MISTRZOWSKI PAS PREZENTEM URODZINOWYM?

23 lutego swoje 68. urodziny obchodził Roger Bloodworth, szkoleniowiec Tomasza Adamka (44-2, 28 KO). Ten specjalny dzień spędził w towarzystwie swojego zawodnika i jego menedżera Ziggy'ego Rozalskiego oraz ich żon.

Była uroczysta kolacja i pyszne ciasto czekoladowe w elegnackiej restauracji w New Jersey. Trener Adamka zdradził nam swoje życzenie urodzinowe.

- W moim wieku każde kolejne urodziny są dla mnie największym prezentem. Oprócz tego, wspaniałym prezentem byłoby dla mnie gdyby Tomek zdobył mistrzostwo świata - powiedział Bloodworth.

Następny pojedynek pod jego wodzą Adamek stoczy 24 marca w Nowym Jorku, gdzie zmierzy się z Nagym Aguilerą (17-6, 12 KO).


 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Hugo
Data: 25-02-2012 12:24:56 
Tomka być może stać na mistrzowski pas WBF, który jest w posiadaniu Kali Meehana, bo na lepszy to już raczej nie ma co liczyć.
 Autor komentarza: Karule
Data: 25-02-2012 12:28:01 
Hugo --- A na pas WBC to go nie stać? Jak Vitek go za niedługi czas odda, to do jego zdobycia będzie potrzebne zwycięstwo z Arreolą lub Dimitrenko...

Więc won szmaciany hejterze.
 Autor komentarza: Popiol
Data: 25-02-2012 12:32:19 
Karul

Ostatni wers Twojej wypowiedzi wyraźnie wskazuje, że to ty masz zadatki na 'hejtera'
Mimo mojej sympatii do Adamka zgadzam się z Hugo. Tomkowi może nie starczyć czasu aby doczekać w dobrej formie do wakatu WBC.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 25-02-2012 12:35:09 
Pas prezentem urodzinowym? czy aby Roger nie mówił dokładnie tego samego rok temu?

Popiol

Spokojnie, starczy mu czasu.
 Autor komentarza: ChampMike
Data: 25-02-2012 12:35:45 
Hugo&Popiol

On ma racje Przed vitkiem jeszcze 1 walka odda pas i co ?...
Karule btw. To Dimitrenko to by oddał pas :D
Uważam że ma szanse w przyszłości na pasek WBC.
Adamek ma 36 i myśle że z 2 lata będzie jeszcze boksować. Więc czemu nie ? Podejrzewam nawet że oni już sobie taką droge obrali. Adamek napewno będzie tylko w WBC rankingu.
 Autor komentarza: Norbert
Data: 25-02-2012 12:37:26 
Spokojna główka Panowie - Tomek Adamek zdąbędzie pas mistrza świata ...i to nie jeden...wiem że niektórzy nie mogą przeżyć że tego wyczynu nigdy nie dokonał Andrzej Gołota pomimo tylu szans ale tomek zdobędzie pas , ma na to jeszcze spokojnie 5 lat...
Pozdro
 Autor komentarza: ChampMike
Data: 25-02-2012 12:40:10 
Norbert Też tak myśle Nie widze nikogo na horyzoncie kto po vicie procz Adamka mógł by przejąc pas. Pozatym jak adamek bedzie w rankingu WBC wysoko to napewno on dostanie walke o pas.
 Autor komentarza: Tomcur
Data: 25-02-2012 12:40:13 
Norbert

Z chęcią zobaczyłbym Adamka w takim razie z Lewisem, Ruizem czy Brewsterem. Oczywiście w tamtych latach.
 Autor komentarza: ChampMike
Data: 25-02-2012 12:41:51 
Tomcur HAHAHA na bank by wytrwał dłużej niż 1 runda :D
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-02-2012 12:43:03 
No ciekawe będzie jak Vitek zwakuje pas ,kto przystapi do walki o niego. Starcie promotorów, pewnie będzie spore. Nie wiem czy ranking WBC ma tutaj jakies znaczenie, no i ciekawe co na to Władimir napewno by mial chrapke na 4 pas i niekwestionowane mistrzostwo w HW.

