SZPILKA LICZONY, ALE WYGRAŁ PRZED CZASEM

Artur Szpilka (9-0, 7 KO) dopisał do swojego rekordu kolejną wygraną po znokautowaniu w drugiej rundzie Davida Saulsberry'ego (7-4, 7 KO).

Bardzo ostro zaczęła się walka. Artur rzucił się na olbrzymiego rywala, ale ten podjął otwartą wymianę i choć "Szpila" był szybszy, to początkowo jego ciosy nie robiły wrażenia na Amerykaninie. W połowie starcia Artur przestrzelił, przewrócił się, jednak w tym chaosie pogubił się także sędzia i liczył go do ośmiu. W samej końcówce Artur opanował sytuację, rozpoczynał swoje akcje od prawego prostego i wszystko wyglądało już lepiej.

Na początku drugiej odsłony było już po wszystkim. Szpilka zahaczył rywala lewym sierpowym w okolice czoła, ten przyklęknął i dał się wyliczyć do dziesięciu. Pobudzony Artur chciał jeszcze coś dołożyć od siebie, na szczęście w porę "spacyfikował" go trener Fiodor Łapin. W sumie łatwe zwycięstwo, jednak na przyszłość z pewnością dobre doświadczenie...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: CiemyKlucz
Data: 06-11-2011 01:49:39 
CIENIAS SZPILKA CIENIAS!!!!
 Autor komentarza: Darxoon1
Data: 06-11-2011 01:49:59 
TAK WLASNIE WALCZĄ KIBOLE ....

Wątpliwosci są rozwiane .... z tego nic nie będzie ...

Jedynie miedzynarodowe HWDP ... :P

Kryminał ... kibolstwo...

zero boksu.

pierwsze liczenie...

I teraz powiedzmy pierwszy - dobry - Journay ?

Szpila nie istnieje ...
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 06-11-2011 01:50:15 
Grubas miotal Szpilką jak szatan myslałem ze go skonczy po nokdaunie..Jedno jest dobre ze Szpilka wstał po strzale,,,Szpila poznal prawdziwe HW a co by bylo gdyby to byl jakis Hellenius hahaaa
 Autor komentarza: Darxoon1
Data: 06-11-2011 01:51:21 
ps. nie sedzia sie pogubił ... tylko ciosy sie z akumulowaly.... z tad stracil rownowage.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 01:51:47 
Liczenie było błędne ale obrona porażka ,na treningi.Pindera też mówi ,że bez ciosu ma rację
 Autor komentarza: tutankhamon
Data: 06-11-2011 01:53:20 
Szpilka miał rację co do jednego - można się załamać, gdy się spojrzy na jego przeciwnika. Jeszcze gorzej było, gdy ten przeciwnik zaczął boksować. Mimo to...na Szpilę prawie wystarczyło. Dziś w nocy pękł balon Artura Szpilki z zajebistym hukiem.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 01:53:32 
Wg. mnie go zepchnął ale Szpilka na linach po jednym z prawych nie wyglądał najlepiej.Ogólnie źle było
 Autor komentarza: niemiec32
Data: 06-11-2011 01:54:01 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik niemiec32 piszący z IP: 217.98.242.163 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


wez co wy gadacie czarnuch nie mial szans czrnuch to czarnuch
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 01:54:51 
Dobra na treningi i tyle,zimny prysznic się przydaje.A takiego przeciwnika niech sobie darują on nie ma koncentracji na takiego kogoś po co to.Operacja,treningi i zobaczymy ja go nie skreślam
 Autor komentarza: tutankhamon
Data: 06-11-2011 01:55:42 
brawo niemiec32, następny rasista w Polsce gdzie nie ma czarnych. Podejrzewam, że w oczy byś mu tego nie powiedział
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2011 01:56:15 
może teraz trochę ucichnie ta wrzawa wokół Szpili ja po tej walce wiem jedno że bardzo długa droga jest Szpilki do zostania dobrym bokserem za dużą gwiazde z niego co niektórzy zrobili
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 06-11-2011 01:56:37 
Przeciwnik musial sie polozyc bo by padl za zawał,,Ale widzimy jak tkai grubas potrafil Szpilke trafic to co by bylo z lepszymi zawodnikami hahaha
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 01:56:41 
Ale jedno wiem obudził mnie Szpilka tą walką
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 01:57:32 
Perspektywy ma ,obronę poprawi spokojnie ma czas te 2 lata ,czasem dobrze tak sie lekko przejechać
 Autor komentarza: YellowKing
Data: 06-11-2011 01:57:46 
Dla Szpili- na trening,tak jak wyżej DAB mówi. Zimny prysznic włąśnie był,chodź dla mnie myśle,że będzie ten prysznic jak obejrzy tą walkę dopiero ,na zimno. Poprawić cios,szybkośc, defence. No i dać mu technika jakiegoś, ala Adamek style. pozdro
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2011 01:58:31 
dab
to może dotrwasz do walki Bute z Jonsonem
 Autor komentarza: silesyan
Data: 06-11-2011 01:58:49 
Kelner trafiłby jeden cios więcej i po Szpilce ;)
 Autor komentarza: Polak18
Data: 06-11-2011 01:59:12 
Wiedziałem,że po wpadce zacznie się hejting.Robi się gwiazdę z kogoś kto gwiazdą nie jest.To młody chłopak,który powinien tylko i wyłącznie zapier*alać na treningach,a tymczasem on bryluje w mediach przede wszystkim.
 Autor komentarza: gat
Data: 06-11-2011 01:59:42 
Grubas vs Kibol HWDP JP

żenada
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 01:59:48 
YellowKing
Dokładnie,jak ma charakter a ma dostanie kopa w przód.Zauważmy jak wielu bokserów na początku karier leżało z kimś słabym,Adamkowi do teraz wypominają nie mówiąc o Pacmanie i porażkach.Praca,praca,praca będzie dobrze
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 06-11-2011 02:02:08 
Wawrzyk chyba tez dostał dechy w Usa kiedys?Od Cruisera haha OD TEJ PORY TAM NIE WALCZY,,Szpilka chyba nie pojedzie szybko do USA HAHA.Zostanie obijanie Węgrów Czechow na galach Wasyla
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:02:46 
tolek78
No chyba:)Obudziłem się w mig,Szpilka niesie emocje nawet w czymś takim:)Przez chwilę zamarłem nawet,oczy to mi pewnie przed nos wywaliło
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 06-11-2011 02:03:09 
Majewski to fajter ..Szkoda ze taki rywal jak z 2 kategorii nizej,,
 Autor komentarza: niemiec32
Data: 06-11-2011 02:03:28 
tutankhamon
a dlaczego nie?szybciej bym go skaczyl niz szpila bo bym nog uzyl czarnuchy sie sraly do Szpili to go ponioslo ma jeszcze czas 2, 3 lata i bedzie ok
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 02:04:44 
niech sie szpila cieszy ze bambo wysiadl jak pudzian bo niewiele brakowalo a nikt JESZCZE BY ZNOKALTOWAL dla wieluty przyszlego mistrza (walka zenada podobna do najman saleta)i musialby szpila dorabiac na bramce bo wasyla by chyb szlag trafil
 Autor komentarza: Faraon
Data: 06-11-2011 02:04:47 
Szkoda gadać dalej jakoś go niewidze a rekordzik rośnie!
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2011 02:05:09 
dab
jak dobrze pojdzie to najwieksze emocje przed nami
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:07:01 
tolek78
No mi głównie o Bute chodzi z Glenem ale jak padnę to rano nic nie czytam do powtórki:)
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2011 02:08:15 
ja tam dotrwam do walki Bute dobrze sie trzymam
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 02:09:49 
dab moze i niesie emocje ale z kelnerami i robotnikami budowlanymi bo sredni technik go na ten czas nokaltuje bez problemu (walka troche jak spod budkiz piwem choc widzialem pijac piwko lepsze tam walki)duzo pracy przed nim helenius kilkqanascie walk fury tez niewiele price chyba 9 walk chisiora kilkanascie a niewidze szpili z nimi narazie a musi ich brac pod uwage bo oni sa tez mlodzi
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2011 02:10:36 
narazie Majewskiego trafia
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 02:11:29 
no i wach kontra szpila wydaje mi sie ze wach wygrywa przez ko ( a wy jak typujecie)
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:14:03 
cienkiBolek
Spokojnie...Ta walka był uważam niepotrzebna zero koncentracji,waga za duża,przed operacją ,rywal poszedł na całego bo na tyle miał kondycji wyszły braki w obronie,jest co poprawiać przyjać cios 130kg typa potrafi.22 lata,ledwo wyszedł,zimny prysznic i do pracy.Dla mnie z boku patrząc to dobrze ,ze tak czasem się dzieje,bo jak kolejny dziś program o nim puścili to już i mi się przejadało.
tolek78
Rywal jest wymagający,walka mi się podoba
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:15:08 
Wach jest 10 lat starszy,inny etap nie ma co porównywać
 Autor komentarza: DonPabloAlvarez
Data: 06-11-2011 02:16:34 
Trochę żal było patrzeć na tę walkę. Szpila chyba się niespecjalnie rozwija, wyglądało to nawet jakby się uwstecznił. Wiadomo było, że coś nie tak jest z defensywą... Chyba że się zapala w ringu i przestaje myśleć. Refleks, a właściwie jego brak, mnie zaskoczył zupełnie. Przyjąć takie zamulone uderzenia to też sztuka. I chyba nie jest to zawodnik, który będzie potrafił przyjąć. Zaraz się gubi, paraliżuje się i lipa.

