GOŁOWKIN ZDEMOLOWAŁ SIMONA

Walka Giennadija Gołowkina (22-0, 19 KO) z Lajuanem Simonem (23-4-2, 12 KO) w Dusseldorfie  trwała niespełna 140 sekund. Kazach po raz kolejny pokazał, że jest niesamowicie groźnym puncherem. Najpierw trzykrotnie skontrował prawym prostym nad lewą ręką Simona, by zakończyć walkę precyzyjnym lewym sierpowym. Simon został wyliczony przez sędziego. Gołowkin obronił tytuł WBA 'World' wagi średniej i zdobył wakujący tytuł IBO.

Zapowiadana na przyszły rok walka Gołowkina z mistrzem WBA 'Super', Felixem Sturmem (36-2-2, 15 KO) będzie dla Niemca niezwykle trudna. Gołowkin jest już teraz zawodnikiem klasy światowej. Polskim kibicom najwięcej emocji dałaby jednak konfrontacja Kazacha z mistrzem EBU, Grzegorzem Proksą (26-0, 19 KO). Starcie to miałoby wielki potencjał.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 21:56:39 
Jakby była walka Wach vs Klitschko to walka na undercard jak znalazł.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 09-12-2011 21:58:11 
PRZYPOMINAM JUTRO 31 TURNIEJ O ZŁOTA RĘKAWICE WISŁY WŚRÓD GOŚCI SZPILA,KOŁODZIEJ,WAWRZYK DIABLO,JERZY KULEJ I GOŚĆ HONOROWY FUNDATOR GŁÓWNEJ NAGRODY MARIUSZ WACH.
 Autor komentarza: Maynard
Data: 09-12-2011 22:04:38 
Gołowkin specjalnie się nie namęczył, więc może chociaż szybko wróci na ring.

K2 mogliby mu wreszcie tego N'Djikama dać, bo ta walka już od 2 lat chyba jest zapowiadana, a Francuz jest dość ciekawym, technicznym bokserem.

Proksa niech lepiej najpierw ze 2 razy ten swój pas obroni, bo musi nieco doświadczenia na tym poziomie nabrać. Zresztą, póki co nie zapowiada się, żeby miał walczyć w ciągu najbliższych 3-4 miesięcy.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 22:06:54 
Szansę Grześka z Boratem oceniam 50/50.Byłaby napewno ciekawa i elektryzująca walka.
 Autor komentarza: ThaiBox
Data: 09-12-2011 22:27:00 
Proksa , by wygral przez KO !; D
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 09-12-2011 22:45:12 
Golovkin to jeden z lepszych i wszechstronniejszych bokserow tej wagi, sprawdzony na ringach i amatorskich i zawodowych, mysle iz dla Grzeska nadzisiaj byla by to zbyt wysoka polka. Golovkin to nie beztalencie Sylvester, to swietny, myslacy piesciarz, szybki z dobra oborona, silnym uderzeniem, bardzo wszechstronny i inteligentny. Zastanawia mnie ten optymizm dotyczacy bardzo sympatycznego ale malo sprawdzonego Proksy. Jak na dzisiaj to Polak nie pokonal zadnego czolowego zawodnika tej wagi, mysle iz Kazach ma spore szanse zdominowac ta wage, zas czy Grzegorz wygralby z Martinezem, watpie.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 22:50:55 
Grzywa

