ZWYCIĘSTWO PULEWA

Bułgarska nadzieja na podbój wagi ciężkiej - Kubrat Pulew (15-0, 7 KO), po raz pierwszy obronił międzynarodowy tytuł federacji IBF wagi ciężkiej, pokonując przez poddanie doświadczonego "journeymana" z Wielkiej Brytanii, Michaela Sprotta (36-18, 17 KO).

Anglik już w pierwszej rundzie lewym prostym lekko rozciął lewą powiekę faworyzowanego rywala. Przez chwilę Pulew był lekko zdezorientowany, ale w przerwie jego narożnik zatamował małą ranę i do końca już zawodnik grupy Sauerland Event nie musiał się o nią troszczyć. Od drugiej rundy Kubrat przejął inicjatywę i kontrolował już wydarzenia w ringu. Punktował przeciwnika precyzyjnym i długim lewym prostym, a prawą ręką obijał jego korpus. Z czasem zaczął też bić po lewym prawym krzyżowym lub prostym na głowę, spychając Sprotta do głębszej defensywy. Bułgar walczył w jednostajnym tempie i dopiero w siódmym starciu je podkręcił, złapał Michaela przy linach i tam kilka razy trafił obszernym prawym sierpowym ze lewą rękawice w okolice ucha. Sprott po gongu kończącym dziewiątą odsłonę poddał się, tłumacząc wszystko kontuzją barku, ale tego dnia po prostu nie był w stanie zagrozić Pulewowi.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: adam12
Data: 14-01-2012 21:28:24 
Jak wcześniej napisałem Pulev był bardzo schematyczny w swoich akcjach, jakby bez pomysłu na zakończenie starcia przed czasem ze Sprottem chowającym się za gardą i stojącym jak kołek przez większość walki. Na plus fakt że obyło się bez klinczów, nadmiaru przepychanek itp. badziewia.
 Autor komentarza: ALFA
Data: 14-01-2012 21:28:55 
Pulev nie zachwycił. Zdecydowanie za mało ciosów przez co walka była nudna. Podejrzewam że "petardy" w łapie też nie ma. nie ma żadnych atutów na kliczke.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 14-01-2012 21:30:20 
Petardy? on nawet śrtedniego ciosu nie ma,strasznie to wyglada ,zadaje sierpy a rywalowi nic nie jest, zadnego zachwiania nic, troche jak na wage ciezką to lipa.
 Autor komentarza: ALFA
Data: 14-01-2012 21:36:27 
Rogs

Zgadzam się że ma słaby cios ale powalić przeciwnika który jest cały czas schowany na gardą i nie ryzykuje jest znacznie trudniej niż w ringowej wojnie. najlepszy przykład mamy Donaire-Narvaez.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 14-01-2012 21:40:28 
Sprott powinien byc zaproszony do Polski aby sprawdzic wartosc polskich gwiazd, takich jak Szpila, Wawrzyk czy nawet rzekomy kandydat na mistrza swiata Wach. Pulev choc taki schematyczny jak piszecie, ma skromny rekord zawodowy wiec swietny rywal dla doswidczonego Wawrzyka, super doswiadczonego Wacha czy przyszlego mistza heavy Szpilke. W czym jest problem, Szpilka ma odwage, jest wedlug siebie coraz lepszy, za chwile bedzie juz tak dobry ze nie bedzie sie mogl poprawic. Jest jeszcze taki facet jak Magomed Abdusalamow, z tego co widzialem to tez moze sie Polskiej trojki nei przestraszyc i co wtedy? Latwiej narzekac na Puleva i zachwycac sie panami z rekordem ale bez zadnych nazwisk, troche realizmu by sie przydalo.
 Autor komentarza: adam12
Data: 14-01-2012 21:42:26 
Zaczyna się Stieglitz vs Weber, trzymam kciuki za pretendenta, lepszą muzę miał na wejście :)
 Autor komentarza: addam23
Data: 14-01-2012 21:44:04 
Gdyby Pulev miał cios, to by zapewne dużo szybciej przeszedł na zawodowstwo.
Pulev - Czagajew
Pulev - Povietkin
Pulev - Adamek
Dobre walki by były. A jeszcze by się znalazło kilku ciekawych rywali.
 Autor komentarza: addam23
Data: 14-01-2012 21:45:35 
Myślę, że Sprott wyszedł z kontuzją...
W ostatniej swojej walce z Dimitrienko pokazał niezły boks... I chyba zamiast nokdałnu na Dimitrence odjęli mu ponkt...

