GRANT WRÓCIŁ Z ZAŚWIATÓW

Frans Botha (48-6-3, 29 KO) wygrywał wyraźnie z Michaelem Grantem (48-4, 36 KO) przed ostatnią, dwunastą rundą, lecz potężny Amerykanin po raz kolejny pokazał, że oprócz słabej szczęki i przeciętnych umiejętności, ma również wielkie serce do walki i... naprawdę potężny cios w prawej ręce.

Były rywal Andrzeja Gołoty oraz Tomka Adamka trafił pięściarza z RPA bombą z prawej ręki i na 37 sekund przed końcem ciężko go znokautował. Tym samym Grant stał się nowym właścicielem pasa WBF wagi ciężkiej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Polak18
Data: 20-11-2011 00:02:35 
Uważam,że Mariusz Wach powinien w najbliższej walce walczyć właśnie z Grantem,który byłby dobrym testem jego umiejętności bokserskich i psychiki,bo Big ma potężny cios.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-11-2011 00:03:21 
Botha osłabł kondycyjnie,,Grant tylko go dobił haha
 Autor komentarza: gat
Data: 20-11-2011 00:04:00 
Haha pamiętam jak laicy z bokser.org pisali w komentarzach "Grant był w życiowej formie w walce z Adamkiem".

Teraz widzicie co zostało z Granta.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-11-2011 00:06:28 
To co ale wygrał,,Wole Adamka z Grantem niz z Vinnim Maddalone czy 2 raz z Gołotą,,
 Autor komentarza: Polak18
Data: 20-11-2011 00:07:58 
No niestety Grant nigdy nie był jakimś świetnym bokserem,był średniakiem,a wiek i nokauty z rąk McCline'a czy Lewisa zrobiły swoje.Natomiast Grant ma nazwisko i walka z Wachem by się dobrze sprzedała,szczególnie w Polsce i w USA w środowiskach polonijnych.
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 20-11-2011 00:08:56 
ale jaja szkoda ze niedalo sie zobaczyc walki ale bawol dlugo sie trzymal myslalem ze grant upora sie wczesniej szczerze mowiac z adamkiem calkiem niezle sie prezentowal a botha dziadek nie dziadek ale musial sie os przygotowac do granta mimo wszystko nienajgorzej
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-11-2011 00:09:29 
Wach ma dobry cios,,ale na punkty by przegral,,Chyba by usadził Granta,,
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-11-2011 00:10:26 
Niewiem jak z wytrzymaloscia na ciosy Wacha bo walczyl z samymi dziadami.Przydałby mu sie pojedynek z takim Shermanem Williamsem ..Mysle ze Arreola by wyleczyl Wacha z walki o mś haha
 Autor komentarza: Polak18
Data: 20-11-2011 00:13:22 
BYKZBRONXU2011
Ciężko teraz wyrokować z kim Wach by wygrał,a z kim nie,dlatego,że nie miał jeszcze odpowiedniego testu.Taki Arreola mógłby mu pasować,a załóżmy taki Grant czy Fury już nie bardzo.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 20-11-2011 00:13:39 
Arreola jak dla mnie jest przereklamowany Wach powinien sobie poradzić Chrisem a co do Granta też bym chętnie Mariusza z nim zobaczył
 Autor komentarza: Polak18
Data: 20-11-2011 00:14:47 
Wach,Fury,Ustinov,Klitschko.W takiej kolejności.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 20-11-2011 00:15:00 
Grant znaczy się
 Autor komentarza: tolek78
Data: 20-11-2011 00:20:03 
ja zamiast Ustinova raczej wstawiłbym Heleniusa to byłby prawdziwy test dla Wacha
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 20-11-2011 00:21:09 
Taki wrak jak Botha punktował Granta, niemożliwe... ;)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-11-2011 00:21:19 
Ja bym Wachowi z Arreolą nie dawał zadnych szans hahaa
 Autor komentarza: tolek78
Data: 20-11-2011 00:24:49 
byku
to twoje zdanie na czym opierasz tezę że żadnych szans?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 20-11-2011 00:25:21 
Zarówno Grant jak i Wach dobrze radzą sobie z dużymi przeciwnikami, jednak Wach w ostatniej walce pokazał że ma lepszy jab, nogi, szybkość ilepiej od Granta "boksuje" tak więc powinien ogrywać Granta i w odpowiednim momencie znokautować, jednak Grant w każdej chwili może przyjebać z tej swojej murzyńskiej racicy i zrobić KO.To byłby dobry test Mariusza psychiki i szczęki. Zawsze taka walka to 4 metry chłopa w ringu i duży huk jak któryś padnie a obaj mają czym przyłożyć.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 20-11-2011 00:32:46 
nie wiem czy oglądaliście ten wywiad ale jest dobry
http://www.sporty-walki.org/content/2011/11/18/144618/index.jsp#CommentsAnchor
 Autor komentarza: robak1
Data: 20-11-2011 00:33:59 
linki do ko
http://yfrog.com/0iihzz
http://yfrog.com/5a8k4uz
 Autor komentarza: Fankis
Data: 20-11-2011 00:34:14 
dokładnie,Wach vs Grant dobra walka by była i duże korzyści dla Mariusza..Ostatnia walka Wikinga bardzo mi sie podobała,technicznie o wiele lepsza niz jego poprzednia..

