FURY WYGRYWA PO PRAWDZIWYM THRILLERZE

W walce wieczoru na gali w Manchesterze Tyson Fury (17-0, 12 KO) obronił tytuł mistrza Wspólnoty Brytyjskiej w wadze ciężkiej, stopując Nevena Pajkica (16-1, 5 KO) w trzecim starciu. Pojedynek nie układał się po myśli powolnego olbrzyma, który od początku przyjmował sporo obszernych cepów zdecydowanie niższego przeciwnika. W drugiej rundzie po jednym z takich ciosów Fury wylądował na deskach i sensacja wisiała w powietrzu.

Brytyjczyk powstał, ale przed gongiem kończącym tę odsłonę jeszcze kilka razy był w tarapatach. Minuta przerwy pozwoliła mu dojść do siebie i w trzeciej rundzie to on przeważał. W pewnym momencie Fury przytrzymał sobie Pajkica lewą ręką, by prawą zadać mu całą serię mocnych uderzeń. Sędzia ringowy nie reagował, więc olbrzym z Wilmslow bił zranionego rywala, aż ten znalazł się na macie ringu. Chwilę później Tyson znów posłał przeciwnika na deski, lecz Pajkic po raz kolejny powstał. Sędzia ringowy przerwał walkę, gdy wciąż zamroczony Neven słaniał się na nogach przy następnym ataku Fury'ego.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: gat
Data: 13-11-2011 00:09:35 
Walka pod względem umiejętności dno. Tyson Fury - nadzieja wagi cięzkiej.... przykro, że HW upadła tak nisko.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 13-11-2011 00:10:43 
Fury to żadna nadzieja, nie wiem kto łyka taki kit , przecież wystarczy na niego spojrzeć. :)
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:10:45 
Triller to drugie imię Furego :)
Więcej takich bokserów, a HW wróci dawny blask.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 13-11-2011 00:10:49 
Lubię tego sukinsyna.Technicznie zero,taktyka zero,ale serce do walki ma olbrzymie.Defensywa i technika do poprawy i będzie z niego ciekawy zawodnik.Myślałem,że Pajkic go dobije,ale nie dał rady co się potem na nim zemściło.Sędzia może trochę przedwcześnie przerwał.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 00:10:51 
W ogóle liczenie po akcji z faulem i sędziowska żenada
 Autor komentarza: THMA
Data: 13-11-2011 00:11:45 
Ta walka pokazała jak Waga ciężka jest słaba. Fury pewnie pokonał Chisore który miał walczyć z władimirem. Przyszedł zawodnik 14-0 i robił z furym co chciał. Wałek ostry, ale w anglii to norma, cóż MIT FURY obalony. Myślę że Helenius by go zniszczył i Wach również
 Autor komentarza: xionc
Data: 13-11-2011 00:13:04 
kurde, nie rozumiem takich komentarzy - wiadomo, ze jak bokser jest wysoki, to jest tez wolny, cudow nie ma. Fury wykorzystuje swoje walory i wygrywa, pomimo slabosci. Pajkic jest mistrzem Kanady, to w sumie chyba umie boksowac.

HW upadla nisko? Moze po prostu bracia Kliczko sa zbyt dobrzy. W koncu to nie w HW mistrzem swiata jest koles, ktory ma 50 lat.
 Autor komentarza: robak1
Data: 13-11-2011 00:13:50 
Zobaczył bym chetnie walke Fury - Wach. Napewno chętniej niz najbliższa walke Włada
 Autor komentarza: sQrak
Data: 13-11-2011 00:14:59 
Jeszcze 3 godziny temu myślałem że niepokonani Fury i Pajkic to zupełnie inna liga niż Wawrzyk. A teraz mysle ze mógłby powalczyć bo technicznie jest lepszy od obu.
 Autor komentarza: THMA
Data: 13-11-2011 00:15:16 
Bracia nie mają z kim walczyć. Huck? Mormeck? Fury? może Helenius by dał rade... albo povietkin... może Haye jak by zaatakował? Ciężko powiedzieć.
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 13-11-2011 00:15:30 
Po walce z Hisora stawiałem Furego równo z Heleniusem i o wiele wyżej od Wacha teraz uważam że każdy z nich obił by go jak by tylko chciał. Co do pojedynku to dramaturgia jak w Rockim :-))

PS; Myślałem że takie wałki tylko w Niemczech. :-))
 Autor komentarza: Yoga
Data: 13-11-2011 00:15:33 
ale obciach robiliscie na tym czacie
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 13-11-2011 00:15:42 
A ja jestem ciekaw jakby Fury sobie radził w walce a nie w bijatyce do której jest w ostatnich walkach zmuszany
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-11-2011 00:16:01 
xionc
to porównaj Heleniusa i Furego?zobaczysz różnicę w technice szybkości pracy nóg i siły ciosu
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:16:02 
Raz ludzie narzekają, że w HW jest nuda, brak walki, asekuracja...
Jak jest walka, to narzekają, że cepy i ogólnie niski poziom...

