MARQUEZ: ZOSTAŁEM OBRABOWANY

Po zakończonej kontrowersyjnym werdyktem walce z Mannym Pacquiao (54-3-2, 38 KO), pokonany Juan Manuel Marquez (53-6-1, 39 KO) był rozgoryczony i stwierdził, że zwycięstwo zostało mu po raz kolejny zabrane przez niesprawiedliwych sędziów.

- Kolejny raz zostałem obrabowany. Nie wiem, czy chcę kolejnej walki. To będzie trudna decyzja. Być może zakończę karierę. Ciężko jest walczyć, mając trzech sędziów przeciwko sobie. Dziękuję za wsparcie wszystkim moim fanom na całym świecie. Oni wiedzą, że wygrałem. W ostatnich rundach nie atakowałem zdecydowanie, gdyż w narożniku otrzymałem informację, że walkę wygrywam. To mogło zadecydować o porażce - powiedział ''Dinamita''.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Etirek
Data: 13-11-2011 09:44:22 
Nie kończ mistrzu! Nie po tym co dzisiaj pokazałeś. Trzymałem za Ciebie kciuki, walka była niesamowita.. Wygrałeś ją.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 13-11-2011 09:56:12 
Dla mnie szok żałuję że nie mogłem dzisiejszego dnia obejrzeć tej walki niestety. Ale do wieczora to nadrobię zapewne. Po komentarzach widzę że Manny powinien przegrać a forma Meksykanina genialna. No cóż zawsze uwielbiałem i doceniałem Marqueza zapewne pokazał charakter prawdziwego wojownika jak to często ma w zwyczaju. Za Pacmanem nigdy nie przepadałem mimo to zawsze uważałem go za wspaniałego pięściarza zresztą nadal uważam. Jednak skoro stary Juan potrafił stawić mu taki opór jak piszecie to uważam że nie jest dobrze z Filipińczykiem, możliwe że faktycznie stracił głód boksu. Niektórzy uważają go za najlepszego w historii bez podziału na kategorie ale chyba po tej walce takie opinie są na wyrost. Taki geniusz jak się o nim mówi nie powinien mieć takich wpadek, przecież Marquez ma 38 lat! W takich wagach to absolutny emeryt. Muszę koniecznie obejrzeć walkę żeby zobaczyć co takiego zaprezentował Meksykanin. Sądzę też że na dzień dzisiejszy Floyd to zdecydowany nr 1 :)
 Autor komentarza: chuliganskistylzycia
Data: 13-11-2011 10:01:14 
A Marquez nr 2 jakby nie patrzec
 Autor komentarza: mroowa09
Data: 13-11-2011 10:02:40 
skoro twierdzi ze zostal obrabowany to jakim prawem jeszcze wymysla powody porazki:P? jak dla mnie 2ma rundami dla pacquiao!
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 10:03:56 
mroowa09 widziales 7 rund wygranych przez Pacquaio?Wskaż te rundy hehehe
 Autor komentarza: Mac
Data: 13-11-2011 10:04:29 
Ale się dziś naczytałem... Wielu oczywiście już zapowiada walkę nr 4, ale również wielu skreśla Manny'ego jeśli chodzi o walkę z Mayweather'em. Dla mnie Floyd to człowiek lekko mówiąc niezrównoważony. Mówicie o kontrowersyjnym zwycięstwie Manny'ego , heh a jak ostatnio Floyd wygrał z Ortiz'em ? A gadanie - Floyd pokonał Marqueza bez problemu a Manny nie . Heh odpowiem w ten sposób. Manny zastopował w pięknym stylu inną legendę Oscar'a De La Hoya, a Floyd - heh też wygrał, ale czy powinien ? No właśnie... Więc porównywanie pośrednie mija się z celem. Dla mnie Manny to prawdziwy sportowiec. A Floyd - wystarczy pooglądać jego profil na FB, żeby uświadomić sobie że jest lekko ............
 Autor komentarza: Kronk
Data: 13-11-2011 10:05:41 
Kurde powtórka teraz, niestety muszę wyjść z domu i nie zdołam zobaczyć teraz pech :( Jeszcze dziś będę musiał coś wyszukać i zobaczyć.
Marquez nr 2 no raczej nie. Uważam że choćby nie wiem jak się przygotował Khan na przykład by z nim wygrał.
 Autor komentarza: Addy
Data: 13-11-2011 10:05:43 
1. Nie wiem czy jest jakiś sens organizować czwartą walkę Pacquiao z Marquezem, bo znowu oszukają Marqueza, to jest oczywiste. Zrobili to trzy razy, zrobią i czwarty. Marquez wygrał dzisiaj 10-11 rund i nawet punktowanie remisu w tej walce jest skandalem.
2. Numerem 1 P4P jest Floyd Maywewather. I nie potrzebuje on walki z Mannym Pacquiao, zwłaszcza po tym co Filipińczyk dzisiaj pokazał. Powiedzmy sobie szczerze, Marquez wygrał dzisiaj tą walkę i jest numerem 2 P4P za Floydem, z którym przegrał bardzo wyraźnie.
3. Takie decyzje niszczą boks. Jaka jest pewność, że nawet gdyby doszło do walki Mayweathera z Pacquiao, ten pierwszy nie zostałby oszukany? Bo to, że walcząc uczciwie by wygrał to wiemy na pewno: wystarczyło oglądać walkę z Marquezem. Tak długo czekała jedna i druga strona z podpisaniem kontraktu, aż mit Pacmana padł i teraz ta walka już nie jest potrzebna, bo Filipińczyk nie jest po niej być może nawet w trójce P4P.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 13-11-2011 10:07:33 
Staty dla Pacmana