A w ogóle to pierwszy wpis, pozdrawiam panowie. Po paru miesiącach obserwacji dołączam skromnie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:16:42 
Wg. mnie dobrze przygotowany skoncentrowany Szpilka jest dobry.Dziś dostał nauczkę lekką ale pokazał wariactwo:)Ma co poprawiać ale nie wyrokuję ja nie skreślam bokserów nawet po porażkach
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-11-2011 02:16:44 
Pisałem tutaj jeszcze przed walką z Beckiem, że trzeba poczekać na walkę Szpilki z jakimś mocniejszym przeciwnikiem żeby ocenić na co naprawdę stać tego chłopaka. Jak widać nie było to potrzebne bo już taki dziad jak ten jego ostatni rywal pokazał jego braki.

Co jest bardzo niepokojące to zachowanie Szpilki i jego wypowiedzi które ewidentnie świadczą o tym, że niestety ale nie ma on za dobrze poukładane w głowie. Mam na myśli oczywiście te akcje na ważeniach i mówienie o tym ze JP i HWDP to dla niego duże wartości ;x Do tego to jego gadanie o mistrzostwie świata ... Mam nadzieję, że po tej walce zejdzie trochę na ziemie.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 06-11-2011 02:16:51 
Autor komentarza: DAB
Też uważam ze jest wymagający!
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:17:53 
DonPabloAlvarez
Witam Don.
Przyszłośc pokaże:)
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 02:18:52 
dab pelen luz:) chodzi mi tylko o to zeby schowac swoje emocje i realnie patrzyc na zawodnika a nie jak tu niektorzy juz MISTRZ pokona wszystkich bo przez nich troche szpile znielubialem realnie praca i jeszcze raz praca i ZMIANA TRENERA lapin moim zdaniem dla szpili slaby trener pozdro dla mojego kumpla walecznego NAPOLEONA cos dawno go niebylo:)
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2011 02:19:39 
zaczynam się obawiać o Majewskiego naprawdę groźny jest ten Torres
 Autor komentarza: horhe88
Data: 06-11-2011 02:19:45 
3:0 dla torresa, nieładnie to wygląda. Jak tak dalej pójdzie to Majewski to przegra.
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 06-11-2011 02:20:51 
Wrzuci ktoś link do walki Bute?
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:22:34 
cienkiBolek
Dla mnie nic się nie zmienia w ocenie jego perspektyw a błędów widzę masę ,cieszę się z lekcji pokory dla całej grupy,chłopak widać myślał,że to bedzie spacer,waga duża,operacja lada moment,przylot bez aklimatyzacji! A boks to taki sport ,że 1s. i możesz przegrać...Nie ma tu miejsca na błedy,na przejścia obok walki czy rywala który ma 2 ręce.ja tu widze dużo rzeczy ale nie będę się rozpisywał powiedza ,że się mądrze co niektórzy:)Życze chłopakowi dobrze
 Autor komentarza: jgslon
Data: 06-11-2011 02:22:39 
Czas pokaże,że Szpila będzie mistrzem.W chwili obecnej czeka go sporo pracy!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 06-11-2011 02:22:39 
Z tymi federacjami to faktycznie jest kabaret jak to powiedział Kostyra..
 Autor komentarza: DonPabloAlvarez
Data: 06-11-2011 02:22:45 
DAB
Ano, pokaże:) Ale więcej pokory na pewno mu się przyda. Pewnie ta medialna otoczka i robienie z niego wielkiej nadziei zrobiło mu pewną krzywdę. Ciekawe jak zniesie krytykę.
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 02:22:54 
dab zgadza sie pytalem teoretycznie choc ta kariera wacha tez byla bardzo spowolniona kontuzja problemy promotorskie dopiero teraz naprawde przyspieszyla ale ilosc walk nieduza szpila go pewnie dogonio za 2 lata jak bedzie tak walczyl z takimi kelnerami
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:23:07 
Torres myśli ...
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:23:49 
cienkiBolek
Dla mnie nic się nie zmienia w ocenie jego perspektyw a błędów widzę masę ,cieszę się z lekcji pokory dla całej grupy,chłopak widać myślał,że to bedzie spacer,waga duża,operacja lada moment,przylot bez aklimatyzacji! A boks to taki sport ,że 1s. i możesz przegrać...Nie ma tu miejsca na błedy,na przejścia obok walki czy rywala który ma 2 ręce.ja tu widze dużo rzeczy ale nie będę się rozpisywał powiedza ,że się mądrze co niektórzy:)Życze chłopakowi dobrze
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2011 02:24:11 
jak tak dalej pójdzie orzekną remis
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:26:04 
Taki Pacmanek ten Torres spodziewałem się ,że będzie trudny a dla Przemka to prawdziwy test jest za wolny przegrywa jeszcze żeby K.O nie było
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:27:26 
I Szpilka i Majewski mają wiele pracy przed sobą-dzień prawdy...Zobaczymy jeszcze Wacha z kimś szybszym niż Kevin
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2011 02:27:33 
dab
aż tak źle chyba nie będzie
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:28:36 
tolek78
Mam nadzieję ,że wygra ale Kolumbijczyk ma w tych rączkach widać kopa
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:29:23 
Przykro mi..
 Autor komentarza: Faraon
Data: 06-11-2011 02:29:47 
Szlag by trafił!!!!!
 Autor komentarza: DonPabloAlvarez
Data: 06-11-2011 02:29:49 
No, niestety...
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2011 02:29:51 
wykrakałeś dab wykrakałeś
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:29:53 
Ciężkie K.O
 Autor komentarza: horhe88
Data: 06-11-2011 02:30:07 
Szkoda Przemka
 Autor komentarza: Waters
Data: 06-11-2011 02:30:33 
kur*&^^%aaaaa szkoda machiny...
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:31:19 
tolek78
Już w tamtej rd widać było,że odczuwa a komentatorzy bzdury gadają kryją słabości.Czuł te ciosy...Szkoda Przemka ,że nie padł po lewym dobił go,smutno...kur.a
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2011 02:31:31 
kurwa mać a miało być tak pięknie mam nadzieje że go ta porażka nie załamnie
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:32:52 
Jak zmieniali mu rywala twierdzono,że jest mały i słaby a to gość z je.nięciem jak mały koń bałem się od początku ale wierzyłem w Przemka życze by się podniósł nokaut był bardzo ciężki
 Autor komentarza: Waters
Data: 06-11-2011 02:33:19 
ide walnąć lufe na wku%wie...
 Autor komentarza: jogozilla
Data: 06-11-2011 02:34:02 
szpilka nie posiada żadnej inteligencji ringowej. podpala sie, daje sie łatwo wyprowadzić z równowagi to chyba świadczy o jego problemach z psychika. do tego fatalna obtrona(dawać sie trafiać takiemu zółwiowi?) siła ciosu też przereklamowana. na dzień dzisiejszy nie widze żadnych przesłanek by uznawać szpile za przyszłą czołówkę hw.
 Autor komentarza: Waters
Data: 06-11-2011 02:35:06 
jak Wach przegra to i butle całą ogarnę sam ze smutku :-)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 06-11-2011 02:35:13 
Właśnie oglądałem reklame i powiem że MW3 jest o wiele wiele lepsza!
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2011 02:36:29 
dokładnie te zmiany w przeciwników nic dobrego nie wnoszą chłopak się przejechał ale mniejmy na dzieję że ta porażka go tylko wzmocni i da mu kopa do jeszcze ciężejszej pracy
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 02:36:29 
dab :) maly slaby a gosc z jebn... jak maly kon haha dobre a te zmiany zawodnikow wlasnie czasami tak sie koncza SZKODA WATERS POLEJ NIEPIJ SAM bo to pierwszy krok do alkoholizmu:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:39:09 
waters
Mi też polej:)
tolek78,cienkiBolek
No te zmiany w dodatku na małego,szybkiego silnego koguta to jest chore.Wachowi też dali z siłacza wolnego ,szybkiego skurczybyka,zobaczymy.Niby gorszy ale taka zmiana w ostatniej chwili łatwa nie jest.Wierze jednak ,że ta noc nie będzie jakaś żałobna
 Autor komentarza: horhe88
Data: 06-11-2011 02:39:20 
gość nie dość że z jebnięciem to jeszcze miał zajebisty balans. Dla zawodnika takiego jak Przemek, czyli bez rewelacynego tmingu i szybkości taka gibka pchła to zabójstwo. Szkoda Przemka bo to wojwnik ale przyjmował w tej walce wszystko, więc skończyło się tak jak miało sie skończyć.
 Autor komentarza: Waters
Data: 06-11-2011 02:39:35 
Żona śpi to tak jakby nie sam :-)
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:39:41 
Zegan wie co to znaczy ,rozumie to,sam przeżył dewastację.
 Autor komentarza: DonPabloAlvarez
Data: 06-11-2011 02:40:29 
jogozilla
Zgadzam się ze wszystkim, co piszesz, ale nie z problemami psychicznymi. To jeszcze młody, narwany chłopak z dużym ego, więc reaguje tak, jak reaguje;)
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 02:40:44 
ty DAB juz lepiej niekrakaj wachowi juz daj spokoj:)
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 02:42:28 
waters jak spi to sam zeby niesam pic to jak strzelasz lufe to musisz ja budzic i jak strzelisz to kaz jej polac bo samemu sie sobie nieleje:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 02:42:57 
Waters
hehe:)
cienkiBolek
spoko odpukac:)Temat wyżej dali o Przemku
 Autor komentarza: Waters
Data: 06-11-2011 02:46:43 
cienkiBolek
nie bede jej budził tak słodko chrapie hehehe
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 02:48:43 
jezeli za kazde slowo WIESZ wacha bedzie lewy prosty w walce to jestem spokojny :)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 06-11-2011 02:50:56 
Autor komentarza: cienkiBolek
Też zwruciłem uwage na te WIESZ ale fajny gosciu..
 Autor komentarza: OneShoot
Data: 06-11-2011 02:53:06 
Cała Walka Artura.

