ZNAMY RYWALA SZPILKI 3 LUTEGO W LAS VEGAS

Amerykanin Terrance ''Big Jim'' Marbra (6-1, 5 KO) będzie rywalem Artura Szpilki (9-0, 7 KO) 3 lutego w Las Vegas. Polak, który powraca na ring po operacji lewej dłoni, będzie miał kolejną szansę na zaprezentowanie swoich umiejętności na dużej amerykańskiej gali.

Walką wieczoru w Las Vegas będzie prawdopodobnie rewanżowe starcie Yordanisa Despaigne'a (9-1, 4 KO) z Edisonem Mirandą (34-6, 29 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: TarEllendil
Data: 03-12-2011 11:10:35 
Zobaczymy w jakiej formie będzie Szpilka.

Dobry pomysł z tą walką.
 Autor komentarza: jkd
Data: 03-12-2011 11:20:10 
poki co wazy 114 kg. Kurcze, sporo...malo profesjonalne podejscie. Uwazam, ze bokser powinien trzymac forme, nawet jesli nie jest w okresie przygotowawczym do walki.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 03-12-2011 11:23:18 
Szpilka ta naturalny ciezki, naturalnie przytyl 30kg w wiezieniu, w cruseir tez nigdy nie walczyl
 Autor komentarza: amatuk
Data: 03-12-2011 11:23:48 
i mistrz swiata przyszly, takich rywali bije ze ho ho
 Autor komentarza: TarEllendil
Data: 03-12-2011 11:25:12 
amatuk w porównania do 16 walk Heleniusa to szpilka jest w d*** ale Helenius ma za sobą ponad 144 walk amatorskich i 27 lat ,a szpilka ma dopiero 22 i początek kariery.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 03-12-2011 11:30:08 
@amatuk
Szpilka stoczyl 5 walk w wadze cruiser zanim poszedl do pierdla i przytyl te 30kg.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 03-12-2011 11:32:28 
Szpilka to w boksie jeszcze żółtodziób. Dobrze zapowiadający się ale żółtodziób. Narazie wszystko idzie z planem i mysle ze po ok. 15-20 zawodowych walkach bedzie mogl sie spróbować z jakimś średniakiem HW chodz i teraz nie obija tylko tzw kelnerów jak chociażby Deontay Wilder nadzieja boksu w USA.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 03-12-2011 11:34:43 
Szpilka nie moze byc naturalnym ciezkim he ale Adamek jest naturalnym zawodnikiem HV tylko sie ukrywal w nizszych kategoriach wagowych przez kilka ladnych lat
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 03-12-2011 11:34:49 
Szpila powinien ważyć ze 102-103kg max w tym wieku, im starszy tym wiecej bedZie ważył, zostanie takim spasionym Christobalem
 Autor komentarza: amatuk
Data: 03-12-2011 11:37:16 
''utor komentarza: Fryto666
Data: 03-12-2011 11:30:08
@amatuk
Szpilka stoczyl 5 walk w wadze cruiser zanim poszedl do pierdla i przytyl te 30kg. ''

