ZDJĘCIE. BRADLEY PRZED ROZPOCZĘCIEM OBOZU

Wygląda na to, że niepokonany Timothy Bradley (28-0, 12 KO) bardzo rozrasta się między walkami. 9 czerwca "Desert Storm" na gali w Las Vegas zmierzy się z Mannym Pacquiao (54-3-2, 38 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Wrotny
Data: 21-02-2012 01:56:17 
pulchniutki

chciałbym kiedyś przeżyć taki obóz bokserski od a do z.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-02-2012 02:39:18 
Bradley ładnie napakowany ale sprawia wrażenie takiego trochę delikatnego,drobnego kośćca.
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 21-02-2012 04:08:10 
Dużo mu to i tak nie pomoże.
 Autor komentarza: shawty
Data: 21-02-2012 05:23:41 
Bardzo dobre podejście i sądzę, że nasz Tomek Adamek powinien brać przykład. Góral pomiędzy walkami niech wpierdziela białka, węglowodany, tłuszcze a potem spala tłuszcz i zostaje masa mięśniowa. Teraz widać dlaczego Bradley jest przypakowany, a Tomek od paru lat nie może 100kg utrzymać. Każdy największy bokser miał dobrze rozwinięte mięśnie, a Tomek olewa sobie wyrabianie muskulatury. Zobaczcie jaką łapę ma Haye, którą było dobrze widać na zadymie z Chisorą. Ale Tomek woli być elastyczny jak pędy bambusa i gibać się jak gibon.
 Autor komentarza: black111
Data: 21-02-2012 07:37:53 
shawty:

z Twoich wypowiedzi widać że nie masz pojęcia o czym piszesz
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-02-2012 07:39:57 
W przeciwieństwie do Haye'a czy Chisory, którzy nie są elastyczni i się nie gibają*. I oczywiście wielkość bicepsa i muskulatura idą w parze z mocnym ciosem, co widać po takich właśnie kulturystycznych królach nokautu jak powyższy Bradley czy Cunningham. Natomiast pięściarze bez takiej sylwetki, jak np. Helenius, pozbawieni są mocnego uderzenia. Jak góral wyrzeźbi się jak model Haye, to będzie przewracał niedźwiedzie z plaskacza. Tak. Z pewnością.

*Oczywiście gibanie się amerykańskim stylu (czy raczej w stylu czarnoskórych) Adamkowi nie wyjdzie, bo się tego nie da nauczyć i to w tym wieku ;P
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-02-2012 07:41:48 
I przepraszam za wtrącenie o Adamku, sam nie wiem po co odpisuję i co ma piernik do wiatraka, czemu pod tematem o Bradleyu pojawia się w ogóle taki temat :D
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 21-02-2012 07:57:51 
Zgolił wąsa, no w koncu mogę mu kibicować :)
 Autor komentarza: Jablo
Data: 21-02-2012 08:21:58 
Kopyto

Nooo! Tak mi właśnie coś nie pasowało w jego wyglądzie. W ogóle nie mogłem zrozumieć o co chodzi. Teraz to trochę taki "baby face".
 Autor komentarza: lepperksg
Data: 21-02-2012 08:43:18 
wygląda trochę ułomnie;d
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 21-02-2012 08:56:20 
Wyglada ułomnie, bo jest przypakowany jak Vitalij a dwa razy niższy. Taka kulka :)
 Autor komentarza: Norbert
Data: 21-02-2012 09:10:50 
Na tej fotce to zajebiście podobny do Szpilki jest...heeeheee
Stawiam na Tima że pokona Mannego...
 Autor komentarza: jiN44
Data: 21-02-2012 09:14:38 
Czy ja wiem , wyglada fajnie , ale jak nie widzi sie twarzy , taka troche dziecinna :D A co do Adamka to dziwia mnie te jego wypowiedzi ze teraz ma naturalna wage dopiero , golym okiem widac ze to wcale nie jest jego naturalna waga , przy jego strukturze kosci wyglada na takiego ubitego, wydaje mi sie ze najlepiej mu bylo w junior ciezkiej, a w ciezkiej nie powinien ważyć więcej jak 98 kilo. dodatkowe kilogramy sa zbedne bo ciosu ala Tyson i tak miec nie bedzie, ale jak Roger mowi ze bije mocniej to trzeba mu zaufac xd
 Autor komentarza: shawty
Data: 21-02-2012 09:24:26 
Głupi jesteście, bo pod każdym tematem można nawiązywać do różnych spraw. Zresztą macie małe pojęcie o treningu i widać to po waszych odpowiedziach. Ja trenowałem Karate przez wiele lat i teraz przestawiam się na mma. Każdy rozsądny trener mówił mi, że powinienem robić masę, rzeźbę i siłę, bo inaczej nie ma sensu trenować sztuk i sportów walki. Wy jesteście gamonie, którzy nic nie wiedzą o cięzkiej pracy. Haye chociaż się nie skompromitował z Władem, a Adamek odbijał się jak piłeczka od Vita. Ludzie wy jesteście amatorzy.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-02-2012 09:32:27 
No, to pogadaliśmy shawty. A klatę do boksu też polecasz robić? Jakby Adamek był wyrzeźbiony, to na bank by więcej zwojował z Wtialijem. Haye dzięki swojej sylwetce i dużym bicepsom ma znakomity balans ciałem i unikał ciosów Władka? Foreman, który miał największe chyba kowadło w łapie, czy Earnie Shavers, też byli wyrzeźbieni? :D

