HUCK CHCE REWANŻU

Marco Huck (34-2, 25 KO) w wywiadzie udzielonym tuż po zakończeniu wielkiej bitwy z Aleksandrem Powietkinem (24-0, 16 KO) powiedział, że nie zgadza się z werdyktem sędziów, którzy po dwunastu rundach, niejednogłośnie orzekli zwycięstwo Rosjanina. 'Kapitan' zapewnił, iż chce kontynuować karierę w wadze ciężkiej i liczy na rewanż z 'Saszą'.

- To ja wygrałem tę walkę. Zasłużyłem na tytuł mistrza świata wagi ciężkiej. Cały czas trafiałem go czysto, a jemu po tych ciosach uginały się nogi. Powietkin pod koniec pojedynku zupełnie opadł z sił. Mam nadzieję, że dostanę rewanż - powiedział porozbijany Niemiec.
 
Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Dresiarz
Data: 26-02-2012 00:26:36 
oglądnąlem jeszcze raz tą walke i zmieniam zdanie wygral ja jednak Huck ale w starciu ze Szpilą postawił bym na Polaka
 Autor komentarza: black111
Data: 26-02-2012 00:27:17 
rewanż musi być a co do szpili to stary nie zartuj
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 26-02-2012 00:28:01 
Panie Kapitanie, jeszcze tak 5 kg masy przy zachowaniu kondycji i szybkości i Sasza leży i kwiczy.
 Autor komentarza: Windu
Data: 26-02-2012 00:29:03 
Huck: chcesz rewanżu, tak? Nie zgadzasz się z werdyktem? A gdy bezczelnie wałowali Lebiediewa to nie miałeś już nic przeciwko? To jest odpowiedź, dlaczego ludzie nie lubią Hucka: bo to zarozumiały hipokryta. Marco przegrał tą walkę jedną rundą. Powietkin zwyciężył jak najbardziej zasłużenie.
 Autor komentarza: costamjest
Data: 26-02-2012 00:29:06 
Szpilka jest już wszędzie. Bożyszcze polskiej publiczności.
 Autor komentarza: zbychter
Data: 26-02-2012 00:29:23 
ludzie huck nie wygrał tej walki. to ze walną kilka cepów to nie znaczy ze wygrał walkę.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 26-02-2012 00:29:26 
@Dresiarz

Nie powienieś iść spać o tej godzinie? Jak miałem 8 lat to już dawno o tej godzinie spałem...
 Autor komentarza: Polak18
Data: 26-02-2012 00:30:14 
Czyli Huck wakuje WBO?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 26-02-2012 00:30:42 
Po pierwsze jest to pas WBA Word a nie pas mistrza świata po drugie Hukić walkę przegrał ale martwi nie słaba dyspozycja Szaszy zwłaszcza brak taktyki i słabiutka kondycja...Hukić powinien się cieszyć że za tyle fauli tyle ciosów w tył głowy sędzia który nie zabrał okularów nie odjął mu punktu.Povetkin nie ma potężnej bomby która mógłby tego cepiarza osadzić na dupie ale waty tez nie wystarczy spojrzeć na Hukicia i to mnie najbardziej cieszy ze dostał po pysku :)
 Autor komentarza: Uhbokm
Data: 26-02-2012 00:31:27 
Powietkin nie jest i nigdy nie będzie prawdziwym mistrzem świata. Moim zdaniem delikatnie wygrał Huck ale "mistrza" trzeba pobić wyraźnie.

Powinni doprowadzić do rewanżu

Szpilka niech nabiera doświadczenia a nie już z Chisora chce walczyc
 Autor komentarza: Mats
Data: 26-02-2012 00:31:36 
Huck wygrał, ale to wszystko było ustawione. Nadażyła się okazja to Sauerland zostawił sobie dwóch mistrzów. Będzie rewanż, następna wielka kasa, więc w rewanżu dadzą wygrać Huckowi.
 Autor komentarza: rogal
Data: 26-02-2012 00:31:41 
Według mnie wygrał Huck, a wynik to skandal, jednak mówię to po jednym obejrzeniu walki, w dodatku w dużych emocjach.