No wlasnie, jak mozna tyle przytyc, moim zdaniem koksowal co w wiezieniu jest normalka.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 03-12-2011 11:41:02 
Tak w wiezieniu napewno boksowal ,bo przeciez system wieziennictwa jest specjalnie stworzony dla zagubionych bokserow
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 11:41:28 
Szpila waży teraz 114kg, trochę chyba się opuścił..
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 11:44:37 
Ten Marbra miał 5 lat przerwy w boksowaniu... Wrócił na ring dopiero w zeszłym miesiącu... Ciekawe jaką formę prezentuje. 18.11.11 znokautował kolesia z bardzo dobrym rekordem więc może być ciekawie...
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-12-2011 11:46:45 
A ile ma ku,,a wazyc?Jak leczy reke pomysl cos,,
 Autor komentarza: amatuk
Data: 03-12-2011 11:48:21 
Adamek przechodzac z cruseir przytyl raptem kilka kg (poprzedniej wagi nie licze bo to bylo pare lat temu i organizm sie przyzwyczjal stopniowo), jestem w stanie uwierzyc ze zrobil wage naturalnie ale w przypadku Szpilki przytyc 30kg to nie wierze ze na kanapeczkach mamusi przytyl, nawet hardcorowy koksu ci powie ze ''trzeba krowy wpierdalac a nie jakies tam kanapeczki'' :)
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 11:48:47 
BYKZBRONXU2011
myśle
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-12-2011 11:50:29 
Haha Terrance ''Big Jim'' Marbra 36 lat prawie i 7 zawodowych walk..Bedzie taki jak ten ostatni murzyn z kowadłem grubas,,który sie zasapie po 3 rundach,,
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 11:51:57 
BYKZBRONXU2011
Szpila też się zasapie więc szanse są wyrównane.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 03-12-2011 11:52:11 
Napewno obydwaj zarli odzywki dla bydla ,tylko szpila nie byl w stanie tego w niewoli przerobic
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 11:54:22 
Ma ktoś jakąś fote tego Marbry?
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-12-2011 11:57:14 
Terrance ''Big Jim'' Marbra wygrał z Erikiem Leanderem przed czasem.Z kolei Eric Leander zniszczyl w 1 rundzie tego grubasa z którym Szpilka zaliczył dechy..Czyli chłop ma kopyto ,,Szpilka moze dostac kuku,,Odwaznie Wasyl,,
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-12-2011 11:58:57 
Szpilka pierwsze rundy musi przetrwac,,to zajedzie kondycyjnie Marbre jezeli wogole mozna mówic o zajechaniu w walce prawdopodobnie zkaontraktowanej na 4 rundy..Pierwsze rundy bedą straszne dla Szpilki hahahaa
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-12-2011 12:01:55 
Jesli to on to gladiator z wygladu,,ale wyglad nie walczy..
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002391908252&sk=photos
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 12:03:28 
Na papierze przeciwnik wgląda bardzo dobrze, mimo długiej przerwy wrócił ostatnio w efektownym stylu więc naprawdę dobry wybór przeciwnika dla Szpilki. Chciałbym tylko zobaczy jeszcze zobaczyć jak on wygląda... Na boxrec podają, że 191cm wzrostu więc podobnie jak Szpila.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-12-2011 12:03:49 
Tylko chyba niski,Dziwnie wyglada wąska obrecz barkowa,,Jak Adamek i do,,bany,,jak kulturysta..Nie jestem pewny czy to on ale chyba on..
 Autor komentarza: mazda6
Data: 03-12-2011 12:04:09 
jeżeli nie poprawi obrony której zreszta nie posiada to może mieć problemy z każdym nawet przeciętnym bokserem.jest b.młody i wszystko przed nim ale powinien niezwłocznie zmienić trenera!!!
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 12:05:17 
BYKZBRONXU2011
Jeśli to on to można się spodziewać, że jest w formie... Zdjęcie dodane 7 czerwca.
 Autor komentarza: R031
Data: 03-12-2011 12:05:48 
Terrance ''Big Jim'' Marbra znokautował Erika Leander'a który znokautowal w 1 rundzie ostatniego rywala Szpili Saulsberrego :D
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 12:08:43 
mazda6
Trenera ma zmieć? Odbiło Ci? Łapin to obok Gmitruka najlepszy trener w Polsce...
 Autor komentarza: saimon
Data: 03-12-2011 12:09:23 
BYKZBRONXU2011 - znów ma za duże ciśnienie, wiesz co musi zrobić taki burak wiejski jak ty? Zmarszcz freda to podobno pomaga takim tęporogim debilom. Kto to coś wyedukował?
 Autor komentarza: pyra90
Data: 03-12-2011 12:11:13 
Szpila jest bardzo odważnie prowadzony ,bracia Kliczko na jego etapie kariery obijali samych inwalidów.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-12-2011 12:13:31 
