SOLIS WRÓCI JUŻ W LISTOPADZIE?

Jak podał portal BoxingNews24.com, powołując się na promotora Ahmeta Onera, 26 listopada w tureckim Trabzonie ma nastąpić powrót na ring Odlaniera Solisa (17-1, 12 KO). Po raz ostatni mistrz olimpijski z Aten na ring wychodził w marcu, kiedy to w Kolonii uległ już w pierwszej rundzie Witalijowi Kliczce. 31-letni Kubańczyk nie mógł kontynuować walki z powodu kontuzji kolana.

Po nieudanej próbie zdobycia tytułu federacji WBC w wadze ciężkiej Solis przeszedł trzy operacje w stanie kolanowym. Według Onera, rehabilitacja zakończyła się pomyślnie i zawodnikowi pozostaje zrzucić zbędne kilogramy. Podobna informacja wypłynęła od promotora w październiku. Zdementował ją sam zawodnik twierdząc, że bliżej niż na salę treningową ma w danej chwili do gabinetu lekarskiego.

Głównym wydarzeniem wieczoru z boksem z Trabzonie ma być potyczka Selcuka Aydina z Ionutem Io Danem o pas WBC Silver w wadze półśredniej. W pierwszym pojedynku Turka z Rumunem, rozegranym w czerwcu ubiegłego roku, lepszy okazał się ten pierwszy wygrywając minimalnie na punkty.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-11-2011 18:38:39 
Nareszcie, co za kilogramy u cholery
No to Władek ma pozamiatame
 Autor komentarza: Vigo13
Data: 06-11-2011 18:43:37 
"...zawodnikowi pozostaje zrzucić zbędne kilogramy." - najtrudniejsza czesc operacji ...
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-11-2011 18:50:16 
Zaczyna sie
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 18:54:06 
Mój nr.1
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 06-11-2011 19:09:17 
Więc jeśli naprawdę wyjdzie do ringu w listopadzie, ile będzie ważył?

268 funtów mój typ.


Gdyby zadbał o siebie i dał walkę z kimś z czołówki... byłoby wspaniale. Boję się, że promotorzy wybiorą drogę obijania średniaków tak długo aż Władek będzie chciał walczyć.
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-11-2011 19:10:52 
31 lat dobry czas, cop pisał że wiek Odlaniera jest przekłamany
 Autor komentarza: Marcin86
Data: 06-11-2011 19:13:52 
Mogłaby redakcja zrobić konkurs na wytypowanie wagi Solisa w kolejnej walce :) (270 lbs moim zdaniem)
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 06-11-2011 19:13:56 
Tak, wspominał coś o 34 latach na karku u Solisa. Wladek ma napięty grafik, ewentualnie jesień 2012.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 19:16:36 
Do 300 leje każdego:)
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 06-11-2011 19:17:37 
Byle tylko nie nosił tego żółtego paskudztwa z wielkimi oczami na konferencje prasowe :D
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 19:20:54 
I niech dobrze rozgrzewa kolanka:)A będzie git.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 06-11-2011 19:29:37 
@DAB

Nie wiem czy się śmiać czy płakać, ale sporo prawdy jest w tym co piszesz.

Inna sprawa, że bracia byli, są i będą poza jego zasięgiem. A w dzisiejszej HW chodzi tylko o kasę za walkę z którymś z nich.
 Autor komentarza: Armand
Data: 06-11-2011 19:35:16 
Marzy mi się zawsze, że Odlanier Solis wróci po kontuzji ważąc ok 230-235 ibs, odtłuszczony, zdrowy, szybki, z świetnym refleksem, boksujący techniką peek-a-boo... Facet ma niesamowity talent, mocny cios.... Tylko dlaczego tak się prowadzi?

