HERNANDEZ LEPSZY W REWANŻU

Myliłem się twierdząc, że zmotywowany Steve Cunningham (24-4, 12 KO) nie może przegrać na punkty z Yoanem Pablo Hernandezem (26-1, 13 KO). Kubańczyk udowodnił swą wyższość i pewnie pokonał Amerykanina w walce o tytuły mistrza świata IBF oraz magazynu The Ring w wadze junior ciężkiej. Po ostatnim gongu wszyscy trzej sędziowie opowiedzieli się za Hernandezem, punktując 116-110, 116-110 i 115-111.

Cunningham rozpoczął walkę bardzo ostrożnie. Wyraźnie obawiał się mocnych uderzeń Hernandeza, który w pierwszych trzech starciach prezentował się znakomicie. Mogło się wydawać, że kubański champion wyrobił sobie w nich niewielką przewagę.

W czwartej rundzie Cunningham ląduje na deskach po kontrującym lewym sierpowym Hernandeza. "USS" jest straszliwie zraniony, ale wstaje i podejmuje walkę. Chwilę później pada po raz drugi, ale szybciej odzyskuje równowagę. Ostatnie kilkadziesiąt sekund Amerykanin walczy o przetrwanie. Jego doświadczenie i brak instynktu zabójcy Kubańczyka pozwalają Cunnowi przetrwać do zbawiennego gongu.

Steve bardzo ostrożnie rozpoczyna piąte starcie. Podobnie jak w pierwszej walce Hernandez nie potrafi wykorzystać przewagi i nie podkręca tempa. Po pięciu odsłonach wyraźnie prowadzi Kubańczyk, ale wiemy ile warte jest serce do walki Cunninghama. Pojedynek wyrównuje się w środkowych rundach. W ostatniej odsłonie "USS" znów znajduje się na skraju nokautu, ale zaciska zęby i idzie do przodu. Po ostatnim gongu nie ma żadnych wątpliwości. Yoan Pablo Hernandez udowadnia, że pierwsze zwycięstwo nad Cunninghamem nie było przypadkowe.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: demek
Data: 04-02-2012 23:43:41 
Hernandez wygral, wyraznie. Ale nie oszukujmy sie, USS mial racje mowiac, ze kubanczyk jest najslabszym mistrzem. Adamek, Tarver, Wlodarczyk, G. Jones po 8 rundzie poslali by go na deski
 Autor komentarza: dugen
Data: 04-02-2012 23:43:54 
Brawo Hernandez !!!

Zaraz będa co niektórzy hejtować:P
 Autor komentarza: gat
Data: 04-02-2012 23:45:53 
116-110 to wał. Kubańczyk wygrał 1-2 rundami.
 Autor komentarza: gat
Data: 04-02-2012 23:45:53 
116-110 to wał. Kubańczyk wygrał 1-2 rundami.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 04-02-2012 23:46:04 
Dla mnie poziom walki średni .
Hernandez wygrał zasłużenie .
A Cunningham ? No cóż może to dobry moment aby po raz 3 doszło do walki z Diablo , tak żeby było fajnie na papierze dla Włodarczyka .
 Autor komentarza: amancik
Data: 04-02-2012 23:46:59 
mysle ze jesli dojdzie do walki z Rossem to mysle ze pas zmieni wlasciciela rok temu Ross bardzo fajnie sobie radzil z USS do czasu przerwanie mysle ze kluczem bedzie wysokie tempo ktore nie wytrzyma Hernandez.
 Autor komentarza: lordam92
Data: 04-02-2012 23:47:10 
Moim zdaniem powinno byc 114(115) - 112 dla Hernandeza, ale kurde naprawde niech Włodar łapie sie za walke z kubancem, do posadzenia na dupe, przy kondycji kubanca , zwlaszcza ze wlodar z regułyu dobrze wytrzymuje walki.
ps. co do kostyry nie Cubana liebre tylko Cuba Liebre.
 Autor komentarza: demek
Data: 04-02-2012 23:47:18 
@gat

