WARREN: CHCEMY WALKI REWANŻOWEJ

Promotor Frank Warren był bardzo zadowolony z postway swojego podopiecznego Derecka Chisory (15-3, 9 KO) w starciu o tytuł mistrza świata WBC wagi ciężkiej. Słynny promotor uważa, że Witalij Kliczko (44-2, 40 KO) powinien dać mu szansę walki rewanżowej, a jeśli nie, Brytyjczyk powinien mieć szansę walki z bratem Władimirem Kliczko (56-3, 49 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: canuck
Data: 19-02-2012 16:57:48 
Musze przyznac, ze Chisora mnie zaskoczyl. Nie mowie tutaj o jego "wystepach" poza ringowych tylko o samej walce z Vitkiem.

Oto czego sie nie spodziwalem po nim:

(1) Kondycja: Wytrzymal pewlne 12 rund pojedynku, ktory byl prowadzony w dosc szybkim tempie.

(2) Odpornosc na Ciosy: Mimo ze dostal sporo silnych ciosow, to nie byl na deskach albo w zdanych powaznych tarapatach.

(3) Agresja: Naciskal Vitka duzo bardziej niz inni przeciwnicy.

(4) Style: Style tworza walki. Chisora wyrazniej Vitkowi nie lezal bo nie dal sie latwo trafiac oraz parl do przodu.

Chetnie zobaczyl bym go w walce z Wladkiem, Haye albo Tomkiem.

Co do Vitka to trudno powiedziedz czy to juz wiek czy to styl przeciwnika. Przeciez Sanders tez mu sprawil duzo klopotow, a Vitek byl wtedy w swoim prime. Jednej rzeczy z powyzszej listy, ktorej nie mial Sanders to kondycja. Ale pozostale trzy elementy, jak najbardziej.
 Autor komentarza: genco
Data: 19-02-2012 17:00:50 
Nie dostanie walki z Wladimirem, bo zbyt często dochodził do szczęki Vitka, a wiadomo jak kruchy jest młodszy Kliczko. Będzie się pewnie wykręcał "chamskim zachowaniem" Chisory...
Haye nie zawalczy z Chisorą tak długą jak ma szanse na walkę z Vitkiem. Wydaje mi się, że wlaśnie walka Kliczko-Haye jest teraz najbardziej prawdopodobna z tych trzech.

BTW. Co do kontuzji Bootha. Tutaj widać jak obrywa statywem od Haye'a:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lWrNGUeW2i8#t=241s
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 19-02-2012 17:04:20 
dobrze prawi. Dajcie mu Władka, a jak nie to chyba nie na darmo niektorzy nazywają ich siostrami Kliczko. Gdy Chisora go oblał fanta, władek powinien go chociaż opluć a najrozsądniej lepnąć liscoa na twarz za brata. A ten jeszcze się oblizał, pewnie dobra ta fanta była. Ale rewanż powinni mu dać z którymś z braci. Jeśli się przestraszą że chisora znowu może coś wywinąć na konferencji. To niech lepiej zostawią pasy i idą na polityków...
Tam jest pełna kultura choć nie zawsze tak jest.
 Autor komentarza: Jaskinia
Data: 19-02-2012 17:11:21 
A mnie w dalszym ciągu zastanawia, dlaczego Vitek tak rzadko używał lewej ręki. W dodatku chodził jak na szczudłach. Wiek? A może gorsze przygotowanie?
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 17:13:16 
Vitek ? Nic nie upoważnia do takiego rewanżu. Vitali wygrał pewnie ,

bez kontrowersji. Byłaby powtórka z rozgrywki.

Władek ? Ok , niech Chrisora pokona znowu kogoś z czołówki ( jak

Heleniusa ) i można pomyśleć o takim starciu.


-- niekwestionowany

Wiem ,że ciężko ci pojąć takie zachowanie braci ale właśnie dzięki

takiemu ich zachowaniu ale nie tylko poważa ich cały świat. To co

zrobił Władek to kwintesencja mądrości. Wiem , nie zrozumiesz tego : )
 Autor komentarza: Keyoo
Data: 19-02-2012 17:27:02 
Do Jaskinia Data:
Vitek tak rzadko używał lewej ręki bo Chisora skutecznie ją wyeliminował okładając go prawymi sierpami na tułów
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 19-02-2012 17:27:20 
Teraz prosi się walka Chisora vs Wład :)
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 17:29:54 
Wątpię aby po tym co pokazał Chisora Witalija chciał jeszcze raz z nim zawalczyć...a co do walki z Władimirem to Dereck by to wygrał, ale do takiej walki nie dojdzie bo Władimir przed konferencjami już byłby osrany... do walki Chisora vs Haye też raczej nie dojdzie... w sumie to Haye ma rację bo walka między nim a Witem nie dochodzi tylko przez managera Kliczki czyli Boente.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 19-02-2012 17:30:27 
WonderBoy

Co do zachowania Kliczków to nie mam nic przeciwko . Nie każdy bokser musi być wariatem czy bandytą . Jednak z tym że szanuje ich cały świat to mocna przesada . Jak na mistrzów HW są wyjątkowo mało poważani w świecie . Taki Holyfield był 10 razy głupszy do tego nie raz przegrywał ale jako mistrz i bokser był i jest bardziej poważany .
Dlaczego ? Bo stoczył wiele legendarnych walk w których nie raz pokazał dusze prawdziwego wojownika . Tak zdobywa się poważanie jako bokser a nie dobrym zachowaniem na konferencjach .
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 19-02-2012 17:30:42 
Dokładnie Vivia dostał po korpusie konkretnie, dlatego bał się tak machać tą lewą ręką.

