OŚWIADCZENIE WŁADIMIRA KLICZKI

Mistrz świata federacji WBA, WBO, IBF i IBO oraz posiadacz pasa "The Ring" dla najlepszego pięściarza wagi ciężkiej Władimir Kliczko (56-3, 49 KO) wydał specjalne oświadczenie, w którym ostro krytykuje wydarzenia towarzyszące walce jego brata Witalija z Dereckiem Chisorą i zwraca się do środowiska bokserskiego o brak tolerancji i reagowanie w podobnych przypadkach. Poniżej przedstawiamy treść oświadczenia w jego pełnej wersji.


Drodzy państwo,

Jestem zszkowany i głęboko rozczarowany zachowaniem Derecka Chisory oraz jego zespołu na przestrzeni całego ubiegłego tygodnia. Zasmuciło mnie to, w jaki sposób reprezentował boks jako dyscyplinę sportu oraz sposób, w jaki traktował mistrza świata Witalija Kliczkę podczas ważenia i samej walki.

Jeszcze większy smutek spowodowało u mnie jego nieodpowiednie zachowanie i pozbawiony szacunku stosunek do sportu na konferencji prasowej po walce. W obecności dziennikarzy z całego świata Dereck Chisora sprowokował bójkę z Davidem Haye'm i jego trenerem Adamem Boothem. Następnie, wciąż w obecności prasy, wielokrotnie zapewniał, że z Haye'em osobiście wyrówna rachunki.

Zdaniem wielkich mistrzów z przeszłości, którzy dążyli do popularyzacji boksu wśród sportowych dyscyplin, traktowali go z należytym szacunkiem, starali się dać dobry przykład młodzieży całego świata, ich wysiłki straciły dziś na wartości. Taki rodzaj zachowania czyni wszystkie te działania daremnymi, uczy braku szacunku do godności osobistej oraz sportu.

Takie zachowania zasługują na określone konsekwencje, a konkretnie: powinny zostać potępione przez bokserskie organizacje, środki masowego przekazu, najlepszych pięściarzy oraz ich kibiców. Powinniśmy położyć temu kres. W innym wypadku boks straci swój prestiż wśród dyscyplin sportowych.

Chciałem podzielić się z wami swoimi przemyśleniami i mam nadzieję, że wspólnym wysiłkiem pokażemy światowemu społeczeństwu, że boks jako dyscyplina sportowa uważa takie zachowanie za NIEDOPUSZCZALNE.


Z poważaniem,
Władimir Kliczko

 

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 20-02-2012 17:20:57 
Nie , najlepiej to jest się oblizac jak Ci ktos splunie na twarz.
 Autor komentarza: Darxoon1
Data: 20-02-2012 17:21:22 
pier... jakby gotowanego nie jadł ...
 Autor komentarza: MilfHunter
Data: 20-02-2012 17:22:32 
puste gadanie, a jak sie Ali, Frazier, Tyson, Bowe itp. tłukli na antenie to byl ten dobry przykład?
 Autor komentarza: championn
Data: 20-02-2012 17:22:58 
AMATORSKI BOKS TAM JEST SZACUNEK W ZAWODOSTWIE MAJĄ SOBIE URWAĆ ŁBY
 Autor komentarza: championn
Data: 20-02-2012 17:24:55 
MILF hunter obserwuje cię, widziałem twój koment na interi
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 20-02-2012 17:25:10 
wszystko to niestety prawda,chisora powinien poniesc kare za swoje zachowanie inaczej przybedzie debili którzy na konferencjach bedą chcieli załatwiac swoje porachunki,aż kiedys przyjdzie ktos z klamką...
 Autor komentarza: Piotrowski
Data: 20-02-2012 17:28:05 
to jest najwieksza pipa z tej calej smietanki ;)
 Autor komentarza: championn
Data: 20-02-2012 17:28:32 
my też mamy Swojego zadymiarza gołotę o którym słyszała cala polska. papież walera i golara. ogień kurrr...
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 20-02-2012 17:32:32 
boks to nie jest gra w szachy i jak ktos nie ma jaj to niech nie wychodzi do ringu, z całym szacunkiem ale jak by mi ktos plunal w twarz to nie uśmiechnąłbym sie do niego...
 Autor komentarza: TDI
Data: 20-02-2012 17:32:59 
Srata tata jestem wzruszony.
 Autor komentarza: adam77
Data: 20-02-2012 17:33:02 
A ta cipa dalej placze.... wladziu tos to szok jak oni tak mogli.Z drugie stron to Ukraina jest pewnie z ciebie dummnnaa... )))) Slowianska Krew....
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 20-02-2012 17:33:16 
gada ten co prowokował, jeszcze niech Bonte wyda takie oświadczenie będziemy mieli szczyty hipokryzji
 Autor komentarza: FMJ
Data: 20-02-2012 17:34:27 
Myślałem, że Władek ma większe jaja :D
 Autor komentarza: hullky
Data: 20-02-2012 17:35:00 
KOMENTARZ ADAMEKA o Chizora-Kliczko:

http://www.fightnews.com/Boxing/adamek-comments-on-chisora-antics-108514
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 20-02-2012 17:37:58 
mam nadzieję, że Władek jako pierwszy zastosuje się do swojego oświadczenia i nie będzie brał walk z takimi jak Chisora, bo biorąc za rywali takich wariatów jak David Haye czy Chisora sam mimowolnie popiera ich obecność w boksie zawodowym. " A młodzi na to muszą patrzeć" jak powiedział wczoraj Vitek. no ale kto będzie za kilka miesięcy pamiętał o tym oświadczeniu.
 Autor komentarza: voutan
Data: 20-02-2012 17:38:28 
To czysto PR-owa zagrywka, Witalij także mówił mediom jakie to było niedopuszczalne, a podczas samego incydentu był rozbawiony, bił brawo i przybił Haye'owi piąteczkę.
 Autor komentarza: DAB
Data: 20-02-2012 17:39:11 
Drodzy Państwo

Derick Chisora na mnie pluje:(
Proszę o pomoc,nie radzę sobie z tym.
W dodatku się
oblizałem
jest mi wstyd
dobrze,że mnie nie olał...
Zróbcie coś z tym:(
 Autor komentarza: MilfHunter
Data: 20-02-2012 17:40:44 
@championn
nie pisałem nigdy na interii
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 20-02-2012 17:40:53 
A czyli Adamek na Bobym sprawdza siłę ciosu, kurwa co za gość, "pracowałem nad siłą ciosu podczas mini obozów" no teraz pewnie Tomek będzie kopał jak koń
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 20-02-2012 17:41:46 
Nie no - Wład ewidentnie przesadza...
Na filmiku co był na stronie, wyraźnie było widać/słychać, że wcale nie był taki zniesmaczony tak bardzo tym zachowaniem, gdyż z trudem powstrzymywał się od śmiechu, czyż nie ?
Myślę, że Władimir co innego myśli a co innego mówi - jeśli chodzi o tę sytuację.
No ale cóż... zdania są i będą podzielone ;]
 Autor komentarza: oxy10
Data: 20-02-2012 17:44:02 
voutan