Pytam się co daje Bradleyowi czy Cunninghamowi taka za*ebista muskulatura, rzeźba? Bo na pewno nie mocny cios?
 Autor komentarza: welterweight
Data: 21-02-2012 10:15:42 
shawty
hahahahah king bruce lee karate mistrz hahahhaa beka gimbie
 Autor komentarza: rossi
Data: 21-02-2012 11:13:05 
Panowie. Chodzi przede wszystkim o masę ciała. Wcale nie musi być idealnej rzeźby i nie dla każdego jest to korzystne! Oczywiście jak ktoś jest nadmiernie zatłuszczony to też niedobrze, ale jeśli np. zawodnik naturalnie ważący 90 kg ma dobić do 110 (abstrahując od sensowności tego), to lepiej zrobić trochę tkanki tłuszczowej, a nie samą suchą masę. Po prostu jego organizm nie dotleni tylu mięśni. Dlatego liczą się naturalne predyspozycje, gruby kościec i przystosowane układy (np. krwionośny) do masy. Ciężko mi to wyjaśnić, ale taki Powietkin ma moim zdaniem świetne proporcje dla swojego stylu, Haye też ma świetne na swój styl walki. Ale np. gdyby Haye miał złapać jeszcze 6 kg suchej masy to byłby za wolny i za mało wytrzymały. Jakby złapał 6 kg tłuszczu to musiałby zmienić swój styl. Co do Adamka, to nie ma predyspozycji do ciężkiej i nie ma sensu z tym polemizować. Został sztucznie nabity, w dodatku w dość zaawansowanym wieku i pewnego poziomu już nie przeskoczy. Masa jest istotna, ale nie każdy może być dobry w każdej masie i koniec. Jest pewien zakres, do którego można się przystosować, zwłaszcza dzięki diecie i sterydom, ale bez przesady. Każdy, kto boksował wie jak ciężki jest profesjonalny trening bokserski i jak on wpływa na masę mięśniową. I jak ciężko robić jednocześnie masę, zwłaszcza jak się jest naturalnie chudym i w dodatku ma trzydzieści parę lat. Proste. Ale jak ktoś kiedyś mądrze napisał: Dawson nigdy nie będzie dobrym ciężkim mimo wzrostu, a Tua nie będzie dobrym LHW mimo odpowiedniego wzrostu.
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 21-02-2012 11:22:26 
Adamek koksował, to jest pewne.
 Autor komentarza: rossi
Data: 21-02-2012 11:31:31 
lukaszamator
Ja tego nie napiszę, ale swoje zdanie mam. Wystarczy popatrzeć na Adamka w walce z Estradą i trochę wcześniej z Gołotą. Dziękuję, dobranoc :)

Nie ma się co czepiać, bo akurat pewni dwaj dominatorzy ostatnich lat z koksem są za pan brat. Jeden nawet był chyba oficjalnie złapany w latach 90tych. Chłopakom od hormonu wzrostu i teścia porosły aż szczeny, ale gadają jak nakręceni o idei sportu. A tłum to kupuje.
 Autor komentarza: Jorginto
Data: 21-02-2012 12:13:31 
Sądząc po sylwetce żony Bradleya, wnioskuję, że kobieta dobrze gotuje i przy okazji lubi zjeść, pewnie razem z mężem:)
 Autor komentarza: cleitustheblack
Data: 21-02-2012 12:47:05 
A taki Władek na przykłąd pod względem muskulatury i obwodu bicepsa bije wszystkich starych mistrzów, Haye'a, Adamka, swojego brata, a nigdy nie widziałem żeby sztange podnosił podczas treningu. Przeciż to niemożliwe mieć 46cm w łapie bez treningu na dużych obciążeniach. Jak to jest??????????
 Autor komentarza: THUG
Data: 21-02-2012 12:52:21 
To ,że nie widziałeś to nie znaczy,że nie ma treningu siłowego. ;)
Co do muskulatury bokserów to dla mnie nogi Tysona to coś masakryczne , on miał takie kopyta , że się nie dziwie skąd miał taką siłę.

Ps. Bradley taki pączuś. Jaka wagę stawiacie na zdjęciu? Ja myślę , że ok. 156-160 funtów.
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-02-2012 13:02:27 
Rossi
Zgadza się. Dziwi mnie to, że tych prostych rzeczy wielu nie może zrozumieć.

shawty
Wyskoczyłeś jak Filip z konopi... Pomijam już to, że trenerów to Ty na swojej drodze życia raczej amatorów spotkałeś.