http://www.youtube.com/watch?v=X_B0AZu0TYs

Świetna walka , ale jeszcze dużo musi poprawić.
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 02:56:39 
faraon ja tez go lubie takie przeciwienstwo szpili (szpila moglby tak pajacowac ale najpierw musialby byc w czolowce i byc dobrym zabijaka wtedy jest to wybaczane jak np tysonowi a na razie na tym poziomie tylko wkurza przynajmniejmnie) a tak wogole to czesc:) moj sparing partnerze z wakacji:)
 Autor komentarza: Waters
Data: 06-11-2011 03:00:43 
Wach prywatnie to bardzo miły gość. Swego czasu był u mnie stałym klientem w salonie i był zawsze mega sympatyczny, tacy jak szpilka też przychodzą ale nie są to typy do dłuższej gadki. A Wach zawsze z nim coż pogadałem, nawet o dupie maryny.
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 03:01:57 
STRASZNIE LUBIE WOLAKA za charakter i caloksztalt mozna byc dobrym bokserem i sympatycznym widac mozna choc prosze pawel na tym poziomie zostaw budowe i tylko boks i wiecej obrony prosze
 Autor komentarza: Faraon
Data: 06-11-2011 03:03:35 
Autor komentarza: cienkiBolek
Spoko!
Wracając do Tysona to przedewczoraj ogladałem fajny program satyryczny na jakimś kanale i o mało bym sie co polał z śmiechu jak jednej dupie powiedział że wyglada jak jeż bo ma pełno huji nawbijanych..
POZDRAWIAM!
 Autor komentarza: Lukasz28
Data: 06-11-2011 03:03:59 
Waters
Jakim salonie?tatuazu?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 06-11-2011 03:04:28 
Wolaka też uwielbiam!
 Autor komentarza: Waters
Data: 06-11-2011 03:05:52 
nie nie tatuażu, może to śmieszne ale salonu solarium :-) Kto by pomyślał, Mariusz teraz taki bladziutki :-)
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 03:06:45 
dab odbierac ci glos do pisania do konca walki bo znow cos wykrakasz:)
 Autor komentarza: Lukasz28
Data: 06-11-2011 03:07:34 
:D
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 03:09:49 
spiety wach na twarzy widac bylo
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 03:13:41 
niejest zle to taka firmowka wacha lewy prawy:) malo nieznokaltowal dragona na sparingu tak wlasnie:)
 Autor komentarza: Polak18
Data: 06-11-2011 04:45:48 
Fanklub Pawła powstaje? Też się dołączam!
 Autor komentarza: karko
Data: 06-11-2011 08:43:49 
Szpilka sobie poradzi :) Ja widzę że wy go oceniacie jako medialną osobę . Sami sobie robicie problem . Skoro jest szpilki za dużo tu i tam , to po prostu połowę sobie odpuśćcie. Ja przed walką widziłem go tak : Młody (22) nie doświadczony (8-0, 6 KO) , głodny sukcesu , który stracił 1,5 roku treningów. Oglądam walkę i co widzę? Młodego , niedoświadczonego , głodnego zwycięstwa. Ktoś miał rację że balonik pękł .Ale nie był to balonik Artura , tylko balonik dmuchany przez osoby , którym jak najbardziej wadziła medialność Artura. Brawo Szpila, dalej jestem twoim fanem , dalej czekam na kolejną walkę i życze zdrowia i szczęścia
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 06-11-2011 08:53:44 
Nadal ktoś wysyła Szpilke na Adamka? Narazie jest słabo, jest bardzo chaotyczny i zero obrony. Chyba Wawrzyk na chwile obecna wygrałby ze Szpilka. Przynajmniej juz chyba nie będzie tych komentarzy Szpila go rozniesie, dajcie mu Szpilke, czy tez Szpilka żywa legenda LOl
 Autor komentarza: GaD1
Data: 06-11-2011 08:55:30 
Robili z Wawrzyka drugiego Gołote - Jolly posadził go na dupie,robią ze Szpilki Tysona i znowu bey spod budki z piwem w USA go zweryfikował.Samo machanie łapami w ataku to nie wszystko,obrony on nie ma wcale,nie zauważam też u niego myślenia.Wchodzi w rąbanke z gościem który wazy 150kg i pozniej konczy sie na glebie.
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 06-11-2011 09:16:18 
Tego czego mi brakuję w boksie Szpilki to sprytu Adamka i mądrzejszego boksowania, więcej pracy na nogach ciosów w tułów i spokojniejszego boksu przede wszystkim.
Walka z Beckiem pokazała braki techniczne oraz braki w obronie, myślę że Artur przez najbliższe miesiące powinien intensywnie pracować nad defensywą i techniką.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 06-11-2011 09:30:18 
Ze Szpilki za szybko zrobiono nowego Gołotę, a dzisiejsza walka pokazała jego miejsce w szeregu. Artur ma wiele zalet (przede wszystkim szybkość rewelacyjną na HW, niezły cios), ale jednocześnie rażące braki w wyszkoleniu (zero obrony, brak ciosów prostych), które można i trzeba wyeliminować, bo to jest przecież młody bokser. Więcej pracy na treningach, mniej medialnej hucpy i szopki, a będzie dobrze. Tylko nie wiem, czy w tej ekipie jest to możliwe.
 Autor komentarza: THUG
Data: 06-11-2011 09:40:44 
Lubie Artura. Ale jest on za bardzo napalony na szybkie wygrywanie , nokauty. Ta walka z totalnym kelnerem to pokazała. Szpilka nie ma w ogóle defensywy. W dwóch pierwszych walkach po wyjściu z paki , Szpila wydawało się , że boksuje mądrzej i ogólnie lepiej. Lecz to była wina przeciwników , którzy w ogóle go nie atakowali. Wystarczy , że ktoś ruszy na Szpile z całym impetem i już walka zamienia się w walkę uliczną. Do tego Kondycja Artura daje wiele do myślenia. Ma serce i charakter ale wiele mu jeszcze brakuje. I wg mnie nie powinien ważyć 108Kg. 102-104KG.
 Autor komentarza: dj1986
Data: 06-11-2011 09:42:28 
Bójka!
 Autor komentarza: ODNOWIONY
Data: 06-11-2011 09:51:37 
Lol i to ma być "mistrz"
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 06-11-2011 09:55:40 
Niech zmieni trenera, bo Lapin ma zerowy wpływ na Szpilke.
 Autor komentarza: iron1
Data: 06-11-2011 10:15:45 
wole takie jatki niż spie****anie po ringu...


