BĘDĄ KOLEJNE TRANSMISJE PPV?

Szef Cyfrowego Polsatu jest zadowolony z wyników sprzedaży transmisji Adamek - Kliczko w systemie PPV. Zapowiada, że jego platforma pracuje nad kolejnymi transmisjami za dodatkową opłatą - podaje portal media2.pl.

Cyfrowy Polsat jest zainteresowany kolejnymi transmisjami sportowymi w systemie PPV, w ramach którego abonent płaci dodatkowe pieniądze za obejrzenie wydarzenia na żywo. - Postaramy się być kreatorami tego typu wydarzeń - mówi na antenie Radia PiN Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu. - Będziemy aktywnie poszukiwać wydarzeń sportowych, które będzie można sprzedawać w PPV. Ale takich pięściarzy jak Adamek nie mamy zbyt wielu w Polsce - dodaje.

Libicki przyznał, że sukces walki Adamek - Kliczko zaskoczył. Tym bardziej, że cena transmisji (40 zł) była zbyt wysoka jak na polski rynek, a dodatkowo walkę można było obejrzeć za darmo na antenie RTL. - Udało się zjednoczyć społeczeństwo. Ludzie skrzykiwali się po dwie, trzy osoby i zrzucali się na walkę. Była okazja do integracji - zauważa Libicki. Walkę w systemie PPV w Polsce wykupiło około 200 tys. widzów.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Mats
Data: 16-11-2011 16:54:52 
Adamek - Kliczko mogła się sprzedać, ale walka z bokserem klasy B nie interesuje przeciętnych kibiców, którzy oglądają boks raz na rok.
 Autor komentarza: FloroFlores
Data: 16-11-2011 17:00:22 
Sprzedało się dobrze tylko dlatego, że to akurat Adamek Kliczko, ale Kołodziej (nawet jakby walczył o MŚ), ani Diablo na pewno takich wpływów nie dostarczą.

Podobnie byłoby z Mayweather - Pacquiao, w Polsce generalnie mała liczba osób interesuje się bokse dlatego też walka, na którą czeka cały świat również w PL sprzedałaby się słabo.

Polsat na PPV mógłby zarobić tylko II galą stulecia, na której walczyliby Kołodziej o MŚ, Diablo o MŚ i do tego powrów Gołoty ;)
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-11-2011 17:03:46 
KSW będą dawać w PPV
 Autor komentarza: Terrorist
Data: 16-11-2011 17:05:54 
wsrod moich znajomych tylko jedna osoba wie kto to pacquiao. adamek kliczko ogladal kazdy, nawet starsze panie, bo jak twierdzili 'wypada'. Nie ma mowy by komus sie chcialo po nocach ogladac wolaka i to jeszcze odplatnie :D

Wydusmy kazdego grosza z polaka, na pewno na dobre to wszystkim wyjdzie.
 Autor komentarza: Terrorist
Data: 16-11-2011 17:06:08 
w koncu polska niesamowicie zamozny kraj.
 Autor komentarza: Maciekw7
Data: 16-11-2011 17:06:33 
Zgadzam się z przedmówcami. Walka Kliczki z Adamkiem była pojedynkiem o mistrzostwo świata heavyweight i do tego była bardzo mocno wypromowana. Zresztą czy i w przypadku tej walki wyniki PPV były aż tak zachwycające, by szefowie Polsatu mogli poważnie myśleć o powieleniu tego pomysłu? Na kim mieliby zarobić pokazując transmisje w tym systemie? Pomijam już bokserów, bo powyżej zostało wyraźnie powiedziane że nie ma żadnego boksera który przyciągnąłby... wróć, zmusił widzów do dodatkowych opłat.

Czy jednak jest inne wydarzenie które możnaby puścić w PPV? Formuła 1? Wątpliwe, chyba że Kubica w ostatnim wyścigu sezonu walczyłby o mistrzostwo świata. Może piłka nożna? Doprawdy ewentualne PPV za mundial albo Euro spotkałoby się z niezadowoleniem pewnie nie mniejszym niż przy okazji logo PZPN na koszulkach reprezentacji. Może Wimbledon? Wolne żarty...

