WASILEWSKI: 'SZPILKA MA SZANSĘ Z KAŻDYM'

Michał Bugno: W rozmowie z "Super Expressem" Artur Szpilka wyjawił, że chciałby zmierzyć się w Polsce z Dereckiem Chisorą. Powiedział też, że dzwonił do pana z pytaniem, czy może pan taki pojedynek zorganizować. Co mu pan odpowiedział?

Andrzej Wasilewski: To prawda. Artur jest człowiekiem o bardzo dużych ambicjach i rzeczywiście zadzwonił do mnie, pytając czy w ogóle jest taka szansa - jeśli nie teraz, to za chwilę. Odpowiedziałem mu, że w tej chwili wydaje mi się to bardzo mało prawdopodobne z prostej przyczyny - nawet jeśli Dereck Chisora nie zostanie zawieszony lub zostanie zawieszony i wróci do boksu po kilku miesiącach przerwy, to będzie szukał bardziej medialnego rywala. Wszystko przez popularność, którą osiągnął po ostatniej walce z Witalijem Kliczko. I nie chodzi tu nawet o wszystkie rozróby, które dodały mu wymiaru medialnego, a przede wszystkim o dzielną postawę, jaką pokazał w walce z Ukraińcem. To wszystko sprawia, że będzie teraz niezwykle medialnym zawodnikiem. Jak tylko upora się z ewentualnymi problemami, dotyczącymi licencji, to zaraz będzie toczył walkę - albo na stadionie w Anglii z Davidem Haye’m albo z którymś z braci Kliczków. Tutaj w grę wchodzą wielkie pojedynki za wielkie pieniądze.

MB: Walka Szpilki z Chisorą jest więc dziś mało prawdopodobna. A jak postrzega pan szanse na to, że Polak będzie miał okazję zmierzyć się właśnie z tym, niezwykle medialnym rywalem w ciągu 2-3 lat?
AW: Nie widzę przesłanek, które by zwiększały szanse na taką walkę, ale nie widzę też przesłanek, które by taką ją uniemożliwiały. Chciałbym tu zaznaczyć, że Dereck Chisora, którego miałem okazję poznać, to bardzo sympatyczny i kulturalny facet. Kiedy siedzi się z nim w restauracji i jest ubrany w marynarkę, można odnieść wrażenie, że rozmawia się z bardzo otwartym i przyjacielskim biznesmenem. Widząc to, co wyprawiał przed walką i po walce z Kliczką, aż trudno było mi uwierzyć, że jest to ta sama osoba. Dziś ma on 28 lat, a Artur jest kilka lat młodszy. Obaj będą pewnie jeszcze kilka lat boksować i niewykluczone, że ich drogi się przetną. Trudno jednak powiedzieć, jaka jest na to szansa. Dziś byłoby to zupełne wróżenie z fusów.

 MB: Abstrahując od tego, czy taka walka może się odbyć, czy nie, proszę powiedzieć, czy Artur Szpilka już dziś jest pięściarzem, który w starciu z Chisorą nie stałby na straconej pozycji?
AW: Myślę, że poza braćmi Kliczko w wadze ciężkiej nie ma w tej chwili pięściarzy, w starciu z którymi Artur Szpilka stałby na całkowicie straconej pozycji. To waga ciężka, a Artur bardzo mocno bije i jest przy tym bardzo szybko. Choć oczywiście brakuje mu dziś doświadczenia.

Cały wywiad przeczytacie na wp.pl.

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: fethir
Data: 23-02-2012 16:26:26 
dobry dowcip, dla mnie to Szpila za dużo szczeka, jeszcze niby Chisora miałby z nim przegrać, jeszcze sie okaże , że ten Terrence Marbra go pokona
 Autor komentarza: Hugo
Data: 23-02-2012 16:33:38 
Od razu Chisora dla Szpilki? A obijać bumów do emerytury jak koledzy z grupy nie łaska, Arturku?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-02-2012 16:35:31 
Tytuł tego artykułu na WP nosi nazwę:
"Polski talent pobije słynnego skandalistę? Wszystko jasne!"

A myślałem że Fakt jest mistrzem w nadawaniu tytułów swoim artykułom.
 Autor komentarza: mcwiklik3
Data: 23-02-2012 16:37:28 
Szpila gasił Masterniaka w studiu na Gali Kliczko Chrisora gdy ten wyzywał Wlodara na pojedynek w ringu,,,,uwazam ze wieksze szanse na wygrana w dobrym nawet stylu ma Master z Wlodarem niz Szpilka z kimkolwiek z pierwszej 20 wagi ciezkiej obojetnie jakiego pokroju,,,,Pani Arturze my wiemu ze panu odpowiada zachowanie Chrisory i pewnie nie raz pan medialnie zawojujesz w podobny sposob przed walkami w zyciu , ale jednak prawda jest taka ze do panskich ambicji potrzeba jeszcze duzo sprytu i sily , nie wspomne i mysleniu ktorego w ringu brak, i o dosiwadczeniu ktore w amatorszczyznie za wiele pan nie doswiadczyl, po obijaj Bumow z Wegier i dziadków w Stanach , napewno dasz se Pan rade :)
 Autor komentarza: Deter
Data: 23-02-2012 16:37:45 
Szpilkę ktoś zna poza garstką polskich kibiców?
 Autor komentarza: rumburak
Data: 23-02-2012 16:39:38 
liscthc
Super Express też ma dobre tytuły "Dajcie mi tego angielskiego łobuza"
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-02-2012 16:40:27 
HA HA HA HA
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 23-02-2012 16:40:51 
Myślę, że poza braćmi Kliczko w wadze ciężkiej nie ma w tej chwili pięściarzy, w starciu z którymi Artur Szpilka stałby na całkowicie straconej pozycji.- ten fragment powinien być cytowany wszędzie jako najbardziej bezmyślny i najgłupsza rzecz powiedzianą w XXI wieku !!!
 Autor komentarza: kopernik
Data: 23-02-2012 16:45:39 
Po prostu za wcześnie.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-02-2012 16:47:26 
Jedynie szpilka może ograć Chisiore w szachy i też niebyłbym tego taki pewien?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-02-2012 16:48:20 
rumburak
No Super Express też jest super,ja czasem dla jaj biorę te dwie gazetki do pracy i mamy niezłą polewkę z ich artykułów.

Ale żeby nie było to tamto,ja tam życzę Szpilce jak najlepiej,wydaje mi się że talent ma,ale wiele pracy przed nim,on wszędzie widzi bójkę,a boks to coś więcej,oby to zrozumiał.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 23-02-2012 16:50:23 
WARIATKRK
Czytałem cały artykuł i Wasyl miał raczej na mysli ze to waga ciezka i "nawet Artur Szpilka mogły kogos z czołówki trafić i znokautować" to raczej o to chodziło. szansa jest bliska zeru, ale zawsze jest

Ogólnie co do prowadzenia Szpilki przez Wasyla nie mam żadnych zastrzeżeń, szkoda ze z reszta zawodników nie jest tak różowo
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-02-2012 16:52:46 
100tyś zielonych,kary dla Chisiory i niemiecka federacja chce ukarać go dożywotnio!