Barrker urwał mu kilka rund.Pokazał,że Martineza spokojnie można pokonać konsekwentnym realizowaniem taktycznych założeń,ale odkrył się i dostał KO.Proksa to kilka klas wyżej od Barrkera,a mówienie,że Grzesiek nie pokonał nikogo z czołówki jest krzywdzące i takie typowo polskie umniejszenie Polakowi efektownego zwycięstwa nad wyżej notowanym rywalem,na jego terenie.Sylvester przed walką z Proksą stracił tytuł,ale wciąż w rankingach był bardzo wysoko.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2011 22:55:12 
Gołowkin też przetestowany jeszcze nie jest, niema w rekordzie żadnego twardego rywala, ciekaw jestem jego walki z rywalem który nie położy się spać po 1 bombie.
Myślę że powinien iść teraz na Sturma, Kazach ma WBA Regular, Felix WBA Super Champion i taka walka byłaby świetna. Gołowkin u mnie byłby faworytem bo Sturm to już równia pochyła od walki z Gevorem
 Autor komentarza: Hugo
Data: 09-12-2011 22:58:49 
Pisałem dzisiaj, że to będzie łatwy oklep, ale mimo wszystko nie sądziłem, że Gołowkin zmiecie Simona już w 1 rundzie. Efektowne zwycięstwo. Na mojego nosa to Gołowkin jest już numerem 1 w średniej.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 09-12-2011 23:01:45 
@Sierak

"Gołowkin (...) nie ma w rekordzie żadnego twardego rywala?

A Kassim Ouma?
 Autor komentarza: bamoakey
Data: 09-12-2011 23:02:38 
Nie przesadzajcie dzieciaki! Proksa z Golowkinem? Sory ale Jeszcze jest za slaby
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2011 23:03:43 
Porównałbym bym Gołowkina do Lemieuxa, Kanadyjczyk też klepał całkiem przyzwoitych bokserów aż miło, zdobył tytuł interkontynentalny i trafił na twardego Rubio i się zdziwił
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 09-12-2011 23:03:53 
Ja bym Grześka widział tu jako underdoga ze względu na mały bilans walk z lepszymi rywalami, ale jestem niemal pewien, że dalby znokautować Golovikna - obrony Floyd'a to on nie ma.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2011 23:04:22 
Hugo, Ouma w rekordzie Gołowkina do jak Mock w rekordzie Kosteckiego
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 09-12-2011 23:12:25 
Polak18,
to jest tylko moja opinia, opieram ja na swoim sporym doswiadczeniu i mysle ze wiedzy zarowno praktycznej jak i teoretycznej. Mysle iz tak jak powiedzial Golovkin, Sylvester zadnym zawodnikiem czolowki tak naprawde nei byl, byl promowany przez grupe ktora go prawie zrobila mistrzem ale to zaden wielki piesciarz. Martinez jak dla mnei jest swietnym atleta ale boksersko to mu do Golovkina, Sturma a takze Chaveza sporo brakuje. Przy swojej sile i altetyzmie moze wygraz z kazdym z w/w ale nie na punkty. Nie mam ani kompleksu ani dumy narodowej, zreszta nei urodzilem sie w Polsce wiec kompleks narodowosciowy odpada. Staram sie byc obiektywny a ze jestem subiektywny to trudno, ale sie staram czego o wielu patriotycznych zaslepiencach powiedziec nie moge. Grzeska cenie i jako czlowieka i jako piesciarza, choc mysle iz w walce z zawodnikiem szybkim i madrym jak Golovkin czy Martinez to jego styl mogl by okazac sie katastrofalny, to tylko gdybanie ale again to moja opinia i wolno mi ja taka a nie inna miec, tobie odmienna jesli tak a nie inaczej myslisz. Ja nikogo nie obrazam piszac iz Grzegorz jest widowiskowym ale nie potwierdzonym piesciarzem, sporo przed nim i zycze mu powodzenie, nic nie poradze iz za styl na dzien dzisiejszy o wiele wyzej cenie Kazacha.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 09-12-2011 23:17:09 
Sirak2012
Ouma to nei jest naturalny sredni, jest twardy ale zdecydowani zbyt slaby na ta wage. Porownywanie Lemieuxa do Golovkina to tak jak Baltyku do Oceanu Spokojnego, Golovkin to doswidczony bokser, kompletny gdzy Kanadyjczyk to tylko bijok, slaba technika, slaba kondycja (duzo miesni nie pomaga) brak taktyki i obrony, jeden styl walki. Wiesz co nie bede z toba dyskutowal, jak ty roznicy nie widzisz to widzocznie nie widzisz!
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 23:20:23 
Grzywa

