PACQUIAO STRACIŁ 'OKO TYGRYSA'
Juan Manuel Marquez (53-6-1, 39 KO) ma kolejny powód do narzekania - po dwunastu zaciętych rundach po raz kolejny przegrał z Mannym Pacquiao (54-3-2, 38 KO), tym razem bez nokdaunów. Po ostatnim gongu 'Dinamita' był pewny zwycięstwa, a zawiedziony 'Pacman' nie uniósł rąk w górę. Dwaj sędziowie wygraną przyznali jednak filipińskiemu gwiazdorowi, co część kibiców przywitała gwizdami... Czy czwarta walka się odbędzie? Musi.
Pierwsza runda bez historii. Marquez trafia ładną serią ciosów na korpus, ale Pacquiao odpowiada bezpośrednim lewym. Filipińczyk wciąż boksuje zachowawczo w drugiej odsłonie, Meksykanin nastawia się na kontry. Pacquiao czeka na błąd, Marquez jednak jest bardzo ostrożny. 'Pacman' dwukrotnie znakomicie kontruje prawym sierpowym i powoli wchodzi w swój rytm.
Manny aktywniejszy w czwartej odsłonie, kilka razy trafia 'Dinamitę'. Marquez odpowiada, ale przegrywa to starcie. W piątej rundzie obydwaj mieli swoje momenty. W szóstej odsłonie mamy wreszcie zalążek wojny. Marquez sporo bije na korpus, jednak gubi się, gdy Pacquiao decyduje się na otwarty atak. Świetna siódma runda - Pacquiao podkręca tempo i częściej trafia, ale Marquez zachowuje spokój i odpowiada swoimi akcjami. Póki co 'Dinamita' znakomicie radzi sobie z chaotycznie boksującym Filipińczykiem..
W ósmej rundzie Manny wciąż niczego nie zmienia. Pojedynek jest wyrównany, być może z przewagą Marqueza. Pacquiao cały czas nie pokręca tempa, w jego narożniku spokój. W ostatniej minucie dziewiątego starcia w końcu rozgorzała wojna, w której przeważa 'Pacman'. Marquez odpowiada, ale przyjmuje coraz więcej. Być może opada z sił... Problemem Pacquiao jest brak celności i... pomysłu. Manny bardzo otwiera się w wymianach, jednak Marquez jest już wyczerpany. Wygląda na to, że brak agresji Pacquiao jest nieuleczalny. Pacquiao w ataku, ale nie potrafi znaleźć sposobu. Po zderzeniu głową nad prawym okiem Filipińczyka pojawiło się rozcięcie. Ostatnia runda może zadecydować o wszystkim.
Manny atakuje, ale nie idzie na całość. Brak mu agresji - po raz kolejny Freddie Roach nie potrafi go dobrze nastawić do walki. Wygląda na to, że 'Pacman' myślami nie jest już przy boksie i Marquez wykorzystuje to znakomicie. Ostatnią rundę, podobnie jak większość starć tego wyrównanego pojedynku, trudno punktować. Dwaj sędziowie przyznają wygraną 'Pacmanowi', trzeci widzi remis (114-114, 116-112, 115-113). W kontrowersyjnych okolicznościach zwycięża Filipińczyk, ale traci pozycję króla P4P, która należy się Floydowi Mayweatherowi Juniorowi.
Koniec krola p4p.
KRÓL P4P JEST TYLKO JEDEN : FLOYD MAYWETHER
PCHŁA PRZEGRAŁA WSZYSTKIE RUNDY OPRÓCZ PIERWSZEJ
OSTATNI RAZ OGLADAM BOKS, NO KURWA MAĆ, JAK MOŻNA, ŻEBY TO BYŁA WYRÓWNANA WALKA!!!
MARQUEZ WYGRAŁ 119;109, bez dyskusji a oni zwycięstwo PACIAO dają no kurwa mać!!!