To jest chyba jakiś żart i kpina..?
 Autor komentarza: bosz
Data: 23-02-2012 16:57:16 
Szpilka ma szansę z każdym...przegrać.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-02-2012 16:59:21 
Niemiecka ośmiornica boksu!!!!
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 23-02-2012 16:59:27 
Faraon
trochę dziwne, ale to raczej takie gadanie na pokaz

Dziwne ze WP jest ostatnio szybsza niż portale bokserskie
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-02-2012 16:59:54 
Faraon
Kasa,kasą,ale ta dyskwalifikacja to już nawet nie kpina tylko kurewstwo.Zresztą o tym właśnie napisałem kilka tematów niżej,przecież takie hece miały miejsce na innych znanych walkach,Bowe-Donald,Barrera-Morales,Tyson-Lennox,Lennox-Rahman.

Nie jestem fanem takich szopek na ważeniach czy konferencjach,są mi obojętne,ale przecież to bokserzy,twarde chłopiska,a nie grupa baletowa,więc niech zapłacą jakieś tam kary i koniec tematu.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-02-2012 17:01:42 
owenn1988
Też tak myśle lecz bez przesady!!
Kto mu takich rzeczy do głowy natłókł?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-02-2012 17:03:53 
liscthc
Masz racje!
Ale najwidoczniej Chisiora jest jakimś zagrożeniem?
Zrobił się kogel mogel....
 Autor komentarza: Imperator
Data: 23-02-2012 17:07:23 
Śmiać się czy płakać z tego wywiadu??? Wasilewski jest dla mnie mataczem, krętaczem i zwykłym chamem. Tyle ile ona naobiecywał to chyba tylko może sie z nim równać Donaldinio Tuskinio
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 23-02-2012 17:07:42 
Faraon
co do kasy, zarobił 500 tys funtow, z czego WBC 50 tys zabiorze mu za uderzenie Witalija, 20 za oplucie Wlada, 50 za rozrobe na konferencji, a teraz jeszcze 100 tys euro niemiecka federacja. w takim tepie to nic juz mu niedługo nie zostanie z wypłaty :)
 Autor komentarza: polrex
Data: 23-02-2012 17:09:32 
Dragon by zniszczyl Szpilke
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-02-2012 17:10:54 
owenn1988
Ale będzie mógł się chwalić że nie wyszedł do Vita dla kasy jak większość.
 Autor komentarza: antycop
Data: 23-02-2012 17:11:19 
polrex
Wach pewnie tez...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-02-2012 17:14:54 
Autor komentarza: liscthc
Data: 23-02-2012 17:10:54
owenn1988
Ale będzie mógł się chwalić że nie wyszedł do Vita dla kasy jak większość.

Dokładnie i nawet nie chciał 60,70 tys za reklame na butach!
 Autor komentarza: bokser1
Data: 23-02-2012 17:31:46 
Nie moge sluchac jakie glupoty pierdoli ten Wasyl Szpilka ma sznase z kazdym smieszne jak narazie to niewidze go nawet z ciezkimi z pierwszej 20 moze nawet 30 i tak walsnie Wasyl wciska ciemnote swoim zawodnkom a oni łykaja jak pelikany a dwa jest za biedny zeby zorganizowac jakakolwiek topowa walke wezcie nie piszce juz o takich jak Szpilka bo jak narazie to jakies pierdolenie bo wyszedl z wioezienia polowa bokserow miala konflikt z przwem mega gwiazda Szpilak talent łobuz smiech kazdy kto jest znawca boksu wie ze to nic innego jak tylko jeden jebany marketing ktorym zygam Szpilka za niedlugo bedzie nawet na margarynie platkach i kondonach na tych ostanich najlepiej by wyszedl
 Autor komentarza: SPEEDFIGHTER
Data: 23-02-2012 17:35:20 
Nawet z samym sobą.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 23-02-2012 17:41:10 
SPEEDFIGHTER
Dobitnie ;)
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 23-02-2012 17:46:18 
Nic nie mam do Szpilki, ale to kolejny sprytny wynalazek Wasilewskiego do nabijania portfela. A wyszło to wszystko w wlace z beczką tłuszczu w USA. To pokazało gdzie jest Artur obecnie.
 Autor komentarza: Igormokotow
Data: 23-02-2012 17:47:24 
Ja też mam szanse z każdym. Tylko dajcie mi tą szanse.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-02-2012 17:49:54 
"Na CAŁKOWICIE straconej pozycji", nie stoi na CAŁKOWICIE, nie oznacza, że jest faworytem, tylko, że u buków byłby kurs niższy niż 15 złotych za postawioną złotówkę ;D

Całkowicie stracona pozycja = 100% pewności porażki, 99% to już niecałkowicie stracona pozycja, hehe ;)
 Autor komentarza: mocuch
Data: 23-02-2012 17:50:48 
Orientuje się ktoś czy Szpilka zawalczy w końcu z tym Marbrą? Na rp.pl ani słowa na ten temat...
 Autor komentarza: mocuch
Data: 23-02-2012 17:54:21 
bokser1 - Napisałeś najdłuższe zdanie jakie w życiu widziałem. Pomijam, że niepoprawne gramatycznie... :P
 Autor komentarza: padrei30
Data: 23-02-2012 17:57:16 
szpilka siedzi w studio ligi europejskiej z koltoniem i żewklakowem i chyba zapomial jezyka hehe nie wie co gadac przed kamerą ale sie usmialem
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 23-02-2012 17:58:17 
Autor komentarza: Deter
Data: 23-02-2012 16:37:45
Szpilkę ktoś zna poza garstką polskich kibiców?



Niech się zastanowię , może go poznało już kilka milionów ludzi
chociażby wtedy gdy siedział w studiu w czasie gal które oglądały miliony?

Szpilka to medialny fenomen , 9 walk na koncie a jest go wszędzie pełno i nawet jeśli pytam "niedzielnych oglądaczy boksu" to dobrze znają Szpilkę. Żaden polski bokser po 9 walkach nie był tak "popularny" jak Szpilka i jest to niezaprzeczalny fakt. Swego rodzaju fenomen.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 23-02-2012 17:59:51 
Co do "zagranicznej" popularności. To lepiej być chyba nie może przy 9 walkach na koncie.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 23-02-2012 18:00:45 
I to z niezbyt "znanymi" bokserami.
 Autor komentarza: endriu
Data: 23-02-2012 18:02:00 
Shawn6

