SULAIMAN DORADZA CHISORZE

Prezydent federacji WBC Jose Suleiman zapowiedział, że Dereck Chisora (15-3, 9 KO) nie zostanie na zawsze wykluczony przez World Boxing Council. Były pretendent tejże federacji wpadł w poważne tarapaty po incydentach związanych z pojedynkiem z Witalijem Kliczko. Meksykanin zaleca "Del Boyowi" udanie się do specjalisty, który pomoże mu uporać się z drzemiącą w nim nienawiścią.

- Jeśli lekarze stwierdzą, że Chisora może zajmować się boksem, wówczas odwołamy zawieszenie. Dereck jest istotą ludzką i nie możemy tak po prostu wyrzucić go na śmietnik. On popełnił błędy, więc musi za nie zapłacić. W każdym razie będziemy chcieli dać mu kolejną szansę. Chisora potrzebuje poddać się terapii, która pozwoliłaby mu zapanować nad agresją. Zajmuję się boksem od 67 lat i nigdy wcześniej nie widziałem faceta, który miałby w sobie tyle złości i gniewu – powiedział Sulaiman.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Marlboro20
Data: 01-03-2012 15:05:35 
WTF??

ZAMIAST TEGO:
nigdy wcześniej nie widziałem faceta, który miałby w sobie tyle złości i gniewu

POWINNO BYC:
Od zakonczenia kariery przez Mike Tysona nie widzialem boksera ktory ma w sobie tyle zlosci i gniewu
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 01-03-2012 15:13:56 
@Marloboro20

Dokładnie... Suliman ma już swoje lata, pamięć zawodzi.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 01-03-2012 15:28:01 
"nigdy wcześniej nie widziałem faceta, który miałby w sobie tyle złości i gniewu"-Co za parszywy,zakłamany manipulant!Co on uważa ,że ludzie oglądają boks od miesiąca ,że próbuje zrobić z Chisory najbrutalniejszego skurwysyna w historii tego sporu?Nie raz działy się i przechodziły takie numery przy których to co zrobił Del Boy to pikuś!
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 01-03-2012 15:52:14 
To jest wszystko pokaz wpływów K2.
Ty nas bambusie po mordzie, to my Ci sankcje wpierdolimy.
Gdyby federacje były tak skrupulatne w każdym przypadku, to 3/4 grup promotorskich miałoby zakazy, za te wszystkie oszustwa.
 Autor komentarza: bane777
Data: 01-03-2012 15:57:29 
Panie Sulaiman bardzo dobrze! Takich drani jak cipkora powinno się wykluczać z boksu gdyż stanowią zagrożenie dla innych
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 01-03-2012 16:21:44 
bane777 taa powinno się zostawić w boksie tylko takich ,którzy dla nikogo nie stanowią zagrożenia:)Tylko wtedy to już nie będzie boks:)
 Autor komentarza: BEREAL
Data: 01-03-2012 16:24:03 
bane777

tylko takie cioty jak ty tak uwazaja, no i jeszcze twoje siostry kliczko ! to pokazuje jakim mienczakiem jestes pewnie wlasna baba cie leje ci pko, zobacz jak szpila boi sie tego "zagrozenia dla innych" taki potulny jest przy nim i zmieszany.. blahaha ty ci po !! http://www.youtube.com/watch?v=IuGi8G4HcQs
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 01-03-2012 16:39:40 
BEREAL widze ,że jak zawsze w formie!
 Autor komentarza: bane777
Data: 01-03-2012 17:19:52 
BEREAL: tak mama wola cie na obiad zje bie? chetnie bym ci obil te pryszczata morde i te wystajace zeby hahaha
 Autor komentarza: hullky
Data: 01-03-2012 17:20:58 
@ bane777
Zgadzam sie z toba!!! boks - to przede wszystkim SPORT. a sport potrzebuje kulture i poszanowanie!

@ BEREAL
mozna gadac co chcesz, ale jak bokser Chisora - NIKT i NIC! pozdrowienie dla Fury (jako przyklad) :)
 Autor komentarza: Marlboro20
Data: 01-03-2012 17:34:46 
Co ty bane777 pjerdolisz ??

BEREAL dobrze powiedzial wiec swoich 3-ech groszy nie doloze, chociaz...

Boks sie zaczyna od podpisania kontraktu wedlug mnie
Konferencje, wazenia to juz sie wszystko zaczyna. Chisora bardzo dobrze zrobil

Pozdro dla kumatych
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 01-03-2012 18:03:24 
hullky mylisz się bks to nie tylko sport ale i show!Kontrowersyjne zachowania pięściarzy ,zadymy podczs konferencji ,obrażanie rywali potęguje zainteresownie tą dyscypliną a jak jest zainteresowanie to są i ogromne pieniądze są wielkie pieniądze to i pięściarze przystępując do rywalizacji doprowadzają do perfekcji umiejętności bokserskie i wchodzą na najwyższy poziom sportowy.Zwróć uwagę ,że paradoksalnie to w zawodostwie gdzie przedstawienie i forsa są najważniejsze pięściarze osiągają najwyższy poziom sportowy a nie amatorzy gdzie teoretycznie wymiar sportowy jest najważniejszy.
 Autor komentarza: endriu
Data: 01-03-2012 18:08:05 
Troszke zmiękł pajac Upierdolili Chisorę bez przesłuchania i zadnego powiadomienia podwujną kara mam nadzieje że prawnicy uchylą tą decyzje
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 01-03-2012 18:12:24 
Hehe Derek przy Tysonie to maly kaziu... :)
 Autor komentarza: endriu
Data: 01-03-2012 18:13:23 
WBO TEŻ ZAWIESIŁO CHISORĘ !!!

