TRENING MASTERNAKA Z GMITRUKIEM

Trening Mateusza Masternaka (24-0, 18 KO) z Andrzejem Gmitrukiem - tarczowanie plus elementy taktyczne.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: ODNOWIONY
Data: 09-12-2011 19:45:42 
Nie mam zadnych zastrzezen do tego jak walczy i rusza sie Masternak ,ale powinien wiecej ruszac glowa zeby nie zbierac ciosow na twarz, to jest podstawa w ameryce w nizszych wagach.CHodz na tym filmiku na koncu pokazane jest jak sie rusza ale bardziej rusza tlowiem niz glowa,a powinien ruszac tlowiem i glowa razem.
 Autor komentarza: mazda6
Data: 09-12-2011 19:50:47 
Masternak ma wszystko by być mistrzem świata,szybkość,siłę w głowie poukładane i przedewszystkim najlepszego Polskiego trenera.
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 09-12-2011 20:06:05 
Ach ten nasz Master... miło się Go ogląda... Bedziemy mieli z niego już niedługo pociechę na cały świat...

PYTANIE:
W związku z tą tragedią Romana Simakowa przypomniała mi się przypadek innej śmierci po walce - a mianowicie po walce bodajże Czeczena z Michalczewskim - Tiger znokautował Go ciężko bodajże w 6 rundzie potem odzyskał On na chwilę przytomność ale po chwili stracił i po paru dniach zmarł - pamiętam Michalczewski zastanawiał się wtedy głęboko czy nie zakończyć kariery i stąd moje pytanie:

Jak się nazywał ten bokser co zmarł???

Bo cały dzień mi to dzisiaj chodzi po głowie i nie mogę sobie przypomnieć?
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 20:14:25 
A teraz wyobraźcie sobie,że nie widzieliście jego twarzy.Adamek 2.Rusza się w identyczny sposób,technika,styl.Jakbym widział Tomka.
 Autor komentarza: mazda6
Data: 09-12-2011 20:19:36 
Polak18.masz całkowitą rację.to klon Adamka.
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 09-12-2011 20:20:35 
polak18 dokladnie, juz kiedys to zauwazylem, to znaczy te podobienstwa z adamkiem:D
 Autor komentarza: Imperator
Data: 09-12-2011 20:20:47 
mazda6
Racja, niech tylko to udowodni w walce z dobrymi zawodnikami. Bo jak do tych czas to nie miał wygórowanych oponentów.
Oby w z nowym promotorem jego kariera przybrała rumieńców.
 Autor komentarza: kabaty
Data: 09-12-2011 20:29:34 
Mnie tam Masternak w ogóle nie elektryzuje,jego styl jakoś mi nie pasuję i ta waga troszkę z niższej półki,ale talentu mu nie można odmówić.
 Autor komentarza: adam12
Data: 09-12-2011 20:29:34 
oglądając Mastera nie usypiam, nie widzę wiecznie nudnego lewego prostego który często nie dochodzi do celu, wiem że jego taktyką nie jest "czekać aż przeciwnik się zmęczy". Widzę za to znakomitą pracę nóg, wyluzowanie w ringu i wszystkie cechy prawdziwego mistrza.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 20:33:23 
kabaty

To jaki styl ci pasuje? Masternak,podobnie jak Adamek jest kompletnym bokserem.Może iść cios za cios,w swojej wadze może być puncherem,swammerem,jest wszechstronny,podobnie jak Adamek.Nie każdy ma styl gibkiego Murzyna jak Grzesiu Proksa,ale ich talentu nie można zbytnio porównywać,bo to inne wagi i inne style oraz inni szkoleniowcy od początku.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 20:34:45 
adam12

Ja prócz tego,co wymieniłeś,nie widzę wchodzenia bez ciosu,stania za żółwią gardą i obawy przed zadawaniem ciosów.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 09-12-2011 20:37:05 
Świetny materiał.

Brawo Redakcja !

Master rusza się jak Adamek. Jest więcej uników i kontr po unikach.

Ostatni element -ćwiczył obrony i kontry.
Lżejszy przeciwnik a więc trening szybkości.