I masz rację!
 Autor komentarza: mocuch
Data: 23-02-2012 18:03:09 
Wokół Szpilki jest większe halo niż na to zasługuje ale mimo wszystko to nadal w Polsce jest najbardziej obiecujący pięściarz HW młodego pokolenia. Jak narazie jest dobrze prowadzony i ja cały czas pokładam w nim duże nadzieje. Ostatnią walką nie zabłysną ale mam nadzieję, że wyciągną z niej odpowiednie wnioski. Jestem przekonany, że 24 marca zobaczymy już zupełnie innego Szpikę.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 23-02-2012 18:07:55 
Shawn6 - Zgadzam się. Pod względem popularności to Szpilka dorównuje już Sosnowskiemu i Włodarczykowi mimo, że nic jeszcze nie osiągną. To jest zdecydowanie fenomen. Nawet wśród moich znajomych którzy boksem w ogóle się nie interesują, nazwisko Szpilka jest znane.
 Autor komentarza: fcb2005
Data: 23-02-2012 18:07:56 
a tak w ogole to Szpilka z Kołtoniem i Zewłakowem w studiu teraz na polsacie futbol jako eksperci przed meczem Wisły :):):)
 Autor komentarza: mocuch
Data: 23-02-2012 18:12:40 
Poza tym Szpilka walczył już w Polsce, w Stanach a najbliższą walkę stoczy w Wiekiej Brytani. To jest mega promocja.
 Autor komentarza: Bobby1910
Data: 23-02-2012 18:18:18 
Znowu Szpilka, gośc zamiast walczyc cały czas buja się po mediach. Łapin już dawno powiedział że za bardzo zajął się nakręcaniem otoczki wokół siebie zamiast koncentrowac się na treningach. Bardziej z niego celebryta niż profesjonalny bokser. Mateusz Masternak, Izu Ugonoh, Grzegorz Proksa- to są zawodnicy którzy mają realne zadatki na tytuły mistrzowskie.
 Autor komentarza: Vysogota
Data: 23-02-2012 18:19:00 
Jeśli szpilka to fenomen to puki co tylko medialny. Sportowo jest zupełnie zwyczajnie a na dodatek ostatnia walka stawia znak zapytania. Zdecydowanie oprócz wytrenowania w ringu brakuje mu też mózgu. Nie zawadziło by się też pozbyć tego smalcu.
 Autor komentarza: Vysogota
Data: 23-02-2012 18:20:57 
Oczywiście miałem na myśli że brakuje mu mózgu w ringu. Nie myśli tylko rzuca się z wiatrakami.
 Autor komentarza: Baboon
Data: 23-02-2012 18:34:44 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!

Mało go nie znokautował 40-latek ważący 133 kg, a on chce Chisory!

Śmiech na sali! Niech ktoś powie temu łysemu chłopaczkowi, że na razie to w boksie jest NIKIM! Zamiast brylować w telewizji niech trenuje i zasłuży na szacunek zwycięstwami z coraz lepszymi zawodnikami, a nie porywa się z motyką na słońce.
 Autor komentarza: SGS
Data: 23-02-2012 18:54:32 
no tak teoretycznie to nikt nie stoi na calkowicie straconej pozycji..
 Autor komentarza: samcro82
Data: 23-02-2012 19:01:25 
jak lubie Szpilke, tak ta wypowiedz Wasyla to przegiecie..chlopak potrzebuje jeszcze duzo treningu i doswiadczenia. Wymienie tylko kilku poza bracmi,z ktorymi nie ma szans: Povetkin,Chisora,Helenius,Fury,Adamek,Arreola..wymieniac wiecej? Dobry zawodnik dla niego to na ten czas np. Nagy Aguilera. Tyle w temacie.
 Autor komentarza: jasiekns
Data: 23-02-2012 19:03:02 
wszystko wina mediow!kreca afery koperkowe,ze HW sesation,a chlopak oprocz ciosu nie ma nic.slaba technika i jeszcze gorsza kondycja!a jak zaczyna mowic ze jest w stanie zbic adamka i chisore,to mysle sobie ze niektorzy niewiedza co to skromnosc i szacunek do ludzi ktorzy cos osiagneli!
 Autor komentarza: endriu
Data: 23-02-2012 19:08:54 
Teksty rodem z podwórkowego wieszaka niektóre
Normalny czytelnik wie że taka walka przynajmniej na dzisiejszy dzień jest niemożliwa a w przyszlości całkiem realna i również wynik takiego starcia był by sprawa otwartą
A Szpila to niby kto? koleś zgarnięty z dyskoteki a gówno! to doskonały amator mistrz Polski
Kto k... powiedzial że za cztery pięć lat nie osiągnie poziomu Chisory lub go przewyższy, oczywiście bolek za klawiatury to wszechwiedzący jasnowidz...
 Autor komentarza: pyra90
Data: 23-02-2012 19:34:50 
Szpila ma coś z Riddcka Bowa
 Autor komentarza: bigdaddy
Data: 23-02-2012 19:58:06 
Szpilka to, Szpilka tamto. Za niedługo otworze lodówkę a tam Szpilka. Niech chłopak boksuje, robi swoje i słucha trenera. W mojej opinii, jeżeli damy Szpilce pięściarza lepszego technicznie od niego to dostanie bęcki. Chciałbym zobaczyć walkę Szpilki z Grantem. Myślę, że byłoby mu ciężko.
 Autor komentarza: jasiekns
Data: 23-02-2012 20:02:58 
jak Chisora w 5 lat po przejsciu na zawodostwo dostal walke o tytul mistrza swiata,to Szpilka tez moze,tylko trzeba sie zajac trenningami.....a media to szpaciciele,teraz go kreuja na gwiazde a jak przegra jakas walke to tak mu dupe obsmaruja ze zbieleje!trzymajmy kciuki za Polakow(wszystkich)bo jest mi to obojetne ktory znich zostanie mistrzem swiata wagi ciezkiej.wazne ze bedzie to pierwszy Polak...i akurat za naszych czasow :)
 Autor komentarza: jerry
Data: 23-02-2012 20:03:37 
mysle ze powinna sie odbyc walka Szpilka - Najman ...bardzo zblizony poziom spotrowy obecnie prezentuja i medialnosc ...pisze jak najpowazniej ...
 Autor komentarza: endriu
Data: 23-02-2012 20:04:09 
@asiekns
a chlopak oprocz ciosu nie ma nic.slaba technika i jeszcze gorsza kondycja!a jak zaczyna mowic ze jest w stanie zbic adamka i chisore,to mysle sobie ze niektorzy niewiedza co to skromnosc i szacunek do ludzi ktorzy cos osiagneli!



Myślisz w ogóle o czym piszesz, bo widzę że klepiesz jak reszta by godnie zaznaczyć swoją przynależność do grupy!
Artur technicznie jak na swój wiek prezentuje się nie najgorzej i co ważne widać że nie stoi w miejscu, no chyba ze oglądałeś tylko jego ostatnią "bitkę" to przepraszam
Zupełnie nie kumam o co tobie biega z ta kondycją? chyba ze chciałeś się wyróżnić wśród inny to zrozumię

Jak już nie jesteś w stanie napisać coś logicznego to chociaż nie pisz "wierszy" na własne potrzeby że Szpilka mówi to i tamto. Tu wyżej jest przecież napisane że Artur chciał by tylko zawalczyć lub też nie odmówił by starcia więc na przyszłość naucz sie czytać całość a nie tylko nagłówki

O jakim ty szacunku i skromności piszesz, czyżbyś tak sie podjarał klikaniem że zapomniałeś że piszesz o boksie?
Podejmowanie wyzwań to przecież zacna zasada boksu
 Autor komentarza: endriu
Data: 23-02-2012 20:11:04 
jasiekns Data: 23-02-2012 20:02:58

