WŁADIMIR KLICZKO: 'ZASKOCZYŁEM MORMECKA'

Przedstawiamy wypowiedź Władimira Kliczki (57-3, 50 KO) z konferencji prasowej podsumowującej wczorajszy pojedynek z Jeanem-Markiem Mormeckiem (36-5, 22 KO). Na 52-tysięcznej Esprit Arenie Ukrainiec wygrał przez techniczny nokaut w 4. rundzie i zachował tytuły mistrzowskie federacji IBF, IBO, WBA i WBO w wadze ciężkiej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 04-03-2012 16:03:35 
Władzia przyznaj po prostu że nie spodziewałeś się, że Mormeck okaże się aż tak słaby, zrobiłeś z siebie pośmiewisko porównując go do Tysona, okazało się zupełnie inaczej co większość przed walką powtarzała.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 04-03-2012 16:03:50 
Stewarda mina mówi wszystko ;) "Co ja robię tu..."
 Autor komentarza: jiN44
Data: 04-03-2012 16:07:28 
Moim zdaniem Władimir jest strasznie irytujących w tych swoich wypowiedziach , robi glupie miny , wogole jak sie wypowiada to mam wrazenie ze albo chce zrobić z kibiców głupa , albo sam ze siebie. Nie kwestionuje jego umiejetnosci , zeby nie bylo , ale jego zachowanie.
 Autor komentarza: burnwater
Data: 04-03-2012 16:12:50 
Czy oni mieli piwo na tej konferencji???
 Autor komentarza: Windu
Data: 04-03-2012 16:26:44 
Takimi właśnie wypowiedziami Bracia mnie irytują. Zamiast chociaż raz, ten jeden jedyny raz powiedzieć, że walka była łatwa, a rywal był żaden będzie ewidentnie kłamał, byleby nie stracić swojego wizerunku kulturalnego i doceniającego każdego rywala przeciwnika. Jaki niby Mormeck miał plan? Włazić z gardą w klincz? Czy może miał zamiar od 6 rundy ruszyć do szaleńczego ataku młócąc cepami na prawo i lewo? Władimir, proszę: LITOŚCI!

Najlepszym komentarzem zarówno do tej wypowiedzi młodszego Kliczki jak i całej tej "walki" jest mina Stewarda. Mówi po prostu wszystko.
 Autor komentarza: PrawyProstyCzlowiek
Data: 04-03-2012 16:27:00 
walka a la żenua
 Autor komentarza: horhe88
Data: 04-03-2012 16:33:46 
Ta walka w pełni ukazała fałsz i chciwość Władymira. Tylko dla pieniędzy zoorganizował walkę -mismatch. Kto to Mormeck w dzisiejszej HW? Mormeck meczył się z Maddalone, w tej walce wyglądał tak że jakby miała się ona odbyć na pełnym dystansie to Maddalone wygrałby przed czasem...a to było 3 lata temu jak Mormeck był jeszcze "jedynie"37 letnim szczawiem. Jaki sens miała ta walka,której stawką były niemal wszystkie pasy HW? Sportowy?- Nie. Widowiskowy?-Nie. Żeby Kliczko bez wysiłku mógł się nachapać? - Tak. A ile to było pierdolenia przed walką że Mormeck to drugi Tyson, że to supergroźny rywal i to i tamto, a prawda jest taka że Władek wybrał Mormecka bo temu wystarczyło zpałacić jedynie 600tys euro.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 04-03-2012 16:50:28 
Rzeczywiście, Mormeck był zaskoczony niczym kobieta na załączonym niżej obrazku...

