OFICJALNIE: WILCZEWSKI KONTRA ABRAHAM, A POTEM KESSLER LUB STIEGLITZ

To już oficjalna informacja. Jak dowiedziała się redakcja BOKSER.ORG, kontrakt na walkę Piotra Wilczewskiego (30-2, 10 KO) z Arthurem Abrahamem (33-3, 27 KO) został podpisany i obaj pięściarze skrzyżują rękawice podczas gali w Kilonii, do której dojdzie 31 marca.

Wczoraj wieczorem pięściarz spod Dzierżoniowa, do niedawna jeszcze mistrz Europy kategorii super średniej, pokonał po trudnej walce Gearda Ajetovica. Tym samym otworzył sobie furtkę do potyczki z Niemcem. Jego najbliższy rywal z kolei w połowie stycznia pokonał przed czasem w piątej rundzie Pablo Fariasa, dzięki czemu zdobył wakujący, interkontynentalny pas federacji WBO. I właśnie ten tytuł będzie stawką pojedynku "Wilka" z "Królem Arthurem". Ale nie tylko...

Obaj pięściarze dostali bowiem zapewnienie, iż zwycięzca tej konfrontacji w kolejnym występie zmierzy się Mikkelem Kesslerem (44-2, 33 KO) bądź zasiadającym na tronie organizacji WBO Robertem Stieglitzem (41-2, 23 KO). Duńczyk stanie do walki z mistrzem świata 14 kwietnia w Kopenhadze.

Powróćmy zatem do najbliższego rywala Wilczewskiego, Arthura Abrahama. Pod koniec 2005 roku wywalczył tytuł mistrza świata federacji IBF w wadze średniej i okazał się wielkim czempionem w tym limicie. Obronił bowiem swój pas aż dziesięć razy, nokautując sześciu z pretendentów. W międzyczasie powędrował na chwilę do kategorii super średniej, zastopował w rewanżu Edisona Mirandę i w końcu pod koniec 2009 roku oddał pas mistrzowski by pójść dywizję w górę i wziąć udział w turnieju "Super Six", organizowanym przez stację Showtime. Tu już nie wiodło mu się tak dobrze i choć zaczął świetnie - od znokautowania sławnego Jermaina Taylora, to potem było już gorzej i przegrał trzy z czterech kolejnych walk. Ostatnio jednak powrócił w dobrym stylu, zdemolował Fariasa i zapowiada powrót na szczyt, co z kolei spróbuje na pewno zniweczyć Wilczewski.