Czego wy chcecie? Jak ktoś jest dobry technicznie i idzie na wojnę = jest głupi.
Foreman vs Lyle, też pewnie słaba walka, bo cepy pruły powietrze...
 Autor komentarza: boksjor
Data: 13-11-2011 00:16:07 
walka z Wachem super się sprzeda w Londynie. Zdecydowanie Wach
 Autor komentarza: pepeTRN
Data: 13-11-2011 00:16:51 
wole ogladac Furego niz Wojaka, no chyba ze Wasyl zawalczy z ktoryms ze swoich podopiecznych
walka przerwana może i za wcześnie, ale Pjakic i tak się wystrzelał
z Furego za wiele nie będzie, no może poza emocjami ;)
 Autor komentarza: Malinowy
Data: 13-11-2011 00:16:52 
Ciekawsze te 3 rundy niz cala szopka u Wasyla w Gdyni...
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 00:17:42 
Tyson jest gorszy i od Wawrzyka i od Wacha,Szpilka by go znokautował :)
 Autor komentarza: iron
Data: 13-11-2011 00:17:55 
Ciekawy z niego zawodnik jest młody ma warunki tylko trenowac mu się trochę nie chce jeśli on nie jest nadzieją HW to kim jest Warzyk(przy całym szacunku dla Andrzeja)
 Autor komentarza: THMA
Data: 13-11-2011 00:18:34 
WALKA była ciekawa. Tylko stronnicza dlatego nudny jest boks. Wygrywa ten co ma walke u siebie... Fury przegrywał, sędzia pomógł i tyle. Dla mnie 2 rundy dla Pajkica czyli 30-27 3 rundzie nawet 10-8 dla Furego bez pomocy sędziego to cały czas jest prowadzenie pajkica... ale cóż... w angli większe cyrki niż w niemczech
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 00:20:11 
Wawrzyk jest większą nadzieją o czym myślę niebawem się przekonamy,bo ta walka pokazała ,że sportowo Tysonowi wiele brakuje aby myśleć o walkach z Braćmi został dobrze wypromowany
 Autor komentarza: benwetz
Data: 13-11-2011 00:21:01 
xionc
Swoje walory to wykorzystują Kliczkowie, ale nie FURY !! Ona ma ponad 2 metry a w półdystansie walczy, proszę Cię daj spokój.
 Autor komentarza: Hoody
Data: 13-11-2011 00:21:18 
Ten Fury jest niesamowity. Za grosz nie ma to to finezji, ale widać że ostra jatka bardzo go kręci. Jeśli Arreola ma się dochrapać walki z Władkiem obijając bumów to ja chcę żeby sprawdził się z Furym, na pewno byłoby ciekawie.
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:21:39 
No i nie narzekajmy tak na gale w Gdyni, bo walka Jackiewicza była całkiem ciekawa...
No tak, ale zamiast cieszyć się wojenką w polskiej skali - narzekamy, że Jackiewicz słabo się zaprezentował...
 Autor komentarza: SWJarek
Data: 13-11-2011 00:22:51 
Szkoda że Fury Znokautował by Szpilę na dzien dzisiejszy
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:23:02 
"Swoje walory to wykorzystują Kliczkowie, ale nie FURY !! Ona ma ponad 2 metry a w półdystansie walczy, proszę Cię daj spokój. "
Kiedyś nazwałem go dlatego białym Bowe (na miarę naszych czasów) :)
I pewnie sepleniąc jak Riddick skończy...
 Autor komentarza: benwetz
Data: 13-11-2011 00:23:11 
Dla mnie Fury to kaleka który nie posiada umiejętności bokserskich :(
 Autor komentarza: THMA
Data: 13-11-2011 00:23:27 
Jackiewicz walczył z NOWICSuszem wstyd że taka walka była i jeszcze wyrównana. Jackiewicz już nic nie osiągnie
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:23:40 
"Dla mnie Fury to kaleka który nie posiada umiejętności bokserskich :( "
Ale jako jedyny obecnie w HW daje emocjonujące walki...
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 00:24:00 
Niesamowicie to mu sędzia pomógł dwukrotnie w tej walce,raz ślepotą ,dwa nadgorliwoscią jeba.y jak przekupiony:)
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:24:25 
"Jackiewicz walczył z NOWICSuszem wstyd że taka walka była i jeszcze wyrównana. Jackiewicz już nic nie osiągnie "
Who cares? Ważna, że coś się działo, obaj chcieli wygrać i szli do przodu.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 00:25:00 
Emocje były ale sportowo jest jeszcze słaby.
 Autor komentarza: THMA
Data: 13-11-2011 00:25:09 
DAB