wygral spokojnie 5 pkt
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 04-02-2012 23:47:23 
Szkoda USSa. Niestety dziś Hernandez był wyraźnie lepszy, nie ma mowy o jakimkolwiek wałku i punktacja 116:110 jak najbardziej słuszna (swoją drogą też tak punktowałem). Teraz trzeba czekać na rozwój kariery Mastera i może pojedynek z Hernandezem, o ile ten jeszcze będzie mistrzem.
 Autor komentarza: ODNOWIONY
Data: 04-02-2012 23:47:31 
szkoda Cunna
 Autor komentarza: dugen
Data: 04-02-2012 23:47:33 
Zarówno Tarver i Włodarczyk nie mieli by zbytnich szans z Hernandezem. Skoro Włodarczyk nie potrafił pokonać anonimowego Palaciosa który nie miał dużych walk przęd Włodarczykiem i skoro przegrywał na punkty z starą lokalną gwiazdą Greenem
 Autor komentarza: Podwodny
Data: 04-02-2012 23:47:58 
USS wygral wszystkie rundy od 6 do 11, 12 raczej remisowa. Pierwsze 3 rudny mogly isc w obie strony. Jak dla mnie remis
 Autor komentarza: Hugo
Data: 04-02-2012 23:48:27 
Kiedy przeszło rok temu twierdziłem, że Hernandez jest najlepszym cruiserem, spotykałem się z drwinami. Dzisiaj to udowodnił. Jest na pewno lepszy od Włodarczyka, Jonesa i Lebiediewa. Jest jednak do pokonania, ponieważ trochę brakuje mu szybkości. Spróbować mogą Czakijew i Masternak.
 Autor komentarza: ODNOWIONY
Data: 04-02-2012 23:49:43 
Hernandez długo tego pasa nie utrzyma.
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 04-02-2012 23:49:45 
Autor komentarza: gat
Data: 04-02-2012 23:45:53
116-110 to wał. Kubańczyk wygrał 1-2 rundami.

Chyba oglądaliśmy dwie różne walki. Hernandez wygrał 9 (niech będzie nawet, że 8) rund z 12, w tym czwartą 10:7.
 Autor komentarza: Maynard
Data: 04-02-2012 23:50:18 
Punktacja dobra, brawa dla Hernandeza, chociaż MUSI popracować nad kondycją.

Teraz przydałoby się zmierzyć się z Rossem.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 04-02-2012 23:50:38 
Nie no o żadnym wale nie ma mowy. O tym, ze Cunn wygrał 7-8 rd nie ma mowy. Cunn wygrał maks 6 rd.
A Hernandez 4 rd 10-7 potem w 12 zdecydowanie wygrana(Cunn sie chwiał ostro). nie można było dac zwtciestwa Amerykaninowi. najbardziej sprawiedliwy wynik to 115-111.

O tym,ze Włodarczyk,Tarver i reszta pokonaliby Kubanczyka do 8 rd to smiech,duzy smiech.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 04-02-2012 23:52:25 
Jak można oceniać 12 rd jako remisową, jak tyle na twarz przyjął Cunn i chwiał sie jak kukiełka, i tylko brak determinacji pozwolił mu ustać do końca walki.
 Autor komentarza: ODNOWIONY
Data: 04-02-2012 23:52:54 
Hugo
Co do Lebiediewa nie sądze by był lepszy a Jones-ie sie nie wypowiem bo zbyt mało walk widziałem z jego udziałem,a jesli chodzi o Włodara to masz raczej racje.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 04-02-2012 23:53:39 
Świetna walka ze strony odydwu.Werdykt sprawiedliwy,można dyskutować czy 116:110 czy 115:113 ale wygrał zasłużenie.Teraz ci którzy mówili o Hernandezie "papierowy mistrz" powinni wejść pod stół i to odszczekać.Cunn i Hernandez są dla siebie stworzeni i ich walki zawsze będą wyrównane jak Pacman vs Marquez.Jestem za Hernandez vs Cunningam III.
 Autor komentarza: amancik
Data: 04-02-2012 23:54:37 
jak pomysle ze on ma pas The Ring to smiech mnie ogarnia poprzedni wlascieciel tego pasa by go osmieszyl. najbardziej drewniany kubanczyk jakiego widzialem na zawodostwie... slaby mistrz na prawde
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 04-02-2012 23:55:29 
Autor komentarza: Polak18
Data: 04-02-2012 23:53:39
Świetna walka ze strony odydwu.Werdykt sprawiedliwy,można dyskutować czy 116:110 czy 115:113 ale wygrał zasłużenie.

Dokładnie. Jedna runda w tą czy w tamtą i tak nie odebrałaby pewnego zwycięstwa Hernandezowi.
 Autor komentarza: Baboon
Data: 04-02-2012 23:56:34 
@lordam92
ps. co do kostyry nie Cubana liebre tylko Cuba Liebre.