Co ciekawe podczas tej samej gali wystąpi inna gwiazda polskiego boksu zawodowego, występujący w wadze junior ciężkiej Mateusz Masternak (25-0, 19 KO). On jak na razie jeszcze nie zna jednak nazwiska swojego rywala.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 18-02-2012 13:33:36 
Wow to jest mega walka dla Piotrka miejmy nadzieje że wygra jak Proksa !!!
 Autor komentarza: Emsiem
Data: 18-02-2012 13:34:00 
ju huuuuuuuuuuuu!!! No to mamy pojedynek życia Wilka. Nie będzie łatwo, ale bez znaczenia jak to się potoczy, GRATULACJE!!!
 Autor komentarza: zbychter
Data: 18-02-2012 13:34:09 
Wierze w Ciebie Wlku. Razem z Gmitrukiem rozniesiecie cepiarza. Mój typ to tko pod koniec walki na Abrahamie
 Autor komentarza: Mats
Data: 18-02-2012 13:34:23 
Robi sie ciekawie. Mimo olbrzymiej sympatii do Wilczewskiego, stawiałbym jednak na Abrahama.
 Autor komentarza: ODNOWIONY
Data: 18-02-2012 13:35:10 
YEAAAAAAA!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: GaD1
Data: 18-02-2012 13:35:57 
Abraham to fizol,Wilczewski musi trzymać go na dystans,jak wda się w bitwe jak z de Gealem to zginie.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-02-2012 13:36:37 
Z Abrahamem trzeba walczyć tak jak robił to z nim Froch albo Adamek z Bellem, cały czas jab z dystansu z dużą częstotliwością i nawet na moment nie dopuszczanie do walki w półdystansie. Wilku w tych elementach jes zbyt słaby. Abraham jebnie raz i może być po zawodach.
 Autor komentarza: zbychter
Data: 18-02-2012 13:37:06 
Gdyby walka była na neutralnym gruncie Wilku byłby faworytem 80-20, ale ze teraz musi być deklasacja, a najlepiej KO, to jest juz 60-40, bo jak się atakuje to się trzeba odsłnić i to jest szansa dla abrahama.
 Autor komentarza: Emsiem
Data: 18-02-2012 13:38:27 
POLSACIE, działaj, żeby tę galę pokazać!!!
 Autor komentarza: Andriey
Data: 18-02-2012 13:42:02 
No to będziemy mieć pasztet z Wilka. Najpierw Abraham wciągnie Wilczewskiego nosem, a później go już tylko wypierdzi. I będzie po Wilku, wedle przysłowia - nosił Wilk razy kilka, ponieśli i Wilka.
 Autor komentarza: TDI
Data: 18-02-2012 13:42:51 
Wilk jest ograniczony dynamicznie , tak jak jego przeciwnik , może być fajna walka z KO.
 Autor komentarza: Chromek
Data: 18-02-2012 13:43:53 
Ja sam nie jestem pewien co do przebiegu tej walki, ale wiem jedno, zapowiada się baardzo ciekawie.
 Autor komentarza: khorne
Data: 18-02-2012 13:45:12 
:O wow
 Autor komentarza: tutankhamon
Data: 18-02-2012 13:46:02 
Zbychter 80 do 20 dla Wilka na neutralnym gruncie? To jakiś żart? Sympatia przesłania Wam oczy. Wilk nie ma żadnych argumentów na kogoś takiego jak Abraham. Jest bez szans. Z jednym fizolem już w USA walczył i jak to się skończyło? A tamtemu daleko do Abrahama. Wilku męczył się przed paroma dniami z zupełnym anonimem. Tak, wbrew temu co niektórzy próbują udowadniać, nie był to "trudny i nieobliczalny przeciwnik, którego rekord nie odzwierciedla umiejętności". No ku... jakbym słyszał Wasilewskiego. Takich przeciwników, z jakim walczył ostatnio Wilku, to ostrożnie prowadzony Abraham nawet na sparingi nie zaprasza. Takie są realia. Wilk da walkę życia za kasę życia i po tym fakcie będzie się dalej rozwijał jako trener, dorabiając jako solidny journeymen dla młodych prospektów lub odbudowujących się po porażkach zawodników.
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 18-02-2012 13:46:57 
Wszystko zależy od tego czy Abraham odrobił lekcję i nie popełni tych błędów co Proksa. Tylko że w przypadku tamtej walki to Sylwester nie miał żadnych szans bo Grzesiek jest klasę wyżej niż on i Geale.
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 18-02-2012 13:47:22 
tych błędów co Sylwester*
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 18-02-2012 13:49:44 
Chociaż według mnie Abraham byłby w sam raz dla Proksy. Grzesiek by nim sponiewierał ring ,a Wilku będzie miał ciężko przetrwac.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 18-02-2012 13:49:46 
Niestety ciężkie K.O na wilku
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 18-02-2012 13:50:31 
Jeśli wda się w bójkę to tracimy Wilka . Hipotetycznie jeśli zwycięży walczy najprawdopodobniej z Kesslerem , i to dopiero by była walka o dużą wypłatę którą Piotr niestety by przegrał
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 18-02-2012 13:50:46 
ostatnia walka pokazała ze Abraham strasznie zardzewial, sam jestem ciekawy co pokaze z Wilczewskim.Faworytem bedzie Abraham głownie za sprawa bardzo mocnego ciosu. O Wygrana na punkty Wilka u Saureland bedzie ciezko, musiał by bardzo wyraźnie pokonac Niemca. Ja osobiscie obstawiam wyrównana walke i "zdecydowana wygrana walke na pkt. przez Abrahama" :).
 Autor komentarza: zbychter
Data: 18-02-2012 13:52:24 
walka w finlandi, tam tez miał przegrać przez KO, ale odpowiednia taktyka doprowadziła do zwycięstwa. jeżeli Piotrek przygotuje się tak jak do walki z Assaikenem (nie wiem czy dobrze napisałem)to jest wg. mnie faworytem.
 Autor komentarza: Maciekw7
Data: 18-02-2012 14:03:08 
Faworytem Wilczewski na pewno nie będzie, co nie oznacza że nie ma szans. Nie oszukujmy się, Wilk to nie Ward, ani Froch, ale z drugiej strony... Abraham to też nie żaden z nich. Będę trzymał kciuki za Wilczewskiego i późniejszą, jak to ktoś słusznie napisał, "wielką wypłatę" w walce o pas.
 Autor komentarza: endriu
Data: 18-02-2012 14:06:30 
Myślą sobie że upatrzyli łatwy cel, Piotrek jak wcześniej pisałem jest jak najbardziej w stanie wypunktować Abrachama jeśli tylko nie da się ustrzelic