Dokładnie.Władek też prowokował,co można zobaczyć na filmiku poniżej.
Jacy nagle bracia z Hayem się zrobili kumple.Zastanawiam się czy ten teatrzyk przez 2 lata nie był ich wspólnym wymysłem.Haye wiadomo ,że marketing zajebisty,a bracia najpierw zawalczyć z Władkiem, potem z Vitem i wszyscy zarobimy i będzie git.Coś się popsuło ,bo Haye pewnie che połowę z Vitem i nie wiem czy wcześniej się tak nie umówili i teraz go wydymali.Przecież poszło o hajs.Takie moje przypuszczenia.Mimo wszystko mam nadzieję ,że nieprawdziwe.
 Autor komentarza: Tomcio
Data: 20-02-2012 17:45:10 
ło boże - na antenie maja sie wyzywac , zaczepiac , ripostowac , wysmiewac , grozic , poszarpac (czasami) , robic sobie jaja z przeciwnika , jednym slowem nakrecac na walke ale BIC maja sie na ringu. Wiekszosc tych zagrywek o ktorych mowicie byla ustawiana albo do niczego nie dochodzilo - odpychali sie i odrazu cofali zaraz wchodzilo 25 ludzi miedzy nich i dziekuje dobranoc fajne emocje. Te 2 murzynki po prostu sa zbyt glupie, jako bokserzy tez nie sa w stanie osiagnac w tej chwili nic , nie maja pomyslu na siebie to wymyslaja takie glupoty zeby chociaz animal planet sie nimi zainteresowalo
 Autor komentarza: Adihash
Data: 20-02-2012 17:47:27 
Dla mnie mogą się bić nawet więcej na konferencji.
Ja na takie jatki czekałem i czekam zawsze bo to przyciąga uwagę, jest prawdziwe bez obłudy. Mam największą radość gdy są bójki i docinki przed samą walką. Między innymi po to oglądam też boks. Walka była ciekawa i zmieniła moje zdanie o potencjale Anglika ale to co było przed i po walce jeszcze lepsze.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 20-02-2012 17:47:57 
Władek, nie pierd....l, tyle w temacie
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 20-02-2012 17:49:07 
Tomcio, przydała by ci się tuba butelką od Haye'a i statyw na dokładkę.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 20-02-2012 17:52:17 
Parafrazując klasyka "Tell me this into my face", Tomcio ;) Ja tam bym chciał być taki biedny jak Haye, taki bez osiągnięć... haha ;)
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 20-02-2012 17:52:40 
nie wiem czemu iektórzy wrzucaja na czarnoskórych od czarnuchów i bambusów. Fakt ze z reguły są trochę głupsi itd ale niektórzy to spoko ludzie. Tak jeszcze dodam w kontekscie sportowym ze maja znacznie lepszą genetykę od nas. Mozna sobie porównac 98kg Adamka i 95kg Haye'a. Różnica w muskulaturze jest znaczna. Chisora tez kawał chłopa 186 a prawie 110kg wagi , z małą ilością tłuszczu.
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 20-02-2012 17:54:01 
WIDZIELIŚCIE????

KLICZKI TACY OBURZENI TĄ CAŁĄ AWANTURĄ A TU:

http://www.youtube.com/watch?v=xot97viE-ww&feature=player_embedded#!

CZAS 0:27

Za co bije Vitek brawo Hayeowi??? Bo nie rozumiem
Niby tacy prawi i porządni a brawo za siłowe uspokojenie Derrecka???
 Autor komentarza: anonimowy
Data: 20-02-2012 17:54:33 
Niby mówi do rzeczy ALE....
Chisora mówiąc o odwołanej walce , widać że go to ruszyło
18 miesięcy przygotowań a Wladimir zwyczajnie olał go i poszedł do Haye'a
 Autor komentarza: Szef99
Data: 20-02-2012 17:54:45 
ozi, adam77 i inni frajerzy nazywający Wladimira cipcią i tym podobne wbijcie sobie do tych waszych pustych łbów że Klitschkos w przeciwieństwie do was mają mózg i potrafią chłodno kalkulować a nie podpalać się jak Chisora. To że Władek mu nie strzelił to świadczy tylko o jego klasie bo załóżmy zrobiłby to i wiadomo bójka od razu by na ringu wynikła i najprawdopodobniej po walce by było. I tak ledwie się powstrzymał wystarczyło zobaczyć na jego twarz. A wy jak takie cwaniaki jesteście to dawać do Niemiec i powiedzcie mu w twarz że cipcia z niego jest, pewnie od samego jego wzroku byście stopnieli wojownicy internetowi.
 Autor komentarza: Tomcio
Data: 20-02-2012 17:57:18 
to ze obrazam czarnuchow to po prostu z mojego poczucia humoru , lubie mase czarnuchow ^_^ a co do tego ile oni maja pieniedzy Matys90 to nie wiem o czy mowisz widac nie zalapales a haye w wadze ciezkiej nie ma akutalnie zadnych osiagniec chyba , ze chodzi Ci o walkie z nikolajem ;? HAHAHAHA no wez gosciu ;) haye w wadze ciezkiej nie zrobil nic takiego tylko duzo gadal , owszem jest bardzo dobry chociaz nic nie zrobil z wladkiem ale to ze wzlgedu na to ze nie ma charakteru ani jaj ale umiejetnosci ma duze.
 Autor komentarza: bane777
Data: 20-02-2012 17:57:28 
Władek dobrze gada, ale widzę że mnóstwo tu debili nienawidzących braci K, bądźcie pewni że przez długie lata dalej będą rządzić a takie cieniasy jak cipkora tego nie zmienią :)
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 20-02-2012 17:58:51 
Nie powiecie mi że bracia z Hayem się nie lubią ;)
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 20-02-2012 17:59:02 
Szef99
Po tym co sami powiedzieli po ich oswiadczeniach po konferencji to sami by sie spalili gdyby np mi cos zrobili.
Dodam tez ze nie chodzi mi o to ze władek powinien wyj**ać Chisorze wtedy w ringu , ale mógł go odepchnąć np. I nie mam pustego łba kolego. Jesli ktos Cie nie obraza przez internet to tez jego nie obrazaj. Cwoku i pederasto.
 Autor komentarza: adam77
Data: 20-02-2012 18:00:17 
tomcio

"nie maja pomyslu na siebie to wymyslaja takie glupoty zeby chociaz animal planet sie nimi zainteresowalo "

toba powinien zajac sie psychiatria to jak najszybciej...
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 20-02-2012 18:00:53 
bane777 dobrze gada, tylko jego hipokryzja stoi na wysokim poziomie
Tomcio powiedz do czarnego w twarz czarnuchu i tłumacz się poczuciem humoru :D
 Autor komentarza: Tomcio
Data: 20-02-2012 18:01:52 
sierak no co Ty duzo jest takich co sami by sie z tego smiali ;)
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 20-02-2012 18:01:57 
A to ze nienawidze dwójki nudziarzy to inna kwestia, ale na pewno nie będą rządzic przez długie lata w wadze cięzkiej . Rok 2012 jest ich zmierzchem , w 2013 będzie po wszystkim. Teraz nadchodzi nowa fala uzdolnionych , mlodszych bokserów , typu Chisora , Solis(fakt ze 31 lat)
Mittchel, Wilder , Perez
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 20-02-2012 18:02:14 
Jak Masternak i Szpilka powiedzieli sobie w studiu jak dorośli faceci to jest dla mnie szacun. A to co odpierdala Chisora i Haye to jest kurwa jakaś kpina. Najniższy poziom dresiarstwa i tyle. Władimir może jest trochę za grzeczny ale to murzyństwo przekroczyło granice, i tu ma Wład racje.
 Autor komentarza: FeniksX
Data: 20-02-2012 18:02:27 
Wład też by zgniótł tę małą wszę cisorę ziewając,szczekajcie pieski,wasz cisorek nic nie zrobił hahahhaa
 Autor komentarza: dj1986
Data: 20-02-2012 18:03:29 
http://www.youtube.com/watch?v=aaVZP9VC9Rg&feature=related

na tym nagraniu widać, że to Haye lał Chisorę
 Autor komentarza: adam77
Data: 20-02-2012 18:04:56 
Matys90