Za pewnie teraz wymyśli jakąś dobrą wymówkę, że kontuzja etc.

Co do wieku to przestańcie używać tego argumentu, po walce z Adamkiem wszyscy łącznie z K2 team mówili, że Vitek ma swoje 2 prime, co nagle się skończyło?
 Autor komentarza: Rogs
Data: 19-02-2012 17:31:39 
Tylko nikt nie bierze, pod uwagę tego, że gdyby Władek jakoś na to odp na to nie wiem, odepchnął, też oplul czy coś tam. To pewnie zaczęła by się bijatyka na ringu, kazdy z każdym. I walka by się nie odbyła, tylko był skandal.

On jest mądry, bo potrafił to olac, potem chodziło tam coś mówił do teamu Chisory.

Najlepsze, to ze pewną cześć ludzi uzna go za ci...

Będąc rzadnym rewanżu, za to Władek powien z nim walczyć i to powinna być jego odp na to chamstwo.
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 19-02-2012 17:32:09 
bagheera


Zapomniałeś jeszcze dodać Tysona który robił rozpierduchy większe niż Dereck, siedział w pierdlu za gwałt a mimo to jest cały czas poważany, zapraszany etc.
 Autor komentarza: psychox
Data: 19-02-2012 17:33:31 
Tutaj dobre foty z zadymy na konferencji:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/boxing/4139335/Dereck-Chisora-and-David-Haye-brawl-at-Munich-press-conference-as-Adam-Booth-gets-injured.html
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 19-02-2012 17:33:48 
Vicia**
 Autor komentarza: ALTyRock
Data: 19-02-2012 17:33:51 
"Ojcem, który dał nam możliwość bycia świadkiem 'TrashTalk' obecnej epoki boksu, jest Muhammad Ali. Lata 2010 - 2012 to spektakl najlepszych ciężkich tego okresu.
Mistrzowie dwóch pokoleń wagi ciężkiej - bracia Klitschko, oraz mistrz dwóch kategorii wagowych David Haye wraz z najodpowiedniejszymi pretendentami - Tomaszem Adamkiem, którego po ciężkiej weryfikacji zastępuję, wcześniej 'oddrącony', agresywny Dereck Chisora...Tworzą karty historii, w dotychczas zaniedbanej przez popularność, wadze ciężkiej.
Premiera obecnie najciekawszej walki, zaczyna się podczas ceremonii ważenia - niebokserskim uderzeniem zadanym przez Chisore w zaskoczonego dr. IRON FIST. Pierwszy gong, poprzedzony plunięciem w twarz Władymira, otworzył drogę do działań - tym razem bokserskich niekulturalnemu anglikowi. Zwycięstwo ukraińskiego olbrzyma było najtrudniejszym, w jego dotychczasowej karierze. Widocznym wyzwaniem był wiek mistrza, który przypomniał o jego jedynych dwóch przegranych - kontuzjach. Tamtego wieczoru w Monachium, rewelacyjny kondycyjnie oraz odpornościowo Chisora, stara się dopaść zranionego mistrza silnymi ciosami w korpus i kontuzjowane punkty ukraińca.
Wygraną Vitail zapewnia sobie jego najsilniejszą bronią - charakterem wojownika. Pozwoliła mu dotrzeć do ramion młodszego brata, prawdopodobnie z największą 'bombą' posadzoną na jego lewym policzku, zamaszystym prawym cepem Derecka. W trakcie odbywania ringowej ścieżki zwycięstwa, w jednym z narożników zaczyna się kolejny rozdział 'TrashTalk'...
Niewielkie przepychanki ringowe doprowadzają wszystkich do konferencji, której gwiazdami okazali się David Haye wraz z trenerem. Atleta boksu, prowadzi energiczny i jednostronny 'dialog' z obozami walczących - zagłuszając konferencję. 3 sekundy zajmuje mu sprowadzenie rodaka do parteru (w przenośni i w rzeczywistości), atakując go prostym i jabem, wzmocnionym trzymaną butelką w pięści - kładzie na podłogę pomieszczenia stadionu Olympic, wykorzystując sportowe duszenie, jak się później okazało - zakończone zapaśniczym poddaniem. Szybko rozprawia się również z trenem osłabionego już przegranego, kontrując go kombinacją trzech ciosów, po których spada mu 'trenerski czepek'.
Poszkodowany przypadkiem przez podopiecznego trener Adam, wyzywa od dziwek menadżera braci - po czym razem z Davidem wychodzą, jako poszukiwani przez niemieckie służby, również które jak się okazało nie pozwoliły Dereckowi opuścić płytę lotniska...."
 Autor komentarza: Keyoo
Data: 19-02-2012 17:33:51 
Jakie tam chamstwo? jestem pewien, że Władymir czy Vitalij robili gorsze świństwa tyle że nie przed kamerami.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 19-02-2012 17:34:07 
Co do tych którzy piszą że Dereckowi nie należy się rewanż bo przecież uczciwie przegrał to powiem wam że piszecie głupoty .
Ali też przegrał uczciwie z Frazierem . Sugar Ray Leonard uczciwe przegrał z Duranem a Holyfield uczciwie przegrał z Bowe . I co z tego?
Wracali w rewanżach i w wielkim stylu pokonywali swoich rywali .