Oczywiście mas prawo do swojej opinii i nie zamierzam bynajmniej cię z tego powodu jakoś dyskredytować.Jak dla mnie ani jeden ani drugi do końca sprawdzony nie jest i mimo iż uważam,że Grzesiek ma większy talent od Borata,to w ich walce szansę na zwycięstwo daje 50/50.Walka bez faworyta.
 Autor komentarza: Kratos
Data: 09-12-2011 23:25:34 
Barker wcale nie odkrył się w walce z Martinezem - ten po prostu zdołał go przełamać. Ale należy oddać, że dobrze atakował z wysokiej zasłony, dopóki był świeży ręce szybko wracały by chronić szczękę.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 09-12-2011 23:30:48 
Polak18,

Trudno pisac o aktualnym mistrzu swiata z amatorstwa i zawodowstwa iz jest nei spradzonym, ale rozumiem o co ci chodzi, o nazwiska. Pokonal wyzej notowanych zawodnikow niz Polak ale rzeczywiscie z pierwsza dziesiatka wagi nie walczyl. Mysle jednak ze to oni jego unikaja a nie odwrotnie, jesli Grzegorz osmiszy Zbika (lepszy niz Sylvester ale tez tylko solidny rzemieslnik) to tez zacznie byc unikany wiec moze dojdzie do ich konfrontacji. Tylko ze na dzisiaj to eventualna walka byla i zwyciestwo awansuje bardzo wysoko Prokse zas niewiele daje Kazachowi ktory jest sporo wyzej klasyfikowany wiec do walki pewnie predko nie dojdzie, szkoda choc mysle jednak ze to wlasnie dla Polaka jest za wczesnie, gleboka i zimna woda, niech sie troche oswoi z poziomem swiatowym i dopiero wtedy wyplynie dalej od brzegu. Golowkin to sprawdzony plywak, on juz plywa po oceanie tyko zaden znany port go nie chce przyjac bo nie wiedza czy dadza rade go zmiescic.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2011 23:31:34 
Grzywa nie porównuje ich względem umiejętności a sposobie wyrywania i prowadzenia kariery, przekonany jestem tez że Kazach potknie się na pierwszym twardzielu z jakim zawalczy.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2011 23:33:01 
*wygrywania
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 09-12-2011 23:41:28 
Sirak2012,

jak masz okazje to obejrzyj kilka walk Golovkina i sposobu w jaki on te walki rozgrywa, to jest swietnie wyszkolony tychnicznie taktyk, bijacy w punkt, bez zwirzecej sily jak Kanadyjczyk. Lemiux byl prowadzony bardzo ostroznie, dobierano mu przeciwnikow kiedy Golovkin szuka wyzwan z najwyzszej polki. Rubio jest dobrym bokserem ale zadnym virtuozem i wygal walke taktycznie, zreszta jak dla mnie z Kanadyjczyka nic nie bedzie, ot taka lokalna sensacja. Meksykanin jesli zawalczy z Golovkinem to polagnie do srodkowych rund, nie ta klasa piesciarska. Ja moze i jestem troche stronniczy, choc sie staram nie byc ale jak dla mnie to Golovkin jest prawie kompletnym bokserem tej wagi, bez slabych stron, z mocna psychika i duza inteligencja wlacznie, czyli komplet.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 09-12-2011 23:49:24 
U mnie 16:48, czemu jeszcze nie spicie?
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 09-12-2011 23:55:11 
Bo jesteś bratem copa?
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 09-12-2011 23:58:12 
nie, u niego jest teraz chyba 17:56. Poza tym on jest chyba od public relations czy marketingu ja nie mam z tym nic wspolnego. Ja trenowalem, on oglada w TV i jezdzi na gale, i jeszcze szczegol, nie bardzo go ani cenie ani lubie.
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 10-12-2011 00:00:48 
cop to dziwka, więc dobrze. :)
 Autor komentarza: Wolf
Data: 10-12-2011 00:29:57 
Nie no - narazie mocny cios Gołowkina i otwarty styl Proksy to nie jest dla nas dobra kombinacja . Proksa niech stoczy jeszcze ze dwie walki na najwyższym poziomie . Proksa uważam ma większe możliwości . Ale narazie niech obaj stoczą ze dwie ważne walki a później walka na szczycie . Bez pośpiechu panowie . Na dzień dzisiejszy uważam że niestety taki Martinez to liga wyżej i zjadł by obu na śniadanie . Ale jak mówie poczekajmy a będą wielkie emocje i wielkie walki z udziałem tej trójki.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 10-12-2011 00:49:58 
Nie wiem czy widzieliście.Burak Wasyl,co mu słoma z butów wystaje pisze sobie smsa podczas hymnu Polskiego,wykonywanego przed walką Grzegorz Proksa vs Sebastian Sylvester.Po prostu brak słów.