Wszystkie walki w UK kończą się podobnie.

Patrz Jackiewicz,Bienias
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:25:16 
"Niesamowicie to mu sędzia pomógł dwukrotnie w tej walce,raz ślepotą ,dwa nadgorliwoscią jeba.y jak przekupiony:) "
No to akurat nie nowość...
Zawsze lepsze to niż wałek po walce w stylu Włodarczyk-Palacios, albo nawet Brook-Jackiewicz
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:26:06 
"Emocje były ale sportowo jest jeszcze słaby. "
Sportowo jest bardzo słaby.
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 13-11-2011 00:26:23 
Co by nie pisać na Furego temat w walce z Kliczkami, Arreolą, Hayem, Heleniusem i można by wymieniać nie ma żadnych szans. Skoro on leżał po uderzeniu jakiegos leszcza to co dopiero jak huknął by go Arreola bądź Kliczkowie.
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 13-11-2011 00:26:36 
Mogli by zrobić walkę dwóch nieudaczników:

FURY vs DIMITRIENKO

Walki pewnie bym nie oglądał (jak dzisiejszego popisu nadziei HW) ale wynik i krótką relację tego "starcia" bym przeczytał
 Autor komentarza: THMA
Data: 13-11-2011 00:26:51 
Myślicie Wach - Fury eliminator WBC?
 Autor komentarza: clyde22
Data: 13-11-2011 00:27:07 
Hahaha To byla naparzanka w starym dobrym stylu.Duzo mozna by wytknac Fury'emu jesli chodzi o technike i taktyke a wlasciwie jej brak ale to jest fun to watch.Sedzia wmieszal sie niepotrzebnie bo Pajkic byl gotowy do drogi i znowu pozostana kontrowersje.Ja na codzien jestem fanem technicznego boksu ale taka rzeznia tez od czasu do czasu nie pogardze.Fury wygladal gorzej niz w ostatnich dwoch walkach ,nalezy poczekac czy nowy trener mial jeszcze za malo czasu czy tez Tyson jest niereformowalny i nigdy nie bedzie wykorzystywal swoich atutow w postaci wzrostu i zasiegu.
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:27:24 
Nie ma szans. Nie ma. Ale to chyba nie nasz problem?
 Autor komentarza: benwetz
Data: 13-11-2011 00:28:36 
addam23
Jeśli lubisz emocjonujące walki bez jakiejkolwiek techniki idź pooglądać jak się pod klubami napier..... Ja już wole obejrzeć walke Haye - Kliczko , i pozachwycać się umiejętnościami bokserskimi.
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:28:58 
@ JUNIOREK

Świetna walka by była. Obaj dziurawi w obronie i mają czym przyłożyć. Pewnie nie trwało by to dłużej niż 3 rundy. Faworytem byłby chyba Dimitrienko... ale minimalnym.
 Autor komentarza: THMA
Data: 13-11-2011 00:30:14 
addam23

zależy gdzie walka by była, tam faworyt
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:30:22 
@benwetz
No wiesz... Techników fantastycznych to szukam najczęściej w niższych wagach. Heye-Kliczko też była ciekawa, na swój sposób.
Naparzanek i mordobić w starym stylu jednak w HW bardzo brakuje... Chyba przyznasz?
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-11-2011 00:30:52 
Dymitrenko lepszy technicznie tylko seca do walki mu brakuje
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:30:55 
@THMA
zależy gdzie walka by była, tam faworyt

Raczej nei w tym przypadku, bo i tak skończyło by sie przed czasem...
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 00:31:36 
THMA
Dokładnie tam są ostatnio coraz częstsze wałki,niby mniej skandaliczne niż w Niemczech ale jak dla mnie porównywalne,u nas wcale z tym nie gorzej niż na Wyspach ,sędziowanie kaszana
 Autor komentarza: THMA
Data: 13-11-2011 00:32:11 
Ale Fury nie wygrał tego przez KO tylko sędzia dał mu KO. Gdyby to było w rosji czy gdzieś to może przy 1 leżeniu Furego by skończyli?