Mistrz powinien nieustanie udawadniać swoją wartość Vit czy Wlad na pewno bardziej ją pokażą walcząc jeszcze raz z Anglikiem mimo że już raz przegrał niż jeśli wyciągną jakiegoś zupełnego kelnera bo on jeszcze szansy nie miał ? Szczerze mówiąć lepszego kandydata niż Dereck do walki z nimi na razie nie widzę . Mimo że rewanż pewnie skończył by się podobnie
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 17:35:05 
Ja nie piszę tylko o boksie ale jako o osobie za całokształt.

Jak czytam pewne stwierdzenia , że Chrisora by pokonał Władka to

zabawnie się robi :D:D
 Autor komentarza: clyde22
Data: 19-02-2012 17:37:15 
Walka Chisory z Wladem ze wzgledu na style moglaby byc jeszcze ciekawsza.Szarzujacy Dereck versus potezny prawy kontrujacy Wlada.W przeciwienstwie do wiekszosci mysle,ze Chisorze byloby trudniej z Wladimirem.Jab ,lepsze poruszanie i znacznie mocniejszy prawy prosty dzialalyby na korzysc mlodszego Kliczki.
Z kolei Chisora pokazal sporo fajnych akcji wczoraj;najbardziej skuteczny byl jak zaczynal lewym prostym w klate i wchodzil w poldystans.Czasem tez kosztem przyjecia kontry pakowal mocne prawe pod lewy lokiec Wita i te ciosy robily wrazenie.
Z trafieniami w glowe Kliczki bylo trudniej.Znowu te warunki fizyczne plus odchylenie sprawialy ,ze wiele mocnych sierpow o centymetry mijalo szczeke Witalija.
Niestety mimo dobrej postawy Derecka mielismy kolejny dowod ,ze na K-2 potrzeba kogos o porownywalnych do nich warunkach plus niemalych umiejetnosciach.
 Autor komentarza: brianoconner
Data: 19-02-2012 17:38:15 
AdamekFightPL

co ty masz z tym osraniem Władka gruchę walisz jak go widzisz czy co bez obrazy ale takie teksty nie powinny znajdować się na tym portalu
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 19-02-2012 17:38:17 
WonderBoy
Skoro tak nie lubisz brutalności w tym sporcie to może lepiej przejdź na balet?
Chyba za to dostają tyle kasy żeby jeden się bił z drugim , a nie prawił sobie komplementy. Chyba masz rację ja nie rozumie twojego toku myślenia.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 17:38:23 
@WonderBoy

Wszyscy nie doceniają Chisory przed walkami. Staje się to już właściwie tradycją. Przed walką z Heleniusem Chisora miał zostać ciężko znokautowany. Przed walką z Witalijem to już całkiem miał zostać zmiażdżony... Władimir to słabszy brat. Słabsza psychika, słabsza szczęka, może cios ma silniejszy chociaż kto go tam wie... ale jest bardzo przewidywalny a co najważniejsze gubi się gdy przeciwnik na niego naciera... Chisora wygrałby na pkt w najgorszym wypadku. Ja jednak obstawiałbym KO na Władimirze w środkowych rundach.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 19-02-2012 17:40:36 
Pewne to nie jest . Faworytem był by na pewno Wlad . Jednak była by to na pewno lepsza walka niz bicie podstarzałych juniorciężkich .
W ogóle już kiedyś pisałem że lepsze walki z młodymi nieznanymi gniewnymi niż z starymi wypalonymi .
Teraz się gada że bokser musi mieć wielkie doświadczenie i dopiero wtedy może walczyć z mistrzem . Dlatego najczesciej wysyla sie na Kliczków różnych podstarzałych gosci . Zawsze większe prawdopodobieństwo ze od Kliczki lepszy będzie szybki 25latek niż ktoś kto ma 35 i całe życie był od Kliczki gorszy a co dopiero na starość;)
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 19-02-2012 17:43:06 
Jest z nami Tomek " Ciamciaramcia dziecko we mgle, dudki i dulary " Adamek

- Tomku jak skomentujesz wczorajszą walkę Kliczko vs Chisora

- Witam wszystkich. Niestety walki nie oglądałem. Ponieważ trenujemy w St Louis z Rodżerem i każdego dnia staje się lepszym bokserem i umiem więcej z amerykańskiego stylu blokowania ciosów głową. Widziałem tylko na jutube fragment z ważenia. Dereck zrobił już tam więcej niż ja przez 10 rund, ale generalnie hańba i wstyd. Tylko Bóg może uderzyć Kliczkę. Nieładnie Derecku.