Jedno jest pewne,bedzie sporo chetny do walki o wakat WBC.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 25-02-2012 12:47:45 
Povietkin ma pół_pas_iec jak to Gołota nazywa...

Ale po tym co pokazał Tomasz (słaby refleks i kiepska strategia) w walce z Witalijem to szkoda czasu na takiego trenera...
 Autor komentarza: ChampMike
Data: 25-02-2012 12:51:57 
Tomek mi się podobał przygotowany przez Ronie Shieldsa.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-02-2012 12:57:49 
Co do trenera Adamka, niezniszczalnego Rożera. Nie ma co snuc jakis długich dywagacji.

Jeżeli gołym okiem widać,ze praca z trenerem nie przynosi zamierzonych efektów,to sie powinno zmienić takiego trenerea. Bo współpraca z nim nie przynosi korzyści,a tylko pogłębia popełniane przez szkoleniowca błędy.

Pracodawca Bloodwortha jest Adamek team i skoro wg niego to najlepsz trener to jego sprawa.
Dla mnie z takim trenerem to marnowanie czasu.
Jak będzie? zweryfikuje ring.
 Autor komentarza: Popiol
Data: 25-02-2012 12:59:59 
ChampMike

Z Ruizem pewnie tak ale co do pozastałych dwóch...

Zresztą zostawmy gdybania i głupkowate porównania z Gołotą. Andrzej miał swoje wielkie walki i chwała mu za to.
Kandydatów do przejęcia pasa po Vitku na pewno będzie wielu, po za Adamkiem: Chisora, Stiverne, Dimitrenko, może Haye jak mu się zachce, liczę również na powrót Solisa. W obwodzie pozostają Fury, Arreola,Boytsov, Helenius. Povietkin(o ile dziś wygra)będzie się trzymał półpaska WBA. Tomek nadal pozostaje w czołówce HW ale w walce z co najmniej połową wyżej wymienionych nie byłbym pewien jego zwycięstwa. Na pewno nie leżą mu wysocy przeciwnicy, co pokazała walka z Grantem, nie mówiąc już o Kliczko. Tomek będzie miał więc kłopoty, jeśli któryś z w/w wielkoludów poprawi szybkość i mobilność. Walka z Hayem zapowiadała by się ekscytująco, faworytem byłby jednak Anglik. Z Chisorą widzę więcej szans dla Adamka, ale również byłoby bardzo trudno.
Tak więc po odejściu Vitalija zdobycie pasa wcale nie będzie spacerkiem. Oczywiście mam nadzieję, że Tomek da rade wznieść się na wyżyny swoich umiejętności i uda mu się wygrać walkę o mistrzostwo. Do tego jednak jeszcze dosyć daleka droga, poczekajmy do marca a później do czerwca, wtedy będziemy mądrzejsi:)
 Autor komentarza: Karule
Data: 25-02-2012 13:07:45 
Popiol--- Ranking WBC będzie może mało znaczyć, ale nie przesadzajmy - ktoś z poza 10 nie zawalczy o wakat...

Dla Tomka będzie to bardzo ważne, bo jak taki Arreola zdobędzie pas, to nagle odechce mu się rewanżu i od razu pojedzie dostać baty od Włada, a wtedy Adamek będzie w mało ciekawej sytuacji...

Mam nadzieję, że Vit przynajmniej jeszcze chwilę potrzyma ten pasek, a Adamek weźmie rewanż z Arreolą - w razie wygranej zdobyłby 1 miejsce w rankingu WBC, a walka o wakat byłaby praktycznie wygrana, bo kto mógłby mu przeszkodzić? Dimitrenko, który miał problemy z Sosnowskim?
 Autor komentarza: Hugo
Data: 25-02-2012 13:14:54 
@Karusek

Walka we Wrocławiu pokazała, że Adamek nadaje się do walki o pas WBC, tak jak ty do dyskusji na bokser.org. Lepiej komentuj walki psów.