Czekam na statystyki ciosów, być może jednak Rosjanin trafiał częściej ?

Rewanż obowiązkowo, po takiej wojnie każdy będzie chciał to zobaczyć.


Ps. Żaden z nich nie ma czego szukać w starciu z Kliczko.

pozdrawiam
 Autor komentarza: cratos
Data: 26-02-2012 00:32:38 
Panie Kapitanie. Powiem tak należy Ci się rewanż. Świetna dynamiczna walka na zmęczenie przeciwnika.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 26-02-2012 00:33:10 
Panowie dobranoc bo widzę że już zaczyna się temat o szpili i jego walce z hukiciem...
 Autor komentarza: Emilio
Data: 26-02-2012 00:33:36 
Huck prezentuje anty-boks. Szarpaninę, polowanie na pedardówe w ceban, mało bije na korpus, ciągle uderza w potylice a w klinczu używa łokci. Walka oscylowała w granicy remisu, optycznie lepiej prezentował się Huck, ale nie zdziwie się jesli statystyki ciosów bedą minimalnie na korzyść Rosjanina.
 Autor komentarza: costamjest
Data: 26-02-2012 00:33:54 
Żaden nie ma czego szukać w starciu z Adamkiem.
 Autor komentarza: rogal
Data: 26-02-2012 00:35:00 
I zadziwia mnie to, że Povietkin, światowa czołówka (żaden z niego mistrz świata) po 4 rundach sapie jak parowóz.

Nieporozumienie.

pozdrawiam
 Autor komentarza: Windu
Data: 26-02-2012 00:35:11 
@costamjest
Nie prowokuj kolego...

@Dresiarz
Twój komentarz o Szpilce: bez komentarza...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 26-02-2012 00:36:41 
Niech zrobią walkę dwóch drewniakowi Helenius vs Huck. Dendrolodzy i botanicy bedą zachwyceni.
 Autor komentarza: Windu
Data: 26-02-2012 00:37:52 
@MrAdam
Dokładnie: drewno vs drewno. Dowiedzielibyśmy się, kto jest większym drewnem i kogo Sauerland bardziej lubi przy podliczeniu punktów...
 Autor komentarza: costamjest
Data: 26-02-2012 00:38:13 
Windu mówię całkiem poważnie. Adamek zniszczyłby ich obu w takiej formie jaką zaprezentowali.
 Autor komentarza: DonPabloAlvarez
Data: 26-02-2012 00:38:25 
mniejsza o to kto wygrał czy przegrał, jedno można powiedzieć na pewno: Povietkin - wstyd.
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 26-02-2012 00:39:24 
Panowie, Huck naprawdę dał radę pomimo tego haosu i tych cepów, a Sasza zawiódł na całej linii... koncyjnie i technicznie też cieno
 Autor komentarza: DonPabloAlvarez
Data: 26-02-2012 00:39:41 
costamjest
zgadzam się, jeśli Adamek po laniu od Kliczki jest ciągle tym samym zawodnikiem (lub przynajmniej w znacznym stopniu) co wcześniej, to Hukić ani Povietkin nie wiedzieliby dziś, co się dzieje w ringu.
 Autor komentarza: Windu
Data: 26-02-2012 00:40:44 
@costamjest
Obawiam się, że jeżeli skomentuje to co napisałeś, to zaraz rozgorzeje tu wielka antydyskusja na temat Adamka. Nie chcę tego robić. Krótko tylko powiem, że się z Tobą nie zgadzam.
 Autor komentarza: Oneiros
Data: 26-02-2012 00:40:53 
Dan Rafael i Freddie Roach uwazaja ze zwyciezyl Huck.