http://www.youtube.com/watch?v=WKOd6XN_Mjs

Od 4:10
 Autor komentarza: Polak18
Data: 10-12-2011 00:54:53 
Drugi pajac jeszcze lepszy.Vip zasrany,czapka na łbie,ręce cyce podtrzymują.Oto cała elyta,która ma się ponad zwykłych kibiców,co według nich są prostakami i nie znają się na boksie.
 Autor komentarza: championn
Data: 10-12-2011 02:02:17 
Wolf
czyżby cicha aluzja do Hassem-Barrera
otwarty styl vs żelazna konsekwencja
 Autor komentarza: championn
Data: 10-12-2011 02:03:36 
Ale kto wie może grzechu ma łeb z tytanu jak vit albo manny
 Autor komentarza: LegionistaL3
Data: 10-12-2011 08:04:46 
osobiście dla mnie była by to jedna z lepszych walk roku. choć jak wiadomo dwoma obronami pasa by nic nie stracił lecz zyskał.
 Autor komentarza: adam12
Data: 10-12-2011 08:19:22 
Gołowkin ma na rozkładzie więcej znaczących nazwisk niż Proksa mimo to nie uważam żeby poradził sobie z naszym Super G.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 10-12-2011 08:41:46 
Waga średnia stała się jedną z najciekawszych, zwłaszcza po tym, jak okazało się, że dotychczasowi liderzy (Martinez, Sturm) wcale tak bardzo nie górują nad resztą. Czołówka liczy 15-20 interesujących bokserów. Niektórych z nich uważam za przereklamowanych (Geale, Chavez, Pirog, Quillin), ale inni są bardzo perspektywiczni. Oprócz Gołowkina i Proksy do tego grona zaliczyłbym takich zawodników, jak:

Andy Lee - wysoki, twardy, mocno bijący Irlandczyk
Hassan N'Dam N'Jikam - bokser bardzo dobry technicznie i do tego z niezłym uderzeniem
Matthew Macklin - chyba najsilniejszy z grupy utalentowanych Brytyjczyków
Awtandił Churcydze - waleczny i mocno bijący gruziński kurdupel
Gilberto Ramirez Sanchez - młodziutki meksykański król nokautu
 Autor komentarza: sliver84
Data: 10-12-2011 11:25:09 
Racja, pod wzgledem poziomu zawodników jest super ale ogromnym problemem jest brak walk miedzy najlepszymi jak w imo najlepszej obecnie kategorii wagowej super średniej (świetni zawodnicy, świetne walki jak Taylor-Froch , Bute-Johnson, Froch-Kessler i czołówka pierze się ze sobą aż miło). W middle weight przydał by się jakiś super six a nawet super eight. Moi kandydaci:
Macklin
Chavez
Pirog
Sturm
Gołowkin
Proksa
Quillin
Marvilla
Jeszcze pare nazwisk by się znalazloale ci kandydaci są imo najciekawsi, część jest mało znana ale prezentująca bardzo wysoki poziom sportowy: (Proksa, Golowkin), część trochę przereklamowana ale sprawiła by że turniej nabrał by smaczku i rozgłosu (Marvila, Chavez), a część nieprzewidywalna zupełnie (Pirog, Quillin).
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.