BLOODWORTH: CZAS NA POWRÓT

Nasz najlepszy aktywny zawodowiec, Tomasz Adamek (44-2, 28 KO) 24 marca wróci na ring w walce z Nagy'm Aguilerą (17-6, 12 KO). Jego trener, Roger Bloodworth jest pełen optymizmu przed kolejnymi wyzwaniami i nakreśla jasny cel wraz ze swoim podopiecznym - kolejny atak na tytuł mistrzowski w wadze ciężkiej.

- Tomek sporo się nauczył z walki z Witalijem. Myślę, że za szybko zdecydowaliśmy się na walkę o mistrzostwo, jednak oferta była dobra, dlatego ją wzieliśmy. Gdybyśmy poczekali, może wyglądałoby to inaczej. Od tego czasu pracowaliśmy nad techniką w Glen Carbon i byłem zadowolony z Tomka. Spadł z konia i teraz musi znów na niego wsiąść. Dobrze, że odpoczął po ciężkiej walce, jednak teraz czas wrócić do pracy, dlatego zakontraktowaliśmy pojedynek z Aguilerą.

Tomek chce kolejnej walki o tytuł, to jego cel. Zmienił trochę swój styl i zrobił się dużo większy. Aktualnie ma 227 funtów, a chcemy żeby miał 230. Wiem, że potrzeba czasu, by stać się prawdziwym ciężkim. Teraz Adamek ma siłę i więcej mięśni. Teraz jest najlepszy czas na powrót, inaczej przerwa między walkami będzie zbyt długa. Jest dobrze - powiedział Bloodworth.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: lleadl
Data: 02-03-2012 22:23:18 
Tomek błagam Cię zmień tego "trenera" bo grozi Ci znaczna utrata zdrowia.
 Autor komentarza: JeamBeam
Data: 02-03-2012 22:33:24 
Ale dzisiaj jest okazji i tematów do hejtowania..Do boju hejterzy.. Jest temat o Adamku...:]
 Autor komentarza: Luton
Data: 02-03-2012 22:46:33 
Tomkowi z szybkości pozostaną jedynie ręce. On bije krótkie niesygnalizowane ciosy. Nie są to bomby na nokaut ale sprawiają, że rywal musi być skupiony. Natomiast cała reszta bedzie toporna-mechaniczna. Prawdopodobnie bedzie takim klockiem jak Peter z nadwagą w starciu z Chambersem. Huck 95kg, Haye 95kg. Haye to prawdziwa małpa (bez rasizmu), skacze po ringu, ma dobry refleks, porusza głową i jest zawsze w świetnej. Nie widać u niego sztucznego nabijania wagi. Do tego przewraca rywali, a jeśli ich zrani to potrafi momentalnie doskoczyć i zadać kilka rabbit punchów z samego łokcia. Rywal nawet nie wie co sie dzieje. To samo Huck z Povetkinem. Kiedy Huck zaatakował to Povetkin nawet nie wiedział co jest grane. Z Adamka Roger prawdopodobnie zrobi topornego szceściana bez dynamiki.
 Autor komentarza: Dresiarz
Data: 02-03-2012 22:48:41 
Hen daleko w Ameryce,
trenowal bumobij pokonujac kolejne granice.
A to szybszy, to silniejszy,
Ciezszy, wiekszy i sprytniejszy.

Zmienil wage, styl, trenera,
Uwazajac dotychczasowego za nieprzyjaciela.
Bede bil sie z najlepszym - zapowiada,
Na co rozsadek mu odpowiada:

'Po co szefie walczyc na ryzyku,
Skoro bumow, kelnerow pelno bezliku.
Lepiej wybierzmy grubasa McBurgera,
skroimy na wejsciowce kibica frajera'

Po kilku lekcjach promocji,
Bokser dostarcza kibicom emocji.
A to glosno krzyczy z wiezy,
Ze pas HW mu sie nalezy.