Ci, co warczą i szczekają, na swój portal zapraszają!
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 25-02-2012 13:18:33 
Jakiś rok temu Kulej napisał "psują ich w tej Ameryce" (chodziło głównie o Adamka). Zgadzam się z tym zdaniem. Bloodworth stawia na szybkość i serie ciosów, nie rozwija siły uderzenia, nie widzę też rozwoju w kierunku wywierania presji, wchodzenia w półdystans co przy walce z Kliczkami jest niezbędne (patrz Chisora).
Być może jest tak, że Adamek jest już "za stary" na większe nowości ale nawet jeśli, to myśląc o mistrzostwie trzeba coś zmienić a nie gadać o aklimatyzacji.
Jestem wielkim fanem Adamka ale Bloodworth jako jego trener średnio mi się podoba i nie widzę światełka w tunelu :(
 Autor komentarza: Karule
Data: 25-02-2012 13:26:07 
Hugo--- Hahaha, teraz to się totalnie ośmieszyłeś koleś.

Walka we Wrocławiu pokazała, że nie nadaje się do Kliczki.
Adamek nie nadaje się do walki o pas WBC z leszczem którego już wcześniej pokonał? :D

Wracaj do piaskownicy :)
 Autor komentarza: mateusz777
Data: 25-02-2012 13:29:26 
Adamek mógłby zmienić trenera ale to by dużo kosztowało taki Roger dużo od niego nie wymaga, a taki fachowiec jak choćby atlas to inna pólka finansowa.
 Autor komentarza: bratmateo
Data: 25-02-2012 13:42:56 
z calym szacunkiem dla Rogera to z tego co pamietam rok temu byla ta sama spiewka jak dla mnie ten facet nie ma pomyslu na prowadzenie Tomka co zreszta widac w jego walkach w Hw jedyna jego walka ktora tak naprawde mogla sie podobac to ta z Chrisem aRoger powiedzial tp jak wiemy tam byl przygotowany przez Ronie Shieldsa w natepnych jak i poprzednich wygladal bez wyrazu wygrywal ale nie powalalo a to co sie stalo we Wrocku tylko to pokazalo mysle ze Roger nadrabia dobra mina szkoda tylko ze Tomek jakby zostal pozbawiony swojego zdaniaa i racjonalnego spojrzenia na niektore sprawy tylko caly czas Roger powiedzial itp
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 25-02-2012 13:47:19 
Lubię Rogera, bo sympatyczny facet z niego i jakoś tak dobrze mu z oczu patrzy. Ale prawda jest okrutna dla tego miłego starszego pana. Jest chujowym trenerem... Wieczny asystent. Zepsuł Tomka.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 25-02-2012 13:55:04 
panowie a ja myślę,że tak krawiec kraje jak mu materiału staje.pamiętamy adamka z walki z estradą,w narożniku gmitruk i walka przeciętna.totalna spinka na upasionego arreole i jakoś to incydentalnie wyglądało.blodworth wybitnym trenerem nie jest ale adamek nie jest też wybitnym bokserem.
 Autor komentarza: Karule
Data: 25-02-2012 14:03:26 
"adamek nie jest też wybitnym bokserem"

Polemizowałbym. Czy boksera, który zdobył mistrzostwo w lhw i cruser, a teraz jest top5 zawodników HW można nazwać niewybitnym? To nie są dywizje pomiędzy którymi różnica wynosi po 2kg, tylko 3 najwyższe...
 Autor komentarza: MrT
Data: 25-02-2012 14:12:28 
Ale byłyby jaja jakby Vit boksował do 50tki i nikomu przez kolejne 10 lat pasa nie oddał .
Ale generalnie, jeśli na drodze nie będzie miał nikogo o nazwisku Kliczko, to Adamek szanse ma.
 Autor komentarza: championn
Data: 25-02-2012 14:28:34 
chyba w przypadku naszego dzielnego rokiego from dżajlołice
zapomnieliście o czymś takim jak PRIME który to ma już dawno za sobą
 Autor komentarza: championn
Data: 25-02-2012 14:31:02 
KARULE
green też był mistrzew w niż. kat. a wybitny to on nie jest ale mamy też znakomitego tarvera więc z tym bywa różnie
 Autor komentarza: Karule
Data: 25-02-2012 14:32:06 
"PRIME który to ma już dawno za sobą"

