ADAMEK: TO HUCK DOSTAŁ ODE MNIE ŁOMOT!

Kilka dni temu w rozmowie z niemieckim dziennikiem „Tagesspiegel”, mistrz świata WBO wagi jr. ciężkiej, Marco Huck (34-1, 25 KO) powiedział, że przed laty, na jednym ze sparingów tak mocno trafił Tomasza Adamka (44-2, 28 KO), że ten aż wypadł za liny ringu.

Tropem tej rewelacji podażył dziennikarz Wirtualnej Polski, Michał Bugno, który zwrócił sie do źródła, czyli zapytał o komentarz byłego mistrza świata w dwóch kategoriach wagowych:  

- To jest totalna bzdura! To Huck dostał ode mnie łomot! - prostuje Adamek. - Sparował ze mną przez cztery rundy. Faulował, próbował walczyć nieczysto… I to do tego stopnia, że jego trener zaczął na niego krzyczeć. Po czterech rundach było już po sparingu, a Huck po prostu zszedł z ringu. Moim trenerem był wtedy Andrzej Gmitruk, który widział to wszystko.

- Ponad rok byłem mistrzem świata w wadze cruiser. Huck mógł walczyć ze mną, ale nie dostaliśmy od niego propozycji boksowania - nawet na terenie Niemiec. To o czymś świadczy. Jeżeli jesteś mistrzem, chcesz unifikować tytuły. Tyle, że z nami nikt nie chciał walczyć - zakończył Adamek.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Rogs
Data: 04-01-2012 12:10:07 
To kolejna ,rzecz którą Huck Sobie ubzdurał,ten gośc niestety tak ma.Wyadaje mi sie,ze cały jego team jak i wójek, nakreslili mu taka droge,zeby wszystkich obrażał,mowił ze są słabi itp itd.
To niby jakiś sposób na zarobienie wiekszej kasy niz dotychczas.
Jak sie słyszy jednak te brednie to naprawde trzeba sie zastanowić,czy on jest normalny?

W ostatnim czasie ,chyba nie było zawodników z topu wagi juniorcieżkiej i cieżkiej, ktorych by ten naturalizowany Niemiec nie obrażał.
 Autor komentarza: polrex
Data: 04-01-2012 12:44:19 
Huck mysli o przejsciu do HW..
chce walczyc z Adamkiem,
nie boi sie bo Adamek nie ma ciosu
 Autor komentarza: Cezarius
Data: 04-01-2012 12:54:30 
ale szans nie ma najmniejszych. Niech walczy :)
 Autor komentarza: amatuk
Data: 04-01-2012 12:55:35 
''Autor komentarza: polrex Data: 04-01-2012 12:44:19 Huck mysli o przejsciu do HW..
chce walczyc z Adamkiem,
nie boi sie bo Adamek nie ma ciosu ''

Povietkin tez nie ma? a moze ty nie masz mozgu?
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 04-01-2012 12:57:11 
jeden mówi tak , drugi przeciwnie a kto mówi prawdę tego nie wiemy.
Jeśli Adamek mówi prawdę to ma szansę udowodnić to w ringu, wystarczy, że podejmie rękawicę rzuconą przez Hucka. Tyle tylko, że Tomaszek pewnie woli rewanż z Maddalone.
 Autor komentarza: Deter
Data: 04-01-2012 13:08:48 
"Jeżeli jesteś mistrzem, chcesz unifikować tytuły".
To dlaczego sam Adamek nie chciał?
 Autor komentarza: amatuk
Data: 04-01-2012 13:11:09 
''Autor komentarza: MAXIMVS Data: 04-01-2012 12:57:11 jeden mówi tak , drugi przeciwnie a kto mówi prawdę tego nie wiemy.
Jeśli Adamek mówi prawdę to ma szansę udowodnić to w ringu, wystarczy, że podejmie rękawicę rzuconą przez Hucka. Tyle tylko, że Tomaszek pewnie woli rewanż z Maddalone.''

