CHISORA - EMOCJE W WADZE CIĘŻKIEJ

Waga ciężka w ostatnich latach nie wzbudzała większych emocji, co w dużej mierze wynikało z absolutnej dominacji braci Kliczków i pozbawionych fajerwerków pojedynków, w których ukraińscy mistrzowie deklasowali swoich pretendentów. Przez pewien czas tym, który miał tchnąć świeży powiew w rywalizację o tron wszechwag był David Haye, który jednak zaprzepaścił swoją szansę i skompromitował się zupełnie, tłumacząc porażkę małym palcem u stopy. Polacy wierzyli, że zbawcą wagi ciężkiej stanie się Tomasz Adamek, ale na stadionie wrocławskim przekonaliśmy się, że jest to wiara zupełnie pozbawiona podstaw. Wreszcie na horyzoncie pojawił się ten, który już mocno zamieszał w królewskiej dywizji i ma szansę dokonać tego, co nie udało się jego poprzednikom.

Można nie lubić Dereka Chisory za jego pozaringowy styl bycia oraz skłonność do przesady, ale jednego odmówić mu nie sposób - w odróżnieniu od swojego rodaka z Wysp Brytyjskich, nie pyskuje bez pokrycia. Haye szczekał głośno przed walką z Władimirem Kliczką, ale w trakcie walki okazało się, że nie jest w stanie zrobić więcej niż... "Killer" chichuachua, mały piesek Chisory. Adamek wierzył w swoją szybkość i naprawdę wielkie umiejętności, ale w ringu okazało się, że nie jest w stanie uniknąć ciosów Witalija, które miotały nim na liny. Natomiast Chisora, który spoliczkował starszego Kliczkę podczas ceremonii ważenia a jego młodszego brata przed walką opluł wodą, w ringu okazał się pierwszym od czasu walki z Lewisem przeciwnikiem Witalija, który bez kompleksów, a co najważniejsze skutecznie ruszył do ataku. Zaimponował odpornością, przyjmując bez mrugnięcia okiem potężne ciosy mistrza i natychmiast na nie odpowiadając. Przegrał, ale punktacja nie oddaje oczywiście przebiegu walki. Wszystkie rundy Kliczko wygrywał minimalnie, dzięki kilku mocnym, dobrze widocznym kontrom z prawej ręki, po których zresztą większość jego dotychczasowych rywali padało na deski. Ale nie "Del Boy". Owszem, nie był w stanie przedrzeć się przez naprawdę doskonałą defensywę Ukraińca, ani razu poważnie mu nie zagroził, jednak atakował bez respektu, zdecydowanie i ambitnie. Zmusił Kliczkę do maksymalnego wysiłku, a uśmiech, których błąkał się na ustach mistrza świata w pierwszej rundzie, zgasł szybko, ustępując miejsca wyrazowi niedowierzania. Okazało się, że walka Kliczki może być pasjonująca! Zawdzięczamy to pretendentowi do jego pasa.

Chisora nie jest tym, który przerwie dominację braci Kliczko, nie pokona Władimira, gdyby do takiej walki doszło. Ale z pewnością jest tym, który na nowo rozpali od dawna wygasłe emocje związane z rywalizacją o mistrzowskie pasy w wadze ciężkiej. Jego potencjalna walka z Davidem Haye sprowokowana awanturą podczas wczorajszej konferencji prasowej będzie hitem nie tylko na Wyspach Brytyjskich. Nie tylko w Niemczech sukcesem medialnym może okazać się rewanż "Del Boya" z Heleniusem. Wszędzie tam, gdzie pojawi się Chisora, emocji nie zabraknie, a co najważniejsze, nie będą to wyłącznie emocje związane z wywoływanymi często pod publiczkę skandalami poza ringiem, lecz przekładać się one będą na już czysto sportowe fajerwerki. Przypomnijcie sobie dwie najbardziej pasjonujące od lat walki w wadze ciężkiej, które ostatnio oglądaliście. Komu je zawdzięczamy? I wszystko jasne.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 12:31:00 
Dokładnie, Chisora jest wyjątkowym pięściarzem, kiedyś zupełnie nam nie znanym. Bo kto oczekiwał od niego tyle przed walką z Władimirem Kliczką? tym razem Dereck przeszedł samego siebie. Wielki showman i widać, że nie boi się nikogo w przeciwieństwie do innych, którzy tylko potrafią mówić... W sumie to dlaczego Chisora miałby nie pokonać Władimira? dla mnie balans i wszechstronność stoi po stronie Witalija. W dodatku dużo lepsza szczęka. Ta walka była by równie pasjonująca co z Witalijem. Tylko czy Wład byłby wstanie przyjąć takie mocne cios jak Witalij? dla mnie Chisora to kompletny numer 3 w dzisiejszej wadze ciężkiej. Ten gość nie jest złym człowiekiem, to jest po prostu wielki wariat.
 Autor komentarza: rossi
Data: 19-02-2012 12:31:19 
Mam tylko nadzieję, że niedoświadczony Chisora zachęcił kilku innych do walki z Witalijem i dojdzie do walki na najwyższym poziomie typu:
Witalij - Haye, Witalij - Powietkin lub rewanż z Solisem (jak wyzdrowieje).
 Autor komentarza: grzemill
Data: 19-02-2012 12:31:19 
"Chisora nie jest tym, który przerwie dominację braci Kliczko, nie pokona Władimira, gdyby do takiej walki doszło".
Bzdura, ma duże szanse na pokonanie Władka. Witek przetrzymał tylko charakterowi i twardej szczęce, obydwu tych rzeczy nie ma młody Kliczko.
 Autor komentarza: Koko
Data: 19-02-2012 12:32:34 
Chisora to nie jest rewelacyjny bokser. To jest bokser solidny, ktory poprostu zrobil to co powinien robic akzdy z przeciwnikow Kliczki, caly czas presja i skracanie dystansu. Czemu od przeszlo 5 lat zaden przeciwnik Kliczki tego nie wykonal? Nie wiem...
Jak mozna walczyc jak Adamej jesli sie mysli o zwyciestwie, pozowlic Kliczce na walke na dystanst ktora ma swietnie opanowana do prefwekcji wrecz i dawac mu tu rozwinac skrzydla?

Brawo Dereck. Mialem nadzieje na taka walke i sie nie zawiodłem.

