MASTERNAK POWRÓCI 31 MARCA

Już tylko godziny dzielą Mateusza Masternaka (24-0, 18 KO) od debiutu w grupie Sauerland Event. Dziś jego rywalem będzie doświadczony Michael Simms (22-15-2, 14 KO), który pomimo słabego rekordu jest tak naprawdę wymagającym przeciwnikiem, a najlepszą wizytówką jest tytuł mistrza świata amatorów zdobyty w 1999 roku. Nikt w niemieckiej stajni nie zakłada jednak innego rozwiązania niż wygrna "Mastera", tak więc już zaplanowano jego kolejny występ.

Tak oto jeśli nie wydarzy się nic szczególnego, a kontuzje będą omijały pięściarza z Wrocławia, zaboksuje on raz jeszcze w pierwszym kwartale - 31 marca. Oczywiście nie ma mowy o żadnym konkretnym rywalu, ale walka zostanie rozegrana na dystansie ośmiu rund.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: strauss87
Data: 04-02-2012 12:11:45 
A liczyłem że po solidnym Simmsie to Master dostanie jakiegoś gościa z TOP 15 cruser. Niby talent, ale 25 walka i co on miał za rywali? Co najwyżej średnich, żaden nie był zagrożeniem i co najważniejsze żaden nie przetestował szczęki Mastera.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 04-02-2012 12:15:13 
Czyli kolejna walka z bumem, a w najlepszym razie z journeymanem, bo żaden szanujący się bokser nie przyjmie walki w tak krótkim terminie. Niedobrze.
 Autor komentarza: strauss87
Data: 04-02-2012 12:16:32 
I jak tu o rozwój boksera? Same sparingi z najlepszymi to chyba nie wszystko.
 Autor komentarza: szersze
Data: 04-02-2012 12:34:49 
On jeszcze młody jest przyjdzie kiedyś na to czas zęby coś pokazać ale to wadze ciężkiej teraz trzeba oglądać kiepski boks bo tylko Kliczkowie żądza
 Autor komentarza: strauss87
Data: 04-02-2012 12:44:30 
Masz rację jest jeszcze młody i może i ma czas na poważniejsze walki. Ja w takim razie nie rozumiem czemu on i jego trener już teraz uważają że są tacy dobrzy i że Master będzie MŚ. Po co się pytam? Skoro tak naprawdę Master nie sprawdził się z żadnym bokserem TOP 15?
Pewnie ma talent, ale czemu się tak z nim "obnosi" skoro jeszcze tego nie udowodnil? Więcej boksować radzę niż gadać bo od tego jeszcze nikt mistrzem nie zosał w boksie.
Żeby nie było kibicuje Masterowi jak każdemu polskiemu bokserowi i życzę mu jak najlepiej i coraz lepszych rywali.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 04-02-2012 12:45:16 
Załosne komentarze ,bardzo dobrze że walczy 31 marca na tym etapie kariery i w tym wieku powinien walczyć często
 Autor komentarza: strauss87
Data: 04-02-2012 12:47:47 
I co będzie miał z tego że będzie walczył czesto tak jak dajmy na to Areolla? Co rozwinął się może jakoś od tego? Stał się lepszym bokserem?
Pyra90 wierzysz że dostanie jakiegoś poważnego gościa który się nie przewróci po pierwszym ciosie tego 31marca?
 Autor komentarza: nik
Data: 04-02-2012 12:49:37 
Znowu zawalczy z jakims sredniakiem..
 Autor komentarza: royalDzordz
Data: 04-02-2012 12:58:03 
Poważny rywal ma być pod koniec roku i dobrze
 Autor komentarza: Zoran
Data: 04-02-2012 13:07:45 
Pompowanie rekordu ciąg dalszy
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 04-02-2012 13:25:31 
...nikt w niemieckiej stajni nie zaklada jednak innego rozwiacania jak zwyciestwo Mastere...

Znajac "moc sprawcza" klanu Sauerlandow,to Master ma zwyciestwo w kieszeni
 Autor komentarza: Hayemaker88
Data: 04-02-2012 13:26:21 
Najglupsze tlumaczenie ze on jest jeszcze mlody i ma czas,nawet takiego drewnianego Hucka wystawili na Cunninghama mimo ze mial "tylko" 23 lata i rekord 19-0 i zadnego zaplecza amatorskiego.Duzo jest takich przykladow tylko u nas w kraju pompuja rekordy na sredniakach i mowia ze za mlody,za malo doswiadczony itp zwykle mydlenie oczu nic wiecej.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 04-02-2012 13:36:49 
No własnie. To jest pytanie jest młody ma czas? CZy juz wystarczajacy wiek i może walczyć o wyższe cele niż rekord.