I po co ja się produkuję(
 Autor komentarza: mateuszkantaka
Data: 23-02-2012 20:24:16 
Owszem ma szanse z każdym Ale..................w Ciemnej bramie i z nożem :P dla mnie to na razie bokserskie zeeerrrooo ! .Nie słusznie kreowanym na jakiegoś dobrego czy perspektywicznego zawodnika A jak dla mnie to już jest po zawodniku niestety obdał się z ludzimi z którymi jeszcze nikt dobrego wyniku nie osiągnoł :P
 Autor komentarza: mdk1989
Data: 23-02-2012 20:30:19 
'Myślę, że poza braćmi Kliczko w wadze ciężkiej nie ma w tej chwili pięściarzy, w starciu z którymi Artur Szpilka stałby na całkowicie straconej pozycji' delikatnie mówiąc bardzo dyplomatyczna wypowiedź :) co do tematu to zastanawiam się czy Szpilka jest naprawdę tak głupi i naiwny, że wygaduje takie bzdury?!! na chwile obecną każdy z top20 hw albo i lepiej złoiłby mu d.pę a co dopiero chisora itp..żenada
 Autor komentarza: JamesBlad
Data: 23-02-2012 20:37:11 
DAB
Artur dasz radę z każdym tylko nie bij się a boksuj.
Czekam na twoje zdjęcie za pierwszą rozgrywkę ligi ekspertów ring polska.
 Autor komentarza: jasiekns
Data: 23-02-2012 20:45:49 
endriu

tutaj kazdy moze pisac co chce!moze Ty masz racje lub ja albo jeszcze inni.kilka nastepnych walk pokaze nam cos wiecej.

jak napisalem chcialbym zeby jakikolwiek Polak zostal mistrzem swiata wagi ciezkiej.
POZDRAWIAM.
 Autor komentarza: mateusz777
Data: 23-02-2012 20:51:02 
Na obecnym etapie kariery trudno określić ile tak naprawdę jest wart potencjał jakim dysponuje szpilka. Jego wypowiedzi nie ma sensu komentować bo to zwykłe wzbudzanie szumu. Mam nadzieję że Wasilewski w końcu zaryzykuję i za jakiś czas dowiemy się ile tak naprawdę jest wart Artur
 Autor komentarza: mdk1989
Data: 23-02-2012 21:06:43 
@mateusz777
nie żartuj...12RKP i ryzyko ;) przecież jeśli on zostanie u nas w kraju skończy jak reszta wiecznych pretendentów...będzie obijał bumów do końca kariery. szpilka to niewatpliwie talent , ale na chwilę obecną to psychologiczny i bokserski niemowlak...
 Autor komentarza: endriu
Data: 23-02-2012 21:06:53 
jasiekns

Również pozdrawiam sory że padło na Ciebie ale chcialem troszkę zastopować tą okrutną krytykę A tak między nami to nie sądzę że Artur zdobędzie Jakiś poważny pas ale jestem wręcz przekonany ze zgotuje nam wiele emocji
 Autor komentarza: mateusz777
Data: 23-02-2012 21:15:21 
mdk1989
Dlatego mówię, że mam nadzieję która nie jest bezpodstawna. Szpilka już teraz walczy w usa i odnoszę wrażenie że zacznie naciskać wasilewskiego, gdyż brak mu cierpliwości a ambicja go roznosi
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 23-02-2012 21:17:01 
Polska to jest chory kraj.. Żeby jakiaś piosenkarka stała się sławna, to musi pokazać pi*dę, żeby zaistnieć w jakimś show trzeba zrobić z siebie pedała (Szpak), żeby zostać premierem trzeba nakłamać ile się da, a żeby zostać sławnym bokserem trzeba pójść na rok do pierdla. To jest właśnie nasz kraj. Nikt nie ceni umiejętności tylko medialność. O takim Proksie mało kto z laików słyszał, bo jest zajebisty w tym co robi i nic poza tym. A o Szpilce słyszała nawet moja babcia, bo "siedział" i jest groźny na konferencjach. Wasilewski doskonale wie, co głupi naród polski kupi i bije na tym spory hajs, a ja coraz bardziej czuję, że Szpilka zostanie wydojony jak Kostecki i Kołodziej i tak jak oni skończy. Obym się mylił.
 Autor komentarza: mdk1989
Data: 23-02-2012 21:28:46 
Hubosz 100% racji.najśmieszniejsze w tym jest to, że takich talentów jak Szpilka na świecie jest multum, ale w naszym kraju robi się z niego nie wiadomo kogo :) ma talent, ale to nie wszystko, żeby osiągnąć coś w tym sporcie trzeba mieć mózg i szacunek do innych, a wypowiedzi w stylu 'Gdyby na moją konferencję po walce przyszedł taki Adamek i coś na mnie gadał, też bym mu jeb...!' chyba nie trzeba komentować :D Pajac...
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 23-02-2012 21:51:38 
Autor komentarza: Hubosz
Data: 23-02-2012 21:17:01
Polska to jest chory kraj.. Żeby jakiaś piosenkarka stała się sławna, to musi pokazać pi*dę, żeby zaistnieć w jakimś show trzeba zrobić z siebie pedała (Szpak), żeby zostać premierem trzeba nakłamać ile się da, a żeby zostać sławnym bokserem trzeba pójść na rok do pierdla.



Hohoho , taki jest świat i większość z tego co napisałeś "na salony" wprowadziła nie Polska tylko "najwspanialsze i najbogatsze państwa świata". Trochę pomyślunku a nie oczywiście wszystko na tą naszą najgorszą Polskę i wszystko u nas jest źle. Litości.


Autor komentarza: Hubosz
Data: 23-02-2012 21:17:01
To jest właśnie nasz kraj. Nikt nie ceni umiejętności tylko medialność.


Nie , to jest nasz świat.


Autor komentarza: Hubosz
Data: 23-02-2012 21:17:01
O takim Proksie mało kto z laików słyszał, bo jest zajebisty w tym co robi i nic poza tym. A o Szpilce słyszała nawet moja babcia, bo "siedział" i jest groźny na konferencjach.


To załatw Proksie dobrego promotora , menadżera i kogo tam się jeszcze da a i wypleń ludzką naturę która dąży do czegoś "innego".
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 23-02-2012 21:54:17 
Autor komentarza: Hubosz
Data: 23-02-2012 21:17:01
Wasilewski doskonale wie, co głupi naród polski kupi i bije na tym spory hajs


Głupi to jesteś co najwyżej ty a nie Polska i polski naród.
Nie pojmujesz mechanizmów rządzących światem gdzie obok zatwardziałych kibiców boksów większość kasy przynoszą masy "niedzielnych" kibiców.
Nie ma nawet co z tobą dyskutować , jeden z głupszych postów od dawna na tej stronie.
 Autor komentarza: Maciek96
Data: 23-02-2012 22:25:55 
Szpilka ma szansę z każdym oprócz Davida Saulsberrego.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 23-02-2012 22:26:42 
Czytam od dluzszego czasu komentarze na tym portalu i dochodze do wniosku że tutaj jest naprawdę zbiorowisko glupich ludzi, że straszna zloscia do tych ktorym się powodzi, że straszna zazdroscia do innych. Krytyka masakryczna ludzi sukcesu. Wlodarczyk to zero, Adamek jest nikim, Szpilka slaby, Kolodziej to nikt, zazdrosne teksty typu skonczy jak Kolodziej czy Jonak. Hubosz, Polak to ludzie ktorzy powinni chodzic na konsultacje do psychologa, sa nieszczesliwi, nie maja wlasnej tozsamosci, szukaja siebie dewalujac tych ktorym zazdroszcza, swoich faktycznych bohaterow. Trzeba takim ludziom wspolczuc a zamiast się na nich zloscic. A w temacie? Szpilka to fenomen jak na polskie warunki w kazdym obszarze. Po odejsciu Adamka i Wlodarczyka to Szpilka bedzie ciagnal na swoich plecach caly polski boks.
Moglby mu pomoc Proksa ale ma slabiutki team menagerski i sam nie jest otwarty. Nikogo wiecej z mlodych nie ma. Tak wiec kazdy normalny umyslowo kibic bokserski kibicuje sportowym sukcesom Szpilki bo od niego w duzej czesci zalezy przyszlosc boksu w Polsce.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-02-2012 22:32:12 
martinez688
Mylisz pojęcia człowieku!!

kibic bokserski kibicuje sportowym sukcesom Szpilki bo od niego w duzej czesci zalezy przyszlosc boksu w Polsce.