On cały czas coś myli. Raz Havana libre, potem Cubana libre. Raz USS służy na krążownikach, potem na lotniskowcach przy czym w obu przypadkach podaje różne daty. Dupa a nie komentator.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-02-2012 23:56:41 
Hugo
Nie żartuje , zobacz jak Kubańczyków potrafi siąść kondycyjnue w 2 części walki , na dzisiaj włodar dalby sue wystrzelac na poczatku hernandezowu i ubilby go w końcowych rd
 Autor komentarza: albert223
Data: 04-02-2012 23:57:04 
Dla mnie Tarver i Lebiediew to czołówka tej kategorii
 Autor komentarza: Podwodny
Data: 04-02-2012 23:57:41 
moze i sie zachwial, ale nie przewrocil, wiec punktujemy to tylko jako jeden celny cios Pablo. A liczba celnych ciosow w tej rundzie byla w moim odczuciu podobna. Proste
 Autor komentarza: Whisper
Data: 04-02-2012 23:57:47 
Przed walką Cunn był przez wielu uważany za nr 1 cruiser. Teraz Yoan z nim wygrywa i ludzie piszą że kubańczyk jest najsłabszym mistrzem.
Nie ogarniam.
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 04-02-2012 23:58:49 
Knockdown nastąpił w 5 rundzie, nie 4. Co jest z wami? :)
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 04-02-2012 23:59:01 
Hernadnez nie chciał w 12 rundzie znokautować Cunna.Robotę mógł zakończyć w 5 rundzie już.
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 04-02-2012 23:59:06 
Kiedy Masternak ?
 Autor komentarza: Whisper
Data: 04-02-2012 23:59:13 
Podwodny
Skoro liczba ciosów podobna a Cunn się chwiał to wiadomo że runda Kubańczyka. Proste :)
 Autor komentarza: Rogs
Data: 04-02-2012 23:59:35 
milan1899
O ile wczesniej by nie wyłapał czegoś na szczeke i nie upadł na tawrz. Po lewym prosty Greena zachiwał sie mocno, a co dopiero po celnym ciosie Hernandeza. Dla mnie Włdarczyk nie ma szans.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 04-02-2012 23:59:53 
@lukaszamator
kostyra rundy mylił i w błąd niektórych zapewne wprowadził.
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 05-02-2012 00:03:13 
Autor komentarza: lukaszamator
Data: 04-02-2012 23:58:49
Knockdown nastąpił w 5 rundzie, nie 4. Co jest z wami? :)

Ale, że ten dziś? Albo mi się coś powaliło albo te 2 knockdowny były w czwartej.
 Autor komentarza: panpiotr1
Data: 05-02-2012 00:03:49 
Komentarz mr.Kostyny to jakiś żart.
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 05-02-2012 00:04:08 
W piątej były.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 05-02-2012 00:04:11 
Skoro Hernandez taki słaby to Cunningham to już wogole porażka i wrak boksera ,którym był skoro dał sie tak łątwo pokonac.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 05-02-2012 00:04:37 
Bardzo lubię kategorię cruiser zdecydowanie bardziej niż np HW.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 00:05:44 
Dzisiaj Hernandez dobrze wytrzymał z kondycja jak na niego tym bardziej,że próbując skończyć Cunna trochę się podmęczył.Mnie zaskoczył na plus ,myślałem ,że gorzej siądzie 12 rd była jego.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 05-02-2012 00:06:35 
Hernandez klasa. Przysnal nieco kolo 9-10 rundy, ale coz, praktycznie po 6 rundach bylo po walce. Kubano widzial, ze USS moze conajwyzej robi pozory, ale nie byl zagrozeniem ani przez moment. Pas w godnych rekach
 Autor komentarza: milan1899
Data: 05-02-2012 00:08:36 
Rogs
Green to zupełnie inny zawodnik i taktyka na Kubanczyka byłaby zgoła odmienną ,
Swoją droga ta cruiser wcale nudna nie jest , dzisiejsza walka mimo ze jednostronne stała na wysokim poziomie , gdyby zawodnicy z czołowej 8 częściej walczyli ze sobą ( chyba właśnie tak zaczynaja robić ) to może być całkiem ciekawa dywizja na najbliższe lata
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 05-02-2012 00:08:39 
Autor komentarza: lukaszamator
Data: 05-02-2012 00:04:08
W piątej były.