Kiedyś mija wypowiedź została za cenzurowana za to ze OKREŚLIŁEM BRACI OKREŚLENIEM "ŁAJZY", oczywiście podtrzymuje swoje zdanie i twierdzę że oni zniszczyli wagę ciężką
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 01-03-2012 18:21:18 
Derek to spokojny, grzeczny kaziu w porównaniu do wielu dawnych mistrzów nie tylko Tysona.
 Autor komentarza: Szef99
Data: 01-03-2012 18:27:37 
Ale wy jesteście ograniczeni, Boże...

BEREAL to że twój Szpila kochany kumpel spod trzepaka potulny przy Chisorze jest to to rzeczywiście dużo znaczy, Śmie(ć)ch. A siostry Kliczko jak ich nazwałeś by cię pierdnięciem pokonały cwaniaku za dychę.

endriu "Łajzą" to jesteś Ty, w dodatku ograniczoną; "oczywiście podtrzymuje swoje zdanie i twierdzę że oni zniszczyli wagę ciężką" - nie, Oni zniszczyli swoich przeciwników, a to że mają efektywny nie efektowny styl to ich sprawa. Sorry że zamiast zdobywania tytułów nie ryzykowali i nie szli cały czas na hurra tylko po to żeby wiecznie płaczącym o emocje jak Ty radość sprawić.
 Autor komentarza: BEREAL
Data: 01-03-2012 18:30:07 
niestety niektorzy biora przyklad z hipokryzji sióstr kliczko i myla polityke z boksem, to ze siostry niby pokazuja kulture przed starciami nie znaczy ze sami tacy sa w glebi duszy to obludne pazerne hieny z ubogiego kraju, a ze zachowuje sie jak siostry zakonne w tczewie to znaczy ze zrobili sobie ze swojego monopolu w HW niezly biznes plan i nie chca sie odciac od ogromnego zrodla dochodow jakims glupim wystepkiem, ich asekuracyjne zachowanie w ringu.. dziwic sie ze zero emocji na ich walkach jak usilnie trzymaja sie zrodla dochodu po najmniejszej linii oporu wygrywaja walki zeby podpisac tylko kontrakt na nastepny zarobek, nie robmy z boksu kościoła i ceremonii mszalnej nosz kur wa na prawde dzisiaj same boidupy i piz dy meskie zostaly na tym swiecie ? kliczkom sie nalezalo to od chisory mnie tez wkurwia ich zalosny monopol w tym sporcie, a ze haye pobil sie z chisora to święci nie ucierpieli, mam dosc pizd zyciowych bo uwazam ze przez takich oszołomow kobiety mysla ze moga kazdego traktowac tak jak ich, przychodzi taka do mnie obrywa bo sie zachowuje niegodnie bo tak pizda zyciowa ja nauczyla i wielkie rozczarowanie przeciez koles nie moze nic zrobic ma zwiazane rece jak to mozliwe przeciez faceci testosteron maja tylko na papierze ehh szkoda gadki

ps kostroma, forme nie forme cipy nie bede udawal na siłe bo tak teraz modnie niby inteligentni sie tacy wszyscy porobili po paru zwrotow z literatury sie naumieli ja acta sie nie boje i pisze co chce i mnie je bie hehe
 Autor komentarza: hullky
Data: 01-03-2012 18:33:09 
@ KOSTROMA

nie moge nie przyjac twoje twojej opinii! Masz racje w pewnym sensie, ale dla wszystkich atrakcyjnych show w zawodowstwie musi byc jakas granica! bo mozna prosto dojsc do gangsta-walk na pres-conf a nie w ringu. wokol sportu ma byc napieta intrygujaca atmosfera, to wiele fanow i osob, dalej kasa oraz slawa ale wszystko wlasnie powinno byс w granicach prawnych... by nikt nie zastrzelił innego))))) zartuje no mysle wies o co chodzi ;)
 Autor komentarza: BEREAL
Data: 01-03-2012 18:33:31 
Szef99
szpila potulny przy chisorze i dlatego go uderzyl w brzuch ? taki straszny ten chisora ze trzeba go zamknac, mam nadzieje ze nie musze Ci przytaczac znaczenia slowa ironia w odniesieniu mojego postu, siostry by mnie pier dolnely ? jakby drewniaki mnie dogonily to owszem blahaha a co by siostry zrobily jakby wjechac z nimi do parteru ? zastanow sie ze glupi nie jestem i na dyszle nie czekalbym jak briggs
 Autor komentarza: mocuch
Data: 01-03-2012 18:35:58 
"Niegdy wcześniej nie widziałem faceta, który miałby w sobie tyle złości i gniewu." Niech się teraz Suleiman tłumaczy, jakim cudem przeoczył Tysona...
 Autor komentarza: hullky
Data: 01-03-2012 18:41:57 
@ Szef99