Z drugiej strony Wilczewki jest łatwym łupem do zwałowania, nie ma mocnego ciosu a to będzie na niego wyrok

Jedno jest zadawalające zaczął się liczyc na europejskim podwórku i zarobi godne pieniądze
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 18-02-2012 14:10:11 
Wilku niestety nie ma szans. Abraham ma nadal mnostwo motywacji i wykorzysta swoja fizycznosc czym zlamie Wilka i pewnie grube KO
 Autor komentarza: mocuch
Data: 18-02-2012 14:12:01 
A ja ciekawy jestem kogo Masternak dostanie...
 Autor komentarza: Sniper
Data: 18-02-2012 14:15:25 
Ktoś wyżej napisał, że liczy na wygraną Wilka nawet przed czasem. Ludzie! Abraham jest surowy technicznie, używa 3 ciosów ale nikt nie wygrał z nim przed czasem a walczył z najlepszymi w super średniej. Fajnie, że Piotrkowi trafiła się taka walka. Na pewno da z siebie wszystko. Ale na niespodziankę z jego strony bym nie liczył. Za Abrahamem przemawia wszystko od ringu po wiek.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 18-02-2012 14:29:10 
Rewelacja !!!

Wilk może wygrać tylko przez k.o.
Na to nie ma większych szans.

No chyba że zaskoczy Abrahama jakąś kombinacją tak jak w walce w Finlandii !!!

Ryzyko jest duże.
Ale wierzę że trener Gmitruk wymyśli i wdroży dobrą strategię.


Proksa dałby sobie świetnie radę w Abrahamem.
Ale nikt mu takiej walki nie załatwi.
Gdyby Abraham miał podejmować takie ryzyko to trzeba by dużych pieniędzy.
Abraham jeździ Ferrari, zatem ma duże wypłaty...


Trzeba zorganizować wyjazd kibiców, żeby nie było jak na walce Proksy.
Walka o pas, a poza grupą 12KP nikogo.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 18-02-2012 14:36:56 
Abraham będzie miał przewagę w sile ciosu i odporności, która u Wilczewskiego fatalnie wyglądała w walce z Ajetoviciem (kilkakrotnie chwiał się po ciosach Serba). Natomiast Polak jest bokserem szybszym i lepszym technicznie, a chyba także kondycyjnie. Jest też nieco wyższy i chyba ma przewagę zasięgu. Pod warunkiem dobrego przygotowania Wilczewski ma więc spore szanse na zwycięstwo. Kluczem do zwycięstwa będzie dobra taktyka, która powinna wyglądać całkowicie odmiennie, niż z DeGale'em. Wilczewski powinien trzymać rywala na dystans przez całą walkę, wyprzedzać i kontrować (podobnie, jak robił to Froch). Stieglitz i Kessler są już poza zasięgiem Polaka.
 Autor komentarza: robinson85
Data: 18-02-2012 14:41:51 
Dobra wiadomość. Szanse WILK ma, materiał pt. "Jak pokonać Abrahama" jest spory, więc wnikliwa analiza przez trenera Gmitruka, oraz dobre przygotowanie WILKA może zakończyć się sukcesem!
 Autor komentarza: padrei30
Data: 18-02-2012 14:42:31 
super news lubie wilka spoko gościu jak sie przygotuje tak jak na degaela to mysle ze ma spore szanse na niespodzianke. wczoraj bylo slabiutko w olsztynie ale miejmy nadzieje ze na abrahama bedzie w gazie.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 18-02-2012 14:48:04 
Wilku go nie znokautuje, a na punkty musiałby Abrahama rozbić naprawdę wysoko, żeby przyznano mu zwycięstwo. Ciekawa gala dla Polaków, pewnie Polsat ją pokaże.
 Autor komentarza: Tekimania
Data: 18-02-2012 14:49:44 
Ja w wilka wierze, w Gmitruka tez, walka jak znalazl zeby pokazac co mozna taktycznie wykombinowac. I ktorego boksera mozna lepiej wyboksowac niz Abrahama?
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 18-02-2012 14:50:49 
super walka sie szykuje,powodzenia Wilku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 18-02-2012 14:56:28 
I wlasnie o to chodzi by sie sprawdzac z zawodnikami , ktorzy sa grozni. Super sprawa dla wilka!!!!!
 Autor komentarza: rogal
Data: 18-02-2012 14:59:25 
Ale emocje !