W czwartej. Sprawdziłem jak zapisywałem na telefonie. Z resztą w artykule też tak jest. No, ale to nieważne :)
 Autor komentarza: tolek78
Data: 05-02-2012 00:09:59 
hernandez wspiął się na wyżyny swoich możliwości lepszy już nie będzie ale walkę wygrał zasłużenie według mnie może dość długo utrzymać ten pas bo teraz zacznie się obijanie jakiś bumow wujek już o to zadba
 Autor komentarza: Podwodny
Data: 05-02-2012 00:10:04 
Whisper,

nie na tym polega punktowanie rund IMO

zreszta nawet jak damy Pablo dwunasta runde, piata i trzy punkty za czwarta, a USS rundy od szesc do jedenascie, to punktujac rundy od czwartej do dwunastej wychodzi mi jeden punkt przewagi dla USS. Wiec o zwyciestwie zadecydowac musiala punktacja rund od jeden do trzy, a tam nie widzialem przewagi zadnej ze stron. Wiec dla mnie moglby byc remis.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 05-02-2012 00:11:45 
jak narazie Aleksejev jest lepszy w tej walce od Liciny
 Autor komentarza: Rogs
Data: 05-02-2012 00:12:26 
milan1899
Napewno byłaby inna.
Sądze jednak,ze porównac pojedynek Green-Włodarczyk i Hernandez-Cunn, to nie ma wątpliwości ,który stał na wyższym poziomie i to pod każdym względem.

Co do wagi crusier robi sie tam naprawde bardzo ciekawie ,myśle ze nie 8 ale 10 jest bardzo wyrównana i moga toczyc ciekawe boje.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 05-02-2012 00:12:32 
Panowie muszę odejść od kompa napiszcie mi jak będzie Master.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 05-02-2012 00:12:33 
Hugo myślę ,że nie szybkość jest problemem Hernandeza a kondycja.Kubańczyk dopuki jest świeży bije częste, bardzo grożne ,dynamiczne sierpowe trochę gorzej z ciosami prostymi ,które zadaje nieco topornie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 00:12:52 
Podwodny
Dla mnie nie.Mniej więcej dwie rundy więcej plus jedna 2-3 punktami nie liczyłem dokładnie ale remisu być nie mogło,mniejsza lub większa wygrana dla mnie to bez znaczenia bo zasłużona.
 Autor komentarza: adekw
Data: 05-02-2012 00:14:31 
twardy jest licina, punktuje ktos walke??
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 05-02-2012 00:14:47 
I bardzo się cieszę z takiego obrotu sprawy. Nigdy nie przepadałem za Cunnem.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 00:15:05 
A walki Diablo z Greenem nie ma co porównywać do tego pojedynku,tu był wyższy poziom obydwu bokserów.
 Autor komentarza: Maynard
Data: 05-02-2012 00:15:45 
Nie oglądałem od początku, więc nie punktuję, ale widać przewagę Aleksiejewa. Oby go nie przekręcili.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 05-02-2012 00:17:22 
jest 4-0 w rd dla Aleksiejewa tak ucziciwe,a że Licina od Sauerlanda to bedzie gdzieś 2-2 pewnie.
 Autor komentarza: adekw
Data: 05-02-2012 00:18:02 
Maynard
A jak widzisz dzisiejszą gale w San Antonio??
 Autor komentarza: Rogs
Data: 05-02-2012 00:19:19 
5-0 Aleksiejev
 Autor komentarza: Podwodny
Data: 05-02-2012 00:20:03 
DAB,

ok, dzieki za opinie.

ja jednak zostaje przy swoim, ze rundy 6 - 11 dla Cunna. Pablo nic w nich nie zrobil, zeby wygrac. Caly czas w odwrocie, a z defensywy rzadko trafial.USS w swoim stylo punktowal (czesto lekkie uderzenia i na rekawice, ale jednak) i w ten spoosb zniewlowal przewage.

A pierwsze rundy nijakie, mozna je bylo dac Pablo bo bronil pasa. Ale jak sobie przypomniec okolicznosci jego zdobycia w pierwszej walce, to jednak mam mieszane odczucia.
 Autor komentarza: Daro603
Data: 05-02-2012 00:20:05 
Była to naprawdę dobra walka:-o
Od początku 'USS' był zbyt mało agresywny i przegrywał pierwsze rundy...
W 4rundzie świetnym lewym sierpem trafił Hernandez i Cunn znalazł się na deskach.
Jakoś ledwo co wstał ale po chwili znowu leżał:-(
Po 4rundach napewno było 40:34.
W następnym rundach Cunn już walczył lepiej...
Punktacja sędziów była ok.
Po tej 4rundzie 'USS' miał MAŁE szanse na wygraną na pkt.
 Autor komentarza: Maynard
Data: 05-02-2012 00:21:40 
adekw
Najpierw muszę się przespać:) Jestem po pracy, ciężki dzień dzisiaj, dlatego za dużo nie piszę. Mam nadzieję, że wstanę o 4. Na Mastera już mi się nie chce czekać, ta walka też szału nie robi.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 05-02-2012 00:22:04 
Rogs
Racja ze poziom tej walki był wyższy ale gołym okiem widać ze cunn to jak podobno rzekł master jakieś 60 % firmy z Adamkiem , za te walkę pablo szanuje ale trzeba poczekać na kolejne walki z czołówka bo ja widzę consjmniej 2 sposoby jak go można pokonać i nie jest dla mnie nr 1. Cruisera na dzisiaj , ale mistrzem po dzisiejszej walce jest zasłużenie
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 00:23:03 
Podwodny
Twoje zdanie masz do niego prawo:)
 Autor komentarza: Rogs
Data: 05-02-2012 00:23:50 
powinno być 6-0 al obwiam sie ,ze jest 4-2
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 05-02-2012 00:26:38 
@Podwodny
Uderzenia na rękawice nie są w boksie punktowane.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 05-02-2012 00:26:51 
jak narazie wyraźna przewaga Aleksejeva powinien to wygrac na punkty Licina nie ma ciosu aby wygrać przed czasem
 Autor komentarza: Rogs
Data: 05-02-2012 00:27:41 
7-0 Aleksiejec

