OPÓŹNIA SIĘ POWRÓT GOŁOTY

- Na razie moje plany troszeczkę się rozmyły - przyznaje Andrzej Gołota (41-8-1, 33 KO) w rozmowie z Arturem Gacem. - Po prostu kilka spraw nałożyło się na siebie i z tego powodu powrót na ring trochę się skomplikował.

Pięściarz, który krzyżował rękawice z największymi gigantami wagi ciężkiej, przyznaje, że nie rozpoczął jeszcze sparingów. Na sali treningowej uczestniczy tylko w lekkich zajęciach. Mimo to, może pochwalić się sylwetką. - Ważę około 110 kilogramów, ale jak ma być inaczej, skoro żona wygania mnie na treningi. A mówiąc poważnie, nie chce, żebym wracał na ring - zdradza 43-letni Gołota.

Według relacji boksera kolejne informacje będą znane na początku przyszłego roku. Rozczarowanych kibiców "Andrew" uspokaja: - Myśli o boksowaniu nie porzuciłem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: ByczkoTryczko
Data: 21-12-2011 19:12:22 
Długo czekałem na tę wiadomość, w ogóle jakąkolwiek.
Cieszę się, że dalej myśli o boksowaniu. Życzę Ci Andrzejku kochany sukcesów, wygranych, zakończ karierę wygrywając bo przegrywając z tym Adamkiem bez serca to aż smutek. Cham pobił legendę boksu. To tak jakbym pobił swojego trenera, który mnie uczył 20 lat boksu i nagle się zestarzał i ja bym go pobił a potem był dumny z tego, że uczeń przebił mistrza, jakie ma to znaczenie skoro pobiłem dziadka i swojego mentora?
Adamek zachował się podobnie, pobił słabego już Andrzeja legendę, idola wielu polaków i najlepszego pięściarza Polski. Panie Andrzeju, może Pan śmiało zakończyć karierę, nikt nie będzie miał tego Panu za złe. Zostawił Pan w głowach kibiców niezapomniane walki i emocje. Jeśli wróci Pan na ring, też nic się nie stanie! Zawsze będziemy z Panem, Panie Andrzeju.
 Autor komentarza: oscardelaroger
Data: 21-12-2011 19:16:44 
tak tak swieta racja ByczkoTryczko !
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 21-12-2011 19:21:57 
Andrzej, lej jakiegoś dziadka i kończ karierę oficjalnie! Nikt nie ma do Ciebie pretensji!

Jesteś wielki mistrzu!
 Autor komentarza: amatuk
Data: 21-12-2011 19:25:20 
''Autor komentarza: ByczkoTryczko
Data: 21-12-2011 19:12:22
Długo czekałem na tę wiadomość, w ogóle jakąkolwiek.
Cieszę się, że dalej myśli o boksowaniu. Życzę Ci Andrzejku kochany sukcesów, wygranych, zakończ karierę wygrywając bo przegrywając z tym Adamkiem bez serca to aż smutek. Cham pobił legendę boksu. To tak jakbym pobił swojego trenera, który mnie uczył 20 lat boksu i nagle się zestarzał i ja bym go pobił a potem był dumny z tego, że uczeń przebił mistrza, jakie ma to znaczenie skoro pobiłem dziadka i swojego mentora?
Adamek zachował się podobnie, pobił słabego już Andrzeja legendę, idola wielu polaków i najlepszego pięściarza Polski. Panie Andrzeju, może Pan śmiało zakończyć karierę, nikt nie będzie miał tego Panu za złe. Zostawił Pan w głowach kibiców niezapomniane walki i emocje. Jeśli wróci Pan na ring, też nic się nie stanie! Zawsze będziemy z Panem, Panie Andrzeju. ''

Gdyby Adamek nie pobil tej niespelnionej legendy a momentami tragicznej to by go pobil ktos inny, tyle ze z Adamkiem dostal ostatnia duza wyplate bo wiekszej juz nie dostanie; i chamstwo nic nie ma tu do rzeczy.
 Autor komentarza: endriu
Data: 21-12-2011 19:25:53 
Niech skopie jeszcze tyłek Adamkowi
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 21-12-2011 19:28:09 
lukaszamator
Nie mow ze nikt bo sie wielu znajdzie, mam szacun do Andrzeja bo za bajtla sie w nocy czasem wstało i mozna powiedziec zaraził całe pokolenie boksem. Lecz obiektywnie patrząc przyniosl wiecej wstydu niz chwały i gdyby nie Don King nie dostał by tylu szans. Trafił akurat na takie czasy, że potrzebowano jakiegos idola ktory sie wyrwal z kraju za granice i odnosi sukces.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 21-12-2011 19:29:29 
''Autor komentarza: endriu
Data: 21-12-2011 19:25:53
Niech skopie jeszcze tyłek Adamkowi ''