Wg. boxrec:
Adamek- 187 zasięg 191
Master- 183 zasięg ?
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 20:38:50 
Clevland

Masternak ma około 187 cm wzrostu,tak wcześniej podawał boxrec i telewizja i tak wcześniej oficjalnie podawano.183 cm wzięło się z nikąd.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 09-12-2011 20:42:17 
Też bym chciał zobaczyć walkę Master vs Diablo.
Ale szkoda kończyć kariery mistrzowi świata...

Ciekawe jak potoczą się dalsze losy Mastera w SauerLand.
Niemcy jacy są tacy są (mają niewielu dobrych bokserów), ale chodzą tłumnie na "obcokrajowców" Kliczków i naturalizowanych niemców- Abrahama, Hucka itd.
Michalczewski też dużo im zawdzięcza.
Nie wypieli się że to Polak, ale mu kibicowali.

Master może przyciągać tłumy a do tego ma potencjał i w przeciwieństwie do Hucka nie musi obijać kelnerów.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 20:44:12 
Clevland

Masternak nie zgodzi się na reprezentowanie Niemiec,od tego zacznijmy.Michalczewski był zer gut jak wychodził przy szwabskim hymnie,jak wszedł pod polską flagę to go przekręcili.
 Autor komentarza: adam12
Data: 09-12-2011 20:44:51 
Polak18
dokładnie, już nie chciałem się zbytnio rozwodzić, Można jeszcze tylko dodać że Master walcząc w Polsce nie musi zadawać ciosów tylko po to żeby dać szansę sędziom. On chce udowodnić że jest lepszy sobie i kibicom.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 20:45:42 
Clevland

Temu mistrzowi ktoś lada chwila zabierze pas i wolałbym,żeby zrobił to Master,niż taki Palacios czy Jones,którzy potem wychodziliby do obron raz na ruski rok z lebiegami.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 09-12-2011 20:46:11 
Byłbym szczęśliwy gdyby jeszcze geniusz Grzegorza Super G Proksa, był dobrze prowadzony.
Walka z Sylwestrem to jest to co powinno nadejść w 2008r. (Proksa podpisał zawodowy kontrakt z kiepskim promotorem/menażerem pod koniec 2004r.)

Miejmy nadzieję że Master w SauerLandzie wybije się.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 20:47:00 
adam12

Nie znęcajmy się już nad Włodarczykiem, przynajmniej dzisiaj,bo zaraz tu przybędą jego oburzeni fani,że im "mistrza świata" się wyśmiewa.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 20:48:32 
Ja liczyłem,że Grzesiek po walce z Sylvestrem dostanie propozycję od poważnych grup promotorskich,a słuchając wywiadu z nim wyraźnie był rozczarowany,że żaden team mu takiej propozycji nie złożył(poza KP,ale oni są tak poważni jak Benny Hill).
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 20:50:52 
Szkoda mi tylko Głowackiego i Izu,bo będą tkwić w tym polskim grajdołku,mając papiery,a nie mając perspektyw.
 Autor komentarza: michal131131
Data: 09-12-2011 20:55:32 
http://www.bild.de/video/clip/livestream-boxen-17040168.bild.html


link do Gołowkina
 Autor komentarza: Clevland
Data: 09-12-2011 20:58:24 
Polak18

"Mistrz" dostaje takich przeciwników z którymi ma szanse przetrwać 12rund.
Z Masterem nie byłoby takich możliwości.
Szczękę Diablo przetestował Green lewym prostym.
Wątroby jeszcze mu nikt nie sprawdzał...
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 21:01:33 
Clevland

Gdyby jednak doszło do takiej walki Masternak vs Diablo,to obowiązkowo bym się na nią wybrał i z całych sił dopingował Mateusza.Gdy będzie miał pas,co liczę stanie się w przyszłym roku,to bedzie atrakcyjny finansowo i sportowo dla Wasyla i Diablo.Wtedy taką walkę wypromować i któryś ze stadionów na Euro miałby szansę być zapełniony.Może nawet Narodowy? xD
 Autor komentarza: Clevland
Data: 09-12-2011 21:06:59 
W KP miałby Super G szanse na wybicie się.
Widać wyraźnie jak inwestują w Szpilkę.
Walki i treningi w USA, coraz mocniejsi przeciwnicy choć Szpilka to jeszcze młokos, bez kariery amatorskiej.

Super G jest rozczarowany, ale kto prowadził negocjacje jak mu się kontrakt skończył?
Ten kiepski menadżer/promotor co mu gali w Polsce nie zorganizował.
Przez to niewiele osób o Proksie w Polsce słyszało.
Kibiców ma niewielu, nie ma potencjału, ani wypromowanego nazwiska.