Ciekawe czy ludzie wogole jeszcze zostaną na hali na Masternaka?
 Autor komentarza: Daro603
Data: 05-02-2012 00:28:41 
Mysle że 'USS' powoli już kończy swą karierę.
Tak jak Kostyra mówił - mógłby zawalczyć z Masternakiem.
A dziś Kostyra się BARDZO CZĘSTO mylił:-(
Ciekawe czy jego kolega Jerzy Kulej jeszcze kiedyś wróci do komentowania walk boksu z Andrzejem Kostyrą??:-o
 Autor komentarza: Rogs
Data: 05-02-2012 00:31:46 
7-0 i mozna dac mocno naciagany remis w tej rd.
 Autor komentarza: Podwodny
Data: 05-02-2012 00:32:07 
Hubosz

wiem, ze nie sa. Ale brak ciosow lub ciosy w powietrze (Pablo w rundach 6 - 11) tez nie sa
 Autor komentarza: tolek78
Data: 05-02-2012 00:34:10 
rogs
pewnie trochę zostanie ale mi się zdaje że nie za wiele
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 00:35:07 
Z taką postawą Aleksiejew jakby wracał do starych dobrych czasów swojej Amatorki.Dobrze walczy,dawno go takiego nie widziałem,zdominował Licinę.Zaskoczenia jak Hernandez na plus.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 05-02-2012 00:36:26 
No Aleksiejev ma pomysł,wygrywa juz z dużą przewaga. Licina mu juz nic nie zrobi
 Autor komentarza: boskyj
Data: 05-02-2012 00:38:06 
ktora juz godzina, waciaki same po 12 rund sie klepia, Master wyjdzie o 1 w nocy, bedzie juz senny, no nie wiem nie wiem
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 00:38:49 
W ostatniej walce ruszał się jak wóz z węglem ,tu jest sprytny,po prostym wchodzi ,bije mocne serie,jest niby w zasięgu Liciny ale kontroluje to i tam ,nie mówiąc o dystansie.Dobrze się rusza,taki lotny dziś,ja myślałem ,że z niego już po dwóch porażkach przed czasem wiele nie wykrzesają ta walka to dobry jego boks.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 05-02-2012 00:40:56 
@Podwodny
Tak, ale to nie zmienia faktu, że walkę minimalnie wygrał Hernandez.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 00:44:01 
Jak pamiętam Licinę z Cunnem to tam mu sporo krwi napsuł ,tu Aleksiejew go rozbił po prostu.Pora spadać ,Mastera z łóżka obejrze bo garb od siedzenia przed laptopem wyrośnie.Dobrych emocji
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 05-02-2012 00:44:20 
"Autor komentarza: gat Data: 04-02-2012 23:45:53
116-110 to wał. Kubańczyk wygrał 1-2 rundami."

Nie no kurwa, pusty śmiech mnie ogarnął... 1-2 rundami ? Czy ty człowieku inną walkę oglądałeś ? Cunn przespał pierwsze rundy, po czym Kubańczyk sprowadził go na ziemię - w dosłownym tego słowa znaczeniu. Później faktycznie miał lekki kryzys, Cunn lekko przyśpieszył. I wyszarpał z trudem może te 3-4 rundy. Ciosy Hernandeza robiły na nim WRAŻENIE, czego nie można powiedzieć o ciosach USS'a. Gdy wychodzili do ringu miałem sprzeczne odczucia, do tego co napisałem wcześniej na temat tej walki. Po cichu nawet zacząłem liczyć na Steve'a, no ale były BATY. 116-110, przy całej sympatii do Cunninghama, zaryzykuję stwierdzenie, że te 110 dostał chyba tylko, po to żeby znowu nie płakał...