Sam chyba niewierzysz co napisałeś!?
DOBRANOC......
 Autor komentarza: mdk1989
Data: 23-02-2012 22:39:37 
martinez688
w tym momencie przeczysz sam sobie...wymieniasz w jednym szeregu bokserów klasy Tomka Adamka i jakiegoś tam Szpilki, jako prawowitych następców itp. po pierwsze Szpilka nigdy nie będzie bokserem tej klasy co Adamek, dwa istnieje coś takiego jak identyfikacja z ulubionym sportowcem, wybacz ale z kimś takim jak Szpilka nie mam zamiaru się identyfikować w żadnym stopniu i to nie jest zawiść czy cokolwiek w tym stylu. Wiesz Mayweather w US też uchodzi za badboya i prymitywa, ale mimo wszystko jest uwielbiany bo w ringu potrafi pokazać rzeczy niemożliwe...Pozdrawiam
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-02-2012 22:40:01 
martinez688
Nie jestem anty Szpilkowy,ani woglę anty(no może KSP),ale jest jeszcze Masternak,wiem że to gość też jeszcze mało sprawdzony,ale talentem na pewno nie ustępuje Szpilce,do tego transferował się do do poważnego gracza nawet na światowym rynku promotorów.

No i może dla ciebie jestem chory umysłowo,ale kurwa mać,ostatnią rzeczą o jakiej bym pomyślał to to że od Szpilki zależy przyszłość boksu w Polsce.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 23-02-2012 22:43:09 
ja w surowym szpilce dostrzegam elamenty balansu,ofensywę.poza tym chłopak ma cios i charakter do walki.psychicznie nie okrzepł ale to nie powód żeby po nim jechać.możemy mieć z niego pociechę.p.s nie nawidzę takiego buractwa jakie poza rinu sobą prezentuje ale staram się być obiektywny.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 23-02-2012 22:43:29 
Polska najwieksza telewizja postawila na grupe pana Wasilewskiego promotora Szpilki, a on postawil na Szpilke ktory zdecydowanie najwiekszy w Polsce potencjal, medialnie swietnie się sprzedaje, ma bardzo charyzmatyczna osobowosc i prawdopodobnie wielki potencjal sportowy i to w wadze ciezkiej. Mozna co jakis czas pokazac Wawrzykan Jonaka, kosteckiego czy Masternaka ale to tylko uzupelnienie lidera. Kiedys byl Golota i Michalczewski, teraz sa Adamek i Wlodarczyk a za chwile bedzie Szpilka. Gdyby nie było Szpilki to staloby się to co stalo się z ping pongiem po odejsciu Grubby i co stanie się z biegami narciarskimi po odejsciu Kowalczyk. Czyli znikniecie z telewizji i niebyt. Szpilka jest już ubrany w dobry garnitur, byl na scenie jako jedyny polski sportowiec na ramowce Polsatu, byl dzisiaj gosciem w studiu pilki noznej. Jest wsciekly ale musi chodzic bo to sa jego zawodowe obowiazki. Kazdy kto trenuje w gymie Nokaut to wie.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-02-2012 22:49:39 
martinez688
O jakim ty liderze mówisz,no sorry,nie jestem konfliktowy i lubię Szpilkę,ale twoje wywody kompletnie mijają się z racjonalizmem,jak można napisać że Master jest uzupełnieniem Lidera(Szpilki),Przecież Master walczy dla znacznie potężniejszej grupy,do tego jest bardziej ułożony,pewnie już niebawem dostanie swoje poważne walki,a ty twierdzisz że to tylko tło dla Szpilki.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 23-02-2012 22:50:57 
Coolpix Szpilka to także nie moje kregi kulturowe ale za 3 lata to bedzie inny czlowiek. Już widac prace jego promotora, uczy go angielskiego, jak się dobrze ubrac, jak rozmawiac, jak się zachowywac. Ich praca to ogromny zakres dzialan a nie tylko walki. Komuny już nie ma, jest wolny rynek z wieloma mediami. Masternak medialnie jest slabiutki, oprocz innych rzeczy nie ma zadnej charyzmy, jest taki jakis bez klasy, media go nie polubily, źle mowi. Poza Szpilka ciekawy izugabe, cos ma w sobie Glowacki. Kostecki już się medialnie wypalil. Tylko Szpilka moze zastapic Golote w wywolywaniu roznych ale silnych emocji.
 Autor komentarza: mdk1989
Data: 23-02-2012 22:53:49 
'Mozna co jakis czas pokazac Wawrzykan Jonaka, kosteckiego czy Masternaka ale to tylko uzupelnienie lidera' hahah ;p Masternak w uzupełnieniu Szpilki. dobre :D po pierwsze Masternak jest w Sauerland Event więc w zadnym stopniu nie bedzie uzupelniał smiesznych gal Wasyla to raz.dwa podziwiam wyobraźnię ;)
 Autor komentarza: Coperek
Data: 23-02-2012 22:55:45 
martinez688
"Masternak medialnie jest slabiutki, oprocz innych rzeczy nie ma zadnej charyzmy, jest taki jakis bez klasy, media go nie polubily, źle mowi."

Być może ale my mówimy o boksie a nie o talk show. Medialność to tło dla esensji czyli boksu. A Szpilka boksersko to leszcz. Gdyby się nie wydurniał w mediach to nawet byśmy o nim nie dyskutowali bo nie byłoby o czym.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-02-2012 22:56:01 
martinez688
Tylko Szpilka moze zastapic Golote w wywolywaniu roznych ale silnych emocji.