- No dobrze Tomku. Podobno pod koniec Marca wracasz na ring. Czy już wiesz z kim stoczysz swoją walkę ?

- Negocjujemy w tej chwili z dwoma pięściarzami. Walka będzie na przetarcie, więc rywal raczej klasy B.

- No to może zdradzisz nam, jakie nazwiska wchodzą w grę ?

- No więc Ziggi negocjuje kontrakt z Cirokiem. W grę wchodzi też Anton Laseck, ale stawia twarde warunki. Żąda opłacenia podróży i zgrzewkę "Złotego Bażanta". Na podróż jeszcze możemy się zgodzić, ale ta zgrzewka, trochę osłabiłaby nas finansowo. Żal pieniędzy. Podobno na ring wraca Pavel Silvin. Doszły nas słuchy, że wznowił treningi. Mamy kontakt z menadżerem dyskoteki, w której Pavel jest szatniarzem, tak więc niewykluczone, że rozpoczniemy negocjacje.

- Czyli mówisz Tomku, że walka na przetarcie. A co dalej.

- Dalej jak Bóg da i Rodżer powie, że jestem gotowy, to dajemy rewanż Maddalone, a następnie pod koniec idziemy krok dalej i dajemy rewanż Andrzejowi Gołocie. W styczniowym rankingu 2013 WBA powinienem być na miejscach 1-3. Jak Władimir nie da dobrowolnej, to eliminator z Rahmanem. Później w Lipcu idziemy na Włada, zgarniamy z 10 baniek z per per wju, bilety i reklamy. No i jadę se na narty później. Może jeszcze jakąś reklamę nakręcę.

- A pasy ?

- To już jak Bóg da, to będą i pasy.

- Dziękujemy naszym gościem był Tomasz Adamek.
 Autor komentarza: Keyoo
Data: 19-02-2012 17:46:14 
Haha ale żeś teraz urwał MatMaister90 ale scenariusz wywiadu prawdopodobny rozmowy Tomasza "taki już jestem" Adamka
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 19-02-2012 17:47:19 
hahhaha
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 17:47:40 
Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 19-02-2012 17:38:17
WonderBoy
Skoro tak nie lubisz brutalności w tym sporcie to może lepiej przejdź na balet?
Chyba za to dostają tyle kasy żeby jeden się bił z drugim , a nie prawił sobie komplementy. Chyba masz rację ja nie rozumie twojego toku myślenia.



Sam sobie odpowiedziałeś : )

Sport i walka na ringu a nie rozpaczliwe plucie na brata rywala : )


Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 19-02-2012 17:04:20
Gdy Chisora go oblał fanta, władek powinien go chociaż opluć a najrozsądniej lepnąć liscoa na twarz za brata.



Tak , tak , zniżać się do dna rynsztoku i zacząć się bawić w plucie jak w podstawówce : ) Uderzyć ? Tak i zrobiłaby się wielka zadyma , walka by się nie odbyła, tak byłoby najlepiej.
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 19-02-2012 17:48:01 
Walka Chisory z Władkiem wzbudziłą by jeszcze większe zainteresowanie. Być może młodszy brat ma silniejsze uderzenie ale chyba kazdy sie zgodzi z tym ze jest mniej odporby na ciosy.Ma bardziej klasyczna postawe w ringu niz swoj brat.Przez to może być skuteczniejszy w ataku ale już łatwiejszy do zaskoczenia w obronie.Ciekawe jest to że 3 ostatnie wystepy Chisory były z wielkoludami i w każdej kolejnej był coraz lepszy. Wydaje mi sie że jest prawdą co się mowi o braku jego doswiadczenia. On cały czas je zbiera i jesli nie odbiją się na nim te wszystkie mocne ciosy ktore zainkasowal w ostatnich walkach to w nastepnej moze zaprezentowac sie jeszcze lepiej.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 17:51:52 
@ AdamekFightPL


A ja dalej nie doceniam Chrisory. Nie wpadam w skrajność w skrajność i

obstawiam ,że Chrisora zostałby spokojnie "oszukany" przez Adamka ,

Haye'a , Povietkina czy nawet Areollę. O Władku nie wspominam.
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 19-02-2012 17:53:25 
WonderBoy