adrenalina podskakuje i oglądać się chce!!


Chyba, że ktoś woli styl Włodarczyka, skoro tak to...
 Autor komentarza: samcro82
Data: 06-11-2011 10:25:59 
to w ogóle nie przypominało walki bokserskiej,tylko jakąś bijatykę,dramat.szpilka nie zajdzie na wyżyny uprawiając coś takiego..szkoda, bo ma warunki.
 Autor komentarza: peter900
Data: 06-11-2011 10:27:32 
Szpila to na razie jeden bokser z wielu, ale ładnie Wasilewski i spółka nadmuchała balon i łykacie tego pseudo mistrza i historie niczym Mika ;)
Ogólnie do Szpilki nic nie mam niech trenuje, ale po co już przyszłym mistrzem go nazywać?
 Autor komentarza: Vroo
Data: 06-11-2011 10:30:51 
Właśnie obejrzałem powtórkę w Polsacie Sport.

Szpilka chyba pierwszy raz spotkał się z zawodnikiem, który nie próbuje tylko przetrwać, ale też i atakuje (choć "StekowI" siły starczyło na jedną rundę), no i widać, że kompletnie się pogubił. Nie ma co iść tą drogą, bo z talentu zrobi się drugi Najman i gdy trafi na prawdziwego boksera, ten pokaże mu miejsce, jak kiedyś Najmanowi Wawrzyk.
 Autor komentarza: Andrei87
Data: 06-11-2011 10:33:03 
Ludu. On ma 22 lata! jeszcze kilka lat zanim okrzepnie. W dodatku w pudle zamienil sie w ciezkiego. Niech oswoi sie z nowa waga. Nie wiem jakim cudem to wygral. Chyba promotor Artura krzyknal berremu 10k $ bonus! No i sie podlozyl... Pare lat doswiadczen m.in. z takimi kolosami i moze cos ze Szpili wyjdzie. Powinien zaczac sie przestawiac z walk ulicznych na ringowe ;)
 Autor komentarza: peter900
Data: 06-11-2011 10:41:15 
Co to znaczy zamienił się w ciężkiego, spasł się i tyle. Szczerze tej nocy widzieliśmy co się stało jak przeciwnik atakuje Szpilke, a jeżeli dojdzie druga opcja walka nie skończy się do 2-3 rundy, myślę że kondycją Szpilki też nas nie mile zaskoczy ;)
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 06-11-2011 10:55:26 
SZPILA ŻENADA TO CO POKAZAŁ NA TLE SŁABIUTKIEGO SPASŁEGO EMERYTA KTÓRY JEST KELNEREM
 Autor komentarza: Wba
Data: 06-11-2011 11:04:26 
Po tej walce wiem na pewno Szpilka nigdy nie będzie mistrzem świata chyba że jakieś "XYZ" federacji.
Walka to była żenada, coś w stylu Najmana, rywal Szpilki był straszny to na ulicy nieraz walczą lepiej technicznie, a Szpilka ledwo dawał z nim radę, chociaż nie powiem że Artur wzbudza emocje ale chyba tylko tyle.
 Autor komentarza: adam77
Data: 06-11-2011 11:27:35 
Polacy to zajebisty narod od uwielbienia do nienawisci i to w pare godzin
No barany tydzien temu byl przyszly mistrz swiata a dzisiaj jest bumem i kelner go rozjebie...
Na serio niech nie ktorzy sie zastanowia zanim co napisza.No fakt nie szpilki dal slaba walke,ale koles mam 22lat 4 walka z HW, pierwsza z kolesiem ktory chcial walczyc.Trzeb dac mu troche czasu jak za rok bedzie tak samo wlaczyc to wtedy sam powiem ze to bum i huj z niego bedzie..
 Autor komentarza: Kaczus
Data: 06-11-2011 11:38:24 
Piszecie bzdury w tym internecie. Szpila trening i będziesz mistrzem!
 Autor komentarza: Billus
Data: 06-11-2011 11:55:50 
Szpila ma moc! Wyobraźcie sobie żeby Wawrezyk, Wach, Sosnowski w 9 walce wyszedł na takiego kolesia. Wawrzyk i dzisiaj by nie wygrał. Sosnowski być może też by się męczył 6 rund. Za 15 walk będziemy po walkach Szpilki zbierać szczęki sprzed telewizorów!
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-11-2011 12:04:34 
Szpilka jest bardzo impulsywny w ringu,to jego niewatpliwa zaleta...ale moze byc tez wada
Czasami rywala trzeba zjesc na chlodno.Jak Artur sie tego nie nauczy,to bedzie mial jeszcze w ringu kilka przykrych niespodzianek
 Autor komentarza: odyniec
Data: 06-11-2011 12:06:11 
totalny chaos ale widac ze Szpila ma potezna moc w lewej rece i bedzie nokautowal
widac tez ze bijatyki poza ringiem wyrobily w nim to ze jak przyjmie w łeb to tylko wieksza zlosc u niego wzbudza

Fiodor trenuj go i temperuj jego zapedy a bedzie z niego pociecha

tylko zeby mu sie nie przydarzyla taka wpadka jak dzis Majewskiemu
 Autor komentarza: PanAdam27
Data: 06-11-2011 12:35:50 
Tak, szkoda tylko, że to nie Szpilka pokonał przeciwnika, tylko przeciwnik pokonał się sam - bo dostał zadyszki...
Artur o tym dobrze wie, dlatego na koniec tak się sadził - ale pretensje może mieć tyko do siebie.
Miejmy tylko nadzieje, że czegoś się z tego nauczy, przed poważniejszymi walkami.
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-11-2011 12:50:47 
Pewne sprawy trzeba zrozumieć, choćby nie były po naszej myśli. Tu EWIDENTNIE widać że Artur nie boksował tylko się bił, każdy go zna i takie zachowanie można było by przewidzieć nawet przed walką To jeszcze młody człowiek o wyjątkowym charakterze i nawykach
Jego przeciwnik rozłożył siły na cztery minuty i wprowadził wiele chaosu, to był niebezpieczny atak Szpila bez obrony polegając na instynkcie wdał się w uliczną bójkę ze znacznie silniejszym od siebie murzynem, który momentami troszkę pomiotał Arturem. Nie rozumem jak można było pisząc wyżej tak zinterpretować ten istotny element, różnica wagi między nimi była kolosalna i to oczywiste że w kontakcie gościu będzie miał przewagę

