WARREN PISZE DO SULAIMANA

Frank Warren, promotor wykluczonego niedawno na czas nieokreślony z rankingu World Boxing Council Derecka Chisory (15-3, 9 KO), skierował list ze słowami ostrej krytyki w stronę szefa tej organizacji Jose Sulaimana. 28-letniego Chisorę ukarano za nieodpowiednie zachowanie przed, w trakcie i po pojedynku z Witalijem Kliczką, którego stawką był tytuł WBC w wadze ciężkiej.

"Panie Sulaiman,

Chciałbym obwinić pana o stosowanie podwójnych standardów, ale nie mogę. Mam bowiem wątpliwości, czy w pana przypadku można mówić o jakichkolwiek standardach.

Fakt, że ukarał pan Derecka Chisorę nawet nie organizując narad lub przesłuchań w celu wyjaśnienia wszystkich okoliczności towarzyszących niedawnej walce z Witalijem Kliczką, moim zdaniem świadczy o pańskim olbrzymim egoizmie.

O pańskiej decyzji dowiedziałem się z mediów. Nawet nie powiadomił pan o tym wcześniej brytyjskiego związku bokserskiego, mnie ani Derecka. W każdym demokratycznym kraju nikt nie jest winny, dopóki nie udowodni się jego winy. Jednak pan najprawdopodobniej sam mianował się sędzią, przysięgłym i oprawcą pięściarza.

Pozwolę sobie teraz przypomnieć o innych przypadkach niezgodnego z regulaminem zachowania bokserów, rozpatrywanych przez WBC.

Antonio Margarito został zdyswalifikowany na rok przez komisję sportową stanu Kalifornia za niedozowolone bandażowanie dłoni w walce z Shane'em Mosleyem. Jeszcze przed ponownym uzyskaniem przez niego licencji pozwolił mu pan boksować w Meksyku i uczynił go pan pretendentem do walki z Mannym Pacquiao.

Floyd Mayweather został uznany winnym za pobicie byłej partnerki i skazano go na trzy miesiące więzienia, których de facto jeszcze nie odsiedział. Pan oznajmił, że nie pozbawi Floyda mistrzowskiego pasa i nie będzie czynił przeszkód w jego dalszej karierze, gdyż bardzo liczy pan na jego walkę z Pacquiao.

Chciałbym jeszcze przypomnieć jedno: podczas konferencji prasowej Mike Tyson sprowokował bójkę z Lennoksem Lewisem i uderzył go – przy okzji, w tamtej drace sam pan ucierpiał – nie dążył pan do odwołania walki mimo jawnego niebezpieczeństwa.

Chcę zadać panu pytanie. Jeśli to Dereck byłby mistrzem świata WBC, to podjąłby pan tę samą decyzję?"


 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 02-03-2012 19:37:49 
Świetny list.Jestem pewien ze Kliczkowie swoje zrobili że taka decyzja WBC zapadła...
 Autor komentarza: fkaloo
Data: 02-03-2012 19:46:44 
pierwszy akapit to taki knockdown punch :)
 Autor komentarza: Sprite
Data: 02-03-2012 19:49:25 
sry, ale typ podszedl do drugiego i splunal mu w twarz;O
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 02-03-2012 19:49:32 
ten list to bardzo dobry pomysł. Warren jest na tyle wpływowym promotorem, że jego stanowisko w tej kwestii zostanie zauważone.
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 02-03-2012 20:29:18 
WARIATKRK
Data: 02-03-2012 19:37:49
Ja jestem przekonany ze nie maczali w tym łap.Bo oni na tym wszystkim zyskują .Ja i pewnie Władek nie uważam żeby Chisorą był dla niego problemem.A kasa za walkę będzie zajebista ,szum juz zrobiony i scenariusz jak zawsze dobry vs zły.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 02-03-2012 20:46:52 
Warren niech nauczy murzyna żyć w cywilizowanym świecie a nie żali sie na decyzje która jest i tak za łagodna w stosunku do tego co z wizerunkiem boksu zrobił chisora
 Autor komentarza: Faraon
Data: 02-03-2012 20:49:16 
milan1899
A ty człowieku naucz się myśleć bo mózg zostawiłeś gdzieś głęboko zakopany!!!
 Autor komentarza: djpioter
Data: 02-03-2012 20:57:43 
"Fakt, że ukarał pan Derecka Chisorę nawet nie organizując narad lub przesłuchań w celu wyjaśnienia wszystkich okoliczności towarzyszących niedawnej walce z Witalijem Kliczką, moim zdaniem świadczy o pańskim olbrzymim egoizmie."