Oj nietety wszyscy kibice,
Wychwalaja bumobijce w zachwycie.
Mamy nowa nadzieje bialych,
Oby tylko klimat nie nawalil.

I tak to wkracza w pelnej gotowosci,
Pretendent, w glowie pelno zlosci.
Czas pokazac wszystkim nowy styl,
Stanie w miejscu i zbieranie na ryj.

Wszscy smutni, zli, oszukani,
Ah, aklimatyzacja byla do bani.
Bo podobno w ciagu roku,
W Polsce nastal czas mroku.

Wszedzie ciemno, woda brudna,
To i walka bedzie trudna.
Jedno tylko sie udaje,
Dolar w kiejdzie pozostaje.

Aby nie musiec juz pracowac,
Trzeba nowa taktyke opracowac.
Kilka walk z bumami zakontraktowac,
I niczym sie nie przejmowac
 Autor komentarza: wielebny
Data: 02-03-2012 22:49:50 
230 funtow ile to kg?
 Autor komentarza: fkaloo
Data: 02-03-2012 22:50:55 
104 kg
 Autor komentarza: Karule
Data: 02-03-2012 22:57:17 
Hejtować Adamka, dalej dalej. Zniszczyć go. W końcu to tylko jeden z naszych paruset mistrzów WBC wagi półciężkiej, IBO, IBF, The Ring w cruzer. Zniszczyć katola, przynosi wstyd Polsce!
 Autor komentarza: raVadrian
Data: 02-03-2012 23:02:29 
@Karule
Bardzo trafny post. Właśnie się zastanawiam, skąd tyle niechęci i szyderstwa ze strony rodaków w kierunku Adamka... Może mi ktoś to wyjaśnić? Czy ja o czymś nie wiem?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 02-03-2012 23:06:56 
Jeszcze trafniejszy post Lutona, też się tego obawiam :|
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 02-03-2012 23:18:04 
Każdego Adamek irytuje bo opowiada głupoty ze przegrał przez aklimatyzacje że jest teraz lepszy że dzięki temu ze przytył ma już cios na HW że będzie mistrzem świata każdy z tych tekstów to wpieranie kitu kibicom i to mnie w Adamku denerwuje.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 02-03-2012 23:31:13 
@Luton

Szybkie krótkie niesygnalizowane ciosy Adamka są dobre na rywali o podobnym jak on zasięgu. Może będą skuteczne na Aguilerę, ale na pewno nie na dwumetrowców. Na nich Adamek po prostu nie ma metody, a nabieranie wagi do 104-105 kg kosztem ruchliwości (na nogach) to tragiczna pomyłka, za którą Adamek zapłaci własnym zdrowiem.
 Autor komentarza: Luton
Data: 02-03-2012 23:37:36 
Zgadzam sie. Adamek zawsze walczył kładąc nacisk na technike próbujac punktować. I kiedy staje do ringu z dwumetrowcem to nadal próbuje walczyć na dystans, z doskoku. Dlatego nie potrafił dosiegnać Vitalija, bo Vitek tez sie ruszał i refleks go nie zawodził. A Vitek to bokser kontrujący, więc Adamek wpadał w pułapki. Z drugiej strony Adamek jest zbyt drobny aby walczyć jak typowy byczek Chisora iśc do przodu i zjadać ciosy. Tomek już po lewym prostym wyglada niepewnie.
 Autor komentarza: MilfHunter
Data: 02-03-2012 23:47:11 
no, odrazu jak zobaczyłem temat o Adamku to pomyslalem że dzieciarnia typu WARIATKRK się pojawi, jak widać się nie pomyliłem ;]
 Autor komentarza: raVadrian
Data: 02-03-2012 23:51:50 
@ WARIATKRK Z 10 razy słyszałem, jak po walce z Kliczko mówił, że przegrał, bo był gorszy po prostu. Poza tym co ma mówić, że walczy i naraża zdrowie ot tak, dla przyjemności, bez celu? I że nie widzi żadnych szans na sukces, a charuje do lubi? Wskaż mi chociaż jednego boksera o takim nastawieniu.