+100
te osobe, ktory nazywaja Kliczkow siostrami albo innymi obrazliwymi, sa glupimy zazdrosnymi facetamy. mozna ich nie kochac, krytykować, ale nie szanować to przeprasam... są mistrzami, nikt nie moga ich powalajac na deski ringu i kropka!!!!!!
 Autor komentarza: mocuch
Data: 01-03-2012 18:46:31 
Jak Tyson rzucił się na Lewisa na konferencji to poniósł jakieś konsekwencje? Postawili mur z ochroniarzy na ringu żeby Tyson nie rzucił się na Lewisa przed walką. To chyba znaczy, że uznali go za agresywnego i nieobliczalnego. Dlaczego nie zyskali go na terapię?
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 01-03-2012 18:50:47 
hullky no tak masz rację ale z drugiej strony wielu bokserów odpierdalao dużo gorzej niż Chisora a nie poniosło takich konsekwencji jak on to trochę niesprawiedliwe!
 Autor komentarza: BEREAL
Data: 01-03-2012 18:51:16 
mocuch
dzisiaj agresja w sztucznym swiecie nie ma prawa bytu wszystko musi byc wyrezyserowane inaczej yntylegenty nie mogly by w spokoju trzepać dutkow w swojej mennicy
 Autor komentarza: Szef99
Data: 01-03-2012 18:54:31 
BEREAL

Chisora jest dorosłym facetem i za swoje czyny powinien ponieść konsekwencję. Show showem ale to co On zrobił przez cały ten weekend to przesada. Dzięki że potwierdziłeś moje słowa o tobie cwaniaku za dychę. Gadać i obrażać to przez neta umiesz ale normalnie w realu jak sam napisałeś być spierdalał gdzie pieprz rośnie napinaczu. To ze ty się naoglądałeś tej karykatury MMA czyli KSW i myślisz że zawodnik MMA by pokonał Klitschków to tylko świadczy o tobie; w parterze owszem pewnie i tak w końcu to ćwiczy ale w stójce żaden czy to Pudzian czy Fedor nie miałby szans z,nie mówię o braciach, ale z czołówką bokserów. Walka MMA zaczyna się w stójce i tam by się z Kliczami skończyła. A tobie gratuluje myślenia i odwagi. blahahauj sobie dalej..
 Autor komentarza: mocuch
Data: 01-03-2012 18:59:09 
Zabrali Chisorze kupę kasy, wykluczyli z rankingu WBC, zakaz walk na terenie Niemiec, wysyłają na jakąś terapię... Kur..a, co jeszcze? Może by go tak na rok w klasztorze jakimś zamknąć, żeby skruszał... Co o tym myślicie?
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 19:02:30 
Nie kłóccie się z bane777 i szefem99 (1999 rok urodzenia?). Oni są zakochani w kliczkach i nie ma co zaczynać dyskusji. Czemu Władek powiedział że nie wyjdzie do Chisory? Bo robi dym? Tyson też robił, a jakoś Lennox Lewis miał jaja żeby do niego wyjść. A jak już kiedyś pisałem - mistrzami są dlatego że HW jest słaba. 28 letni Chisora z 17 walkami na koncie poważnie zagroził Vitkowi, który podobno ma taką super formę... Pamietam jak raz przed walka Lewis-Tyson Lennox powiedział że kiedyś Tyson był najlepszy, ale teraz już nie jest i wygra itp. Gdyby któryś z kliczków walczył z Tysonem wtedy to by mówił że Tyson to najlepszy bokser aktualnie na świecie i nawet jest w lepszej formie niz w wieku 20 lat.... Po 2 już wyjaśniam czemu sporo ludzi nie szanuje kliczkow...
1. Wybór przeciwników - Sosnowski, Mormeck i wszystko jasne...
2. Hipokryzja.
3. Lanie wody przed każdą walką i po
4. Kliczkowie są fałszywi. Nie znosze takich ludzi
5. Niszczenie psychiczne przed walką - włażenie do szatni przeciwnika przed walka i czasem przeszkadzanie (Vide chisora-vitek), drwienie na boku itp.

Dodatkowo uważają się za wielkich mistrzów bo HW jest słaba... Vitek uważa że nikt go nie pokona... ma racje, ale tylko dlatego że brak dzisiaj takich bokserów jak Tyson/Ali/Frazier/Lennox Lewis/Foreman/Hollyfield (walczy, ale jak - widzimy...)/Bowe. Dodakowo Vitek przecież walki nie przegrał - sam sobie zrobił pizze z mordy w walce z Lennoxem. Albo nie - wiało w szatni i mu skóre z twarzy pozrywało.

Dodatkowo kliczkowie to pożery na kasę, nic więcej. Dlatego do takich ludzi nie mam szacunku. Mogą być mistrzami, albo ch** wie co jeszcze - mam to gdzieś. Vitaly powiedział że nie szanuje Chisory jako człowieka...a można szanować Vitka jako człowieka? Hmm... Chisora chociaż jest sobą, nie udaje kogoś innego. Jaki jest taki jest, ale jest sobą. Tak jak Tyson, Ali i wielu innych. Do nich mam szacunek. Do kliczków - nie.
 Autor komentarza: hullky
Data: 01-03-2012 19:08:52 
@ KOSTROMA
z drugiej strony wielu bokserów odpierdalao dużo gorzej niż Chisora a nie poniosło takich konsekwencji