Oczywiście walka miała niewiele wspólnego z rywalizacją sportową ale dała więcej emocji niż to co Adamek wyprawiał z Kewinem
Recepta na tą walkę była bardzo prosta, wystarczyło tylko boksować, było wiele na to wariantów. Wystarczyło wykorzystać mobilność przepuścić początkowe ataki zmęczyć i dobić
Szpilka zdecydował się na najgorszy scenariusz, wdał się w bójkę z silniejszym i bardzo mocno bijącym na dodatek w początkowej fazie walki facetem który wszystkie swoje walki wygrał przed czasem
Szpilka potrafi boksować i gdyby zrobił co ustalili z trenerem przed walką całe starcie wygrał by zdecydowanie

Była to dla Artura swietna lekcja, mam nadzieję że choć troszkę poczuł cios prawdziwego ciężkiego.
Myślę że było to wielkie zlekceważenie przeciwnika, walka z marszu ze zmienionym przeciwnikiem, myślę nawet bez specjalnego przygotowania z kontuzjowaną ręką
Spokojnie Szpilka nigdy drugim Gołotą nie będzie ale na stan obecny ma lepsze papiery niż w owym czasie Albert
 Autor komentarza: parasol
Data: 06-11-2011 12:54:35 
Po mojemu, to Szpila popełnił błąd, że wdał się w bitkę w pierwszej rundzie. Powinien pykać go sporadycznie, gdy ten się odsłoni w ataku, a poza tym cały czas uciekać na boki z tej dyskoteki, którą serwował Saulsberry. Potencjał na walkę w tym stylu Szpila ma nawet teraz, ale się zapomina - cofa się po linii i koniecznie chce się wypróbować face 2 face. Gdyby zawalczył tak jak napisałem, to później by go przecież bezstresowo skończył. Gdyby tylko chciał to rozwiązać po boksersku, a nie na żywioł, to dziś byśmy trochę inaczej o tym wszystkim mówili.
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-11-2011 13:14:08 
Można tu powiedzieć wiecej Szpilka miał troszkę w tym wszystkim sporo szczęścia, mogla być katastrofa
Mina Łapina i Waśilewskiego była nie ciekawa, Artur jak dziki ogier nie da się łatwo ujażmić, myślę że przyjdzie to dopiero z czasem. Nie ma go co tam za mocno obwiniać, każdy ma coś nie tak
Ta walka nie pokazała drugiego oblicza Artura, wiem że teraz jest czas na zdobywanie doświadczenia ale kariera Szpili obecnie bazuje na takim a nie innym zachowaniu na które jeszcze może sobie pozwolić
Publice się podobało i jak widzę tam w stanach na takich widowiskach można zarabiac pieniądze więc co?
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 06-11-2011 13:22:11 
Jak zobaczyłem to cepowisko przy linach, to się załamałem... Szpilka nie ma instynktu bokserskiego, tylko instynkt kibola.. niestety to może przeważyć ;/
 Autor komentarza: PanAdam27
Data: 06-11-2011 13:30:42 
Zgadzam się 100% z wcześniejszą wypowiedzią "endriu", dobrze, że Szpilka przekonał się, że w zawodowym boksie są kolesie, na których jego cios może nie zrobić wrażenia.
Z tym, że akurat Szpilka nie będzie Gołotą to bardzo dobrze, bo psychika jest w sportach walki ważniejsza niż umiejętności, a tą ma na mistrza świata...(Gołota jak raz padał to już przegrywał a Szpilę pseudo-nokdawn tylko zmotywował)
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-11-2011 13:41:11 
Jedna prośba do redakcji o podawanie z boku jak dawniej terminów i godzin transmisji gal w TV
Ostatnio przegapiłem Toneya a dziś miałem sporo szczęścia bo oczy otworzyłem ja Szpilka stał już w ringu, te walki były w nietypowych porach i czasie
 Autor komentarza: pyra90
Data: 06-11-2011 13:41:38 
Dziwię się redakcja pozwala nadal obrażać polskich bokserów i nic z tym internetowym chamstwem nie robi.
Usiądzie przed komputerem taki mały zakompleksiony gnojek i pluje jadem z zawiści na rodaka który po raz kolejny osiągnął sukces
Szpilka pokonał boksera ważącego o 27 kg więcej przez KO i piszecie ze wypadł tragicznie i jest skreślony .
Przypomnę że ubóstwiany na tym portalu Adamek męczył się z cierpiącym na otyłość facetem przez 12 rund i było to dla was bajeczne a wszelka krytyka jego postawy w ringu była niedopuszczalna i skutecznie zwalczana przez Tomkotroli.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 13:45:37 
pyra90
Ja nie rozumiem jednego.Jak argumentem na walkę Szpilki ma być postawa Adamka i odwrotnie,pisząc tak sam dołączasz do takiego grona.Też nie jestem za obrażaniem bokserów ale jak szanować to nie wybiórczo i bronić kogoś krytykując innego,nie idź tą drogą:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 13:51:01 
Przed Szpilką dużo pracy,spokojnie do celu i zobaczymy co z tego wyjdzie.A nie raz wynosić na piedestał ,po chwili deptać.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2011 13:55:57 
ja tam cieszę się z takiego obrotu walki w końcu wyszło że jeszcze bardzo dużo czeka pracy Szpile chłopak ma czas i może w końcu skończy się ten huraoptymizm dajcie mu spokój to może coś z niego będzie
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 13:59:22 
tolek78
Ja mam podobnie.Kibicuję mu ale kolejny program w trakcie studia na jego temat i miałem odczucie,że mi się to już przejada.Do tego podróżują z nim do USA przed operacją ,dolatują na moment przed walką,wszystko na szybko na hop siup,trzeba więcej pracy na sali a troche wrzucić na luz z otoczką,to tez kwestia do promotora,nie do samego Artura.Ja tam wierzę ,że będzie świetnie ale nie na skróty!
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-11-2011 14:04:56 
dab
100%racji ja go nie skreślam ale chłopak powinien wiecej trenować a mniej brylować w tv
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-11-2011 14:30:17 
Taa to było wszystko na wariackich papierach, udział Szpilki na tej gali był wisienką na torcie za którą ekipa dobrze zapewne zarobiła Taki epizodzik który podniósł rangę wydarzenia
Szpilka pojechał i zrobil to co miał zrobić Byli kibice kiełbaski piwko fajny klimacik i szoł który sie podobał a wszystko świetnie się sprzedało
Myślę że Artur będzie nadal zapraszany na galę Wacha będzie to z korzyścią dla niego i jego pracodawców
 Autor komentarza: xxxczoxkxxx6000
Data: 06-11-2011 14:45:46 
Szczeże to szpilka będzie mistrzem świata ale musi popracować nad technikom a przedewszystkim nad obronami i psychikom bo strzasznie sie podpala denerwuje spokojnie powinien boksować jak w 2 rundzie Łapin go uspokoił to powoli zaczoł łapać ciosy na rękawice nie na szczękę i wygrał chwałą mu za to;
 Autor komentarza: xxxczoxkxxx6000
Data: 06-11-2011 14:45:46 
Szczeże to szpilka będzie mistrzem świata ale musi popracować nad technikom a przedewszystkim nad obronami i psychikom bo strzasznie sie podpala denerwuje spokojnie powinien boksować jak w 2 rundzie Łapin go uspokoił to powoli zaczoł łapać ciosy na rękawice nie na szczękę i wygrał chwałą mu za to;
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 14:54:20 
endriu moim zdaniem szpila niezrobil tego co mial zrobic tylko obnarzyl siebie praca praca i jeszcze raz praca bo ogladalem jeszcze raz ta walke i powiedzmy szczerze niebylo zadnego nokaltu grubasek juz niechcial walczyc i sie polozyl a cios tylko sie slizgnol a i tak malo brakowalo a mogla byc sensacja dla mnie ta walka to byla walka nawet nie boksera ani nawet booma tylko jakiegos murzyna co siedzial na schodach przy ulicy palil lufe i jechal promotor zobaczyl wielkiego bambo i zapytal czy niechce zarobic 200 baksow i zarcia z mcdonalda takich chlopkow to ten juz wielki mistrz wychwalany przez niektorych powinien konczyc jak laszczyl np bez sensu dluzej to ma trwac a szpila czysto pare razy trafial a murzynek w 1 rundzie nieprzewracal sie wiec ten cios tez niejest tysona niechce go opluwac ale tez patrzmy realnie i niewychwalajmy go bo narazie niema kogo
 Autor komentarza: Wba
Data: 06-11-2011 15:09:07 
@ xxxczoxkxxx6000
Z "technikom" i "psychikom" to na pewno będzie "miszczem"
Te robienie z niego mistrza było i jest przesadzone i to bardzo, tak jak Wawrzyk miał być następcą Gołoty.
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-11-2011 15:29:20 
Ja nie dopatrzyłem się tam powodów do obu liczeń, a jego udział w tej gali niczym nie różnił się od walki na telefon To był czysty marketing.
Preciwnik jak by nie patrzeć niebezpieczny choć dal ciała, ale zgadza się mogło dojść do sensacji przez nie profesionalizm Szpilki i jego ekipy
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 15:34:33 
endriu coby niemowic mi sie wydaje ze jedno liczenie szpili bylo po ciosie chocx nieczystym ale to sa kwestie sporne ale wazniejsze jest to ze ile razy szpila dostal prawy i zobacz 2 razy mu sie nogi po prawym ugiely i trafial go gosc ktory moim zdaniem niewolno go nazwac zawodowcem
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 15:38:26 
endriu a gdyby szpila dostal goscia na telefon np tego co walczyl z wachem to co moim zdaniem przegralby przed czasem z tym policajem wiec boje sie ze wasyl ogladajac te walke szpili pomyslalzejednak niema co kozakowac tylko idziemy ze szpila droga cygana czyli trzydziesci kilka walk obijania boomow
 Autor komentarza: horhe88
Data: 06-11-2011 15:41:03 
Cheerleaderki Szpilki zaczynają dorabiać nową ideologię do swojego bohatera. po Gołocie i Włodarczyku nadchodzi kolejny bokser o którym za każdym razem będzie się pisać "gdyby tylko miał psychikę". Gołota się spinał ładował po jajach poddawał się, włodarczyk się spinał zapominałł oddychać, zapominał wyprowadzać ciosy, a teraz Szpilka zapomina używać mózgu no i w gruncie rzeczy nazwanie Szpilki następcą Gołoty po części bedzie prawdziwe. Tyle że z Gołoty to co najgorsze wychodziło w walkach z zawodnikami o kilka klas lepszymi od Saulsberrego i na tle bumów i średniaków prezentował się nieporównywalnie lepiej niż Szpilka na tle totalnego buma Saulsberrego i wypalonego sredniaka Becka. Szpilka w tej walce oprócz bezmyślności pokazał brak techniki bokserskiej, sprytu, timingu, szybkości, zwinności, obrony. Wyszło również na jaw że ciosy Szpilki moga robić jedynie wrażenie na takich tuzach boksu jak Hadziaganowicz i Williams, którzy byli tylko utuczonymi kurduplami o gabarytach nadajacych się co najwyżej do pełnienia roli kelnerów w kategorii Cruiser. Ciosy Szpilki na szklanym Saulsberrym i porozbijanym Becku który miał 5 KO w 5 ostatnich walkach nie robiły na nich większego wrażenia. Z Beckiem było tłumaczenie, że się świetnie bronił z saulsberrym zapewne jakies tłumaczenie się znajdzie np. ze to duży murzyn. Mniej więcej 10% skuteczność ciosów z Beckiem to nie był przypadek tylko wynik tego ze Szpilka ma beznadziejny timing, bo na statycznym wołowatym Saulsberrym skuteczność ciosów była niewiele lepsza. Cheerleaderki powiadają że Szpilka nadrobi braki techniczne i taktyczne wraz z wiekiem jednoczesnie zapominajac ze jest to zawodnik po około 100 walkach amatorskich. Jeżeli po 100 walkach nie nauczył się boksować tylko napierdala jak barowy bijok to jaka jest pewność że zawodowstwo diametralnie go zmieni? Szpilka ma duże zadatki na miano bohatera narodowego, po walkach którego za kazdym razem będzie się dodawać "gdyby tylko miał psychikę".
 Autor komentarza: Hugo
Data: 06-11-2011 15:54:20 
@horhe