A co do samego boksu Adamka, to myślą, że otacza się tyloma specjalistami i wiedzą co robią. My możemy sobie gdybać przed monitorem, ale jak będzie okaże się w ringu. Tomek może i nie ma młotak w łapie, ale jest tytanem pracu, nie łazi po telewizjach i ewentach jak Szpila, więc może być tylko lepszy.
 Autor komentarza: Luton
Data: 02-03-2012 23:55:39 
Zresztą Haye też jest drobny. Jak go zobaczyłem obok Chisory to dostrzegłem różnnice. Chisora jest niby mały, ale to byczek. Podobnie jak Chagaev. Też mały ale to prawdziwy ciężki. Haye miał dobrą taktyke. Nastawił sie na KO, bo nie sposób wygrac z Władem na punkty na jego terenie to już w ogóle. Kiedy Wład sie wieszał to Haye upadał. Dobry pomysł, by nie tracić energii w przepychankach z tym kolosem.
 Autor komentarza: robak1
Data: 03-03-2012 00:27:22 
WARIATKRK
Każdego Adamek irytuje bo opowiada głupoty ze przegrał przez aklimatyzacje że jest teraz lepszy że dzięki temu ze przytył ma już cios na HW że będzie mistrzem świata

Po pierwsze Adamek nie mówi, że będzie mistrzem świata tylko, że spróbuje a to wielka różnica.
Zobacz jakie głupoty wygadują inni. np. Mormeck mówi:" Kliczko ma coś, czego pragnę. Muszę obić mu twarz, żeby to odebrać. Wiem, że on nie lubi przyjmować ciosów.
Miałem na deskach Davida Haye i prawie go skończyłem i jestem w stanie zrobić to z Władymirem. To czego nie udało mi się skończyć w walce z Haye'm skończę jutro"

To nie są głupoty? to tylko pierwsze lepsze przykłady. Jest wielu pięściarzy którzy wygadują kompletne bzdury a poxniej nie pokazują tego w ringu.
Słyszałeś żeby kiedys Adamek powiedział, że kogoś zniszczy itp?
A zresztą czasami nie ma sensu z niektórymi osobami dyskutowac , bo wiedzą lepiej.
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 03-03-2012 00:33:57 
Ale kloc na tej focie :) 104 jak na niego to chyba trochę dużo
 Autor komentarza: robak1
Data: 03-03-2012 00:35:42 
To akurat stara fota jeśli się nie mylę to przed Vitem
 Autor komentarza: cratos
Data: 03-03-2012 00:52:11 
Chyba wiele osób się łudzi że Adamek zmieni trenera. Tylko że on go nie traktuje jak trenera, a jak tatę. W sumie Roger to sympatyczny starszy człowiek więc na pewno też stara się wytrenować Tomka jak najlepiej, by ten dostawał jak najmniej. W końcu boks to nie tylko sława i pieniądze , a odklejone siatkówki oczne, odbite nerki i wiele innych schorzeń.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 03-03-2012 00:57:36 
śmiem się niezgodzić i twierdzić że Adamek za dużo się nie mógł nauczyć z walki z Vitalijem
Tomek kondycyjnie (w szerokim tego słowa znaczeniu) nie był przygotowany do walki a jego taktyka była jakąś totalną porażką ew w ogóle nie realizował jej założeń co skończyło się holowaniem już od 3. rundy
moim zdaniem ze sportowego punktu widzenia dla górala czas w większości zmarnowany
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 03-03-2012 01:03:40 
Kibicujmy Polskiemu pięsciarzowi ..i tyle!
 Autor komentarza: Deter
Data: 03-03-2012 01:18:49 
raVadrian
Adamek podawał również inne powody porażki, ale o tym "nie wypada mówić" bo brak pochlebstwa Tomka wywołuje u wielu agresję słowną. Już teraz mamy sporą grupkę tych, którzy atakują krytyków Adamka. Wystarczy spojrzeć na górę strony...