Huck wygrał tę walkę, był dokładniejszy, ale skandalu nie było. Sędzia był zbyt opiekuńczy, to tylko pomagało Powietkinowi, przerywało akcje Hucka. Ja nie mam problemu z tym, że wiele ciosów padało na tył głowy. A co miał zrobić Huck, gdy Powietkin cały czas mu się pochylał? Nie wiem, jak jeden sędzia mógł dać Huckowi tylko cztery wygrane rundy. To nie była ta sama walka, którą oglądaliśmy w studio - mówił komentujący w USA dla stacji telewizyjnej EPIX walkę Aleksandra Powietkina (24-0, 16 KO) z Marco Huckiem (34-2, 25 KO) dziennikarz ESPN Dan Rafael.

- Dla mnie też walkę wygrał Huck - dodał Freddie Roach - Dobra walka, ale nie będę za bardzo krytykował sędziów za tę decyzję. Powietkin nie powinien narzekać na sędziego, bo sam prowokował te wszystkie sytuacje - dodał na gorąco, zaraz po walce jeden z najbardziej znanych trenerów świata.
 Autor komentarza: pavel
Data: 26-02-2012 00:44:52 
Huck oprócz silnych cepów i jałowej techniki nie pokazał na tle słabego Powietkina niczego wielkiego. Znajdzie się przeciwnik z dobrą kontrą i Huck poskłada się jak balisong. Werdykt według mnie sprawiedliwy, jednak trochę mnie zaskoczył bo sądziłem, że przy wyrównanej przecież walce jak to bywało na niemieckich galach tradycyjnie wygra "gospodarz". Może zdecydowało to, że obaj należą do Sauerlanda?
 Autor komentarza: DonPabloAlvarez
Data: 26-02-2012 00:47:13 
pavel
Lepiej mieć dwóch mistrzów niż jednego, nie?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 26-02-2012 00:47:40 
Jak Bricz przegra to znaczy ze sędziowie nie są oplaceni.
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 26-02-2012 00:48:20 
Sędzia zbyt opiekuńczy? Powinien zdyskwalifikować Hucka za bicie w tył głowy. Panowie nie chcę być niemiły, ale komentarz Kostyry chyba delikatnie zakrzywił Wam obiektywność oceny walki. Doskonale wiecie, że w boksie punktuje się rundy i więcej ich wygrał Sasza. Kostyra to najchętniej przyznałby z 10rund Huckowi za te jego pojedyncze zrywy pod koniec rund i bicie z góry w potylicę. Szybko zapominał, że pierwsze dwie minuty to zazwyczaj przewaga Powietkina. Ja nie słuchałem tego pseudo-komentatora i zapisywałem punktację runda po rundzie. 116:113 dla Powietkina. W walce Chisora-Kliczko to Chisora był agresorem i co? Przegrał wyraźnie na punkty. Tutaj też nie mam zastrzeżeń co do werdyktu. Tylko te 114:114 od jednego sędziego to przegięcie.
 Autor komentarza: osman
Data: 26-02-2012 00:52:25 
Teraz to sobie Huck może co najwyżej w ramień wujka popłakać, jak jego przeciwników wałowano to było git a jak jest w drugą stronę to od razu skandal, pewien poziom hipokryzji dawno już został przez tego przyszywanego Niemca przekroczony.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 26-02-2012 00:53:04 
"Ja nie mam problemu z tym, że wiele ciosów padało na tył głowy"
Rafael to naprawdę lider wśród idiotów ,marny z niego dziennikarzyna a znawca i ekspert żaden .
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 26-02-2012 00:54:10 
Remis Bricza! Sędziowie dzisiaj nie zostali oplaceni.
 Autor komentarza: DonPabloAlvarez
Data: 26-02-2012 00:54:20 
nie wszystkie ciosy z góry przecież szły w potylicę. ale co też Huck miał robić, czekać grzecznie aż Povietkin się wyprostuje?
żal ściska cztery litery, jeśli tak walczy 'prawdziwy ciężki' i to jeszcze 'mistrz' i 'technik' z cepiarzem z cruiser. akcje Povietkina powinny okrutnie spaść.
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 26-02-2012 00:54:51 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik ALiBudda piszący z IP: 89.78.112.130 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: necropedophile
Data: 26-02-2012 00:55:01 
Autor komentarza: pyra90
Data: 26-02-2012 00:53:04
"Ja nie mam problemu z tym, że wiele ciosów padało na tył głowy"
Rafael to naprawdę lider wśród idiotów ,marny z niego dziennikarzyna a znawca i ekspert żaden .