chyba nie mowisz tego powaznie?
 Autor komentarza: ByczkoTryczko
Data: 21-12-2011 19:31:38 
"amatuk"
Jakbyś zobaczył Jana Pawła II na ulicy to byś mu dał w pysk żeby pokazać że jesteś lepszym polakiem? od wielkich ludzi którzy zasługują na chwałę powinno się trzymać z daleka. Nikomu nie musiał Adamek nic udowadniać. Andrzej kocha boks, nie wyszedł po wypłatę, chciał pokazać, że jest lepszy. Adamek również jest dobrym bokserem, nie zaprzeczę, ale brakuje mu do Gołoty osobowości którą Pan Andrzej miał. Charakteru. Zresztą, nie będę się już więcej wypowiadał, każdy ma swoje zdanie.
Obydwaj bokserzy są dobrzy, jednak Adamek jest zwykłym sportowcem natomiast Andrzej człowiekiem z pasją który kocha boks. Życzę mu jak najlepiej.
 Autor komentarza: Mats
Data: 21-12-2011 19:31:46 
Ludzie, czy to wina Adamka, że Gołota chciał dostać w łeb za niezła sume ? Nikt Gołoty do tej walki nie zmuszał.
 Autor komentarza: GaD1
Data: 21-12-2011 19:43:05 
Nikt Gołoty nie zmuszał do podpisywania kontraktu na walkę,a tym bardziej nikt go nie zmuszał do nietrenowania przed walką.
 Autor komentarza: Tim
Data: 21-12-2011 19:50:34 
Od zawsze na zawsze wieczna pogarda dla tego gangstera i pośmiewiska Polski i Polaków.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 21-12-2011 19:52:34 
''Autor komentarza: ByczkoTryczko
Data: 21-12-2011 19:31:38
"amatuk"
Jakbyś zobaczył Jana Pawła II na ulicy to byś mu dał w pysk żeby pokazać że jesteś lepszym polakiem? od wielkich ludzi którzy zasługują na chwałę powinno się trzymać z daleka. Nikomu nie musiał Adamek nic udowadniać. Andrzej kocha boks, nie wyszedł po wypłatę, chciał pokazać, że jest lepszy. Adamek również jest dobrym bokserem, nie zaprzeczę, ale brakuje mu do Gołoty osobowości którą Pan Andrzej miał. Charakteru. Zresztą, nie będę się już więcej wypowiadał, każdy ma swoje zdanie.
Obydwaj bokserzy są dobrzy, jednak Adamek jest zwykłym sportowcem natomiast Andrzej człowiekiem z pasją który kocha boks. Życzę mu jak najlepiej. ''

Smieszny jestes, JPII to nie jest najlpszy przyklad, zalosny wrecz,
Andrew to nie jest jakis autorytet moralny i po co ktos by chcial dac papiezowi w pysk? A niby Adamek chcial byc lepszym Polakiem cz co?
Golota wielki czlowiek? Ze co? On nawet bokserem wielkim nie jest bo co mowic o tych co zdobyli pas?
Ostatnie zdanie to juz porazka.
 Autor komentarza: rik
Data: 21-12-2011 20:13:55 
o wiele więcej emocji dostarcz mi oglądanie z odtworzenia walk gołoty z riddickiem ,niż jakikolwiek pojedynek adamka live,dla mnie to zupełnie inna klasa...
 Autor komentarza: GaD1
Data: 21-12-2011 20:15:19 
A po co ktoś miałby bić JPII czy Andrzejka na ulicy?Co to ma do bycia lepszym Polakiem?Gadka ku..a jakby Gołote wszyscy dookoła oszukali i jeszcze nie zapłacili za odjebanie maniany i wydymanie na kase milionów Polaków,bo jak Andrzejek coś trenował przed tą walką to narty i rowerek stacjonarny.
 Autor komentarza: kabaty
Data: 21-12-2011 20:42:16 
Poruszane tutaj tematy mnie po prostu rozbrajają...co ma ś.p JP II do boksu? dajcie spokój panowie.