BTW panowie, przed walką z Kliczko było takie promo RTL pokazujące trening Solisa z muzyką eye of the tiger z Rocky'ego.. Kojarzy ktoś? Nie mogę tego nigdzie w internecie znaleźć..
 Autor komentarza: KAOS
Data: 06-11-2011 19:54:42 
Wracaj chlopie, tylko dostosuj wage do wzrostu bo urazy kolan nie biora sie z niczego.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 06-11-2011 20:03:14 
Facet który w jedną rundę zrobił więcej niż kilkunastu pozostałych przez całe walki.... I mordy w kubeł, że gruby. Zlałby Adamka, zlałby Haye i do dzisiaj uważam, że z Witalijem by wygrał. Czekam tylko kiedy pozamiata HW. Chciałbym, żeby Witek dał mu rewanż, ale wiem, że tak się nie stanie. I Kliczce to bardzo na rękę, bo nie musi i nie chce, bo ma obawy.
 Autor komentarza: Daw
Data: 06-11-2011 20:11:56 
Licze ze Solis jeszcze cos zwojuje bo ma papiery na mistrza i szkoda by bylo zeby przez ta prawie walke z Vitkiem mial sie skaczyc,wiec fajnie ze wraca.
 Autor komentarza: robak1
Data: 06-11-2011 20:16:52 
Troszke nie w temacie, noga Najmana ---- http://sport.wp.pl/kat,113114,title,Tak-wyglada-gips-Marcina-Najmana-Zobacz,wid,13963321,wiadomosc.html

I Salety ---- http://sport.wp.pl/kat,60960,title,Tak-wyglada-noga-Salety-po-walce-Zdjecie,wid,13962783,wiadomosc.html
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 20:18:19 
lubieznyzenon
No tak z braćmi to odrobinę mniej musi ważyć:)
 Autor komentarza: KAOS
Data: 06-11-2011 20:23:11 
MatMaister90

Solis mialby duze szanse z Adamkiem i Haye, jak i z reszta wagi ciezkiej, baa mialby calkiem spore szanse z Kliczko jednak napewno nie z Vitalijem tego jestem pewny.
To co pokazal w ostatniej walce ma sie ni jak do rezultatu koncowego, Vitek jest za silny i za sprytny aby dac sobie krzywde zrobic.

Gadanie na temat jego wagi jest wlasnie jak najbardziej na miejscu gdzyz co tu duzo mowic jest to ewidentna nadwaga, i naprawde dobrze sobie z nia radzi gdzyz kilka kilo w przypadku innego organizmu zupelnie ograniczylo by jego gibkosc i dynamike, a Solis radzi sobie i tak swietnie, jednak nie znaczy to ze nie mogloby byc jeszcze lepiej gdyby zgubil kilka zbednych w sumie kilogramow.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 06-11-2011 20:34:12 
@MatMaister

Czyli uważasz, że nawet nie w optymalnej formie i kondycji da radę jednemu z braci? Oni są zbyt mocni dla kogokolwiek, 2 rundy z Adamkiem mnie o tym przekonały dobitnie.

@DAB

Do braci nawet nie porównuję, bo wiem(każdy wie?) jakby się to skończyło. Ale jak wniesie na wagę 225 funtów to może ruszać śmiało, byłaby najlepsza, najbliższa walka od 5 lat. Solis ma to coś, żeby zostać nr 3, i mam do niego ogromny szacunek za to. Nie wierzę natomiast, żeby mógł pobić braci. Oni są poza konkurencją.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 20:38:00 
lubieznyzenon
Ja nie wiem bo nie widziałem a walki zakończonej kontuzją nie biorę pod uwagę.Myślę ,że by wygrał ale to przypuszczenia:)
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 06-11-2011 20:47:05 
MatMaister90

A czego takiego dokonał w ciągu tej jednej rundy ? Ja rozumiem że może i nie byłby bez szans, ale ta jedna runda urosła już do miary legendy. Wielu pisze o niej tak jakby Kliczko dostawał lanie życia - a tak nie było. Może i trafił ładnie ze dwa razy, może i można by jemu przyznać w niej zwycięstwo, ale jak wiemy Vitali z rundy na rundę jest lepszy, a Solis był wtedy po zbijaniu mnóstwa kilogramów. Jak takie coś się kończy wiemy z wielu przypadków - choćby Toney ostatnio. Myślę że Solis narobiłby mu wtedy problemów, ale w związku ze zbijaniem właśnie nie wytrzymałby tempa i dostał TKO pod koniec. Oczywiście jeśli wróci do formy, bez śladów kontuzji i w dobrej wadze, może pokonać braci. Ale na litość, nie piszmy o tamtej walce w taki sposób, jakby Solis lał Vita ! !
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 06-11-2011 20:49:10 
@DAB

Nigdy nie widziałem kogoś, kto tak dobrze walczył z Witkiem przez 2,5 minuty. Ale to nadal tylko 2,5 minuty. Bracia są po prostu za dobrzy, w następnych rundach Witold przyzwyczaiłby się do Solisa i punktował okrutnie.