A kim ty jesteś że masz prawo pisać o nim i porównywać go do "Dna rynsztoku"? Sam promotor mówi o nim że to inteligenty młody chłopak, a to co pokazuje podczas walk i na konferencja to gra psychologiczna i napędzanie zainteresowania by były większe emocje.
 Autor komentarza: drozdi
Data: 19-02-2012 17:53:49 
Ludzie błagam was
Jeśli używacie nazwiska sławnego boksera to prosze naprawdę o zachowanie poprawnej pisowni. Jak widzę Steva Hereliusa, Davida Heya, Mike'a Taysona i Lennoxa Luisa to nie wiem czy sie śmiać czy płakać
 Autor komentarza: Keyoo
Data: 19-02-2012 17:56:29 
drozdi Ty się żalisz czy się chwalisz?? :D (żart)
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 19-02-2012 17:58:48 
Tematy odnośnie Chisory wywołują tutaj takie emocje, że może nastepną jego walke zorganizować w Polsce?;)
 Autor komentarza: Keyoo
Data: 19-02-2012 17:59:01 
Chłopaki napierdzielają od godzin rannych w klawiatury komputerów to nie dziw się, że nie ma czasu na sprawdzenie pisownii:D
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 18:00:19 
Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 19-02-2012 17:53:25
WonderBoy

A kim ty jesteś że masz prawo pisać o nim i porównywać go do "Dna rynsztoku"? Sam promotor mówi o nim że to inteligenty młody chłopak, a to co pokazuje podczas walk i na konferencja to gra psychologiczna i napędzanie zainteresowania by były większe emocje.



Plucie komuś w twarz to rynsztok oraz rozpaczliwa próba napędzenia

zainteresowania oraz sprowokowanie Władka by dał Chrisorze zarobić.

Oczywiście można jak za "starych" czasów doprowadzać do bójek i

wyzwisk albo można z zaskoczenia pluć i uderzać otwartą dłonią po

rywalach. Ahh gdzie ten Ali który przy ostrej wymianie słów przytulił s

się z całej siły do rywala. Dzisiaj lepiej sobie popluć po twarzach.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 18:01:48 
Ahh gdzie ten Ali który przy ostrej wymianie słów przytulił s

się z całej siły do rywala co spowodowało przepychankę. Dzisiaj lepiej

sobie popluć po twarzach.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 18:02:35 
Wszystko z umiarem.
 Autor komentarza: Keyoo
Data: 19-02-2012 18:02:50 
Chisora zrobił co zrobił jego zachowanie jednym się podoba drugim nie, ale jedno jest pewne gdyby był gościem spokojnym i konferencje wyglądałyby tak jak np. w walce z Adamkiem to nie było by na tym Portalu 50000tys widzów w jednym momencie.
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 19-02-2012 18:04:42 
WonderBoy : Czegoś nierozumiesz w jego zachowaniu. Już dzis raz o tym pisalem w innym temacie ale powtorze. Odnośnie zachowań Chisory w stosunku do Braci. To postępowanie jest chamskie i płytkie, ale tylko dla nieuważnego obserwatora. Trzeba to rozpatrywać w szerszym kontekście. Bracia upokarzali każdego swojego rywala przed walką ale w subtelny sposób. Przykład: Vit stoi na przeciwko rywala po ważeniu a Wład celuje telefonem komórkowym w twarz przeciwnika nagrywając go. Chisora to inteligentny facet. Jego zachowania były celowe. Chciał ich upokorzyć i wybrał najbardziej radykalną metode. Do tego dochodzi jeszcze fakt, że Wład upokorzył Derrecka odwołując 2 razy walkę z nim..Bracia od dawna robią co chcą i nad wszystkim mają KONTROLE. Chisora na chwile zachwiał ich stabilnym światem.Na moment starł im z twarzy ich pełne pewności siebie uśmieszki.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 19-02-2012 18:04:49 
Rzeczywiście jest coś w tym , że ja po prostu wywiadów Adamka nie oglądam, skoro wiem jakie będą odpowiedzi, nigdy nic nowego nie powie, może poza tym że powie którego miesiąca zawalczy.
 Autor komentarza: KibicWarszawa
Data: 19-02-2012 18:05:53 
SUPER...ktoś ożywił wreszcie cały boks zawodowy. Wszyscy czekają, iż podczas walki dojdzie do ciężkiego nokautu, nikt nie lituje się nad rozciętymi łukami brwiowymi, a tu nagle wszyscy płaczą i piętnują Anglika za plaskacza ,,mistrzowi". Boks zawodowy oprócz walki w ringu jest to show, który musi napędzić kibiców nawet tych, którzy nie mają pojęcia o co chodzi w tej dyscyplinie. A ci, którzy szukają cnotliwych zapraszam na mszę do bazyliki... Tu jest walka! Czy nie byliście ciekawi jak będzie wyglądała walka? Czy nie jesteście ciekawi co będzie teraz z Chisorą, który sprowokował Heya? To jest życie, a życie to show!
 Autor komentarza: Szef99
Data: 19-02-2012 18:07:55 
AdamekFightPL
Weź się człowieku ogarnij ewidentnie masz problem z Wladimirem i pokazujesz to przy każde lepszej okazji. Chisora dał przyzwoitą walkę ale tylko tyle został wysoko wypunktowany.Co do walki z młodym to stawiałbym na KO ale na Chisorze, przecież Wladek ma prawdziwe bomby w obu rękach, mówisz że ma słabą szczęke to fakt ale kiedy On ostatnio leżał? 7 lat temu od tego czasu tylko polepszył się boksersko.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 18:09:46 
Z tego wszystkiego to Haye rozkręcił "najlepszą" zadymę :D