100%. przykro mi no tak jest!!!
agresja musi byc w ringu... nagromadzil jej, wszedl na ring, pobil Witka do krwi albo nawet zabil do smierci w ringu swoimi rekami, zabral tytul mistrza i cicho pojechal do Londynu... slawa sama przyjdzie!
 Autor komentarza: Szef99
Data: 01-03-2012 19:09:46 
Mówienie że są mistrzami bo jest słaba dywizja to kretyństwo, Larry Holmes też dominował w słabej dywizji, odmówisz mu wielkości? To że przeciwnicy są jacy są to nie ich wina przecież. Uważam że z każdym z czołówki HW w historii by sobie poradzili a na pewno nie stali by na straconych pomysłach. Piszesz że Chisora z małym doświadczeniem zagroził mu ale kiedy Lewis i Tyson dawali plamy to jest usprawiedliwione tak? Alego przegrana z gościem który miał bilans 7-0-1 też jest OK no nie? Hipokryzja od ciebie bije, widzisz tylko to co chcesz widzieć. Nazywasz mnie zakochanym w Kliczkach? Ja cię nazywam hejterem
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 19:21:15 
Lewis pokonał wszystkich swoich przeciwników, pomimo tych ''plam''. Tyson miał unikalny styl i jego walki były niesamowicie emocjonujące. Potem zaczął opuszczać treningi, balować i się stoczył. Dzisiaj każdy kto trochę się interesuje boksem wie kto to Tyson i jak walczył. Domyślasz się jaka opinie będą mieli Kliczkowie za 20-30 lat? Taką że byli świetni, ale dlatego że nie walczyli z nikim wybitnym (poza lennoxem lewisem z którym vitek przegrał bo wiało w szatni i mu skóra odlatywała). Dodatkowo Ci co są kumaci zapamietają taktyki kliczków i ich fałszywość. Jestem hipokrytą? Więc pokaż mi, gdzie mówie nieprawdę? W powyższym poście? Jestem hejterem? Nie. Nie zazdroszcze im niczego. Lennox i inni mistrzowie również mają kupę kasy i chwałę. Ich szanuję. Jako legendy boksu. Lennox, Hollyfield wychodzili do każdego bez kalkulacji. Osobiście wolę zachowanie Chisory niż fałszywośc sióstr ( tak, sióstr, bo mężczyzna ma jaja i nie boi sie wyjść do tego czy tego, dodatkowo pokonuje go w ringu, a 50% zwycięstwa to zagrywki przed ringowe).
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 19:22:18 
50% zwycięstwa kliczków*
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 01-03-2012 19:23:48 
mocuch myślę ,że to skurwysyństwo takie poniżenie człowieka zmuszenie go by się ukorzył,pokazanie kto rządzi.Nienawidzę takich pokazowych procesów.
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 19:25:47 
Chisory był chyba jedynym który w ostatnich latach nie dał się złamać i nie przestraszył się kliczków i ich trików. Widzieliśmy jak wyglądała walka. Nie tyle umiejetności pomogły Chisorze, co psychika. On się ich nie bał.
 Autor komentarza: hullky
Data: 01-03-2012 19:26:46 
Dlaczego te gadanie? Takich jak Chisora bylo duzo Briggs, Arreola, Piter, Gomes... I co? Tez bylo wiele "hejterow", wolali ze to dobry zawodnik, a Kliczko - pier dol... I kto o nich teraz pamieta? Nikt! Wszystka dyskusja o Kliczkach i ich kolejnych rywalow ))) A nawet w Lennoxa albo Tyjsona bylo wiele nienawidzacych go! Wszystko to tylko przekonuje ze Kliczki - CHAMPIONS!
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 19:30:30 
KOSTROMA

Przed walką szef WBC powiedział że Kliczko pokaże Chisorze w ringu kto tu rządzi czy coś takiego. To już dużo mówi. Kliczkowie na pewno mają duże wtyki w WBC, i to co teraz chcą robic Chisorze, to nie tylko wina federacji. Jestem tego 100% pewien.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 01-03-2012 19:33:15 
Szef99 Vitalij to wielki mistrz możemy się spierać co do jego szans w walkach z dawnymi mistrzami ale jedno jest pewne spokojnie zasłóżył sobie na to aby wymieniano go jednym tchem obok takich nazwisk jak Lewis,Holmes,Tyson,Ali itp.Co do Włada jednak to nie oszukujmy się jest jednym z najsłabszych ,championów w historii królewskiej kategorii.Wład to tylko i wyłącznie warunki fizyczne i przyzwoite umiejętności za to kompletnie brakuje mu psychiki,determinacji i waleczności cechujących najlepszych przedstawicieli tej dyscypliny.
 Autor komentarza: Szef99
Data: 01-03-2012 19:36:27 
020
Jak i kiedy Kliczkowie unikali rywali? Przykład choć jeden podaj proszę. Jak już pisałem są Oni ofiarami swoich czasów i tyle. Tyson walczył efektownie ale z zawodnikami klasy B przyszła pierwsza liga (Holy, Lewis) i Mike nie było. Mówisz że się stoczył? Cóż mistrz musi mieć nie tylko mistrzowskie umiejętności ale i mentalność mistrza. Lewis nie dał rewanżu Kliczce choć mu się należał i spieprzył na emeryturę bo wiedział że Ukrainiec to nie jest Rahman czy McCall i w rewanżu by wygrał.
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 19:38:03 
Vitaly wielki mistrz... Na pewno jest lepszy niż Władek, ale z nikim wybitnym nie wygrał. Nie te czasy. Tyson z 86'87'88 większość przeciwników vitka rozpracowałby w 1 rundzie. Reszte w 2, poza Lennoxem. Oczywiście możemy tylko gdybać, ale styl Tysona robił walkę, jego dynamika, cios, balans, refleks, timing, mówi samo za siebie.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 01-03-2012 19:41:20 
020 Też mi się tak wydaje.Jeżelik to faktyczie jest prawdą bardzo żle świadczy o Witoldzie.Zawsze miałem starszego Kliczke za mega ambitnego gościa po walce z Chisorą byłem pewny ,że nie jest w pełni zadowolony ze stylu zwycięstwa jakie odniósł w tej walce i będzie dążył do rewanżu w ,którym zgniecie Chisore.Okazuje się jednak ,że Vitek woli zniszczyć faceta machinacjami pozaringowymi niż powtórnie narażać się na ryzyko w walce z niewygodnym i trudnym rywalem.
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 19:42:24 
szef99
Uwazasz ze Lewis spieprzył przed Kliczko? Dobry zart. Lewis już przed walką z vitkiem wniósł na wagę dużo więcej niż zwykle a i tak go pokonał. Po co miał walczyć skoro już nie miał formy?