Po drugie - zgadzam się, co prawda Adamek pitoli trzy po trzy i nabija w butelkę naiwnych kibiców, ale to część pracy. 90% bokserów jest mocna w gębie.
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 03-03-2012 01:24:26 
Ja tam mu kibicuje .Dzięki Tomek za emocje we Wrocławiu .Gołocie kibicowałem zawsze i mu będe też .To jest najlepszy zawodowy bokser Polski czy komuś sie to podoba czy nie.
 Autor komentarza: Deter
Data: 03-03-2012 01:27:00 
Rysiuzdw
Myślę, że ogromna większość mu kibicuje. Nie wiem dlaczego słowa krytyki przyciągają myśli o tym, że ktoś Adamkowi nie kibicuje. Spójrzmy jak to jest w piłce nożnej - bardzo często reprezentacja i trener są krytykowani, jednak kibicujemy Biało-Czerwonym z całego serca.
 Autor komentarza: Luton
Data: 03-03-2012 01:27:12 
No niby tak, ale śmieciowe gadanie powinno być podparte jakimiś argumentami. Kiedy kolo zbiera jednostronny wpiernicz, a 2 dni później przed kamerą wspomina coś o walce z młodszym dominatorem to chyba coś tu śmierdzi. Tomek walczył z dwoma kolesiami względnie prezentujących sie w dobrej formie fizycznej. To byli Estrada i Grant. I obydwie walki były średnie w wykonaniu Adamka. No i walczył też z trzecim niezapuszczonym - Witalijem.
 Autor komentarza: championn
Data: 03-03-2012 01:39:09 
JULIO CESAR CHAVEZ W INTYMNEJ SYTUACJI NA SADISTICU !!!!
http://www.sadistic.pl/galeria/18223/party-hard
 Autor komentarza: championn
Data: 03-03-2012 01:39:26 
JULIO CESAR CHAVEZ W INTYMNEJ SYTUACJI NA SADISTICU !!!!
http://www.sadistic.pl/galeria/18223/party-hard
 Autor komentarza: observer
Data: 03-03-2012 01:40:24 
mister adamek, nie nadajesz sie do HW, stary kliczko obil cie jak ciecia, kazdy kto choc troche interesuje sie ciezka wie, ze z dobrymi prawdziwymi ciezkimi nie masz szans. Sprobuj sie z Areola, mysle ze dzisiaj cie znokautuje predzej niz kliczko.
 Autor komentarza: championn
Data: 03-03-2012 01:51:50 
aDAMEK NIECH WEŹMIE PRZYKŁAD Z wOLAKA
szkoda zdrowia, i tak mistrzem nie będzie
 Autor komentarza: Dawidd
Data: 03-03-2012 01:57:46 
Adamek ciężko znokautuje Aguilere
 Autor komentarza: polrex
Data: 03-03-2012 01:59:03 
Roger mówi ze Adamek sporo sie nauczyl od walki z Kliczkom...
Witek ma jedyny w swoim rodzaju styl boksowania na swiecie i gabaryty,

wiec ta nauka za duzo nie da bo juz takiego przeciwnika Adamek nie spotka w ringu, jedyne co Adamek moze sie nauczyc to spróbowac walczyc albo jak Chisora albo jak Hay ,oni jedyni pokazali jak mozna efektywnie z K2 walczyc, chociaz przegrali

wedlóg mnie Adamek nie ma szans na skopiowanie ani Hay-a ani Chisory,
najwieksza nauczka z tej walki jest nigdy nie wchodzic do ringu z Kliczkami,
Witek jescze rok poboksuje i konczy, a Adamek niech da dobre walki z Hay-em ,Chagajewem, Peterem?, Powietkinem, Helleniusem? moze z Hollyfieldem?
z Derrickem nie widze szans... bo on zajedzie Adamka skoro nie robily na nim wrazenia ciosy Witka,

to co mnie martwi i dziwi to jak twarz Adamka spuchla...
przesadzil z whey protein drinkami? suplementami, creatine,

w jego wieku takie szybkie przybranie masy miesniowej odbije sie na szybkosci
 Autor komentarza: Coperek
Data: 03-03-2012 01:59:39 
Luton
(pierwszy komentarz)