saimon martw sie o siebie .Jak chcesz sie powyzywac to idz do swojego chłopaka haha ..Żałosna przybłeda
 Autor komentarza: Hugo
Data: 03-12-2011 12:13:37 
Po co komu te wyjazdy Szpilki do USA? Kosztowne eskapady po to, żeby przeboksować 1,5 rundy z jakimś kolejnym bumem, który się przewróci bez ciosu z braku kondycji. Najwyższa pora, żeby Szpilce zakontraktować 8-rundową walkę z jakimś średniakiem w rodzaju Bydenki lub Airicha i przekonać się, jakie są jego prawdziwe możliwości. Z jednej strony Wasilewski pompuje kasę w Szpilkę, a z drugiej nie jest w stanie od wielu lat załatwić jakiegoś wartościowego rywala dla Kołodzieja. Tylko niech nikt nie pisze, że walki z bumami w USA to dla Szpilki promocja, bo jest to nonsens.
 Autor komentarza: mazda6
Data: 03-12-2011 12:15:41 
mocuch.masz racje najlepszy w Polsce,ale kto powiedzieł ze trenerem Szpilki musi być Polak i w dodatku dozywotnio Łapin.Szpilka ma szanse być super bokserem ale wyłącznie odcinając sie od tego cyrku.jedyna droga to USA.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 12:18:15 
Hugo
A niby co innego jak nie promocja? Na jakiej podstawie twierdzisz, że Marbra przewróci cię po 1,5 rundy z braku kondycji? Daj spokój, to bardzo dobry przeciwnik.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 12:20:23 
mazda6
Spokojnie, może i przyjdzie czas na USA i zmianę trenera ale to odległa przyszłość. Jak na razie Wasilewski i Łapin to dla Szpilki jak gwiazdka z nieba więc nie ma co narzekać.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 03-12-2011 12:21:46 
@amatuk
Sory, zle zrozumialem.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-12-2011 12:22:58 
Szpilka powinien walczyc w polowie roku z Chaarem on chyba wysoko w rankingach jest?W 30stce?
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 03-12-2011 12:25:26 
114 kg w ciuszkach zimowych +buty podejrzewam,ze okolo 110-111 kg wazy ,a po treningu to jakies 109kg
czyli nic nadzwyczajnego,po operacji ma mniej ruchu wiec nic dziwnego.
Jeden tydzien treningow i ma 105 kg
NIE PODNIECAJCIE SIE BYLE CZYM!!!!
 Autor komentarza: mazda6
Data: 03-12-2011 12:26:39 
mocuch.uwazam że czym prędzej tym lepiej.tu nie ma sparingpartnerow tekich jak w USA a co najważniejsze nie otaczałby sie ludzmi którzy całe życie obijają bumów oprucz Proksy oczywiscie a to olbrzymia motywacja a co do łapina to praca z ciężkimi mu ewidentnie nie idzie.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 12:27:50 
bandzior99
Ale ja wcale nie wątpię, że Szpila jest w stanie zrobić na 3 lutego znakomitą formę i 105kg. Po prostu stwierdzam fakt, niczym się nie podniecam.
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 03-12-2011 12:28:26 
Panowi Szpilka zawalczy w Las Vegas i to jest mega promocja,jesli ma to mu pomoc w karierze to dlaeczgo nieprzeciwnik uwazam godny i odpowiedni jak na zapedy Szpilki.
jak spac z konia to na poczatku,a nie jak bedzie wyzej.Tak uwazam.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-12-2011 12:28:41 
Ciekawe ile McBride wazy pewnie z 150 hehee
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 03-12-2011 12:29:12 
mocuch ok,zrozumialem :) a moze zejdzie ponizej 105 co ?
tak 100-103kg nie bylo by zle:)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-12-2011 12:30:19 
Moze Mc Bride bedzie rywalem Gołoty?
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 12:30:34 
mazda6
Nikt w Polsce nie jest w stanie załatwić Szpilce takich sparingpartnerów ja Wasyl bo na to trzeba mieć kasę. Szpila ma świetny sztab treningowy i bogatego promotora, naprawdę nie ma co narzekać. A do USA to on prędko nie wyjedzie jeśli w ogóle. Myślisz, że to takie proste? Spakować się zabrać rodzinę i pojechać sobie do USA?
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 12:31:43 
bandzior99
Wydaje mi się, że 100 - 105kg to idealna waga dla Szpili i 3kg w tą czy w tamtą już nie ma takiego znaczenia.
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 03-12-2011 12:41:46 
hmm moze masz racje,ale jestem ciekaw jego dyspozycji z waga 100kg.
a co do pprowadzenia Szpilki i zaplecza w grupie,to poki co jest w najsilnieszej grupie w polsce wiec tez uwazam ,ze nie ma sie czego czepiac.
Niech walczy i wygrywa.
 Autor komentarza: Malinowy
Data: 03-12-2011 12:58:36 
zna ktos dokladna rozpiske co gdzie ogladac?