Mówisz że Tyson walczył z zawodnikami klasy B? Trevor Berbick - klasa B? Larry Holmes - klasa B? Michael Spinks klasa B? Masz pojęcie wgl?:D Potem przegrywał z Lennoxem itp, bo olał boks. Dałby z nimi ciekawe walki i być może wygrał gdyby mial mentalność mistrza. Ale i tak miał 0 za sam styl. Wolę obejrzeć 20x walke z Berbickiem niz wszystkie walki kliczków.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 01-03-2012 19:43:28 
A mnie tam szkoda Chisory,bo sportowo wypadł bardzo fajnie,najlepiej od wielu lat jeśli chodzi o rywali Kliczków.Taki człowiek chyba po prostu żyje dla boksu,a nie z boksu.Nie jestem fanem przepychanek i słownych wojenek,ani mnie one ziębią,ani grzeją,lubię dobre walki,a takowe zapewnia Chisora.Moim zdaniem powinno się skończyć na karze finansowej i tyle,wszak nie takie hece się zdarzały,a tu nawet nikt nie ucierpiał po za dumą Kliczków którzy notabene są jednymi z moich ulubionych bokserów.Woglę wolę tych małomównych,albo sympatycznych,ale przecież to sport twardzieli i takie rzeczy były są i będą.
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 01-03-2012 19:44:27 
Przestańcie porównywać wybryki do innych typu Tyson ,Ridick czy Barrera vs Morales to nie jest to samo.Tam od samego początku była zła krew wyzwiska ,pyskówki itp .A tutaj popatrzcie Kliczko na konferencjach gada o Chisorze same dobre rzeczy ten sie też cieszy sielanka ,zobaczcie zdjęcia z konferencji w Londynie.Aż tu nagle przed samą walką jeb go w twarz i jeszcze pluje mu na brata .No to jest normalny człowiek.
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 19:45:08 
Ale i tak miał to za sam styl*
 Autor komentarza: BEREAL
Data: 01-03-2012 19:46:10 
Szef99
jaki ty jestes przykry, rozumiesz co to jest zejscie zanim twoja mega czolowka bokserska vel adamek zacznie atakowac ? czy potrafisz sobie wyobrazic low kicka jak to wykonal pudzian na walce z saleta ? czy probujesz sobie wyobrazic wysokie kopniecia z obu stron na boksera ? czy ty myslisz ze piesci to wszystko ? czy ty myslisz ze jesli fedor dostal by strzala od kliczkow to nie wjechal by im w nogi ? czy ty myslisz w ogole ?? czy probujesz mnie straszyc czyimis dyszlami ? kliczki to klocki i jak lecisz do nich na pake to sie gubią, nie problem bylo by im wyrwac noge i gilotyne zalozyc w tym ich amoku jak ktos zechce z nimi walczyc hehe na mnie nie robia te pizdy wrazenia i naplulbym im w ryj tak samo jak czisora tyle w temacie bo jestem jak szpila mnie wali co ty probujesz mi wmowic ja weryfikuje pewne nowinki fizycznie bo pierdolic to kazdy moze ze jest papiezem nawet wez skoncz wiec hehe
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 01-03-2012 19:46:44 
A zeby nie było też nie jestem z jakimś zawieszeniem czy coś w tym stylu kaska na sierociniec i już .Ale nie mówcie ze ten kolo jest normalny.
 Autor komentarza: Trochim
Data: 01-03-2012 19:47:13 
Vitek chce zniszczyc Chisore bo nie boi sie o siebie tylko o mlodszego braciszka:) jak Chisore odsuna od boksu na rok dwa to prawdopodobienstwo tego ze Władzia bedzie MUSIAL walczyc z Chisora spada do zera bo zanim w rankingach wroci do czolowki minie sporo czasu
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 19:50:48 
Rysiuzdw - to czemu pluje na wlada i uderza w twarz vitka - wyjasniłem kilkanaście postów wyżej. Mi się to strasznie nie podobało jak wladek oszukał Chisore i aż się dziwiłem że Dereck jest taki spokojny. Ale jak widać = nie zapomniał.

KOSTROMA
Właśnie o tym mówię.