ten tomcio to idiota nad idiotami.. Z kolesiem jest cos nie tak,dla niego kliczki to bogowie...
 Autor komentarza: Szef99
Data: 20-02-2012 18:05:00 
ozi a Wladimir cię obraża? Znajdź se życie a nie tylko przesiadujesz tu i hejtujesz na Kliczków. Jeszcze raz powiem że naprawdę podziwiam Go za to że mu nie wyjebał, ale jeżeli dojdzie do ich walki to z ta petardą Wlada z Chisory nie zostanie zbyt wiele..
 Autor komentarza: bane777
Data: 20-02-2012 18:05:46 
Ozi1231: co roku słyszę pieprzenie jak to każdy zleje braci jak na razie nikt nie może im dać rady, w dodatku jednorękiemu Witkowi, więc z czym do ludu
 Autor komentarza: Szef99
Data: 20-02-2012 18:06:55 
Tak ta nowa fala nadchodzi już kilku lat tylko że co roku wszystkie nadzieje kończą na dechach. Mówię wam że odejdą niepokonani
 Autor komentarza: bane777
Data: 20-02-2012 18:11:06 
Szef99: odejdą niepokonani a z pewnością Witalij. Nie ma obecnie ciężkiego, który byłby w stanie im dorównać
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 20-02-2012 18:12:43 
nie chce nic mówić ,ale wyniki oglądalności mówią same za siebie , jak narazie to jedyna szansa na spopularyzowanie boksu
 Autor komentarza: kalelonty
Data: 20-02-2012 18:12:50 
Znacznie bardziej niz zachowaniem derecka jestem zniesmaczony zazenowaniem jakie wzbudzilo wsrod kibicow boksu jego postepowanie. Wydaje mi sie ze wiekszosc ludzi placzacych jaki to prymityw i wariat z chisory interesuje sie boksem od stosunkowo niedawna albo zwyczajnie zapomnieli juz oni o tysonie, mayordze etc.
W boksie takie rzeczy sa na porzadku dziennym, nie mowie ze powinny byc tolerowane i traktowane z poklaskiem, ale oburzanie sie i lamentowanie masy fanow na sytuacje jakie mialy miejsce po i przed walka przypomina mi medialna afere jaka niedawno towarzyszyla sprawie rutkowskiego hehe..

Dziwnym trafem sedziowskie waly zazwyczaj nie spotykaja sie z tak wielkim odzewem, co tylko utrwala mnie w przekonaniu, ze wiecej tu mamy niedzielnych kibicow, ktorzy gustuja raczej w wydarzeniach glosno promowanych takimi a nie innymi zachowaniami. Skandaliczne jest raczej to, ze ludzie glosniej mowia o calym tym marnym teatrzyku zwiazanym z kliczko-chisora-haye, a cloud-campillo zostalo przez fanow niemal calkowicie pominiete.
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 20-02-2012 18:14:54 
Tak. Niech Władimir zapoda jeszcze ze 2 podobne przemówienia, kilka komplementów w stronę Mormecka i kolejne rekordy oglądalności gwarantowane.
 Autor komentarza: championn
Data: 20-02-2012 18:15:11 
wład zrobił dobrze że się nie podpalił, za to szacun.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 20-02-2012 18:16:51 
@Autor komentarza: kalelonty
Myślisz ,że jakikolwiek niedzielny fan których tu ostatnio pełno ,wie kto to jest Campillo ? albo jeszcze lepiej , że wiedzą co to waga półciężka? ja śmiem wątpić , zacytuję tu jednego z użytkowników (niestety nie pamiętam którego ) "dla większości polaków wszystkie wagi poniżej cruiser to paraolimpiada ,i tak właśnie to wygląda .
 Autor komentarza: qler
Data: 20-02-2012 18:18:06 
Wład to spryciarz ! :)
tym oświadczeniem już sobie przygotowuje jgrunt eby tylko NIE WALCZYĆ z Chisorą :)
 Autor komentarza: ktomaracje
Data: 20-02-2012 18:21:54 
Bracia kliczko to tak naprawde swinie - kryjace sie pod maska.
Jestem pelen podziwu dla Chisory, ma odwage i sie nie boi, nie jest w boksie dla pieniedzy ( nie chodzi mi o to ze nie chcial pieniedzy za reklame..).
Czemu nie bierzecie pod uwage jak zostal wystawiony przez Wladimira? Tak jak powiedzial stracil 18 miesiecy, bo 2 razy zostal oszukany i nie dostal obiecanej walki do ktorej sie przygotowal.
Jak moze miec szacunek do goscia ktory zrobil mu cos takiego? Wiekszosc osob by tak postapila jak on, gdyby mieli odwage i nie zalowali pieniedzy. On sie nie boi i dlatego w taki sposob chociaz chcial sie odplacic (wazenie + oplucie).
Im wiecej obejrzalem wywiadow tym bardziej go rozumiem. Na konferencji zaczal spokojnie, ale byl ponizany, prowokowany. Zobaczcie zreszta sami co piszecie, wyzywajac od murzynow (najlagodniejsze).

Posluchajcie co mowi Kliczko - "David pobil cie juz Chisora?". Powtarzal to kilka razy, prowokujac, wysmiewajac Derecka.

Jak on sie czuje kiedy z kazdej strony jest atakowany? Nie wytrzymal presji, chcial sie wyladowac w taki nie inny sposob. Porownajcie Mayweathera i spsob w jaki przeprowadza z nim wywiad Merchant, ktory go caly czas krytykuje. Floyd nie daje soba pomiatac i gdyby Larry nie byl starym dziadem to by dostal w pysk. Chisora reaguje podobnie.
Zobaczcie jak sie zachowuja Kliczki podczas bojki a co mowia pozniej. Sa zadowoleni z bojki, smieja sie, a pozniej udzielajac wywiadu wszystko zwalaja na Chisore. Dlaczego nie probowali chociaz krzyknac, nie protestowali?
Po akcji na wazeniu i po wywiadach z Kliczka zaczalem go szanowac, myslalem ze to gosc z klasa. Jest to jednak tylko jego maska. Jak ich obrazal Haye, co mowili o nim pozniej? Ze nie maja do niego szacunku itp. A teraz Haye po burdzie podchodzi do nich i Kliczko usmiechniety sciska z nim lape jak przyjaciel? Gdzie kara dla Haye za pyskowki, obrazki itp?
Ich wszystkie wywiady sa smiechu warte, jak Wladimir moze mowic ze Chisora po policzku uciekl bo sie bal? Jak opluwal go to tez sie bal i uciekl? Jak szli na niego to uciekal? Co oni bredza w tych wywiadach... Kreuja sie na jakis wzor, zalosne.
Nie wiem co chcialem napisac wiecej.. Wedlug mnie Chisora jest spoko facetem, ale nie wytrzymuje jak jest ponizany.
Kliczki robia wszystko pod publike, umniejszaja przeciwnikom zeby bys kims lepszym na ich tle. Mowi ze Ali dawal przyklad, ze nie postabilby jak Chisora. Oni manipuluja faktami, ciagle.
Na podsumowanie : co Ty bys zrobil gdyby ktos cie oszukal dwa razy, np inwestujesz kupe forsy i wspolnik sie wycofuje zostawiajac cie samego? Zalozmy ze jestes silniejszy i nikogo on na ciebie nie nasle?
 Autor komentarza: coolpix
Data: 20-02-2012 18:26:40 
puk,puk,jest tutaj ktoś normalny,u kogo takie burackie skecze nie powodują erekcji?
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 20-02-2012 18:27:50 
kaletony, szansepromotions

dokładnie. z jednej strony cieszę się, że boks zyskuje na popularności i tyle nowych użytkowników się pojawiło na bokser.org, ale z drugiej strony poziom komentarzy trochę spadł i trudno walczyć w tej chwili na argumenty. mam jednak nadzieje, że wśród tych nowych znajdzie się sporo ludzi, którzy zostaną tu na dłużej i będą mieli coś ciekawego do powiedzenia.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 20-02-2012 18:30:06 
@coolpix
Tak ,jest stara gwardia Bokser.org ,która teraz najwyraźniej woli przeczekać (nic dziwnego , sam bym nie pisał ,gdyby nie nudy w robocie ), po walce Adamka też było dużo trolli ,ale się wykruszili , więc mam nadzieje ,że i teraz to się stanie .
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 20-02-2012 18:38:16 
ktomaracje