Ale masz racje, walka skończyła by się KO
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:32:33 
@DAB
Bo u nas często sprowadza się rywali, w przypadku których trzeba robić wałek...
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 00:32:40 
tolek78
Ale z Sosną pokazał,że nie jest tak całkiem bez serca:)
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:33:34 
@THMA
Oczywiście, że walkę przerwano zbyt wcześnie (jak zawsze w GB), ale już dwóch się słaniało na nogach i to Kanadyjczyk chyba bardziej...
 Autor komentarza: benwetz
Data: 13-11-2011 00:34:21 
addam23
No tak bo jedno Furemu trzeba oddać, bierze zawodników którzy reprezentują jakiś tam poziom, i nie przyjeżdżają tylko po wypłatę. Chociaż zwykle jego rywale mają kondycję na góra 6 rund, a i tak jakimś cepem go rzucą na deski. Albo ma tak słabą szczękę, albo dziurawą obronę.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-11-2011 00:35:29 
Dab
tak ale jak by doszło do otwartej wojny to mi się zdaje że złamałby się psychicznie tak bynajmniej myśle
 Autor komentarza: kartofelek
Data: 13-11-2011 00:36:29 
ciekawa walka
Furyego widziałem w lepszej formie,dziś Wach by mu gacie przez głowe zdjął
Pajkic walił cepami ale kontrolowanymi i groznymi, fakt ze po paru seriach takich cepów i paru klinczach oddychał rękawami kiepsko o nim świadczy niestety

no i sędzia, brytyjska szkoła sędziowania, szybko odmachać łapkami
koniec walki i do domu na pomidorową