Ja straciłem całą wiarę w pretendentów, od kiedy Adamek wydawał mi się największym z możliwych kozakiem. Szklany Władek deklasuje wszystkich, w rezerwie stoi Witold, któremu nikt nie jest w stanie zagrozić teraz i przez najbliższe 3 lata.

Po prostu są zbyt dobrzy, dzisiejsi bokserzy nie są wstanie im dorównać, choćby byli w najlepszej formie.
 Autor komentarza: black111
Data: 06-11-2011 20:49:40 
kurcze niech zadzwoni do Arreoli i zapyta o dietę
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 06-11-2011 20:57:20 
Jestem fanem talentu czysto bokserskiego Solisa. Ale jak przeczytałem "Według Onera, rehabilitacja zakończyła się pomyślnie i zawodnikowi pozostaje zrzucić zbędne kilogramy." to się tak zastanawiam czy sałatka to potrawa której Solis na oczy nie widział??
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 06-11-2011 20:58:50 
MatMaister90
Mylisz się))) Solis w pół rundy zrobił więcej niż Adamek przez 10. Bo od polowy owej rundy już nie zrobił nic tylko był powoli ustawiany przez Kliczkę. Vitali by go smasakrował bo nie bawiłby się z nim jak z Sosnowskim czy Adamkiem!!! I wszystko by sie skończyło znacznie szybciej bo jednak stanowił niewielkie, ale jednak zagrożenie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 20:59:17 
lubieznyzenon
Też tylko przypuszczasz tak jak i ja.Pewności nie mamy a walka tak naprawdę ...walki nie było.Nie będę pisał co widziałem w tej rundzie,bo dalej mogłoby być faktycznie różnie.Stało się jak stało a ja zostaję przy swoim po prostu,ten bokser może pokonać każdego w H.W łącznie z braćmi i myślę ,ze zobaczymy jeszcze jego walkę z którymś.Oby...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-11-2011 21:32:08 
Jezeli Solis wroci do formy sprzed kontuzji,to bardzo jestem ciekaw jak potraktuja go K2
Czy beda go unikac,a jak juz nie bedzie mozna to ktory z braci sprobuje go unieszkodliwic
Vit sie chyba do tego bardziej nadaje.Tylko jak dlugo jeszcze bedzie walczyl
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 06-11-2011 21:35:38 
krzysiek34

powiem tak

Ha ha ha ha i jeszcze raz ha... . Noo widać było jak ustawiał... buahahaha
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 21:53:36 
No właśnie rewanż by mnie bardziej interesował a Władimira szczerze z Solisem w formie jak sobie wyobrażę to się chłopak może zagubić.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 06-11-2011 22:00:08 
DAB
Masz rację))) Na pewno by sie biedak z Władkiem pogubił))) Mimo antypatii do Haye uważam anglika pięściarzem o klasę lepszym od Solisa. Mam na mysli ich profesjonalną karierę.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-11-2011 22:03:12 
MaiMaister90
Krzysiek34 to beznadziejny przypadek.On juz ktorys raz wyjezdza z tym "ustawianiem" Solisa przez Vita.Jak mu kiedys wyliczylem ile i jakich ciosy zadal Kubanczyk,a ile Ukrainiec to zamilkl na jakis czas
Niestety teraz dalej swoje:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 22:03:57 
krzysiek34
Ja odwrotnie i z Władimirem jak piszesz i z Hayem:)i nie przekonujmy się:)
 Autor komentarza: DonPabloAlvarez
Data: 06-11-2011 22:12:00 
Moim skromnym zdaniem Solis jest jednym z większych talentów w HW i dobrze przygotowany stanowi zagrożenie dla każdego. Lecz niestety jego największym wrogiem jest...on sam.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 22:14:18 
Jego największym Wrogiem jest wolność:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 22:14:43 
Oczywiście żartuję:)Ja tam go bardzo lubię
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 06-11-2011 22:17:21 
@DAB @andrewsky @krzysiek34

Przede wszystkim to Solis nie dostanie(mam nadzieję przynajmniej) tym razem walki z którymś z braci dopóki nie wygra z kimś naprawdę mocnym.

Wiem, że ta jego pierwsza runda była lepsza, mądrzejsza od wszystkich innych, ale trzeba pamiętać, że po drugiej stronie stoi jeden z fenomenów boksu. Zawsze będę traktować ten fenomen jako faworyta walki, bo co znaczy dla niego jedna runda?!