Jestem ciekawy czy Władek wytrzymalby kilka takich bomb co ustał Vitek- mogłoby być dosyć ciekawie.
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 19-02-2012 12:33:29 
Vitek musiał być kontuzjowany,jesli chodzi o umiejetnosci bokserskie Chisora to nawet nie przecietniak,w walce z Haye nie widzę go zupełnie..
 Autor komentarza: Keyoo
Data: 19-02-2012 12:33:45 
Bardzo trafny artykuł choć nie zgadzam się,że Chisora nie miałby szans z Władymirem. Co do Haye'a mam nadzieje, że odpowie za ten atak butelką i statywem. W walce Haye vs Chisora może być tylko jeden faworyt Del Boy by rozjechał przereklamowanego, pizdowatego śmiecia Haye'a.
 Autor komentarza: rossi
Data: 19-02-2012 12:36:54 
AdamekFightPL
"W sumie to dlaczego Chisora miałby nie pokonać Władimira? dla mnie balans i wszechstronność stoi po stronie Witalija. W dodatku dużo lepsza szczęka. "

Kiedy Władymir leżał ostatnio na deskach? Ile lat temu? Spójrzcie na kalendarz i przestańcie to powtarzać jak mantrę. Zawodnik może zmienić się nie do poznania w rok, dwa. A co dopiero przez 8 lat!!! A dla mnie zdecydowanie siła ciosu, szybkość, wytrzymałość i technika jest po stronie Władymira.


"Ta walka była by równie pasjonująca co z Witalijem. Tylko czy Wład byłby wstanie przyjąć takie mocne cios jak Witalij?"

Tak, zwłaszcza, że ciosy Chisory nie były jakoś wyjątkowo mocne.


"dla mnie Chisora to kompletny numer 3 w dzisiejszej wadze ciężkiej."

A dla mnie nie. Dla mnie lepszy jest choćby nawet Władymir, Witalij, Haye, Solis, Powietkin. Zresztą co do Haye, pewnie będziemy mieli okazję to sprawdzić ;)
 Autor komentarza: pikawa
Data: 19-02-2012 12:37:19 
Fajne emocje, następnym razem nich z nożami w ręce przyjdą na konferencje, emocji będzie jeszcze więcej, zainteresowanie HW jeszcze większe, wpływy z biletów i PPV wzrosną, tylko poziom bokserski pozostanie na tym samym miejscu ale przeciez nie o to tu chodzi:)
 Autor komentarza: tenarus
Data: 19-02-2012 12:38:18 
Oby tylko nie doszlo do rewanzu witek vs chisora. najlepszy zestaw par to wladek vs chisora i witek vs haye.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 12:38:27 
@rossi

A kiedy ostatnio Witalija ktoś zmusił do takiej walki na wstecznym i kto ostatnimi czasy zadał tyle ciosów Witalijowi na twarz? kto urwał przez ostatnie lata 2-3 rundy ? Chisora to świetny pięściarz. Władimir jest dla mnie gorszy od Witalija i Dereck dałby jeszcze bardziej wyrównaną walkę z Władem.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 19-02-2012 12:39:02 
"Okazało się, że walka Kliczki może być pasjonująca! Zawdzięczamy to pretendentowi do jego pasa."

Te zdanie jes dla tych , dla ktorych walki braci sa nudne. Te zdanie mowi o tym ze do tanga trzeba dwojga.
 Autor komentarza: plomba
Data: 19-02-2012 12:39:36 
mój prywatny ranking HW:
1. Vitaly Klitschko
2. Vladimir Klitschko
3. Alexander Povetkin
4. Odlanier Solis
5. Dereck Chisora
6. David Haye
7. Robert Helenius
8. Tomasz Adamek
9. Ruslan Chagayev
10.Chris Arreola
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 12:40:47 
@rossi

Ciosy Chisory były mocne, ale pamiętaj, że Witalij ma bardzo mocną szczękę. Kto wie gdyby Chisora trafił czysto na szczękę Witalija. Po tym co pokazał Chisora w walce z Witalijem, który ostatnimi laty po prostu masakruje swoich przeciwników jak możesz mówić, że taki grubas Solis czy wypalony Povetkin może być lepszy? dajcie spokój... nie doceniliście Chisory przed walką z Heleniusem,Kliczką a okazało się, że gość potrafi walczyć na światowym poziomie. Jeżeli Haye na prawdę się wkurzył na Chisorę to pewnie do tej walki dojdzie. Już zacieram ręce.
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 19-02-2012 12:41:35 
Kliczko dzięki tym walką zyska sobie jeszcze większą popularnośc i wkońcu ma jakieś wyzwania ,a o to chodziło.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 12:41:40 
Chisora został zatrzymany przez policję, Haye jest poszukiwany. Po konferencji nie zjawił się w swoim Hotelu... niezłe jaja.
 Autor komentarza: Keyoo
Data: 19-02-2012 12:42:35 
Przestańcie pier...., że Haye byłby dobrym rywalem dla Vita. Jakby ta walka wyglądała to chyba wszyscy wiemy Kliczko goniłby uciekającego kurczaka i tyle. Ja takiej walki nie chce wolałbym już rewanż z Solisem, chociaż wydaje mi się , że może to być ostatnia walka Vitka no może jeszcze zawalczy w jakiejś jednej pożegnalnej.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 19-02-2012 12:43:02 
Wład by zamęczył Chrisore klinczami i potężnymi bombami ( mocniejszymi

niż Vita , którego cios wyraźnie osłabł ostatnio ). U Chrisory naprawdę

dobrze zaprezentowało się jedno , szczęka.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 19-02-2012 12:43:11 
Koko dlatego ,że nie wystarczy chcieć skracać dystans,i mieć mocny cios należy walczyć w półdystansie umiejętnie, być bokserem typu "swarmer" a w ostatnich latach nie było w heavy pięściarzy walczących w tym stylu poza Tuą kilka lat temu ,który jednak nie dostał od braci szansy na walkę.
 Autor komentarza: JJDD
Data: 19-02-2012 12:43:14 
@tomekzzar
Bardzo możliwe - mam tu na myśli brak jabów. Z Byrdem też tak od połowy walki jego jab nie istniał. Może tu jest przyczyna. Aczkolwiek nie zmienia to faktu, że Chisora zaprezentował się świetnie i mimo, że przegrał, to tak na prawdę wygrał (nie mam tu na myśli tego, że pokonał Vita, tylko to, że zaistniał w świecie bokserskim i zyskał ogromny szacunek za postawę w ringu).
 Autor komentarza: Nightmar3
Data: 19-02-2012 12:43:18 
plomba
Povietkin zdecydowanie za wysoko w Twoim rankingu a już Heleniusa nie skomentuję.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 19-02-2012 12:44:20 
Już wczoraj pisałem ,że Chisora daje ożywienie wagi ciężkiej-walka z furym (mimo nadwagi) , z finem i kliczką . Moim zdaniem Wlada pokona
 Autor komentarza: JJDD
Data: 19-02-2012 12:45:12 
@WonderBoy
No nie wiem - te ciosy Vita nie były jakoś szczególnie mocne. Przez całą walkę siadło tylko kilka konkretnych prawych bitych z góry. Reszta nie była zbyt mocna.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 19-02-2012 12:45:30 
Dobry i trafny artykuł. Dereck nie jest tym, który zdetronizuje braci. Dereck dużo wniesie do HW, ale nie uważam, ze wygrałby z Povetkinem Haye czy Adamkiem. Dobry technik powinien poradzić sobie z Dereckiem. Mitchell vs Chisora na HBO w USA.
 Autor komentarza: beny19871
Data: 19-02-2012 12:46:43 
"JESTEM BARDZO MILE ROZCZAROWANY POSTAWA CHISORY" to jest cytat