ŻAŁOSNE! MAM NADZIEJE,ŻE MONEY OBIJE MU TEN ZÓŁTY RYJ! WAŁEK GORSZY NIŻ W NIEMCZECH...wg mnie Marquez wygrał stosunkiem 115-113 albo 116-12 i jak można dać wygraną filipińczykowi...MASAKRA!!
2-12 10-9 wszystkie rundy dla Marqueza
Megawał!
Wałem roku 2011 została walka ...
Manny to pustak bez mózgu, z takim inteligentem ringowym jak Floyd ośmieszy się totalnie ... ale pewnie i tak dadzą mu zwycięstwo.
U mnie było 117:111 dla JMM wygrał zdecydowanie, kurwa kto to punktował Jankowiaki??
No, mi też wyszło 116:112.
WAŁ kurwa jebany pakłajo ciota
Arum złodzieju jestes tym samym co gnida Sauerland.Czekam az go pojadą rano w prasie
ja jestem jego kibicem od walki z De la Hoya. Ta walke przegral ZDECYDOWANIE
ja pierdolę przecież Manny nie wygrał chyba żadnej rundy ...kurwa jak tak można!!!
Marquez jesteś wielki...
ja pierdolę rozumie Włodarczyk, Niemcy itd ale w takiej walce.....
moge powiedzieć tak...
UMARŁ KRÓL (MANNY)
NIECH ŻYJE KRÓL JUAN MANUEL MARQUEZ!!
Teraz Floyd moze smiało podpisać kontrakt z tym pożal sie boże bokserem. Kolejny dowód na to ze w boksie nie zawsze wygrywa lepszy.
Po tej walce stwierdzam ze Filipinczyk nie ma szans z Floydem
co tu porownywac do floyda,marquez ma na niego sposob i tyle,wszystko idioci sprowadzacie do jednego.
walka byla mega rowna,wiadomo ze rowne rundy daje sie mistrzowi
Przykre, ale trzeźwo realne.
Manny jak dla mnie pierwsze 3 rundy zremisował. Czwartą i każdą następną rundę przegrał wyraźnie.
Juan trzeci raz okradziono Cię ze zwycięstwa.
Masz patent na Pacmana.
Wystarczy dystans (świetne nogi miał marquez w tej walce) i mocne ciosy na korpus i głowę a Manny nie istnieje w ringu.
Pacman nie potrafi myśleć i zmieniać taktyki- to robocik Roacha z zaprogramowaną jedną taktyką.
Żal dupę sciska, że taki gość dalej będzie królem P4P.
Możecie się śmiac z mojej punktacji ale zobaczycie statystyki ciosów to przeprosicie grzecznie.
ZAPAMIĘTAJCIE CO NAPISAŁEM
Np. Casamayor, który ewidentnie miał przegrać. Myślę, że dostał za to 100tys. baksów ekstra od Bradleya, który to ma bić licznik do zera i zarabiać na ekipę.
Ale przyznaje że w mojego Ulubieńca Marqueza w wieku 38lat nie wierzyłem
Oczywiście również uważam, że Marquez to wygrał, ale muszę obejrzeć na spokojnie, bo z emocji nie błem w stanie punktować.
Wiedziałem jaki będzie werdykt już w momencie ostatniego gongu. Niestety.
hamone3 dzisiaj można|||| KURWA MAC MENDY JEBANE
A walka?
115 - 113 dla Marqueza.
Trzeba to po prostu obejrzeć na spokojnie i punktować runda po rundzie.
TELEWIZJA TO TAK INDOKTRYNUJE LUDZI, ŻE AŻ TRUDNO W TO UWIERZYĆ ?!?!?!?
MOJA PKT 119:109 DLA MARQUEZA!!! A JAK BY BYŁO 120:108 TO I TO BYŁO BY DWA RAZY MNIEJ NACIĄGANE NIŻ WYGRANA PACMANA!!!
Warto było czekać na popis Marqueza, na pewno nie na bezradnego i mdłego Pacmana. Dobranoc.
akurat pindera dał zwycięstwo marquezowi a ze słów gmitruka też wynikało ze lepszy był meksykanin.