Skoro kiepski menadżer/promotor oficjalnie w wywiadzie przed walką z Sylwestrem powiedział że on nie ma kasy, do tego żadnej gali nie zorganizował to ja przepraszam ale co to jest za promocja.

Taki menadżer (kosztem hamowania kariery geniusza Super G) nie odda go nikomu bo co będzie robił?
Skoro on negocjował w imieniu Super G to co wynegocjował- to co mu najbardziej pasuje- czyli własny interes.

Gdyby mu zależało to oddałby go za darmo do dobrej grupy.
A i w KP Proksa zostały super wypromowany.
Proksa nie siedziałby w domu, ale trenował i dostawał niezłe walki.
A tak to nie wiadomo czy Zbik go zechce.
Bo bez kasy to mu się walka z widmem przegranej nie opłaca...
 Autor komentarza: nik
Data: 09-12-2011 21:09:18 
''Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 20:48:32
Ja liczyłem,że Grzesiek po walce z Sylvestrem dostanie propozycję od poważnych grup promotorskich,a słuchając wywiadu z nim wyraźnie był rozczarowany,że żaden team mu takiej propozycji nie złożył(poza KP,ale oni są tak poważni jak Benny Hill).''

Golowkin mial racje mowiac ze Sylvester nie jest taki dobry na jakiego go promowano, zreszta przed walka Sylvester wygladal mi na zawodnika 'wyboksowanego', po twarzy bylo widac ze przyjal sporo ciosow w karierze; co do promotorow to dziwie sie ze nie podpisal kontraktu z Kolodziejem, Proksa to widowiskowy bokser i w Ameryce moglby dac niezle walki za duze pieniadze, Adamek jest tego przykladem, a kiszac sie w Europie nie wiem czy bedzie w stanie wykorzystac swoj potencjal.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 21:10:46 
Clevland

No fakt może Wasyl by w Proksę zainwestował.Co by złego na niego nie mówić,to taki biznes by mu się poprostu opłacał.Pas EBU gwarantował by jakąś jakość przeciwników.Mimo iż nie uważam KP za poważną grupę,raczej za objazdowy cyrk z małpami w środku,to promocji Grześka wce
 Autor komentarza: mariuszcycu93
Data: 09-12-2011 21:10:57 
Autor komentarza: Polak18
Wydaje mi się, ze w Polsce jest tylko jeden bokser co jest w stanei zapełniś stadion. ALe na walke Mastera z tym patałachem też się chętnie wybiorę!
 Autor komentarza: mazda6
Data: 09-12-2011 21:12:26 
Czy wie może ktoś z was co się dzieje a Alexandrem Frankelem?Od czasu jak znokautował Maccę nie walczył.
 Autor komentarza: nik
Data: 09-12-2011 21:20:11 
''Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 21:01:33
Clevland

Gdyby jednak doszło do takiej walki Masternak vs Diablo,to obowiązkowo bym się na nią wybrał i z całych sił dopingował Mateusza.Gdy będzie miał pas,co liczę stanie się w przyszłym roku,to bedzie atrakcyjny finansowo i sportowo dla Wasyla i Diablo.Wtedy taką walkę wypromować i któryś ze stadionów na Euro miałby szansę być zapełniony.Może nawet Narodowy? ''

Masternak dla szerszej publicznosci w Polsce to wciaz anonimowy bokser, taki scenariusz jest niemozliwy, chyba ze widowisko w skali walk Pudziana na kilka tysiecy.
Masternak musi pokonac kogos konkretnego zeby zyskac na popularnosci i ewentualnie walke o pas.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 21:21:11 
Dokończam swoją urwaną wypowiedź.Promocji Grześka w Polsce,w celu zaprezentowania się przed własną,polską publicznością w tv Wasyl mógłby się tu akurat przydać.Stwierdzam to obiektywnie.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 21:24:25 
nik

Gyby odpowiednio wcześniej zacząć promocję to stadion byłby zapełniony,tv działa cuda w dziedzinie promocji.Nakręcić jakiś konflikt,głośne konferencje prasowe,programy itp,przecież to dla tv żadna nowość.Gdyby ktoś wyłożył kasę na ten pojedynek to postarałby się również o promocję.