Właśnie się skapnąłem, że musimy się jarać jedną rundą w HW. Smutne, ale bardziej prawdziwe nie mogłoby być. Głównie dlatego nie wierzę, żeby im ktoś mógł zaszkodzić.
 Autor komentarza: DonPabloAlvarez
Data: 06-11-2011 22:17:29 
DAB
Coś z tą wolnością jest na rzeczy, jako amator chyba bardziej błyszczał niż zawodowiec. Ech, to amerykańskie jedzenie;)
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2011 22:21:15 
ja za Solisem nie przepadam i nie sądzę żeby dał radę Kliczkom ale trzeba przyznać że ma największe szanse z ówczesnej czołówki i było by o wiele ciekawiej jak by mu się udało pokonać któregoś z braci ale ja osobiście w to nie wierzę
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 06-11-2011 22:22:00 
andrewsky
Kiedyś wyliczałeś ile "ciosów krzyżowych" zadał Solis i po obejrzeniu powtórki nie umialem sie tego doliczyć!!! Od 1min. i 30 sek nie wyprowadził żadnego celnego ciosu!!! Ogarnij się misiu zamiast mnie obrażać!!!
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 22:22:52 
lubieznyzenon
Wtedy wygrał eliminator mu się należało jak psu buda(takiemu podwórkowemu,w domu nikt budy nie trzyma:))
Teraz wciągnie nosem każdego i mam nadzieję ,ze szansa będzie szybko bez zbędnych ceregieli.

DonPabloAlvarez
Tak to właśnie jest,chłop korzysta ,szczerze to mu się wcale nie dziwię.Jakbym z takiej Kuby uciekł,może bym chciał pas mistrza ale chyba bardziej kasę i nadrobić stracony czas,poczuć smak wolności.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 22:24:31 
Na konkurencji Szpilka krótko i na temat siebie skomentował,to mi się podoba.Sorry za zmianę tematu
 Autor komentarza: coolpix
Data: 06-11-2011 22:27:41 
solis jest tylko nadzieją z amatorki.starzejącą się i borykającą z własną wagą, 31 letnią nadzieją dodajmy.jedyna runda walki z vitem dla niektórych jest dowodem wielkości solisa, ale zejdźmy na ziemię.warunki fizyczne mizerne,człapanie...przecież każdy rozgarnięty kibic wie,że vitek zdmuchnąłby solisa wcześniej czy później.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 22:29:34 
ta każdy rozgarnięty myśli jak ty-ciekawe podejście.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 22:31:03 
"Moja jest tylko racja, i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!"

Dzień Świra:)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-11-2011 22:36:55 
lubieznyzenon
Chyba nie znasz realiow rzadzacych boksem pro
Jakich to niby mocnych rywali pokonal Sosnowski,Adamek,Arreola,Briggs,Mormeck albo Haye ze dostali walki o tytul?
Ja sie nie jaram jedna runda,chociaz Solis wygladal w niej dobrze
Dodam tylko ze w spotkaniu z kazdym z K2 nie widze go jako faworyta,ale ma papiery na to zeby powaznie zagrozic ukraincom,a w sprzyjajacych okolicznosciach nawet wygrac.Czego nie mozna powiedziec o nikim poza nim i Heleniusem z dzisiejszej czolowki hevy
 Autor komentarza: coolpix
Data: 06-11-2011 22:38:04 
DAB widzę,że masz wątpliwości co do potyczki solisa z K2.ja też.tylko,bo to sport i są baaardzo niewielkie.moja racja jest mojsza:)i nie pisz inaczej bo co ja zrobię?chyba zgolę wąsa:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 22:42:40 
coolpix
Dobre:)Ja zapuszczę jak Piłsudski:D
Ale czasem sam tu tak się spieram,zacietrzewię a jak się człowiek popatrzy z boku to prawdziwy Dzień Świra;)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-11-2011 22:46:20 
krzysiek34
Jak sie nie umiesz doliczyc to wroc do szkoly.Po 1:30 sekundzie Solis zadal jeszcze trzy celne ciosy,prawy krzyzowy,lewy na dol i lewy sierp ten ostatni cios 20 sekund przed koncem pojedynku
No chyba ze Twoj komp pokazuje jedynie ciosy Vita,w takiej sytuacji to rzeczywiscie nie ma czego liczyc...
Ps czym Cie to niby urazilem???Chyba nie tym ze nazwalem Cie "beznadziejnym przypadkiem".Skoro tak to przepraszam.Bardzo sie wrazliwy zrobiles na stare lata.Nie wiedzialem:)
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 06-11-2011 22:52:12 
@andrewsky

Właśnie piszę, że mam nadzieję, że dostanie dobrego rywala albo rywali przed walką z mistrzem, wcześniej napisałem, że obawiam się, że będzie obijał leszczy.