mylisz pojęcia, Kliczków można lubić albo nie, może nawet robią to cobią z premedytacją?? I co z tego wynika że już można komuś publicznie z niemca liścia sprzedać? Napluć komuś w twarz przy milionach ludzi? Po za tym gdyby nie Kliczki to by Chisora walczył o mistrza Londynu za 15 funciaków i bilet. A incydentach Tysona albo Bowe to powiem krótko - buractwo i bambuseria.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 20-02-2012 18:41:08 
Dobra nie posraj się Władziu. Szlifuj formę przez zabijaką Mormeckiem.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 20-02-2012 18:41:41 
Może i Chrisora sprowokował bójkę ale to jednak Haye wszystkim nastukał (nawet swojemu menagerowi). Zyskał w moich oczach bo nie daj sobie w kaszę dmuchać. A Władek wylewa swoje żale w mediach biedny, opluty, pokrzywdzony.
 Autor komentarza: DAB
Data: 20-02-2012 18:48:11 
Walka z Mormeckiem to nieporozumienie.
Chisora jest na fali wznoszącej,świetny zawodnik,robi ogromne postępy o ile trzyma formę,widać mobilizują go wyzwania,ma duszę i serce do walki,Władimira mógłby zapędzić w kozi róg o ile sędzia reagował by na faule i klincze Ukraińca.
 Autor komentarza: ktomaracje
Data: 20-02-2012 18:51:39 
Dokladnie - z premedytacja gadal to na konferencji bo wiedzial do czego dojdzie.
Zostal oszukany, w taki sposob im sie odplacil, proste.
No tak powinien teraz nosic ich na rekach i chwalic za to ze dostal walke. Kliczko wzial z nim walke zeby zarobic, nie z dobrego serca.
Z checia dam Ci zarobic milion zielonych, tylko jeden warunek - ja zarobie 2x tyle. Byl gdzies podany w ogole zapis ile kto dostal za walke? Mysle ze Chisora zbyt wiele udzialu nie dostal.

a po co sie oglada boks? ja mysle ze dla EMOCJI. oczywiscie nie chodzi mi ze emocje=sceny przed walka, jakis artur szpilka robiacy szum a pozniej w ringu nie ma czego ogladac. Ale jak jest napiecie to walka jest lepsza, a nie jak Manny-Mosley, po kazdej rundzie usciski - co tu ogladac, jak Manny nie chcial go zbic nawet?
 Autor komentarza: oxy10
Data: 20-02-2012 18:52:25 
ktomaracje

Zajebisty komentarz.

Ja bym dodał,że np.Vitek mówi,że Chisora uderzył go jak kobieta.Ok,ale można też powiedzieć,że uderzył go jako kobietę,czym go poniżył bardzo.

Ja nie hejtuję na Kliczków,bo ich doceniam i są w ringu naprawdę wielkimi mistrzami,są inteligentni,kulturalni,ale co do tego zamieszania,to trochę chłopaki kręcą.Najwięcej z tą konferencją.
 Autor komentarza: ktomaracje
Data: 20-02-2012 18:52:40 
to bylo do mieszko77
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 20-02-2012 18:53:46 
Moja narzeczona jest foto modelka i w związku z tym mam prośbę nie wie ktoś ile wzrostu ma i jakie wymiary Natalia Kliczko???Moja kobieta gdzieś wyczytała że zona Witka była modelką i teraz wierci mi dziurę w brzuchu żebym się dowiedział.
 Autor komentarza: endriu
Data: 20-02-2012 18:56:46 
Politykować się już nauczył! Takie brednie' kłamie ze już od razu na premiera się nadaje Nie VICIU ja wolę oglądać chisorę niż lepszego ciebie Chciał byś aby wszystko "wróciło do normy" a to zabiję wagę ciężką do końca ty hipokryto
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 20-02-2012 18:56:55 
@ktomaracje
Kliczki dają koło miliona euro wszystkim (dlatego też sosna dostał walkę , bo chciał "tylko" ten milion)
 Autor komentarza: ktomaracje
Data: 20-02-2012 18:57:42 
oxy10
Mnie tylko drazni, to jak klamia aby ponizyc Chisore, zrobic z niego najgorszego czlowieka. Wiadomo, zostali przez niego ponizeni, ale wiedza za co, po co te klamstwa teraz.
 Autor komentarza: endriu
Data: 20-02-2012 18:59:04 
poj... mi śię z Vitkiem przepraszm
 Autor komentarza: mocuch
Data: 20-02-2012 18:59:25 
Haye nazwał Chisorę frajerem, ten się wściekł i wyskoczył do niego. David chcąc potwierdzić swe słowa czynami dał Dereckowi po mordzie (i swojemu menagerowi statywem po głowie). Haye nabuzowany bo wściekły na Vitka, Chisora obuzowany bo świeżo po walce - emocje wzięły górę. Ot, zwykła bójka. Wielkie mi rzeczy. Było przynajmiej na co popatrzeć.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 20-02-2012 19:02:33 
Mnie też czyści jak słysze od Władka jaki to jest niebezpieczny następny Sosnoski i to są bzdury, nuda. Lubie jak jest podgrzana atmosfera przed walką, toleruje pyskaczy itd, ale powtórze, granica, dla mnie zachowania np Bowa , Haye , Chisory (najsłabszego z nich pięsciarza) uważam za buractwo.
 Autor komentarza: grzemill
Data: 20-02-2012 19:04:24 
BLE BLE BLE, jako urodzeni i wychowani w komunie Kliczkowie mają zamiłowanie do pier...nia frazesów, o wzorze sportowca, o wychowaniu młodzieży i innych bzdetach. Wklejam ponownie to co wkleił Juniorek

http://www.youtube.com/watch?v=xot97viE-ww&feature=player_embedded#!
0,27s

Stary Kliczko rechocze z całego zdarzenia i przybija piąteczkę Haye'owi w uznaniu za rozbicie szklanki na głowie Chisory. Haye i Chisora są siebie warci z tym, że Chisora pokazał serce do walki i jako jedyny naprawdę podjął wyzwanie i całą walkę atakował. Za zdarzenie na konferencji odpowiedzialny jest oczywiście Haye, ale jakoś wszyscy psy wieszają na Chisorze.
Kliczkowie niech nie mędrkują tylko jadą do Austrii w górach tyrać bo konkurencja już coraz bliżej.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 20-02-2012 19:04:48 
Wladimir pieprzy same glupoty...tak samo jak wmawianie ludziom ze jego walka z mormeckiem bedzie szalenie ciekawa, bracia kliczko sa opanowani i kulturalni ale nie lubie ich......Vitka jeszcze tam troche bo ma jaja i jest jednym z najtwardszych bokserow......ale Wladka to juz naprawde nie nawidze, respektuje fakt ze jest mistrzem (bo nie walczyl nigdy z bratem) ale bez niego bylbym szczesliwszy
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 20-02-2012 19:10:32 
ktomarację

jak to powiedział kiedyś Przemysław Garczarczyk "machina promocyjna K2 działa perfekcyjnie". z nimi jeszcze nikt nie wygrał. Tam są ogromne pieniądze, trochę polityki, układów z telewizją, a spin doktorów pewnie więcej niż u Boba Aruma. Derek Chisora próbował naruszyć ten system, ale jedna osoba nie jest w stanie z nimi wygrać, to jak porwanie się z motyką na słońce. mimo wszystko cieszę się, że są takie osoby jak Chisora, którzy nie boją się podjąć wyzwania. Zaryzykował, przegrał, ale przynajmniej próbował.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 20-02-2012 19:19:02 
BRAWO WLADYMIR z pewnością MORMECK będzie większym dżentelmenem i położy się w ringu jak należy . Weźmie swój milion dolarów tak jak zrobił to dzielny SMOK Sosnowski a ponad to sprzeda powierzchnie reklamową na stopach dzięki czemu wzbogaci się jeszcze bardziej . A Po walce podziękuję Ci za świetny nokałt .