To uczucie jak Polak wychodzi do tak wielkiej walki... niesamowite.

Nieprawdą jest, że Wilk nie ma żadnych szans.

Ma szanse i to duże, pamiętajcie proszę jaką walkę dał w Finlandii i w Anglii.

Nie wiem, czy ta walka wczorajsza nie była dla zmyłki i zamydlenia oczu Niemcom, może doszukuję się spisku, ale coś tak czuję ;)


Wiedza trenera Gmitruka + bardzo wysokie umiejętności Wilczewskiego + drewniany styl Abrahama = szansa dla Wilczewskiego.

Na pewno Abraham jest dużym faworytem, ok. 80-20 wg mnie, czyli bardzo dużym, jednak przy sprzyjających okolicznościach Piotrek może go ograć i zaszokować świat.

Tego mu życzę z całego serca, gardło za nim zedrę.

pozdrawiam
 Autor komentarza: eskadra
Data: 18-02-2012 15:01:02 
I właśnie o to chodzi! Konkretne wyzwania i cele dość błazenady i trzymania za reke i czekania na ... Jesli pokona Abrahama ma szanse na więcej , a facet nie jest na straconej pozycji no i pieniążki tez jakies uczciwe wpadną do kieszeni.Jak na ten czas to Team Gmitruk wychodzi dobrze na kontrakcie z Sauerlandem.Oby tak dalej!
 Autor komentarza: toman3
Data: 18-02-2012 15:05:09 
Mam takie ważne pytanie odbiegające znacząco od tematu. Dzisiaj jest ciekawa gala w USA a mianowicie w głównej walce Williams - Ishida, walczą jeszcze Cloud i Arreola. Wie ktoś może czy na jakiejść stacji w TV pokazują tą galę?????
 Autor komentarza: Rogs
Data: 18-02-2012 15:05:49 
Dokładnie, konkretne walki. Nie jakies przetarcie,nabjanie rekord,walki z jakimis słabeuszami tylko po to zeby walczyć. Cele wysokie i o to chodzi w boksie. Na tym etapie jego kariery,tylko takie walki i tacy rywale.

Tak sie powinno prowadzić zawodników.

Są takie przykłady,ze dany zawodnik musi obić kilku bumów,zeby wrócic w dobry stylu, tylko tak naprawde co dają walki z takimi bumami?
 Autor komentarza: Rogs
Data: 18-02-2012 15:08:43 
toman3
Zadna polska stacja nie pokazuje tej gali. Z zagraniczych TV nie wiem.
Na necie pewnie bedzie do obejrzenia
 Autor komentarza: toman3
Data: 18-02-2012 15:12:03 
Rogs
Tak też myślałem. Sprawdzałem Polsat Sport/Extra , Orange Sport i nic, myślałem że coś przeoczyłem. Ale dzięki za odpowiedź
 Autor komentarza: Rogs
Data: 18-02-2012 15:25:55 
No ja Ci powiem,ze troche jestem zaskoczony tym,ze takiej gali nie pokazuje polsat, no ale trzeba szukać na necie
 Autor komentarza: donristo
Data: 18-02-2012 15:27:01 
Super.
 Autor komentarza: Jackass
Data: 18-02-2012 15:33:31 
O kurde to trzymamy kciuki za Piotrka życzę mu aby wygrał naprawdę było by super ;D
 Autor komentarza: Hugo
Data: 18-02-2012 15:37:49 
Wcale nie uważam, że musi być przygotowany wałek dla Abrahama. Po serii słabych walk on mocno stracił w Niemczech na popularności, a w super średniej nie ma żadnych szans na powrót do mistrzowskich tytułów. Nie wykluczam, że chcieliby się go pozbyć.
 Autor komentarza: Mike1990
Data: 18-02-2012 15:38:59 
Najlepsza informacja jak narazie w tym roku!