Nie wiem dlaczego,ale w Polsce panuje głupie podejscie do tematu rekordku. Co takiemu zawodniki da rekord 20,30,40 -0 skoro nie pokonała nikogo konretnego?

Po 25 walkach zawodowych zawodnik powienien,zaczać mieć inne cele,to znaczy pojedynki z kimś mocnym.
Wiem,ze Masternak to może przyszły Mistrz Świata ,ale kiedy, sie on przetestuje z kimś ponad przecietnym?

Polskim scenariusz proawdzenia boksera jest strasznie nieskuteczny i długi w czasie. Tutaj nie ma jakies spektakularnej karier, 2-3 lata na ringu zawodowym i konkretne walki ( nie patrząć oczywiscie na swój rekord). tylko mozolne budowanie rekordu na bumach i średniakach ,przez 5-8 lat.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 04-02-2012 13:49:07 
Hayemaker88,Rrogs

Zgadzam się z wami w temacie,,za młody ma czas,,.
To jest idiotyczne podejście do sprawy przez promotorów,jeżeli faktycznie tak jest!
Ja jednak obstawiam ,że w przypadku Masternaka pan Gmitruk( BARDZO GO CENIĘ TAK GWOLI ŚCISŁOŚCI)nie miał mocy finansowej i ,,pijarowej,,żeby zakontraktować Mateuszowi przeciwnika na światowym poziomie,dlatego wybrał mimo pewnie oporów wewnętrznych, Sauerlanda żeby nie zmarnować chłopakowi kariery.
Myślę,że tam zagwarantują mu walkę o Chempionat ,jednak mam też obawę ,że mogą go celowo,, zamrozić,, i będą kontraktować mu bumów.
Jednak jak marketingowo będzie Mateusz się sprawdzał na niemieckim rynku ,to powinien tam zarobić porządne pieniądze ,no i my kibice będziemy zadowoleni z jego sportowych dokonań.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 04-02-2012 13:57:03 
Coraz bardziej wyrównuje się ta waga Cunn, Hernandez( dla mnie to gość z ciosem i niczym więcej), rudy, Ross, Afolabi, Lebiediew, Tarwer (kto wie może walczyć z każdym) i Huck (po oklepie za grube euro) ciężko takiemu Masterowi będzie ale mam nadzieję że chociaż Liczinę dostanie.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 04-02-2012 14:00:54 
Tak moim zdaniem Cw to jedna z najciekawiej obsadzonych wag na świecie.
Master powinien zawalczyć ze zwycięzcą Aleksiejev-Licina ,czyli o Ebu .
Jak wujek mu to załatwi to będzie git.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 04-02-2012 14:07:54 
Własnie,też mam nadzieje,ze nastepnym rywalem bedzie zwyciezca Aleksiejev-Licina, napewno to bedzie krok w przód i sprawdzenie sie na tle solidnego rywala,takiego własnie na ten etap kariery,w tym czasie.

Niestety jeśli bedzie znowu ktoś słaby,albo służacy w walkach do nabijania rekordu,to niestety ale to jest chamowanie jego naturalnego talentu i rozwoju.
Przecież skoro ma talent i w tym wieku jest dobry to niech laury zdobywa teraz, nie musi czekać aż bedzie miał np 30 lat.
 Autor komentarza: zombi
Data: 04-02-2012 14:14:19 
Moim zdaniem gotowość Mastera na walki na najwyższym poziomie nie ma tu nic na rzeczy. SE nie rzuci Mastera od razu na pas MŚ bo Master nie jest jeszcze dość wypromowany. Być może Mateusz jest już gotowy, ale z biznesowego punktu widzenia taka wlka byłaby przedwczesna i nieopłacalna. Parę walk, promocja na Polsacie, zbudowanie wizerunku. Tu nie ma znaczenia gotowość zawdonika. Z drugiej strony,rzez ten czas sparingi z mocnymi przeciwnikami mogą tylko pomoc i Massternak może być bardziej gotowy niż dzisiaj. Oby tylko to za długo nie trwało.
 Autor komentarza: KibicWarszawa
Data: 04-02-2012 14:17:11 
Ludzie MASTER otwiera okno na ŚWIAT [BOKSU]pomyślcie o tym..a nie stękania ....o co?pytam się....z kim można boksować w tym kraju..kogo stać na zawodników z pierwszej LIGI...z kim boksują zawodnicy WASILEWSKIEGO.....a w rankingach czołówka ŚWIATA...BONIN był przedstawicielem i przykładem poziomu tej grupy....Wierzę w to ,iż MASTER będzie MISTRZEM ŚWIATA mniej komentarzy a więcej wiary..
 Autor komentarza: wojkal
Data: 04-02-2012 14:24:48 
KibicWarszawa