Możecie się śmiac z mojej punktacji ale zobaczycie statystyki ciosów to przeprosicie grzecznie.
ZAPAMIĘTAJCIE CO NAPISAŁEM
2-12 rundy wszystkie dla MARQUEZA
Możecie się śmiac z mojej punktacji ale zobaczycie statystyki ciosów to przeprosicie grzecznie.
ZAPAMIĘTAJCIE CO NAPISAŁEM
2-12 rundy wszystkie dla MARQUEZA
Możecie się śmiac z mojej punktacji ale zobaczycie statystyki ciosów to przeprosicie grzecznie.
ZAPAMIĘTAJCIE CO NAPISAŁEM
2-12 rundy wszystkie dla MARQUEZA
Możecie się śmiac z mojej punktacji ale zobaczycie statystyki ciosów to przeprosicie grzecznie.
ZAPAMIĘTAJCIE CO NAPISAŁEM
Czy boks , to sport, czy może fabryka pieniędzy?
ja juz nie mam watpliwosci
nie można wygrać walki i odebrać mistrzostwa walcząc na wstecznym biegu
co za głupota.
Statystyki będą podrobione i sfałszowane
Jak dla mnie na razie też JMM, czekam na obejrzenie bez emocji.
Obaj wręcz ociekali farmakologią dzisiaj na ringu. Ile jest jeszcze boksu w boksie? Kto jeszcze kupuje bajki o szermierce na pięści i ze wszystko rozstrzyga się w ringu?
straci u mnie jak sie nie przyzna z czasem do przegranej
Tak jak pisałem w komentarzu do "Waszym zdaniem": "Manny, daj im szanse" ;) szansy nie było, jak w przypadku Włodarczyka, ale wygrana była... jak w przypadku Włodarczyka. To już nie boks. To gospodarka.
Zgadzam sie!!!!wygral marketing i dojna krowa!!!
Dokladnie, mistrz i tak ma lepsza pozycje bo w przypadku remisu zatrzymuje pas. Bylem za Pacmanem ale przegral, nie mial zadnego pomyslu na walke, jego mina po walce mowi wszystko.
Nawet taki oszukany Marquez, jak wróci do domu i przypomni sobie ,ze zarobił 5 baniek, zadzwoni do Mannyego z podziękowaniami za dobry interes ;)
Z drugiej strony jaki jest koń każdy widzi, i chciałbym żebyśmy trochę ochłonęli i zobaczyli walkę na spokojnie, a przede wszystkim poczekali na statystyki
hahaha
PO TEJ WALCE JESTEM PEWIEN, ZE FLOYD BY WYGRAL Z MANNYM DO JEDNEJ BRAMKI.
AMEN
Powtarzasz jakieś powiedzonka z czasów Sulivana, gdzie jak pretendent ni znokautował mistrz w 30 rund to przegrywał.
Pierwszy - to taki, że wielkość małego czlowieka została obnażona. Tak jak komentatorzy mówili( swoją drogą niezmiernie cieszy mnie zmiana komentatorów) Pacquiao jest szybki - ale na tle rywali którzy są więksi od niego. Walka z Marquezem doskonale to pokazała.
Drugi - Manny Pacquiao - bokser którego jedyny pomysł na walkę to coś na zasadzie "klapki na oczy i do przodu".
Mnóstwo chaosu w jego atakach, bezradności, brak sprytu i inteligencji ringowej. Jeśli ktoś nie wchodzi z nim w wymiany, boksuje na dystans i kontruje, to Pacquiao wygląda jak amator, bez kitu - czyli tak jak dziś.
Maszyna do zadawania ciosów z rozregulowanym celownikiem ;]
Trzeci - Nie chcę zbytnio porównywać bezpośrednich pojedynków Pac vs JMM, i FMJ vs JMM, ale wnioski nasuwają się jedne... Floyd jest geniuszem defensywy, Marquez jest dobry w tym ale Floyd to po prostu geniusz, pierdolony geniusz. Ataki Pacmana na Floyda będą jak woda na młyn. Będzie pruł powietrze i przy tym będzie niemiłosiernie kontrowany.