BZDURY BZDURY BZDURY .
Kliczkowie a szczególie Witalij zawsze powołuje się na dwóch mistrzów WBC . Aliego I Tysona . Jeden nie miał żadnego szacunku dla rywali ani mistrzów a drugi nie miał żadnego szacunku dla niczego .
 Autor komentarza: Hugo
Data: 20-02-2012 19:19:09 
Witalij stoczy pożegnalną walkę z jakimś niegroźnym napompowanym cruiserkiem (Huck, Banks, Estrada) i odejdzie. A wtedy młodszy braciszek dostanie wpierdol. Już dzisiaj widzę z 5-6 bokserów, którzy mogą go rozwalić.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 20-02-2012 19:26:19 
Większość ludzi interesujących się boksem widzi jacy są Kliczkowie .
Nudni w ringu a poza nim realizują swoją cyniczną grę .
Jest sformułowanie po angielsku na które odpowiednika po polsku nie znam .
,,Peoples champion ,, . Tego tytułu i szacunki kibiców swoimi gierkami i marnym charaktrem Wladymir nie zdobędzie nigdy .
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 20-02-2012 19:27:54 
Władimir "Zlizywacz" Kliczko.
 Autor komentarza: tenarus
Data: 20-02-2012 19:30:04 
wiadomo ze najbardziej go oburzylo to w jaki sposob chisora "traktowal mistrza swiata w czasie samej walki" tzn ze smial go w ogole zaatakowac i nie zaliczyl obowiazkowego ko.
 Autor komentarza: costamjest
Data: 20-02-2012 19:31:16 
Popłacz się władziu.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 20-02-2012 19:34:09 
Poza tym proponuje nie oglądać kolejnej walki Mormecka .
Nie ma po co mu nabijać oglądalności skoro i tak nic się nie będzie działo . Może jakby nikt nie oglądał tego typu walk to by walczył z kimś obecnie wartościowym a nie malutkim emerytem .
Proszę FANÓW Kliczki wymienić mi jeden atut najbliższego rywala Wladymira ????
 Autor komentarza: tenarus
Data: 20-02-2012 19:36:05 
akurat oplucie woda mu sie nalezalo za ta glupia pyche w oczach przed walkami brata, wychodzenie na srodek ringu i prowokowanie przeciwnikow.
 Autor komentarza: tenarus
Data: 20-02-2012 19:38:16 
kliczki to tez dobre cwaniaki tylko stworzyli taki medialny wizerunek oparty na poprawnosci politycznej.
 Autor komentarza: jerry
Data: 20-02-2012 19:47:58 
to jest strona -bokser.org- czy -bandyta.org-...?....co raz wiecej durniow na tej stronie -sie idziela sie- ....
 Autor komentarza: pyra90
Data: 20-02-2012 19:50:26 
Zasrany narcyz ,To on sprowokował bójkę razem ze swoim pedalskim menadżerem Bonte
Wydymał z walki 2 razy Chisore a jego "polityczne" wypowiedzi są żałosne
i robione dla gawiedzi .
 Autor komentarza: Szef99
Data: 20-02-2012 19:56:58 
Ehh k...a a ci dalej swoje...Wymieńcie mi proszę przeciwników których Wladimir powinien wziąść według was
 Autor komentarza: krzysi
Data: 20-02-2012 20:05:58 
@bagheera
mała głowa, trudna do trafienia
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-02-2012 20:14:55 
ktomaracje
Podzielam w pełni to co napisałeś!
Widać ewidentnie że chisiora nie jest jakaś pizdeczka!

Była kiedyś taka bajka YATAMAN na końcu zawsze był taki tekst!

A teraz zostaniecie ukarani!!!
Wienc David zostanie ukarany za to co odpierdolił na konferencji...

POZDRAWIAM...
 Autor komentarza: Miro
Data: 20-02-2012 20:16:44 
Według mnie Władymirowi mimo wszystko jest głupio iż nie potrafił zareagować jak Chisora plunął mu w twarz. Bo jednak brak stanowczej reakcji na czynione zło jest przez wielu ludzi odbierane jako przyzwolenie na zło. Wiedząc jak emocjonalny jest Chisora czego dowodem było spoliczkowanie Vitalija na ważeniu pytam się po cholerę Władymir włazi do ringu gdy to nie jego walka ? Tym bardziej mając świadomość iż Dereck mógł mieć zasadny żal do niego za to iż wcześniej nie doszło do ich walki ? Po co prowokować i drażnić swoją obecnością ? Czy bracia Kliczko muszą aż tak się wspierać bo tylko razem stanowią siłę ? Przecież ring to nie prywatny folwark Vitalija i Władymira. Zawsze razem jak bliźniacy. Nie dość że już w pojedynkę przytłaczają przed walką swojego przeciwnika swoją przewagą warunków fizycznych to zawsze drugi gladiator musi być obecny żeby chyba jeszcze bardziej pogrążać psychicznie danego boksera. Ciągle na widoku dwóch gladiatorów jakby chcieli "zabić " samym widokiem. Też nie bardzo wierzę w szczerość wypowiedzi braci. Bo przypuszczam iż chcieli by zrobić co innego i zareagować stanowczo na " liścia i oplucie " ale ich wizerunek budowany przez wiele lat nie pozwalał na to . Wizerunek bokserów z klasą kulturalnych wręcz gentelmenów. A Vitalij starając się o urząd prezydenta Kijowa tym bardziej zwraca uwagę na każdy swój ruch gest i dlatego ma hamulce emocjonalności , spontaniczności bo zdaje sobie sprawę że wszystko może działać na jego korzyść albo przeciwko niemu. Odwoływanie się Władymira do " ludzi dobrej woli " to próba zatuszowania swojej bezradności i braku reakcji na, przyznaję , zły występek Derecka Chisory. Mistrz świata a dla wielu wypadł jako takie lelum polelum albo ciamciaramcia tym bardziej wiedząc że już dzień wcześniej jego brat został obrażony przez Derecka. Odwoływanie się do idei szlachetności i czystości boksu do wielkich mistrzów z przeszłości miałoby uzasadnienie gdyby dotyczyło boksu amatorskiego olimpijskiego. A tu mamy zachowania które były i w przeszłości w boksie zawodowym którym rządzą duże pieniądze. Nie oszukujmy się i nie bądźmy obłudni. Do boksu zawodowego też albo i częściej trafiają nie grzeczni chłopcy z ciemnymi charakterami. Tak było jest i będzie. Bracia Kliczko nie zmienią tego. Oni są wyjątkiem jeśli chodzi o wykształcenie kulturę inteligencję poziom etyczny moralny itd. Ekscesy nie tylko zdarzają się w boksie. A co się dzieje w lidze NHL ? Jak się tłuką hokeiści co nie jest przecież elementem tego sportu. Bracia Kliczko byli przyzwyczajeni od kilku lat że byli traktowani z należytym im szacunkiem a nawet bojaźnią przez przeciwników. A tu pojawił się bokser który ma głęboko w d...ie wszelkie konwenanse umizgi i ukłony i do tego nie przestraszył się mistrza świata i bez respektu zaatakował od początku czym sprawiał kłopoty aż do samego końca walki. Władymir natychmiast powinien wyzwać na pojedynek Chisorę i w ringu ukarać go za zniewagi których dopuścił się Dereck. Niech weźmie przykład z dawnych szlachciców którzy na polu walki roztrzygali sprawy naruszenia godności i czci. Ale trzeba mieć charakter i odwagę gdyż zniewaga krwi wymaga. A Władziu bawi się w odezwy zamiast po męsku w ringu wyrównać rachunki. W ten sposób daje uzasadnione podejrzenie że boi się czołgu Chisory w ringu. Tak ja to widzę.
 Autor komentarza: komiksdw
Data: 20-02-2012 20:17:06 
Umywa ręce a sam prowokował i podłudzał anglików na konferencji po walce.Nie trawie człowieka i uważam że jest o wiele gorszym pięściażem od starszego brata.Nie ma co bronić Chisory ale nie jest on pierwszym bokserem który mówi ze młodszy Kliczko perfidnie i w wyrafinowany dla siebie sposób prowokuje przeciwników a potem wierszem plecie że to skandal itp:)
 Autor komentarza: hanes
Data: 20-02-2012 20:18:02 
Brawo Władimir, bandytów trzeba potępiać!
 Autor komentarza: komiksdw
Data: 20-02-2012 20:24:25 
Zgadzam się z miro i jeszcze tylko dodam że ciesze się że po tej walce upadł pewien mit niepokonanych i niedotykalskich Kliczków.Mam też nadzieje że każdy nastepny ich przeciwnik nie da się nabrać na ich perfidne gierki i walki będą bardziej wyrównane.Władymir pisze jakieś oswiadczenia a tak naprawde cieszy się z tego co się stało przed i po walce bo dzięki temu ktoś przynajmniej słyszał o tej walce:)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-02-2012 20:24:52 
Miro
Następnym jesteś który trzeżwo i racjonalnie patrzy na boks i tą całą otoczke!