Masz dużo racji w tym, co piszesz. Ze Szpilki na wyrost uczyniono nowego Gołotę i wielką nadzieję Polaków, podczas gdy chłopak musi się jeszcze nauczyć bokserskiego abecadła, bo go nie zna. On ma zadatki i wystarczająco dużo czasu, by zrobić duże postępy. 100 walk amatorskich nie znaczy wiele, w czasach gdy inne zalety są premiowane w walkach amatorskich, a inne w zawodowych. Musi być jednak stworzona wokół niego atmosfera rzetelnej pracy i spokoju, a nie hucpy i wody sodowej. Mnie najbardziej zaniepokoił fakt, że Saulsberry przewrócił się bez ciosu, czym Szpilka był wyraźnie zaskoczony i wkurwiony. Może to znaczyć, że spaślak zgasł ze zmęczenia, ale może też zupełnie coś innego. A w ekipie Wasilewskiego już mnie nic nie zdziwi.
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 15:56:42 
horhe 88 dobrze napisane a barowy bijok dobre :)niestety trudno sie niezgodzic
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-11-2011 15:59:10 
Ni hu*a Szpilka nie był liczony po ciosie!! a murzyn POWINIEN być wyliczony w pierwszej rundzie dostał silny cios w brzuch a w drugim starciu dostał ponownie i wysiadł
Obejrzałem to teraz dokładnie
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 16:04:20 
endriu tak czy tak wiecej na walce z nawet nie boomem szpila wiecej stracil niz zyskal niemowie juz o tez przeciez mlodych helenius price fury nawet chisiora ktorzy maja niewiele wiecej walk a sa moim zdaniem w innej lidze ale na ta chwile przeciwnik wacha moim zdaniem wygrywa ze szpila przed czasem a przypominam jest to gosc na telefon o CHECI WALKI
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-11-2011 16:13:58 
Mi chodziło że to Szpilka był takim "gościem na telefon"

Obejrzyjcie walkę ponownie w dobrej jakości to zobaczycie że to właśnie siła ciosu załatwiła murzyna Siadał na kolanach po ciosach w brzuch
Przecież to k* widać
Prawidłowo Szpilka powinien pierwszą rundę wygrać dwoma punktami druga TKO

i żeby było jasne nie piszę tu o walorach bokserskich Artura tylko o tej konkretnej walce
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-11-2011 16:15:52 
horhe88
Jeżeli po 100 walkach nie nauczył się boksować tylko napierdala jak barowy bijok to jaka jest pewność że zawodowstwo diametralnie go zmieni? Szpilka ma duże zadatki na miano bohatera narodowego, po walkach którego za kazdym razem będzie się dodawać "gdyby tylko miał psychikę".



Moze Szpilka przemiezy podobna droge Jak Michael Grant.Ktory swoj prime osiagnol w walce z Adamkiem majac blisko 4 dyszki...lol...
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 16:20:07 
endriu jezeli jest choc cien prawdy co tu niektorzy pisza o szpili mistrz przyszly i takie tam inne to walka powinna wygladac z tym ciemnym kawalkiem chlopa bo piesciarz to napewno niebyl a zawodowy to napewno jak walka laszczya z kims takim a nie patrzyc na jakies punkty i iloma wygral po drugie szpila wiedzial o walce kilka tygodni i niejest on pierwszy ktory walczy co 3 lub 4 tygodnie jak przeciwnicy sa slabi i on byl wazniejszy wiec to jemu dobierali zawodnika wiec niemozna go nazwac na telefon bo na tel sa to zawodnicy zastepczy ktorzy dowiaduja sie o walce na dzien lub 2 dni przed walka
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 06-11-2011 16:25:51 
Endriu przecież Szpilka sam powinien byc liczony dwa razy lol bo dostał w ryj i mu sie nogi ugiely
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 16:27:43 
endriu a jeszczer pytanko bo jak tak dokladnie widzisz wszystko to widziales ze dwa razy jak szpila przyjol na twarz i ugiely si lekko nogi ( jak to mozliwe zeby przyjac z dystansu od takiego kogos tak czysto przxeciez ten murzynek to jest nikt )co sadzisz tez o sile ciosu bo tak dobrze widziales to szpila trafial czysto a murzyn nic nawet sie nieskrzywil
 Autor komentarza: horhe88
Data: 06-11-2011 16:28:54 
Hugo

"chłopak musi się jeszcze nauczyć bokserskiego abecadła, bo go nie zna."

