FURY: JEŚLI PRZEGRAM, ODEJDĘ

Tyson Fury (16-0, 11 KO) zapowiedział, że zawiesi rękawice na kołku, jesli dziś wieczorem na gali w Manchesterze przegra z Nevenem Pajkicem (16-0, 5 KO).

- Jeśli przegram z kimś takim, będzie to oznaczać, że nigdy nie będę mistrzem świata. Jeżeli przegram, odejdę. Jeśli Pajkic da mi wyrównaną walkę, też podejmę właściwą decyzję i skończę z boksem - oświadczył 23-letni Fury.

- Moim celem jest zdobycie tytułu mistrza świata. Wierzę, że dokonam tego w przyszłym roku. Na przełomie 2012 i 2013 roku chcę zunifikować wszystkie pasy i zostać niekwestionowanym mistrzem wszechwag - dodaje olbrzymi Brytyjczyk.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Champion20
Data: 12-11-2011 14:33:33 
Powiem tak,: jest dobry fajnie ogląda się jego styl a czy ma jakies szanse w walce z Vitalim i Władimirem? myśle że tak a to dlatego ze on dorównuje im warunkami fizycznymi a tylko tacy zawodnicy moga pokonac Kliczków. Chciałbym go zobaczyc w walce z Wachem bo wtedy ten który przegra powninien sobie dac spokoj z boksem i właśnie takie mądre podejscie ma Tyson Fury za co juz go lubie bo przegrana na tym poziomie np Chrisora to koniec marzen
 Autor komentarza: Whisper
Data: 12-11-2011 14:41:27 
Durne gadanie. Tak co drugi gada. Nawet jak by przegrał to i tak by się tłumaczył i nadal boksował.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 12-11-2011 14:44:35 
Moim celem jest zdobycie tytułu mistrza świata. Wierzę, że dokonam tego w przyszłym roku. Na przełomie 2012 i 2013 roku chcę zunifikować wszystkie pasy i zostać niekwestionowanym mistrzem wszechwag - dodaje olbrzymi Brytyjczyk.Hahaha
 Autor komentarza: Champion20
Data: 12-11-2011 14:51:46 
Whisper- mówisz że tak co drugi gada czyli kto? może ten leszcz Adamek? Nie przepadam za tą podróbką Tysona ale trzeba przyznać że potencjał ma a na dzień dzisiejszy nie widze nikogo poważnego oprucz niego do starcia z Kliczkami
 Autor komentarza: Whisper
Data: 12-11-2011 15:06:48 
Po czym stwierdzasz że Fury ma potencjał?
Po pokonaniu chisory? Dla mnie to Helenius jest jedynym sposobem na Władka. Na Vita nie ma mocnych.
 Autor komentarza: xionc
Data: 12-11-2011 15:07:10 
bylo:

http://www.bokser.org/content/2011/11/10/152711/index.jsp
 Autor komentarza: DonPabloAlvarez
Data: 12-11-2011 15:17:22 
Ciągle gada to samo. I chyba nikt w to nie wierzy. Po porażce na pewno wymyśliłby jakieś usprawiedliwienie, by dalej boksować. Na razie Fury mnie nie przekonuje jako pięściarz, ale może jeszcze zaskoczy... Kto wie.
 Autor komentarza: bart2234
Data: 12-11-2011 15:21:29 
Champion20 leszczem to byl twój stary jak zalewał twoją mamę !!!
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 12-11-2011 15:44:11 
zostawcie furiego.
 Autor komentarza: speed
Data: 12-11-2011 15:52:39 
Tyson ma dobry balagan w swojej glowie...
Dzisiaj problemow nie powinien miec z wygrana chociaz nigdy nic nie wiadomo wnioskujac po min. ostatniej jego walce
 Autor komentarza: speed
Data: 12-11-2011 15:56:03 
Tak szczerze mowiac to nie widze jego jako kolejnego mistrza swiata ani za 2, ani za 5, czy nawet 10lat (chyba ze do stanow wyjedzie to wowczas cos jego jeszcze tam naucza jak nie jest oporny na nauke)
 Autor komentarza: Hugo
Data: 12-11-2011 16:24:32 
@speed