Zwróć uwagę, że to właśnie Roger zrobił z Tomka boksera, który lata po ringu a nie tylko zadaje krótkie ciosy jak z Gmitrukiem. Z Andrzejem bił się na bliski dystans, cios za cios, dużo zbierał. Teraz jest bardziej dynamiczny, ataki są dłuższe. On się właśnie wyróżnia dynamiką na tle innych bokserów wagi ciężkiej.
Nawet jeśli będzie cięższy a zatem i wolniejszy to i tak będzie dominował nad większością ciężkich szybkością i dynamiką.
 Autor komentarza: Gawlak
Data: 03-03-2012 02:03:47 
jak adamek kolejno odprawial estrade, arreole , granta, to wszyscy byli zakochani..jak zaczęło isc pod gorke to wszyscy heja na Tomka...chu* was obchodzi co on robi i czy robi to dla kasy..jedno wiem na pewno , nie robi tego dla was hejterzy :D
Champion- pojechales jak zły xDxDxD piona dla cię
 Autor komentarza: Luton
Data: 03-03-2012 02:20:03 
Nie! Pamietam że po walce z Estradą opinie nie były pochlebne, a Adamek miał już podpisaną walke z Arreolą na jego terenie. I opinie były z grubsza takie że Arreola zmiecie Adamka z ringu. Nawet redaktor z The Ring Magazine co jest fanem Adamka obstawiał porażke Adamka przez KO w późniejszych rundach. Ronnie Shields wydawał sie być pozytywnym kolesiem i powtarzał że kluczem jest jab Adamka (jeśli Arreola bedzie czuł respect przed lewym prostym Adamka to git), do tego zaskakująco bukmacherzy widzieli wygraną Adamka. Arreola troszke zlekceważył Adamka. No i rezultat był taki, a nie inny.
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 03-03-2012 02:24:59 
Deter
Data: 03-03-2012 01:27:00
Tak ale ja uważam ze teraz większość ma do niego pretesje nie oto ze przegrał tylko oto że oni w niego wierzyli i obiecał im ze wygra .A ja wiedziałem ze bedzie ciężko i może przegrać .To jest jak z Chisorą nikt mu nie dawał mu szans ale jak wygrał to żeby sie wybielić to zaczeli gadać że to nastepny zbawca wagi ciężkiej i Kliczkowie nagle sie go boją i go zawiesi.
 Autor komentarza: polrex
Data: 03-03-2012 02:53:43 
gdyby Adamek byl krzykaczem jak Szpilka, Najman, to bym nie przywiazywal wagi do tego co zapowiada,


ale Adamek dojrzaly bokser, nie rzuca slów na wiatr, no i wcale nie chodzilo o jego przegrana ale image jaki wytworzyl wokól siebie,

1. wielki wojownik
2. ciezko pracuje na treningach, 100% profesjonalizmu
3. super przygotowany taktycznie
4. olbrzymie doswiadczenie w ringu
5. jeden z niewielu co mysli w ringu, tzw. inteligentny bokser
6. walczy w kraju, on patriota i katolik,
7. ogromne nadzieje wsród kibiców, ze Adamek to nie to co Golota ze slaba psychika, on sam kpil z Goloty, Dragona, i nawet z Hay-a ze boksowal jak tchórz,