Rafael nie pierwszy raz głosi takie herezje.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 26-02-2012 00:55:21 
Trzeba zapisać w kalendarzu. Niemiecka gala i nikt nie drukował na korzyść Niemców!!! :szok:
 Autor komentarza: jookerr
Data: 26-02-2012 00:57:56 
Rewanżu pewnie nie będzie, huk przegrał nie ma co gadać, chociaż miał szansę wygrać już w 4 rundzie jak 7(nie wiem dokładnie)? i 12 i dupa a kostyra tak się podniecał jakby miał okres.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 26-02-2012 00:59:44 
Adamek mówi ze Saszka za ciężki? To niech sam wybije sobie pomysł tych 103kg, bo to będzie wyglądać tak samo.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 26-02-2012 01:01:19 
Po raz kolejny Kostyra zakrzywia rzeczywistość, podobnie było w walce Vitka z Chisorą, podniecał się, że anglik szedł do przodu mimo ze w między czasie dostał kilka ciosów, Vitali się potknął to Kostyra mówił, że jest zamroczony... Trzeba się skupić na tym co dzieje się w ringu a nie na komentarzu głupiego Kostyry.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 26-02-2012 01:02:10 
MrAdam

Dokładnie, na siłę Adamek nie ma co dorzucać do wagi, bo po kilku rundach będzie podobnie oddychał rękawami ...
 Autor komentarza: osman
Data: 26-02-2012 01:06:30 
Adamek w granicach 103-105 kg zatraciłby jedyne swoje walory w ciężkiej, to jest bardzo zły pomysł, widać że Powietkin z żadnym z braci nie ma szans a Haye czy Chisora też mieliby z nim łatwą przeprawę.
 Autor komentarza: krisso
Data: 26-02-2012 01:15:35 
Huck wygrał, Powietkin nic nie pokazał, to ma być poziom na pas WBA? Zabrakło Huckowi wykończenia, jeszcze trochę i Powietkin wąchałby deski.
 Autor komentarza: Nixon
Data: 26-02-2012 01:23:54 
MOŻE DLATEGO HUCK CHCIAŁ ZNOKAUTOWAĆ ROSJANINA BO WIEDZIAŁ ŻE GO PRZEKRĘCĄ.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 26-02-2012 01:33:45 
Kapitan zaprezentowal sie naprawde z dobrej strony i pokazal,ze ma kawal serca do walki.Po jedenastej rundzie wygladalo,ze jest na wykonczeniu ale w ostatniej naprawde byl blisko upolowania zmeczonego Saszki.Walka bardzo emocjonujaca i rewanz wskazany.
Jednak nie jest tak latwo zapanowac nad chaotycznym Kapitanem jak sie wydawalo.Az trudno uwierzyc ,ze Povetkin dawal sie trafiac tak sygnalizowanymi ciosami ale obrona nigdy nie byla jego mocna strona i pewnie zmeczenie odegralo swoja role.
Dla mnie jednak Povetkin i jego akcje zrobily wieksze wrazenie;kombinacje i masa ciosow na korpus ,zwlaszcza w pierwszych rundach.Sedziowie tez ocenili to wyzej niz agresje i determinacje Hucka.
Trzeba powiedziec,ze Huck zasluzyl na rewanz i moze dac ciekawe walki z HW.Oczywiscie jest za maly dla braci ale rewanz z Sasza czy pojedynek z Adamkiem bylyby ciekawe.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 26-02-2012 01:41:14 
Panowie nie cytujcie Dana Rafaela.Odkad wypunktowal walke z Ortizem dla Berto uznalem,ze nie warto zawracac sobie glowy jego opiniami.
Sedzia ringowy ostrzegl dwa razy na poczatku walki Hucka a potem dal sobie spokoj i puscil walke na zywiol.Oczywiscie Povetkin opuszczal czasem glowe,niemniej co najmniej punkt powinien Marco stracic za przytrzymywanie lewa i bicie prawa.
Nalezy sie tylko cieszyc bo to byla kolejna dobra walka w HW.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 26-02-2012 02:10:27 
Rewanż wskazany i mam nadzieję, ze się odbędzie, bo przy takim zainteresowaniu kasa na pewno też będzie się wszystkim zgadzać.
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 26-02-2012 07:28:37 
Jak dla mnie: Huck jak zwykle, drewno,faule, dobry cios. Povetkin zawiódł po całości, brak kondycji, wata(?) w łapach, podejrzana szczęka(niby nie padał ale pływał kilka rund)
 Autor komentarza: waswer
Data: 26-02-2012 08:15:04 
walka na poziomie baru dworcowego ....HUK...bił nasady...cepy w tył głowy...po za siłą nic nie ma co powinien mieć mistrz...moze agresje,temperament rosianin...duże sadło ...i kondycje na 6-rund.NIE ładna walka.
 Autor komentarza: MarcinSKL
Data: 26-02-2012 09:02:47 
Słusznie jak dla mnie to Huck wygrał tę walke.
 Autor komentarza: holy
Data: 26-02-2012 10:08:08 
HUCK KILKANASCIE LAT TEMU NAWET BY NIE ISTNIAL; TO KAWALEK PRYMITYWNIE OCIOSANEGO DREWNA; ALE COZ TAKA DZIS MAMY WAGE CIEZKA
 Autor komentarza: mateusz777
Data: 26-02-2012 11:04:20 
Sprawdziło się że povietkin wcale nie jest taki dobry a jego technika jest mocno przereklamowana. W sumie Huck też taki słaby nie jest rosjanin nie potrafił sobie poradzić z ciągłymi faulami, ale przecież znał styl przeciwnika . Nie usprawiedliwia go nowy trener bo z takim doświadczeniem powinien sam myśleć. Zdziwił mnie tylko werdykt sędziowski myślę że będzie rewanż.
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 26-02-2012 11:08:07 
PRZECIEŻ TĄ WALKĘ WYGRAŁ HUCK A NIE JAKIŚ RUSEK CO LEDWO Z KONDYCJĄ WYTRZYMAŁ.