Grant,Arreola,Helenius,Powietkin,Kliczkowie..i po temacie :)
 Autor komentarza: Deter
Data: 20-11-2011 00:34:43 
Nie wiem jakie jest wasze zdanie - wczoraj pisałem, że Grant i Botha to rywale z tej samej półki.

gat
Mam mały smaczek dla Ciebie - no i dla innych też.

"Ernesto
01-11-2011

Bowe, Golota, Holy, kilka powracających Grant (wbrew pozorom groźny dla Kliczków, lepszy od Arreoli), kilku prospektów, ale co z tego skoro Klitshckos prowadzą ''bezpieczne'' walki. Nie wezmą walki z ''emerytami'' jeszcze któryś by przegrał i zaczęli by o nich mówić, że królowali tak długo bo nie mieli przeciwników."

"Adihash
27-10-2011

A nie zauważyłeś tego kiedy Leiws się zataczał po ciosach Granta ?
Był tez w krytycznym momencie i to był legendarny pięściarz który walczył z takim podlotkiem."

"Adihash
27-10-2011

Majkel Grant jak już ma być ring USA. Tarver też nienajgorszy wybór.
Grant przynajmniej do końca walczył dzielnie z Lennoxem Lewisem i wysoki bokser był by dla niego wygodny."
(Propozycje rywali dla Władymira Kliczki)

I uwaga, uwaga. Danie główne!

"Jaguar
11-10-2011

a ja uważam że na obecną mizerię w HW Grant byłby dobrym przeciwnikiem dla jednego z braci, ma nazwisko, porównywalny wzrost, wspaniały zasięg ramion, silny pojedynczy cios co przy jego wzroście na młodszego byłoby jakimś argumentem, doświadczenie, dziwię się tylko że w tym wieku i sytuacji jest tak mało aktywny, powinien częściej walczyć i szybko brać kogoś z czołówki jak chce się dopchać do walki z braćmi a nie wybrzydza, wóź albo przewóz jak w jego walce z Adamkiem gdzie myślał że mu nasz mały Góral nie ucieknie"
 Autor komentarza: robak1
Data: 20-11-2011 00:35:13 
ON już ledwo stał, po ciosie od mojej babci pewnie by padł ;)
 Autor komentarza: robak1
Data: 20-11-2011 00:36:10 
linki do ko
http://yfrog.com/0iihzz
http://yfrog.com/5a8k4uz
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 20-11-2011 00:37:54 
Ale jaja, sądziłem od początku że wygra Grant, i podejżewałem że właśnie przez KO ale niespodziewalem się że będzie się z nim męczył 12 rund, i na dodatek że będzie przegrywał znacznie na punkty, okazuje sie że Grant miał mega farta bo wyszedł mu lucky punch, a Botha mega niefarta, bo brakło mu pół minuty do zwycięstwa :)
 Autor komentarza: Luton
Data: 20-11-2011 00:45:35 
Myślałem ze Grant bedzie to wygrywał na punkty. Botha to stary spasiony klops. Niezłe jaja
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 20-11-2011 00:46:31 
robak : dzięki za linki, faktycznie dostał nieźle, ale też jak już ktoś wspomniał, ledwie zipał :)
 Autor komentarza: DarekR
Data: 20-11-2011 00:50:22 
"Haha pamiętam jak laicy z bokser.org pisali w komentarzach "Grant był w życiowej formie w walce z Adamkiem".
"