A nad czym tu debatować? Nic nie usprawiedliwia Chisory,kara słuszna i adekwatna do przewinienia.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 02-03-2012 20:58:08 
Faraon
Rozwin myśl ??????
 Autor komentarza: Faraon
Data: 02-03-2012 21:05:40 
milan1899
Powiadasz myśl tak!?
Wienc tak!
Kary przewidywane za przestępstawa
Pedofilia około 2,3 lat tematu dalej nierozwijam bo tamat rzeka.
Inne przestępstwa
Ubliżanie
kradzieże
wyludzenia
Morderstwa
Itd..

Tak najlepiej niech Chisiore powieszą i kasa sama się wysypie..

Murzyn tak?
Powiedz co tobie czarnoskórzy zrobili co?

Za oplucie policjanta lub zrzucenie mu czapki kara do 2 lat itd i ble ble..
Nic do ciebie niemam
Ale ten tok rozumowania to czysty komunistyczny raśizm!
 Autor komentarza: milan1899
Data: 02-03-2012 21:23:56 
Faraon
Zupełnie nic mi Twoje wytłumaczenie nie pomogło
Chisora zachował sie haniebnie, to o czym piszesz nic mi nie rozjasnia
Wyobrazasz sobie żeby młody zawodnik spoliczkowal 40 letniego Jordana czy Maldiniego
Fakty są takie ze określona grupa murzynow z Afryki urodziła sie głupia i jescze głupawe umrze
Ma szczęście bambus ze Wlad to klasa sama w sobie
 Autor komentarza: Faraon
Data: 02-03-2012 21:34:19 
milan1899
A twoja opinia jest nic nieznaczaca!

Przemawia rasizm za tobą!
A jakby tak murzyni o tobie gadali to jaka twoja by była reakcja co/
Właśnie przebywam w afryce i gwarantuje tobie że to zupełnie inni ludzie a i u nas czyli białych jest też patologia i to czasami gorsza!

Czy uwazasz pseudokibiców za kibiców?
Uważam że jesteś inteligientny bo nieraz czytam twoje wypowiedzi ale dzisiaj to tylko zgadzam się w 10%..
POZDRAWIAM!
 Autor komentarza: Whisper
Data: 02-03-2012 21:41:49 
@milan1899
Idąc twoim tokiem myślenia każdy Polak to wulgarny, wiecznie pijący złodziej samochodów.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 02-03-2012 21:42:10 
Faraon
A ja sie nie zgodzę z Twoja , Chiosora zachował sie jak prymityw , a jedyna jego zasługa to ze nie dał sie znokautowac Vitowi , każda federacja powinna go zawiesić za to co zrobił , i tyle
 Autor komentarza: milan1899
Data: 02-03-2012 21:45:03 
Whisper
Określona grupa pisze , nie generaluzuje
Szanuje Jordana czy Ronaldo ale zachowanie Chisory to nic innego jak prymitywne afrykańską głupota , a karać głupotę trzeba
 Autor komentarza: endriu
Data: 02-03-2012 21:48:38 
Zawsze się Milan z Tobą zgadzam ale nie tym razem
 Autor komentarza: Faraon
Data: 02-03-2012 21:49:38 
milan1899

Zdefiniuj słowo prymityw a wyjdzie tobie zupełnie co innego!
Fakt jest taki że zachował się nadpobudliwie i kara się nalezy ale nie jest adekwatna do tego czynu!