Wilku to wygra, ale musi zawalczyć inteligentnie.
 Autor komentarza: Mike1990
Data: 18-02-2012 15:42:34 
poza tym, jebać Polsat i inne gówniane telewizje...
 Autor komentarza: RyczerzNi
Data: 18-02-2012 16:02:10 
Pod koniec 2005 roku wywalczył tytuł mistrza świata federacji IBF w wadze średniej i okazał się wielkim czempionem w tym limicie

I tak się wlaśnie tworzy mity zamiast faktów. Abraham w swoich 10 obronach w inkubatorze Sauerlanda pokonał jedynie paru sredniaków, z których jeden połamał mu szczeke. O taki z niego wielki miszcz.

Za Wilka będę mocno trzymał ciuki ale to bedzie duuuza niespodzianka jak da rade z tym osiłem
 Autor komentarza: Polak18
Data: 18-02-2012 16:04:25 
Bardzo lubię i szanuje Wilka.Za skromność,samokrytykę i pracowitość,podobnie jak Paweł Wolak Piotrek to taki "people champion".Obok Grześka Proksy,Mateusza Masternaka i Pawła Wolaka Wilk jest jednym z moich ulubionych polskich zawodników.

Piotrek zniszcz Abra-hama i Kesslera!!!(ew Stieglitza).
 Autor komentarza: darcka
Data: 18-02-2012 16:11:51 
o mój Boże... fajnie że po raz kolejny Polak walczy z kimś z czołówki ale, ale jednak to nie ten poziom. KO na Wilku

trzymam kciuki za Piotrka mimo wszystko
 Autor komentarza: heinz
Data: 18-02-2012 16:15:08 
Wilczewski jest tak wybrany przez Cyrk starego Wilfrieda, żeby był jak najmniej ryzykowny. Niezły technicznie, bez nokautującego uderzenia, z lukami w obronie, przeciętny szybkościowo-prowadzony i trenowany półprofesjonalnie.
Nie oszukujmy się, że Piotrek jedzie tam jako faworyt. Nawet jeśli Abrahamian rzeczywiście już rdzewieje, to stary Wilfried ma jeszcze trzech panów w muszkach przy ringu. Kurs u buków na Abrahamiana wyższy niż 1,15 będzie dla mnie zaskoczeniem.

Po jaką cholerę wymagający rywal (Ajetovic) pięć tygodni przed walką życia?

Podpisuję się pod tym co pisze Polak18. Bokserzy, których wymienil jakoś instynktownie wzbudzają sympatię.

Powodzenia Piotr.
 Autor komentarza: Warren
Data: 18-02-2012 16:21:56 
Fantastyczna informacja, tak jak wyżej napisano dystans, dystans i jeszcze raz dystans, myślę, że trener tej klasy co Gmitruk będzie w stanie przygotować Wilka na tyle dobrze, by mógł perfekcyjnie zrealizować taktykę i wyprzedzać Abrahama. Trzeba też zwrócić uwagę na pracę nóg, Abraham jest strasznie statyczny i porusza się wolno więc Wilk musi go wyprzedzać nie tylko ciosami ale także musi być szybszy na nogach by umiejętnie i szybko odskakiwać po swoich akcjach.
Niestety walka w Niemczech oznacza, że Piotrek nawet z wyraźną przewagą może przegrać, takie są realia, ale nie lekceważmy Abrahama, bo ma czym uderzyć a z odpornością Piotra chyba nie jest za różowo, jednak liczę na wygraną Polaka, bez wątpienia jest to duże wyzwanie ale rywal w zasięgu.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 18-02-2012 16:34:48 
heinz