komentarza Kostyry miedzy 4 a 5 runda!parodia chyba polsat powinien

kogos innego poszukac!
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 19-02-2012 12:49:56 
Chisora to jest wariat:) a tak na marginesie. w tej chwili jest na BOKSER.ORG ponad 50 tysięcy ludzi. w głowie się nie mieści.
 Autor komentarza: SprytnyDeni
Data: 19-02-2012 12:50:02 
Klitscho'wie się powoli kończą a przynajmniej Witalij z racji na swój wiek. Wszystko okaże się w najbliższych dużych walkach.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 19-02-2012 12:50:10 
Haye zupełnie inny niż Chisora,nie ma jaj i nie bedzie tak atakował Vitka.

To dla Vitka bedzie super wiadomośc, bo bedzie go pkt z dystansu, to musi byc ktos z psychiką i postanowieniem Chisory,a nie Haye który walczy byle by przetrwać.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 19-02-2012 12:50:15 
Pytanie: czy Chisora nie ma wyroku w zawiasach za pobicie dziewczyny? Haye może zostać oskarżony przez trenera Chisory o pobicie, Dereck w sumie tez może go oskarżyć, ale znając go tego nie zrobi. Na dobra sprawę to Chisora mógłby stracić licencje a Haye jej nie dostać, jeżeli zostaną wyciągnięte jakieś konsekwencje prawne.
 Autor komentarza: JJDD
Data: 19-02-2012 12:50:24 
@beny19871
Ameryki nie odkryłeś ;]
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 12:51:19 
@MrAdam

Najpierw piszesz, że Adamek czy Povetkin przegrałby z Dereckiem a zaraz potem piszesz, że dobry technik poradziłby sobie z Chisorą.
 Autor komentarza: Keyoo
Data: 19-02-2012 12:51:20 
HAHA Chisora nie wygrałby z Adamkiem Povietkinem czy Haye'm no to teraz żeś pojechał :D
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 19-02-2012 12:52:32 
Chisora w tym pojedynku wypadl na tle Vittka 100% lepiej od Adamka. Chisora w tej walce pokazal te zalety i robil dokladnie to co mialo byc najwiekszym atutem Adamka.

Zaczne od legendarnej granitowej szczeki.
Chisora + Adamek -
Balans cialem
Chisora + Adamek -
skracanie dystansu
Chisora + Adamek-
ciosy na korpus,ktore zapowiadal Tomek
Chisora + Adamek -
ogolna szybkosc
Chisora + Adamek-
Kondycja
Chisora + Adamek -
Oczywiscie nie wiem jak by sie skonczyla bezposrednia konfrontacja , Chisory z Adamkiem , ale porownujac ich walki z Vittkiem , to we wszystkim okazal sie lepszy Chisora.
 Autor komentarza: tenarus
Data: 19-02-2012 12:56:56 
Witek to hipokryta, wystarczy porownac jego opinie co do walki z chisora i adamkiem i porownac obie walki. lubi jak mu sie lize wiadomo co.
 Autor komentarza: pikawa
Data: 19-02-2012 12:57:00 
O Chisorze, bez tego opluwania, plaskaczy i walki na konferencji, po bitwie z Kliczką mówiło by się: "no to pierwszy bokser od dawna który ukradł Kliczce 2-3 rundy, czy to koniec starszego z braci? Na co stać Chisore pokaże następna walka z klasowym rywalem". Teraz po tych wszystkich zadymach uwaga została przekierowana na emocje nie umiejętności. Choisora pokazał się z dobrej strony, ale przegrał, jak to się mówi, w dobrym stylu. Nie widzę w nim zbawcy HW.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 19-02-2012 12:57:39 
Legionnaire

Dobre podsumowanie, trzeba tez jeszcze zaznaczyć jedną rzecz, duza liczba bokserów po otrzymaniu kilku mocnych ciosów od Kliczko,cofa sie ,albo chce tylko dtorwac do końca walki,a Chisora nie odczul tego i ciagle szedł do przodu,nawet to bardzo mocno zdziwło Vitka.
 Autor komentarza: rossi
Data: 19-02-2012 12:57:49 
@AdamekFightPL
"A kiedy ostatnio Witalija ktoś zmusił do takiej walki na wstecznym i kto ostatnimi czasy zadał tyle ciosów Witalijowi na twarz? kto urwał przez ostatnie lata 2-3 rundy ? Chisora to świetny pięściarz."

Ale to wszystko prawda! Kto miał niby urywać te rundy? Prości rywale typu Arreola, Briggs, Sosnowski, Adamek? Johnson miałby pewne szanse, ale nie z taką kuriozalną taktyką. Solis miał szanse duże, ale wyszła kontuzja zanim walka się zaczęła.

"Władimir jest dla mnie gorszy od Witalija i Dereck dałby jeszcze bardziej wyrównaną walkę z Władem."

No i tu się radykalnie nie zgadzam.

"Ciosy Chisory były mocne, ale pamiętaj, że Witalij ma bardzo mocną szczękę."

Co znaczy pamiętaj i mocnej szczęce? Sam przed chwilą pisałeś, że nikt jej nie przetestował od wielu lat?? Co do ciosów to nie były one jakoś wyjątkowo mocne i tu też się nie zgadzam.

"Kto wie gdyby Chisora trafił czysto na szczękę Witalija. Po tym co pokazał Chisora w walce z Witalijem, który ostatnimi laty po prostu masakruje swoich przeciwników jak możesz mówić, że taki grubas Solis czy wypalony Povetkin może być lepszy?"