Pozdro dla kumatych.
 Autor komentarza: Szef99
Data: 01-03-2012 19:52:33 
Berbick - klasa B jak najbardziej, Holmes z walki z Tysonem ocierał się o klasę C, Spinks miał zbyt małe doświadczenie i zbyt mało walk żeby o nim można było mówić bokser klasy A. Co do zwycięstwa Lewisa to jest kwestia otwarta ponieważ Vitali w tym pojedynku wygrywał a kontuzja powstała w skutek nieczystego uderzenia Lewisa wiązaniami i późniejszymi takimi samymi ciosami. Vitali jest w TOP5 All time (co najmniej) to nie jest tylko moje zdanie ale i wielu ekspertów. Ludzie nie lubią Klitschków bo nie przypominają dawnych mistrzów: nie są Amerykanami, nie są czarni, nie robią burd na konferencjach, nie biją swoich dziewczyn, nie mają problemów z prawem. Ludzie patrzą na nich przez pryzmat showmanów co automatycznie równa się wielki mistrza. Nigga please....
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 01-03-2012 19:52:46 
http://www.youtube.com/watch?v=h_KUdubnP9E&feature=related

sielanka
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 19:56:10 
Ludzie nie lubia klitschków przez powody które podałem w poście powyżej. Jest długi, znajdziesz go więc nie będę kopiował. Kolor skóry nie ma nic do tego. Robienie burd także. Kto bił swoje dziewczyny? Jak zasłuzyły tak jak laska Chisory - nie moja sprawa. Widocznie byli w pasji, bez powodu by tego nie zrobili. Kliczko nie ma problemów z prawem bo gra świętoszka. Tak jak te laski bokserów. One sa w porzadku i wielce poszkodowane ;) Porażka...
 Autor komentarza: Szef99
Data: 01-03-2012 19:57:20 
BEREAL człowieku nie chce mi sie z tobą dyskutować bo nic merytorycznego nie wnosisz do dyskusji. Oglądaj sobie dalej KSW i myśl że wszystkie rozumy pozjadałeś. Jak wcześniej powiedziałeś może i im napluł w twarz ale od razu w ciągu ułamku sekundy byś dał w długą bo takim słomianym bohaterem jesteś. Uważasz się za wielkiego buntownika bo mówisz co myślisz jak Szpila, powodzenia w dalszym życiu bo będzie ci ono z takim myśleniem i odwagą na prawdę potrzebne
 Autor komentarza: Szef99
Data: 01-03-2012 19:59:14 
020 A żona Mike Tysona się zgwałciła sama mam rozumieć? Rodzina Riddicka Bowe też się sama porwała?
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 19:59:33 
Naprawdę sądzisz że vitaly by nie oddał Chisorze gdyby nie chciał iśc na polityka, nie był mistrzem i nie grał świętoszka? Oddałby. Wielu ludzi wychwala kliczke że się dobrze zachował, jest w porządku, jest super i wgl. Po prostu bez komentarza.
 Autor komentarza: Szef99
Data: 01-03-2012 20:03:24 
Aha czyli chwała by mu była gdyby postąpił według emocji i tam na scenie nastrzelał Chisorze? Za to że się powstrzymał to trzeba ganić tak? Dziwną logikę masz nie powiem
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 20:04:19 
Haha, Mike Tyson miał problemy z głową. Dlatego olał boks i się stoczył. On przez tą kompletną inność i wielkie umiejetności jest szeroko znany. Co do Riddicka Bowe - zostało udowodnione że ma uszkodzenie mózgu. Nie usprawiedliwiam ich, tylko wyjąsniam bo podałeś absurdalne przykłady... może nie tyle absurdalne co oczywiste. Pozatym to nie ma nic wspolnego z szanowaniem kliczków bądz nie.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 01-03-2012 20:06:01 
Ciekawe jest to, że Chisora oficjalnie jest karany głównie za bójkę z Hayem a ja myślę, że tak naprawdę chodzi o oplucie Włada. Takiego upokorzenia Kliczki znieść nie mogli a że Wład boi się odpłacić Dereckowi na ringu to razem z bratem pociągneli za sznurki aby inaczej dobrać się do jego czarnej dupy.
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 01-03-2012 20:07:29 
020
Data: 01-03-2012 19:50:48
T
ylko jak by wtedy walczył z Dereckiem to byś pisał ze jest ciotą bo nie walczy z Heyem bo się go boi .Dla mnie lepiej że go olał bo bardziej czekałem na Heya.
 Autor komentarza: Szef99
Data: 01-03-2012 20:08:29 
Ja pier...e ludzie trzymajcie mnie, coś nie tak z głową ma każdy człowiek który popełnia takie przestępstwa. Normalny człowiek nie gwałci innych ludzi ani ich nie uprowadza. Co do ciebie to widać jak na dłoni że jesteś hejterem choćby z tego protego przypadku że nazwisko braci piszesz mają literą.
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 20:08:35 
Czy ja go ganie? Czytaj ze zrozumieniem. Zrobił dobrze, ale chodzi mi o to że nie oddał tylko z powodów które podałem wyżej. Muszę Cię odsyłać do kazdego mojego posta żebys przeczytał ze zrozumieniem?