W wadze ciężkiej to chyba Amerykanie powinni przyjeżdżać po naukę do Europy, sądząc po aktualnej czołówce.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 12-11-2011 17:21:36 
Fury jest najbardziej przereklamowanym zawodnikiem obecnej HW. Nascimento Firtha i Chisora, czołówka jak się patrzy hehehe. Prostak Nascimento oprócz pojedyńczego strzalu z Basile nie udowodnił że jest zawodnikiem nawet z pierwszej 50 obecnej HW, Firtha to zwykły kelner który był brany pod uwagę przez Adamka jako przetarcie przed Kliczką a to dlatego że jest słaby i jednoczesnie tani, natomiast Fury stoczył z nim walkę życia gdzie wygrał przez skandaliczne zastopowanie ringowego. Gdyby ringowy taką samą miarą podchodził do Furego jak do Firthy to powninien zastopować w 3 rundzie Furego bo był on jeszcze mocniej zamroczony niż Firtha kiedy sedzia przerwał pojedynek. Dadatkowo przydałoby się zauwazyć że Tye Fields o wiele wyraźniej pokonał Firthę niż Fury. No i czołówka światowa Chisora. Najlepszy z tych zawodników ale mocno przereklamowany niedoszłą walką z Kliczką, w walce z Furym najgrubszy w całej swojej karierze co przy takiej różnicy gabarytów było decydujące o jego porażce. Mimo że Chisora przez to że był mocno spasiony to był dużo wolniejszy niż powinien być i miał kondycji na 3 rundy, a mimo wszystko wystarczyło to zeby stoczyć wyrównaną walkę z Furym. Fury robi sobie marketing wyzywając wszystkich zawodników z top HW do walki ale niestety z żadnym z nich o dziwo nie dochodzi do walki. Wyzywał już Kliczków, Povietkina, Prica, Adamka, Pereza, Granta a kończyło się na nieprzygotowanym Chisorze który dostał ofertę za piętnaście dwunasta, kelnerze Fircie i mr.nobody Nevenie Pajkiciu.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 12-11-2011 17:47:02 
@horhe

Tak, jak napisałeś o Furym, to można napisać o każdym bokserze. Z kim takim wygrał np. w wadze ciężkiej Adamek? Z zapasionym (podobnie jak Chisora z Furym)Arreolą. A z kolei Powietkin wygrał z Firthą tylko na punkty po w miarę wyrównanej walce. Biorąc pod uwagę wiek Fury'ego, osiągnął już bardzo dużo. Jest tylko o niecały rok starszy od Szpilki, a jeśli chodzi o klasę to dzielą ich lata świetlne. Wiek trzeba brać koniecznie pod uwagę, oceniając bokserów HW. Zobacz, jakie były osiągnięcia Kliczków w wieku 23 lat.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 12-11-2011 18:06:52 
niech zawalczy z Heleniusem to wtedy dowiemy się coś o jego klasie ale moim zdaniem zaliczyłby ciężkie ko od Roberta
 Autor komentarza: horhe88
Data: 12-11-2011 18:20:31 
Hugo
"Tak, jak napisałeś o Furym, to można napisać o każdym bokserze."

Nie prawda, bo nie każdy bokser po pokonaniu 3 średniaków ma tak rozdymane nazwisko jak Fury.

"Z kim takim wygrał np. w wadze ciężkiej"

Adamek swoją karierę zaczynał w kategorii półciężkiej przeszedł do Cruiser i dopiero od dwóch lat walczy w HW. Tak więc zawężanie osiągnnięć Adamka jedynie do tego co zrobił w dwa lata w HW, to szukanie argumentów na poparcie swojej tezy w oderwaniu od rzeczywistści. Jednak nawet udając że Adamek urwał się z choinki, że nie zdobył MŚ w LHW i Cruiser, to zawodników jakich pokonał w 2 lata w HW i tak należy postawić dużo wyżej od zawodników jakich pokonywał Fury.