Polsat nie ma "towaru", na który byłby aż taki popyt, toteż nie rozumiem czemu ktoś na poważnie miałby myśleć o reaktywacji projektu "PPV w Polsce".
 Autor komentarza: Faraon
Data: 16-11-2011 17:08:06 
Terrorist
Bardzo zamożny bo jest dużo posiadaczy płatnej tv
PPV
POLSKIE
PIENIADZE
VIPOW...
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 16-11-2011 17:09:52 
Sprzedał się tyle bo było to pierwszy raz i wielu chciało zobaczyć jak wygląda PPV znane ze stanów. Coś w stylu kompletu na pierwszym meczu ligowym w Gdańsku na PGA Arenie, wielu nie przyszło na mecz a zobaczyć stadion i teraz to widać
 Autor komentarza: Domino
Data: 16-11-2011 17:11:19 
Taa... niech od razu walka Krzysia będzie na PPV:)
 Autor komentarza: oxy10
Data: 16-11-2011 17:11:21 
Dziękuję wszystkim którzy wykupili PPV.Od teraz jak to powiedział Tomek Adamek mam wprowadzony światowy standard.Jesteśmy już cywilizowanym krajem jak USA.Ten system dowodzi ,że polska się rozwija i że Polacy wcale tacy biedni nie są jak powszechnie się opiniuje.Stać nas na wymysł ludzików z góry żeby jeszcze bardziej się dorobić.Dziwne,że Cyfra sprzedawała PPV na której to platformie był kanał RTL gdzie można było obejrzeć walkę za darmo.Przcież pewnie 95% ludzi wykupiło tylko i wyłącznie na walkę Adamka.Jakieś zdziwienie musiało być ,że tu leci to samo ,ale za darmo.Może płacili za komentarz polski?Jakby nie było mogą być dumni,że mieli niezmierzony wkład w wprowadzenie systemu PPV.Systemu,który jeszcze bardziej wprowadza biznes w ten sport ,który się zwie boks.Nie,nie boks to nie sport to biznes.Wielka szkoda...
Teraz będą się mogli integrować za jedyne np. jak ostatnio 40 zł.
Drogo jak na bilet integracyjny,a gdzie reszta
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-11-2011 17:12:02 
Adamek-Kliczko PPV to jakieś nieporozumienie. Ta walka leciała na streamach z polskim komentarzem :) i to w całkiem niezłej jakości. Normalnie polskie linki powinni być zablokowane.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-11-2011 17:14:08 
W sumie przedmówcy mają rację.Nie ma obecnie nikogo kto przyciągnąłby tłumy przed telewizory i sprawił,że PPV będzie opłacalne dla Polsatu.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 16-11-2011 17:18:15 
Dziękuję palantom którzy to kupowali, teraz chcą nas doić regularnie.
 Autor komentarza: Vroo
Data: 16-11-2011 17:21:02 
A ja za sensowne walki zapłacę.

Tyle, że niech będą w ipla - nie mam kablówki z dekoderem i nie zamierzam mieć.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-11-2011 17:21:10 
W Wielkiej Brytanii wycofali się z tego pomysłu.W USA powoli też to się wycofuje,bo wpływa to na mniejsze zainteresowanie boksem.A w Polsce,która jest zawsze 200 lat za Murzynami dopiero to wchodzi jako super nowoczesna,dogodna metoda transmisji.
 Autor komentarza: cwikiel
Data: 16-11-2011 17:22:02 
Polak18

Dokładnie. Polsat nie zaproponuje PPV na galach Sauerlanda albo Golden Boy Promotions itp. , ponieważ w Polsce jest zbyt mało kibiców boksu. Natomiast gdyby nam się objawił drugi Adamek , który przyciągnąłby Polską publiczność to mogliby wprowadzic PPV na poziomie około 20 zł. Narazie nie ma co się marwtić o nasz budżet ; )
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-11-2011 17:22:41 
Niech spróbują wprowadzić to na Legię w LE,wtedy dopiero będą jaja jak berety.
 Autor komentarza: drenq1607
Data: 16-11-2011 17:24:06 
I tak się właśnie zabija boks... Zamiast dać ludziom jak najszerszy dostęp to blokują go na wszelkie możliwe sposoby, żeby tylko zarobić kasę. Jak tacy są cwani to może piłka nożna w PPV? Ile z tego możnaby było kasy zbić... Po co utrudniać ludziom życie? Nie dość, że się płaci za kanały to jeszcze trzeba będzie płacić za oglądanie danego wydarzenia na tym samym kanale, za który się wcześniej płaciło... Tylko patrzeć jak upadać będzie boks w Polsce.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-11-2011 17:24:16 
cwikiel

