłącznie) nad Marco Huckiem.
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 09-03-2012 19:14:09 
Autor komentarza: AdamekFightPL Data: 09-03-2012 19:04:17

W ostatniej walce Huck na pewno mial mocniejszy cios - byl ciezszy o kilka kg. Jesli uda mu sie utrzymac swoja muskulature i odwodni sie na wazenie, a w dniu walki wniesie tyle co w ostatnim pojedynku, to mysle, ze sila fizyczna bedzie jego duzym atutem. Moim zdaniem z reszta jego jedynym atutem :)
Czy to wystarczy? Przekonamy sie jak zaboksuja :)
 Autor komentarza: championn
Data: 09-03-2012 19:16:33 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik championn piszący z IP: 82.145.209.177 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 09-03-2012 19:19:22 
@DaroGie

Myślę, że Huck nawet przed walką z Povetkinem miał mocny cios... a atutem Hucka jest też wielkie serce do walki, ma bardzo dobrą kondycję i jest na prawdę szybki.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 09-03-2012 19:27:01 
Na Hucka potrzebny jest precyzyjny bokser a wydaje mi sie, że Afolabi taki jest. Wyciągnął wnioski z pierwszej walki i wie, że musi wygrać baaardzo wyraźnie. Cunnigham rozwalił Hucka przez TKO bo konsekwentnie go trafiał, nie napalał sie na konkretną akcje tylko przez 12 rund go trafiał aż ciosy sie skumulowały. W ostatniej walce Afolabi pokazał piekny boks, liczę, ze załatwi Hucka.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 09-03-2012 19:53:01 
DaroGie

Huck był może o 1 czy 2 kg cięższy niż zwykle. Limit 200 lbs jest na wadze. Do ringu wnosi ponad 200 lbs (w dywizji cruiser). W walce z Powietkinem ważył 210 lbs.
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 09-03-2012 19:59:17 
Autor komentarza: AdamekFightPL Data: 09-03-2012 19:19:22

Huck mial mocny cios juz od dawna, mial rowniez reszte atutow ktore wymieniles. Ale dyskusja dotyczyla umiejetnosci ktore rozwinal po ostatniej walce z Afolabim. Moim zdaniem od tamtej pory nie zmienil sie znaczaco...
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 09-03-2012 20:00:53 
Nie jestem do końca pewny czy Huck będzie w takiej super formie z Afolabim. trochę kilogramów będzie musiał jednak zbić a to z reguły osłabia organizm. Nawet tak nieprawdopodobnie silny fizycznie Huck jest tylko człowiekiem i nie może sobie pozwolić na takie przeskakiwanie w wagach. Sam Adamek przyznał, że w jego przypadku nie ma już możliwości powrotu do cruiser. Najpierw budowanie masy mięśniowej a teraz odchudzanie.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 09-03-2012 20:05:13 
@DaroGie

Rozwinął z pewnością obronę. Bardziej kontroluje emocję podczas walki i nie idzie na ''pałę'' tak jak to wcześniej robił.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 09-03-2012 20:05:23 
Emilio

przegrana Hucka z Cunnem nie koniecznie wynikała tylko z dobrej techniki Amerykanina. Huck był wtedy jeszcze dosyć młody i niedoświadczony, wg mnie za szybko puszczony na głęboką wodę. Obecnie zbliża się do swojego prime i wydaje się być na prawdę trudny do zatrzymania, nawet dla dobrego technika.
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 09-03-2012 20:12:52 
Autor komentarza: Ghostbuster Data: 09-03-2012 20:00:53
Nie jestem do końca pewny czy Huck będzie w takiej super formie z Afolabim. trochę kilogramów będzie musiał jednak zbić a to z reguły osłabia organizm. Nawet tak nieprawdopodobnie silny fizycznie Huck jest tylko człowiekiem i nie może sobie pozwolić na takie przeskakiwanie w wagach. Sam Adamek przyznał, że w jego przypadku nie ma już możliwości powrotu do cruiser. Najpierw budowanie masy mięśniowej a teraz odchudzanie.