Wracając do tematu jedziecie po Adamku,że pobił Gołote...to jest boks i biznes,a nie przyjacielskie spotkania przy piwku.Wiadomo Endrju dużo bardziej elektryzował i walczył z lepszymi niż Adamek,ale to Tomek był 2 razy mistrzem świata i nie rozumiem do cholery ostrej napinki w stronę Górala.Sam nie jestem jakimś jego fanem,ale to jest Polak i powinniśmy mu kibicować,albo przynajmniej zachować spokój w komentarzach.Nikt już nie pamięta dobrych walk Tomka w pół i junior ciężkiej?
 Autor komentarza: bezols
Data: 21-12-2011 20:54:17 
amatuk n nawet bokserem wielkim nie jest bo co mowic o tych co zdobyli pas? wałujew ruiz włodarczyk oni mieli pasy i co o nich powiesz wielcy bokserzy bo mieli szczescie zdobywając go adamek kilka lat temu mógł spokojnie pokonac wszystkich mistrzów w ciezkiej oprócz wladimira i miec 3 pasy co z tych pasów jak walczo onie bokserzy ktorzy na to nie zaslugujo
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 21-12-2011 21:23:51 
Czytaja wasze komentarze przypomniało mi sie takie zdanie"pod koniec lat 90-tych tylko trzy osoby(z Polski) w USA były znane Wałesa, Papierz, Gołota" :)

O Gołocie mozna duzo pisac dobrego, tyle samo złego ale fakt jest jeden że zaden polski bokser nie wzbudzal i chyba nie bedzie wzbudzał takich emocji jak Andrzej Gołota
 Autor komentarza: ArtekG1
Data: 21-12-2011 21:24:57 
Gołota może i jest przeceniany ale jest osobowością w przeciwieństwie do Portfela.

Nikt nie da tych emocji co Goły, to były inne czasy, inna era. Nie zrozumie tego ten, kto ma obecnie 100 kanałów sportowych, youtuba i inne downolady w zasięgu ręki. Wtedy tym się żyło, nie można było inaczej.

I zgodzę się, że większe emocje budzą po raz setny odtwarzane walki Pana Andrzeja niż obecne widowiska PPV..
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 21-12-2011 21:31:48 
Nic o Floydzie? Na 90 dni do paki idzie.
 Autor komentarza: derbinator
Data: 21-12-2011 22:07:33 
lukaszamator
nie załamuj mnie.. link!
 Autor komentarza: derbinator
Data: 21-12-2011 22:09:05 
co do Waszych komentarzy. nie pamiętacie już, że Gołotę na pas przekręcili?! tak właśnie będzie z dzisiejszymi wałkami za 10 lat. wypaczają one historię.

Andrzej był mistrzem.
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 21-12-2011 22:11:51 
Po angielsku: http://www.eastsideboxing.com/news.php?p=30176&more=1
 Autor komentarza: Miro
Data: 21-12-2011 22:12:28 
Gołota nie ma kasy na sparingpartnerów ? Gołota kocha boks ? Sam powiedział że właściwie to on nie lubi boksu. Boks to jest dla Gołoty sposób na zarabianie pieniędzy. Wszyscy wspominają 2 walki z Bowe w 96 roku. Gołota osiągnął apogeum formy fizycznej w wieku 28 lat. Wcześniej i później był tylko gorszy. Lewis pokazał mu jaka przepaść fizyczna i psychiczna dzieli go od prawdziwego mistrzostwa. Potem Grant Tyson Brewster . Andrzej Gołota niestety ale nie miał papierów na mistrza. Gorzej wyszkolony od niego Ruiz mistrzem świata był. Wykorzystał swoją szansę gołota niestety nie i to jest jego bolączka. Będzie się czuł do końca życia nie spełnionym bokserem. Kiedyś Darek Michalczewski powiedział iż Andrzej najważniejsze walki w życiu przegrał a jeśli tak to właściwie nic nie wygrał. Dobrze że chociaż finansowo dobrze wyszedł na tych walkach. Bo inaczej to tylko z kacem by się budził. A wracając do walki Gołota Adamek. Dlaczego Gołota i jego trener okłamywali kibiców wciskając ciemnotę iż Gołota jest w świetnej formie fizycznej i psychicznej ? A wyszedł z nadwagą wolny wręcz beznadziejny . Przegrana z małym lekkim Adamkiem to było upokorzenie dla Gołoty. Bo zlał go bokser wywodzący się z kat półciężkiej i junior ciężkiej który pierwszą walkę toczył w nowej dla siebie kat ciężkiej.
 Autor komentarza: speed
Data: 21-12-2011 22:19:22 
3 miechy dla Floyda no ladnie !
 Autor komentarza: speed
Data: 21-12-2011 22:21:38 
'...Mistrz świata w pięciu kategoriach wagowych Floyd Mayweather Jr (42-0, 26 KO) został skazany na 90 dni więzienia, 2,5 tysiąca dolarów grzywny oraz 100 godzin prac społecznych za użycie przemocy fizycznej wobec matki swoich dzieci Joice Harris. Pięściarz ma stawić się do zakładu karnego 6 stycznia...'
 Autor komentarza: derbinator
Data: 21-12-2011 22:22:57 
nie zasnę dzisiaj.. ale przynajmniej s*ka nie dostanie żadnego odszkodowania na które pewnie liczyła!