Jeśli uważasz Powietkina albo Solisa za słabszego to trudno mi dyskutować, bo nie wiem jak patrzysz na boks. Ja boksowałem kilka lat. Patrzę na aspekty techniczne i szczegóły w ringu. Jeśli nie widzisz obrony Solisa, jego siły ciosu. Jeśli nie widzisz techniki Powietnika, jego dynamiki i kombinacji. Jeśli nie widziałeś luk w obronie Derecka, to nie obraź się kolego, ale co ty w ogóle widzisz? Dereck jest bardzo dobry, ale jest obecnie kilku jeszcze lepszych. Ot co.

" dajcie spokój... nie doceniliście Chisory przed walką z Heleniusem,Kliczką a okazało się, że gość potrafi walczyć na światowym poziomie."

Akurat ja doceniłem Chisorę po tej walce. Natomiast to jeszcze nie znaczy, że jest nr 3 HW.

"Jeżeli Haye na prawdę się wkurzył na Chisorę to pewnie do tej walki dojdzie. Już zacieram ręce."

Ja też :) Walka powinna być świetna. Dla mnie faworytem jest Haye, choć Dereck jak najbardziej ma szansę. Jak wygra, będzie i dla mnie nr 3 :)
 Autor komentarza: oxy10
Data: 19-02-2012 12:58:00 
Zatrzymani przez policję, ale i tak niektórzy powiedzą ,że to wszystko ustawione było.Brak słów na nich.
Było narzekanie ,że w ciężkiej nudy,a jak teraz coś się dzieje,to też żle ,bo akuratnie nie tak.
Faktycznie chamskie zagrywki stosuje Derek ,ale nie jest całkowicie przegranym w tej całej grze ,bo przekłada się to na ring.Dzięki niemu z emocjami oglądałem walkę Kliczki.Coś się działo.Nie kolejne obijanie worka.Jak to worek nie oddaje,Derek oddawał(statystyka ciosów),szedł do przodu nie pływał po 1 mocniejszym ciosie(sam myślałem,że tak będzie).Kiedy to zawodnik zmusił do cofania się Vita?Kiedy to sam Vit klinczował?Kiedy to Vit był tak zmęczony po walce?Który to zawodnik nie srał pod siebie przed walką i w ringu przed Vitem?
Dla mnie Derek zaprezentował się bardzo dobrze,choć sam przyznam ,że stawiałem na KO7 na nim.Myślałem,że Vit go zabije.Tak bardzo się myliłem i jestem z tego bardzo szczęśliwy.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 19-02-2012 12:59:07 
AdamekFightPL
Gdzie napisałem ze Dereck wygrałby z Povetkinem i Adamkiem? Przeczytaj uważnie.
Ludzie to ze Dereck lepiej walczył z Vitem to nie znaczy ze wygrałby z Adamkiem. Oscar wypadł dobrze z Floydem, Pacman zniszczył Oscara czyli waszym tokiem rozumowania Pacman nokautuje Floyda do 5 rundy. Walka walce nierówna ...
 Autor komentarza: Keyoo
Data: 19-02-2012 12:59:28 
Co do tych którzy obstawiali by wygraną Haye'a z Chisorą zobaczcie walke Hayemakera z Fragomenim który walcząc bardzo ofensywnie, idąc do przodu sprawił wiele kłopotów przereklamowanemu pyszałkowi, a teraz postawcie zamiast Fragomeniego Chisore i można łatwo domyśleć się jaki byłby wynik.
 Autor komentarza: JJDD
Data: 19-02-2012 13:04:45 
@rossi
Bardzo trafna i trzeźwa analiza.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 13:07:07 
@MrAdam

Dokładnie, Chisora jest wprost stworzony do walki z takimi kolosami jak Kliczko czy Helenius.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 13:08:31 
@Keyoo

Nie porównuj Haye'a z walki z Fragomennim do tego co prezentuje od dziś... Haye według mnie wygrałby z Chisorą bo walczył by na dystans. David jest zwinniejszy i szybszy od Witalija. Chociaż obaj pewnie dali by świetną walkę.
 Autor komentarza: Keyoo
Data: 19-02-2012 13:10:41 
Ja ma takie zdanie ty inne prawda pewnie byłaby gdzieś po środku ale wiem jedno Haye nie radzi sobie z presją a takiej presji jaką wywarłby na nim Chisora jeszcze nie doświadczył
 Autor komentarza: Homer
Data: 19-02-2012 13:11:08 
www.guardian.co.uk, www.bbc.co.uk, i www.telegraph.co.uk w informacjach o kabarecie chisory i haye, posiłkują się filmikami z bokser.org
alleluja, i do przodu! :)
 Autor komentarza: pyra90
Data: 19-02-2012 13:16:03 
"nie pokona Władimira, gdyby do takiej walki doszło."
Skąd taka pewność Panie Tomaszu?
Ja śmiem twierdzić ze ma spore szanse zdetronizować Władimira bo młodszy Kliczko wyprowadza mniej ciosów od swojego brata i refleks ma nieco gorszy.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 19-02-2012 13:26:49 
jak dla mnie to 116-112 lub 115 - 113 dla Vitka u ktorego wczoraj pierwszy raz widac bylo jego wiek, zero dynamiki, praca nog fatalna (w 2 sytuacjach nawet sam prawie potknal sie o druga noge), del boy zaskoczyl odpornoscia, Wladek zachowal sie tak jak w kazdej swej walce czyli nie pokazal wilkich jaj, ogolnie to zwyciezca wieczoru Dereck Chirosa: ponizyl porzadnie obu kliczkow i nie zostal za to ukarany a nawet kazdy pisze dzis ze dal dobra walke.....
 Autor komentarza: Tokio
Data: 19-02-2012 13:32:08 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Tokio piszący z IP: 195.225.93.119 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