No właśnie o tym piszemy powyżej ,gdzie ty widzisz stękanie.
Okno na świat boksu otwarł Gołota i Adamek ,a dużo wcześniej Antoni Zalewski i Boby Czyż- Amerykanie polskiego pochodzenia,tak ze chyba nie wiesz co piszesz.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 04-02-2012 14:25:39 
Jeszcze Michalczewski.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 04-02-2012 14:26:24 
zombi
dokładnie tak jak piszesz Sauerlandy najpierw muszą Mastera pokazać 3 4 walkach szerszej niemieckiej widowni bo kto wie w Niemczech kim jest Masternak?jak odniesie kilka efektownych zwycięstw to przyjdzie czas na walkę o najwyższe cele
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 04-02-2012 14:40:29 
Pewnie będzie tak, że teraz Simms na punkty, potem kolejny journeyman, po wakacjach o EBU, jedna obrona pod koniec roku i w pierwszej połowie 2013 walka o mistrzostwo. Raczej w tym roku jeszcze o mistrza nie zawalczy, a szkoda.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 04-02-2012 14:40:43 
No to tak jak piszecie,a pewnie tak będzie, to na walke o tytuł ,trzeba poczekać pewnie do drugiej połowy 2012. Zależy też od częstotliwości walk.Tak wiec,narazie nie ma co sie podniecać tak , ostro tylko śledzić jak bedą wygladały obecnie i w najbliszym czasie walki i przygotować sie na przyszłość 1-2 lata pozniej.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 04-02-2012 14:44:19 
Trzeba śledzić kolejnych przeciwników MASTERA ,to będzie można mniej- więcej się dowiedzieć jakie plany mają Sauerlandy.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 04-02-2012 15:05:03 
user zombi ma racje
Wbrew temu co moze sie nam wydawac w na Orgu to Master nie jest znany szerzej nawet w Polsce,a co dopiero w Niemczech
Suerland musi popracowac nad "sprzedaza" i promocja Mastera na niemieckim rynku
Na poczatku pewnie bedzie takim "magnezem" majacym przyciagnac na gale Williego Polakow mieszkajacych za Odra,albo tych co beda podazac za swoim ulubiencem z miast nadgranicznych
Moze byc tez tak,ze Mateuszowi bedzie sie budowac popularnosc w Polsce i gale mistrzowskie z jego udzialem moga byc organizowane np.we Wroclawiu
Transmisje na otwartym Polsacie moga byc tego symptomem
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 04-02-2012 15:11:58 
Nawet nie wiedziałem że ten Simms był takim dobrym amatorem. W 99 roku praktycznie zdeklasował Dawida Haye .
 Autor komentarza: wojkal
Data: 04-02-2012 15:14:33 
andrewski

Niewykluczone ,że Sauerland chce zrobić interes na polskim podwórku .
 Autor komentarza: boksjor
Data: 04-02-2012 16:38:16 
Panowie nie podpalajmy się, Master nie może walczyć o mistrza już jutro. Najpierw, tak jak ktoś trzeźwo napisał trzeba go wypromować w Niemczech i także w Polsce. Wydaje mi się, że dla przeciętnego Kowalskiego wciąż bardziej znany jest np. Kołodziej.
Pytanie na jakim etapie byłby teraz, gdyby przeszedł do Sauerlanda rok temu? Czy Master mógł w ogóle przejść wcześniej? Bez walki we Wrocławiu chyba nie.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 04-02-2012 16:54:32 
Dzisiaj Mateusz dostał nowy przydomek.Mateusz"Who is this guy?"Masternak.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 04-02-2012 17:51:39 
ale babola zajebalem,powinno byc magnesem
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 04-02-2012 19:22:13 
Bardzo pozytywna informacja, przeciwnika wysokiej klasy nie ma się co spodziewać, ale Master dopiero buduje przecież rozpoznawalność poza Polską. Nawet w kraju nie jest tak naprawdę znany, pokazywanie go w Polsacie na kolejnych galach Sauerlanda z pewnością mu pomoże.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.