Manny Pacquiao
Ciosy proste (przednią ręką) - 59/304 (19%)
Ciosy mocne – 117/274 (43%)
Wszystkie ciosy – 176/578 (30%)

Juan Manuel Marquez
Ciosy proste (przednią ręką) – 38/182 (21%)
Ciosy mocne – 100/254 (39%)
Wszystkie ciosy – 138/436 (32%)
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 10:08:25 
Mac
Dobrze piszesz a ja teraz oglądam Juan mu nie leży jak cholera ale Pacman ma chyba spadek formy też...Nie wygląda tak dobrze wcale nie jest widocznie szybszy
 Autor komentarza: Kronk
Data: 13-11-2011 10:08:40 
Mac-Mayweather pokonał by Ortiza tak czy siak już po tych czterech rundach było widać że Ortiz nie ma pomysłu jak się dobrać do Floyda poza tym Mayweather się rozkręcał. Myślę że gdyby nie ta akcja zresztą sprowokowana przez wiadomo kogo to "Money" wygrał by wysoko na punkty.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 10:09:50 
Może równa walka ale z tym wałkiem to większość się tu ch.jami na głowy pozamieniała póki co jest w obie strony i tak pewnie będzie do końca.Jak ktoś Pacmana nie lubi to mega wałek zobaczy
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 13-11-2011 10:11:05 
kooorw nie obejrzałem , bo zaspałem!!!!

buhaha!!! Pakłajo ledwo z kimś kogo Floyd zdecydowanie!!!
i zajebiście, Marqez był lepiej przygotowany , mniejsza różnica w gabarytach , zajebisty kot , cudo...
Nie umniejsza to Mannemu dalej uważam że jest numerem 2 (i zawsze nim był)wielkiej wody mistrz , legendarny, zrobił więcej niż ktokolwiek , ale nigdy nie był nr.1
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 10:11:23 
rzuciło mi się w oczy to co mówi Gmitruk,jakiś brak prawej u Pacmana przecież ta ręka była ostatnio świetna
 Autor komentarza: garincza92
Data: 13-11-2011 10:12:37 
Po pierwsze to powino być tak
Manny Pacquiao (53-4-2, 38 KO)
Juan Manuel Marquez (54-5-1, 39 KO)

A to moja punktacja i tak zawyżona dla Pacquiao

1. runda Juan 10-9
2. runda Juan 10-9
3. runda Manny 10-9
4. runda Juan 10-9
5. runda Juan 10-9
6. runda Juan 10-9
7. runda Juan 10-9
8. runda Juan 10-9
9. runda Juan 10-9
10. runda Juan 10-9
11. runda Manny 10-9
12. runda Manny 10-9