"Z zapasionym (podobnie jak Chisora z Furym)Arreolą."

Arreola w walce z Adamkiem był najlżejszy w swojej ówczesnej karierze, bedąc jeszcze cięższy w każdej poprzedniej swojej walce, dostał się do czołówki HW, natomiast Chisora nie będąc otłuszczony przedarł się gdzieś w okolice czołówki II ligi nic więcej, natomiast w walce z Furym był rekordowo gruby. Jest różnica czy czy nie?

"A z kolei Powietkin wygrał z Firthą tylko na punkty po w miarę wyrównanej walce. "

A z kolei Firtha dostał KO6 od Tye Fildsa, a Fieldsowi Grant zrobił KO3. Więc jak Firtha to czołówka światowa to Grant w tym momencie powinien być MŚ.

"Jest tylko o niecały rok starszy od Szpilki"

A co Szpilka to jest jakimś wyznacznikiem odważnego prowadzenia, czy wielkiego talentu? To że Fury jest młody to OK ale młody Fury zrobił za mało żeby robić z niego takiego mada faka jak się z niego robi. Z tym robieniem z niego takiego kozaka to trzeba poczekać jak pokona innych kozaków a nie Pajkiciow i Firthów.
 Autor komentarza: tenbashi
Data: 12-11-2011 18:33:12 
Gość ma 23 lata i karierę chce kończyć. Bez jaj. Po porażce trzeba wstać i walczyć dalej a nie robić z siebie tchórza.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 12-11-2011 18:53:14 
@horhe

Nie wiem, kto kogo robi z Fury'ego. Jak dla mnie, to jest on obok Gerbera najbardziej obiecującym bokserem HW młodego pokolenia. Skoro prawie 32-letniego Wacha uważa się za prospekta (i słusznie), to chyba tym bardziej można to powiedzieć o Furym. Oczywiście na dzisiaj jego przymiarki do Kliczków to gruba przesada. Czy jednak można mieć mu za złe takie przechwałki, skoro podobne wypowiadają bokserzy, którzy maja do tego jeszcze mniej podstaw (Huck, Toney, Guillermo Jones)? Fury ma dosyć czasu, by przeczekać obydwu Kliczków. Byłby frajerem, gdyby podstawiał się teraz do obicia. Walki z solidnymi średniakami (jak Pajkić) to dla niego najrozsądniejsza droga na najbliższe 2-3 lata.
 Autor komentarza: piotr
Data: 12-11-2011 19:13:30 
Pajkić to niezły wybór.
Zakończył karierę solidnego Kiełsy...
 Autor komentarza: piotr
Data: 12-11-2011 19:15:34 
@Hugo
100% racji!
Był by frajerem walcząc z Kliczkami, jest bardzo młody, ma czas.
 Autor komentarza: michal131131
Data: 12-11-2011 19:49:54 
Linki do gali z Furym:

Boxingguru
Livehunter
Fromsport
Soccerlive
Firstrowsport

Gala zaczyna się o 22:45
Miłego oglądania życzę i pozdrawiam wszystkich fanów boksu.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 12-11-2011 21:19:50 
Jak przegram to odejdę
Jak da mi wyrównaną walkę to odejdę

Chyba Fury szuka usprawiedliwienia do odejścia
Trochę szkoda bo nawet zabawny jest i duży. A taki duży mógłby zmusić braci choćby na krótką chwilę do jakiegoś wysiłku.
 Autor komentarza: dongilunesko
Data: 12-11-2011 22:45:16 
dacie linka do gali fury'ego ??:D
 Autor komentarza: michal131131
Data: 12-11-2011 23:54:32 
http://www.boxingguru.eu/gurutv1.html
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.