walka bardzo dobra w wykonaniu obydwóch panów, oczywiście cześc użytkowników ma tendencje to wpadania w skrajności, " Kliczko się skończył, zestarzał" a po walce z Adamkiem twierdzili, że to najlepszy ciężki. Teraz już nie jest bo nie znokautował czarnucha, owszem także liczyłem na ko na angolu, jednak pomimo tego, wyszła dobra walka i optycznie mogła wyglądac na wyrównaną z tego powodu, że Chisora to pierwszy pięściarz od dawna, który był stroną atakującą w pojedynku z Kliczką i mimo wszystko ulokował wiele mocnych ciosów na szczęce Witalija ( oraz na korpusie). Jednak żaden z tych ciosów nawet nie zamroczył Kliczki, wiec pozwolę sobie na dojscie do jednej konkluzji
każdy człowiek średnio znający fizjologię organizmu człowieka powinien zauważyc różnicę pomiędzy wydolnością organizmu 28 letniego człowieka a 40 letniego, zatem wniosek jest następujący
30 letni prospekt, który ostatnimi dwoma walkami zasłużył do tego, aby go zaliczyc do ścisłej czołówki wagi ciężkiej ( nie chce prowokowac kto lepszy powietkin, chisora, haye, solis) dalej jest gorszy od blisko 41 letniego mistrza, nie są to lata świetlne ale dalej Chisora jest gorszy
ps Kliczkowie nie dobierają przeciwników,tylko walczą z z aktualnie najlepszymi, który jeszcze prezentują pewną wartośc ekonomiczną
spójrzcie na ostatnich trzech przeciwników Kliczki
Solis uważany za zbawcę swojego czasu oraz najgroźniejszego przeciwnika dla Kliczki ( wyszło jak wyszło, ale Kliczko znalazł się w ringu z nim)
Adamek dla wielu z was skreślony złodziej oszutst mnie także rozczarował w wrocławiu, ale chodzi o to, że przez wiele ekspertów był uważany za trzeciego boksera wagi ciężkiej, słusznie czy nie dyskusja na inny temat
Chisora, po walce z Heleniusem i wczorajsze urósł do jednego z najgorętszych towarów w ciężkiej i niektórzy z Was widzą w nim nowego mistrza po odejściu Wita
 Autor komentarza: hazmat
Data: 19-02-2012 13:49:09 
Możliwe że kiedyś Chisora zostanie mistrzem ale nie chciałbym bo to byłaby porażka sportu. Sport jest dla ludzi a nie dla małp i nie mam tu na myśli czarnej skóry Chisory tylko brak mózgu w jego czaszce.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 13:51:43 
@hazmat

Pewnie w latach 50-60 tak samo mówiłbyś o Muhammadzie Ali'm a w latach 80-90 o Tysonie :) Chisora to świetny gość ma swój styl. To taki kawał ''skur***la''.
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 19-02-2012 13:52:16 
"Przypomnijcie sobie dwie najbardziej pasjonujace od lat walki w wadze ciezkiej, ktore ostatnio ogladaliscie. Komu je zawdzieczamy? I wszystko jasne!"

On mowi o dwuch walkach Goloty z Bowe'em!!!
 Autor komentarza: bagheera
Data: 19-02-2012 13:54:00 
Zgadzam się z wszystkim co w artykule zostało napisane poza zdaniem ,,Chisora nie jest tym, który przerwie dominację braci Kliczko, nie pokona Władimira, gdyby do takiej walki doszło ,,.
Skąd Redaktor wie że nie pokona;) Wróżbita???
Na pewno Wladymir będzie faworytem . Jednak kto wygra to już zupełnie inna sprawa . Wczoraj pokazał że zasługuję na taka walkę . Wielu w tym ja uważa że Wladymir jest bokserem słabszym niż Witalij .
W wielu walkach pokazał już ze zmęczony potrafi się zupelnie pogubić i brak mu charakteru brata . Czy wytrzymał by taką presję ze strony Chrisory? Tego nie wiem nikt .
Co do bezpośredniego starcia Haye-Chrisora to uważam że jest zbędne . Styl robi walke i to że nawet Haye być może jest w stanie pokonać Derecka nie znaczy że będzie on cięższym rywalem dla Waldymira .
A mistrz powinien stawiać czola wyzwanią najcięższym . Na dzień dzisiejszy Chrisora wydaje się najcieższym rywalem i to jemu należy sie walka .
 Autor komentarza: hazmat
Data: 19-02-2012 13:57:31 
Chisora moze być bohaterem typowych, umysłowo upośledzonych kiboli.
 Autor komentarza: hullky
Data: 19-02-2012 14:05:13 
Chisora nie jest tym, który przerwie dominację braci Kliczko, nie pokona Władimira, gdyby do takiej walki doszło!

DOKLADNIE!
 Autor komentarza: Dumel
Data: 19-02-2012 14:05:22 
Panowie, Ja chciałbym zobaczyć walkę Chisory z Arreolą : DD
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 14:07:53 
@hazmat

Słuchaj, za bardzo przyzwyczaiłeś się do Kliczków w HW. Boks to nie głaskanie siebie nawzajem tylko walka, okrutna, ciężka walka i przede wszystkim show. Wiesz jak bardzo po tym incydencie na konferencji po walce wzrosło zainteresowanie walką Chisory z Hayem? Dlaczego Chisora miał być grzeczny tuż przed walką? widać, że chłop ma jaja i nie boi się nawet tego olbrzyma z Ukrainy. Dał w miarę wyrównaną i bardzo ekscytującą walkę... Wolę oglądać takie konferencje niż nudziarskie walki Kliczków gdzie wynik jest z góry znany. Dla mnie Chisora może nie jest bohaterem, ale ma u mnie szacunek bo to kozak.
 Autor komentarza: Luton
Data: 19-02-2012 14:08:58 
Mówcie co chcecie ale Chisora jest tu królem parkietu. To co wyprawiał przed walką i po walce oraz sama walka. Gdziekolwiek on sie teraz pojawi bedzie wielkie zainteresowanie świata bokserskiego.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 14:09:50 
@bagheera

Właśnie to jest takie gdybanie. Ten sam redaktor kiedy z nim rozmawiałem mówił, że Chisora zostanie mocno pobity przez Witalija... każdy może sobie wróżyć, ale styl robi swoje i dopiero w pierwszej rundzie widać jak bokserzy będą dalej walczyć. Akurat ja uważam, że z Władimirem Chisora miałby większe szanse niż z Witalijem.
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 19-02-2012 14:10:10 
"Chisora nie jest tym, który przerwie dominację braci Kliczko, nie pokona Władimira"
Nie zgodzę sie, że Chisora nie pokonałby Władymira. Szanse miałby większe niż w walce z Vitem. Władymir pokazał w walce z Hayem, że jeżeli jest możliwosc unikniecia ryzyka to tego ryzyka nie podejmuje. Nie dązy do KO za wszelką cenę. Miałby problemy z idącym cały czas do przodu Dereckiem, ktory sie nie poddaje i to ryzyko by podjął. Władymir jest niższy od Vita, więc Chisora po przejściu do półdystansu miałby wieksza szanse, aby ustrzelić watpliwa szczeke Wladymira niz bylo to w przypadku z Vitem.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 14:10:16 
@Luton

O tuż to!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-02-2012 14:11:15 
Luton
Jestem tego samego zdania!
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 14:12:08 
@fadfaa