NIE PRZEJMUJ SIE HUCK TY WYGRAŁEŚ TĄ WALKĘ PO PROSTU CIĘ OSZUKALI.
 Autor komentarza: Deter
Data: 26-02-2012 11:21:08 
Oczywiście, że Huck wygrał tę walkę.
 Autor komentarza: Lopez40
Data: 26-02-2012 11:57:50 
Huck wygrał walke
 Autor komentarza: nik
Data: 26-02-2012 12:01:01 
Oczywiscie ze Huck wygral.
 Autor komentarza: holy
Data: 26-02-2012 12:07:47 
taa a swistak siedzi i zawija; jakby byl lepszy to by u siebie przegral? statystyki wszystko pokazą ze bosniak-wiesniak przegral i basta
 Autor komentarza: Karule
Data: 26-02-2012 12:28:29 
Bez dwóch zdań Huck wygrał walkę.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 26-02-2012 13:45:01 
Panowie;gdyby walka toczyla sie wedlug dawnych regul tzn. kto padnie-przegrywa to wczoraj Huck byl bardzo blisko zwyciestwa.
Jesli punktujemy rundy to Marco wygral maksimum piec.
Dwoch sedziow wytypowalo obiektywnie przebieg wydarzen i nie bylo zadnego interesu ,zeby "przekrecac" Kapitana.
 Autor komentarza: SGS
Data: 26-02-2012 22:35:50 
dresiarz TROLL
 Autor komentarza: SGS
Data: 26-02-2012 22:36:19 
mozna obejrzec/sciagnac ta walke gdzies w internecie?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.