Co ty wogóle bredzisz i opamiętaj się!
Weż tego młota nigdy nieporuwnój do Andrzeja!!!1

Normalnie paranoja.!
Nie gniewaj się ale uważam że dobrze piszesz lecz z tym Szpilką to nierozumiem ciebie wogóle!
POZDRAWIAM...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 23-02-2012 23:00:45 
Ciekaw jestem ile będzie ważył najbliższy przeciwnik szpili 120,130 a może 140 kg???
 Autor komentarza: martinez688
Data: 23-02-2012 23:03:58 
No to po kolei, mdk, w Sauerland byli i boksowali Wawrzyk, Kolodziej, Jonak, Wawrzyk i chyba Hutkowski. Po zakonczeniu dwuletniego kontraktu nikt nie chcial z Sauerland przedluzyc. Pan Sauerland ojciec przyjazni się z panem Wasilewskim a jego syn Kalle regularnie do pana Wasilewskiego przylatuje bo razem handluja prawami telewizyjnymi pilkarskimi i bokserskimi z Polsatem.
Coperek nikt nie moze powiedziec że Szpilka boksersko to leszcz bo to najzdolniejszy polski bokser amatorski w ostatnich latach a Masternak chyba się niczym nie wyroznial. Jest bardzo ceniony ale glownie na tej stronie.
Faraon sport dzisiaj to wielki interes, potrzeba wielkich gwiazd, nie ma gwiazdy to sport staje się niszowy.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-02-2012 23:06:02 
martinez688
Masz racje że niestety biznes lecz twoim zdaniem Artur jest gwiazdą?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-02-2012 23:08:07 
marinez688
Szpilka prawdopodobnie ma potencjal,ale prawdopodobnie robi wielka roznice...
Jezeli nie bedzie mial sukcesow na ringu,to on nawet nie pociagnie wozka z napisem KP...
ps.Jak nie mozesz czytac postow na Orgu to tego nie rob,chyba ze musisz:)
zawsze mozesz calowac po pupie yale.Zagladajac na jego "poletko" zauwazylem ze sprawia mu to przyjemnosc
 Autor komentarza: mdk1989
Data: 23-02-2012 23:11:56 
martinez688
z tego co wiem to wymienieni przez Ciebie bokserzy byli w SE tylko na zasadzie koopromocji, ale kontraktem cały czas byli związani z grupą 12RKP. Masternak zaś jest już na stałe związany z grupą wujka. Moge się mylić, ale w innym wypadku nie ma mowy o jakimkolwiek uzupełnianiu gali mniejszej grupy (12RKP) bokserem grupy rozmiarów SE.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 23-02-2012 23:15:10 
Faraon mysle że jeszcze dzisiaj nie jest gwiazda ale jak na to że wyszedl pol roku temu z wiezienia to robi nieprawdpodobna kariere medialna i ma bardzo duze atuty żeby być gwiazda. Sportowo też ma wielki potencjal, widac to na treningach, a czy bedzie mistrzem to nikt nie wie ale np Gatti nie byl mistrzem a byl wielka gwiazda.
Andrevsky zgoda sukcesy musza być. Jeśli nie pociagnie KP to w Polsce zniknie zorganizowany boks.
Nie wierzysz w jego sukcesy?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-02-2012 23:18:01 
Autor komentarza: martinez688
No własnie!
Rozszyfrowałeś mnie bo niewierze ale to moja opinia!
Wracajac do meritum i ogólnie to gdzie szukać u szpilki emocji?
 Autor komentarza: mdk1989
Data: 23-02-2012 23:18:44 
martinez688
jeśli Arturo Gatti mistrz świata 2 kategorii wagowych nie jest dla Ciebie mistrzem! to ja nie mam pytań...
 Autor komentarza: martinez688
Data: 23-02-2012 23:21:03 
Mdk, nie wyglupiaj się, Masternak jest wlozony do projektu grupy KP, tak na dzisiaj to tak jakby byl w koopromocji w KP.
Na galach KP w Polsce boksowali rozni zawodnicy i Dona Kinga i Universumn to nie ma zadnego znaczenia. Wazne kto ma telewizje. Prawa telewizyjne do gal Sauerlanda na Polske ma KP i sprzedaje je do Polsatu. Jakby nie było kasy z Polsatu to nikt by Masternakowi nie dawal miejsca na gali. To KP placi za jego walki a Polsat placi KP. Tak dzisiaj dziala sport.
 Autor komentarza: mdk1989
Data: 23-02-2012 23:24:48 
Masternak nigdy nie mial nic wspólnego z KP tak poza tematem. Promowała go grupa Andrzeja Gmitruka tak w gwoli ścisłości ;) więc prawde powiedziawszy nie rozumiem Twoich dywagacji...
 Autor komentarza: martinez688
Data: 23-02-2012 23:25:22 
Mdk, Gatii najwieksze zainteresowanie mial jak nie byl mistrzem w walkach z 1ardem i to te walki przeszly do historii. Po kolei ich 3 walki.
Faraon emocje to Szpilka pod kazdym wzgledem wzbudza ogromne. Sprawdz np youtube.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 23-02-2012 23:27:13 
Mdk przeczytaj jeszcze raz mój poprzedni komentarz to zrozumiesz jak to dziala.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-02-2012 23:27:49 
marinez688
Ja jestem czlowiekiem wielkiej wiary...
Ale tez mam swoje lata i przezyzylem juz kilku "nastepcow" Goloty
i wychodze z zalozenia ze lepiej sie milo zdziwic,niz przykro rozczarowac
Dlatego robienie ze Szpilko mesjasza polskiego boksu pro jest moim zdaniem przedwczesne.Chociaz przyznam,ze koles przyciaga uwage,ale bardziej jako celebryta
Jak bedzie mial w rekordzie wiecej Beckow,a mniej Salsberych to bedzie mozna wiarygodnie zweryfikowac jego potencjal
 Autor komentarza: martinez688
Data: 23-02-2012 23:30:50 
Andrevsky calkowicie się z toba zgadzam. Pisze że Szpilka ma pod kazdym wzgledem wielki potencjal jako jedyny w tej chwili ale w żaden sposob nie pisze że jest dzisiaj nastepca Goloty. Poprzedni Wawrzyk nie wypalil a dokladniej jego zdrowie.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-02-2012 23:32:24 
Autor komentarza: martinez688
Data: 23-02-2012 23:25:22
Mdk, Gatii najwieksze zainteresowanie mial jak nie byl mistrzem w walkach z 1ardem i to te walki przeszly do historii. Po kolei ich 3 walki.
Faraon emocje to Szpilka pod kazdym wzgledem wzbudza ogromne. Sprawdz np youtube.

Niestety ale te jego walki i filmiki co piszesz rzekomo o nich nic mnie nieprzekonuje a wiesz dlaczego!?