albo rewanz z Kliczka, beznadzieja
 Autor komentarza: coolpix
Data: 04-01-2012 13:13:32 
cepko hukić vc kristoceplo arreola.to by było cepiarstwo na najwyższym poziomie.
 Autor komentarza: kopernik
Data: 04-01-2012 13:20:11 
Ciekawy pomysł na walkę Tomka z Huckiem. Tomek niestety miał by więcej do stracenia. Huck powinien zapracować na takie spotkanie. Może Huck z Arreolą?
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 04-01-2012 13:20:14 
polrex
ogladales walke Huck-Cun??
Cun tez nie ma uderzenia a co zrobił z niemcem, to kazdy tutaj prawie wie
 Autor komentarza: BobbySixKiller
Data: 04-01-2012 13:23:45 
Bardzo mnie ten Huck irytuje. W walce z Povietkinem nie ma za dużych szans i chętnie bym zobaczył jak Rosjanin daje mu lekcję boksu. Obawiam się jednak, że do tej walki może nie dojść. Czemu Wujek Wilfried miałby zrezygnować z jednej ze swoich gwiazd w przypadku porażki jednego z nich?
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 04-01-2012 13:25:28 
Pomysł walki z Huckiem jest idealny dla Adamka. Po pierwsze kasa bys sie napeno zgadzala, walka by sie super sprzedała, to taka wojna Polsko-Niemiecka, szczegolnie w Polsce. Jezeli wziąć stosunek pieniedzy za walke z mała mozliwoscia porazki to wszystko sie zgadza
Ja chętnie bym ja zobaczył
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 04-01-2012 13:26:02 
amatuk "albo rewanz z Kliczka, beznadzieja"-oczywiście ,że rewanż z Kliczko to beznadzieja z punktu widzenia kibica ponieważ w takiej potyczce nie ma cienia szans podobnie zresztą jak cała czołówka HW.Adamek mógłby powalczyć z pozostałymi bokserami pierwszej dwudziestki dało by nam to obraz co on tak naprawdę znaczy w wadze ciężkiej.Obawiam się jednak ,że planują jakąś "okrężną" drogę do któregoś z braci.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 04-01-2012 13:32:39 
Zaznaczam ,że nie jestem jakimś super-ekspertem ale wydaje mi się ,że taki "cepiarz" jak Huck został by zdeklasowany przez Adamka.Dość dobry technicznie Góral spokojnie wypykał by drętwego na nogach i bijącego pojedyncze ciosy Serba.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 04-01-2012 13:39:14 
BobbySixKiller też czuję,że do tej walki może nie dojść.Wymyślą jakąś kontuzję,póżniej będzie tylko odwlekanie a po drodze bicie jakiś cieniaków z Argentyny i czekanie na pozwolenie od braci K. na mega -wypłatę.
 Autor komentarza: BobbySixKiller
Data: 04-01-2012 13:50:40 
KOSTROMA widzę, że się zgadzamy- dokładnie taki scenariusz przewiduję:)
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 04-01-2012 14:12:01 
To może korzystając z okazji niech zawalczą razem!!!

Huck przeszedł do ciężkiej , Adamek szuka rywala klasy B

I wszystko sobie wyjaśnią ;-) a ja (pewnie wielu innych kibiców również by chciało) chętnie zobaczę taką walkę :-)
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 04-01-2012 14:13:31 
@KOSTROMA

Dobrze prawisz
 Autor komentarza: mazda6
Data: 04-01-2012 14:14:39 
Proponuję aby Bokser.org do momentu walki z Povietkinem nie zamieszczało artykułów na temat Hucka.
 Autor komentarza: Bobby1910
Data: 04-01-2012 14:23:00 
Niestety zaczynam przeczuwac że walka Huck Povietkin to tylko akcja promocyjna Hucka i jest już z góry ustalona. Dla tej grupy to normalka, walka Holy- Valujev (ściema taka że aż głowa boli, odebrali Holyemy miejsce w galerii sław), Haye- Valujev (Duży się znudził ludziom, to dali pas pyskatemu). Kiedyś nie doszło do walki Maske Michalczewski, bo zarówno Sauerland jak i Universum nie chciało stracic swoich maszynek do robienia kasy. Nawet RJJ nie chciał robic interesów z niemcami z Universum, bo wiedział jak to może się skończyc, mimo że chyba każdy z nas zdaje sobie sprawę jaka była różnica umiejętności między nim i Tigerem. To samo robi teraz Arum, to samo zrobił Oscar posyłając do walki z Floydem wystraszonego Ortiza. Dlatego uważam że nie zobaczymy walk:
Floyd-Manny (chyba że będzie to ostatnia walka dla obu)
Martinez-Chavez (młodego promują na następce ojca więc poczekają aż Maravilla przejdzie na emeryture)
Ward-Bute (obaj chcieli ze sobą walczyc ale widac że po konsultacji z manago zaczęli opowiadac jakieś bajki)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 04-01-2012 14:33:43 
Bobby1910"Niestety zaczynam przeczuwac że walka Huck Povietkin to tylko akcja promocyjna Hucka"-Obawiam się tego samego.Chodzi chyba o to ,żeby o Hucku zrobiło się głośno.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 04-01-2012 14:34:42 
KASTORAMA, planować to oni sobie mogą, ale realia są takie, że Adamek walki z Włodzimierzem nie dostanie. Musiałby pobić w dobrym stylu Arreol'ę, a to jest praktycznie niemożliwe.