Ja jestem sobą. Nie gram świetoszka. Nie słodze nikomu przy okazji nabijając się z niego. Nie podkładam świn jesli kogoś nie lubie. Dlatego szanuję takich ludzi. Bo to jest lepsze niż obłuda i fałszywość, dodatkowo ogromne ego, a ego kliczko ma niemałe. Chisora go obraził i teraz ma przesrane. Uraził dumę kliczki.
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 01-03-2012 20:10:35 
mocuch
Data: 01-03-2012 20:06:01
Na bank w końcu dwa razy miał sie z nim walczyć i dwa razy wydygał bo Kliczko to koleś który sie nigdy nie bił
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 20:10:35 
Każdy wie że tyson ma problemy z głowa. Uszkodzenie mozgu Riddicka jest udowodnione więc się nie sprzeczaj bo mało wiesz. A co do litery - zauważ że nie zawsze mi się chce pisac polskie znaki lub popelniam bledy - jak kazdy. Twoje myslenie ze ''kliczko'' pisze małą literą bo nie mam szacunku jest na granicy absurdu.
 Autor komentarza: Szef99
Data: 01-03-2012 20:11:37 
Śmiech człowieka ogarnia kiedy czytam wypociny niektórych vide mocuch. Jeden przykład kiedy Wladimir kiedykolwiek kogoś się bał albo unikał podaj, jeden! A teorię że pociągają za sznurki w federacji to możecie równie dobrze wstawić między tę o fałszywym lądowaniu na księżycu poszukiwacze spisków. Normalnie Klitschkos to mafia, szok!
 Autor komentarza: mocuch
Data: 01-03-2012 20:12:25 
W bójce to może Chisora prowokował ale kto tak naprawdę stracił nad sobą panowanie? Haye! Mógł odepchnąć Derecka, uderzyć w jego rękę aby oddalić od twarzy a on co? Prawy, lewy i za łeb! A tym statywem to po chu.j walił swojego trenera po łbie? Może nich idzie z Chisorą na wspólną terapię - będzie sprawiedliwie.
 Autor komentarza: BEREAL
Data: 01-03-2012 20:13:58 
Szef99
sram na merytoryke, dziwne bo inne niz twoje ? hehe jakbys stracil noge w wojnie to tez bys sie mi zalil ze jestem zdrowy i nie masz zamiaru z kims innym od ciebie dyskutowac nie ? nic nie pisalem o zadnym ksw, wiem jakie sa odruchy walki po prostu, nie wyrokuj mojego zycia bo nie jestem kompetentny do tego ani o tym polemika ogłady czlowieku to ze mnie postraszysz swoimi siostrami to nie znaczy ze sie ich zlekne, wiadomo ze w boksie ze swoimi dyszlami mieli by przewage ale widze ze ty nie probujesz zrozumiec ze prywatnie mialbym wahlarz mozliwosci walki z KOŁKAMI leszczu hehe
 Autor komentarza: Szef99
Data: 01-03-2012 20:14:24 
020 to teraz ja cię odsyłam to mojego powyższego postu: żaden normalny człowiek nie popełnia przestępstw czytaj gwałt=coś z głową nie zależnie czy to jest Tyson czy Kowalski
 Autor komentarza: Szef99
Data: 01-03-2012 20:18:54 
BEREAL tak miałbyś wachlarz możliwości na pewno. Vitek to mistrz świata kickboxingu i boksu ale z jakimś nonamem jak Ty by przegrał bo byś pewnie z bejsbolem na niego poleciał albo z 10 kumplami jak wielu herosów osiedlowych.Ciebie w stójce czy w parterze rozwala obojętnie który z braci na części pierwsze
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 20:19:56 
Jakbyś uzywał przecinka we własciwym miejscu - zrozumiałbym. Bo to czasem zmienia sens zdania.

To nie takie oczywiste. Czasem gwałt może nastąpić poprzez zbyt dużą ilość testosteronu w organizmie, dodatkowo będąc pobudzanym przez zewnętrzne bodźce. A ktoś może być całkiem normalny. Przestępstwa - to co innego. Tak czy tak Tyson miał problemy z głową, riddick również. Wiec nie podawaj takich przykładów. Podaj przykład zdrowego boksera (rzadkość bądź nie...) takiego jak Kliczko, skoro chcesz porównywać.
 Autor komentarza: BEREAL
Data: 01-03-2012 20:21:19 
aa kur wa, bledow nasadzilem bo nie mam czasu z kołkami pisac a musze odpowiadac na w kiblu tworzone wypociny o tym jaki jestem cudny i powabny szefuniu jestes nudy jak copek probujesz kreowac sie tutaj ale ja tego nie kupie jak i siostr kliczko juz wiem na kim sie wzorujesz pozerku hehe a zebym chetnie kliczkom wyjebal to nie znaczy ze kazdego bym bil kto by mi nawet zawadzil przestan wyrokowac chyba ze jestes jednym z tych ktorzy potrafia szufladkowac zycie zachowanie etc ale wszechmogacym raczej nie jestes zwykly pospulant wyuczony swoich teorii na lekcjach wychowania spolecznego w pedałówce, agresja to wszak zjawisko nienaturalne przecie w naturze nie powinno wystepowac i eliminowac takich osobnikow! tylko sorry z innego punktu patrzenia spokojne pizdy sa skazane na wymarcie w doborze naturalnym bo agresywny chociaz zarcie by sobie zalatwil walczac o nie z innymi ale rozumiem ze swiat zciociał doszczetnie i prawdziwych kolesiow na pęczki chuj ci w dupe zatem i twoim starym ktorzy zwia sie siostry kliczko z checia bym ich zastrzelil blahaha pobulgotaj typku ale mojego zdania i tak nie zmienisz, chisora ma tez dobre serce bo zaluje ze od razu hejowi nie wyjebal w ten wydety ryj tylko czekal i liczyl sie z tym az tamten go uderzy bez powodu, na szczescie troche mialem sytuacji i wiem juz jak z cipami nalezy postepowac, wole dostac grzywne czy zawiasty niz jakiejs cipie dac dojsc do głosu amen
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 20:22:34 
Zresztą uważam za skończenie dyskusji. To co chciałem wyjaśnic i napisac - napisałem i wyjasniłem. Wyjaśniłem kilka rzeczy, i odpowiedziałem na pytanie fanów Kliczko - dlaczego dużo ludzi niech nie lubi. To wszystko. Jak będziesz miał jeszcze jakąs sprawę - chętnie odpisze, póki co uważam temat za skończony.