od 20 szopka 12r KP na Polsat Sporcie,
od 21:30 Helenius-Chisora i Boswell-Povietkin chyba tez Polsat Sport
od 02 Wolak

tyle?
 Autor komentarza: xionc
Data: 03-12-2011 12:59:31 
a nawet wspomnialem o Terrensie Marbrze na swoim blogu niedawno - w ostatnim zdaniu :)

http://www.bokser.org/content/blog/2011/11/21/230214/index.jsp
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 13:03:29 
xionc
A nie wiesz czy ten na fb powyżej to on?
 Autor komentarza: Dankho831
Data: 03-12-2011 13:57:02 
amatuk
Pierdolisz głupoty, ja bez żadnych supli, tylko dobra dieta mamusi i w rok przytyłem ponad 20kg, więc on na spokojnie mógł przytyć w półtorej roku 30kg, tyle że oczywistym faktem jest, że te moje 20 dodatkowe kilo różnicy, i jego 30kg, to nie jest czysta masa mięśniowa, lecz pokryta większym lub mniejszym tłuszczem.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 03-12-2011 14:14:58 
Przeciwnik Szpilki ma licencje ale nie jest zawodowym piesciarzem, jak zreszta milaby nim byc skoro od 2004 roku stoczyl jedna walke. Jest to troche zenujace, to dobieranie rywali dla rekordu bez zadnego szacunku dla kibicow, jest tak wielu bokserow ktorzy chca cos osiagnac w tym sporcie, przynajmniej z ambicjami jesli juz nie umiejtnosciami ze dobieranie niedzielnych rywali dla polskigo "przyszlego" mistrza swiata jest niskich lotow. Moim zdaniem Szpilka nie zostanie mistrzem Europy nawet, facet nie boksuje, on sie bije na ringu i jesli Wasilewkis znajdzie mu przeciwnika jak np niedawno pokazany tez mlody Rosjanin to bedzie po karierze. Jest jeszcze jedno zagrozenie, Szpilka z ta swoja miloscia do bojek i filozofia zyciowa moze za chwile dostac sie nie na ring ale do wiezienia tym razem na dluzej.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-12-2011 14:24:33 
Grzywa

Ale głupoty piszesz.
 Autor komentarza: Miro
Data: 03-12-2011 14:46:48 
A może tak Andrzej Gołota by pomógł rodakowi w karierze ? Ściągnąć go do USA dać go w ręce najlepszych trenerów od wagi ciężkiej jeśli to prawda co o nim powiedział Lewis . Nie zmarnować talentu !
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 03-12-2011 14:46:59 
Autor komentarza: Hugo Data: 03-12-2011 12:13:37
"Tylko niech nikt nie pisze, że walki z bumami w USA to dla Szpilki promocja, bo jest to nonsens."