Może dlatego żeby nie obniżać za bardzo poprzeczki? Nie każdemu pasuje nieustanne obijanie bumów jak tym dziewczynkom z 12KP.Ajetovic był wymagający i uświadomił Piotrkowi,że jesli chce dalej boksować zawodowo to musi się przygotowywać do walk.Dało mu to więcej niż obicie leszcza XYZ z gal Wasyla.
 Autor komentarza: Warren
Data: 18-02-2012 16:36:43 
Polak18
Gala w Olsztynie ogólnie mi się podobała, Ajetović i Jomradashvili to wymagający rywale, nie byli to na pewno kalecy leszcze tylko solidni, twardzi rywale, rundy, które Sęk spędził w ringu z tym Gruzinem dadzą mu na pewno wiele, wiele więcej niż nokautowanie jakiś egzotycznych ogórów, oby jak najwięcej takich rywali dla polskich zawodników.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 18-02-2012 16:45:00 
Warren

Dokładnie.U konkurencji czytam,że Sillakh nie ma z kim walczyć bo Pascal wycofał się z eliminatora.Ktoś rzucił pomysł aby tam wsadzić Cygana,ale zaraz reszta baranów pisze po co? Żeby przegrał? Dla mnie ci ludzie to straszni pozerzy i chłopaki z KP też są lamusami.Bo gdyby im tak naprawdę zależało na dobrych walkach to by tak za Wasilewskim chodzili tak go męczyli aż by im załatwił dobrą walkę,ale im odpowiada jak jest.Wolą pokozaczyć do kamery.
 Autor komentarza: Warren
Data: 18-02-2012 16:46:37 
Polak18
Wiesz, powiem Ci, że Pascal raczej nie będzie zainteresowany Cyganem, więc myślę, że musiałby zostać po prostu wyznaczony do takiej walki przez federację, oby tak się stało wtedy się przekonamy czy Cygan jest rzeczywiście tchórzem.
 Autor komentarza: heinz
Data: 18-02-2012 16:47:30 
Można by dyskutować. Piotr wiedział o kontrakcie i chcąc nie chcąc z Ajetovicem walczył nieco bardziej asekuracyjnie. Ajetovic to nie jest chłopaczek do pobicia z jedną ręką w kieszeni-tym się różni od rywali chłopaków z 12KP jak słusznie zauważyłeś.

Jak to w walce. Wilczewski mógł się ponaciągać, coś zerwać, mogło mu pęknąć żebro-cokolwiek. Z pięciu pozostałych tygodni do Abrahama-dwa oddaje na leczenie, fizjoterapię itd. Wychodzi nieprzygotowany. Po walce uczciwie mówi, że nie miał dobrych przygotowań-ja się pytam a z czyjej winy.

Wydaje mi się, że Grupa Gmitruka działa na granicy opłacalności i po prostu nie chcieli/nie mogli zrezygnować z tej walki.

Żeby nie mylić krytyki z atakiem. Bardzo kibicuję chłopakom od Gmitruka i wszystkim innym spoza Panskiego Stołu.
 Autor komentarza: MocnoReki
Data: 18-02-2012 17:18:22 
Błąd w tekście:
'podczas gali w Kilonii....'
Kolonii Köln
 Autor komentarza: DarekR
Data: 18-02-2012 17:20:34 
jebać polsat ? gdy by nie ten polsat to byśmy chuj nie walki mieli w tv
 Autor komentarza: st135a
Data: 18-02-2012 17:28:50 
Zgadzam się gdyby nie polsat to boks oglądalibyśmy tylko na necie. Kilka lat temu TVN pokazywał trochę boksu a potem przestali i właśnie polsat zaczął pokazywać gale bokserskie. Z tej też okazji mam dekoder polsatu:)
 Autor komentarza: Clevland
Data: 18-02-2012 17:48:17 
Nie oglądałem wczorajszej walki. Mój błąd...
Mówicie że to nie był sparing dla Wilczewskiego?

Może SauerLand specjalnie się do nich w takim momencie zgłosił.

Abraham wyglądał na surowego w ostatniej walce to może i tu nie chcieli ryzykować tylko wejść w najbardziej nieodpowiednim dla Wilka momencie.