Tak czy siak z Tobą można chociaż normalnie podyskutować. Z Tomcio nie zamieniłbym słowa bo trudno się czyta wyzwisko w co 2 zdaniu.
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 20:23:37 
Jestem za skończeniem dyskusji* Eh... masa błędów jak pisze się dodatkowo z kilkoma osobami...
 Autor komentarza: 020
Data: 01-03-2012 20:24:05 
ich nie lubi* ...
 Autor komentarza: BEREAL
Data: 01-03-2012 20:24:19 
Szef99
ciekawe z tym rozwaleniem mnie, bo ja nie pisze ze wygralbym z nimi w parterze ale nie odbieram sobie szans na wykonanie tego co chce, i nie obiecuje ze czegos dokonam bo zazwyczaj samo to wychodzi i jak sie potocza losy nigdy nie wiadomo, cwicze troche wiec dla mnie jego 100 czy 120kg wagi nie robi wrazenia wyjebal bym go jak knura na swiniobicie, nie myl kicboxu z zapasami i parterem
 Autor komentarza: clyde22
Data: 01-03-2012 20:29:52 
Zawieszanie takich ludzi jak Chisora po prostu federacjom sie nie oplaca,bo przyciagaja fanow do boksu.
Walka miala swietna ogladalnosc na Ukrainie i w Niemczech,takze rowniez bracia K znani z zamilowania do euro moga zmienic swoja nieprzejednana postawe i jednak "ukarac" Chisore w ringu tak jak ukarali Haye'a i Del Boya za pierwszym razem.
Nie oszukujmy to szalenstwo i nienawisc sprawialy,ze Tyson chcial rozerwac na strzepy przeciwnikow.Byl fenomenalnym atleta,stworzonym do boksu ale to jego demony sprawialy,ze byl tak ekscytujacy do ogladania.Nikt nie wiedzial co zrobi Mike...
Gdyby Ali i Frazier nie znienawidzili sie nawzajem to Thrilla in Manilla nie doszedlby do skutku i nie bylaby to niezapomniana zajadla wojna,gdzie kazdy z nich gotowy byl by umrzec w ringu.
Tacy postrzelency jak Del Boy sa potrzebni chyba,ze komus odpowiadaja walki unifikacyjne,w ktorych jeden zawodnik jest pol walki zbyt daleko od rywala a drugie pol przytrzymywany w jego kroczu...
 Autor komentarza: mocuch
Data: 01-03-2012 20:32:32 
Szef99 - daj spokój z tymi przestępstwami. Jakie Chisora przestępstwo popełnił? Powinien być ukarany tylko za tego liścia na ważeniu i 50tys grzywny byłoby wystarczającą karą. Oplucie Włada nie było przestępstwem. W zamieszaniu z Hayem nikogo nie nawet nie uderzył.
 Autor komentarza: Szef99
Data: 01-03-2012 20:34:17 
BEREAL ciebie zostawiam w twoim świecie jak już pisałem powodzenia bo będzie ci ono potrzebne

020 dalej nie zrozumiałeś co pisałem ale mniejsza o to, masz rację temat uważam za skończony bo żaden z nas drugiego nie przekona a tylko się zdenerwujemy niepotrzebnie. Pozdro
 Autor komentarza: Bogs
Data: 01-03-2012 20:48:29 
Szczyt hipokryzji ze strony Sulaimana...
 Autor komentarza: bane777
Data: 01-03-2012 20:51:09 
pajacyki nienawidzą braci za to co osiągneli i w jaki sposób to zrobili, gówno się na boksie znacie, jedziecie po nich leszcze bo ich nienawidzicie, ale dla waszej wiadomości nigdy tyle nie osiągniecie co oni, bo macie mentalność przegranych.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 01-03-2012 23:09:04 
Szef 99

Grubo się mylisz ze styl Kliczków to ich sprawa .
Boks jak każdy sport zawodowy istnieje tylko dla kibiców .
Ci faceci nie robią nic pożytecznego , żyją z tego że dostarczają uciechy kibicom którzy utrzymują ich dyscyplinę . Dlatego nie gadaj ze styl nie ma znaczenia .
Ty tego naprawdę nie rozumiesz ????

Styl to by nie miał znaczenia jeśli oni robili by coś pożytecznego ale ich pracą jest zabawianie tłumu który ich utrzymuje więc nie opowiadaj że oni mogą mieć w d**ie czy ten tłum jest zadowolony .
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.