Dokładnie, w dodatku miałby o tyle łatwiejsze zadanie, że mógłby trafiać częściej Władimira w tułów gdyż on nie stoi bokiem do przeciwnika tak jak to preferuje Witalij. Wszyscy wiedzą, że Władimir w obronie się gubi i tak przeciwnik jak Chisora byłby dla niego zgubny.
 Autor komentarza: hullky
Data: 19-02-2012 14:17:04 
http://cs5779.vk.com/u30563138/140019734/y_e21829c0.jpg
 Autor komentarza: black111
Data: 19-02-2012 14:18:38 
Nie zgodzę się z Tobą AdamekFight że chisora jest numerem3 w HW, może jest ambitny i robi dobre show ale na pewno nie jest to ktoś wybitny aby zasługoiwać na nr3
 Autor komentarza: hullky
Data: 19-02-2012 14:19:25 
Nie jest krolem parkkitu, natychmiast jest prosto frajerem i bokserem sredniego klasu!
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 19-02-2012 14:21:22 
@hullky

Tak, bokser średniej klasy dał wyrównaną walkę z bokserem światowej klasy...

Statystyki ciosów...

Ciosy proste (przednią ręką)
Kliczko - 57/258 (22%)
Chisora - 33/71 (46%)

Ciosy mocne
Kliczko - 154/347 (44%)
Chisora - 130/288 (45%)

Wszystkie ciosy
Kliczko - 211/605 (35%)
Chisora - 163/359 (45%)
 Autor komentarza: Hugo
Data: 19-02-2012 14:29:49 
Chisora obnażył kilka słabych stron Witalija, które były mało widoczne w jego pojedynkach z rywalami w ogóle nie podejmującymi walki o zwycięstwo.

1. Brak precyzyjnego ciosu

Witalij ma petardę w łapie, ale w przeciwieństwie do brata nigdy nie miał "dobrego oka". Dlatego jego nokauty następowały z reguły nie po pojedynczym ciosie, a w wyniku kumulacji uderzeń. Wczoraj do tego doszło podenerwowanie chamskimi wybrykami Chisory i w efekcie Witalij walił na oślep. Stare powiedzenie bokserskie mówi: "nie ma bokserów odpornych na ciosy, są tylko źle trafieni".

2. Brak dobrego lewego prostego

Witalij uchodził za boksera o technice niekonwencjonalnej, ale skutecznej. Wczoraj jednak okazało się, że bite "z biodra" proste nie są w stanie powstrzymać szarżującego Chisory. Uchodzący niesłusznie za drewniaka Tyson Fury czynił to dużo skuteczniej, operując klasycznymi prostymi i wykorzystując przewagę zasięgu.

3. Słaba walka w zwarciu

Witalijowi dotąd rzadko przychodziło walczyć w zwarciu i wczoraj okazało się, że w tej dziedzinie jest po prostu słaby. Również i na tym polu wiele mógłby się nauczyć od "drewniaka" Fury'ego. Kto nie wierzy, niech sobie obejrzy walkę Fury - Chisora.

4. Mała ruchliwość.

Na tle ruchliwego Chisory poruszanie się Witalija na nogach pozostawiało wiele do życzenia. Ruszał się jak mucha w smole i było to coś zaskakującego w stosunku do jego wcześniejszych walk. To już jest typowy schyłkowy objaw charakterystyczny dla starzejącego się boksera. Chyba pora żegnać się z ringiem!
 Autor komentarza: krajana
Data: 19-02-2012 14:33:39 
Chisora jest to pierwszy od dawna pięściarz który przekłada typowe "gadanie" przed walka na samą walkę i za to mu oddaje szacunek. Wynik walki ma dla mnie znaczenie drugorzędne bo Chisora wyznaczył drogę jaką powinni podążać inni bokserzy którzy są chyba lepsi obecnie od Chisory ale boją się zaryzykować. Nie powiedziałbym że Chisora to jakiś wybitny bokser ale jego występ bardziej trzeba ocenić pod kątem taktyki niż umjejętności. Chisora jest solidny ale Haye.Powietkin,Solis są chyba lepsi i gdyby tylko mieli jaja i zastosowali taką taktyke jak Dereck to już byśmy mogli mieć zbawiciela wagi ciężkiej. Oczywiście Powietkin jeszcze nie walczył z Kliczko a Solis nie skończył do końca pierwszej rundy wiec ciężko stwierdził jaką oni by zastosowali lub zastosują taktyke ale Haye zabrakło jedynie jaj żeby wygrać bo jest lepszy od Chisory... Szkoda mi Chisory bardzo bo chłopak ma serce do walki a jednak ostatnio mu się przydarzają te porażki plus mocne ciosy od Vitka więc musi jeszcze wykorzystać czas dopóki jest w miare młody i jakoś wyjść na prostą i pokonać jakiegoś solidniaka teraz żeby odbudować morale i wyjść na Władka który walczy bardzo asekuracyjnie i podejrzewam że Chisora sprawiłby jeszcze więcej kłopotu jemu niż bratu i Władek by się pogubił... Jeszcze raz brawa CHISORA!!!
 Autor komentarza: black111
Data: 19-02-2012 14:34:39 
Hugo:

ja mam wrażenie że do walki z adamkiem vitek był przygotowany w imponujący sposób, nawet jego rzeźba z przed kilku tych paru miesięcy była lepsza. Czyżby delikatnie zlekceważył Chisorę? myslisz że w kilka miesiecy po walce z tomkiem mozna się tak zestarzeć aby zatracić swoje atuty?
 Autor komentarza: hullky
Data: 19-02-2012 14:36:34 
@AdamekFightPL

Zgodzię się z tobą że dał bitwę mistrzowi!!!
Ale żęby zabrać tytuł nie można robić na poł-tyśęnce mniej ciosów!
Tak, procent dobry, ale żadnego superowego rzuta!
Natychmiast Kliczkowi to się udalo, tylko w głowie u brytyjczyka nie ma mózgu i to wszystkie było do d**y!
 Autor komentarza: hullky
Data: 19-02-2012 14:49:20 
Mili panowie, klapsa w policzek, opluwanie wodą, walka z Heyem - to tylko PR. A bitwe on stracił!!! Tylko dlatego mówimy o tym teraz, że on wykazał brak szacunku! A jeśli ne było tamtego PRu, to nikt o nim i ne mówił!
 Autor komentarza: duma85
Data: 19-02-2012 14:49:43 
Reasumując wszystko do kupy:
- Vitalij jest lepszy od Władymira, ale w pojedynku z Chisiorą to Władymir wypadłby lepiej niż Vitalij;