przydalby sie rewanż na terenie Pajkicia no ale cóż
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:36:30 
Oczywiście Powietkin Furym najprawdopodobniej pozamiatał by ring... Dlatego mam nadzieje, że raczej stoczy walkę z takimi ludźmi jak np Wach, czy Wawrzyk... Dobre walki by były.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 00:37:09 
benwetz
Raczej braki obronne szczęka ,nie tak zła skoro wstał cios był czysty,to waga ciężka zdarza się ale dużo pracy przed nim gadanie o Klitschkach grozi utratą zdrowia w tym wypadku już nie tylko psychicznego
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-11-2011 00:37:20 
odporność na ciosy nie jest mocną stroną Furego a i obrona zostawia wiele do życzenia
 Autor komentarza: robak1
Data: 13-11-2011 00:38:13 
"koniec walki i do domu na pomidorową" hahahha dobry tekst :D
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 00:38:58 
tolek78
Już niebawem może jak wyzdrowieje dostanie kogoś trudnego,może coś z niego jeszcze będzie:)
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:39:05 
Fury jest całkiem odporny na ciosy... Ale coraz mniej, bo mocnych bomb na łeb przyjmuje na prawdę sporo... Z Fritha jeszcze nie padl... Tu już leżał...
 Autor komentarza: horhe88
Data: 13-11-2011 00:39:29 
karrtofelek
Dobre:))
 Autor komentarza: Polak18
Data: 13-11-2011 00:39:56 
Fury pierwszy raz w karierze na deskach leżał,co przy tych ilościach bomb na szczene,które przyjął z Chisorą,Firthą czy właśnie Pajkiciem wcale nie pokazuje,że ma szklankę,wręcz przeciwnie.Walczy poprostu głupio,ale efektownie dla fanów.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-11-2011 00:40:02 
dab
Pajkić miał tylko 5 wygranych przed czsem a powalił takiego kloca czyli szczęka raczej mocna nie jest
 Autor komentarza: benwetz
Data: 13-11-2011 00:41:24 
Polak18
A ile razy był zamroczony ...
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-11-2011 00:42:10 
z innej beczki co panowie chyba nie ma sensu się już kłaść spać emocje nas czekają
 Autor komentarza: sQrak
Data: 13-11-2011 00:42:27 
Można ze sporą pewnością załozyć ze jakiś pas niedługo Polska będzie miała w cięzkiej. Mamy Wacha, Adamka, Wawrzyka, Szpile byc moze niedługo przeniosą się Kołodziej, Izu i Master. Pomijając umiejętności naszych bokserów wynika to z czystej statystyki :)
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:42:36 
A kto by nie był... Wład w całej karierze tyle czystych ciosów nie dostał, co Fury potrafi w 1 rundzie (raczej - potrafił)
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:43:51 
@sQrak
Patrząc na rekordy naszych zawodników - łotyszy i słowkaów też jest całkiem sporo...
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 00:43:58 
tolek78
Dla mnie ważniejsze jest ,ze doszedł do siebie to plus,cios czysty ,bity zamachowo swoje waży:)
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:44:03 
Tylko Kliczków zbyt dużo..
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 00:45:29 
tolek78
Ja się nie kładę nawet jeszcze jakiś linc na Cain vs Dos Santos by się przydał,później Polsat Sport i Pacman i dobra gala,Undercard
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:47:30 
O ktorej ufc?
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-11-2011 00:47:59 
dab
też czekam na UFC na pewno emocji tej nocy nie zabraknie
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 00:48:51 
tolek78
A nie wiesz gdzie można zobaczyć?Prócz Orange bo nie mam
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-11-2011 00:49:16 
addam
też od 3
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-11-2011 00:51:46 
dab
tu ci nie pomogę bo nie wiem
 Autor komentarza: addam23
Data: 13-11-2011 00:56:49 
Tu ma być ufc:
http://www.vipbox.tv/watch/16554/1/ufconfox:-velasquez-vs-dos-santos-%28anaheim,california%29.html
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 00:57:16 
tolek78
Może do gali coś się urodzi gdzieś 100% centowego:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-11-2011 00:59:36 
addam23
Tam już coś walczą dzięki
 Autor komentarza: canuck
Data: 13-11-2011 00:59:42 
Jak tylko Fury zmierzy sie z kims konkretnym to ten brytyjski mocno nadmuchany balonik peknie. Szczegolnie, jezeli walka odbedzie sie poza Anglia.

"Pozwolenie" od sedziego ringowego na faule poprzez przytrzymywanie, przedwczesne zatrzymanie walki, itd. Co prawde Neven jest mistrzem Kanady, ale fani boksu tutaj mysla, ze tak slabego mistrza wagi HW to nie mielismy od dawna. Ale Neven jest twardy oraz przebojowy.

Takze, jezeli jemu udalo sie zwalic Fury na deski, a silnego ciosu to przeciez on nie ma, to kazda walka z bokserem, ktory ma troche ciosu oraz szybkosci to bedzie dla Fury prawdziwa "loteria bokserska"!

Do tych wszystkich, ktorzy go juz namaszczali na przyszlego mistrza: "Musicie to troche glebiej przemyslec panowie, szczegolnie po tej walce!"
 Autor komentarza: Polak18
Data: 13-11-2011 01:06:37 
Redakcjo kiedy dacie newsa o przejściu Masternaka do Sauerland Event.Tylko na waszym portalu jeszcze nie widziałem tej informacji.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 13-11-2011 01:09:07 
canuck : dokładnie.