Z klasą ; d

Serio , polubiłem go trochę, dał wszystkim po głowie , nawet swojemu

trenerowi o potem uciekł i go policja szuka :D
 Autor komentarza: endriu
Data: 19-02-2012 18:11:30 
MatMaister90
Data: 19-02-2012 17:43:06


Bomba ;)))
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 18:11:31 
I to jest napędzanie zainteresowania a nie jakieś śmieszne "plujki".
 Autor komentarza: endriu
Data: 19-02-2012 18:13:07 
Bardzo byłem ciekaw wypowiedzi Adamka na temat ostatnich wydarzeń i jego przyszłych planów
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 19-02-2012 18:15:43 
WonderBoy
Twierdzisz że zachowania Chisory były prymitywne i chamskie, a gdy Haye uderza gościa w twarz trzymajac w tej samej dłoni butelkę to mowisz o klasie???
 Autor komentarza: Keyoo
Data: 19-02-2012 18:16:24 
Podobno bukmacherzy już wyznaczyli zakłady na walkę Chisora - Haye
wygrana Haye 1,44
remis 33,00
wygrana Chisory 2,75
LOL :D
 Autor komentarza: brianoconner
Data: 19-02-2012 18:17:24 
tez jestem tego zdania ze Chisora przegrał by z młodym kliczką młodszy Kliczko leżał po ciosach zawodników bijących mocno a Chisora takiego nie posiada uderzenia druga sprawa jest szybszym zawodnikiem od starszego brata i ma silniejszy cios lepsza kondycje lepiej wyszkolony technicznie myślę ze by go kliczko złamał w miarę upływu czasu
 Autor komentarza: drozdi
Data: 19-02-2012 18:19:12 
Endriu

Usłyszymy od Adamka, ze pojedynek Kliczki z nim kosztował tego drugiego sporo zdrowia i chisora to prakycznie dostał ochłap Ukraińca wszak do dzisiaj pewnie nie może doleczyć rąk bo Adamek tak sumiennnie łykał wszystkie dyszle, ze Kliczko nie nadążał z ''karmieniem go na czas'. a na poważnie to zapewne gigantyczne ego Góralka po raz kolejny da o sobie znać , uslyszymy standardową papkę dla mas o postępach w pracy z rodżerem i gotowści do mierzenia się z najlepszymi, może nawet Góral przypomni nam to c powiedział kiedyś, ze Haye sie go boi hehe
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 18:20:21 
Zauważ emotikony , kontekst i ironię.

Ale tak , Chrisora podszedł szukać "zadymy" , każdy był przygotowany.

Nie było tam żadnego żałosnego plucia z zaskoczenia i uderzenia w

nieprzygotowanego rywala. Chrisora było gotowy i poszedł tam z

wyzwiskami. I czego on oczekiwał ? Że po tym gdy narzucił takie reguły

gry z Vitkiem , Haye będzie stał i czekał aż go wyzwie do końca i d

dostanie w twarz ? Zauważ kontekst , sytuację oraz przygotowanie.
 Autor komentarza: Keyoo
Data: 19-02-2012 18:20:59 
drozdi masz absolutną rację wszak trzeba zacząć ponownie pompować balonik
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 19-02-2012 18:21:21 
WonderBoy
Chisora podszedł z mikrofonem w ręku...
 Autor komentarza: Keyoo
Data: 19-02-2012 18:22:52 
Tak jak pisałem wcześniej Haye dostałby z liścia od Chisory tak jak Vitek i prawdopodobnie by zaliczył glebę :D
 Autor komentarza: clyde22
Data: 19-02-2012 18:24:16 
@WonderBoy
Haye nie wytrzymal presji po tym jak Chisora ukradl mu show.
W przeciwienstwie do starszego kolegi Dereck co obiecywal to zrobil i poparl zapowiedzi postawa w ringu.
Co gorsza dla Davida;wyglada na to ,ze moze dojsc do rewanzu Witalij-Chisora albo walki Del Boya z Wladem.
Teraz zeby dostac duzy czek David musi skamlec i bardzo obnizyc wymagania finansowe.
Show na konferencji byl wynikiem frustracji Hayemakera a wyzywanie do bojki boksera,ktory ma za soba ciezka 12-rundowa walke tez nie bylo wielkim wyczynem...
 Autor komentarza: benwetz
Data: 19-02-2012 18:26:53 
Przecież Haye to zajebisty biznesmen i wiedział co robić. :)
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 18:28:33 
Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 19-02-2012 18:21:21
WonderBoy
Chisora podszedł z mikrofonem w ręku...