Najszybciej do wielkich walk ma Proksa,Wolak i Masternak,ale do populaności Adamka to im jeszcze dużo brakuje.Aczkolwiek PPV to kurestwo w takiej czy innej dyscyplinie i należy z tą zarazą walczyć.
 Autor komentarza: Vysogota
Data: 16-11-2011 17:27:23 
Ja nauczony tym że Adamek Kliczko obejrzałem w bardzo dobrej jakości na sopcaście za free jestem pewien że ppv nigdy nie wykupię. Najwyżej wyskoczę do baru.
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-11-2011 17:36:45 
No to Polsat niech zacznie pompować Wacha.
 Autor komentarza: SGS
Data: 16-11-2011 17:38:32 
Bez watpienia jesli Szpilka jakims cudem dotrze do walki o tytuł, w co
baaardzo watpie patrzac na kariery zawodnikow KP to bedzie pokazywany w PPV. Tylko Wasilewski musi mu w przyszlosci zalatwiac bumow
z dobrymi nazwiskami. Zreszta Szpilki jeszcze nie mozna skreslac moim zdaniem, zobaczymy jak bardzo bedzie sie w stanie zmienic w ciagu najblizszych lat.
 Autor komentarza: championn
Data: 16-11-2011 17:57:05 
W
 Autor komentarza: championn
Data: 16-11-2011 17:57:11 
O
 Autor komentarza: championn
Data: 16-11-2011 17:57:18 
N
 Autor komentarza: championn
Data: 16-11-2011 17:57:33 
Z
 Autor komentarza: championn
Data: 16-11-2011 17:57:44 
P
 Autor komentarza: championn
Data: 16-11-2011 17:57:51 
P
 Autor komentarza: championn
Data: 16-11-2011 17:57:58 
V
 Autor komentarza: championn
Data: 16-11-2011 17:58:13 
!
 Autor komentarza: pigwus
Data: 16-11-2011 18:03:46 
Pilka nozna powinna byc platna.
 Autor komentarza: Elesshar
Data: 16-11-2011 18:19:26 
Mam nadzieję, że to nie wypali. To nie USA, tylko biedna Polska. Zresztą niech robią. KSW nie oglądam, gale Wasyla od czasu do czasu. Zawsze jest internet i bar :)
 Autor komentarza: R031
Data: 16-11-2011 18:21:11 
HEh niedlugo Gale Wasilewskiego z Walka Wieczoru Kostecki - Lolenga Mock beda w PPV :D
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-11-2011 18:21:45 
Jestem za PPV,o ile bedzie to dotyczyło gal Wasyla i KSW,a w tym czasie za darmo będą transmitowane na żywo inne ciekawe gale z Europy i świata na Polsacie Sport.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 16-11-2011 18:40:18 
Macie co chcecie.
Pisalem przed Adamek v Kliczko zeby nie kupowac PPV,bo jak sie sprzeda to wprowadza na stale.I tak sie stalo.
Ile bylo narzekania i lamentu,a jednak Polacy(narod bogaty)wykupili.
Ja mam to w dupie.Wole ogladac gale na box nation.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 16-11-2011 18:42:31 
Po tym jak Adamek dostał wpierdol i został wręcz ośmieszony na oczach milionów, sądziłem, że wszelkie telewizje zrozumieją wnioski z tego płynące. Mianowicie polak już nie kupi jebanego PPV !

TO NIE JEST KRAJ, GDZIE MOŻNA ROBIĆ PPV ! TU SIĘ KURWA PROWADZA WIELKI ŚWIAT OD DUPY STRONY !!! NAJPIERW WARUNKI BYTU TRZEBA DOSTOSOWAĆ, PŁACE, CENY I JAKOŚĆ USŁUG, A DOPIERO PÓŹNIEJ INNE ROZWIĄZANIA STOSOWANE W WIELKIM ŚWIECIE !!!