Marquez 117 – Pacquiao 111

Jak widać nie wygrywa sport tylko piniądze. Podobny przypadek jak Williams vs Lara. Tyle w temacie!
 Autor komentarza: Damian442
Data: 13-11-2011 10:13:30 
Nie wiem jak JMM może tak mówić , to mnie trochę denerwuje .
I walka - remis . Zasłużony chodź JMM leżał 3 razy , chodź później pokazał serce .
II walka - wygrywa Manny . Sprawiedliwie po wyrównanej walce , JMM leżał na deskach , później jeden i drugi lali się nawzajem .
III walka - Powninien być co najwyżej remi , Żaden nie zasłużył na wygraną . JMM zrobił za mało , MAnny też .
 Autor komentarza: Perez
Data: 13-11-2011 10:14:44 
Kronk
Marquez wygrał, kontrował nieźle, jego uderzenie były czyste i widoczne, nie wiem skąd ta wygrana Pacquiao, chyba z powietrza. Ale z tym że taki geniusz nie powinien mieć wpadek to się nie zgodzę, każdemu geniuszowi może świat się zawalić i zmienić o 180 stopni, np. Tyson też geniusz, murowany faworyt i co ? wpadka z Douglasem. I jeszcze niby ten wiek powinien mieć znaczenie w niższych kategoriach wagowych, no i zasadniczo ma, ale nie można tak zakładać, bo już wielu się na tym przejechało np. Maidana walcząc z Moralesem, tez niby wiek, i to że dziadek będzie zjedzony, a tu wał.
 Autor komentarza: kociol19
Data: 13-11-2011 10:16:00 
dzisiaj many był głową w filipińskim rządzie nie było tego precyzyjnego lasera no i zgodzę się że jeżeli by walczył tak floydem to przegra marqez był przygotowany do walki dobrze ale nastawienie się na kontry daje trochę niedosytu no i wrażenie w ringu może dlatego przegrał moim zdaniem wynik remis lub nieznacznie marquez wygrał lubie go też oglądać a może słaba postawa pacmana to żeby sprowokować moneya kto to wie
 Autor komentarza: biotioresmendez
Data: 13-11-2011 10:18:09 
nie ogladalem ale jak obejrze to napisze co otym sadze wedlug tego co pisal dareka to manny
 Autor komentarza: Kronk
Data: 13-11-2011 10:24:04 
Perez-no tak ale nie ma co porównywać Maidany bo sam wiesz Pac uważany jest za kogoś wyjątkowego kogoś ponad, większość pytała czy jest w ogóle ktoś poza Floydem kto da mu chociaż równą walkę a tu takie coś. Poza tym widać ewidentnie że Marquez mu nie leży więc to nie jest wypadek przy pracy,pojedyncza wpadka. Zwyczajnie Meksykanin pokazuje że jest równym dla niego przeciwnikiem a nie on a Filipinczyk jest medialnie kreowany na supermana, a chyba jednak trochę na wyrost nie sądzisz? Oczywiście nadal cenię Pacmana i nie mówię absolutnie że jest słaby i w ogóle przereklamowany, sądzę tylko ze są lepsi i to kilku w wagach w jakich występuje lub występował Filipińczyk. Muszę kończyć pozdrawiam!
 Autor komentarza: Damian442
Data: 13-11-2011 10:24:17 
czemu poruwnujecie walki floyd - JMM , a manny - JMM
JMM to jedyny bokser na świecie , który nie leży mannemu .
Porównajcie sobie w takim razie inne ich walki .
Floyd walczył z Oscarem - po 12 rundach wszyscy myśleli , że Oscar wygrał ,a tu zaskoczenie . Manny skońcył Oscara w 8 rundzie .
Floyd vs Hatton - w 2 rundzie Floyd miał kryzys i męczył się 10 rund . Manny skończył go w 2 rundzie .
Floyd v Mosley - znowu w 2 rundzie kłopoty floyda i walka 12 rundowa .
Z mannym Mosley kompletnie nie istniał .
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 10:29:50 
Floyd nie zawalczy z Pacmanem ,,Pacman by wylądowal na OIOMIE,,Gosc pekł jak kondon dzisiaj,,Marquez wchodzil mu pod łokiec i ładował w zółtka ile chciał i jak chciał,,Idealny typek do zniszczenia przez Floyda ,,Obrona fatalna hahaa,,Floyd go wysmieje hahaaa
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 10:30:35 
Pindera jest śmieszny nie widzi ciosów Pacmana a widzi Marqueza komentarz stronniczy
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 10:32:54 
Floyd Z Juanem nie miał limitu zrobił sobie przewagę dodatkową.
Póki co 9 rd o wałku nie ma mowy wg. mnie przesadzaliście tu sporo
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 10:33:13 
Podsumowując,,Floyd lepsza obrona,,dłuzsze łapy,,wiekszy talent,lepszy technik,,to tylko sie moze skonczyc deklasacją ,,Byloby podobnie jak walka z Marquezem Floyda ,,Floyd by sie bawił i kontrował Mannego jak dziecko
 Autor komentarza: shawty
Data: 13-11-2011 10:34:08 
Uspokójcie się trochę, bo gadacie bzdury na gorąco. Żaden sędzia nie był na tyle szalony, żeby punktować zwycięstwo Marqueza. Było blisko remisu, ale nawet Lederman punktował zwycięstwo Pacmana. Wiele portali teraz uznaje minimalne zwycięstwo Paca. Manny wygrał dwie rundy, w których dochodziło do wojny. Do tego zadawał mocne ciosy na głowę, a Marquez uwziął się na korpus. Wystarczy spojrzeć na jego twarz po walce. Lubicie Floyda, ale to nie znaczy, że możecie niesprawiedliwie oceniać Mannnyego.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 10:36:06 
Bo Lederman jest z HBO oni chcą walki Pacman-Floyd ,,Przeciez punktacja Ledermana niektórych walk jest śmieszna hahaha.Manny przegrał ta walke nawet publicznosc gwizdala a to o czyms swiadczy jakiej skali to był wałek,,Przeciez Pacman ulubieniec hehee
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 10:36:08 
Dla mnie Manny jest minimalnie lepszy po 9ciu a komentarz stronniczy jak cholera porażka
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 10:36:51 
Lederman dobry jest wiedział,że Floyd przegrał z Castillo i tak wypunktował:)
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 13-11-2011 10:37:25 
Z Morom nie istniał to znaczy że Mora jest lepszy niż Floyd ?
z Oskarem walczył w wadze która zabiła Oskara , to po co takie teksty pokonał worek po Oskarze a nie geniusza boksu , to tak jak by Kliczko walczył z Adamkiem w pół ciężkiej , bez sensu argument, Haton walcząc z Mannym był świeżo po ciężkim K.O to pomogło , walki się nie przekładają ale Manny to po prostu nie jest numer 1 dlatego nie boksował w GBP Arum to mistrz promotor.
 Autor komentarza: endriu
Data: 13-11-2011 10:39:50 
Nie spodziewałem sie takiego obrotu sprawy Gratulacje dla Marueza
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 10:41:13 
Komentarz mnie rozwala negatywnie,są akcje Filipińca nic Pindera nie widzi jak w amoku
 Autor komentarza: Perez
Data: 13-11-2011 10:45:40 
Kronk
No fakt filipińczyk medialnie był kreowany na owego supermana, ale był ku temu powód. Kompletna deklasacja wszystkich zawodników, cały czas atak, atak i atak, i nikt kto by mu się przeciwstawił. Więc nie tylko media a i kibice tak go kreowali. Jak się oglądało walki Paca każdy był pod wrażeniem. Dlatego teraz takie zmieszanie jak pokazał coś takiego. A Marquez świetnie wyczuwał dystans kontrował i wyprzedzał ataki Pac-mana, tego obdarzonego nadprzyrodzoną szybkością. Co mnie zszokowało i że tak powiem zaprzeczało logice ;). Ciekawi mnie czy to jednorazowa wpadka, i Manny będzie dalej demolował swoich rywali, czy coś się zmieniło na stałe, i będzie problem.