POZDRAWIAM!
 Autor komentarza: pikawa
Data: 20-02-2012 20:25:58 
Nie no, poziom komentów jest zatrważająco niski ael widać redakcja stawia na ilość nie na jakość.

co do samego zachowanie Kliczki Władimira, jak najbardziej słuszne, że nie dał się sprowokować, jeżeli chociaż troszeczkę wysili byście mózgi, to skończyło by się tak:
- bitwą na ringu i niedopuszczeniem do walki
- kontuzją któregoś z zawodników i odwołanie następnych walk
- odebraniem licencji bokserskich
- nieodbyciem się walki Kliczko - Chisora

To mniej więcej tyle. Mogły być inne skutki z tym, że wtedy pisalibyście "Widzieliście, on zgrywa takiego dżentelmena a bije Chisore w który jest w rękawicach, hipokryta" i dalej jebalibyście te swoje farmazony. Podobnie z Tuskiem, nieważne że nic nie robi, ważne że jest cool bo ma nasze poparcie. Zobaczymy jeszcze kto na tym najwięcej zyska a kto straci.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-02-2012 20:26:59 
Chisiora jest jescze bardziej zmotywowany i cholera wie co jescze nawywija i już od dawna go lubie ten facet ma coś w sobie a jak komuś się niepodoba to proponuje boks na xbox360...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-02-2012 20:29:04 
Pamiętacie jak był wywiad co siedział na kanapie?
Taki wyluzowany no nie?
Ale cicha woda brzegi rwie..
 Autor komentarza: pikawa
Data: 20-02-2012 20:32:08 
Miro

Odsyłam do filmu o braciach "Klitschko" zrozumiesz dlaczego wchodzą razem do ringu i wiele innych rzeczy.
 Autor komentarza: jerry
Data: 20-02-2012 20:34:44 
wielu z was chce walk po za ringiem , chuliganskiego napierdalania bez zasad jakie mieliscie przed i po konferencji ...i to was rajcuje ...walka ma byc w ringu ...to jest BOKS .
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-02-2012 20:36:16 
pikawa
ten film już chyba każdy widział?
I czy w wszysto trzeba wierzyć?
Tysona film jest bardziej wiarygodny i bardziej życiowy ale spoko!
POZDRAWIAM!!!
 Autor komentarza: pyra90
Data: 20-02-2012 20:42:05 
Faraon
Yes,najbardziej wkurza mnie "mit" o doktoratach Kliczków ,przecież oni mają tyle kasy że mogą mieć doktoraty ze wszystkiego.
 Autor komentarza: pikawa
Data: 20-02-2012 20:43:12 
Faraon

Nie we wszystko, wierz w co Ci się podoba
 Autor komentarza: nik
Data: 20-02-2012 20:46:00 
Kliczkowie maja doktoraty a Pudzian ledwo co sie oderwal od zelastwa i zrobil licencjata hehe
 Autor komentarza: pyra90
Data: 20-02-2012 20:50:27 
nik
Walduś Kiepski mawiał: Trzeba mieć tu(prawy biceps) i tu(lewy biceps) a nie tu (mózg) :)
 Autor komentarza: komiksdw
Data: 20-02-2012 20:51:01 
Film o Kliczkach to nie obiektywny hołd za życia dla obu braci.Sam film w sobie całkiem interesujący ale taki flim można by nakręcić o 90% bokserów(mam nadzieje ze doczekamy sie kiedys o Golocie,to byłby kryminalny sztos).To że wychowali się w takich warunakch to nie oznacza że muszą chodzić razem nawet do ubikacji.Zresztą od paru lat nie są wcale nie rozłączni i kazdy z nich ma swoje życie.Nie rozumiem zatem po co te sztuczne epatowanie braterstwa.Jeden brat walczy, drugi na widowni blisko ringu albo ewentualnie w narożniku cicho siedzieć:)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-02-2012 20:53:16 
pikawa
Wiele rzeczy mi się podoba ale wkurza mnie jak się człowieka obraża wiesz?
Asfalty itd!

pyra90
Denerwuje mnie ta cała dyplomatycznośc!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-02-2012 20:54:57 
komiksdw
Słuszna uwaga!
Brat tu brat tam..
śmieszne no nie?
 Autor komentarza: nik
Data: 20-02-2012 21:01:36 
W sumie Wladowi nalezalo sie za ten jego telefon co go czesto wtyka komus pod mos na face to face.
 Autor komentarza: Szef99
Data: 20-02-2012 21:03:12 
komiksdw
Oni po prostu są najlepszymi przyjaciółmi, jeden z drugim by w ogień skoczył. To że zawsze w ringu sa razem to nie epatowanie braterstwa, to szczera bardzo silna więź braterska.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-02-2012 21:04:56 
Szef99
Sjamska!
 Autor komentarza: Deter
Data: 20-02-2012 21:08:49 
To akurat oczywiste, że Władek zachował się słusznie i sprytnie. Silenie się na pseudo-mądre wywody to ślepa uliczka.

Ci którzy podziwiają pozaringowego Chisorę... cóż, widocznie takie wartości otrzymali od rodziców.
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 20-02-2012 21:23:40 
Wład niech kupi nam chusteczki. Jego akcje sa mniej widowiskowe ale też nie mają nic wspólnego ze sportową rywalizacją. Włazi na konferencje,udziela się wbija do szatni przeciwników Vita i podnosi ciśnienie "sprawdza". Wielka draka lecz akurat Wład powinien spokojnie czekać bo z nim się nikt nie pobił a chłopaki robili show pod walkę stulecia w UK...którą to już z kolei? :)
 Autor komentarza: grzemill
Data: 20-02-2012 21:32:51 
"Autor komentarza: jerry Data: 20-02-2012 19:47:58

to jest strona -bokser.org- czy -bandyta.org-...?....co raz wiecej durniow na tej stronie -sie idziela sie- ....

Autor komentarza: jerry Data: 20-02-2012 20:34:44

wielu z was chce walk po za ringiem , chuliganskiego napierdalania bez zasad jakie mieliscie przed i po konferencji ...i to was rajcuje ...walka ma byc w ringu ...to jest BOKS ."

Jerry, a Tobie się strony nie pomyliły? Może chciałeś wejść na Pudelek.pl, ale Cię przekierowało? Jak nie lubisz mordobicia to oglądaj pingponga. To jest portal o mordobiciu właśnie i nie udawajmy że o kwiatkach. Oczywiście są zasady, rękawice, sędzia, lekarz ale to cały czas jest mordobicie.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 20-02-2012 21:33:44 
"Ci którzy podziwiają pozaringowego Chisorę... cóż, widocznie takie wartości otrzymali od rodziców."