- Chisiora przegrałby na punkty z przeciwnikami typu Haye, Solis, Adamek, Powietkin, ale ze względu na swój charakter, twardą głowę i styl walki wypadł najlepiej z tego grona (poza Powietkinem, który już pewnioe nigdy z nim nie zawalczy).
 Autor komentarza: hullky
Data: 19-02-2012 15:03:54 
@duma85

Świetnie powiedzał!!!
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-02-2012 15:12:01 
Hugo
Tyle ze Vit lewej ręki wczoraj praktycznie nie używał i to jest zastanawiające
AFPL
Chisora nr 3 ?????? Każdy dobry technik z dobrym timmingiem go wypunktuje np chyba ze samo lazenie do przodu i prucie powietrza jest pkt wtedy chisora może być nr 3 ... Eh
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 19-02-2012 15:19:04 
Walka bardzo dobra i emocjonująca...czyli faktycznie do tanga trzeba dwojga.
Chisora: sportowo wspaniale przygotowany, dobra i konsekwentnie stosowana taktyka,super motywacja i upór. Cios średni co na Vita jest za mało na Włada może już wystarczyć jeśli trafi dobrze, o Haye nie wspominając. Wytrzymał mentalnie widać ze "ma jaja". Niestety poza sportowo trochę gorzej i o to można się martwić. O ile nie mam nic przeciwko małemu "show" to akcja po walce to przesada.Wydaje mi się że plan był inny a poniosły chłopaków emocje i "show" zamienił sie w UK bijatykę.
Vitalij: sportowo przygotowany poprawnie choć bez błysku. Ewidentnie widać było słabszą koordynację,cios? i SZYBKOŚĆ w porównaniu z walką z Adamkiem.Nie nie bronię T.A bo ten dał ciała i balon pękł. Vit chyba troche zlekceważył Dereka co było widać po uśmieszku w początkowych rundach zamieniającym się w sapanie i zdziwione miny.
Ukrainiec chyba także spalił sie mentalnie, ten klaps z ważenia trochę go wytrącił z rytmu,zaskoczył cały obóz K2.Poza sportowo bracia jak zwykle odgrywaja grzeczne aniołki i zbawców boksu lecz tak naprawdę nikt nie wie jakie były plany na "show" i robienie publiki.

O przyszłosci: Vit stoczył jak dla mnie przedostatnią walke. Sam widział że po ciosach w korpus po 10 rundzie kondycyjnie był skończony. Ciosy os Solisa zabrałyby mu nogi po 8. Sądzę że kapitalnie się przygotuje na walkę ze zwycięzcą Haye-Chisora /obstawiam Haye niestety/ wygra ,odbierze ogromna ostatnią wypłatę i pójdzie do polityki.
Całe zamieszanie z Haye było właśnie do tego przygotowaniem niestety nerwy i temperament chłopaków z Wyspy troche dał znać o sobie.
:)
 Autor komentarza: anonimUT
Data: 19-02-2012 15:39:41 
A jednak ten liść z konferencji dał efekt :D Vit już na pojedynku spojrzeń zawsze łamał swoich przeciwników, a tu proszę dostał strzała i nie wyszło :D
A tak swoją drogą to co nie tak jest z tymi Angolami?? Haye, Chisora, Froch, Thompson, Bisping, Rooney...
 Autor komentarza: ali1994
Data: 19-02-2012 16:05:43 
Haye przypomina mi pod każdym względem Ali'ego i według mnie jest w stanie pogodzić ich wszystkich bo odpowiednio przygotowany może pokonać i włada i Vita i tyko idioci się ze mną nie zgodzą bo z dużo szybszym od Vitka Wladkiem dał wyrównana walke , a potrafi znacznie więcej niż wtedy pokazał .A co do tych incydentów to mi się bardzo podobają bo boks to show i maja tam być goście z jajami a nie jacyś ludzie z rządu , tak sobie przypomnijcie jacy byli wasi idole i obecne ikony boksu (Tyson,Ali,Lewis,Holyfield,Mayweather...) o takich zawodnikach ludzie będą pamiętać , oczywiście nie ujmuje klasy bracią bo są naprawde świetni i o nich też będą pamiętać bo w końcu bracia panujący w HW ale tylko mówie żę taki David może ich poprostu pokonać , takie moje zdanie i nikt mi niczego innego nie wmówi , pozdro .
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 19-02-2012 16:31:24 
Haye i Ali...ty chyba raczysz żartować. Haye miał swoją szansę i potem był "paluszek i główka"

http://www.fakt.pl/Walka-stulecia-Kliczko-vs-Haye,galeria,2097,1.html

http://www.fakt.pl/Walka-stulecia-Kliczko-vs-Haye,galeria,2097,20.html
 Autor komentarza: Hugo
Data: 19-02-2012 16:38:30 
@black111

Porównanie walk Witalija z Adamkiem i Chisorą wypada przede wszystkim źle dla Adamka. Nie wdając się w głębszą analizę, myślę że na tle tego samego rywala widać było różnicę pomiędzy nadmuchanym cruiserem (Adamek) i prawdziwym ciężkim (Chisora). Jednak wrażenie, że wczorajszy Witalij był dużo gorszy od tego z Wrocławia nieodparcie się pojawia. Myślę, że to wypadkowa 3 czynników:
a) gorszego przygotowania na skutek zlekceważenia przeciwnika
b) psychiki nadszarpniętej wybrykami Chisory
c) procesu starzenia się. Jako człowiek po 50. mogę na podstawie własnych doświadczeń stwierdzić, że kiedy już zacznie się proces spadku wydolności organizmu, to ten spadek może być dość gwałtowny, zwłaszcza jeżeli w parze idą jakieś niekorzystne przeżycia emocjonalne (a Kliczkom niedawno zmarł ojciec).
 Autor komentarza: canuck
Data: 19-02-2012 17:18:21 
Musze przyznac, ze Chisora mnie zaskoczyl. Nie mowie tutaj o jego "wystepach" poza ringowych tylko o samej walce z Vitkiem.

Oto czego sie nie spodziewalem po nim:

(1) Kondycja: Wytrzymal pelne 12 rund pojedynku, ktory byl prowadzony w dosc szybkim tempie.

(2) Odpornosc: Mimo ze dostal sporo silnych ciosow, to nie byl na deskach albo w zdanych powaznych tarapatach.

(3) Agresja: Naciskal Vitka duzo bardziej niz inni przeciwnicy.