"Autor komentarza: amancik Data: 04-02-2012 23:54:37
jak pomysle ze on ma pas The Ring to smiech mnie ogarnia poprzedni wlascieciel tego pasa by go osmieszyl. najbardziej drewniany kubanczyk jakiego widzialem na zawodostwie... slaby mistrz na prawde"


Czy Ty myślisz, że każdy Kubańczyk będzie napierdalał tak jak Gamboa ?
Daj spokój. Popatrz na resztę zawodników z junior ciężkiej, zastanów sie dłuższą chwilę, i odpowiedz sobie na pytanie kto tutaj tak naprawdę jest DREWNIANY ?
Przecież na tle całej szeroko rozumianej czołówki wagi cruiser , Hernandez błyszczy.

No ale chuj, ja tam mogę się mylić, problemów z odszczekaniem swoich słów miał nie będę.
Ale jak dla mnie "Pablowski", długo może rozdawać karty w tej wadze.

Kurwa, drewniany Hernandez ? w dupach się niektórym poprzewracało :)
 Autor komentarza: arturos
Data: 05-02-2012 00:46:40 
Licina ma jaja no i twardy łeb!:)
 Autor komentarza: clooney89
Data: 05-02-2012 00:46:48 
jakiś link na gale macie w necie ?
 Autor komentarza: Rogs
Data: 05-02-2012 00:49:18 
119-109,118-110,117-111dla Rosjanina to jedyne sprawiedliwe wyniki, każdy inny wynik bedzie wielką kpiną.

Zobaczymy,czy którys sędzia chciał sie mocno wyzkać przed wójkiem.
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 05-02-2012 00:49:33 
http://www.drhtv.com.pl/drhtv5.html
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 05-02-2012 00:50:28 
aha i zapomniałem dodać, Cunn skurwiel ma wielkie "jaja". On chyba więcej razy leżał na deskach niż kończył walki przed czasem ;) mimo to zawsze wstawał, szacun :)
 Autor komentarza: Rogs
Data: 05-02-2012 00:51:37 
Nooo 116-112 widać,ze jeden chciał wykazać ale nie było okazji i trzeba było dać takie skormne 116-112. Nie wiem gdzie ten sędzia widział 4 rd dla Liciny.
 Autor komentarza: Kastanov
Data: 05-02-2012 00:52:47 
119-109 najlepszy rezultat chociaż mógłbym się kłócić do 120-108
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 05-02-2012 00:56:22 
A i jeszcze jedno... Kostyra chyba nie jest już w pełni świadomy tego co mówi. Tyle co on NIEZGODNOŚCI nam nawinął przed telewizorami, to się powoli we łbie przestaje mieścić :)

Ale z jednym mnie rozjebał...