Kurwy i złodzieje !
 Autor komentarza: Hoody
Data: 16-11-2011 18:42:59 
@Polak18
Pod takim PPV podpiszę się rękoma i nogami:)
Sam pomysł w kraju gdzie ludzie nie chcą płacić nawet abonamentu świadczy o oderwaniu od rzeczywistości pomysłodawców. Adamek się sprzedał bo to było historyczne wydarzenie. A teraz niby kogo można sprzedać? Za zagraniczne gale ludzie płacić nie będą.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-11-2011 18:52:34 
200 TYS Z CZEGO PEWNIE 50 TYS TO BARY,,KNAJPY,,KINA
 Autor komentarza: Faraon
Data: 16-11-2011 18:54:32 
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-11-2011 18:52:34
200 TYS Z CZEGO PEWNIE 50 TYS TO BARY,,KNAJPY,,KINA

Chyba masz racje?
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 16-11-2011 18:59:03 
ok, PPV to ,PPV tamto, kuzwa to ze na RTL leciała walka Adamka, to moze dla niektórych ok- wystarczy przełączyc na niemca, ale mnie tez interesowały inne walki gali, Mastera, Cendra ...Wolałem zapłacic 40zeta i mieć odbiór w dobrej jakości, nie mam na cyfrze polsatu sport i wiem jak wygladaja streamy z gal, raz lepiej, a raz ledwo widac. Trudno, trzeba było zapłacić i nie żałuję, ale watpie,żeby w Polsce przyjęło się PPV - marne szanse na taką impreze i nazwiska.Pożyjemy zobaczymy, ale moim zdaniem takiej oglądalnosci nastepnym razem nie osiagna.
 Autor komentarza: Wba
Data: 16-11-2011 19:15:54 
Mało im tam pieniędzy, Złodzieje!
A prawda taka że taka sprzedaż dobra była bo to walka Adamka i niedzielni kibice kupili i oglądali, inne im się tak nie sprzedadzą, ja na pewno nie będę płacił.
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 16-11-2011 19:18:58 
dwóch pieściarzy...
Gołota zarobił fortune dzieki swoim umiejętnością i niemal ze na calym swiecie rozpoznawalnemu nazwisku...
Adamek zarabia hajs na kibicach pie...prząc jakim to on nie jest twardym, szybkim, wojownikiem itd....

w rzeczywistości wszyscy ostatnio widzieliśmy ile znacza jego slowa i jakie sa jego umiejetnosci...

jego obóz zorganizowal walke w Polsce bo nigdzie indziej by tytle nie zarobili... bo tak na prawde poza nami Polakami kto na swiecie chce go ogladac kolejnego przemadrzałego małego pyszałka...
 Autor komentarza: nik
Data: 16-11-2011 19:50:37 
ojciec
piszesz za siebie? nikt nikomu pod pistoletem nie kazal ogladac walk!
jesli Adamek mowil ze wygra to jego sprawa; to jest sport, po pierwsze,
po drugie nie byl faworytem! masz pretensje do ludzi ze lubia ogladac jego walki czy jak? Przeciez jakby lubili ogladac np. Wacha i widzieli jego szanse to sytuacja bylaby podobna, bez wzgledu na to co by mowil przed walka, nie wystarczy tylko powiedziec 'bede mistrzem' i raptem wszyscy wykupia PPV.
Ja nie czuje sie oszukany a raczej zawiedziony, nie porazka tylko stylem, ale jak moge miec pretensje ze chcial wygrac ale nie dal rady? Czy nalezy jest przucic kibicowanie reprezentacji bo nie pokonali np.Niemcow? Ciebie tez oszukal? w jaki sposob?
 Autor komentarza: costa
Data: 16-11-2011 20:01:16 
Ja nie jestem w stanie pojac glupoty Polakow w tej sytuacji. Co to za radocha, siedziec samemu lub nawet z kumplem i ogladac walke w tv ,za ktora jeszcze trzeba dodatkowy zaplacic hajs i to nie maly?! O niebo lepszym rozwiazaniem jest wypad do pubu. W miejsce tego zalosnego ppv napic sie piwka(a za te 40plnow to moze nawet na cos mocniejszego by starczylo^^) i przezywac emocje sportowe w wiekszym gronie.
 Autor komentarza: josh
Data: 16-11-2011 20:04:46 
Nie dosc , ze abonament za cyfrowy polsat nie nalezy do tanich , to jeszcze trzeba wywalic drugie tyle za jedno wydarzenie sportowe!? Niech sobie ten Dominik Libicki pomyśli czy teraz jest sens robic ppv , skoro cos w stylu walki adamek - kliczko zdarza się raz na 10 lat . Juz lepiej niech podniosą abonament o 5 zł i dadza sobie siana z tą zachodnia modą .
 Autor komentarza: costa
Data: 16-11-2011 20:21:34 
Ja tam im sie nie dziwie. Pomysleli ze po jednym sukcesie trzeba isc za ciosem. W koncu Polsat to prywatna telewizja, wiec dlaczego mialaby zarabiac mniej, skoro juz raz udalo im sie naciagnac ludzi na wieksza kase? Biznes to biznes, szkoda mi tylko, ze Polacy tak pusto laduja w to przedsiewziecie swoje ciezko zarobione pieniadze, czym sprawiaja ze liczba wydarzen transmitowanych systemem ppv tylko wzrosnie. A wystarczylo raz nie dac nabic sie w butelke, a dzis ogladalibysmy to samo bez obawy o ppv...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 16-11-2011 20:22:51 
Mimo iż bez problemu kupiłem ppv i nie mam o nie do nikogo pretensji, to na 100% to bedZie chybiony pomysł, kto na 3 rano kupi ppv? Garstka osób, ewentualnie jacyś ludzie pracujący w tej branży. A nasi bokserzy nie zasługują na ppv. Jedynie to kupilbym Prokse w dobrej walce i Adamka z kimś z Top10.
 Autor komentarza: Lukasz28
Data: 16-11-2011 20:31:02 
Zauwazylem,ze jestem Baranem(znak zodiaku sie zgadza:D),bo mieszkajac w UK wykupilem,warte "nic"PPV i moglem sobie na duzym ekranie ogladac jak Adamek sie osmiesza!!!