kto tak mówił ? ziomuś... mówili to zapewne goście co widzieli Granta pierwszy raz w walce z Adamkiem. nie ma co w ogóle poruszać tematu... Jeżeli słaby Botha wygrywał z Grantem to sorry...
 Autor komentarza: Deter
Data: 20-11-2011 00:52:11 
DarekR
Wielu tak mówiło.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 20-11-2011 00:53:08 
Dokładnie, skoro Botha z nim na punkty wygrywał to jednak Grant już mega wypalony, młody już nie jest ale jakiś stary bardzo to też nie, powinien już sobie dać siana.
A w życiowej formie to był z Lennoxem, mimo iż dostał straszne baty, ale to było do przewidzenia, Lewis jednak unikał jego ciosów bo wiedział że swoje też napewno ważą, a że go znokautował, no cóż, LL miał dynamit w łapie i potworny zasięg ramion jak na swój wzrost.
 Autor komentarza: Deter
Data: 20-11-2011 00:59:56 
Skoro banda idiotów i złodziei potrafi wmówić ludziom, że od dwutlenku węgla się klimat ociepla więc trzeba redukować jego emisję, to wmówienie ludziom, że Grant był w świetnej formie w walce z Adamkiem to pikuś.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 20-11-2011 01:15:12 
Te zdania są wyrwane z kontekstu. Grant jest po swoim pride to wiadome, a Adamek dla mnie nic nie pokazał fajnego w swoim boksie HW.

A Grant mimo wszystko nadal jest niebezpieczny mimo, że Botha go zdominował. Sądzę jednak, że widząc poziom swoich umiejętności albo weźmie się poważnie za treningi albo zakończy karierę. (zdobył tytuł HW, a amerykanie będą go nazywać championem... tak jak robią to z Povietkinem)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 20-11-2011 01:20:12 
I Grant po raz kolejny pokazał laikom że jest solidnym średniakiem HW ! :)

Walka z Wachem ? Bardzo chetnie zobacze na co stac z niebezpiecznym rywalem... Mariusza.
 Autor komentarza: Deter
Data: 20-11-2011 01:21:39 
Kapral
No coś Ty? Ernesto przecież napisał, że jest niebezpieczny :)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 20-11-2011 01:23:35 
Ciekawa byłaby też walka Grant - Arreola.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 20-11-2011 01:25:24 
Podejrzewam ze 90% osób wypowiadajacych sie w komentarzach chetniej obejrzałoby walke Granta z Arreolą (gwarantowane grzmoty!) niz np Powietkin - Boswell badz Helenius - Chisora..
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 20-11-2011 01:28:13 
Wiadomo. Ciężkie nokauty to to co kochamy w HW. :)
 Autor komentarza: Deter
Data: 20-11-2011 01:31:33 
Kapral
90% osób w ogóle nie chciałoby oglądać Granta w ringu z kimkolwiek. Sentyment po walce Adamkiem - nic więcej. Grant to ta sama półka co Botha. Czy ktokolwiek chciałby Bothę oglądać w walce z tzw. czołówką?
 Autor komentarza: DarekR
Data: 20-11-2011 01:47:59 
Deter jesteś spoko gościem jednym z niewielu, którzy odkąd pamiętam a jestem od początku praktycznie istnienia tego serwisu ma tak trafne spostrzeżenia na boks. pozdrawiam.
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 20-11-2011 01:52:48 
kapralwiaderny a ja akurat chetnie zobaze helenius cisiora i nie tylko ja pewnie
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 20-11-2011 01:55:22 
deter ja niejestem w tych 90 procntach wolalbym granta z kliczko niz tego mormecka i nietylko ja pewnie
 Autor komentarza: Polak18
Data: 20-11-2011 01:58:08 
Helenius vs Chisora chętnie zobaczę i nie wiem czemu miałbym nie spodziewać się grzmotów? Chisora lubi bitkę,co pokazał z Furym,Helenius też może na nią pójść jak z Liachowiczem,obaj mają mocny cios.Dla mnie to naprawdę świetnie zapowiadająca się batalia.
 Autor komentarza: bamoakey
Data: 20-11-2011 02:44:15 
Jasne Cisora ma cios ale nikogo jeszcze tym ciosem nie znokaltowal ! Popychal tych swojch kelnerow i sedzia od F W przerywal walki ! Gdzie on tam ma cios jak trafi seria to dopiero widac ze zawodnik odczuwa cos. Helenius choc strasznie brzydki chlop to jebniecie ma jak uszczeli tego Chisore to wreszcie go odesle do na wioske gdzies w afryce . Burak jeden wozi sie po londynie a kazdy go lekcewazy i w kolejkach pod klubem stoji! Heleniusa z Wachem bym zobaczyl !
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 20-11-2011 04:44:23 
dobra dzis gala ufc
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-11-2011 04:51:18 
Walczy ten co przegrał z Wolakiem Pinzon..
 Autor komentarza: tolek78
Data: 20-11-2011 04:59:13 
cienki