Miał Grzesiek propozycję od Kołodzieja? Nie wydaje mi się aby o tym wspominał
 Autor komentarza: nik
Data: 09-12-2011 21:34:11 
,,Autor komentarza: Polak18

Gyby odpowiednio wcześniej zacząć promocję to stadion byłby zapełniony,tv działa cuda w dziedzinie promocji.Nakręcić jakiś konflikt,głośne konferencje prasowe,programy itp,przecież to dla tv żadna nowość.Gdyby ktoś wyłożył kasę na ten pojedynek to postarałby się również o promocję.

Miał Grzesiek propozycję od Kołodzieja? Nie wydaje mi się aby o tym wspominał,,

Nie sadze zeby taka walka przzciagnela wiecej niz 10tys widzow,
za Masternakiem nie stoja jakies wieksze sukcesy, zadnych skandali itp.

Co do Kolodzieja to nie wiem czy mial propoyzcje ale dziwie sie Proksa jeszcze tam nie walczy bo tam jego przysylosc.
 Autor komentarza: michal131131
Data: 09-12-2011 21:39:09 
Ale zajebał Golowkin temu Simonowi
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 21:42:58 
nik

Część ludzi przyszła by na Włodarczyka,część na Masternaka.Jakby dać dobry undercard do tego to trochę ludków by się zebrało.Undercard np taki:

Grzegorz Proksa vs Mariusz Cendrowski
Dariusz Sęk vs Paweł Głażewski
Andrzej Fonfara vs Dawid Kostecki
Artur Szpilka vs Krzysztof Zimnoch
Adam Kownacki vs Marcin Najman(tzw freak fight)
Krzysztof Szot vs Krzysztof Cieślak.

Czyli undercard podobny lub nieco lepszy od tego z Łodzi i mamy spory event.Gawiedź przyszłaby do tego na Szpilke i Najmana i została na walkę Masternaka.Sporo takich ludzi by było.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 21:43:59 
Gołowkin wygrał przez KO w 1 rundzie,chętnie zobaczyłbym go z Proksą.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 09-12-2011 21:53:09 
PRZYPOMINAM JUTRO 31 TURNIEJ O ZŁOTA RĘKAWICE WISŁY WŚRÓD GOŚCI SZPILA,KOŁODZIEJ,WAWRZYK DIABLO,JERZY KULEJ I GOŚĆ HONOROWY FUNDATOR GŁÓWNEJ NAGRODY MARIUSZ WACH.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 09-12-2011 22:34:21 
Masternak jak do tej pory to wypada calkiem niezle na tle kurduplowatych grubaskow.Ostatnio walczyl z jakims wysokim slabiakiem i widac bylo ze nie bardzo mu to pasowalo
Co do porownan z Adamkiem,to mam nadzieje ze trener Gmitruk nie "skrzywdzi" Mastera,tak jak Gorala i nauczy go,ze przyjmowanie wszystkiego na jape to nie jest najlepszy sposob obrony....
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-12-2011 22:37:58 
andrewsky, podpisuje się w 100%
 Autor komentarza: Hugo
Data: 09-12-2011 22:46:06 
@JUNIOREK

Bokser, o którego pytasz to Asluddin Umarow. Nic złego mu się nie stało po tym ciężkim nokaucie. Po walce z Michalczewskim stoczył jeszcze 5 walk: 2 wygrał, 1 zremisował, 2 przegrał i w 1998 roku zakończył karierę.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 09-12-2011 23:21:43 
Ciekawe jakie kursy byłyby na walkę Masternak vs Afolabi?
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 10-12-2011 00:50:23 
@Hugo

Wielkie dzięki - rzeczywiście tego zawodnika miałem na myśli

Nie wiem coś mi się już chyba całkiem poj###ło - jednak starość nie radość ;-)

Normalnie wstyd - żem chłopa uśmiercił - zwłaszcza że kiedyś byłem wielkim fanem Darka

Nie wiem czemu ale cały czas widzę artykuł z gazety gdzie pisało że Tiger zastanawia się nad zakończeniem kariery po tej walce - w domu u rodziców mam tego sterty(notatników z różnymi wycinkami i materiałami) na temat boksu - jak pojadę na święta i znajdę trochę czasu to spróbuje poszukać o co tam chodziło