no i wychodzi nasz bohater i nic nie pokazuje w ringu jest bezradny...
, nawet jedej dobrej akcji gdzie by zaskoczyl Kliczke, Adamek na dodatek jakis wolny... i usztywniony, a stary Kliczko szybki i dynamiczny,
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 03-03-2012 03:07:18 
Rysiuzdw
Data: 03-03-2012 02:24:59
cholera nie wygrał tylko dął dobrą walkę i nie dał sie znokałtować ,już jestem troche słaby (piątek jest)
 Autor komentarza: Nixon
Data: 03-03-2012 03:07:20 
Tytuł powinien brzmieć raczej "Czas na pompowanie balonika i kolejną wypłate".Adamek może obijać sobie bumów typu Naggy,bo z czołówką typu Mitchell dostanie KO lub przegra na pkt.Mam nadzieję,że będzie walczył z Sethem w Czerwcu i zakończy swoją "karierę" w HW.
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 03-03-2012 03:20:37 
Nixon
Data: 03-03-2012 03:07:20
A dlaczego chcesz żeby zakończył karierę w czerwcu po walce z Mitchelem ,a nie chcesz żeby go oklepał i szedł dalej .A no tak bo on coś osiągnął no tak to niech już kończy.
 Autor komentarza: krytykbokserski
Data: 03-03-2012 03:48:09 
Nixon

-jesteś zakompleksionym małym człowieczkiem...
 Autor komentarza: bokserwilu89
Data: 03-03-2012 08:16:40 
Wszyscy wiedzą jak tomek będzie walczył.. znajdźcie sobie portal dla wróżek;)
 Autor komentarza: Rafael69
Data: 03-03-2012 10:11:21 
Dziadek idz na emeryture, albo przedszkolakow trenuj bo nic z tego nie bedzie, zjebal nam Gorala poprostu!!!
 Autor komentarza: bokserwilu89
Data: 03-03-2012 10:29:20 
Roger może i jest dobrym przyjacielem Adamka, ale powinien już przejść na emeryturę zamiast popadać bez przerwy w zachwyt nad efektem swojej pracy...
 Autor komentarza: polrex
Data: 03-03-2012 12:14:00 
Roger jest pełen optymizmu...
a co ma powiedziec skoro Adamek płaci mu pensje, Roger przekroczyl juz nawet ten nowy wiek emerytalny 67 lat,

Adamek powinien zainwestowac w nowego trenera, z wyzszej półki,
nawet jezeli bedzie to kosztowalo dwa razy wiecej,
Adamkowi pozostało 2-3 lata boksowania i jezeli chce jeszcze zaistniec na powaznie w boksie musi zrobic radykalne zmiany,

z Rogerem widac stagnacje, walka z K1 obnazyła błedne myslenie Rogera, a Adamka nie stac na uczenie sie na błedach bo ma juz 35 lat a nie 25
 Autor komentarza: Pete44
Data: 03-03-2012 13:36:19 
Oddajcie trochę szacunku Polakowi który zdobył 2 pasy mistrza świata i walczył o tytuł HW z jednym z najlepszych bokserów w historii tego sportu.

a więc konstruktywna krytyka jak najbardziej, sam jestem przeciwnikiem tego całego Roger-a, ale nie hejtowanie i wylewanie pomyj wy zakompleksieni sku....syny
 Autor komentarza: MrT
Data: 03-03-2012 15:32:43 
"z Rogerem widac stagnacje, walka z K1 obnazyła błedne myslenie Rogera"
Czyli co konkretnie obnażyła?
Co Adamek mógłby zrobić inaczej, aby było lepiej w tej walce?
Jakie rowiązania zastosować?
 Autor komentarza: Zamierzonykicz
Data: 03-03-2012 15:59:51 
MrT- ano chociażby objąć taktykę z walki z Arreolą, a właściwie biorąc pod uwagę dzisiejsze gabaryty Tomka- wrócić do tamtej wagi, tamtych przygotowań, kontynuować pracę z przygotowań do walki z Arreolą. Lotny na nogach, zadający serie ciosów z każdej płaszczyzny Adamek dałby na pewno lepsze wrażenie w walce z Vitem niż ten Adamek którego widzieliśmy 10 września.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 03-03-2012 16:59:50 
"Nasz najlepszy aktywny zawodowiec, Tomasz Adamek". Gratuluję redaktorowi Jareckiemu poczucia humoru:)

Jeśli już to powinien napisać "jeden z najlepszych naszych zawodowców", bo tym samym obraża takie talenty jak Grzesiek Proksa.