Kamera pokazuje Dimitrenkę, a Kostyra: " Aa" i cisza... a chyba chciał powiedzieć kto to był, jednak mu nie pykło:D
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 05-02-2012 00:57:47 
Podwodny-Cunn po takim wpieprzu jaki dostawał na początku ,żeby to zniwelować powinien w jakiś zdecydowany sposób zdominować Kubańca a tego nie widzieliśmy. Był wprawdzie aktywniejszy ale miał bodajże tylko ze dwa razy fajniejsze momenty kiedy dobrze trafił Kubańczyka ale poza tym tylko anemicznie pykał bez zdecydowania i zbyt zachowawczo biorąc pod uwagę fatalny w jego wykonaniu początek.Moim zdaniem zrobił zdecydowanie za mało ,żeby wywalczyć chociażby remis ostatecznie to nie boks amatorski...
 Autor komentarza: hurricane25
Data: 05-02-2012 00:58:55 
Skazany ale stuliłbys morde troche co? Masz racje w tym co piszesz i ja podpisuje sie pod Twoimi słowami ale zacznij uzywać języka bez wulgaryzmów bo nie jesteś tutaj sam.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 05-02-2012 01:01:36 
Ale Mastera wychujali, puste trybuny.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 05-02-2012 01:01:45 
Kurwa bezsensowna ta kolejność walk
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 05-02-2012 01:02:50 
Komu on się ma pokazać? Ci co są na walce chyba byli też na sparingach.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 05-02-2012 01:03:14 
SkazanyNaInstynkt nie wydaje mi się ,żeby Cunningham przespał początkowe rundy po prostu Kubańczuk dopóki był świerzy stanowił zbyt duże niebezpieczeństwo i dlatego Amerykanin nie na wiele mógł sobie pozwolić.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 05-02-2012 01:06:37 
Masakra ,jak jest 300 osob na trybunach to maks, i to ma być pokazywnaie sie srzeszej publicznosci, Maskara walka o 1 w nocy,raczej juz mało kogo interesuje.
 Autor komentarza: Szef99
Data: 05-02-2012 01:07:36 
Co za idiota układał kolejność? Walka wieczoru była 3 od końca, Masternak ostatni i 50 ludzi na trybunach. Geniusz
 Autor komentarza: tolek78
Data: 05-02-2012 01:07:53 
master dobrze kombinuje udeżeniami w głowę Simsa ciężko znokautować to może uda się ciosami na wątrobe
 Autor komentarza: arturos
Data: 05-02-2012 01:08:28 
Panowie bez przesady, trochę ludzi jeszcze zostało.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 05-02-2012 01:09:41 
arturos
pewnie rodzina i koledzy
 Autor komentarza: Szef99
Data: 05-02-2012 01:10:57 
arturos No ile zostało? Kilku których siedzi tuż przy ringu a trybuny puściutkie
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 05-02-2012 01:11:08 
Master miał się w tej walce pokazać, a ludzi jest mniej niż na galach Gmitruka, do tego po 1 w nocy, co to kuffa ma byc?!
 Autor komentarza: arturos
Data: 05-02-2012 01:12:13 
Jezu co Wy się tak tymi ludźmi przejmujecie... U SE gale są prawie zawsze wypełnione, ważniejsza jest postawa Mateusza bo od tego będzie zależeć jego pozycja w grupie i plany na przyszłość
 Autor komentarza: Rogs
Data: 05-02-2012 01:12:46 
Porażka totalna, to juz lepszy rozgłos maja ludzi walczący na poczatku gali, porazka.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 05-02-2012 01:15:30 
arturos racja to biadolenie i narzekanie jest denerwujące.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 05-02-2012 01:17:09 
co to za przerwanie walki spokojnie mogła się toczyć dalej
 Autor komentarza: Whisper
Data: 05-02-2012 01:17:12 
W sumie dobrze że przerwał Simms wgl. bez wiary.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 01:17:45 
Za szybko przerwał ale przewaga Masternaka bezdyskusyjna,szybkość dobra ,ma chłopak potencjał,przegląd,kombinacje zróżnicowane,pokazał się z dobrej strony.Tak miało być
 Autor komentarza: Rogs
Data: 05-02-2012 01:17:48 
Po walce,seria w rękawice,bez odpowiedzi i koniec.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 05-02-2012 01:17:50 
No i git ,jak mówił Leo step by step w drodze do mistrzostwa , ma chłopak talent trzeba mu oddać
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 05-02-2012 01:18:02 
Rogs liczy się to jak zaprezentował się w oczach Sauerlanda a moim zdaniem zaprezentował się bardzo dobrze!
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 05-02-2012 01:18:55 
Tak z tego co można ocenić oglądając walkę w tv, to mam wrażenie, że Czakijew bije mocniej niż Master, ale Master ma lepszą pracę nóg i jest bardziej elastyczny.
 Autor komentarza: arturos
Data: 05-02-2012 01:19:39 
Dobrze ze przerwali, jak amerykaniec miał robić za worek niech lepiej leci wcześniejszym samolotem do US szkoda czas marnować...
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 01:19:55 
Może kilku niedowiarków się do niego przekona bardziej.Choć i tak będzie zaraz jakieś narzekanie,Simss to był dobry rywal na ten etap i to fakt.Ostatni prawy był konkretny.
 Autor komentarza: Canelo
Data: 05-02-2012 01:20:00 
Simms był beznadziejny a niektórzy tutaj kreowali go na solidnego rywala, Koleś tylko stał i trzymał gardę to ja się nie dziwię, że rzadko przez KO przegrywa. Mistrz świata amatorów to raczej powinien tyle potrafić. Dobrze, że sędzia to przerwał, bo to była strata czasu.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 05-02-2012 01:20:52 
KOSTROMA