btw. mam hipoteze, może subiektywną i niekoniecznie prawdziwą, ale ciekawą. Co powiecie o tym że Pacowi w tym pojedynku pękła psycha ? Spinał się przez pół rundy przed podjęciem ataku, nawet nie próbował. Dopiero po jakimś czasie, coś się odblokowało, atakował pojedynczo, a potem więcej pod koniec rundy. Co o tym powiecie ? wg. mnie za dużo się czaił z atakiem i może flustrował z tego powodu, że może mu nie wyjść. W pewnych momentach miałem wrażenie że to inny bokser.
 Autor komentarza: Damian442
Data: 13-11-2011 10:45:52 
powiem tak ja uważam Mannego za numer 1 , chociaż szanuje innyc zdanie . Moim Zdaniem "kapitanbomba" Oscar tak czy siak wygrał z Floydem . Ja nigdy nie będę uważał , że Floyd jest numerem 1 . Ze względu na to , że w walkach z oscarem , czy z castillo punktacja była nie fair , a po za tym spójrzcie na floyda , jak on się zachowuje . Czy tak się zachowuje prawdziwy mistrz . Żeby być mistrzem nie wystarczy tylko wygrywać , ale zachowywać się jak na mistrza przystało .
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 13-11-2011 10:47:01 
no i co pacman wg statystyk lepszy.
O co ludzie wam chodzi.
 Autor komentarza: shawty
Data: 13-11-2011 10:47:09 
Poczekajcie na statystki ciosów i oceny ekspertów, a póżniej jeszcze raz sami podliczcie punktację, wtedy wasza ocena będzie w miarę obiektywna. Godzinę po walce wszystkie portale chcąc zwabić ludzi, pisały o kradzieży i niesprawidliwym werdykcie. Kilka godzin po walce, jak już podliczyli ciosy, to coraz więcej piszę już o zaciętej walce. Jutro już będą pisać o wygranej Mannyego. Wiem, że fajnie cisnąć w Mannyego, ale Marquez zrobił zyciową formę. Wczesniej pokonał Diaza i Katsidisa, co dało mu dwa tytuły. Manny nie walczył dzisaj z bumem, ale z jednym z lepszych bokserów. Doceńcie klasę rywala i minimalne zwyciętwo Mannyego, bo inaczej potwierdzi się moja teoria, że kazdy ocenia sport według swoich pupili.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 10:48:43 
Ja po tym komentarzu nie chcę już Pindery więcej oglądać całą walkę nawijał jak to Manny walczy źle a jak Marquez dobrze gdy walka jest równa to totalna porażka.
Gdzie to wielkie oszustwo ludzie!:)Śmiechu warte
 Autor komentarza: Damian442
Data: 13-11-2011 10:49:17 
A co do Pindery zgodzę sie z komętarzami .
Widział jedynie ciosy JMM , a Manny jak atakował i TRAFIAŁ to Pindera , albo nie komętował tego , albo gadał bzdury , że przestrzelił .
A kamerzysta , który wybierał powtórki po każdej rundzie , chyba się zmówił z Pinderą , bo w Replayach wybierał tylko akcje JMM , nawet gdy podczas rundy to Pacman ostro i wyraźnie atakował .
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 10:51:15 
Moim zdaniem trener od przygotowania Marqueza wiedzial jak walczyc z koksiarską pchłą dlatego to wyglądało jak wyglądało.Brawo dla Juana
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 10:51:18 
Damian442
Mam takie same odczucia.Przemilczał prawie każdy celny cios Pacmana a widział wszystko Marqueza!
 Autor komentarza: Zygus332
Data: 13-11-2011 10:51:19 
Damian442


Bardzo dobra uwaga.. Zgadzam sie z Tobą..