Nawet średniou utalentowany Wach pokazał jak się powinno kończyć bumów klasy Mc. Bridea
 Autor komentarza: MrT
Data: 03-03-2012 17:33:15 
Ano, taktyka z Arreolą była - tylko tam gdzie wolny Arreola dopiero się obracał, Vit już robił (długi) krok i był w odpowiednim, miejscu, pozycji i gotowości.
Serie ciosów z każdej płaszczyzny to se mógł zadawać.. tylko czym? tymi klepnięciami? a bez wstrząsania Vitem... To znów... ile miał czasu na te serie kiedy wchodziła reakcja Vita? sekundę? A jeden cios vita rzucał Adamkiem w liny...
Porównujesz sposób walki Adamka z pięściarzem tego samego wzrostu, powolnym i słabo bijacym ze sposobem walki z Kliczką.. Jakby Kliczko zmalał, skrócił łapy, przytył, stracił cześc umiejętności i spowolniał, a do tego stracił spora cześć siły ciosu - to masz rację, tamta taktyka i sposób walki mogły wypalić...
 Autor komentarza: Dolson04
Data: 03-03-2012 18:22:39 
to co ma zrobic? przegral to przegral i tyle,na tyle bylo go stac w starciu z vitem, chce dalej walczyc niech walczy, mial powiedziec przegralem to juz nie walcze?po porazce jest motywacja do pracy to normalne i nic dziwnego ze adamek chce wrocic. jak zdobywal pasy to bylo ok teraz wielu sie smieje tylko nie wiem z czego bo akurat nie ma ogromnych powodow, ze nie ma ciosu?ze jest zaciezki ze zalekki ze obija bumow ze jeszcze cos tam.. adamek ma swoj styl boksowania, nie ma ciosu w hw ale jest sprytny i mysli w ringu pokonal kilku solidnych bokserow i chociazby dla takich walk warto by wrocil bo byly emocje.to ze chrisora zaboskowal w miare dobrze z vitem to nie znaczy ze adamek nie ma znim szans bo z kazdym poza kliczkami byly by dobre walki..nie zdobedzie pasa to nie zdobedzie nie kazdy zostaje mistrzem swiata, zycze udanego powrotu
 Autor komentarza: amatuk
Data: 03-03-2012 19:10:32 
Mozna z copem na wiele tematow sie nie zgadzac ale co do jednego mial racje: ludzie opluwajacy Adamka to plebs;
rozumiem konstruktywna krytyke ale bezpodstawne wysmiewanie jest domena frajerow,
najsmieszniejsze ze ci frajerzy i tak walki Adamka ogladaja, taka
hipokryzja z ich strony - frajerow.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 03-03-2012 19:11:30 
Taki debil jeden z drugim to nawet w ringu nigdy nie walczyl ale na boksie to on zna sie najlepiej
lol
 Autor komentarza: Trochim
Data: 03-03-2012 22:05:10 
@amatuk
Mozna z copem na wiele tematow sie nie zgadzac ale co do jednego mial racje: ludzie opluwajacy Adamka to plebs;
rozumiem konstruktywna krytyke ale bezpodstawne wysmiewanie jest domena frajerow,
najsmieszniejsze ze ci frajerzy i tak walki Adamka ogladaja, taka
hipokryzja z ich strony - frajerow.

100% racji kuwa co ja pisze 1000000%
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.