Widzisz, tylko ze bokserskiego abecadła to się bokser uczy w amatorce. i to czego sie bokser nauczy w amatorce to w zawodostwie się tylko doskonali a skutecznie zmienić o 180 stopni się nie da. W przypadku Szpilki jest nieciekawie, bo jego technika bokserska jest słaba, do tego do walk w ringu wychodzi z nastawieniem jak do kibicowskiej ustawki co może z jednej być efektowne do oglądania, a z drugiej strony jest zaprzeczeniem idei boksu. Wg laików boks to jest napierdalanie się po głowach i Szpilka wpisuje się idealnie w to wyobrazenie. Niemniej jednak boks to nie jest jedynie napierdalanie się po głowach, tylko sprytna gra w której bez używania mózgu nieiwele się osiągnie. Jedynym zawodnikiem który miał do boksu takie nastawienie i jednocześnie coś w boksie osiągnał był Tyson, tylko Tyson w przeciwnieństwie do Szpilki miał fenomenalne predyspozycje motoryczne i przy tym był świetnie wyszkolony technicznie. Pod względem technicnzym w tym momencie nie da się jakoś diametralnie zmienić Szpilki a to co sobą w tym momencie reprezentuje, nie rokuje na to aby był top fighter nawet w słabej obecnej HW. Wbrew tym niedostatkom Szpilka moze być efektownym bokserem, który może dawać efektowne walki z innymi rywalami klasy B lub C. Tylko obawiam się że przy znanym z mega ostrożnego prowadzenia swoich zaowodników-Wasilewkim, Szpilka może niedoczekać się zawodników bliskich swojemu poziomowi, tylko bedą oni o kilka klas od Szpilki gorsi, żeby przypadkiem Szpilka nie wtopił. Chciałbym sie co do tego wszystkiego mylić bo mimo wszystko poza niektórymi "dziadowskimi" zachowaniami Szpilki to nawet personalnie lubie tego gościa, i chciałbym żeby mu się mimo wszystko powiodło.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 06-11-2011 16:32:55 
andrewsky
Pewnie twój wpis miał charakter inteligentno-ironiczny ale i tak go nie rozumiem, czy mógłbyś określić prostszymi słowami cóż takiego miałes na myśli?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-11-2011 16:42:28 
horhe88
Z przyjemnoscia
Nie tak dawno przekonywales ze Grant 2001 byl gorszy niz ten z 2011
Przyczyna mialo byc jego male doswiadczenie jako zawodowca 10 lat temu
Teraz kiedy okrzepl jako piesciarz,nabral doswiadczenia,poprostu boksersko dojrzal osiagnol swoj prime
Nie przyszlo ci do glowy ze Szpilka tez potrzebuje doswiadczenia jako zawodowiec.Poczekajmy 10 lat,niech stoczy jeszcze ze 40 walk,wtedy bedziemy mogli go rozliczac
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 16:44:45 
mam jeszcze pytanko ogolne bo jakis czas temu z kims sie spieralem ze jakby na ten czas przyszlo do walki botha szpila to mowilem ze jezeli dziadek zrobi kondycje to spokojnie wygrywa ze szpila ze moglby byc powtorka z simba tez w rpa taki mlody gniewny 10 walk 8 nok i niespodzianka przegral przed czsem to niektorzy tu mowili ze szpila spokojnie wygrywa a jeden to wyzywal ze jestem tki smaki nieznam sie a botha dostaje ko ze to pewne a coby niemowic nawet slabo przygotowany botha jest 10 razy lepszy od tego ostatniego nikogo
 Autor komentarza: Hugo
Data: 06-11-2011 16:49:34 
@horhe

"bokserskiego abecadła to się bokser uczy w amatorce"

W zasadzie tak, ale... jak ma dobrego trenera, jak się przykłada do treningów itp itd. Było wielu bokserów, którzy zrobili karierę na zawodowstwie z pominięciem boksu amatorskiego. Szpilka ma zaletę, jaka jest naturalny instynkt walki, czego np. zupełnie nie ma dobrze technicznie wyszkolony Wawrzyk. Wirtuoza ringu ze Szpilki nie będzie, ale technikę w znacznym stopniu na pewno da się poprawić.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-11-2011 16:54:57 
Botha to inna bajka na razie za trudny-jak by się przygotował,ja jestem za spokojnym ale nie do przesady prowadzeniem.Botha też nie miałby przewagi warunków,a ten kolega wczoraj pokazał ,że Artur może mieć trudności z większymi i silniejszymi od siebie jak nie pomyśli...Nie ma co wyrokować póki co czas wszystko pokaże,możemy obrać kilka możliwości,no któras się sprawdzi ale zmiennych jest tyle,od ,życia prywatnego,przez treningi,trenera,team,podejście do boksu,samej psychiki,chęci do pracy,że krótko mówiąc-kibicuję mu ,życzę dobrze i zobaczymy po prostu:)
Życzę mu kiedyś tytułu ale robienie z niego już teraz mistrza nie pomaga,początkowo to było dość zabawne ale wczoraj jeszcze przed walką ,kolejny program o Szpili ,opowieści jak bił się w 6 klasie,przegrał,później się zrewanżował metalowi,co to ma być?Przesada też jest niedobra.Wszystko powinno być naturalniej,spokojniej,bo ma braki -ale ja potencjał w nim widzę ogromny,zdania nie zmieniam,tylko zależy czy chcą na nim tylko kasę trzepać,sprzedać zaraz biografię Szpili,czy chcą naprawdę by był mistrzem.Tu wiele też jest ale do promotora.
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 17:04:33 
dab a wez pod uwage ze mlode wilki fury price helenius nawet wach ( juz troche starszy :) wszystko to 2 metrowcy i po kliczkach w wadze ciezkiej jak i usa sa wielkoludy
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 17:09:48 
hugo ale porownanie wawrzyka jako dobrze wyszkolonego zawodnika troche nawyrost co mowic wtedy chocby o golocie adamku i innych chodzi mi tylko o techniczne wyszkolenie nawet w czasach jak mieli tyle samo lat a walki z innymi zawodnikami niz wawrzyk (nawet amatorskim boksie)a co do wawrzyka kontra szpila to jakbym mial stawiac kase na ten czas a walka minimum 6 rundowa to stawiam na wawrzyka przed czsem
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-11-2011 17:17:04 
MrAdam
Data: 06-11-2011 16:25:51
Endriu przecież Szpilka sam powinien byc liczony dwa razy lol bo dostał w ryj i mu sie nogi ugiely

Co ty za bzdury wypisujesz, żeby być liczonym trzeba dotknąć gleby po ciosie jezuuu. To murzyn powinien być dwa razy liczony pierwszy raz 31s pierwszej rundy dostaje dwa silne ciosy w bebol

CBolek obejrzyj wyżej jest walka Szpilka jak trafiał to czysto zresztą Szpila to be bo kryminał i od Wasilewskiego a ja jakiś nie na czasie:(
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 17:22:23 
endriu :) niekumam twojego wpisu to be bo kryminal i od wasilewskiego :) jak dla mnie zabardzo szyfrem :) jarasz cos?:)
 Autor komentarza: horhe88
Data: 06-11-2011 17:22:31 
andrewsky