Polemizowałbym. Czy o półciężkim, który jest obecnie w top5 zawodników HW można mówić, że prime ma już za sobą?
 Autor komentarza: robak1
Data: 25-02-2012 14:35:41 
Adamek z każdym z czołówki HW będzie toczył wojny. Nie ma co sie oszukiwać, Tomek nie ma warunków na ciężką. Każdy mocniejszy cios Kliczki czy Arreoli przesuwał go o 2 m. Nigdy nie będzie w stanie przyjąć otwartej wojny czy wywierać z "prawdziwymi" ciężkimi. Co nie oznacza, że nie może ich ograć. Wyobrażacie sobie kogoś z półciężkiej np. Dawsona, Hopkinsa, Pascala, Cleverlego, Clouda, Erdeia, Kosteckiego :)w walce z Kliczko? Doceniam natomiast to, że próbuje zaistnieć w tej kategorii, a że przy okazji chce dobrze zarobić? cóż każdy zawodowy pięściarz to robi.
 Autor komentarza: robak1
Data: 25-02-2012 15:00:12 
Chisora "ja walczę tylko jeśli zobaczę pieniądze. Bez pieniędzy nie ma sensu walczyć, narażasz tylko niepotrzebnie zdrowie"
Dla tych co pisali, że mu nie zależy na kasie.
Chisora dał z plaskacza Witkowi itd bo ma coś z głową, nie potrafi opanować emocji, po prostu psycha mu siada. Ludzie różnie wtedy reagują jedni idą do przodu na żywioł tzw co będzie to będzie, a inni spier..ają z ringu albo robią wszystko żeby koszmar się skończył.
Zresztą nawet taki Tyson w jednym z wywiadów przyznał, że ta jego agresywna postawa i chęc jak najszybszego skończenia brał się ze strachu, bo w głębi duszy był innym człowiekiem niż na zewnątrz.
 Autor komentarza: sugarshanemosley
Data: 25-02-2012 15:12:56 
jedyna szansa dla Adamka na zdobycie pasa to jest zwakowanie tytulu przez Vitka. Zobaczymy co Adamek pokaze w czerwcu z kimś grozniejszym niż Naggy..:)
 Autor komentarza: pyra90
Data: 25-02-2012 15:46:29 
Ta zdobędzie chyba pas Polsatu
Povietkin,Haye,Chisora,Mitchel,Perez , Bojcow i zdrowy Solis to za wysokie progi dla Adamka.
Skoro problemy sprawił mu Estrada to Ci wyżej wymienieni go zmiotą
 Autor komentarza: michalroman1
Data: 25-02-2012 16:16:49 
Na pas to ma szansę jak wróci do cruiserów. Tomek nie jest naturalnym ciężkim i każda walka z kimś poważnym z HW to w najlepszym wypadku 12-rundowa jazda na wstecznym. Chyba, że trafi np. na takiego Haye'a lub Władymira - tutaj nie ma szans wytrwać do 10 rundy.
 Autor komentarza: cb1234
Data: 25-02-2012 16:18:10 
Z kim oprócz kelnerów walczyli tacy zawodnicy jak Perez Bojcow Mitchel??? A co do Powietkina to wypalony Czagajew miał go nieprzytomnego na linach!! Zajebiście wysoka ta twoja liga !
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 25-02-2012 16:36:59 
Autor komentarza: Karule
Data: 25-02-2012 12:28:01
"Hugo --- A na pas WBC to go nie stać? Jak Vitek go za niedługi czas odda, to do jego zdobycia będzie potrzebne zwycięstwo z Arreolą lub Dimitrenko..."