Szkoda że Marquez nie był tak dobrze dysponowany w walce z tym cwaniaczkiem Floydem..
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 10:52:51 
Chlop tak siłowo i kondycyjnie przygotował Marqueza a nawet szybkosciowo ze Pacman utracił wszystkie swoje atuty,,Pacman jak traci przewage szybkosci w ringu to jest bezradny,,Ataki bez głowy
 Autor komentarza: shawty
Data: 13-11-2011 10:55:14 
Mamy już statystyki ciosów i okazuje się, ze Manny zadał więcej ciosów celnych. Miał więcej prostych i silnych ciosów, więc powtarzam wam nie pitolcie o zwycięstwie Marqueza. Wyszła wasza nienawiść do Mannyego. Dzieciaki spod znaku Floyda Mayweathera, to jakaś porażka ilu tu psychofanów Moneya. Ludzie obudzcie się, bo sedziowie, Lederman, a teraz statystyki są po stronie Mannyego.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 10:57:12 
shawty te statystyki to są o dupe rozbic,,Pacman sie wystrzelał do 4-5 rundy ,,potem zadal troche w 10 i 12
 Autor komentarza: Damian442
Data: 13-11-2011 10:57:59 
słuchaj to racja , natomiast powiedz mi co Pacman miał twoim zdaniem zrobiś
przecież JMM cały czas był na wstecznym . Żadnych innych biegów nie posiadał tylko wsteczny . Ładnie kontrował Pacmana , natomiast sam przyjoł kilka ciosów , czego nasz zanowny komentator Pan Pindera i szanowny kamerzysta nie pokazali i nie komętowali . To przez ten komentarz wszyscy tak mocno jesteście za JMM . Mam propozycje wyciszcie TV i oglądajcie walkę bez głosu .
 Autor komentarza: BaxikG60lbn
Data: 13-11-2011 10:58:17 
Król jest tylko Jeden!
Manny.
 Autor komentarza: Frog
Data: 13-11-2011 10:58:50 
W walce nie było zdecydowanego zwycięzcy. Żaden nie może mówić że wygrał zdecydowanie. Gwizdy na sali były dlatego, że ludzie liczyli na popis Pacquiao, a ten już jest głową w kongresie, fotelu Gubernatora i prezydenta Filipin. Niestety.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 13-11-2011 10:59:50 
Marquez zawalcz po raz kolejny i pokaż że Pacquiao jest przerekalmowany !
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 11:00:22 
Pacman przegral i kropka ,,Chlop to wiedział po walce,,Macki Aruma jednak siegają bardzo daleko,,Spowodował ze Wielkie Bożyszze Pacman został zasypany gradem Gwizdów
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 11:02:22 
Marquez niech nie walczy z zawodnikami Aruma wogole,,Szkoda zdrowia na układy,,Arum chce nabic kase na 4 walce co za menda
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 11:03:18 
Niezła Meksyki maja beke z Pacmana teraz,,Ciekawe czy Arreola cos powie hehee lub Chavez senior
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 11:04:08 
Gorzej niż Floyda go nie wygwizdano:)
 Autor komentarza: Mac
Data: 13-11-2011 11:06:03 
Na werdykt i odczucia widzów telewizyjnych często wpływają komentarze speakerów telewizyjnych - i to jest fakt... Druga sprawa to zachowanie publiczności.... Zgadzam się z wieloma przedmówcami np z Damian442 i DAB ...
 Autor komentarza: shawty
Data: 13-11-2011 11:06:18 
Bykzbroknsu nie jestem tego pewien, bo pózniej były jeszcze dwie rundy, w których poszli na wymianę i lepiej wypadł Manny zadając więcej ciosów silnych. Do tego Manny cały czas punktował prostym, który nie jest zbyt silny, ale stopował Marqueza, co widać po jego rozbitej twarzy. Jeśli sędziowie, Lederman, statystki, to dla ciebie nic, to znaczy, że jesteś stronniczy. Jak na dłoni było widac, że Manny zadawał więcej prostych na głowę, gdy Marquez uparł sie na korpus.
 Autor komentarza: nowy44
Data: 13-11-2011 11:07:24 
Te statystyki to kpina. 100 mocnych ciosów mannyego? to by bylo prawie 10 na rundę. a w wielu rundach w ogóle nie trafiał a co dopiero mocno. odwalcie się od pindery. zdecydownie najlepszy komentator a jeszcze w duecie z gmitrukiem to jest super profesjonalny i obiektywny komentarz. facet jest w stanie zauważyć więcej ciosów niż wszyscy krytykanci razem wzięci. ma niesamowite oko i doswiadczenie. a jeszze ostatnio dla polsatu poprawił dynamikę. porównajcie se z kostyrą ktory się skompromitował ostatecznie obwieszczając wielkie zwycięstwa wawrzyka i kołodzieja nad totalnymi bumami za 1000 USD. manny moim zdaniem przegral walke. i to zdecydowanie. byłem w szoku bo mu kibicuje i wole od marqueza ale rzeczywistosc byla zdecydowanie wlasnie taka. moim zdaniem manny wygral 1-2 rundy w poczatkowej fazie. potem wszystko mniej lub bardziej zdecydowanie przegral. wyraznie nie mogl sobie z przeciwnikiem poradzic. ogolnie zwyciestwo meksykanca i nawet biorac poprawke ze mistrza trzeba pokonac zdecydowanie to powinno byc minimnalne zwyciestwo marqueza. nie byla to deklasacja ale jednak wyrazne zwyciestwo. zreszta to co sie stalo pindera przewidzial przed werdyktem mowiac ze zecyduje biznes. i tak sie stało.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 11:07:28 
Co Ty porownujesz Floyda do Pacmana,,Floyd jest o klase lepszym bokserem.Nawet szybszy pewnie hehe.Z Marquezem wyszlo szydło z worka,,Z Flodyem totalnie mit Pacmana peknie
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 13-11-2011 11:13:02 
117-113 to mój werdykt dla JMM. Pacman nic nie pokazał. Beztalencie wygrało max 4 rundy
 Autor komentarza: shawty
Data: 13-11-2011 11:17:53 
Nowy 44
Pindera to już dawno jest wypalony i więcej czasu spędza na solarium, niż zajmujac się boksem. Nie przeczę, że ma doświadczenie, ale ma też swoich faworytów. Od dawna mówię, że w ocenie posrtowców jesteśmy nieobiektywni, bo podświadomie zawsze mamy swoich faworytów. Pindera nieraz krytykował kogoś, bo miał swoich faworytów. To normalna kolej rzeczy, ale nie rób z niego obiektywnego krytyka, który potrafi spojrzeć znikąd, bo on tez tkwi w swoich przyzwyczajeniach, a jeżli punktowałeś tylko 1-2 rudny dla Pacmana, to pokazałeś tym swoją stronniczość. Zadeń szanujący się krytyk nie powie, ze Manny wygrał tylko 1-2 rundy, bo to byłby pogrom. Obudź się człowieku.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 13-11-2011 11:22:57 
BYKZBRONXU2011
Zgadzam się . Floyd ośmieszył by Pacmana ta walka mnei o tym upewniła.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 11:26:24 
Gdy znika przewaga szybkosci,,Pacman wpada w tarapaty i troche głupieje,,
 Autor komentarza: xionc
Data: 13-11-2011 11:27:05 
e tam zakonczy, bedzie Manny-JMM IV - za taka kase, ze hoho...
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 11:28:13 
Pacman to troche taki robot,,Maszynka do zadawania ciosów zaprogramowany ,,przez Roacha,,Niestety z Floydem przegra samym mysleniem w ringu haha,,
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 11:30:21 
Pacman mial problemy z trafieniem Marqueza ..Co bedzie z Floydem?Który sie giba w ringu jak guma haha Klinczuje zadaje ciosy z nienacka,,Bedzie brutalna lekcja pokory chyba
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-11-2011 11:31:09 
Bykzbronxu czy padnie to tylko ring może pokazać , zauwaz jedna mała rzecz ze na Floyda taktyka i przygotowania bedą zupełnie inne , marquez Pacowi nie leży i tyle takie rzeczy się po prostu zdarzają i tyle , gdyby Floyd był taki pewien zwycięstwa to nie szukalby tych cenionych wymowek nie sądzisz ?
 Autor komentarza: Mats
Data: 13-11-2011 11:36:27 
Trzeba być kretynem, żeby na podstawie tej walki oceniać szanse Pacmana w walce z Floydem. Śmieszni jesteście :)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 11:38:09 
milan1899 Pacman nie ma żadnych atutów zeby wygrac walke z Floydem,,Jego szybkosc tez legnie w gruzach
 Autor komentarza: benwetz
Data: 13-11-2011 11:38:35 
Pacman po prostu ostatnimi czasy lał wyboksowanych pięściarzy, wykreowali go na mistrza p4p i kase bije.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-11-2011 11:42:20 
Wcale go nie okradziono tylko nie postawił kropki na "i" i przegrał minimalnie. Inaczej ocenia sie tego który ma pas
 Autor komentarza: benwetz
Data: 13-11-2011 11:48:27 
Wygrał i to zdecydowanie :)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-11-2011 11:48:33 
Bykzbronxu niezależnie jak będzie przyznasz ze walkę byś obejrzał z przyjemnością ? Marquez wybitnie nie leży Pacowi do tego przygotowali genialna taktykę dlatego Manny dzisia przegrał tyle ze jego obóz to fachowcy i paradoksalnie w perspektywie ewentualnej walki z Floydem wnioski wyciągnięte po walce przybliża jego team do znalezienia sposobu na Floyda , ale to tylko nasze przypuszczenia niech wyjdą i walczą i wtedy wszystko będzie jasne
 Autor komentarza: boks2008
Data: 13-11-2011 11:50:03 
Nie mogę czytać tych komentarzy zwolenników Marquez mimo że lubię tego zawodnika to przegrał walkę,spróbujcie zawalczyć z zawodnikiem ,który cały czas ucieka i myśli tylko o tym żeby dotrwać do końca ,absolutnie nie widziałem ryzyka ze strony Marqueza.Pacman próbował więcej ryzykował a że mu nie leży to było wiadome przed walką tylko ryzyko jest potrzebne aby wygrać z mistrzem ale niestety strach mu na to nie pozwolił i uważam że czwarta walka również będzie bez błysku.
P.s Obejrzyjcie walkę bez komentarzy PINDERY i GMITRUKA panowie nakręcali się nawzajem a mieli tylko w pamięci wcześniejsze niszczycielskie walki Pacmana.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 13-11-2011 11:56:12 
boks2008
Sorry ale jesteś albo głupi albo widziałeś inną walkę, jeżeli sądzisz że Marquez uciekał i nic nie robił, to najparwdopodobniej masz jakiś uszczerbek w mózgu.
 Autor komentarza: Tekimania
Data: 13-11-2011 12:08:55 
Benwetz to ty jestes glupiek jak uwazasz ze Marquez walke robil, caly czas czekal, bil z kontry. Pomysl sobie walke jakby Pacquaio czekal jak Marquez, ile by sie dzialo w ringu? Wlasnie, zero.