Widzisz to co chciałbyś widzieć żeby nie wyjść po raz kolejny na głupka. Ja nie twierdziłem ze Grant był lepszy czy gorszy teraz niż 10 lat temu. Twierdziłem ze Grant 10 lat temu był lepszy motorycznie niż jest teraz ale jednocześnie nie miał wtedy odpowiedniego doświadczenia więc był gorszy stricte boksersko. To ty a nie ja twierdziłes że bokserowi nie jest potrzebne doświadczenie i wg ciebie 5 lat kariery bokserskiej jest wystarczające żeby osiągnąć swój prime, a ja łopatologicznie ci próbowałem tłumaczyć że jesteś w błędzie. Szpilka w tym momencie ma mniej więcej taki staż jaki miał Grant w walce z Gołotą i mimo że Grant jest wszem i wobec uznawany za totalne beztalencie to podobnym stażu do Szpilki walczył z kilka klas lepszymi bokserami niż teraz Szpilka i na ich tle wygladał jak bokser o kilka klas lepszy niż Szpilka na tle Saulsberrego. Czyli miał o wiele większy naturalny potencjał niż Szpilka, czyli Grant z boksera przedprime z niezłego stał się dobrym a Szpilka z boksera słabego może stać się w swoim prime bokserem co najwyżej niezłym i ma do tego o wiele gorsze podstawy niż Grant dodatkowo Grant nie musiał oduczać się błędnego i boksowania i poruszania się tak jak musi zrobić to Szpilka tylko uczył sie poprawnie od początku a taka nauka jest o wile skuteczniejsza niż eliminacja podstawowych błędów w przypadku Szpilki którego trzeba byłoby dużo bardziej gruntownie zmienić niż Granta. Grant musiał udoskonalac na podstawie tego co już umiał a Szpilka musiałby się diametralnie zmienić żeby być co najwyżej niezłym.
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-11-2011 17:47:25 
cienkiBolek
Data: 06-11-2011 17:22:23
endriu :) niekumam twojego wpisu to be bo kryminal i od wasilewskiego :) jak dla mnie zabardzo szyfrem :) jarasz cos?:)

Jaram ale nie dzisiaj, po prostu nie chce mi się dzisiaj wszystkich przekonywać a tu większość nie trawi Wasilewskiego i wszystkiego co z nim związane
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-11-2011 17:49:53 
. Ja nie twierdziłem ze Grant był lepszy czy gorszy teraz niż 10 lat temu. Twierdziłem ze Grant 10 lat temu był lepszy motorycznie niż jest teraz ale jednocześnie nie miał wtedy odpowiedniego doświadczenia więc był gorszy stricte boksersko.

Czy ty nie odnosisz wrazenia ze sam sobie zaprzecz
Jednoczesnie twierdzisz ze 22 letni Szpilka po krotkiej karierze amatorskiej powinien byc juz uksztaltowany jako bokser i nic raczej nie poprawi
A potem mowisz ze Grant pomiedzy 28-38 rokiem zycia poprawil sie stricte boksersko poprzez nabranie doswiadczenia ringowego i osiagnol swoj prime
Czy twoja teoria dotyczy tylko tych dwoch zawodnikow,czy moze odnosi sie do wszystkich piesciarzy???
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 18:19:21 
endriu ale ogladalem tersaz te walke i powiem najbardziej obiektywnie jak sie da 1 36 nokdaln szpili i liczenie z tej kamery nieda sie powiedziec ze po ciosie lub nie patrzylem z kilka razy 2 sprawa tez z tego ujecia nieda sie powiedziec czy uderzyl dobrze czy w jaja troche ze nisko naprawde staram sie patrzyc obiektywnie nawet w powtorce nieda sie zobaczyc na 100 procent czy doszedl ten cios czy nie bylo uderzenie ale czy doszedl niemozna na stowe zobaczycz tych ujec tym bardziej ze przed wywrotka jakas sekunde przyjol sierpa na jape i to widac dobrze
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 06-11-2011 18:23:43 
a najlepsze jest to ze tak naprawde to jaksa tajemnica ile ten szpila ma naprawde wzrostu boxrec podaje ze murzyn ma 6.4 a to jest dokladnie 193.5 a byla roznica wzrostu :) nagroda 2 zlote na loda jak ktos bedzie mial dowod ile ma naprawde:)
 Autor komentarza: horhe88
Data: 06-11-2011 19:22:38 
Jednoczesnie twierdzisz ze 22 letni Szpilka po krotkiej karierze amatorskiej powinien byc juz uksztaltowany jako bokser i nic raczej nie poprawi


Jedno nie przeczy drugiemu, Szpilka nie jest do końca ukształtowany i może być lepszy ale nie wydaje mi się żeby był na tyle dobry na ile wróżą mu to jego fani, ponieważ materiał jest już częściowo zepsuty a częściowo niereformowalny. Żeby z niego był taki fajter jakiego go malują to trzeba by było pół chałupy wyburzyć i postawić od nowa natomiast w rzeczywstości możliwe jest odmalowanie jedynie scian w pokojach. Jego mentalne nastawienie do walki jest błędne, jego technika bokserska jest uboga i częściowo również błędna, jego timing jest słaby a tego się uczy bokser właśnie na początku kariery czyli najczęściej w amatorce. Więc jak już ma wyuczone błędne zachowania to zmienić je na poprawne będzie trudniej niż uczyć się tych zachowań od podstaw. Po Becku Szpilka opowiadał jak to był niecelny bo się podpalił i chciał urwać głowę, wychodzi do Saulsberego i jest powtórka z rozrywki itd.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-11-2011 19:39:45 
horhe88
U zawodnika ktory ma 22 lata 9 walk na koncie jako pro i nawet te 100 walk na koncie,chyba nie tylko wedlug mnie wszystko mozna porawic.Poza tym co daje nam matka natura przy narodzinach
Skoro byloby inaczej to np.ponad 30letni Wach nie zrobilby wyraznych postepow od kiedy wyjechal do USA
A to tylko jeden z wielu przykladow
Potrzeba do tego odpowiedniego trenera i nastawienia mentalnego trenowanego zawodnika
 Autor komentarza: horhe88
Data: 06-11-2011 20:35:53 
andrewsky
U zawodnika ktory ma 22 lata 9 walk na koncie jako pro i nawet te 100 walk na koncie,chyba nie tylko wedlug mnie wszystko mozna porawic.

Część się może uda poprawić część się może nie uda poprawić, jak na zawodnika który boksuje już koło 5 lat to wygląda to wszystko zbyt mało optymistycznie żeby traktować jego jako megatalent, brylant itd. Szpilka z tym stażem jakim ma, pownien być lepszy niż jest w tym momencie a na pewno dużo lepszy żeby robić z niego MS czy traktować jak talent na skalę światową. To co pokazuje w ringu to nie boks tylko dzika napierdalanka, oprócz furii i ambicji nie widać w nim nic nadzwyczajnego, ani nie jest techniczny ani szybki, ani myślący, ani cwany, sprytny ani nadzwyczajnie mocno biący. Max co może z niego być to efektownie walczący średniak coś na podobieństwo, Lepaia a może i tego poziomu nie osiągnie.

"Skoro byloby inaczej to np.ponad 30letni Wach nie zrobilby wyraznych postepow od kiedy wyjechal do USA
A to tylko jeden z wielu przykladow"

Wach był zaniedbanym zawodnikiem, otłusczony, często kontuzjowanym, bez poważnych traningów, i postępy u niego są wynikiem przede wszystkim tego że został wreszcie profesjonalnie poprowadzony. I to wszystko jest rzeźbione w pewnym sensie w lepszym materiale niż Szpilka, bo posiada on ponadprzeciętne warunki fizyczne, ponadprzeciętny cios, i momentami już przed wylotem do USA w niektórych walkach prezentował dobrą szbkość jak na takiego giganta. Poza tym u Wacha jest kwestia poprawienia tego co już umie + udoskonalenie mentaln natomiast w przypadku Szpilki wielu rzeczy trzeba byłoby po prostu go oduczyć i nauczyć od nowa w sposób poprawny zupełnie czegoś innego a to jest trudniejsze zadanie tym bardzie że Szpilce ta nauka nie przychodzi zbyt łatwo.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.