Zastanowiłes sie Panie Polak18 ilu takich jak ja,Polakow mieszkajacych w Anglii i posiadajacych dekodery moglo wykupic warte "nic"PPV???!!!Aha no i tutaj nie ma pubow w ktorych puszczaja walki Polakow z "poslkim komentarzem".Wykupowałem transmisje PPV zanim Ty miałes pojecie co ten skrot tak na prawdę oznacza...pozdro
 Autor komentarza: costa
Data: 16-11-2011 20:31:47 
Nie no mysle ze nikt nie jest az na tyle glupi zeby w Polsce wprowadzac ppv o 3 rano :D. Chociaz kto wie, jesli bedzie popyt to i produkt sie znajdzie...

Nie rozumiem mentalnosci Polakow. Narzekaja, jak im sie zle zyje, ze nie maja na nic pieniedzy... A jak przychodzi co do czego to laduja(wg mnie) pusto swoja kase w takie bagno. Przeciez jesli by im sie to nie oplacalo, to pusciliby gale na otwartym Polsacie i wplywy z reklam tez by ich urzadzaly... Reasumujac mielibysmy to samo bez zadnych oplat, ale skoro elita ma za duzo wolnych funduszy na rozpieprzenie(bo inaczej tego ujac sie nie da) to przecietny Kowalskiemu pozostaje wypad do barowy, badz tez kiepskiej jakosci stream w necie.
Do wszystkich ktorzy zakupili PPV: serdeczne dziekuje! :)
 Autor komentarza: costa
Data: 16-11-2011 20:34:14 
@Lukasz28

Nie obraz sie, ale mysle, ze Polacy mieszkajacy w Angli i do tego interesujacy sie boksem, sa delikatnie mowiac w miejszosci :P
 Autor komentarza: xionc
Data: 16-11-2011 20:45:14 
Jesli Wolak bedzie walczyl w Polsce z Mannym albo Floydem, to sie to pewnie sprzeda, tylko najpierw Pawel musialby pokonac nie wiem - Berto lub Ortiza. Poza tym nie widze potencjalu dla platnej transmisji, walka Adamka nie bez powodu byla walka stulecia.
 Autor komentarza: Lukasz28
Data: 16-11-2011 20:48:18 
Moze i sa mniejszoscia,ale nie uwazam sie za jakiegos "idiote",ze wykupiłem PPV,moi koledzy polecieli na walke,ja nie mialem takiej mozliwosci;/No i mam dosc ogladania walk w necie.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-11-2011 20:52:25 
Lukasz28