Mam zatem pytanie!
Czy ty aby niejesteś świety?
Napewno niejesteś idealny i popełniłeś wiele złych rzeczy w życiu!
Podpowiem tobie że jestem
Niewierzący!!!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 02-03-2012 21:55:39 
Ale w wienkszości boli to że Chisiora pokazał jaja!
 Autor komentarza: milan1899
Data: 02-03-2012 21:56:36 
Faraon
Nie nawidze braku szacunku , jestem chłopak z wioski , jeszcze bardziej nienawidzę braku szacunku dla mistrzów dyscypliny która sie uprawia , Chisora jako zawodowy bokser powinnien rozumieć ze k2 należy sie szacunek , Mial szanse w ringu i jej nie wykorzystał , a swoim zachowaniem sprawił ze ludzie zamiast o walce dyskutują o sytuacjach pozaringowych a to nie jest dobre
Za nutke rasizmu przepraszam faktycznie niepotrzebna
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 02-03-2012 22:02:18 
Każdy pięściarz powinien liczyć się z pewnym trash-talkingiem. Chisora moim zdaniem pokazał to w sposób ostry ale jednoczesnie dopuszczalny. Zupełnie czymś innym jest np. szydzenie Haye z ułomności fizycznych Wałujewa ( właśnie za to go nie lubię) , a czymś innym liść czy bójka na konferencji! To podnosi zainteresowanie boksem i wnosi coś czego nie było od lat 90-tych.
Ale nie popadajmy w skrajności.... Włodarze federacji musieli pod publiczkę zareagować a nie minie pół roku i Chisora będzie w ringu.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 02-03-2012 22:04:37 
milan1899
Spoko mam rodzine na wsi i super to ludzie!
Niewierze że jesteś aż takim złym człowiekiem!!

Masz też racje ale trzeba spojrzeć też uczciwie i daje jajca opitolić że Chisiora powróci ale kiedy jak itd to niema zielonego pojęcia!

Kara owszem należy się ale to jest przegięcie pały!

WARREN
Dał przykłady i trzeba też to wziąsc pod uwage..
POZDRAWIAM!!
 Autor komentarza: milan1899
Data: 02-03-2012 22:05:06 
Krzysiek34
Liść i plucie woda w twarz są upokarzające , jeśli to podnosi zainteresowanie boksem to może lepiej go nie podnosić ...
 Autor komentarza: mocuch
Data: 02-03-2012 22:17:35 
Zgadzam się z Warrenem w 100% A od siebie dodam, że Chisora podczas zamieszania na konferencji nikogo nie uderzył i to jest fakt. Po drugie, oplucie Włada, chodź zachowanie bardzo nie grzeczne, żadnym przestępstwem nie było. Jedyne za co powinien być ukarany Chisora to ten liść na ważeniu i tu kara finansowa, moim zdaniem, byłaby wystarczająca. Nie róbmy z igły widły.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 02-03-2012 22:20:02 
Autor komentarza: mocuch
Data: 02-03-2012 22:17:35
Zgadzam się z Warrenem w 100% A od siebie dodam, że Chisora podczas zamieszania na konferencji nikogo nie uderzył i to jest fakt. Po drugie, oplucie Włada, chodź zachowanie bardzo nie grzeczne, żadnym przestępstwem nie było. Jedyne za co powinien być ukarany Chisora to ten liść na ważeniu i tu kara finansowa, moim zdaniem, byłaby wystarczająca. Nie róbmy z igły widły.

Popieram twoją wypowiedż w 200%...!!
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 02-03-2012 22:21:45 
milan1899

ja też nie lubię, gdy ktoś nie okazuje drugiej osobie szacunku, ale też przepadam za obłudą czy hipokryzją. Tylko nie każ mi rozwijać tego tematu. u Sulaimana są równi i równiejsi. W przypadku afery Floyda z pobiciem swojej partnerki Jose powiedział, że właściwie uderzenie kobiety jest niewielkim grzechem. Przymknął też oko na całą aferę z utwardzaniem bandaży przez Margarito, które wg mnie jest dużo gorszym występkiem niż zachowanie Anglika. a w przypadku Chisory prawi morały i stosuje kary wg własnego uznania. Warren nie tłumaczy złych występków Chisory tylko zwraca uwagę na podwójne standardy, a niestety w boksie takich przypadków jest wiele. Szkoda, że przymyka się oczy na przekręty czy wiele obraźliwych haseł niektórych bokserów, a wyciąga się konsekwencje tylko do jednego. Prawo powinno dotyczyć wszystkich jednakowo.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 02-03-2012 22:36:18 
PogromcoDuchow
Nie wyrażam w tym wątku opinii o szefie WBC , tylko opinie o zachowaniu Chisory , czy suleiman stosuje podwójne standardy , oczywiście ze tak i to dla boksu tez jest niedobre podobnie jak drukowanie rankingów pod ulubionych promotorow,
Tyle ze to sprawa jest prosta Chisora złamał wszystkie zasady xechujace ludzi myślących
Dziwie sie ze muszę tłumaczyć ze policzek i plucie na mistrzów swiata jest niedopuszczalne , ale może macie racje i mało rozumiem ... Eh
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.