Zdobycie pasa WBC w momencie gdy Wladimir jest jeszcze mistrzem w innych federacjach , jest jak dla mnie tyle warte co pas WBA Powietkina. Mistrzem moze sie zwac tylko ktos , kto pokona ktoregos z jeszcze aktywnych braci. Reszta to takie paski i paseczki.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 25-02-2012 16:38:12 
Oczywiscie myslalem o zdobyciu WBC po odejsciu Vittka.
 Autor komentarza: Karule
Data: 25-02-2012 17:04:50 
pyra90--- Gadasz totalne głupoty, a nawet jakby tak było to CO Z TEGO? Jak oni zajmują takie miejsca w rankingu WBC, że o WAKAT PO VICIE MOGĄ SOBIE POMARZYĆ.

I nie dostaną walki o wakat, mogę Cię zapewnić.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 25-02-2012 18:10:35 
Trudno mi jest powiedziec czy Adamek jest w stanie zdobyc pas bo jak do tej pory oprocz walki z Arreola pokazal nic , przyszla walka tez niczego nie wyjasni, pomimo tego ze jego rywal napewno bedzie mial zyciowa forme Pozyjemy zobaczymy jak bezie z nastepnymi walkami czy tez beda na przetarcie mam nadzieje ze nie bo w koncu Tomek sie zatrze
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 25-02-2012 18:15:52 
Tomasz Watamek niestety zbiera juz na emeryture.
 Autor komentarza: Bogs
Data: 25-02-2012 19:25:00 
Fajnie, że mają taką miłą atmosferę w zespole.
Jeśli chodzi o kwalifikacje Rogera jako trenera Adamka, to zgadzam się z kimś kto powiedział, że krawiec kraje jak mu materiału staje. Adamek, niestety nie jest naturalnym ciężkim, i to że stoczył kilka zwycięskich walk w tej kategorii z nie najgorszymi przeciwnikami świadczy zarówno o jego niekwestionowanym talencie jak i o dobrej pracy trenerów, którzy go przygotowali.
Niestety ja już nie mam nadziei, że Adamek może zostać mistrzem wagi ciężkiej poważnej federacji.
 Autor komentarza: polrex
Data: 25-02-2012 20:03:57 
nic dziwnego ze Adamek taki wolny w ringu skoro tarczuje z takim starcem, Roger staje sie coraz wolniejszy a Adamek mysli ze jest coraz szybszy :-)

czyz nie to nam opowiadal przed walka z Kliczkiem?

ze jest strasznie szybki
 Autor komentarza: endriu
Data: 25-02-2012 20:49:10 
Hugo ale masz gieroja na karku)
 Autor komentarza: canuck
Data: 26-02-2012 05:05:41 
Najwiekszy problem Tomka w wadze HW, to bardzo prosty fakt ze jest po prostu ZDECYDOWANIE za maly na ta wage. Przeciez on nawet w wadze CW, byl tylko bokserem o przecietnych gabarytach. Jemu napewno nie brakuje umiejetnosci, kondycji, walecznosci czy determinacji!

Wbrem pozorom, przeskok z wagi CW do wagi HW, to zdecydowanie najwiekszy przeskok pomiedzy jakkimikolwiek wagami. Od czasow LL zaczela sie nowa era w wadze HW. We wspolczesnej wazde HW nie bedzie juz wiecej mistrzow-karakanow typu Tyson.

Dlaczego? Bo sa teraz duzy ciezcy, ktorzy nie tylko maja ogromne gabaryty, ale sa tez dobrzy boksersko, w dodatku sa bardzo silni, dosc szybcy, dobrze przygotowani kondycyjnie oraz wyjatkowo atletyczni (jak na swoje gabaryty).
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.