Odpowiedź jest bardzo prosta.Wracać do kraju.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 16-11-2011 21:00:33 
PPV to głupi pomysł. szkodzi popularności boksu. ja zapłaciłem za obejrzenie walki Adamek vs Kliczko nie ze względu na Adamka, bo nawet za nim nie przepadam, ale dlatego, że zależy mi na tej dyscyplinie sportu a moje 40 zł poszło nie tylko do kieszeni Adamka i Witka, ale również przyczyniło się do dobrego wyniku sprzedaży tej walki. dobry wynik oglądalności wrześniowego pojedynku z pewnością wpłynął na to, że stacje TV zaczynają traktować ten sport poważnie. podoba mi się to co robi teraz Polsat Sport czyli goście w studiu przed każdą poważniejszą galą. super sprawa.
 Autor komentarza: costa
Data: 16-11-2011 21:11:53 
@Lukasz28

Ja nie powiedzialem o kims, ze jest "idiota" kiedy wykupuje ppv(tym bardziej rozumiem akurat Twoj przypadek, ale zrozum, ze jestes w miejszosci i dobro ogolu ma tutaj wieksze znaczenie), tylko popelniaja wielka bzdure mieszkajac w Polsce i placac 40pln za cos co moglby miec za darmo.

To dziala na podobnej zasadzie jakby producent pieczywa, sprzedawal bulki od dawien dawna po 40gr. I tak bardzo mu sie to oplaca, bo rozpowszechnia je na tak duza skale, ze pieniedzy ma pod sam sufit. Ale po jakims czasie stwierdza, ze moglby zarabiac wiecej i chociaz sprobuje sprzedac je po 40zl. Ku jego zdziwieniu dosc spora grupa ludzi kupila bulki po 40zl. Producent sprzedal co prawda o wiele mniej bulek, ale dzieki wygorowanej cenie jego zysk powiekszyl sie. Co robi producent? Oczywiscie bedzie sprzedawal bulki po 40zl dopoki bedzie to oplacalne. W tym samym czasie ludzie ktorzy na codzien kupowali bulki juz ich nie beda kupowac, poniewaz nie bedzie ich na nie stac. A Ci zamozniejsi ludzie(jesli dawaliby sie rolowac w ten sposob na innych frontach)to oni tez z czasem mogliby zrezygnowac z kupna bulek. Dopiero wtedy producent wrocilby do dawnej ceny. W ten sposob przedsiebiorca, ktory i tak byl bogaty jest jeszcze bogatszy, a przecietny Polak jest jeszcze biedniejszy. I dlaczego tak sie dzieje, skoro bulka mogla kosztowac przez caly czas 40gr?
Nie rozumiem popularnosci ppv w Polsce. Ktos placi za cos, co moglby miec podane na tacy.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 16-11-2011 21:16:16 
Hm, ja tam oglądałem eleganckiego streama z wcześniejszych walk z C+, a potem obejrzałem lanie Adamka na RTLu, tak jak 1,8mln Polaków zdaje się ;D

Poza tym, JESTEM ZA PPV dla Wojak Boring Night! Dzięki temu Polsat Sport będzie mógł nadawać ciekawe gale z Niemiec czy Anglii!
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-11-2011 21:17:55 
Matys90