Polsat pokazuje przede wszystkim gale 12KP.
Jedni drugim wiele zawdzięczają.

TVN czasem coś transmitował ale boks to nie ich cel.

Za mała miska aby się o nią dwóch biło...


Nie ma się co dziwić Polsat nie pokazuje walk Wilczewskiego i Mastera.
To konkurencja dla wpółpromowanej przez nich gali 12KP.

Bardzo szkoda, ale biznes jest biznes...
Może zdanie zmienią- trzeba do nich pisać emaile z zapytaniem...
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 18-02-2012 18:01:52 
wczorajszy występ Wilka nie należał do najlepszych. Piotrek zadziwiająco łatwo dał się trafiać lewym sierpowym przeciwnika. gdyby tak przygotowany Wilku wyszedł do Abrahama to nie sądzę aby wytrzymał z naturalizowanym Niemcem zbyt długo w ringu, dodając fakt, że Artur ma czym uderzyć i jego sierpowe są dosyć szybkie i mają moc. Liczę jednak, że Andrzej Gmitruk po przeanalizowaniu wielu ostatnich walk Abrahama dobrze przygotuje Piotrka do tego pojedynku. Faworytem tego starcia będzie jednak Abraham.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 18-02-2012 18:49:59 
Warren

Chodziło mi o eliminator do WBC z Sillakhem,bo Pascal się wycofał.
 Autor komentarza: Warren
Data: 18-02-2012 18:52:23 
Polak18
A to przepraszam, źle zrozumiałem, skoro z Sillakhem to jest to na pewno realniejsze do zrealizowania niż z Pascalem, tylko czy strona Kosteckiego tego chce? ;)
 Autor komentarza: Mati1908
Data: 18-02-2012 18:53:46 
Ciekawe co czują czytając takie newsy np. Kostecki czy Kołodziej. Czy bardziej wstyd czy zazdrość? Powodzenia Wilku!
 Autor komentarza: Polak18
Data: 18-02-2012 18:59:15 
Mati1908

Myślą pewnie,jak to dobrze,że ja nie wyjdę,bo mogliby mnie rozdziewiczyć z 0 w rekordzie.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 18-02-2012 19:01:41 
Nie oszukujmy się nikt z ambicjami do KP nie idzie,bo każdy amator wie jaka tam jest polityka.Kołodziej,Kostecki,Jonak gdyby mieli jakieś ambicje,cele sportowe to już dawno by przestali mydlić oczy tylko boksowali z dobrymi zawodnikami,choćby na wyjeździe.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 18-02-2012 19:02:43 
Teraz sobie upatrzyli jakiegoś Rumuna bez ciosu Illie i chcą go koniecznie przeforsować jako eliminator do IBF.
 Autor komentarza: pikawa
Data: 18-02-2012 19:30:52 
Panowie i Panie , nie chce zapeszać ale w Polsat News była przed chwilą wzmianka o walce Piotrka z Abrahamem:) Miejmy nadziej, że to dobry znak:)
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 18-02-2012 19:34:53 
Oooooo kuffa! To mamy newsa. Na pewno dobra wypłata dla Piotrka, ale całym sercem jestem za nim i w żadnym wypadku go nie skreślam. Martwię się trochę jednak, bo jak Artur trafi, to może być cięzko. Dla mnie to taka walka Adamek - Arreola tylko w niższej wadze. Oby się skończyła jak tamta.
 Autor komentarza: lee
Data: 18-02-2012 19:50:49 
Zajebiste info.. Piotrek pewnie tej walki nie wygra, choc bede trzymal kciuki.
 Autor komentarza: lee
Data: 18-02-2012 19:52:16 
... chlopak zarobi dobre sianko i szacunek kibicow jest ma z pewnoscia wiekszy niz gwiazdory od wasyla...
 Autor komentarza: mixer4all
Data: 18-02-2012 19:57:42 
Całym sercem za Wilkiem...już dwóch Polaków (Adamek i Proksa) ograło efektownie Niemców na ich terenie, kolej na Wilka!
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 19-02-2012 01:35:38 
Szansa dla Wilka ogromna, trzeba ja tylko wykorzystac. Bede trzymał kciuki
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.