STEWARD: DAVID NA NIĄ NIE ZASŁUGUJE

Legendarny trener Emanuel Steward wypowiedział się na temat walki oficjalnie będącego na bokserskiej emeryturze Davida Haye'a z Witalijem Kliczko (43-2, 40 KO). Kilka wiarygodnych źródeł, w tym magazyn ''The Ring'' rozpowszechnia informacje o możliwej walce Brytyjczyka z Ukraińcem w marcu przyszłego roku.

- Mam nadzieję, że do tej walki nie dojdzie. David na nią nie zasługuje. Jego występ w pojedynku z Władimirem był straszny. Niestety wciąż słyszę, że Witalij chce dokończyć robotę brata i znokautować Haye'a. Podejrzewam, że Haye'owi chodzi tylko o pieniądze - powiedział Steward.

- Witalij jest większy i mocno uderza, ale lubi wdawać się w bójki. Nie ma również takiego balansu i lekkości poruszania się jak Władimir, więc Haye może mu sprawić nieco więcej kłopotów niż młodszemu bratu - oczywiście jeżeli Brytyjczyk podejmie walkę - dodał ''Mr. Kronk''.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: gregor07
Data: 22-11-2011 19:58:19 
Nie przepadam za Hayem i to bardzo, ale do k*rwy kto teraz zasługuje na walkę o tytuł w hw, Mormeck?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-11-2011 20:01:37 
gregor07
Problem w tym że przy Braciach to chyba nikt nie zasługuje,albo nie chce z nimi walczyć.Tak czy siak mamy śmiesznych pretendentów.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-11-2011 20:02:09 
Nikt nie "zasługuje na walkę z braćmi Kliczko" przynajmniej dopóki bokserzy z czołówki będą się unikać (nie tylko "się" ale i innych poważnych wyzwań.
 Autor komentarza: Luton
Data: 22-11-2011 20:06:08 
jakie jest największe zwyciestwo haya w karierze waszym zdaniem ?
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 22-11-2011 20:07:42 
Steward nie pierdol tylko dalej wmawiaj Władowi ze jest lepszy od Lewisa. ;d Dla kasy wszystko brudasie nie?
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 22-11-2011 20:08:03 
BO jakbys powiedzial inaczej to do widzenia z Klitchko Team
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 22-11-2011 20:08:28 
Klitschko*
 Autor komentarza: pyra90
Data: 22-11-2011 20:10:11 
Ozi1231
Dokładnie ,Władimir umywa się do swojego brata a do Lennoxa dzieli go przepaść
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-11-2011 20:11:25 
Luton -chyba "przyzwoita" przegrana z Władem hehe
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-11-2011 20:14:46 
Zasłużył czy nie zasłużył... Właściwie z punktu widzenia sportowej rywalizacji dla Witalija jest to obecnie jedyny przeciwnik z którym wynik nie jest przewidziany na 99,99%
 Autor komentarza: MikeR
Data: 22-11-2011 20:20:14 
Lennox w PRIME rozjebałby jednego wieczoru i Vitka i Władka. I chyba nikt nie ma wątpliwości, że tak by było?
 Autor komentarza: MikeR
Data: 22-11-2011 20:20:58 
A najlepszym pretendentem teraz byłby Robert Helenius. Nie widzę nikogo innego.
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 22-11-2011 20:25:57 
miker
Aż takiej przepasci miedzy nimi nie ma, 6 rund vitalija bylo wyrównanych i jakby wtedy na jego miejsce wskoczył Wład to myśle ze by murzyna przewrócił :p ale zgadzam sie ze pojedynczo Lennox Vit Wład
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-11-2011 20:26:42 
Luton
"jakie jest największe zwyciestwo haya w karierze waszym zdaniem ?"

Bez dwóch zdań wygrana nad Boninem poruszyła bokserski świat!!!!!!