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/420995_385896901421194_167532003257686_1463893_421231443_n.jpg
 Autor komentarza: Dresiarz
Data: 04-03-2012 16:54:43 
hahahah wyjebało mnie z adidasów :)
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 04-03-2012 17:11:58 
Rzeczywiście Witalij musiał przyjąć w tej walce dużo ciężkich ciosów bo gada takie głupoty że słuchać nie idzie!Panie Kliczko ta walka to ...ŻENADA.Niech Pan zakończy karierę bo nie widzę przeciwników a obijać takich "palantów" jak Mormeck to jest nie do przyjęcia!
 Autor komentarza: grzemill
Data: 04-03-2012 17:19:11 
ZA TAKI OBRAZ WALKI W 100% ODPOWIADAJĄ KLICZKOWIE, KTÓRZY DOBIERAJĄ SOBIE SŁABYCH RYWALI, A BOKS TRAKTUJĄ CZYSTO BIZNESOWO. Mormeck nie ponosi tu żadnej winy, gdyby Najmanowi zaproponowali walkę też by się chętnie zgodził i chciał przeżyć. Kompletną bzdurą jest, że Kliczkowie nie mają z kim walczyć, jak spojrzycie na top20 wagi ciężkiej to do tej pory walczyli z 1/3 zawodników, a co z pozostałymi? Po co ponowna walka z Thompsonem czy Arreolą, to już widzieliśmy.
 Autor komentarza: wgtw
Data: 04-03-2012 17:24:57 
Mistrz po wygranej walce tłumaczy się za przeciwnika. Żałosne.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 04-03-2012 17:27:08 
Mike Tyson Władek to by faktycznie zdetronizował twoj plan jednym strzałem...
 Autor komentarza: shaman
Data: 04-03-2012 17:37:35 
"(...)jak spojrzycie na top20 wagi ciężkiej to do tej pory walczyli z 1/3 zawodników, a co z pozostałymi?"

Pozostali oberwaliby jeszcze bardziej niż ci, których Kliczkowie już obili. Powiedzmy sobie szczerze - taki Adamek mógłby toczyć dobre walki (racja - nie zawsze wygrane, ale żeby dobrze wypaść niekoniecznie trzeba wygrać) z całą czołówką HW za wyjątkiem braci no i może Haye'a. Tymczasem dla Vitka był tylko trudnym do trafienia workiem treningowym.

Przez dekadę nie znalazł się nikt, kto mógłby na stałe zdetronizować któregokolwiek z braci. Wydawać by się mogło, że Brewster mógłby to zrobić. Co z tego, że ustrzelił Włada, jeśli bodajże 3 lata później sam został pozamiatany w rewanżu? Moim zdaniem to nie jest kwestia dobierania rywali. Kliczkowie toczyli zarówno walki - pomyłki, jak również dość elektryzujące widowiska.

Znajdą się hejterzy, którzy będą wytykać Władowi, że organizuje walkę z Thompsonem, którego już kiedyś obił. Ale kto poradzi na to, że akurat on jest pretendentem?
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 04-03-2012 17:41:20 
grzemil

problem w tym ze reszta z top 20, ktorej jeszcze nie obili nie chce walczyc bo "nie sa jeszcze gotowi"
 Autor komentarza: samcro82
Data: 04-03-2012 17:42:05 
Matitbg91
On pewnie by to powiedzial,ale wiesz...etykieta:)
 Autor komentarza: grzemill
Data: 04-03-2012 17:49:04 
DaroGie
Na to też jest lekarstwo - pieniążki. Mamy prawo wymagać, gdyby nie my kibice Kliczkowie by dziś w Donbasie młotami rudę rozbijali.
 Autor komentarza: Karule
Data: 04-03-2012 17:49:37 
Mormeck 15 w boxrecu :D Przed walką nawet nie był wliczany do rankingu :D
 Autor komentarza: brianoconner
Data: 04-03-2012 17:56:59 
Mormeck pokazał to samo co Adamek z starszym Kliczką czyli nic tylko ze tam było 10 rund a tu 4 więc jaki jest wniosek bardzo prosty wcale pieniędzy nie powinni dostać to co obaj pokazali w ringu i ich walka o mistrzostwo to zwykłe nieporozumienie
 Autor komentarza: Elesshar
Data: 04-03-2012 18:06:30 
brianoconner

Adamek chociaż zadawał ciosy, a co robił Mormeck? 3 ciosy dochodzą na 4 rundy?! Ale fakt, że Władek to pipka. Wieszać się od razu, nie ma w ogóle jaj. Jak to oglądałem to miałem ochotę rozwalić telewizor.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 04-03-2012 18:13:39 
Elesshar

Dokładnie, te wieszanie Władka strasznie irytowało człowieka. Mormeck ciosu nie ma, niższy 20 cm, lżejszy o 13 kg a ten będzie się wieszał. Sędzia powinien zwracać uwagę na takie faule, tak jak było w walce z Hayem
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 04-03-2012 18:14:59 
brianoconner