Już mi się tworzy obraz przed oczami, cały przebieg pojedynku i ostateczny powrót FMJ na szczyt.
No ale zobaczymy jak to będzie, to tylko moje spekulacje, parę wniosków. ;] a tak poza tym to się nie znam.
Szkoda Marqueza, ale jeśli kosztem jego zwycięstwa ( TEGO NA PAPIERZE RZECZ JASNA - bo wszyscy dobrze wiemy kto tak naprawdę w sercach kibiców jest zwyciężcą) ma sie odbyć walka to cóż... nie może być inaczej.
Pozdrawiam
Walka była do dupy, a nawet jej nie było.
Szkoda nieprzespanej nocy na takie dziadostwo.
Dobranoc wszystkim:)
Poczekajmy na statystyki. Oglądaliśmy walkę na gorąco, być może pod wpływem komentarza. Za kila godzin CompuBox odpowie nam na kilka pytań. Na pewno na BOKSER.ORG znajdziecie późnym popołudniem dokładną analizę. Przyjrzymy się ilości ciosów w KAŻDEJ rundzie i będziemy się zastanawiać nad punktacją."
Dudas... przecież walki nie komentowali Panowie Kulej i Kostyra, więc raczej albo 'być może' nikt nie mógł być pod wpływem komentarza :)
Leonard po rewanżu z Hearnsem (zakończonym remisem)publicznie przyznał że Hearns zasłużył na wygraną!!!
Ciekawe co powie Manny!!!!
Fajnie czerwono w tęmacie :)
Marquez pokazał przede wszystkim niesłychaną ringową inteligencje i opanowanie. Przeciwnik na jego tle wyglądał jak jeździec bez głowy, jak ktoś kto totalnie nie ma pojęcia co ma robić. Ma chłop patent na Pacquaio, wiele przemawiało dzisiaj przeciwko niemu, ale pokazał że nie można go nigdy lekceważyć. Z mojej strony ogromne brawa w stronę Meksykańskiego boksera.
KOLEJNY IDIOTA TUTAJ WIDZĘ, PEWNIE W ŻYCIU NIE WALCZYŁ.
NIE WAŻNE CZY SIĘ COFASZ CZY IDZIESZ DO PRZODU, LICZY SIĘ BOKSOWANIE, CZYSTE CIOSY I TO MARQUEZ ZROBIŁ, WYBOKSOWAŁ PACMANA.
JEŻELI KTOŚ NIE MA WPRAWY DO OGLĄDANIA BOKSU, NIE WALCZYŁ I NIE WIE JAK TO JEST JAK KTOŚ ZABIERZE TO CO CI SIĘ NALEŻY, TO SIĘ KURWA ZAMKNIJ RYJ!!!
Marquez 138/436
bo każda bedzie wygladała podobnie.
nic dodać, nic ująć;)
1. FMJ
2. JMM
3. Pac
. V.Kliczko
Właśnie wstałem nie doczekałem ,nie oglądałem ale musiałem wejść przeczytać jestem w szoku i co w związku z tym? Obejrzę się wypowiem.