Czy ty jesteś ślepy czy tylko udajesz ?
Poza ringowy Chisora nadał kolorytu wadzę cieżkiej i swoim zamierzonym zachowanie wzbudził wokół siebie zainteresowanie i wypromował swoje ego w sposób bombowy!
Boks to nie jest sport dla grzecznych chłopców ! zawsze były, są i będą w nim czarne charaktery,ale lepiej na ringu niż na ulicy
 Autor komentarza: komiksdw
Data: 20-02-2012 21:38:52 
Każdy ma inne zdanie na ten temat:)Faraon inne, szef99 inne:)Nikt nie mówi że Kliczko nie są przyjaciółmi ale te wszystkie zagrania młodszego Kliczko są zrobione z premedytacją i jak zauważyła to więcej niż jedna osoba to coś w tym jest.Zresztą o czym tu gadać, za pare lat nikt nie będzie mówił o tej walce w kontekście Kliczków tylko o wspaniałym boju Chisory i zadymy po walce więc i tak Kliczko są na minusie:)Ludzie pamietają takich bokserów jak Gołota który daje zajebistą ale i dramatyczną walke z Bowiem a nie tych wszystkich ruskich mistrzów po 2000 roku.
 Autor komentarza: andrew86
Data: 20-02-2012 21:45:05 
Miro ,, Według mnie Władymirowi mimo wszystko jest głupio iż nie potrafił zareagować jak Chisora plunął mu w twarz. Bo jednak brak stanowczej reakcji na czynione zło jest przez wielu ludzi odbierane jako przyzwolenie na zło. Wiedząc jak emocjonalny jest Chisora czego dowodem było spoliczkowanie Vitalija na ważeniu pytam się po cholerę Władymir włazi do ringu gdy to nie jego walka ...... ''

WłADIMIR to jest PIZ.. nie chłop. Zaraz będzie płakał a to wszystko robi tylko po to i tak cały czas nawraca ten temat bo Dereck publicznie go upokorzył. WŁADIMIR Z CAŁYM SZACUNKIEM DO TWOICH BOKSERSKICH UMIEJETNOŚCI PRZESTAN SIE ROZCZULACZ I RZUC Dereckowi wyzwanie i PRZASTAŃ ZACHOWYWAC SIE JAK ZWYKŁA BABA KTÓRA NIE POTRAFI SOBIE PORADZIĆ W INNY SPOSÓB. WSTYD I HANBA!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: andrew86
Data: 20-02-2012 21:47:23 
MIRO ZGADZAM SIE Z TOBĄ CAŁKOWICIE
 Autor komentarza: yakasieka
Data: 20-02-2012 21:47:36 
ja np lubię boks, wy telenowele.
 Autor komentarza: pikawa
Data: 20-02-2012 21:49:16 
komiksdw

Na prawdę uwarzasz, że ludzie za kilka lat będą mówili o tym jak Chisora urwał 2 rundy Kliczce? Za kilka lat ludzie będą mówili; "swojego czasu byli tacy dwaj ukraińscy bracia, którym urwanie 2 rund wzbudzało wielką sensację, byli poza zasięgiem, pobili wszystkich kogo mieli pobić, pozostali wielcy w ringu i poza nim" :)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-02-2012 21:49:34 
Ciekawe co by sie stało z kolesiem który oplulby przed meczem 40 letniego Jordana , ci stałoby sie z kolesiem który oplulby 40 letniego Maldiniego albo 40 letniego Schumachera

Brak szacunku dla mistrza dyscypliny która sie uprawia to dowód debilizmu najczystszej postaci

Wlad ma styl dopasowany do swoich ułomności , nigdy nie będzie chodził na wymiany jak Vit a mimo tego ze stewardem dopasowali styl który dał mu 4 pasy i za to szacun ,
W ewentualnej walce z chisora obilby ten tepy murzynski łeb dużo bardziej od Vita

I na koniec naraze sie po raz enty za tytuł doktorski tez szacunek bo ja nie znalazłem czasu i motywacji żeby podjąć takie wyzwanie , bo żeby mieć doktora trzeba być mega kozakiem , kto próbował ten wie
 Autor komentarza: Warren
Data: 20-02-2012 21:52:59 
milan1899
Według mnie Wład też bardziej sponiewierałby bardziej Derecka niż Vitalij, do tego Chisora wcale nie bije tak mocno by przewrócić Włada, mógłby go oczywiście osłabić ciosami na tułów tak jak to było z Vitem, ale szybszy, z mocniejszym pojedyńczym uderzeniem Wład mógłby mocniej porozbijać Derecka. Chisora pokazał się w tej walce bardzo dobrze, ale zawdzięcza to przede wszystkim charakterowi i twardej głowie, w mniejszej części czystym umiejętnością, niemniej jednak szacun dla niego za postawę w ringu, poza ringiem już nie ;)
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 20-02-2012 21:55:36 
Hugo

Zdradź mi proszę te 6 nazwisk, jestem ciekaw.
 Autor komentarza: andrew86
Data: 20-02-2012 21:56:31 
Czasy panowania Kliczów powinny już sie skończyc. Koniec tego nudnego boksu i ustawiania walk na ich warunkach!!!!
 Autor komentarza: yakasieka
Data: 20-02-2012 21:59:27 
andrew86
na ich warunkach? co masz na myśli?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-02-2012 22:11:13 
Hugo mi wystarcza 4 nazwiska , proszę napisz kto będzie za chwile składał włada bo nie usne
 Autor komentarza: komiksdw
Data: 20-02-2012 22:18:12 
To powiedz mi pikawa jak ludzie wspominają walke Gołoty z Bowiem.Bo jak słysze to, w kontekście tej walki mówią tylko o ciosach poniżej pasa Gołoty i bójki po samej walce niż o dobrej postawie Polaka:)A o tym że walka Gołoty z Tysonem została uznana za nieodbytą bo wykryto marihuane w organiżmie Gołoty też nikt nie pamięta.Wszyscy pamiętają tylko że Andrzej uciekł z ringu.Wierz mi że będą wspominali bardziej Chisore bo ludzie pamiętają skrajne emocje:)
 Autor komentarza: komiksdw
Data: 20-02-2012 22:24:30 
Do milana1899

Wilder, Powietkin, Solis, Chisora, Mitchell, Price, Mansour:)
 Autor komentarza: coolpix
Data: 20-02-2012 22:32:45 
komiksdw zioło palił mike nie andrew:)trzeba chyba także spojżeć nakarierę gołoty przez pryzmat kolejnych plam.tych przeciwników,którzy mieliby poskładać władka teraz,których wymieniłeś nawet nie skomentuje:)
 Autor komentarza: pikawa
Data: 20-02-2012 22:33:40 
komiksdw

To jest bardzo dobry przykład, przykład Gołoty, powiedz czy w Polsce ta dyscyplina była by popularniejsza jakby Gołota wytrwał do końca i wygrał walkę z Bowe, czy gdy bił poniżej pasa? Zastanów się. Mass media przedstawiają walkę Kliczki i Chisory jedynie w kontekście zadym przed i po walce, czy to jest dobre dla tego sportu? Czy rodzice powiedzą dziecku "patrz chcesz być taki jak oni to zapisz się na boks, to wspaniały sport". Zainteresowanie HW wzrosło, tylko to efekt jojo, jak potem nie będzie zadym, nie będzie też takiego zainteresowania. Gołotę ludzie lubili bo dawał emocje w ringu, wojny, walczył z najlepszymi, nie dlatego, że bił poniżej pasa. To raczej ujmuje jego wizerunkowi.
 Autor komentarza: pikawa
Data: 20-02-2012 22:34:50 
komiksdw