Na Szpilkę zbyt szybko moim zdaniem.
 Autor komentarza: addam23
Data: 14-01-2012 21:47:02 
Weber przegra przez KO
 Autor komentarza: adam12
Data: 14-01-2012 21:57:28 
addam23
na to wygląda, szybkość, siła ciosu, bogate kombinacje, młody rzucony jak mysz do węża w terrarium.
 Autor komentarza: esox
Data: 14-01-2012 21:59:54 
Pulew z Powietkinem? Jakieś jaja a co on niby miałby do gadania w walce z Saszą?
 Autor komentarza: addam23
Data: 14-01-2012 22:01:28 
Przed walką było wiadomo, że tak to będzie wyglądać. Na zatopienie rzucili Webera, bo widzieli, że nic z niego nie będzie.
 Autor komentarza: DonMatteo30
Data: 14-01-2012 22:02:54 
A wiecie,że PRAWDZIWE Imię i Nazwisko Bułgara,to Psubrat Kulew ??? Tylko NIE sprzedałoby się medialnie, i kazali mu je zmienić ... Stąd Kubrat Pulew :P
 Autor komentarza: addam23
Data: 14-01-2012 22:06:57 
A nie Psikuta Stanisław?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-01-2012 22:09:46 
addam23
A może Psikutas bez ''s''
 Autor komentarza: DonMatteo30
Data: 14-01-2012 22:15:40 
Nie wierzycie ??? ... To ,na google sprawdźcie ... Wikipedia , ale w języku Septuaginta ( staro-greka ), również o tym pisze ... Psubrat Kulew , urodzony w Sofii . Matka nieznana , Ojciec zagryziony przez stado wilków,podczas polowania na Sachalinie ... :)
 Autor komentarza: addam23
Data: 14-01-2012 22:23:32 
liscthc

Bez 's'? Czyli 'Pikuta'? Możliwie.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-01-2012 22:26:50 
addam23
No tak,tylko ten bez "s" miał na imię Jarek.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 14-01-2012 22:45:13 
Nudny rzemieślnik Pulev, równie nudny Sztiglic. Obydwaj bez wyrazu, klepią bez siły w ciosach, z przeciętną techniką...

Powiatowy poziom powiatowego Sałerland Iwent na gali w powiatowym Offenburgu. W Offenburgu wielkościowo podobnym do Raciborza, gdzie wkrótce polska odmiana Sałerlanda, czyli KP błyśnie swymi talentami, tym razem na czele z niejakim Kołodziejem, który od urodzenia jest na kilka tygodni przed walką o mistrzostwo. Ależ będzie na pięcie!!!

hehehe
 Autor komentarza: DonMatteo30
Data: 14-01-2012 22:54:23 
UrbanHorn

Gale "papy sauerlanda" , to NIE 'powiatowy poziom' . To, NAGMINNY poziom Gminny ...
 Autor komentarza: DonMatteo30
Data: 14-01-2012 22:56:46 
Mnie ciekawi jedna rzecz ... Zarobki Zawodników HW ... Ile za taką walkę, dostaje "rankingowy obijacz" typu Zack Page,czy też Michael Sprott ... ??? Taki typowy 'journeyman' ... Orientuje się ktoś ??? ...
 Autor komentarza: esox
Data: 14-01-2012 22:59:56 
Don Mateo sorry ale się nie zgadzam to nie jest poziom naGminny ale przysiółkowy albo jeszcze niżej.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 14-01-2012 23:58:26 
Grzywa
Pulev ma lepszych rywali na rozkladzie niz Wach,Wawrzyk,czy Szpilka.Ale nie zmienia to faktu ze jest malowidowiskowym klepaczem.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 15-01-2012 00:02:37 
Autor komentarza: UrbanHorn Data: 14-01-2012 22:45:13 Nudny rzemieślnik Pulev, równie nudny Sztiglic. Obydwaj bez wyrazu, klepią bez siły w ciosach, z przeciętną techniką...