Od naszego Wacha jak by dostał taką petarde jak McBride,a wg mnie trudno by o to nie było przy jego mega dziurawej obronie, oraz biorąc pod uwage zbliżone gabaryty, to nie było by co zbierać, a raczej kogo.
A z Heleniusem ? krótko : CIĘŻKIE KO...
 Autor komentarza: speed
Data: 13-11-2011 01:40:42 
Tyson na dechach widok bezcenny!
 Autor komentarza: clyde22
Data: 13-11-2011 02:03:03 
Ja wciaz mysle ,ze odpowiednio prowadzony Fury moze osiagnac wiele ale w tej walce bylo sporo niepokojacych sygnalow.Po pierwsze waga Fury'ego wydaje sie byc sporo wieksza niz w walce z Chisora ,gdzie po raz pierwszy Fury wygladal profesjonalnie.Po drugie w walce z Firtha jab Tysona zaczal wygladac dobrze ;byl sztywny i precyzyjny.Dzisiaj uzywal jaba sporadycznie i nie byl to dynamiczny jab.Po trzecie w walce z Firtha lewa reka Tysona nie wrocila na miejsce i zostal skarcony poteznym overhandem.Dzisiaj lewa reka byla notorycznie opuszczona i Fury oddawal dystans .Jesli nowy trener nie wyeleminuje tych bledow to porazka Fury'ego przez KO to kwestia lepszego przeciwnika ale wcale tak byc nie musi.Dzisiejszy pojedynek to regres w porownaniu do poprzednich dwoch wystepow Fury'ego .Promotor Henessy,ktory zasugerowal sie niewielka iloscia zastopowanych przeciwnikow na rekordzie Pajkicia bedzie mial teraz bol glowy z doborem nastepnego rywala.Fury walczy czesto,nabija kase i publika tez jest zadowolona z takich emocjonujacych choc chaotycznych starc ale moim zdaniem powinni zwolnic tempo i wiecej czasu spedzac na sali treningowej bo jest nad czym pracowac.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 02:55:46 
Taka jak pisalem ze Furyy bedzie na dupie haha .On w kazdej walce teraz zlepszymi bedzie na dupie..ale jest wtardy bo wstaje..Arreola mysle ze w takiej sytuacji lub Sherman Williams by go dobili
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 02:55:46 
Taka jak pisalem ze Furyy bedzie na dupie haha .On w kazdej walce teraz zlepszymi bedzie na dupie..ale jest wtardy bo wstaje..Arreola mysle ze w takiej sytuacji lub Sherman Williams by go dobili
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 13-11-2011 02:56:05 
Gosc nie ma szans z Helleniusem
 Autor komentarza: Polak18
Data: 13-11-2011 03:03:45 
Nie ma szans z Wachem,Heleniusem,Perezem i co z tego? I tak fajnie się go ogląda,on jako jedyny wnosi emocje do swoich walk i daje z siebie 200 procent,pokazując przy tym ogromne serce do walki.Muszą być też i tacy bokserzy dla równowagi.
 Autor komentarza: Malinowy
Data: 13-11-2011 03:08:51 
zapraszam na chat do gali z Pacmanem!:D

http://flash-chat.pl/chat.php?chatID=944994
 Autor komentarza: Polak18
Data: 13-11-2011 03:10:01 
Andrzej Gmitruk i Janusz Pindera to duet profesjonalistów i aż przyjemnie się słucha,a nie ten dziadowski komentarz głupiego i głupszego.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 13-11-2011 04:07:17 
Po 2 dobrych technicznie walkach (z Nascimento i Chisorą) Fury kolejny raz (tak, jak w walce z Firthą) dał się wciągnąć w chaotyczną bijatykę i oberwał. Gdyby Pajkić miał mocniejsze uderzenie, to po jego supercepie Fury pewnie już by się nie podniósł. Wygrał siłą i bojowością, a nie sztuką bokserską. Zgadzam się z clydem22, że bardziej od walk co 2 miesiące Fury'emu jest potrzebna porządna praca na treningach nad wyeliminowaniem błędów w obronie. Pajkić zaprezentował się powyżej oczekiwań. Będzie trudnym i niewygodnym rywalem dla każdego poza Kliczkami.
 Autor komentarza: ChampMike
Data: 13-11-2011 11:20:44 
To jest kłoda drewniana niestety jak nasz Polak Wach.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 13-11-2011 13:16:20 
Boks potrzebuje takich jak Tyson Fury. on jest charyzmatyczny, przyciąga na galę tłumy. ludzie wokół ringu szaleli, strasznie przeżywali tą walkę, mało kto wzbudza takie emocje jak Fury. Na razie jest drewniany, myślę, że on nigdy nie będzie poruszał się po ringu tak jak Władimir czy Witali.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 13-11-2011 15:45:52 
Właśnie oglądałem walkę.

Obrona fatalna + podejrzana szczęka.

Furego oglądam od walki z Chrisorą ( no może coś tam było wcześniej na

yt ) i niestety widać ,że w kwestii obrony zerowy postęp.

Szczęka też podejrzana , prędko pływa ale za to w miarę szybko się

regeneruje.Dostanie od kogoś z mocniejszym ciosem i lepszą techniką

( nie da się tak łatwo łapać ) i koniec.

Podoba mi się u Furego szczerość , lewy prosty i silny cios ale nawet

na dzisiejsze HW dużej kariery nie wróże.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.