A te ciosy co zadał z Witem... no sorry ale tego nie można traktować serio. Zresztą całej walki nie można traktować serio, bo Solis wszedł do niej kontuzjowany. Nie wierzę, żeby mu się kolano na prawą stronę wykręciło od ledwo trafionego ciosu na błędnik.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 22:58:09 
krzysiek34
Ja właśnie po to by się dalej w tych tematach nie spierać tę rundę zostawiłem w spokoju i to co w niej widziałem.Bo nie można pogodzić przewagi w niej Solisa z zakończeniem wg.niektórych po diabelsko mocnej obcierce.Jak się jakaś strona zaprze to padaka,najlepszy byłby rewanż a ja wierzę ,ze Solis i tak swoje zrobi i pokaże.Walka z Witem dla mnie nie zaistniała,możliwosci jest tyle jej dalszego przebiegu jak i okoliczności kontuzji ,ze to woda na młyn dla sporów,pozdrawiam
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-11-2011 23:09:09 
lubieznyzenon
Dlaczego ciosow Solisa nie mozna traktowac powaznie?
Kontuzji Solis nabawil sie podczas proby ataku,a nie po ciosie w blednik.Zreszta Vitalij trafil go w czolo,a z tego co wiem blednik jest czescia ucha wewnetrznego
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 06-11-2011 23:17:58 
@andrewsky

Potrzebny mi jest jakiś były bokser do wyrażenia opinii, Lennox Lewis mówił, że się Solis dziwnie poruszał od początku.

Witek trafił go w okolicach ucha, po stu powtórkach jestem pewien, czy to może na kogoś wpłynąć to inna sprawa.

Ciosy Solisa nie robiły żadnego wrażenia na Witku w 1 rundzie, to było widoczne na pierwszy rzut oka. Może po następnych 2 rundach jakiś cios by poczuł, tego nikt nie wie. Podkreślam tylko, że trzeba mieć szacunek do mistrza w takiej walce, bo wszyscy mają zwyczaj przerysowywać możliwości contendera które są zupełnie nieznane. Na każdą walkę braci patrzę dziś w ten sposób
 Autor komentarza: Luton
Data: 07-11-2011 01:12:04 
W pewnym momencie tempo walki, agresja i ilosc wzprowadzanych ciosow przez Vitalija wzroslyby. Ja sobie nie wyobrazam, ze jest 12 runda, w punktach remis a walka toczy sie w takim sennym tempie jak w 1 rundzie. Vitali chodzi spokojnie uderza w garde Solisa. Ciagle mam w pamieci koncowke z Johnsonem.
 Autor komentarza: canuck
Data: 07-11-2011 03:56:17 
Moze ja widzialem inna walke niz niektorzy uczestnicy tego portalu. A do tego ogladalem chyba (prawie) wszystkie walki Vitka w jego karierze. Nie wiem czy Solis padl po ciosie, ale widzialem, ze Vitek chce go skonczyc bardzo szybko.

W jego walce z Solis, to bylo "polowanie na Prosiaczka" od samego poczatku. Vitek od razu opuscil rece i zaczal "polowac." Normalnie, to on opuszcza zupelnie rece, jak juz wie, ze przeciwnik nie moze mu nic zrobic. Jak walczy z kims konkretnym, to zdarza sie to zazwyczaj po 2-3 rundach.
 Autor komentarza: xxxczoxkxxx6000
Data: 07-11-2011 14:22:03 
po pierwsze niech zawalczy z mcbidem* pużniej proponuje arreole czagajewa i granta jeśli ich pokona będzie bardzo wysoko w rankingach i dobrze by było obejrzeć go z tym szczeniakiem hayem* ,,, a co do wagi to powinein ważyć od 103 do 107 kg bo ma 187cm wzrostu ,,, i się wyrościągać przed walka hehe;
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.