chociaż alimenty jakie płaci jej Floyd też nie są małe..
 Autor komentarza: Faraon
Data: 21-12-2011 22:56:22 
Autor komentarza: owenn1988
Data: 21-12-2011 21:23:51
Czytaja wasze komentarze przypomniało mi sie takie zdanie"pod koniec lat 90-tych tylko trzy osoby(z Polski) w USA były znane Wałesa, Papierz, Gołota" :)

O Gołocie mozna duzo pisac dobrego, tyle samo złego ale fakt jest jeden że zaden polski bokser nie wzbudzal i chyba nie bedzie wzbudzał takich emocji jak Andrzej Gołota


Cały komentarz uzasadniony i w 100% rasja!
Osobiscie nic do Adamka niemam ale może pomarzyć o tej 3 żeby tam się zmieścic a Małysz przebija Górala w każdym aspekcie sportowym i popularnym członkiem naszej sportowej areny.
Zesrać z nerwów się chce jak ktoś pisze czasami takie brednie i głupoty w stylu gey,świnia itd!
To niech te osoby wprost powiedzą że Haye,śolis itp to zesrałby się sam w majty jak niemowle.

Panowie jacy by niebyli ale to sportowcy a my możemy im jedynie skarpetki prać jak na to pozwolą?!
POZDRAWIAM i DOBRANOC!!!!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 21-12-2011 22:59:14 
Jeszcze jedno!
Miomo że jestem niewierzący to z tym PAPIERZEM cios poniżej pasa!
D.O.B.R.A.N.O.C
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 21-12-2011 23:37:03 
jeszcze jeden wpierdol hańbiącemu białoczerwoną flagę kryminaliście by sie przydał i tyle. Nigdy nie zapomne jak zdradził swoich kibiców. myslicie ze to malo kasy dla Polonii kupic bilet na walke????? na walke z Tysonem, by zdrajca uciekł, na walke z Brewsterem by wstyd Polakom przyniósł.Na Granta by znów utwierdzal stereotypy o przegranym Polaku Niech łowi ryby i nie wazy sie zakładać białoczeronego swetra nawer
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 21-12-2011 23:37:47 
nawet
 Autor komentarza: radekosa
Data: 21-12-2011 23:39:07 
Andrzej jako bokser i tak już upadłeś ? Daj se już spokój po co masz upadać jeszcze głębiej a w dodatku swoich fanów oszukiwać...przecież kurwa mimo takiej klęski w wadze ciężkiej i tak już do huja nic nie zdziałasz...Andrzej twój problem był taki że w swoim prime trafiałeś na prawdziwych herosów wagi ciężkiej przykre ale prawdziwe wiem że jak byś miał przed sobą takich zawodników jak teraz to pewnie byś ich rozpierdalał jednym pierdolnięciem kto wie może nawet by ci jedli z ręki Kliczko pewnie by ci wolał oddać swój pasek niż się z tobą naparzać ale cóż starość nie radość a ty Andrzej jesteś już stary a więc na co ci do huja to jeszcze potrzebne
 Autor komentarza: jack75
Data: 22-12-2011 02:09:38 
Niech zawalczy ostatnią walkę też z legendą Holim pewnie było by ciekawie dwaj weterani boksu.
 Autor komentarza: Virtuti
Data: 22-12-2011 07:27:07 
TAK ZOBACZYŁ BYM JEGO WALKĘ Z E.H. TO BY BYŁO WARTE NAWET PPV;]
 Autor komentarza: KubaRozpruwacz
Data: 22-12-2011 10:37:14 
Holy to nie inwalida, wiec taka walka nie mialaby sensu, szybko by sie zakonczyla. Panowie, o czym my wogole mowimy, przeciez nawet Najman by z nim wygral przez KO w pierwszej rundzie. Golota to cykor i nic sie nie zmienilo...
 Autor komentarza: jack75
Data: 22-12-2011 11:21:53 
KubaRozpruwacz

masz rację ale trzeba takiego ciężkiego KO na Gołocie żeby zrozumiał że jego czas już się dawno skończył ośmieszył go Adamek i zakończył jego kariere bo pokonał go półciężki.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 22-12-2011 23:07:01 
Precyzujac kwestie, Adamek obil Golote, ktory myslal, ze trafil na leszcza. Zreszta niewielu tak naprawde stawialo na "lekkiego" Gorala. Jesli ktos wini Adamka, ze pokonal Golote to naprawde powinien sie ogarnac hehe. Summa summarum dobrze, ze Andrew nie czmyhnal z ringu - to tak apropos gloryfikacji pod niebiosa Andrzeja. A co do powrotu, niech Goly trenuje i wraca i pokaze na co go stac.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.