Bo poprostu nie bo to tak jak poruwnac mercedesa do syrenki...
 Autor komentarza: mdk1989
Data: 23-02-2012 23:34:00 
dokładnie go przeczytałem, ale Masternak nie jest w żadnym projekcie KP. Owszem był temat przejecia Mateusza od O`Chikary do KP ale skończyło się to klapą więc nie wiem czemu powiązujesz jego osobą z tą grupą. Mniejsza z tym, tylko wybacz ja nie jestem złośliwy ale mówienie, że Gatti nie był mistrzem itp. to trochę nadużycie :)
 Autor komentarza: martinez688
Data: 23-02-2012 23:41:05 
Mdk troche szkoda czasu, KP jest partnerem biznesowym Sauerlanda i robia razem kilka projektow, ja wiem o dwoch boks i pilka nozna w Polsacie. Stad Polsat emituje gale Sauerlanda i jest ich platnikiem za posrednictwem KP ktore placi Sauerlandowi. Masternak boksuje w ramach projektu w ktorym jest dwoch partnerow, jednym z nich jest KP.
Faraon zerknij ile ludzi lacznie z toba obejrzalo te filmiki? A sprawdz jak malo obejrzalo filmiki Masternaka.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-02-2012 23:44:37 
Znowu coś błądzisz ale życze tobie miłej nocy!
DOBRANOC!!!!
 Autor komentarza: martinez688
Data: 23-02-2012 23:47:58 
Sprawdzilem na youtube, roznica zainteresowania Szpilka a Masternakiem jest ok 15 do 1. Co ty dalej chcesz twierdzic?
 Autor komentarza: zombi
Data: 23-02-2012 23:49:04 
martinez, jakoś dziwnie osamotniony jesteś w tych dywagacjach:) Nie dziwi cię to? A może Szpilka nie jest takim objawieniem za jakiego go masz lub musisz mieć ?
I skąd masz te rewelacyjne informacje o sprzedawaniu praw telewizyjnych przez KP do szkopów. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 23-02-2012 23:51:23 
Zombi o prawach telewizyjnych mowili nawet na wizji i było w prasie. Kontrakt bodaj 5 albo 6 letni, już ponad 3 lata poszly.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 23-02-2012 23:54:00 
martinez688
Oka,jeśli wyznacznikiem jakiejkolwiek twórczości jest dla ciebie YouTube to spoko,ale weź pod uwagę że tam "karierę" robią dziwne rzeczy i dziwni ludzie,taki Kimbo ma pewnie więcej wejść niż całe KP razem wzięte,czy to świadczy o jego klasie sportowej?
 Autor komentarza: martinez688
Data: 23-02-2012 23:58:04 
Szpilka nie ma dzisiaj wielkiej klasy sportowej albo przynajmniej jej jeszcze nie dowiodl. Youtube to dowod na zainteresowanie.
 Autor komentarza: mdk1989
Data: 24-02-2012 00:01:03 
martinez688
szkoda czasu to na rozważania i oceniana zawodników na podstawie YouTube :D życzę miłej dyskusji.dobrej nocy
 Autor komentarza: liscthc
Data: 24-02-2012 00:02:00 
To sprawdź jakie zainteresowanie na YouTube ma np.Maidana,chyba mniejsze niż Szpilka,a kogo walki są ciekawsze,na kogo walkę kupiłbyś bilet?
 Autor komentarza: burnwater
Data: 24-02-2012 00:03:12 
Nie śmiejcie się z Szpilki - to nie jego wina, że jest upośledzony
 Autor komentarza: martinez688
Data: 24-02-2012 00:07:13 
Liscthc pytasz się na czyja walke w Polsce sprzedaloby się wiecej biletow? Na Szpilke. Uzyles ciekawego argumentu ale on podkresla potencjal medialny Szpilki. Oczywiscie nie porownuje klasy sportowej na dzisiaj
 Autor komentarza: zombi
Data: 24-02-2012 00:09:00 
martinez sprawdź, czy czasem polsat nie radzi sobie świetnie ze współpracą z Saurlandem bez pomocy KP.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 24-02-2012 00:10:13 
Szpilka jest rozpoznawalny to nie ulega kwesti.Biorac pod uwage jego nikly staz na zawodowych ringach jest pod tym wzgledem fenomenem na skale kraju
Przez jakis czas moze byc nawet magnesem dla publicznosci wiekszym niz bardziej utytulowani koledzy z grupy.Ale przyjdzie czas ze publika bedzie chciala zobaczyc go w ringu z wymagajacym rywalem.Wbrew pozorom jest coraz wiecej kibicow,ktorzy maja jakies pojecie o boksie,a ich swiat nie konczy sie na Adamku,Golocie,czy Tysonie
Rola promtora jest promowanie swojego zawodnika.Wasyl jest juz chyba na tyle dlugo w branzy,ze powinien wiedziec iz tekstami w stylu:Artur moze pobic kazdego poza K2 naraza siebie i Szpile na smiesznosc,tymbardziej ze po tych slowach wysle go na "rywala" z rekordem 7-5,ktory ostatni raz walczyl na poczatku tego wieku,a obecnie jest cieciem w WalMarcie...
Wiecej pokory
 Autor komentarza: zombi
Data: 24-02-2012 00:12:00 
andrewski bardzo dobrze to ująłeś.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 24-02-2012 00:13:26 
Dobra tak na koniec podam przykład z innej dziedziny,Waszka G. ma ponad milion wyświetleń na YouTube,czy to znaczy że ma potencjał? Że jest dobrym Hip-Hopowcem?

Ja nie twierdzę że Szpilka nie ma talentu,ale na dziś dzień to żaden wielki zawodzior,oby się takim stał,ale nie wróżę z fusów czy tarotów.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 24-02-2012 00:14:02 
Zgadzam się z toba andrevsky, KP bedzie mialo niezly zgrzyt z oponentami.
Zombi co mam sprawdzac jak to jest wszystko oficjalne? Pamietam nawet pierwsza gale Sauerlanda w Polsat jak się o tym mowlo, byla nawet konferencja prasowa w jakims hotelu w Warszawie.
 Autor komentarza: zombi
Data: 24-02-2012 00:15:29 
martinez a co jest oficjalne?
 Autor komentarza: martinez688
Data: 24-02-2012 00:17:15 
Liscthc calkowicie się zgadzam z twoim postem. Potencjal jedyny w Polsce a czy bedzie wykorzystany przez Artua to czas pokaze.
 Autor komentarza: martinez688
Data: 24-02-2012 00:20:42 
To że KP kupilo prawa od Sauerlanda i sprzedalo je jako posrednik do Polsatu. Troche pozniej doszla jakas pilka nozna ale nie wiem jaka.
 Autor komentarza: un4given
Data: 24-02-2012 00:21:01 
"To waga ciężka, a Artur bardzo mocno bije i jest przy tym bardzo szybko."

Nie wiedziałem, że wygrane przez KO z bum-ami, świadczą o sile ciosu. Zawrotnej szybkości również nie widzę i uważam, że pod tym względem jest co najwyżej tak sobie.

A miał Szpilka zmądrzeć po ostatniej wpadce. Jak widać dalej ma w głowie nie to co trzeba. Z tej mąki chleba nie będzie panowie ...
 Autor komentarza: zombi
Data: 24-02-2012 00:29:35 
martinez a mi się wydaje, ze od jakiegoś czasu już tak to nie działa. A gdyby była taka owocna współpraca między KP a szkopami, to dlaczego nikt z grupy wasyla nie występuje na galach za odrą?
 Autor komentarza: burnwater
Data: 24-02-2012 00:32:53 
Ostatnia walka Szpilki to grecka tragedia
 Autor komentarza: martinez688
Data: 24-02-2012 00:39:14 
Zombi a po maja walczyc? Widac po kartach KP że czasem im brakuje zawodnikow na gale wlasne to po co wydawac kase na walki w Niemczech? Przeciez ktos gaze musi zaplacic. A tak bez Polaka to kasa z polskiej telewizji do podzialu. Koniec marca byl jakis pomysl żeby 2-3 zawodnikow KP boksowalo na jakiejs gali w Ameryce to odmowili bo nie było wolnych zawodnikow.
 Autor komentarza: zombi
Data: 24-02-2012 00:54:25 
Martinez, sory ale bez logkiki twój argument. Przecież zawodnicy KP toczą bardzo mało walk, najcześciej 2-3 w roku. Myślę, że nie jeden z nich z chęcią zawalczyłby i zarobił parę groszy, a z tego co wiem to u saurelanda nieźle płacą.
 Autor komentarza: Dresiarz
Data: 24-02-2012 00:58:23 
WEdług mnie juz teraz Adamek nie miałby specjalnych szans ze Szpila poniewaz ma o wiele słabszy cios i jest mniejszy a Szpila jest do tego bardzo szybkim zawodnikiem ale to tylko moje zdanie
 Autor komentarza: zombi
Data: 24-02-2012 01:00:50 
dresierz podsumowałeś to idealnie i wsparłeś osamotnionego martineza. Dobranoc, hehe:)
 Autor komentarza: costamjest
Data: 24-02-2012 01:05:51 
Włączam telewizor przed meczem wisły, a tam siedzi Kołtoń, jakiś redaktorzyna, Żewłakow oraz Artur Szpilka. Rozumiem że został zaproszony jako były chuligan wisły. Niedługo otworzę lodówkę a tam Szpilka będzie siedział.
 Autor komentarza: Dresiarz
Data: 24-02-2012 01:13:55 
Szpila ma moc !
 Autor komentarza: un4given
Data: 24-02-2012 01:18:49 
@costamjest