Dokładnie. Wojak Boxing Night na PPV!!!
 Autor komentarza: Miro
Data: 16-11-2011 21:24:08 
Do ojca chrz. Z emocji nie piszesz racjonalnie. A więc potrzebujesz kogoś kto Ci pomoże na spokojnie porównać gołotę do adamka. Owszem zgodzę się iż Gołota pewnie jest bardziej rozpoznawalny w świecie. Ale wiesz za co? Nie z powodu iż miał wielkie umiejętności bokserskie. Ale za to iż w ringu kilka razy zachował się ekstremalnie głupio - 2 razy z Bowe z Tysonem z Grantem no i walczył z Lewisem i Brewsterem. Poza tym walczył w wadze ciężkiej w latach bogatszych niż obecnie w wielkie nazwiska stąd też ogólnie było większe zainteresowanie wtedy wagą ciężką niż jest teraz. Jeśli masz taki wielki żal do Adamka że słabo wypadł w walce z Vitalijem Kliczko że co innego obiecywał kibicom przed walką no i że jest taki pazerny na kasę to takie małe porównanie gołoty i adamka. Obydwaj walczyli z przeciwnikami którzy spotkali się w ringu i dali wyrównaną walkę. Chodzi mi o walkę L.Lewis- V.Kliczko. Ukrainiec przegrał ale przez kontuzję. Obydwaj mają porównywalną siłę nokautującego ciosu. Gołota został zmieciony z ringu przez Lewisa. Jeszcze szybciej padł w walce z Brewsterem. Jeśli dobrze pamiętam to w 53 sek walki. Gołota walcząc z Lewisem miał lat 29. Adamek w walce z Vitalijem lat 35. A więc przewaga młodości i siły też po stronie Gołoty. Ale..... Andrzej padł błyskawicznie a Tomek wytrwał 10 rund . I nie chcę słuchać bzdur że Kliczko oszczędzał Adamka. Aż taki szlachetny to Ukrainiec nie jest. I kolejne 2 walki Gołoty o mistrzostwo świata. Z Byrdem i Ruizem też Andrzej mistrzostwa świata nie zdobył. A może Adamkowi udałoby się zostać mistrzem gdyby teoretycznie go zestawić z w/w w ringu? Na razie jest takie porównanie że Gołota miał 4 szanse i żadnej nie wykorzystał. Tomek na razie miał 1 szansę i to z tym najmocniejszym porównywalnym do Lewisa z którym to przypominam Gołota powalczył a właściwie zdążył mu asystować aż nie całe 2 minuty. Inne porównanie. Adamek to już dziś spełniony bokser bo to 2 krotny mistrz świata. Gołota to zaspokojony finansowo bokser . Na tym polu sukces osiągnął ale absolutnie nie jest spełniony boksersko. Nie umiał nawet wyraźnie pokonać jednego ze słabszych mistrzów świata i chyba najbrzydziej walczącego. Co z tego że niby Gołota jest bardziej rozpoznawalny w świecie. W historii boksu już jest zapis przy nazwisku Adamek. 2 krotny mistrz świata w dwóch kategoriach wagowych. A co przy nazwisku Gołoty? Każdy kto walczy w odpowiedniej dla swoich naturalnych warunków fizycznych kategorii wagowej i zdobędzie tytuł mistrza świata tak samo to ceni jak bokser walczący w wadze ciężkiej i zdobywający w niej tytuł mistrza. Przecież nie samą wagą ciężką żyje boks! I nie w tej wadze walczy obecnie najlepszy bokser świata wszystkich kategorii wagowej. Jak się porównuje Gołotę z Adamkiem do ich sukcesów sportowych czy medialnych to trochę sprawiedliwości bym oczekiwał od kibiców.
 Autor komentarza: Deter
Data: 16-11-2011 22:03:52 
Miro
Co Ty wypisujesz za dziwadła?:)
Od kiedy takie porównania mają jakikolwiek sens? Z faktu, że Lewis z Kliczką stworzyli wojnę w ringu, a potem Lewis zmiażdżył Gołotę w 53 sekundy, a Adamek przegrał z Kliczką w 10 rundzie... nic nie wynika!

Bzurą jest z kolei myślenie, że Kliczko nie oszczędzał Adamka. Dla Kliczki Adamek, to ta sama półka co Sosnowski. Oczywiście nie chodzi o żadną szlachetność, ale o grubą kasę.

Jeśli chodzi o kategorię ciężką, to największym sukcesem Adamka było obicie tłustego Arreoli - reszta jego przeciwników to poziom średni, średnio-słaby, bardzo słaby.
Adamka dzieli bardzo, bardzo dużo jeśli chodzi o osiągnięcia, jak i dobre walki w ciężkiej od Gołoty.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 16-11-2011 22:33:41 
Miro

jak już wspominasz wiek Gołoty i Adamka, to nie zapominaj też, że Gołota walczył z 32-letnim Lewisem, natomiast Adamek z 40-letnim Witalijem. Z twojego komentarza wynika, że 35 letni zawodnik na pewno jest gorszy niż 29 letni. idąc tym tokiem rozumowania 40 letni Witali to bokserski emeryt. takie uproszczenia są krzywdzące. wogóle te porównania do niczego nie prowadzą, bo trudno uwzględnić wszystkie czynniki, które mogłyby wpływać na ocenę poszczególnych zawodników. Gołota walczył w swoich czasach. uważam, że wtedy dobrych bokserów nie brakowało i trudniej było przebić się do czołówki. obecnie waga ciężka poza Kliczkami prezentuje się średnio, Adamek na tym tle wypada dobrze, ale czy w czasach Gołoty doszedłby tak wysoko w rankingach. trudno powiedzieć.
 Autor komentarza: liquid
Data: 16-11-2011 22:34:18 
Moim zdaniem w Polsce w przypadku PPV może się sprzedać tylko kilka wydarzeń typu:
- walka z udziałem Proksy o mistrzostwo świata po wcześniejszym wypromowaniu się w polskich mediach.
- walki Szpilki za jakiś czas z konkretnymi przeciwnikami, ale to nie tak prędko.
- Gale Wasilewskiego, gdzie będą naprawdę znani oponenci, na przykład Diablo vs Hernandez/Huck + Proksa/Szpila/Kołodziej/Wawrzyk z kimś konkretnym.