A to co Pindera pierdolil bylo ciezko sluchac, mialem o nim lepsze mniemanie. Nie powinnien juz wiecej obstawiac walk, bo za bardzo sobie kase napchac chce i zwidy ma.
 Autor komentarza: Tekimania
Data: 13-11-2011 12:11:13 
@garincza jak ty to punktowales? xD bije ci chlopie, lepiej idz w polo na sedziego ^^
 Autor komentarza: boks2008
Data: 13-11-2011 12:15:59 
benwetz nie wyzywaj,tylko składnie komentuj.Czytam twoje wcześniejsze komentarze i uważam że nie ma sensu z tabą dyskutować ,nie doceniać Pacmana znaczy że na boksie się nie znasz.
 Autor komentarza: chaser
Data: 13-11-2011 12:19:16 
Nie dawaj im kolejnej walki Juan!!! Może i Arum dobrze płaci, ale nie jest godzien by robić z nim interesy. Kibice będą powoli od boksu odchodzić, a z nimi odejdą pieniądze. Może wtedy ktoś się opamięta.
 Autor komentarza: pocztajacka
Data: 13-11-2011 12:27:00 
Marquez twierdzi, że go sędziowie obrabowali ze zwycięstwa a jednocześnie przyznaje, że nie atakował w ostatnich rundach bo mu powiedzieli w narożniku, że wygrywa. Przekalkulował chłop, jak nic! Poza tym Packman przyzwyczaił widzów że wygrywa zdecydowanie walki, deklasując przeciwników. Dlatego ta walka wygrana przez niego w słabszym stylu odbierana może być jak porażka.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 13-11-2011 12:29:45 
Eh
Powiem tak , pisałem tutaj o ostatnich walkach Marqueza, i pisałem o tym co Meksykańczyk zrobił z Katsidisem .
Że po bombie w 3 rundzie były dechy a on wstał i jeszcze zastopował Australijczyka !
Więc byłem pod ogromnym wrażeniem.I wiedziałem,że Manny będzie miał z nim ciężko mimo wieku.
Ale dostałem głupawki jak każdy tutaj powtarzał ze Filipińczyk zleje Meksykańca :D
I też w to zacząłem wierzyć :D - już nigdy więcej !