Przegrał Cain-szok to podobny,liczyłem na deklasację
Spał :)Walki nie widział ale opis i komentarze to chyba jeszcze się nie obudziłem.Szacunek dla Marqueza którego,skreślałem BESTIA nie podniecaj się bo się spuścisz
1.floyd
2.jmm
3.marvilla
4.manny
5.vitalij
Kiedyś oglądałem boks tylko od średniej wzwyż. Potem ze względu na Wolaka zacząłem oglądać light middlewieght, wreszcie uległem ogólnej propagandzie, że welterweight to najlepszy współcześnie boks i też ją włączyłem do programu (a ostatnio nawet jeszcze i 2 wagi niżej). Uwierzyłem, że ciężkie wagi to nudziarstwo, a w półśredniej walczą prawdziwi geniusze ringu, którzy zasłużenie zarabiają tysiące razy więcej, niż zwykli bokserscy wyrobnicy. Obejrzałem nudziarstwo Pacman - Mosley, wyreżyserowaną szopkę Floyd - Ortiz i chyba z 10 innych walk w półśredniej i stwierdzam, że to chyba najnudniejsza kategoria wagowa ze wszystkich. A to co piszą świadkowie dzisiejszej walki utwierdza mnie w tym przekonaniu. Jakaś pieprzona grupa manipulatorów medialnych,kierując się nie wiadomo czym, wmawia nam, że ten , czy ów to artysta ringu, a to wszystko bzdura i hucpa. Stado baranów kupuje bajeczkę o "Wielkim Pacmanie", "Wielkim Floydzie" i daje się ogłupiać przez całe lata. Welterweight to waga wyjątkowo jałowa i uboga w bokserskie indywidualności. Tylko Kell Brook i Mike Jones to utalentowani bokserzy. Mam nadzieję, że poskładają wreszcie tych celebrytów Pacquiao i Mayweathera.
Natomiast jeżeli chodzi o samą walkę to muszę powiedzieć tak .
Manny był bardziej aktywniejszy , więcej ruchu , więcej wyprowadzonych ciosów natomiast od groma ciosów przestrzelonych i cały czas był w ofensywie .
Natomiast JMM był dokładniejszy , nie walczył chaotycznie , tylko mądrze , natomiast cały czas się cofał , był w defensywie , a jeżeli chodzi o jego atakowanie opierało się tylko na kontrach .
WNIOSEK : Manny i Marquez zrobili za mało aby zwyciężyć . Teoretycznie powinien być remis moim zdaniem . Natomiast biorąc pod uwagę , że to Manny był mistrzem to zala zwycięstwa się przechyliła na jego strone .
To zasnąłeś jak ja,padaka,grzejniki ciepłe,goraco to mnie uspało:)Też czekam teraz i jestem w szoku trochę...Poza tym nie obrażaj bo zaczniesz wojnę:)
"Tylko Kell Brook i Mike Jones to utalentowani bokserzy. Mam nadzieję, że poskładają wreszcie tych celebrytów Pacquiao i Mayweathera."
Co za baran;p
Facet w ciągu ostatniego 1,5 roku walczył tylko 1 walkę .
I to jak , w skandalicznych okolicznościach .
Więdz czy jesteście fanami mannego , czy floyda to bierzcie pod uwagę to :
Że jeżeli sądzicie , że werdykt był nie fair , to przypomnijcie sobie wrześniową walką Floyda i Ortiza , a później komętujcie.
Baran to ktoś, kto beczy tak, jak większość stada i daje się nabierać na zakłamaną propagandę medialną. Ja na pewno do takich nie należę. A ty? Sam to oceń.
Baranom życzę dalszego oglądania z podziwem "wielkiego Pacmana", "wielkiego Floyda", "wielkiego Hopkinsa", "wielkiego Toneya", "wielkiego Adamka" i "wielkiego Szpilki". Także "wielkiego Gołoty", jeśli powróci na ring. Ja tam wolę oglądać nie celebrytów, ale bokserów z prawdziwego zdarzenia, jak bracia Kliczko, Dawson, Bute, Martinez, Cotto, Froch, Gołowkin, Proksa, Masternak i wielu innych.
Wg. mnie takich jak ty jest wielu i też możesz beczeć:)A już zupełne umiejszanie tym dwóm zawodnikom to....przemilczę.O propagandzie medialnej i tym,że jest oczywista nie ma co dyskutować ale nie mieszaj tego z sympatią do kogoś,nie każdy chce być taki jak ty
Ze wszystkimi bokserami , ktorych wymieniłeś się zgodze .
Oprócz jednego . Dawson .
Obejrzyj sobie dzień świra:)
"Moja jest tylko racja, i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!"