(4) Styl: Style tworza walki. Chisora najwyrazniej Vitkowi nie lezal bo nie dal sie latwo trafiac oraz ciagle parl do przodu.

Chetnie bym go zobaczyl w walce z Wladkiem, Haye albo Tomkiem.

Co do Vitka to trudno powiedziec czy to juz wiek czy to styl przeciwnika. Moze styl!

Przeciez Sanders tez mu sprawil duzo klopotow, a Vitek byl wtedy w swoim prime. Jednej rzeczy z powyzszej listy, ktorej nie mial Sanders to kondycja. Ale pozostale trzy elementy, jak najbardziej. W dodatku Sanders byl mankutem oraz mial jeden z najpotezniejszych ciosow z wadze HW.

O walce z LL nie mozna mowic w kategoriach sprawiania klopotow, bo Vitek NIE byl wtey faworytem w walce z wielim mistrzem.
 Autor komentarza: duma85
Data: 19-02-2012 19:03:53 
Znów reasumując wszystko do kupy - Kliczków pokona ktoś kto połączy charakter, odpornośc i agresję Chisiory z szybkością, refleksem i siłą ciosu Hayea. Zarówno jednemu, jak i drugiemu czegoś brakuje, dlatego to Kliczkowie wychodzą zwycięsko z walk z Anglikami.
 Autor komentarza: Piotrowski
Data: 19-02-2012 20:43:05 
art dobry:) Tylko brak Dereckowi petardy w lapie a byloby grubo..

a teraz tradycyjnie podsumuje:)
1)najlepszy tekst
"W koncu waga ciezka bedzie tak samo pojebana jak dawniej. :D"
2)najmadrzejszy- kliczki sami ladnie prowokuja i umniejszaja innym tylko robia to w szczegolach jak- niewolnicze kontrakty, wchodzenie brata do szatni przeciwnika przed walka, etc, a Dereck inteligenty facet nie lubi wpadac w schematy i zrobil po swojemu- nie kazdy to zrozumie:)
3)najsmieszniejszy ;d
'ma ktos statystyki ciosow z bojki na konferencji?' heheh
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 19-02-2012 20:48:09 
Piotrowski

ten najlepszy tekst rzeczywiście jest dobry:) muszę to sobie zapamiętać.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 19-02-2012 21:01:56 
ja tam uważam, że z Witalijem dałby radę Helenius. Wiem, że walczy dosyć nieciekawie, ale ma bardzo dobre warunki fizyczne, silną szczękę i potrafi wyprowadzać ciosy proste za szczelnej gardy. ciosy proste są trudniejsze do przewidzenia i jak się okazało w walce z mniejszym Sandersem sprawiły Witalijowi sporo problemów. dotychczas wielu przeciwników stosowało na Witalija zamaszyste ciosy, które u niższego zawodnika były sygnalizowane i łatwe do uniknięcia przez starszego z braci. mniejszy przeciwnik w walce z Vitalijem nie zrobi mu krzywdy, a to dlatego że Vitali potrafi perfekcyjnie wykorzystywać swoje warunki fizyczne. poza tym sposób jaki broni się Helenius czyli szczelna garda i do przodu, ale z rękoma bardziej chroniącymi twarz niż okolice uszu może prowokować Vita to ciosów ala sierpowe, a to będzie wymagało od niego zbliżenia się do Heleniusa na bardzo niebezpieczną dla siebie odległość i okazję na prosty kontrujący ze strony Fina. Oczywiście Helenius ma wiele do poprawienia jak np. praca nóg, ale i tak styl dosyć niebezpieczny dla Vita.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 19-02-2012 22:39:26 
canuck
Chisora cie zaskoczyl????
Takiego konesera boksu,nie moze byc
Moze gdybys choc na chwile wyciagnol glowe z dupy Vitalija K.to zobaczylbys ze Del Boy ma twardy leb,dobra wydolnosc i jest agresywny .No ale wtedy nie bylbys konesrem.Nieprawdaz???
 Autor komentarza: canuck
Data: 20-02-2012 03:35:47 
@andewsky:Czy ty nalezysz do ludzi z przerostem ciala nad zdrowym rozsadkiem, slaba psychika albo braku realizmu.

Przeciez ja zobaczylem oraz przyznalem, ze Chisora ma twardy lep, dobra kondycje oraz duzo agresywnosc.

I przestan w koncu z tymi swoimi prymitywnymi "zagraniami" zagraniami wzietymi bezposrednio z "Przewodnika po Polsce C."

Ale chce Ci powiedziec komplement: "Ja nidgy nie wiedzialem oraz dalej nie wiem kim ty tak naprawde jestes. Czasami powiesz cos rozsadnego, a czasami wypowiadasz sie jak absolutny idiota!"

Moze te jestes genetycznie powiazany z maszyna "Enigma" z WWII!?
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 20-02-2012 13:29:11 
Dobry tekst :) bo przede wszystkim CZYNY NIE SŁOWA. Tak , bede kibicowal chamskiemu Chisorze w ewentualnej walce z równie chamskim co pizdowatym Dawidkiem (czy on wogole dał choc jedną emocjonującą walke w ciężkiej ?).

ps. ja takze jak wiekszosc tutaj piszacych nie stawialbym Dereka na straconej pozycji z Władem. Niepewna szczeka Ukraińca w połączeniu z ciągłą presją Anglika sprawiaja ze ta potyczka rysuje sie jako jeszcze ciekawsza niz sobotnie starcie :)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 20-02-2012 13:35:21 
Autor komentarza: ali1994
Data: 19-02-2012 16:05:43
Haye przypomina mi pod każdym względem Ali'ego i według mnie jest w stanie pogodzić ich wszystkich bo odpowiednio przygotowany może pokonać i włada i Vita i tyko idioci się ze mną nie zgodzą..


Idiota to skręcił takiego posta jak twój. Dawidek przypomina Muhammada ale co najwyzej pod wzgledem pyskówek - z Władem juz sie skompromitował a jak nalezy walczyć z Kliczkami to pokazal w weekend Chisora.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 20-02-2012 13:36:57 
Autor komentarza: Razparuk
Data: 19-02-2012 16:31:24
Haye i Ali...ty chyba raczysz żartować. Haye miał swoją szansę i potem był "paluszek i główka"

http://www.fakt.pl/Walka-stulecia-Kliczko-vs-Haye,galeria,2097,1.html

http://www.fakt.pl/Walka-stulecia-Kliczko-vs-Haye,galeria,2097,20.html


Dokładnie , taka z niej "walka stulecia" ze za 2-3 lata nikt juz o niej nie bedzie pamietac :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.