A co do werdyktu, w tej walce Pacman był zdecydowanie słabszy,nie mógł znaleść recepty na Maerqueza bijącego z defensywy i kontrującego.
Moim zdaniem wygrał Meksykańczyk ,po prostu został obrabowany.
Jakby nie promotor Filipińczyka to zwycieżcą byłby Marquez,zresztą powinien Arumowi plaszczaka strzelić !
Ten werdykt jest jedną z rys na honorze Pacmana - i on dobrze zdawał sobie sprawe że jego występ był bardzo słaby.
Zresztą nawet w narożniki było to widać!
 Autor komentarza: Wba
Data: 13-11-2011 12:42:13 
Marquez wygrał tą walkę zdecydowanie, normalnie został oszukany przez tych je... sędziów, znowu biznes wygrał ze sportem jak mówił pan Janusz Pindera.
"Stevie Wonder by to lepiej wypunktował" jakby to Kostyra powiedział.
Marquez był świetnie przygotowany do walki i do tego obrał dobrą taktykę ze spokojem ją realizował, widać było że Pacman nie ma pomysłu na walkę i nie może sobie poradzić z Meksykańczykiem.
 Autor komentarza: rik
Data: 13-11-2011 12:46:27 
Witam ,walkę oglądałem dopiero dziś rano ,z powtórki.Wcześniej jednak czytałem opinie w internecie.Byłem lekko zszokowany ,i chciałem zobaczyć jak to juan zdominował,lub jak to wielokrotnie przeczytałem ośmieszył packmana .I co i nic ,walka wyrównana i wydaje mi się,że jednak sprawiedliwie oceniona .nie zmienia to faktu ,że dinamit był świetny a manny jednak zbyt asekurancki (sam najlepiej wiedział na co stać juana ), ale panowie zachowajmy obiektywizm manny to wygrał .na ocenę walki ma wpływ sposób w jaki to uczynił,nie było zdecydowanych ataków do których nas przyzwyczaił .wydaje mi się ,że mogą walczyć jeszcze 10 razy i zawsze wygra filipino ,po prostu ,mimo ,że uwielbiam Marqueza sądzę ,że to kres jego możliwości a Manny ewidentnie dał słabszą walkę ....co do starcia z floydem to spokojnie,pożyjemy zobaczymy ,on też miał słabsze walki .kończąc z dużej chmury mały deszcz (postawa Mannego)ale prosze 10 rund dla dinamity -litości.
 Autor komentarza: rik
Data: 13-11-2011 12:50:20 
....co do p.Pindery to też lekko przesadzał .
 Autor komentarza: nd18
Data: 13-11-2011 13:28:22 
Do Mac'a
Litości:
Ortiz - ciota ciota ciota, najpierw wali z premedytacja z bani (bo biedny nie umial defensywy przebic xD) a pozniej chce pol rundy sie obsciskiwac i przepraszac :)jak by bylo odwrotnie to kazdy by Floyda na pal nabil, nie mowiac o krytyce a mowil by o geniuszu Ortiza:) Ortiz przegral przez swoja glupote
De La Hoya - defensywa + kontra Floyda i tyle w temacie. ale zamienmy ich miejscami, ciekawe jakby to wygladalo jakby Pacman pierwszy zawalczyl.
To samo dotyczy Hattona.
Jeszcze raz Floyd w ringu mysli, Pacman nie ma szans z takim stylem musi nas defensem popracowac.
 Autor komentarza: Kryzys
Data: 13-11-2011 13:29:50 
http://what-a-goal.com/2011/11/manny-pacquiao-vs-juan-manuel-marquez-all-rounds/
Tutaj link do walki.
Może nie działać na firefoxie.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 13-11-2011 13:50:01 
Marquez był w tej walce po prostu niesamowity. walczył z Pacmanem jak równy z równym. remis byłby bardziej sprawiedliwy, niestety zwyciężyła kasa.
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 13-11-2011 13:53:50 
KASA jak chuj zwyciezyła niestety.
 Autor komentarza: piotr
Data: 13-11-2011 14:03:04 
Sprawdziło się to co pisałem wiele razy.