Pasujesz do tego:)Miłego dnia
To pisał Hugo.Ja uważam ,że każdy może kibicować komu chce i tyle.
Hahaha, sory bokser.org, nie ośmieszamy się. Chyba wszyscy zapomnieli jak "król" p4p wygrywa z Victorem Ortizem ... Bo według mnie Ortiz został 10 razy bardziej wydymany niż JMM. Fakt - wygrał, i dlatego potrzebna jest czwarta walka a potem mayweather dla Manny'ego. Ludzie, proszę was, je*ani kibice sukcesu, nie zapominajcie o tym co Manny robił z De La Hoyą, Clotteyem, Mosleyem, Margarito !!!
:)Weź szkoda komentować ten kto to pisał jest kibicem Floyda
Mój komentarz odnośnie walki później. Jak obejrzę 2-3 razy.
Manny
Skończ pierdolić bo nie ma takiej reguły że z mistrzem trzeba wygrać wyraźnie(chociaż według mnie Marquez to zrobił). Nie wiem co Ci ten zając zrobił że uważasz że wygrał , chyba jego "wiatraki" robiły na tobie takie wrażenie. Werdykt to dla mnie skandal, Marquez wygrał przynajmniej 116-112.
ja przedstawiam tu swoje argumenty , i mówie tak jak ja to widziałem .
Nie obrażam Cię i nie mówie , że pie... głupoty wiec troche szacunku . Ja mówie to co widziałem . A widziałem REMIS . Natomiast popatrz na tatystyki , które naprawde nie są wyssane z palca . tutaj przeważa Manny .
Nie przedstawiasz argumentów, bo po prostu pieprzysz głupoty takie że "Z MISTRZEM TRZEBA WYGRAĆ WYRAŹNIE" nie wiem skąd ty to wziąłeś, nie ma nigdzie takiej reguły bo jest po prostu bez sensowna. MARQUEZ wygrał zdecydowanie !
fop na początku typował np. 119-109 brakuje polaków w stanach ;]
Ludzie spokojnie to szlo na remis polecam obejrzeć powtórke ;P
Może faktycznie przesadziłem z tym co powiedziałem . Ale kolego nie wiem jak Ty możesz widzieć zdecydowaną wygraną JMM . Dla mnie gorzej pieprzysz niż ja sam . JMM nie wygrał nawet troche . Nie można wygrać chodząc cały czas na wstecznym i tylko kontując . trzeba pójść do przodu , a napewno trzeba zaryzykować , żeby odebrać przeciwnikowi pas . JMM nie zrobił tego , ale Pacman też dużo nie pokazał . Więc powinien być REMIS
Z góry przepraszam i przyjmę na klatę ostrzeżenie, ale czy piszący to redaktor był pijany czy robi sobie jaja??? Werdykt to kpina.
Zaspałem i walkę oglądałem o 10 znając już wynik z radia, więc byłem nastawiony, że to pacman będzie lepszy. Oglądając kolejne wygrywane przez Marqueza rundy byłem przekonany, że zostanie w końcu znokautowany, bo to jedyna szansa na wygraną Pacquiao... A tu szok. Mi wyszło 116-112 dla Marqueza, dając rundy remisowe dla Pacquiao.
Kolejne pieprzenie. Przynaj się koleżko że z pięściarzy to ty znasz tylko Tysona i Pacquiao. Chyba nawet nie wiesz kto to jest Floyd Mayweather, a nawet jeśli wiesz to pewnie myślisz że on wszystkie walki przegrał bo na wstecznym walczył. JMM to król kontry człowieku, nie musiał tylko atakować bo Pacquiao się na to nastawił, po prostu narzucił mu swój styl walki i na wiatraki Pacquiao głownie w powietrze, kontrował go zazwyczaj 3,4 ciosami i każdy z nich dochodził celu. Pacman wygrał może 3 rundy, reszta dla Marqueza. WAŁ I TYLE.
nie mam zamiaru się z Tobą kłócić masz swoje zdanie na temat tej walki to miej . Przyjmuje do wiadomości , że Twoim zdaniem JMM wygrał ok .