Być może do tego dojdzie Adamek, o ile wróci do top5 HW i będzie walczył w Polsce.
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 17-11-2011 00:40:38 
sami sie wydymalismy (adamek nam tylkow tym pomogl ) my czyli kibice teraz beda starali sie nas ruchac czesciej:(
 Autor komentarza: Luton
Data: 17-11-2011 05:07:50 
Ja myśle, że największa wygrana Adamka w ciężkiej to ta z Grantem, a nie z tłustym, wypromowanym Arreolą. Arreola do dzisiaj jest pomijany wśród Grantów i tego pokroju typków, dostawiają mu kelnerów. Nawet z Travisem Walkerem (chyba największa wygrana Arreoli) był ostatnio problem z rewanżem. Ja myśle, że Walker obejrzał walke Adamka z Arreolą i sobie pomyslał " o k... ale zje..łem. wystrzelałem sie i zmęczyłem, a przecież tego świniaka można swobodnie wypunktować. Była jakiś czas temu plotka o rewanżu Arreoli z Walkerem, ale ponoć obóz Arreoli nie chciał...
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 17-11-2011 09:06:37 
Dziękuję wszystkim co wykupili PPV. Nie dość, że widowisko nie było warte tych pieniędzy, to jeszcze w przyszłości telewizje cyfrowe dobiorą się do kieszeni kibiców. No ale przecież polaczki i tak zapłacą ze swojej mizernej pensji więc można ich wydymać :(
 Autor komentarza: Miro
Data: 17-11-2011 10:24:51 
A więc krótko. Gołota w boksie zawodowym mistrzostwa świata nie zdobył a miał 4 szanse. I już mistrzostwa świata nie zdobędzie. Adamek w boksie zawodowym zdobył 2 krotnie mistrzostwo świata . W kat ciężkiej jak do tej pory miał 1 szansę na zdobycie mistrzostwa świata i jej nie wykorzystał. Jeśli będziemy porównywali Andrzeja z Tomkiem tylko za to co pokazali w kat ciężkiej to oczywiście że gołota jest czy był lepszym bokserem bo miał lepsze naturalne warunki fizyczne i stąd miał większą siłę fizyczną i mógł wchodzić w wymiany i w bijatyki ringowe. Dla Adamka takie wymiany z naturalnymi ciężkimi to byłoby szaleństwo i samobójstwo. Ale ja oceniając Adamka biorę pod uwagę jego sukcesy w kat półciężkiej i junior ciężkiej. Być może Adamek nigdy nie zdobędzie mistrzostwa świata w trzeciej kat wagowej . Po prostu nie ta siła fizyczna. Ale Andrzej też nie zdobył mimo tego iż tę naturalną siłę fizyczną posiadał. I kto nie wykorzystał swojej szansy? Tomek w spokoju będzie mógł odejść na emeryturę. Andrzej niestety nigdy tego spokoju nie zazna bo jest świadomy tego iż mistrzostwo świata miał na wyciągnięcie ręki ale niestety czegoś mu brakowało żeby wejść na szczyt wagi ciężkiej. A co do Arreoli i tych kibiców którzy chcą zaniżyć teraz jego wartość bo adamek z nim wygrał. A kto z nim jeszcze wygrał? Tylko Vitalij Kliczko.
 Autor komentarza: mario977
Data: 17-11-2011 10:58:43 
Hell yeah, tak trzymać, co zrobić, naród głupi, trzeba dymać!
 Autor komentarza: Rockymarihuano
Data: 17-11-2011 18:05:34 
Co to są za ludzie ,że wyciągają od społeczeństwa pieniądze za oglądanie walk takich sportowców jak Adamek .To jest patriotyczny obowiązek. To tak jakby brać pieniądze od żołnierzy broniących swojego narodu.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.