A poważnie to wydaje mnie się że walka z Moermeckiem była tą o której usłyszał świat.bo było w niej sporo dramaturgii i walczyło dwóch naprawdę niezłych bokserów.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 22-11-2011 20:31:58 
"Podejrzewam, że Haye'owi chodzi tylko o pieniądze" - naprawdę?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-11-2011 20:33:00 
MikeR
Akurat Leny należy do moich absolutnych ulubieńców,ale sądzę że nawet Lennox w Prime miał by ciężką przeprawę z Vitem Prime,bo jednak w pierwszej walce Vit jeszcze nie był optymalny boksersko,był nieco za bardzo narwany,dziś z pewnością inaczej by rozgrywał tamtą walkę,oczywiście wiem że Leny też nie był już w swoim Prime,nie mniej jednak postawię tezę że Vit w każdych czasach byłby cholernie trudny do pokonania,a żeby go ktoś mógł zdominować to już woglę nie widzę.Podobnie widzę Hopkinsa,przegrać może,ale zawsze minimalnie.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-11-2011 20:34:30 
MikeR - czy ja wiem? Lennox prime minimalnie przegrywał z bruno do czasu KO, męczył się z Mavroviczem rozmiarów Adamka, "zremisował" z prostym Mercerem....

Więc może nie koniecznie tak po prostu by ich rozje,ał.
ja stawiałbym go w roli faworyta ale na pewno nie "murowanego".
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 22-11-2011 20:35:07 
Haye dał z Władem naprawdę dobrą walkę na pewno nie przegrał ją w takim stosunku punktowym jaki był, jakby zrobiły swoje bo bądź co bądź Anglik więcej razy trafił tzw. ciosami mocnymi. Wład walczy teraz z kolesiem który swoje 3 walki w ciężkiej przegrał ale wygrał bo walczył u siebie to jest kurwa kpina i tyle
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-11-2011 20:36:34 
pankracy - też mnie to zszokowało myślałem, że chodzi o honor królowej Anglii ;(
 Autor komentarza: JamesBlad
Data: 22-11-2011 20:36:48 
Luton
Wygrana z Vałujevem,szczególnie przez to,że zachwiał olbrzymem,poza tym David nie miał żadnych wielkich wygranych poza Mormeckiem ale to C.W i w H.W nie ma dokonań.Ruiz...to nie był ten sam zawodnik co choćby z Gołotą,dlatego Nikoś.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 22-11-2011 20:37:39 
*jaby
 Autor komentarza: pankracy
Data: 22-11-2011 20:41:14 
Luton

Moim zdaniem walka z Mormeckiem ale nie należy też zapominać o walce z Fragomenim.Przedewszystkim te 2 walki wyniosły go na piedestał bo Bonin to już tylko taka wisienka na torcie ; P
 Autor komentarza: MikeR
Data: 22-11-2011 21:11:34 
Przeczytałem wasze argumenty i muszę przyznać, że może mnie faktycznie troszkę poniosło. Jednakże Lennox w prime był nie do zatrzymania. Nikt by go nie rozbił (może poza Joe Frazierem lub Muhhamadem Ali). Nawet George Foreman sam przyznał kim dla niego jest Lennox http://www.youtube.com/watch?v=jV5AMRL5-Hc&feature=related
 Autor komentarza: Wojan06
Data: 22-11-2011 21:29:38 
Według mnie najlepsza walka Haye'a, to unifikacja z Maccarinellim. Przed walką nie było wyraźnego faworyta i wszyscy spodziewali się wyrównanej walki, a Haye zrobił z niego wiatrak i tak naprawdę wtedy się skończył Enzo. Często lubię wracać do tej walki i sobie ją obejrzeć.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 22-11-2011 21:45:00 
Najlepszą walką Haye był pojedynek z Władimirem. Punktując rundę po rundzie wyszło mi 117-109 dla Kliczki (oboje mięli po odjętym punkcie). Wynik pozornie mógłby wskazywać na wyraźną dominację Ukraińca choć tak nie było. Po prostu specyfika punktowania każdych rund w boksie. Haye wygrał runde 2 i 12 , a pozostałe wygrał Wład. Niemniej sprawił Kliczce problemy i sam byłem zdziwiony jak balansował i Kliczko prul powietrze jabami.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 22-11-2011 21:47:49 
mnie odwrotnie niz wiekszosc, zaskoczyla bezradnosc Wladimira w pierwszych rundach, zastanawialem sie kiedy sobie urwie lokiec tymi przestrzelonymi dziesiatkami ciosow. za taki pokaz bokserskiej NIEPORADNOSCI powinien miec odjete punkty :) pozniej doszedl w okolicach 8 rundy do glowu dzieki zasiegowi, technicznie Wladek walczyl bardzo slabo. 3-4 razy byl bliko chwycenia takiej plomby, jakiej jeszcze w zyciu nie chwycil, zgasloby mu swiatlo... Los chcial inaczej
 Autor komentarza: Laik
Data: 22-11-2011 21:47:56 
Co ten Steward pierdoli!Mormeck za to zasłużył na walkę z Władem hahaha...