Dla mnie był ewidętny remis . Ale powiem Ci , że samym kontrowaniem nie wygrywa się walki . Pacman co przestrzelił , to przestrzelił , co trafił , to trafił ,ale napewno był bardziej agresywniejszy od JMM . Walka to dobre kontry JMM i 12 rundowa ofensywa Pacmana . REMIS najbardziej uczciwy
Może i był agresywny ale pruł głównie w powietrze, jest wielu agresywnych pięściarzy którzy przegrywają gdy ktoś ma pomysł na walkę.
masz rację , Pacman pruł ciosy w powietrze , ale również trafiał w JMM .
Jeżeli wadą Pacmana było częściowo chybione ciosy , to wadą marueza było 12 rundowe cofanie się , a jedyne co mu wychodziło przez 12 rund to kontrowanie , natomiast przez 12 rund Marquez nie zaatakował ani razu , ani razu nie podjoł ryzyka , a żeby zaatakować , ani razu nie ruszył do przodu . Manny ruszał do przodu i częściowo chybił , ale też częściowo trafiał . Za to przyznano mu wygraną , chodź moim zdaniem powinien być REMIS .
Ale gdy kontrował to ciosy wchodziły zrozum, nie sztuką jest robić wiatrak nie trafiając przeciwnika, sztuką jest umiejętnie zbić cios lub odchylić się i momentalnie uderzyć trafiając przeciwnika, poza tym Manny bał się Marqueza i robił jakieś 3 serie totalnie chybione na runde. Na wstecznym się wygrywa walki obejrzy sobie wali Aliego.
Manny robił serie i trafiał JMM , popatrz na jego buźke . Kto mu to zrobił . MANNY . A to oznacza , że muiał trafiać i to dość często bo twarz JMM była nie lekko poobijana . Dobra benwetz ja uważam remis , Ty wygraną JMM .
Ja muszę lecieć, fajnie było podyskutować i trzymaj się benwetz .
Mam nadzieję , że jakąś najbliższą dobrą galę pokomentujemy też razem tutaj na bokser .
Z FMJ jakby się przyłożył to by wygrał
Ci co pisali ze jest on najlepszym lub jednym z najlepszych bokserow w historii to kretyni. Najlepsza w historii boksu to byla jego promocja i najlepsze od Roacha w historii prowadzenie zawodnika.
Ja nie jestem zdziwiony ze PacMan dal taka walke bo nigdy go nie uwazalem za jednego z najlepszych zawodnikow w historii ale zaskoczylo mnie ze jego pozycje w swiatowym boksie unaocznil wlasnie JMM bo sadzilem ze PacMan go znokautuje ze wzgledu na kategorie w ktorej walcza.
Wychodzi na to ze krol wagi lekkiej gdyby walka odbyla sie w jego kategorii znokautowal by PacMana.
Tutaj link do walki.
Może nie działać na firefoxie.
Po tym co zobaczyłem to Floyd by go ośmieszył.
Data: 13-11-2011 10:17:02
Kugo
Obejrzyj sobie dzień świra:)
"Moja jest tylko racja, i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!"
Pasujesz do tego:)Miłego dnia-Ty też do tego pasujesz młody kolego:)Miłego wieczoru.
No już nie taki młody mam dokładnie 27 lat skończyłem 4 dni temu:)Ja tu dużo żartuję ale na złe reakcję reaguję też źle taki jestem ,byłem ,będę.Chcesz to zawsze można się spotkać napić,pobić czy zabić;p Ja tam jestem zawsze pokojowo nastawiony do pewnego momentu i do pewnych ludzi,piszę teraz tak jak myślę o tej walce,nie obrażaj mnie nie życzę sobie tego mam nadzieję ,że zrozumiesz.Lepiej żartować niż się denerwować a ja tu mam dość jakiś śmiesznych sporów na maksa,bo to nic nie daje jestem osobą ,która ma swoje zdanie,szanuj mnie ja będę szanował ciebie