owenn1988:

"Pomysł walki z Huckiem jest idealny dla Adamka. Po pierwsze kasa bys sie napeno zgadzala, walka by sie super sprzedała, to taka wojna Polsko-Niemiecka, szczegolnie w Polsce. Jezeli wziąć stosunek pieniedzy za walke z mała mozliwoscia porazki to wszystko sie zgadza"

Trudno się nie zgodzić.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 04-01-2012 14:45:15 
Wojek ładnie sobie to wymyślił. Walka jaką będzie nie wiadomo, ale coś czuje że jąk Povietkin nie znokaltuje Hucka, to zwaluja go i wygra niemiec(nie takie wały świat widział). Natomiast gdy coś się Huckowi nie powiedzie, zawsze wróci do juniorciezkiej i tam zachowa pas i będzie dalej tak jąk jest. Jąk wygra to od razu będzie start do Kliczko i pieniądze wiele wyższe niż do tej pory.
 Autor komentarza: robak1
Data: 04-01-2012 15:06:34 
Huck z Adamkiem ? To se nestane jak mawiają czesi
Huck przyjedzie do stanów?
Adamek zgodzi się na walke w Niemczech?
Na neutralnym gruncie, czyli w Polsce?
W to tez nie wierzę, chociaż w tym przypadku kasa by sie na pewno zgadzała,to Huck nosa poza swoje podwórko nie wychyli.
No chyba, że wujek obsadę sędziowską załatwi.
Poza tym ani jeden, ani drugi by oprócz kasy nic na tym nie zyskał, a w przypadku porazki, szczególnie Adamka to juz tylko emerytura.
 Autor komentarza: robak1
Data: 04-01-2012 15:10:10 
W bezpośredniej konfrontacji Adamek powinien sobie z Huckiem bez problemu poradzić, ale zawsze istnieje możliwość, że się coś przypadkowo wyłapie. Poza tym Adamek musiał by go ciężko znokautować, żeby nie dac szansy sędziom, a to już nie jest takie pewne.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-01-2012 15:10:56 
Szkoda tego komentowac..Adamek zdeklasowal by tego Serba w cruser jak nic..
 Autor komentarza: Grzelo
Data: 04-01-2012 15:48:00 
Powietkin wypunktuje Hucka jeśli wygra to K2 go rozniosą i zakończy kariere jak Bretyjski zbawca HW
 Autor komentarza: tonka
Data: 04-01-2012 15:49:20 
lukaszenko
W HW też. Szkoda słów. Huck to topór na dobranych kolesi. Czysta taktyka i biznes. Z prawdziwymi pięściarzami Huck może jedynie dostać lekcję boksu, nic więcej.
MAXIMVS
Ja rozumiem, że można nie lubić Adamka, ale cenić go warto. I elementarny obiektywizm podyktowany wyobraźnią mówi jedno: DEKLASACJA na korzyść Polaka. Huck to żąłość. Napieprza na chama na własnym terenie. Jedyne, co miał w CW, to sucha siła, więc nie poddawaj pod wątpliwość, kto tu mówi prawdę, bo naprawdę nie warto.. Pozdrawia!!
 Autor komentarza: tonka
Data: 04-01-2012 15:51:42 
Pozdrawiam!! (miało być)
 Autor komentarza: zbychter
Data: 04-01-2012 16:02:29 
Adamek z Gmitrukiem. ehh marzenie. Własnie to ze nie ma przy Tomku Gmitruka (wg. mnie oczywiscie) zadecydowało o tym ze tak się zaprezentował z kliczką, Mc Bridem (nie mógł go udadzic) i ogólnie to ze jego ciosy są tak naprawde obcierkami. Do tego ta taktyka z kliczką. Jak spojrzeć w przeszłość to własnie Gmitruk wiedział co jest najlepsze dla Adamka a teraz mamy rogera, który jest dobrym trenerem, ale nie wybitnym jak Gmitruk.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2012 16:03:39 
kopernik