Pierwszy raz dawna Pacman walczył z kimś, kto nie był umierający z odwodnienia. I miał kłopoty...

Pacman w kontraktach używał taniego chwytu WYMAGAŁ dodatkowego ważenia tuż przed samą walka.

Każdy bokser jest przyzwyczajony że po ważeniu ma czas by się nawodnić.

Przeciwnicy Pacmana za wszelką cenę się zgadzali na walkę. Dla pieniędzy zgadzali się na taką kuriozalna zasadę!

38 letni dziadek(w niskich wagach 38 lat to jak w wadze ciężkiej 45 50) pokazał że Pacman to mit, a z przeciwnikiem, który nie umiera z odwodnienia nie wygląda AŻ tak dobrze.
 Autor komentarza: Adihash
Data: 13-11-2011 15:42:39 
Jesteś na tym zdjęciu porozbijany a ty mówisz, że cie obrabowali.
 Autor komentarza: KapitanSzafa
Data: 13-11-2011 16:07:36 
poziom porozbijania nie jest miarą zwycięstwa :/ gdyby tak było Wolak przegrałby ostatnią walkę z kretesem.
 Autor komentarza: Terrorist
Data: 13-11-2011 16:32:39 
Adihash - to nie jest zdjecie z teraz.....

A uzywtkownik DAB jest chyab idiota, bo nie jestem w stanie inaczej nazwac goscia, ktory co 10 minut pisze komentarz jaki to pindera byl beznadziejny... co on niby takiego mowil ja pierdole? Komentowal to co widzielismy, bezradnosc mannego pacquiao, i kontrolujacego caly przebieg walki marqueza. Nie byl stronniczy, nie wyroznial nikogo, mowil to co sie dzialo, na drugi raz skup sie na walce, a nie na swoim ukochanym spoconym filipinczyku.
 Autor komentarza: Terrorist
Data: 13-11-2011 16:34:07 
A Pacquaio trafial tyle co wlodarczyk
 Autor komentarza: golabek
Data: 13-11-2011 17:57:56 
Kpina ja punktowałem tak:

JMM : MP

1. 10 9
2 10 9
3. 9 10
4. 10. 9
5. 10. 9
6. 10. 9
7. 10. 9

TO są rundy które widziałem , później od 8 rundy stream się zepsuł i ich nie widizałem nawet punktując wszystkie pozostałe dla MP

8. 9 10
9 9 10
10.9 10
11 9 10
12 9 10

114 : 114

A wiele osob twierdzi "nawet slepi sedziowie" ze kilka pozniejszych tez nalezalo do JMM. Wałek jak nic. Maksymalnie remis, a to że MAnny przystępował do walki jako mistrz nie powinno mieć znaczenia i tyle.


Walkę tak jak wspomniałem widziałem do 8 rundy, z tych 8 dwie pierwsze były bardzo wyrównane, więc można punktować w różne strony, powiedzmy jedna dla JMM a druga dla MP.

Wg mnie JMM rozegrał tę walkę po profesorsku, pokazał boks taki jaki powinien być, oparty na sprycie i taktyce a nie na fizycznej dominacji. JMM to jeden z moich ulubionych bokserów, ogromny szacunek, oczywiście nie wolno mówić po tej jednej walce że MAnny jest do kitu, ale faktem jest to, że jego notowania spadły...

pozdrawiam
 Autor komentarza: KartkaPapieru
Data: 13-11-2011 22:09:54 
De La Hoya pokonał Floyd'a...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.