jak na razie dobre walki w UFC szkoda że Kang Li przegrał
 Autor komentarza: tolek78
Data: 20-11-2011 05:00:42 
jakim wynikiem skończyła się pierwsza walka bo musiałem na chwile wyjść jak wróciłem to już leci druga walka
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-11-2011 05:03:19 
Hahah Smith ma zajebisty przydomek ,,w zwolnionym tempie,, hehehe
 Autor komentarza: tolek78
Data: 20-11-2011 05:33:43 
rewelacyjna walka Henderson szogun na UFC takiej walki dawno nie widziałem
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 20-11-2011 06:01:27 
ufc niewiarygodna walka
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-11-2011 06:09:24 
Cienki ten Chavez,,Martinez by go zabił,,Canello tez
 Autor komentarza: skilorrPL
Data: 20-11-2011 06:19:06 
Sam jestes cienki CHavez pozamiata ring tymi dwoma 'koleszkami'

zajebista walke dał chavez
 Autor komentarza: Hugo
Data: 20-11-2011 08:20:08 
Szkoda starego bawoła Bothy, którego sekundy dzieliły od zwycięstwa i niespodzianki.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 20-11-2011 09:40:19 
szkoda mi Bothy bo mam do niego pewien sentyment - stary lis stracil na chwile czujnosc i stracil walke ktora wygrywal


Wach moim zdaniem takiego Arreole by zabil szybko i skutecznie - meksyk idzie jak wół do przodu i pcha sie pod ciezkie ciosy a Mario ma czym walnac wiec to tylko kwestia w ktorej rundzie nastapi koniec a co by mogl Arreola zrobic Wachowi? moim zdaniem nic wielkiego skoro waciane ciosy Adamka go zatrzymaly
 Autor komentarza: boksjor
Data: 20-11-2011 11:32:14 
Wach - Grant to dobry pomysł dla Mariusza i niezły biznes. Arreole zostawiłbym na kolejną walkę, a po nim już tylko eliminator do Kliczki (Fury, Helenius, Povietkin).
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 20-11-2011 12:05:17 
Adamek wygrał z Grantem ale to Amerykanin jest dzisiaj Mistrzem Świata.
 Autor komentarza: WITT
Data: 20-11-2011 13:36:06 
Moim zdaniem przeceniacie Wacha. Robi systematyczne postępy ale Arreola to inna klasa. Co do Granta to fakt byłby wyzwaniem ale wynik starcie z Mariuszem nie byłby dla mnie wcale taki oczywisty.
 Autor komentarza: cleberlang23
Data: 20-11-2011 13:51:46 
Co tu się dzieje ludzie...
Grant jest cieniutki dawno past prime o jego klasie niech zaświadcza oklepanie przez Tomasza Adamka...
Wład z nim zrobi dokładnie to samo co z Austinem bardzo zbliżonym warunkami do Granta jeden wielki oklep...
 Autor komentarza: michal131131
Data: 20-11-2011 14:12:44 
Macie tutaj streama do walki Emalianieko vs Monson
http://www.firstrowsports.tv/watch/93409/1/watch-m-1-global:-fedor-vs-monson.html
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.