Jeszcze raz dzięki - cały dzień mi to dzisiaj po głowie chodziło
 Autor komentarza: kaszana
Data: 10-12-2011 07:30:32 
ja mam podobne zdanie jak kabaty,może i ma talent i zadatki na mistrza ale sposób poruszania i zadawania ciosówjakoś mnie nie przekonuje a juz na pewno nie jest to klon adamka
 Autor komentarza: bronek
Data: 10-12-2011 11:07:17 
Mysle ze co niektórzy powinni napisać ksiażke,Andrewski to wybitny specjalista szkoda ze nie bierze udziału w pokazach techniki
Akademia Boksu to co oglądałem to kompromitacja.
 Autor komentarza: trubadur
Data: 10-12-2011 11:17:42 
Bronek co Ty piszesz,ogladałem walki w Hiltonie doskonały poziom
niektórzy jeszcze nie ugryźli kotleta a przeciwnik już leżał.
Ten balon musi wreście kiedyś pęknąć.Nawet piwo WOJAK przestaje smakować. Wysyłacie esemesy na numer 00 głosujcie na tego przeciwnika który dotrwa do deseru. Smacznego
 Autor komentarza: mocuch
Data: 10-12-2011 11:21:08 
Zapraszam do obejrzenia moje nowego krótkiego filmiku promującego Mastera :)

http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 10-12-2011 11:25:39 
bronek
nie trzeba byc wybitnym specjalistom w dziedzinie techniki bokserskiej,zeby wiedziec ze obrona Tomka Adamka jest dziurawa jak ser szwajcarski i sprowadza sie glownie to pracy na nogach.Dlatego czasami przyjmuje takie szmaty,ze az wstyd
 Autor komentarza: mocuch
Data: 10-12-2011 11:34:03 
andrewsky
"Masternak jak do tej pory to wypada calkiem niezle na tle kurduplowatych grubaskow.Ostatnio walczyl z jakims wysokim slabiakiem i widac bylo ze nie bardzo mu to pasowalo"

Myślę, że Gmitruk wytawił Mastera na Davisa właśnie po to aby przekonać się jak sobie radzi z wyższym i silniejszym fizycznie przciwnikiem i widać Mateusz zdał ten egzamin na 6. Carl Davis to zawodnik wagi ciężkiej który się odchudził aby spróbować swoich sił w cruiser. Pech chciał, że trafił na Masternaka. Nie wiem co Ci nie pasuje ale nie będę wnikał bo zawsze znajdzie się taki któremu niedogodzisz chodźbyś na głowie stawał.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 10-12-2011 11:38:38 
andrewsky
Jeśli Twoim zdaniem Adamek ma dziurawą obronę to radze odświeżyć sobie wjego walkę z Arreolą. Jego obrona nie polaga na balnsie tułowiem jak np. Haye ale na schodzeniu z lini ciosu co niektórzy "znafcy" uważają za uciekanie. Widać to dobrze na tym filmiku.

http://www.youtube.com/watch?v=aUIXY7mZYYE&feature=mfu_in_order&list=UL
 Autor komentarza: mocuch
Data: 10-12-2011 11:42:22 
Poza tym Master miał kilku przeciwników swojego wzrostu a Janik był nawet wyższy od Mastera (nieznacznie)i wiadomo jak skończyła się walka.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 10-12-2011 11:45:55 
To co najbardziej cenie w Mateuszu to niesamowite wyczucie dystansu. Ciosy które których unika zawsze mijają go o włos a te które zadaje, zawsze wchodzą idealnie w cel. I oczywiście repertuar ciosów. Master nie ma właściwie jednego firmowego ciosu bo zarówno podbródkowe, sierpowe jak i prawy prosty są piorunujące.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 10-12-2011 13:53:34 
Myślę, że Gmitruk wytawił Mastera na Davisa właśnie po to aby przekonać się jak sobie radzi z wyższym i silniejszym fizycznie przciwnikiem i widać Mateusz zdał ten egzamin na 6. Carl Davis to zawodnik wagi ciężkiej który się odchudził aby spróbować swoich sił w cruiser. Pech chciał, że trafił na Masternaka. Nie wiem co Ci nie pasuje ale nie będę wnikał bo zawsze znajdzie się taki któremu niedogodzisz chodźbyś na głowie stawał.