"Ciekawy pomysł na walkę Tomka z Huckiem. Tomek niestety miał by więcej do stracenia. Huck powinien zapracować na takie spotkanie."

Dlaczego Huck ma powinien "zapracować" na walkę z Adamkiem???

Huck jest jeszcze mistrzem (niestety ale jest) cruiser! Adamek jest byłym mistrzem, brutalnie obitym w HW przez Wita !!!

Pozycję do negocjacji mają bardzo podobną.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-01-2012 16:07:56 
Co do wypowiedzi wyzej to sie zgodze..Moze Andrzej Gmitruk to tez nie jest trener wybitny ale razem z Tomkiem tworzyli zgrany duet..Mysle ze trener z bokserem rozumieli sie a Gmitruk doskonale czul Adamka i potrafil dopasowac taktyke do walki..By tez nieoceniony w narozniku, chocby pamietna walka z Banksem gdzie Gmitruk walczyl razem z Tomkiem..
A teraz??..Adamek nie byl faworytem spotkania z Vito i to kazdy widzial ale takiej fatalnej postawy nie spodziewal sie nikt..Gdzie sie podziala predkosc, pomysl na walke??..w tej walce we Wroclawiu jak widzialem jedynie bezradnego boksera , ktory za wszelka cene nie chcial sie dac upokorzyc i zawiesc kibicow..dramatyczne ale nie powinno to tak wygladac..wina za to obarczam wlasnie jego trenera i caly sposob prowadzenia jego kariery poprzedzajacy walke z Vitem..
 Autor komentarza: zbychter
Data: 04-01-2012 16:13:06 
Jak dla mnie to jest trenerem wybitnym:
1. Adamek 2x MŚ
2. Wilczewski EBU i 2 świetnie dobrane taktyki
3. Masternak ogromny talent, dobrze trenowany
4. Cała jego grupa, która poskładała by 12KP, po za kilkoma wyjątkami.
5. Ogólnie potrafi wyciąga z zawodników to co najlepsze

Jeżeli Gmitruk przy polskich warunkach nie jest wybitny to kto ja się pytam jest. Łapin to ode mnie dostaje 3 z ogromnym minusem a to 3 tylko za to ze bardzo angazuje się w walki.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-01-2012 16:16:06 
"Jeżeli Gmitruk przy polskich warunkach nie jest wybitny to kto ja się pytam jest. Łapin to ode mnie dostaje 3 z ogromnym minusem a to 3 tylko za to ze bardzo angazuje się w walki."
Jesli bierzemy pod uwage tylko polskie warunki to jak najbardziej jest trenerem wybitnym ale jego bokserzy walcza na arenie miedzy narodowej a tu wybitnymi trenerami jak dla mnie sa : Steward, Berenstein, Roach..
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2012 16:18:35 
lukaszenko - z tą "winą" moim zdaniem mocno przesadziłeś!!

Adamek był świetnym półciężkim i cruiserem i tyle, na Witalija nie miał żadnych argumentów!!! był wręcz idealnym przeciwnikiem dla Witka - (słaby cios, sztywny, atakujący w liniach prostych)...

a boksera 35 letniego będącego kilkanaście lat na ringu nawet Cus DAmato
pracy tułowia nie nauczy.