Czawez na wazeniu potrafi wniesc 10 kg mniej niz w dniu walki, a pamietajmy ze jest sporo mniejszy od Hucka. Huck jesli dzien przed wazeniem nic nie zje i nie wypije, moze wniesc limit cruser, zeby w dniu walki wazyc tyle samo co z Sasza tj 95 kg. Nie musi zrzucac tluszczu ani masy miesniowej.
 Autor komentarza: Daro603
Data: 09-03-2012 20:18:01 
Zapowiada się bardzo cikawa walka:)
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 09-03-2012 20:21:39 
DaroGie

takich przykładów zrzucania kilogramów przed walką jest dużo, ale wg mnie może mieć to ujemny wpływ na formę zawodnika w walce. Oczywiście Huckowi gabarytami bliżej do Cruiser więc to jego kategoria wagowa, ale wcale bym się nie zdziwił gdyby odchudzony nieco Huck dał teraz gorszą walkę z Afolabim.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 09-03-2012 20:22:09 
AdamekFightPL
Co Tak się zachwycasz Huciem?Z Povetkinem cały czas faulował i bił w tył głowy.Dziurawa jest obrona Bośniaka poza tym walkę miał ułatwioną bo Povetkin okrutnie słabo był przygotowany kondycyjne i nie miał żadnej taktyki...
 Autor komentarza: Daro603
Data: 09-03-2012 20:29:29 
Zapowiada się bardzo ciekawa walka:)
Myślę że w rewanżu Ola to wygra.
Ola to BARDZO DOBRY bokser i w pełni zasługuje na to aby być Mistrzem Świata pełnej wersji pasa WBO.
Ja Bardzo lubię Olę i życzę mu aby znokautował tego "kapitana"!!!
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 09-03-2012 20:31:47 
Bardzo bedzie ciekawie,co zaprezentuje Huk po przygodzie z waga ciezka .Napewno mimo przegranej, psychicznie jest mocniejszy ,dal emocjonujaca walke i wynik mogl byc w druga strone .I jak mu sie w glowie nie poprzewraca to afolabiego zdmuchnie swym topornym stylem ,bede oczywiscie kibicowal afolabiemu,bo huka styl mi nie pasuje
 Autor komentarza: sportsman3
Data: 09-03-2012 20:40:49 
Huck udowodnił po walce z Powietkinem że jest twardy i zdecydowanie wzmocnił cios i zaczął w końcu urzywać lewego prostego i to z niezłym skutkiem .Moim zdaniem wygrał walkę z Saszą i gdyby sędzia mu nie przeszkadzał skończył by Ruska przed czasem.Afolabi bardzo sympatyczny bokser ale niestety Marco skonczy go przed czasem najpóżniej w 7 rundzie.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 09-03-2012 21:30:40 
@sportsman3
Dokładnie - lewy prosty, też zwróciłem na to uwagę. Może nie tak silny jak Wladka ale na pewno godny uwagi. Szkoda tylko że tak rzadko zadawany.
Poza tym dziwi mnie czemu Huck w walce z Povietkinem nie używał Podbródkowych? W Cruiser miał je całkiem silne.

Tak czy siak. Walka zapowiada się ciekawie. Ostatnio jakaś dobra passa walk w cięższych wagach (Chisora-Helenius, Chisora-Vit, Huck-Povietkin, Cunn-Hernandez) miejmy nadzieje że Afolabi-Huck nie będzie odstawać od tych walk pod względem emocji.
 Autor komentarza: SanislawKicinski
Data: 09-03-2012 21:54:59 
Autor komentarza: AdamekFightPL Data: 09-03-2012 19:04:17

Rozwinął się rozwinął, ma lepszą obronę i - tak mi się zdaję - mocniejszy cios. Ola prezentuje się świetnie, ale tak na prawdę z kim on w tym CW walczył? z Huckiem, z którym przegrał?