Nie wiem skąd te opinie,że Haye tak strasznie zaprezentował się z młodszym Kliczko.Moim zdaniem wypadł znakomicie,miał zostać brutalnie pobity,to była sprawa honoru,a David był nieuchwytny,nie dał sobie krzywdy zrobić i moim zdaniem to On został prawdziwym zwycięzcą tej konfrontacji(nie walki),bo obrażał Kliczko i miała Go spotkać surowa kara,a nie spotkała...

Powiem więcej,David na pewno po tej walce zdał sobie sprawę,że nie taki diabeł straszny i w ew. rewanżu poczynałby sobie śmielej.Chciałbym zobaczyć rewanż z Władem np. w Anglii,bo jednak w konfrontacji z Vitkiem to Go nie widzę...
 Autor komentarza: Laik
Data: 22-11-2011 21:51:17 
Co ten Steward pierdoli!Mormeck za to zasłużył na walkę z Władem hahaha...

Nie wiem skąd te opinie,że Haye tak strasznie zaprezentował się z młodszym Kliczko.Moim zdaniem wypadł znakomicie,miał zostać brutalnie pobity,to była sprawa honoru,a David był nieuchwytny,nie dał sobie krzywdy zrobić i moim zdaniem to On został prawdziwym zwycięzcą tej konfrontacji(nie walki),bo obrażał Kliczko i miała Go spotkać surowa kara,a nie spotkała...

Powiem więcej,David na pewno po tej walce zdał sobie sprawę,że nie taki diabeł straszny i w ew. rewanżu poczynałby sobie śmielej.Chciałbym zobaczyć rewanż z Władem np. w Anglii,bo jednak w konfrontacji z Vitkiem to Go nie widzę...
 Autor komentarza: speed
Data: 22-11-2011 22:35:45 
Laik Data: 22-11-2011 21:51:17
Co ten Steward pierdoli!Mormeck za to zasłużył na walkę z Władem hahaha...

I wszystko w temacie, nic dodac nic ujac...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-11-2011 22:41:15 
A ja sie zastanawiam czy Haye bedzie nadal notowany w pierwszej 15 WBC
Bo to jest chyba wyznacznikiem czy "zasloguje"na walke z Vitem,czy tez nie
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-11-2011 22:41:40 
Laik
POPIERAM CIE W 100%
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 22-11-2011 23:42:02 
Autor komentarza: Laik
Data: 22-11-2011 21:51:17
Co ten Steward pierdoli!Mormeck za to zasłużył na walkę z Władem hahaha...
Nie wiem skąd te opinie,że Haye tak strasznie zaprezentował się z młodszym Kliczko.Moim zdaniem wypadł znakomicie