Powiatowy poziom powiatowego Sałerland Iwent na gali w powiatowym Offenburgu. W Offenburgu wielkościowo podobnym do Raciborza, gdzie wkrótce polska odmiana Sałerlanda, czyli KP błyśnie swymi talentami, tym razem na czele z niejakim Kołodziejem, który od urodzenia jest na kilka tygodni przed walką o mistrzostwo. Ależ będzie na pięcie!!!

hehehe

Ale ty masz schize
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 15-01-2012 00:12:05 
andtwsky,
ja uwazam iz jest dobrym piesciarzem, dobrze chodzi na nogach, ma niezla obrone, nie jest silaczem ale tez nie slabiakiem, ma dobra technike i dosc urozmaicony repertuar. Pewnie nie jest kandydatem na mistza swiata ale swietnym przeciwnikiem dla takiego Adamka. Pulev jest wysoki ale dosc szybki i ruchliwy, to nie stateczny Grant czy gruby McBurger. Oprucz w/w cala polska czolowka jest od niego moim zdaniem gorsza, zreszta Goral choc bylby faworytem to jak dla mnie nie wiekszym niz 55%. Ma malo walk i jest stazem na zawodowych ringach porownywalny ze Szpilka, wiec moze dalby mu lekcje boksu. Ja po tym co widzialem to nie widze boksera rodem z Wieliczki w czolowc Europejskiej, tym bardziej swiatowej. Wach tez ma nabijany rekord, jest prowadzony na kase przez dobor przeciwnikow, Puleva prowadza odwazniej, duzo odwazniej.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 15-01-2012 00:29:02 
grzywa
W duzej mierze zgadzam sie co do Twojej oceny Puleva.Ja jednak "mecze sie" ogladajac jego walki.Facet nie ma ciosu,dynamiki,agresji.Pokonal kilku solidych jurnaymanow,ale bez blysku.
Nie mozna porownywac jego kariery do Szpilki.Bulgar mial dluzsza i obfitujaca w sukcesy kariere amatorska,do tego jest duzo starszy
Natomiast co do Wacha do tak na dopra sprawe on dopiero po wyjezdzie do USA rozpoczol na serio kariere.wczesniej tulal sie po swiecie jako aparingparner,z niewyleczonymi kontuzjami.Mysle ze poziom jego rywali bedzie wzrastal
 Autor komentarza: DonMatteo30
Data: 15-01-2012 00:33:44 
Wg Mnie ...
Pulev - Dimitrienko - Wygrana Puleva
Pulev - Helenius - Wygrana Heleniusa
Pulev - Chisora - Wygrana Chisory
Pulev - Bojcov - Wygrana Bojcova
Pulev - Ustinov - Hmmm ... - Coś koło Remisu ...
Pulev - Sosnowski - Wygrana Puleva
Pulev - Wawrzyk - Wygrana Puleva

O Szpilce NIE piszę bo,to raczej Street Fighter,a NIE bokser :) :P
 Autor komentarza: SGS
Data: 15-01-2012 16:36:40 
Niesamowicie nudny i waciany przecietniak wagi ciezkiej. Mam nadzieje, ze nigdy nie dostanie szansy walki o tytul mistrzowski... no chyba, ze
o EBU .
 Autor komentarza: canuck
Data: 15-01-2012 22:20:12 
Pulev, w miare duzy, solidny oraz poprawny technicznie.

Ale gdzie jest szybkosc, dynamika, potezny cios i charyzma. To nie jest zaden zbawca wagi HW, tylko solidny rzemieslnik!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.