"Góral pomiędzy walkami niech wpierdziela białka, węglowodany, tłuszcze a potem spala tłuszcz i zostaje masa mięśniowa". W tym zdaniu jest tyle dziwadeł, że głowa boli!
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-02-2012 13:06:12 
cleitustheblack
Oczywiście, że możliwe. Władek ma 2 metry, nie zapominaj o tym. Z prostej proporcji wychodzi, że jest to 40 cm w ramieniu przy 175 cm wysokości ciała. Więc... zwyczajnie.

THUG
Wygląd nóg a ich siła u Tysona to dwie różne bajki.
 Autor komentarza: THUG
Data: 21-02-2012 13:08:57 
Deter

Co masz na myśli?
 Autor komentarza: shawty
Data: 21-02-2012 13:10:31 
Ale wy jesteście powolniaki umysłowe. Kto wam powiedział, że muskulatura zwalnia? Nikt nie karze Adamkowi trenować na samej siłowni. Holyfield miał dobrą muskulaturę przy wzroście Admka, a wcale nie był powolny. Ludzie Adamek nie ma nawet zarysowanych mięsni klatki piersiowej, czyli popularnych cyców. Czy wy myślicie, że karze mu stać się kafarem lub chabanem, a tak nie jest. Poprostu powinien nabierać masy mieśniowej i wyrzeźbić ją dobrze, żeby nie wychodzić do ringu wychudzony jak leszcz. Nie macie pojęcia o trenowaniu i przypisujecie mi skrajne wypowiedzi, że zalecam Adamkowi trening jedynie żelastwem. Weźcie się nie poniżajcie, bo trening siłowy i dieta jest integralną częscią każdego sportowca.
 Autor komentarza: cleitustheblack
Data: 21-02-2012 13:15:17 
Deter
No nie no wiem ile wzrostu ma Kliczko, jednak same predyspozycje nie wystarczą, muszą być poparte treningiem na dużych obciążeniach.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 21-02-2012 13:18:15 
shawty w pewnym sensie dobrze gada. Pokażcie mi wielkiego mistrza który nie miał dobrej rzeźby?? Adamek bardzo dobrze wyglądał w cruser i półciężkiej a teraz jest taki troche flaku. Oczywiście rzeźba gówno ma do umiejętności ale pokazuje w pewnym stopniu profesjonalizm danego zawodnika
 Autor komentarza: cleitustheblack
Data: 21-02-2012 13:19:51 
W sportach walki optymalnie jest trenować z ciężarami 3 razy w tygodniu treningiem wypu fbw lub act. Po 3 serie na wieksze partie (klatka, plecy, nogi) i po 2 serie na małe partie (bicepsy,tricepsy,barki). Mozna 2 razy w tygodniu jezeli trening ten ma byc tylko dodatkiem a celem jeso jest zachowanie sylwetki.
 Autor komentarza: THUG
Data: 21-02-2012 13:21:43 
Już kiedyś mówiłem , że praktycznie każdy wielki mistrz miał bardzo dobrą estetyczną , atletyczną budowę. Chociaż mam zdanie jak Sierak , że gówno ma do umiejętności ale pokazuje profesjonalizm.
 Autor komentarza: holy
Data: 21-02-2012 13:50:11 
strasznie dziecinnie wyglada ten bradlej; jak dziecko z podstawowki; te wąsiki troche dodawaly mu lat
 Autor komentarza: shawty
Data: 21-02-2012 14:08:19 
Mam kumpla, który zajmuję się kulturystyką od 12 lat i pracuje na siłowni. Dobrał mi specjalne ćwiczenia, które mogę wykonywać łacznie z treningami mma, żeby nie dostać kontuzji. Nie wyobrażam sobie, żebym mógł wyjść do walki z wyższym zawodnikiem bez odpowiednio przygotowanego ciała. Zobaczcie jaką muskulaturę miał Bruce Lee, przecież Admek nie ma nawet widocznych mięsni. Ludzie nic dziwnego, że Witalij robił z nim, co chciał. Mieśnie spowalniają, ale tylko wtedy, gdy rozrośniecie się do rozmiarów monstrum. A między flakiem Adamkiem a Pudzianem jest ładna muskulatura, którą można wyrobić dietą, ćwiczeniami i najprostszymi odżywkami a'la aminokwasy i białko itd. Ludzie Adamek nie ma czym się postawić i czym pierdnąć, a wy dalej sobie wierzcie, że siłownia to zło.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 21-02-2012 14:34:12 
Ludzie, nie kompromitujcie sie juz z ta rzezba. Zarys miesni ma g*wno do tego jakim jest zawodnik bokserem. Ali pod sam koniec kariery wygladal tak samo, jak na jej poczatku a byl cieniem samego siebie. Mosley na wazniu w walce z Pacmanem wygladal doskonale i widzielismy ile z niego zostalo.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.