Mansour chyba tak szybko nie wyjdzie z paki, więc się nie doczekasz:)
 Autor komentarza: Warren
Data: 20-02-2012 22:35:33 
Jeśli mowa o nazwiskach, które ewentualnie mogą zagrozić Władowi to widzę to na ten moment tak:
Wilder - jest niedoświadczony, bezwzględnie utalentowany i jeśli chodzi o bokserskie rzemiosło ma praktycznie wszystko, niestety nie wiadomo jak z jego psychiką i odpornością, dowiemy się o tym po walkach z dobrymi rywalami, na które się nie zanosi póki co. Melodia przyszłości, zdecydowanie.
Price - dobre gabaryty, styl podobny w sumie do Włada, ale straszne dziury w obronie i chyba lekka szklanka, mogę się mylić jednak. Jeśli nie poprawi obrony może zostać ustrzelony przez Wołodię, również melodia przyszłości
Mitchell - chyba najpoważniejszy w tym momencie kandydat do ustrzelenia Włada, jest atletyczny i bije dużo ciosów i mocno, jednak nasuwa się pytanie: czy aby Wład nie stłamsi go swoimi klinczami i nie zneutralizuje jego wszystkich atutów? Na ten moment Mitchel raczej padłby ofiarą stylu Kliczki, jednak ma argument w postaci na prawdę mocnego uderzenia. W sumie też jest jeszcze nie sprawdzony.
Perez - wielce utalentowany, dynamiczny, dobry technicznie i bardzo szybki - kandydat wręcz idealny, ale brak mu zdecydowanie doświadczenia. Swoją drogą jednak, może warto zaryzykować? Czarny koń tego zestawienia, zdecydowanie.
Reszta raczej nie ma większych szans z Władem, takie jest przynajmniej moje zdanie...
 Autor komentarza: andrew86
Data: 20-02-2012 22:40:51 
Ja mysle ze nasz Wach stoczy jeszcze pare walk i tez bedzie liczył sie w czołówce
 Autor komentarza: Hugo
Data: 20-02-2012 22:42:47 
@milan1899

Chisora, Price, Fury, Helenius, Pulew - nie twierdzę, że teraz, ale po wycofaniu się Witalija, co bardzo psychicznie osłabi młodszego Kliczkę.
 Autor komentarza: komiksdw
Data: 20-02-2012 22:54:09 
Jesli chodzi o nazwiska to jest to tylko moje obietywne zdanie i nie musi tak być.Wymienaicie mi ich wady ale żaden bokser nie jest doskonały:)A jesli chodzi o Gołote to niestety nie zgadzam się z pikawą chociaż chciałbym żeby tak było jak mówi bo lubie Andrzeja:)Fakt że walki Gołoty oglądalismy bo walczył z najlepszymi ale już nikt nie pamieta i nie mówi o dwóch wygranych walkach podajże z Byrdem i Ruizem o mistrzostwo w których przewalili go ewidentnie.Wszyscy niestety za to pamiętają jak uciekał z ringu albo przegrywał w pierwszej rundzie.To są fakty, powstawały o tym dowcipy i skecze więc taka jest prawda.Zresztą wielu amerykańskich fachowców wypowiada sie o fenomenie Gołoty jako o tym nie obliczalnym bokserze:)Marihuana i gołota to pomyłka w pisowni:)
 Autor komentarza: komiksdw
Data: 20-02-2012 22:56:14 
zgadzam sie z hugo ze wycofanie witalija bardzo osłabi psychicznie młodszego Kliczko.A nazwiska to subiektywne oceny z każdego z nas.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-02-2012 22:56:42 
Hugo to tylko Twoja hipoteza ze Wlad jest słaby psychicznie , Młodszy kliczko tyle razy wstawal z ringu po ciosach naprawdę dobrych puncherow ze ja sie o jego psychikę nie martwię
Styl robi walkę , pamiętajmy o mocy w łapie włada , na dzisiaj wiemy tyle ze mocny łeb ma Chisory tyle ze wiecej atutów u niego nie dostrzegam , jeżeli Wlad tak doskonale taktycznie ograł haye to myślisz ze ten afrykańskich półmozg mógłby go czymś zaskoczyć , wysoka wygrana włada na pkt z totalnym rizbiciem derecka

Fury - nauczył już sie chodzić na nogach i poprawnie zadawać ciosy czy coś mu umknelo ?

Pulew - No ze sprrotem pokazał żelazną kondycję , nokautjacy cios i babę zna technikę ( na poważnie go wrzuciles? )

Price - jeśli ma mocny łeb to może być ważny gracz , z nim włada bym obejrzał

Hellenius - jest trochę podobny do włada tyle ze w każdym elemencie o klasę gorszy na dziś , na pewno ma mocniejsza głowę ale w ewentualnym starciu to nie miałoby znaczenia bo przewaga fizyczna włada i zdecydowanie lepsza technika pozwoliłyby wypunktowac Fina
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-02-2012 22:59:55 
Komiksdw
Proszę ovejrzyj jeszcze raz Golote z Ruizem i z byrdem , nawet kilka razy , każda rd starannie punktuj i wyjdzie ci ze Andrew nikt nie okradł co najwyżej sam to zrobił , pózniej zrób to samo z walka Vita z postrachem czarnego ladu, może wtedy przestaniesz głupoty pisać
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 20-02-2012 23:12:37 
Czekam aż Chisora opowie co dokładnie Władymir wyprawiał za kulisami.Juz od jakiegos czasu bylo wiadomo ze Władzio jest podstepny i poza kamerami odwala nikczemne akcje a przed kamerami udaje kulturanlengo inteligenta.
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 20-02-2012 23:14:04 
kliczko fałszywe , ale taki bizneś oni muszą byc tymi "madrzejszymi".. W takich momentach kurtuazji.. Ciesze sie z derecka ze dal mu liscia i opluł! Dereck byles prawdziwy i jestes gosc!
 Autor komentarza: komiksdw
Data: 20-02-2012 23:18:53 
A ty milan1899 nie wyciągaj czegoś z kontekstu bo o czym innym pisałem:)Nie pisalem o tym że Chisora wygral z Kliczko tylko że będą go po tej walce bardziej pamietali więc chyba coś żle przeczytałes:)A jeśli chodzi o Gołote to z Byrdem byl remis więc wynik mógłbyć rózny a po walce z Ruizem wielu ekspertów mądrzejszych odemnie i od ciebie twierdziło ze Gołota powinien wygrać.Ale wogule nie o tym pisałem więc nie wiem o co ci chodzi bo wyciągasz jakies rzeczy z kontekstu i udajesz mądrą głowe:)ja mam inne zdanie a ty inne i nie uważam zebym pisał głupoty:)
 Autor komentarza: komiksdw
Data: 20-02-2012 23:21:54 
Tak jak mówi pseudopisarz że Chisora nie jest pierwszym bokserem ktory mówi o perfidnych zagrywkach młodszego Kliczko.A przed kamerami udaje dżentelmenka:)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-02-2012 12:57:44 
komiksdw jakie wyciaganie czegos z konetkstu ????
piszesz :
" Fakt że walki Gołoty oglądalismy bo walczył z najlepszymi ale już nikt nie pamieta i nie mówi o dwóch wygranych walkach podajże z Byrdem i Ruizem o mistrzostwo w których przewalili go ewidentnie"

Gołota walkę z Ruizem przegrał , nie powołuj się na ekspertach tylko spokojnie sobie obejrzyj , punktuj ciosy i zobaczysz ze zadnego przewału nie było , podobnie z byrdem

co do chisory to juz pisałem że jak ludzie maja takie rzeczy kojarzyc z boksem to dla mnie maskra
 Autor komentarza: komiksdw
Data: 21-02-2012 14:37:04 
Oglądałem obie walki na żywo i wiem jak wyglądały.Dlaczego mam się nie powoływać na osoby które lepiej znają się od nas na boksie:)A z kontekstu wyciągasz bo pisałem o czymś innym i Golota był tylko nawiązaniem do tego tematu.I ja też pisałem że wolałbym żeby ludzie pamietali piekne walki ale czasami niestety pamiętają inne pozasportowe ekscesy bo ludzie reagują na skrajne emocje.I tyle w tym temacie bo nie ma już co o tym gadać,o Gołocie każdy ma inne zdanie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.