Sądzę,że żaden trener by nie sprawił żeby Adamek wypadł dużo lepiej.
 Autor komentarza: zbychter
Data: 04-01-2012 16:19:55 
Jak dla mnie Gmitruk jest własnie takim Stweardem. tylko nie ma jeszcze tak nwoczesnych metod treningowych. Mogę z czystm sumieniem powiedziec ze na 100% jest najlepszym trenerem w Europie.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2012 16:21:06 
lukaszenko -"ale takiej fatalnej postawy nie spodziewal sie nikt"

niestety spodziewało się tego wielu!!!
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-01-2012 16:23:37 
StonkaKartoflana
Wedlug mnie nieporozumieniem byly walki z Maddalone i Kevinem..a co do samej walki to jestem realista..nie oczekiwalem cudow ale no 40 letni Vit , ciezki blyszczal na topowych 35 letnim cruserem szybkoscia!!..nie uwazasz tego za dziwne?..po za tym zero planu na walke!!..nic, zero taktyki ..jakies nieporadne ataki..Adamek sie ruszal w ringu jak mucha w smole..ten sam Adamek, ktory obskoczyl Arreole, Granta..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-01-2012 16:25:37 
StonkaKartoflana
Mozliwe ze dalem sie poniesc nieco fali patriotycznego uniesienia ale nadal twierdze ze Adamek mial atuty aby ta walka wygladala inaczej..
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 04-01-2012 16:26:29 
Huck to niezły palant, jego wypowiedzi z ostatnich miesięcy wskazują że ma nierówno pod sufitem, albo jest to bełkot jak w przypadku Tysona Fury albo element marketingowy produktu o nazwie "Capitan Huck". Niemcy mają tendencję i niesamowity talent do tego żeby przygarniać emigrantów pod swoje skrzydła, wspomnę tylko o Szturmie, Dimitrneko, Michalczewskim i wielu innych naturalizowanych Niemcach

nawet z przybłędy z Austrii zwanego Adolfem Hitlerem zrobili sobie Fuhrera

niech redakcja zapyta trenera Gmitruka jak w rzeczywistości wyglądał ten sparing, na pewno go doskonale pamięta, można by zrobić dementi do prasy niemieckiej i ośmieszyć tego osła, dla mnie to pewnie kolejna bujda Hucka
 Autor komentarza: robak1
Data: 04-01-2012 16:29:51 
Gmitruk znał Tomka jak mało kto. Niejednokrotnie słyszeliśmy jak w narożniku studził go, mówił poczekaj niech się zmęczy, jeszcze jest groźny. Znał wszystkie jego zalety i słabości. Z nim w narożniku Adamek na pewno nie dał by się punktować Witowi, wyczekał by i ruszył w późniejszych rundach by go znokautować.
Panowie bez jaj co by tu Gmitruk zmienił?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2012 16:37:20 
lukaszenko - "nie oczekiwalem cudow ale no 40 letni Vit , ciezki blyszczal na topowych 35 letnim cruserem szybkoscia!!.nie uwazasz tego za dziwne?"

Absolutnie nie uważam tego za dziwne!!! przed walką pisałem że Adamek nie będzie szybszy od Witalija!
Zawsze uważałem że "super szybkość" Adamka jest mocno przereklamowana!!
Adamek zawsze był "tylko" dość szybki do bokserów "błyskawic" jak Roy Jones czy nawet Haye to mu zawsze było daleko.

Gdyby był naprawdę bardzo szybki to

- nie kopałby się jak konie z Briggsem! tylko go "obskoczył"
- z Arreolą by tyle nie oberwał
- Dawson wyglądał na sporo szybszego
- Estrada dorównywał mu szybkością
- Adamkowi nie starczyło szybkości aby "elegancko obskoczyć" potwornie statycznego, powolnego Granta.


- Dodam jeszcze, że mit o tym że Witali to powolny siermiężny wielkolud powinien upaść już bardzo dawno!
 Autor komentarza: coolpix
Data: 04-01-2012 16:39:51 
Stonka ładnie podsumowane.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 04-01-2012 16:43:45 
Autor komentarza: kopernik Data: 04-01-2012 13:20:11
"Ciekawy pomysł na walkę Tomka z Huckiem. Tomek niestety miał by więcej do stracenia. Huck powinien zapracować na takie spotkanie. Może Huck z Arreolą?"