W takim razie albo jestes kompletnym debilem albo to tylko marna prowokacja.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 23-11-2011 00:10:54 
Możemy jechać po Brytyjczyku - ale prawda jest taka że w tym momencie ma on największe szanse wygrać z K2 z pozostałych wszystkich bokserów HW.
Haye jest szybki i ma pierdolnięcie - także szanse ma nawet z Vitkiem a jak wiemy walka walce nie równa.
A Steward musi być po prostu poprawny politycznie i tyle - a im nie chodzi o kase ??
Pamiętam wywiad Stewarda przed walką z Adamkiem - pierwsze co powiedział to że Adamek jest dla nich świetnym rozwiązaniem marketingowym , dopiero daleko daleko sportowym .
Jakby od "murzynka" to zależało to wszyscy by z K2 walczyli za marchewke :D
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 23-11-2011 00:53:48 
Mysle iz Helenius zasluguje na walke z jednym z braci, jak zaden inny nie unikawyzwan, jest jeszcze Furry ale on ma gorszych zawodnikow na rekordzie. Poza nimi moze Povetkin i na pewno Solis i chyba dlugo, dlugo nikt. Adamek nie zasluzyl na pierwsza walke wiec po tej deklasacji na pewno na dzisiaj nie zasluguje na druga, jednak bardziej Haye ktory do konca stanowil zagrozenie i choc przegral bezdyskusyjnie to jednak nie byla to deklasacja. Jesli Goral chce walczyc o pas to niech to sobie wywalczy, niech pokona kilku zawodnikow z czolowki, z pierwszej 15 Ring Magazine i pewnie dostanie ta walke ale czy pokona? Mysle iz nastepnym w drodze do Wladka bedzie Arreola, moim zdaniem slusznie i jesli sedzia nie pozwoli Wladkowi oblapiac w poldystansie to moze byc powtorka z rozrywki, czyli niezapomninej walki z Sandersem.
 Autor komentarza: piotr
Data: 23-11-2011 00:55:43 
Zgadzam się z Stewardem.

Moim zdaniem Haye słabo się zaprezentował.
Ale wam się podoba bo na tle UMIERAJĄCEGO ze strachu młodszego brata wypadł nie najgorzej. Władziu się przestraszył tak pierwszy raz od dawna, ale on tak ma jego brat nie.

Gadanie, że Władziu słabo walczył bo nie wygrał przez KO to nic nie wnosi. A Haye? Miał urwać łeb jednemu a potem drugiemu a bał się zaryzykować!


Moim zdaniem inaczej trzeba oceniać tę walkę.
Kliczkowie rozdzielili miedzy siebie przeciwników, którzy GORZEJ im pasowali by się popisać, że i tak dadzą radę!

Dla Kliczków łatwiejsze by były walki: Vit - Haye i Wład - Adamek...
A obaj sie postarali:
-Vit ważył najmniej od chyba 9 lat i zdeklasował Adamka - nawet dorównywał spuchniętemu cruiserowi szybkością!!!
-A Wład mimo, że sie przestraszył to dał radę niebezpiecznemu Haye'owi
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 23-11-2011 00:57:58 
Mysle iz na dzien dzisiejszy czolowka heavy to po braciach.
Solis
Povetkin
Haye
Helenius
Arreola
Furry
Pulev
Boycov
Adamek
 Autor komentarza: piotr
Data: 23-11-2011 01:06:22 
Co do Haye, dla mnie koleś niesprawdzony w HW.
Z kim on wygrał znaczącym w HW?

- Walujew - to dziadek Hollyfield pokazał podobna klasę
Haye uciekał przez chorym na gigantyzm kolesiem przez całą walkę...
Raz niby zachwiał chorym gościem. Walujew nie jest duży, on jest po porostu chory. http://pl.wikipedia.org/wiki/Gigantyzm
- Bonin - z Boninem wygrał fakt!
- Ruiz - Ruiz oszalał i nagle zmienił styl walki a mimo to z 4 knockdownów 3 było po biciu w tył głowy. Haye powinien dostać dawno DQ
- Kliczko? Haye paradował z malunkiem z urwanymi głowami braci a jak przyszło do walki to gibał się i uciekał, bał się podjąć jakiekolwiek większe ryzyko.

W CW sporo osiągnął ale nie wygrał z np.: z Cunninghamem!!!
 Autor komentarza: rossi
Data: 23-11-2011 09:41:33 
Sierak2012
Zgadzam się.

Haye dał z Władem niezłą walkę, a ludzie, którzy piszą, że się ośmieszył są chyba ślepi z nienawiści. W ogóle można kogoś lubić i nie lubić, ale umiejętności Haye są bezprzeczne.

Co do dania walki o mistrza HW Mormeckowi to kpina porównywalna z szansą Sosny i już walka Adamka miała znacznie większe uzasadnienie.I tu raczej wszyscy się zgadzają.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.