No własnie widziałem Wilfierda z żona wiec ,można powiedziec,ze przed bossem debiut udany. Raczej to wygladało na sparing.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 01:21:10 
Master to talent czystej wody,jeszcze z 2 kg masy z tą szybkością co jest,bo możliwości ma ogromne ja jestem pod wrażeniem aż wstałem.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 05-02-2012 01:22:19 
Ale to prwda ,że takie ustawienie walk jest bez sensu jak ludzie mieli zostać skoro wszystko najciekawsze się skończyło dla nich Master to jakiś anonimowy,początkujący gość walczący z journeymanem...
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 01:22:54 
Kolejność pojebana to fakt
 Autor komentarza: tolek78
Data: 05-02-2012 01:23:11 
dab
dokładnie ale niektórym nie dogodzi według mnie na początku 2013 roku będzie walczył o pas mistrza świata może po drodze mistrzostwo europy
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 01:27:24 
tolek78
Dokładnie i też mam taką nadzieję,co do walki za rok o tytuł.
 Autor komentarza: arturos
Data: 05-02-2012 01:27:56 
Może dostanie szansę Master od Krzysia póki będzie jeszcze z pasem, Włodarczyk szuka dochodowych walk a pojedynek z Masterem sprzedałby się mega w Polsce na Narodowym np:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 01:29:10 
Szpilka w studiu zobaczył co to boks a nie urywanie głowy.Chłopak też ma możliwości ale musi boksować a nie lać na pałę
 Autor komentarza: tolek78
Data: 05-02-2012 01:30:58 
dab
jak typujesz Chavez Rubio i Donaire Vaskez?
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 05-02-2012 01:32:10 
"Autor komentarza: KOSTROMA Data: 05-02-2012 01:03:14
SkazanyNaInstynkt nie wydaje mi się ,żeby Cunningham przespał początkowe rundy po prostu Kubańczuk dopóki był świerzy stanowił zbyt duże niebezpieczeństwo i dlatego Amerykanin nie na wiele mógł sobie pozwolić"

Dla mnie to jest jednoznaczne z tym, że te rundy przespał ;)
No ale można różnie to interpretować.

"Autor komentarza: hurricane25 Data: 05-02-2012 00:58:55
Skazany ale stuliłbys morde troche co? Masz racje w tym co piszesz i ja podpisuje sie pod Twoimi słowami ale zacznij uzywać języka bez wulgaryzmów bo nie jesteś tutaj sam."

Fajnie, że się ze mną zgadzasz :)

A co do tych wulgaryzmów, to cóż... piszę tak jak uważam za stosowne i nie widzę powodów, abym musiał to zmieniać. Sorry
pozdro
 Autor komentarza: coolpix
Data: 05-02-2012 01:37:27 
super pojedynek i chociaż wygrał mój faworyt szacun dla cunna za ambicje i serce do końca.extra walka:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 01:37:49 
tolek78
Chavez oraz Donaire ale liczę na dobre walki.Chciałbym aby Vasquez sprawił niespodziankę ,ale ciężko będzie.
 Autor komentarza: canuck
Data: 05-02-2012 02:41:22 
Walka byla bardzo dobra oraz emocjonujaca, chociez myslalem po obejrzeniu 2 pierwszych rund, ze to beda szachy bokserskie.

No co mozna powiedziec po tej walce. Chyba dwie rzeczy:

Hernandez to nie jest zadnen fuks, ani leniuszek jak pan Prosiaczek. To jest znakomity kubanski piesciarz, ktory dobitnie udowodnil, ze jest oraz bedzie czolowym bokserem wagi crusier.

Cunn to twardy oraz zdeterminowany weteran. Wstal w czwartej rundzie ze dwa razy, nikt nie wie jak to przetrzymal, ale tez waczyl oraz byl grozny do konca. On dalej moze wygrac z kazdym w tej wadze!

Moze Master to jego nastepny przeciwnik!
 Autor komentarza: nik
Data: 05-02-2012 09:35:23 
Oplacilo sie postawic na Hernandeza, swoja droga ilu to twirdzilo ze Kubanczyk nie wygra na punkty?
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 09:58:14 
nik
Gratuluję!Ja wygranej na punkty Hernandeza tym bardziej się nie spodziewałem,myślałem ,że siądzie kondycyjnie mocniej.Był lepszy,nokdaunami ustawił tę walkę Cunn próbował ale przegrał jednak i tak podziwiam go za hart ducha.Hernandeza boks nie do końca mi się podoba nadal ale mistrzem został zasłużenie.Nie pij za dużo za wygraną
 Autor komentarza: nik
Data: 05-02-2012 10:19:00 
DAB
Az tak duzo nie postawilem ale na dobre Whisky starczy:) tez nie lubie boksu Hernandeza choc wygral zasluzenie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 05-02-2012 10:32:00 
nik
A dałeś na punktową czy ogólną wygraną?Na pkt. to chyba kurs był duży,ogólnie w walce Cunn był niedużym faworytem wg. kursów.Taki typ doceniam a nie jakiś 1.1 jakby nie było nie wygrał faworyt w dodatku na pkt...Większość liczyła jak już to przed czasem lub wałek a tu w pełni zasłużył.Dobry traf.

Whisky dobra jest:)

A teraz powtórka Chaveza ,bo nie ogladałem.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.