Jestem wprost pewny ,że by Haye'a w końcu uderzył tym mikrofonem albo

pięścią trzymającą ten mikrofon jak zrobił Haye trzymający butelkę.

Nie uderzył go czysto butelką tylko pięścią trzymającą szyjkę butelki.

Cóż to Chrisora narzucił takie reguły gry , a Haye po tym co zobaczył

z Vitkiem i Władkiem , nie miał po co czekać na kolejne wyzwiska i

bardzo prawdopodobny spodziewany cios Chrisory. Haye co najwyżej

przesadził z tym statywem.
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 19-02-2012 18:32:25 
WonderBoy
Widać że brakuje ci wyobraźni. Butelka mogla sie zbic a szklo uszkodzic oko i zakonczyc kariere Chisory.
CHisora nie nazucil takich regół gry.Twoje porownania są absurdalne. Plucie woda i policzek jest nieadekwatne do uderzenia butelka.Przemysl to sobie.I nie mow ze nie bylo to z zaskoczenia i ze Dereck byl na to gotowy bo to kolejny absurd.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 19-02-2012 18:34:59 
Pseudopisarz
Taka butelka jaką trzymał Haye nie zbiłaby się , gwarantuje Ci. :)
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 19-02-2012 18:37:01 
Benwetz
No nie wiem, różnie bywa.Weź pod uwage że siła uścisku i samego uderzenia była raczej wieksza niż gdyby zrobił to zwykły Kowalski.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 18:38:36 
Nie było uderzenia butelką , tylko pięścią. Nie było jego zamiarem

uderzenie butelką , ot wyszło to w emocjach i nie zdążył odrzucić

butelki. Chrisora nie był gotowy ? Aż taki głupi chyba nie jest , by

sam przemierzać pół sali , z prowokującym zdaniem "powiedz mi to w oczy"

a później czekać na buziaki. Zresztą teraz to słucham i wydaje mi się

,że Chrisora podchodzą powiedział : "chcesz się bić ? ".
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 18:39:53 
Pseudopisarz jeśli brakuje ci argumentów zaczynasz już używać epitetów

w moją stronę ? Nie rób tak.
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 19-02-2012 18:40:28 
Gdyby był gotowy to by nie nadstawił swojej twarzy na czyste uderzenie...
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 19-02-2012 18:41:50 
Co dla ciebie jest epitetem? Że brakuje ci wyobrażni? Nie żartuj...
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 18:45:46 
A co Vita miał się drzeć : 1,2 3 walczcie ?

Dość już było sygnałów ,że zaraz będzie ostro . Ktoś musiał rozpocząć.

Ktoś jeszcze to słyszy ? Chrisora podchodzą powiedział : "chcesz się

bić ? ". Nie jestem do końca pewny.
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 19-02-2012 18:48:17 
I nie przekłamuj rzeczywistości bo argumentów mi nie brakuje. To ty w absurdalny sposób bronisz bandtyte atakujacego butelka drugie czlowieka.Piszesz ze nioe zdazyl jej wyzucic. To moglo by byc argumentem gdyby Chisora go zaatakowal a tak nie bylo. Usprawiedliwiasz jego postepowane tym ze Chisora poprostu szedl w jego strone wypowiadajac- "powiedz mi to w twarz" To sa absurdy. To ty nie masz argumentow. Haye pękł jak balonik.Nie wytrzymal cisnienia.Wybuchl jak przegrzany silnik. Opanowal go nagly strach i spanikowal. Uderzyl go bo bal sie konfrontacji psychologicznej.Podswiadomosc podpowiedziala mu ze aby jak najszybciej to zakonczyc musi wykonac taki desperacki ruch. Nie wytrzymal psychicznie.
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 19-02-2012 18:49:53 
Twoje wszystkie "argumenty" polegaja na przypuszczaniach. " A co mial zrobic? A co mial pomyslec?" itd.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 18:52:54 
Co ty z tą butelką jak nie było uderzenia butelką.

Pękł nie pękł , prawdopodobnie Chrisora podchodzą powiedział czy chce

się bić więc Haye wybuchł. Wszystko się zaczęło od tego ,że takie

podgrzewanie atmosfery , już nie licząc tego statywu mogę zrozumieć. A

nie plucie i liście z zaskoczenia.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 19-02-2012 18:55:04 
Po kiego grzyba zakładacie z góry, że Chosora nie miał by szans w starciu z Władymirem? Dereck mnie osobiście już 3x zadziwił. Pierwszy raz jak dał dupy w walce z Furym a potem dwa razy zaszokował pozytywnie w walce z Finem i wczoraj z Ukraińcem.
Widzieliście jak Vitalij miał obity lewą stronę tułowia? Nie wiadomo czy Władymir by wytrzymał taka presję, ciągłe parcie do przodu przeciwnika. Chisora pokazał w tej walce zawzięcie, agresje i determinacje, kótrej większości bokserom startującym do braci brakuje.