Mormeck pokazał to co NIKT ! Nie pamiętam by ktoś przeciwko Władimirowi w ogóle ciosów nie zadawał, 3 ciosy celne w 4 rundy, śmiech na sali.
 Autor komentarza: Elesshar
Data: 04-03-2012 18:17:26 
NOSFERATU1922

W tej walce powinno być ostrzeżenie, dla Władzi. To jest obraza dla boksu i kpina z tej dyscypliny. Są bokserzy, których boks opiera się na klinczach (Hopkins, Ward), ale tak się kłaść od razu?
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 04-03-2012 18:19:39 
Elesshar

Dokładnie, co innego klincz, a co innego się kłaść na rywalu, Mormeck powinien przyklęknąć jak Haye, może wtedy by sędzia zareagował.
 Autor komentarza: brianoconner
Data: 04-03-2012 18:20:33 
Adamek zadawał ciosy dobre chyba na konsoli jak sobie zagrasz hahaha
 Autor komentarza: Elesshar
Data: 04-03-2012 18:22:15 
Pabon? Wątpię :P To co on robił w czasie walki Povietkina z Huckiem, nie dając chociaż jednego ostrzeżenia dla Hucka, to kpina. Zresztą to on o ile pamiętam przerwał walkę Khana z McCloskeyem. Nigdy za nim nie przepadałem.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 04-03-2012 18:22:20 
brianoconner

Adamek wyprowadził 301 ciosów w 10 rund, Mormeck 19 w 4 rundy, lekką różnice widać. Wiem, że jesteś zbyt głupi by takie rzeczy zauważyć, ale co ja poradzę.
 Autor komentarza: Elesshar
Data: 04-03-2012 18:25:05 
brianoconner

Być może już taki wiek, że czas w okulary zainwestować, ale ja ciosy Adamka widziałem.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 04-03-2012 18:25:18 
Zresztą osoba która pisze, że Władimir by pokonał Lennoxa Lewisa nie może być zbyt mądra.
 Autor komentarza: Perez
Data: 04-03-2012 18:34:36 
no chyba tym go zaskoczyłeś że znokautowałeś go w 4, a nie standardowo koło 10 rundy ;)
 Autor komentarza: brianoconner
Data: 04-03-2012 18:34:49 
Elesshar

chyba nosem w dupę :P
 Autor komentarza: Elesshar
Data: 04-03-2012 18:38:32 
brianoconner