Dokładnie i to jest naprawdę żałosne.
 Autor komentarza: Dresiarz
Data: 24-02-2012 01:21:19 
Szpila siedział jako najlepszy Polski bokser wagi ciężkiej. Co wy macie do tego chłopaka. Bokser nie musi umiec sie wyslawiac i byc spokojnym czlowiekiem wazny by był dobry w ringu
 Autor komentarza: BokserskieNic
Data: 24-02-2012 02:05:31 
Dresiarz jak widzę Twoje komenty to aż mi się rzygać chce.Ten Szpilka to może jak na razie ring zamiatać zanim Adamek do ringu wejdzie - czy Ci się to podoba czy nie taki poziom ich dzieli.


Szpila siedział jako najlepszy Polski bokser wagi ciężkiej. Co to jest kurw.a w ogóle o co Ci chodzi w tej wypowiedzi?
Sufit Ci się na głowę nie spadł?
Szpila ma moc! -jak się Red Bulla napije hehe
 Autor komentarza: canuck
Data: 24-02-2012 04:32:35 
Moje podejscie do tej wiadomosci jest nastepujace:

Nie dajmy sie zrobic w konia jako kibice przez nastepnych ludzi, ktorzy beda pompowac balonik Szpilli do nieprzyzwoitosci. Balonik Tomka tez byl tak pompowany, ale niestety bolesnie pekl!

Szpilka ma troche talentu, silny cios, ale tez ma psychike zula. Moze cos z niego bedzie, moze nie, tego do konca nie wiemy.

Niech Szpilka najpierw zawalczy z solidnym, twardym "bramkarzem" w wadze HW. Pozniej bedziemy wiedziec duzo wiecej o baloniku oraz metodach jego pompowania!
 Autor komentarza: jerry
Data: 24-02-2012 04:51:56 
no wiec niech zawalczy z Najmanem ....
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 24-02-2012 09:04:38 
Ja byłbym zadowolony gdyby doszło do walki Chisora - Szpilka. Przynajmniej, niezależnie od wyniku walki, byłbym pewien, że troglodyta dostanie po pysku :) Aż przyjemnie by się oglądało.

A to już mnie rozbawiło do łez:
http://mistrzowie.org/401435/Grozba-Szpilki

Czyżby medialny Arturek aż takie nawyki wyniósł z pierdla? :)

Podsumowując - Chisora i Szpilka to (pomijając ich umiejętności ringowe) intelektualnie godni siebie przeciwnicy.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 24-02-2012 09:05:57 
martinez688 - Masternak nigdy nie był powiązany z KP. Kiedy był promowany przez O'Chikara Gmitruk Team to jego walki pokazywał C+. Natomiast Polsat Sport zawsze pokazuje najważniejsze walki niezależnie czy to gale Sauerlanda czy innej grupy. Masternak jako Polak jest pokazywany "przy okazji" takich właśnie "dużych" walk Sauerlanda. Poza tym od kiedy Master wstąpił w szeregi tej grupy promotorskiej, jego popularność diametralnie wzrosła o czym świadczy chociażby fakt, że zaprosili go do studia podczas gali Kliczko-Chisora. I z każdą kolejną walką jego popularność będzie rosła.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 24-02-2012 10:31:34 
Masternak HIGHLIGHTS

http://www.youtube.com/watch?v=CngKmEW1H7Q

Pooglądajcie sobie, może wzrośnie popularność Mastera na youtubie :P
Polecam :)
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 24-02-2012 12:18:10 
@martinez688
Do lekarza to powinieneś udać się ty, z chorobą która nazywa się psychofanizm. Szpilka to fenomen? Bo siedział i ma sprytnego promotora, oraz niedzielnych kibicow którzy wierzą w niego tak jak ty? Ja, jak zobczyłem jego machanie rączkami z Sulsberrym w pewnym momencie, to zwątpiłem. Choć życze mu jak najlepiej.

@shawn6
Jestem głupi bo ubolewam nad mechanizmami rządzącymi rynkiem bokserskim? Czyli jak ktoś zrobi wała, to mam nie ubolewać, bo będę głupi? Sorry, ale to co piszesz to jest bełkot, w którym zaprzeczasz sam sobie. Tak Masterank np. to moim prywatnym zdaniem o wiele większy talen niż Szpilka, ale jest poukładany, nie pajacuje, nie ma kryminalnej przeszłości i dlatego jest mniej znany. To jest właśnie chore. A Proksy w Polsce nikt nie "kupi" niestety bo jest zbyt normalny i dobry w tym co robi. Polaczkom tak jak tobie potrzebne są skandale, afery, wtedy ktoś jest zajebisty.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 24-02-2012 12:22:14 
@Shawn6
Autor komentarza: Hubosz
Data: 23-02-2012 21:17:01
To jest właśnie nasz kraj. Nikt nie ceni umiejętności tylko medialność.


Nie , to jest nasz świat.

Aa to dobre sobie. W Angli jakby ktoś tak pajacował na konferencjach jak Szpila, zostałby zdyskwalifikowany. W Polsce jest bohaterem. Kumasz różnice?
 Autor komentarza: polrex
Data: 24-02-2012 12:26:06 
Szpila tak bardzo pragnie slawy ze nie wytrzyma jeszcze 3-5 lat treningów zaczym bedzie wogóle mógl startowac do zawodników 10-15 w rankingu boxrec, obecnie Szpilka jest na 61 miejscu...

i nie wiadomo jaki bedzie koncowy efekt tej ciezkiej pracy, i czy dotrwa...

wiec przypuszczam ze za rok.dwa zacznie sie bic na galach KSW...

tam jest kasa i slawa
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 24-02-2012 14:10:14 
@polrex
W KP trzeba wytrzymać nie 3-5 lat treningów tylko 10-15 lat, żeby dostać kogoś dobrego.
 Autor komentarza: JorgeMariano
Data: 06-03-2012 22:57:25 
Szpilka nie ma głowy do boksu. W boksie, wbrew pozorom, o wszystkim decyduje zimna krew i głowa, to znaczy inteligencja. Z dobrymi bokserami wagi ciężkiej Szpilka będzie przegrywał, to pewne jak wojna Izraela z Iranem.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.