Carl Davis to kelner i to zszedl do cruiser tylko to potwierdza
U ciebie Masternak w tej walce wypadl na 6 u mnie na 3+ Widac bylo ze nie potrafi sobie poradzic z rozmiarami rywala i gdyby wtedy w ringu stal Afolabi to bylaby pala

To ze Adamek ma dziurawa obrone mozna uslyszec nawet z ust...Tomka Adamka
Haye nie dosc ze balansuje to takze schodzi z lini ciosu dlatego jest 2x lepszy w obronie niz Goral.
Zreszta Adamek zrobil postepy w poruszaniu sie po ringu pod okiem Rogera B.i Shieldsa.Zasluga Gmitruka w tym jest zerowa
Pomimo dobrej pracy nog na ktorej Goral opiera swoja obrone to nie jest ringowy tancerz w stylu np.Holyfielda co bylo widac z Vitalijem,kiedy ten zaczol scinac ring Adamek przyjmowal wszystko na twarz i tyle zostalo z jego obrony...
 Autor komentarza: mocuch
Data: 10-12-2011 15:17:58 
andrewsky
Co do Górala to nie chce mi się go bronić bo jego obrana nie jest i niebyła idealna nigdy ale z tym, że jest dzirawa, jak to określiłeś, jak ser szwajcarski to się nie zgodzę.

Natomiast jeśli chodzi o Masternaka:

Cyt.
"Carl Davis to kelner i to zszedl do cruiser tylko to potwierdza"

Carl Davis wirtuozem w ringu zdecydowanie nie jest ale nazywanie go kelnerem to ostra przesada. Zack Page uległ mu po 10 rundach a mocno bijący "ciężki" Travis Walker nie dał rady wygrać z nim przed czasem. To chyba coś znaczy.

Cyt.
"U ciebie Masternak w tej walce wypadl na 6 u mnie na 3+ Widac bylo ze nie potrafi sobie poradzic z rozmiarami rywala i gdyby wtedy w ringu stal Afolabi to bylaby pala"

Ciekaw jestem w którym momencie Master nie radził sobie z Davisem, czy raczej "jego rozmiarami"? Od pierwszego gongu kontrolował przebieg pojedynku i nie nawet przez moment nie było zagrożenia ze strony Amerykanina. Do tego spektakularne i szybkie zwycięstwo Masternaka chyba to potwierdza. Nie ma podstaw aby po tej walce sądzić i Mateusz nie dałby sobie rady z Afolabim.
 Autor komentarza: adam12
Data: 10-12-2011 15:29:03 
andrewsky
chyba jesteś kolegą Krzysia, nie wierze aby obiektywnie ktoś mógł tak oceniać Mastera. Rozbawiłeś mnie :)
 Autor komentarza: mocuch
Data: 10-12-2011 15:45:58 
The Master :D

http://www.youtube.com/watch?v=CngKmEW1H7Q
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 10-12-2011 16:35:17 
adam12
Mam kilku kolegow o imieniu Krzysiek,ale ten o ktorego ci chodzi nie jest jednym z nich:)
Moze cie to zdziwi ale bardziej podoba mi sie styl jaki prezentuje w ringu Master niz Diablo.Podobnie jest jesli chodzi o przekaz medialny.
Ale to nie jest powod,abym mial tylko i wylacznie wychwalac Mateusza.Ma jeszcze sporo brakow,a do tego jego rywale byli ze sredniej albo nizszej polki.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 10-12-2011 16:54:45 
mocuch
Masternak ladnie zaczol pojedynek z Davisem,2 runde jednak przegral.3 do momentu nokdanu remisowal.Widac bylo ze dlugi lewy prosty rywala byl dla niego sporym problemem
A kto to jest Davis? Facet ktory majac prawie 40 lat przechodzi z hevy do cruiser,przeciez nie z mysla o odniesieniu sukcesow
 Autor komentarza: mocuch
Data: 10-12-2011 17:25:14 
andrewsky
Ja tam trzecią punktowałem w okolicach remisu ze wskazaniem na Mastera ale w tej rundzie w ogóle obydwaj mało zebrali. Master nie przyjął żadnego mocniejszego ciosu, wszystkich skutecznie unikał. A to, że Davis w wieku 37 lat był wstanie zrzucić kilkanaście kilogramów i przejść do cruiser to raczej dobrze o nim świadczy. A jeśli nie z myślą o odnoszeniu sukcesów to z jaką? Tak dla odmiany?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.