Tomek walczacy z Maddalone mial tez duzo do stracenia , przeciez przed tym pojedynkiem stal tez wysoko w rankingach. Kevinem podobna sytuacja , a pomimo tego walczyl z tymi dwoma bumami. Dlaczego wiec w walce z Huckiem mial by wiecej do stracenia????
 Autor komentarza: robak1
Data: 04-01-2012 16:47:46 
Odczepcie sie wreszcie od tego Adamka !!!!
Powinniśmy całować jego stopy i ziemię po której kroczy bo drugi taki i za 200 lat się nie narodzi. Ten mały człowiek dla was urósł, żeby przynosić wam radość i chwałę polskiej ziemi swoimi zwycięstwami w dywizji do której natura go nie stworzyła.
Mieliśmy już jednego wybitnego pięściarza któremu niestety się nie udało, teraz mamy takiego który się nigdy nie podda, a jeśli trzeba odda zdrowie i oby nie życie w ringu żeby polskiego kibica zadowolić.
SZACUNEK, SZACUNEK i jeszcze raz SZACUNEK dla tego pana.
Kochajmy go jak brata i módlmy się za niego.
Pozdrawiam wszystkich tak samo myślących
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 04-01-2012 17:11:59 
Hi hi hi...to ten farbowany niemiaszek wlal naszemu Tomaszkowi na sparingu.Oj jak bardzo to musialo zabolec cheerleaderki Gorala...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 04-01-2012 18:00:17 
Adrewsky
Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. Podnieś raz klapki z oczu i porównaj Gorola CW i Hucka CW.
 Autor komentarza: JokeR
Data: 04-01-2012 18:02:29 
@Deter "To dlaczego sam Adamek nie chciał?"
Przede wszystkim dlatego, że cruiser była dla Adamka tylko przystankiem w drodze do HW.
A poza tym Tomasz walczył w USA gdzie Huck raczej nie odważyłby się pojechac i walczyc. TAkie jets moje zdanie.
 Autor komentarza: Warren
Data: 04-01-2012 18:43:22 
Huck to zwykła gnida, która dopóki nie dostanie porządnego wpierdzielu nie zamknie się. Codziennie nowa wypowiedź Hukicia, kogo nie znokautował/uje. Dla mnie jest po prostu śmieszny, zarówno w CW jak i HW z Tomaszem Adamkiem większych szans nie miał i nie ma. Oby Povietkin sprowadził go na ziemię.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 04-01-2012 18:48:43 
StonkaKartoflana:

"Sądzę,że żaden trener by nie sprawił żeby Adamek wypadł dużo lepiej."

Zgadzam się. Prawda jest taka, że tylko w walce z Gołotą Adamek wyglądał rokująco. Potem było już tylko gorzej. Wymęczone zwycięstwa z dużą dawką szczęścia. Nie jest tak, że Adamek zaliczył wpadkę przy Witoldzie. W tej walce objawiła się po prostu jego realna wartość, jako boksera wagi ciężkiej.

Co do trenerów, to dziwią mnie stwierdzenia w stylu: "najlepszy trener na świecie". W rzeczywistości jest to nie do ustalenia. Większość zbierających laury trenerów, to po prostu ci, którzy mieli szczęście do zawodników.
 Autor komentarza: Warren
Data: 04-01-2012 19:00:45 
beniaminGT
W walce z Gołotą wyglądał rokująco, ale jaki to był Gołota... Kariera Adamka w HW to taka sinusoida - walka z Estradą - ewidentnie Tomaszowi Jason nie leżał, wymęczone zwycięstwo i zbyt duży bagaż kilogramów Adamka w tej walce; walka z Arreolą - najlepsza walka Adamka w HW, ładne zwycięstwo i dobry techniczny boks i patrząc po twarzy Arreoli to można było pomyśleć, że i z tym ciosem nie jest tak najgorzej i rzeczywiście, jeśli Tomasz walczy z gościem o podobnym wzroście sprawa tej t.zw. 'waty' nie wygląda tak źle jak w walkach z gośćmi typu Granta, czy McBride'a - do takich kolosów w wykonaniu Adamka dochodzą nieliczne proste(najczęściej lewe) i sierpowe obcierki. Walka z Grantem ogólnie przeciętna i dała odpowiedź, że Adamek jest naturalnie na HW słaby i każda walka z większym od siebie jest ciężką przeprawą, potem dwa kotlety - Madallone i McBride. Co było z Kliczko wiadomo. Ogólnie rzecz biorąc bardzo lubię Adamka i widzę go w HW, ale w walkach z zawodnikami o podobnym wzroście do niego, bo łeb ma twardy, jest dosyć szybki i ma technikę, ale walki z 2-metrowcami - nie, z racji tego, że Tomasz jest naturalnie o wiele słabszy fizycznie, nie tylko chodzi tu o zasięg rąk. Przy dobrym prowadzeniu i odwadze możemy zobaczyć kilka fajnych walk, jak choćby pojedynek z Povietkinem, Solisem(bardzo mało prawdopodobne), Chisorą, Chambersem czy rewanż z Arreolą.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 04-01-2012 19:45:24 
Gołota, jaki był każdy widział, ale Adamek w tej walce był stosunkowo szybki, agresywny, a nawet mocno bijący. W końcu znokautował Andrzeja, dość odpornego gościa, a po jego ciosach głowa rywala odskakiwała. Było to rokujące, bo to była pierwsza walka Adamka w wadze ciężkiej. Natomiast później, było już tylko gorzej ( z przebłyskiem na Arreol'i, ale nie oślepiającym ). Dodatkowe kilogramy odebrały i szybkość, i siłę, i kondycję. A nawet agresja gdzieś wyparowała. Adamek zmienił się w zająca, który ogranicza się do dowożenia wyników.