Mamy wolność słowa i masz do swojego zdania pełne prawo, ale byś spojrzał trochę bardziej obiektywnie .
 Autor komentarza: bartek0666
Data: 04-03-2012 18:42:00 
mormeck wczesniej nokautowal swoich rywali pojedynczym ciosem, wiec mozna powiedziec ze w walce z kliczko dał z siebie 300%
 Autor komentarza: silesyan
Data: 04-03-2012 19:01:33 
"Wygrał bo w HW jest taki poziom"... ja tu widzę conajmniej 10 o KILKA klas lepszych bokserów od tego kelnera.
Fury, Hellenius, Mitchel, Povietkin czy Solis choćby
ale lepiej wyjść i boksować z bumem bo nie ma ryzyka przegranej :)
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 04-03-2012 19:12:56 
silesyan...tych co wymieniłes Kliczko zmiecie z ringu tak jak Mormecka.A o Solisie to wstyd wspominać!
 Autor komentarza: clyde22
Data: 04-03-2012 19:32:08 
Wine za walki z challengerami jak Albert,Briggs czy Mormeck ponosi niemiecka publicznosc,ktorej obojetnie kogo obijaja K-2.Federacje po otrzymaniu haraczu sankcjonuja wszystko.
Sa lasery,muzyka a potem zabawa w kotka i myszke w ringu.
Wczoraj uslyszelismy pierwsze gwizdy i Wladeczek zabral sie zwawiej do roboty.
Gwoli sprawiedliwosci nie jest to nic nowego w boksie zawodowym,wielu mistrzow mialo lajtowe walki.
Ali w przerwach miedzy wielkimi potyczkami jezdzil w trase zarabiac kase i obijac drugi albo trzeci rzut ciezkich a przeciwnicy Joe Louisa oficjalnie nazywani byli kolekcja bumow miesiaca.
Kliczkow atakuje sie ostrzej bo nie maja na koncie walk z wielkimi rywalami i nie zapowiada sie zeby mieli.
Wladimir ma duzy potencjal i jest chyba bliski swojego szczytu formy.Na szczescie sedzia w koncu zwrocil mu uwage za wieszanie sie ,Steward tez wytlumaczyl mu w przerwie miedzy rundami,ze nie jest to do niczego potrzebne.Az sie prosilo o podbrodek kiedy Mormeck szedl pochylony bez ciosu a tu znowu klamra.
Te walki wygladalyby lepiej gdyby Wlad po pierwszych faulach dostawal ostrzezenie.Umie wystarczajaco duzo,zeby siegnac do srodkow bokserskich a nie zapasow.
 Autor komentarza: radekosa
Data: 04-03-2012 19:57:00 
I pomyśleć że Kliczko za taki sparing wzmocnił swoje konto o parę mln. Ten to ma tupet.Zresztą co ja pierdole jaki sparing przecież to było obijanie zwykłego worka na śmieci.
 Autor komentarza: radekosa
Data: 04-03-2012 20:23:55 
Dobrze że nikt w wadze ciężkiej nie traktuje Kliczków jako superbohaterów,a odpowiedz jest prosta.Po pierwsze co taki Mormeck robi w ringu z Kliczko,przecież to jakichś śmiech na sali.Zresztą to samo tyczy się Adamka i Haye mimo iż temu drugiemu udało się dać wyrównaną walkę to przecież ci zawodnicy to zwykli crusierzy którzy stając na przeciwko braci na stojaka mogli by im spokojnie lody robić.A więc jeżeli bracia myślą sobie że obijając crusierów będą stać na równi z bokserami którzy toczyli swoje boję z równymi sobie rywalami to są w głębokim błędzie.
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 04-03-2012 20:36:38 
Czy przy Władzi stoi otwarty browar? Hehe, co tam po tak "cieżkim" pojedynku mały bronek się należy.

Powiem szczerze, trochę irytująca jest ta wysunięta, wręcz odpychająca przeciwnika lewa ręka Władzi. No ale ten cały Mormeck, to nawet nie jest wart komentowania. Ale dzięki niemu Władek już drugi raz nie popełni takiej gafy z przeciwnikiem.
Kurde, nie przepadam za Władkowym stylem, ale w sumie to nie jego wina że autentycznie nie ma z kim walczyć. No po prostu to jakaś masakra, że to Mistrz zabiegał o walkę a nie kolejka pretendentów. Każdy albo sra w gacie albo potrzebuje więcej czasu (jakby to miało coś zmienić). 99% wychodzących do ringu idzie tylko po dobrze opłacony wpierdol. Strasznie smutna jest ta sytuacja.
A takie pomylone pojedynki jak ten ostatni, to głownie wina tego całego Bonte (menadżera)... wciąż nie kumam czemu on tak bardzi nie chce drugiej walki z Davidem. Przecież, kasa z tego będzie niesamowita.
 Autor komentarza: nik
Data: 04-03-2012 22:29:00 
Wladzia mnie tez zaskoczyl kiedy wyciagnal tego Mormecka z jakiegos sanatorium i zdecydowal sie z nim walczyc.
 Autor komentarza: canuck
Data: 05-03-2012 01:47:48 
Wladek, zgadzam sie ze stwierdzeniem ze zaskoczyles Mormeck. Ja tez bylem bardzo zaskoczony, tak jak byl caly swiat boksu. Zaskoczyles nas wszystkich, chlopie!

Wladek, z calym moim szacunkiem do K2, prosze nie pierdol glupot, bo to zaczyna byc niezdrowe! (To samo odnosi sie do Tomka!)

Gdybym nie wiem jak lubil K2, to mam nadzieje ze ktos Co kiedys Ci bardzo zdrowo przywali, tak jak kiedys Corrie Sanders.

Te wszystkie pseudo walki w ostatnich latach to jest jedna, wielka farsa. Zeby to wszystko zbalansowac, rozumiem tez fakt, ze nikt kto sie liczy wadze HW, nie chce tak naprawde z Toba walczyc!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.