Chetnie bym zobaczył starcie młodszego z braci z Del Boyem (w sumie bardziej pasuje do niego przydomek "czarny bawół")
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 18:56:59 
Zresztą później to Chrisora latał z butelką by nią uderzać czy rzucać.
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 19-02-2012 19:00:01 
WonderBoy
Haye uderzając Chisore trzymal w tej samej zacisnietej piesci butelke.To widac na zdjeciach.Pozniej owszem Chisora chwycil butelke ale juz jest bardziej zrozumiale.W ferworze szamotaniny chwycil butelke i chcial sie zemscic w podobny sposob. Dobra chyba nie ma sensu dluzej o tym syskutowac:)
 Autor komentarza: brianoconner
Data: 19-02-2012 19:11:59 
Autor komentarza: Imperator

Dereck mnie osobiście już 3x zadziwił. Pierwszy raz jak dał dupy w walce z Furym

skąd wiesz ze dał dupy mówił ci
 Autor komentarza: 020
Data: 19-02-2012 19:47:37 
Wonderboy - po 1, jesli chcesz kogos krytykowac, najpierw naucz sie jego nazwiska bo niektorzy moga nie wiedziec o kim mowisz. Dereck CHISORA, a nie CHRISORA.

Haye przyjechal na walke, zeby zrobic dym i publicznie powiedziec ze vitaly nie chce z nim walczyc. Wtracil sie Dereck, ktory ma niechec do Davida przez to ze jest c*** i nie podjal walki z wladkiem + zerwal kontrakt. zaczyna slusznie sie nasmiewac z jego zlamanego palca, a promotor derecka naklania davida do walki z chisora. haye sie oburza i perfidnie mowi ze przegral 3 walki, wyzywajac przy tym derecka i mowiac zeby teraz i tu z nim walczyl. dereck wkurzony, dodatkowo zapewne wkurzony minimalna porazka + zmeczony idzie do haye i mowi mu zeby powiedzial mu to w twarz. haye sie go pyta czy chce sie bic, dereck przybliza glowe do haye, po czym otrzymuje cios butelka. reszta jest klarowna. haye uderza swojego trenera statywem itp itd... wnioski wyciagnijcie sami
 Autor komentarza: Rafael69
Data: 19-02-2012 20:12:11 
Powinien dostac zasluzony rewanz, albo jeszcze lepiej zgodnie z tradycja Braci, walke z Wolodia, w koncu jako jeden z nielicznych szedl do przodu niczym czarny zombie, w przeciwienstwie do Shannona, ktory po prostu byl, jednoczesnie atakowal, najsmieszniejsze jest przedstawianie Derricka, oraz Haye'a jako brytyjczykow...ale to juz zupelnie inny temat, a propos Zjednoczonego Królestwa, zapraszam na blog: http://zywotemigranta.blogspot.com/
 Autor komentarza: Malinex20
Data: 19-02-2012 20:16:08 
O jakim rewanżu oni mówią przecież on tą walke przegrał wysoko na punkty nie było mowy o kontrowersyjnym werdykcie a to że stawił opór to znaczy że wykonał minimum bokserskie na tym poziomie to nie on wypadł tak dobrze tylko poprzednicy tak słabo w latach świetności wagi ciężkiej nie oddawanie pola przez pretendenta czy mistrza było normą a teraz to jakaś cecha że co niektórzy chyba oskara mu za to dadzą przegrał wysoko na punkty i tyle na rewanż nie zasłużył
 Autor komentarza: 020
Data: 19-02-2012 20:55:08 
Malinex20

Wskaz mi obecnie lepszego pretendenta ktory moze walczyc z ktoryms z kliczkow. Jedynie haye. wiec 2vs2 - vitek vs haye i wlad vs chisora.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 21:43:52 
Autor komentarza: 020
Data: 19-02-2012 19:47:37

dodatkowo zapewne wkurzony minimalna porazka + zmeczony idzie do haye




Buhahah , tak minimalną porażką :D
 Autor komentarza: bagheera
Data: 20-02-2012 11:23:21 
Malinex20

Półgłówku . Czyli jeśli uważasz że rewanż byłby taki zły to kogo proponujesz bracią Kliczko .
Niech zaczną obijać przedszkolaków bo tylko z nimi jeszcze nie walczyli.
Jak nie ma innych godnych pretendentów to walka z Chrsiora to dobre rozwiązanie . Wladymir w najbliższym czasie walczy z 40 letnim juniorciężkim który ma 180cm wzrostu . To jest kompromitacja dla wagi ciężkiej a nie te wszystkie burdy . Rozumiem dobrać czasami łatwego rywala na odpoczynek ( choć dla mnie on im się do końca nie należy skoro walczą tak rzadko ) . Ale walczyć już z starymi mikrusami ktorzy nie maja nawet teretycznych czans na ,,szczesliwy cios ,, czy na coklowiek to żenada jakiej jeszcze nie było . Boje się ze w ramach nastepnego odpoczynku Wladymir może wybrac kogoś z półśredniej
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.