Co do sugestji, że możemy zobaczyć kilka fajnych walk z Adamkiem, to zgodzę się z tym jedynie w przypadku, jeśli będą to walki przegrane. Zwycięski Adamek w wadze ciężkiej, to jałowe widowisko, gdzie kot bezskutecznie próbuje złapać myszkę. Nie wiem, jak inni, ale ja, jako dziecko zawsze kibicowałem kotu.
 Autor komentarza: Warren
Data: 04-01-2012 20:24:08 
beniaminGT
Chyba mi nie powiesz, że w walce Arreola - Adamek brakowało emocji i ciosów, owszem Adamek w HW walczy bezpiecznie, ale to jest uwarunkowane jego fizycznością, niestety na HW bardzo słabą. Kolejna kwestia to nieszczęsny i tak często przytaczany Roger - nieodpowiedni człowiek na nieodpowiednim miejscu. Może nie jestem odpowiednią osobą by to mówić, ale nie mówię tego tylko ja, mówi o tym już wielu ludzi, Bloodworth nie poprawił Adamka tak jak się to mówiło, bo Adamka się poprawić nie dało, ale można było wykorzystać jego atuty, a tego nie zrobiono odpowiednio. Jego atuty wykorzystano w walce z Arreolą, potem z każdą walką i dalszą współpracą z Rogerem czar pryskał, Adamek tracił największe atuty, stopniowo zanikało używanie lewego prostego, sierpy z obszernych stały się krótkimi obcierkami, którymi nie może skrzywdzić takich kolosów jak choćby Grant, nie mowa o braciach Kliczko czy nawet Heleniusie. A teraz zamiast skupić się na szybkości słyszymy o kolejnym 'wspaniałym' pomyśle Rogera - Adamek przytyje i będzie bił mocniej - no po prostu kompletny brak profesjonalizmu. Jeśli Tomasz Adamek chce być nr. 3 w wadze ciężkiej i być tym zaraz za Kliczkami musi zmienić trenera i walczyć z dobrymi rywalami, i tego Mu z całego serca życzę, bo jest to mój ulubiony bokser i życzę mu jak najlepiej, oby dał nam jeszcze kilka tych zarwanych nocy i radości.
 Autor komentarza: JeamBeam
Data: 04-01-2012 20:32:19 
Ehh ten obrazek pod tytulem. Chcialbym zeby takie obrazki moglby byc pod nastepnymi newsami o Adamku...