Dokladnie i to nonsens przez duze N
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 03-12-2011 15:38:11 
jedno jest pewne ze szpila jak na wiek wazy za duzo chlopak 22 letni powinien jednak wazyc mniej jeszcze trenujac widac ze gosc ma problemy z tyciem a co bedzie jak przekroczy 30 wtedy organizm zmienia sie i czlowiek tyje szybciej a ciezej zbija ta wage a druga sprawa szpila chyba niepodchodzi jeszcze profesjonalnie do wagi zauwazcie kliczkow goscie sa wieksi z 10 cm (te 193 szpili dalej mnie nieprzekonuje )a jaka wage ma nawet stary kliczko
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 03-12-2011 15:44:58 
mocuch,

zaraz glupoty, jak ty czegos nie rozumiesz to od razu glupoty. Pokaz mi madralo te umiejetnosci bokserski Szpili, z jego calej kariery, pokaz mi kiedy to boksuje, schodzi, unika, wypuszcza techniczne ciosy itd. Daj mi jakies fakty ze gosc nie ma ciagotki do bijatyki i zamilowania do ciemnej strony zycia, kolesi z pierdla, siedzacych tam niewinnie, ktorych sie wstydzi i chce zyc inaczej. Jak chlopczyku nie mozesz to sie zamknij, rozmawiaj albo na argumenty albo wcale.
 Autor komentarza: mcwiklik3
Data: 03-12-2011 15:52:23 
stawiam 1,000zl ze w ostatnim tygodniu zmienią Szpilce przeciwnika bo nie zrobi badan albo nabawi sie kontuzji _PEWNIAK!!!

a jesli do walki dojdzie szpilka wygra przez ciezkie KO , ZADEN TO PRZECIWNIK Z WYZSZEJ POLKI KTORY STOCZYL 7 WALK Z CZEGO OD 2004ROKU TYLKO JEDNĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!OSTATNIA WALKA 11,2011 PO 7LATACH SIEDZENIA NA LAURACH , CZYLI POWIEDZMY SOBIE GŁOŚNO - KELNERZYNA Z NIE POSZLAKOWANA OPINIA !!!
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 03-12-2011 16:26:18 
jak możecie z taką lekkością klawiatury odejmować czyjś ciężar ciała, kogoś część, czyjeś ciało. Niepojęte.
Wam wszystkim +50 do intelgencji przepraszam 0,5 kg mózgu Hhahahahagagaha
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 03-12-2011 16:53:08 
Youtube go nie zna, ciekawe kto to jest w ogóle.
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 03-12-2011 17:03:09 
a zna scotta malika? a wildera zna imię i często je myli
 Autor komentarza: roach
Data: 03-12-2011 17:18:34 
licze na więcej techniki w wykonaniu Artura.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 03-12-2011 17:38:05 
PWncwjssprf
Akurat Malika to zna.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 03-12-2011 17:43:11 
Kolejny rywal Szpilki jest dla mnie calkowitym anonimusem i chyba nie tylko dla mnie
Zapowiedzi byly inne,w Las Vegas Artur mial ponoc walczyc z kims lepszym.Bylo to jednak przed niezbyt imponujacym wystepem z tym 130 kilogramowym odyncem Salsburrym(bodajze)
Mam nadzieje ze ostatecznie rywalem Szpilki bedzie jakis ambitniejszy przeciwnik.Ktos wlasnie pokroju Becka,czyli wyboksowany koles,ale majac jeszcze jako takiem atuty i z nazwiskiem.Moze ktos pokroju Danny'ego Wiliamsa.Tylko ze to pewnie drozsza wersja
Wyjazd na drugi koniec USA pewnie sporo kosztuje dlatego trzeba ciac koszta:)
Prowadzenie mlodego piesciarza to biznes drogi i niepewny.Na poczatku trzeba sporo zainwestowac,a wynik finansowy jak i sportowy wcale nie musi zrekompensowac poniesionych nakladow
Jako kibic,ktory ma tylko mgliste pojecie o kontraktach Wasyla,jego zapleczu finansowym itd.wydaje mi sie ze Artur naipierw powinien wyrobic sobie nazwisko i umiejetnosci na polskich ringach,a dopiero potem walczyc w USA z rywalami z wyzszej polki.
Chociaz pewnie Wasyl wie co robi,bo wydaje sie ze to calkiem rzutki promotor
 Autor komentarza: Polak18
Data: 03-12-2011 18:00:13 
Miał walczyć z Bryantem Jenningsem,ale chyba po wtopie z Salsberrym odpuścili temat.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.