A z kim walczyl i wygral Huck?
Jego najmocniejszym przeciwnikim byl Lebiediew, z którym w mojej ocenie(i nie tylko) przegral.
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 09-03-2012 21:56:36 
@ Whisper

Do tej dobrej passy w walkach w HW zapomniales dopisac jeszcze Wlad v Mormeck :)
 Autor komentarza: Whisper
Data: 09-03-2012 22:00:52 
@DaroGie
Dzięki tej walce Mormeck załatwił sobie miejsce w bokserskiej Hall of Fail :)
 Autor komentarza: Matys90
Data: 09-03-2012 22:05:44 
Ola to wygra, jest śliski, ma cios, pierwsza walka mogła iść w obie strony, a od tego czasu Afolabi zrobił (dla mnie) większy progres niż Huck. Zresztą teraz profesjonalnie trenuje, nie jak wtedy, gdy wyszedł bez kondycji.

Chociaż przewrócić Hucka będzie ciężko, a wygrać na punkty u Niemców też prawie niemożliwe, w każdym razie Afolabi to ciekawy pięściarz, no i - pięściarz, a nie cepiarz, a takich w cruiser coraz mniej, więc jemu kibicuję.

W każdym razie po wygranej Afolabiego pojawią się 2 obozy - jedni będą krzyczeć - Afolabi lepszy niż Huck, a więc lepszy niż Powietkin, dawać go na Kliczków! A drudzy, że Huck nie był sobą, bo musiał zrzucać całe 5 kilo do walki po wycieczce do ciężkiej ;) A prawda jest taka, że style makes fight i z Afolabim będzie ciężej niż z Powietkinem, co nie oznacza, że Afolabi by z Saszą wygrał ;)
 Autor komentarza: Whisper
Data: 09-03-2012 23:03:23 
@Matys90
Zgadzam się, jednakże Afolabi jak nie przygotuje się na co najmniej 12rund w wysokim tempie to może być ciężko i Huck zdominuje go w drugiej połowie walki.

Ciągle nie wiem co myśleć o pojedynku Huck - Povietkin. Czy Huck był tak dobry czy po prostu Rusek jest wypalony psychicznie i brak mu już Eye of the Tiger(o ile kiedykolwiek je miał)?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 09-03-2012 23:17:56 
Wióry lecą z drewna. A drewnem jest Huck.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 09-03-2012 23:18:56 
Pomyliłem się nie dając żadnych szans Huckowi w walce Z Povietkinem.
Walka wyglądała zupełnie inaczej niż się tego spodziewałem. I tak jak poprzednik napisał... nie wiem, czy Huck był tak dobry, czy rusek tak słaby ?

Mimo wszystko, czuję w kościach, że Ola da zajebistą walkę i zostanie zwycięzcą... bo według mnie zaliczył niezły progres - widać sparingi/treningi z K2, mu wyszły na dobre.
 Autor komentarza: Daro603
Data: 09-03-2012 23:21:57 
sportsman3 Ja Niewierzę w to że Huck skończy Olę przed czasem.
Huck jak wygra to PRZEZ WAŁEK na pkt.
Afolabi to WSPANIAŁY technik;-)
Bardzo ciężko jest go trafić...
W ich pierwszej walce Ola ANI RAZU niebył zagrożony porażką przed czasem.
Chyba w czwartej rundzie Huck był na skraju nokautu!. Ola go trafił potężnym prawym podbródkowym.
Huck to ZWYKŁY cepiarz!.
Bardzo często fauluje.
Bardzo dobrze się stało że Povietkin mu MOCNO ubił pysk:-o
A tak jak napisałeś Ola jest bardzo sympatycznym bokserem i TRZEBA mu kibicować;-)
 Autor komentarza: TAJFUN
Data: 10-03-2012 04:19:21 
mozna hucka nmie lubic ale po ostatniej walce wszystko jest mozliwe i nazlezu sie z nim liczyc
 Autor komentarza: mirco30
Data: 10-03-2012 10:15:33 
Huck musi trafić na kolesia z mocnym ciosem(precyzyjnym) i przestanie byc taki pewny siebie.
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 10-03-2012 12:16:38 
Ola przegra na punkty po klasycznym wałku.Mam nadzieję jednak że wyśle Hukicza na matę.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.