tylko problem polega na tym, ze niestety, niestety, prawdopodobnie Adamek nie zmieni najwazniejszej rzeczy. Tzn trenera, albo raczej trenerzyne. Inny lepszy, ale stary dobry Gmitruk tez nie bylby zly. Gmitruk posiadal jedna wazna ceche, ktorej nie ma Roger: zdrowego rozsądku i troche sprowadzania na ziebie bujajacego w oblokach Tomka.
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 04-01-2012 21:13:47 
Nie chcę umniejszać zwycięstwa Adamka nad Arreolą ale myślę że Tomek wypadł na tle Arreoli tak dobrze dlatego że Amerykanin jak wiadomo ma braki techniczne, nie jest taktykiem, nie ma pracy nóg i ma dziurawą obronę, ale nie zmienia to faktu iż jest groźnym pięściarzem.
Adamek górował nad nim w każdym aspekcie bokserskiego rzemiosła (oprócz siły ciosu).
Myślę że jeżeli Adamek spotkałby się (przed walką z Vitalijem) z szybkim pięściarzem (np. Chambers, Povietkin lub ktoś o podobnej szybkości) czar Adamka pękłby już wcześniej, ale nie twierdzę też że by przegrał. Bardzo jestem ciekaw jak wyglądałaby konfrontacja Adamka z Kevinem Johnsonem...
Jak dla mnie Adamek jest bez apelacyjnie najlepszym Polskim CW ale najlepszym Polskim ciężkim jak dla mnie jest Andrzej Gołota.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-01-2012 21:26:43 
Adamek w HW to jest żenada , najmocniej walczący bokser z szeroko pojętej czołówki , co do mitycznego zwycięstwa nad Areeola to pokazcie mi z kim solidnym w karierze wygrał Chris, to tylko marketingowy wymysł USA na beznadzieje w ich HW , z masa kibiców dlatego puszczają go w tv i jest wysoko w rankingach , typowo bokserskich umiejętności za wiele nie ma taka jest prawda , najważniejsze jest jednak ze Giral w odróżnieniu od Hucka najpierw zunifikoeal cruiser i dopiero pózniej poszedł wymiatac w HW .... He he
 Autor komentarza: Warren
Data: 04-01-2012 21:32:16 
milan1899
Owszem, Arreola nie pokonał nikogo klasowego, ale ma solidnych gości na rozkładzie, Chazz Whitterspoom, Travis Walker... To nie są takie całkiem bumy, tylko nieźli bokserzy. A w USA kochają go za styl, bo umiejętności wielkich nie ma.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-01-2012 21:44:12 
Areeola ma mocny łeb i to wszystko cała reszta na maksa przeciętna , ciosy bite za dupy zero obrony , technicznie bardzo ograniczone kombinacje , największy atut to tak jak piszesz styl za który kochają go meksykance i finansują jego gale i stad tylko jego pozycja w rankingach , a to ze prawdopodobnie drugi raz wyjdzie do kliczkow nie pokonując przed tym nikogo z czołówki to już mistrzostwo swiata jego marketingowej części teamu
 Autor komentarza: Warren
Data: 04-01-2012 21:48:46 
milan
Oczywiście, wyjdzie do Władimira i będą jakieś tam nadzieje, że go ustrzeli, ale nie ustrzeli, bo też czym i jak? Arreola nokautuje kumulacją, a Władimirowi to nie jest po prostu w stanie zarzucić takiej ilości ciosów jak choćby Aguilerze, trafi go może kilka razy. Ale dla mnie z zawdonikami niesprawdzonymi typu Boytsov, Dimitrienko(mięczak) czy choćby nawet Helenius ma szanse i Arreola mieści się wg mnie w TOP10 HW, choćby ze względu na tą nieustępliwość.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-01-2012 21:54:43 
Warren pewnie masz racje ze mieści sie w 10 HW ale to tylko świadczy o miejscu w którym obecnie jest HW bo czy Wlad w latach 90 tych miałby 4 pasy ??? Ale to temat na dłuższa dyskusje a u mnie właśnie trening skończony j pora spać :) pozdro
 Autor komentarza: nik
Data: 04-01-2012 23:04:28 
''Autor komentarza: milan1899
Data: 04-01-2012 21:26:43
Adamek w HW to jest żenada''

no bo dla ciebie pewnie co drugi zawodnik to bum to sie nie dziwie, czyli wiekszosc zawodnikow to zenada, wlacznie z toba
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 04-01-2012 23:15:51 
nik

Ostatniego jego występu inaczej nazwać nie można:)
 Autor komentarza: kopernik
Data: 04-01-2012 23:34:17 
Adamek w poprzedniej kategorii także był mistrzem. W ciężkiej ma na karku już kilka dobrych walk i mieści się w rankingu. Huck przechodząc do kategorii wyżej po pierwsze jest bez pasów, po drugie jego dorobek w ciężkiej jest żaden. Huck wygrywając z Adamkiem teoretycznie wskakuje na jego pozycję, w odwrotnej sytuacji czyli wygranej Adamka - nic to nie zmienia. Dlatego uważam, że Tomek w tej potyczce miał by więcej do stracenia.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.