KTO RYWALEM SZPILKI?

Wciąż nie wiadomo, z kim na gali grupy Global Boxing Promotions 5 listopada w Uncasville zmierzy się 22-letni Artur Szpilka (8-0. 6 KO). Dziennikarze Eurosportu sugerują, że może nim być 30-letni czarnoskóry Arron Lyons (12-11-1, 9 KO).

Pięściarz z Gulfport w stanie Mississippi mierzy 185 centymetrów wzrostu i waży ok. 103 kg. W zawodowej karierze wychodził do ringu 24 razy. Wygrał 12 walk, w tym dziewięć przed czasem. Przegrał 11, a trzy z nich przed czasem. Jeden raz zremisował. W ostatnim pojedynku zmierzył się z Kubańczykiem Luizem Ortizem. Przegrał przez poddanie przed ósmą rundą.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Armand
Data: 26-10-2011 17:49:12 
niech znajdą kogokolwiek, kto będzie ważył ze 100 kg i będzie się chciał bić... z 10 dni do walki i co tutaj można wyczarować?
 Autor komentarza: McCall
Data: 26-10-2011 18:07:49 
To mógłby być dobry rywal. Gość jest raczej trudny do przewrócenia. Te 3 porażki przed czasem to przez poddanie. Poza tym zdaje się mocno bić, Na tym etapie nie znajdą lepszego gościa
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 26-10-2011 18:09:00 
obejrzałbym go chętnie z Samuelem Peterem
 Autor komentarza: Mike1990
Data: 26-10-2011 18:09:41 
Arron Lyons to byłby dobry rywal - chciałbym zobaczyć jak Szpilka zareaguje na mocny cios. Może nie imponuje rekordem, ale sprawił kilka niespodzianek w swojej karierze i nie jest emerytem...


http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=347398&cat=boxer
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 26-10-2011 18:11:52 
Jaki jest sens dawać Szpili pomocnika kelnera kompletnego buma do obicia???
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 26-10-2011 18:20:30 
Boom boom boom pow
 Autor komentarza: pyra90
Data: 26-10-2011 18:29:16 
Dokładnie zgadzam się z wami! na tym etapie kariery Szpilka powinien zawalczyć z Hayem i Kliczkami ,bo jest za ostrożnie prowadzony i należy skończyć z obijaniem bumów
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-10-2011 18:33:53 
Powinien walczyc w Charrem,,,może z Juliusem Longiem hehee.Żartuje Julius Long za dobry an ten etap akriery..
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-10-2011 18:40:48 
Szpilka jeszcze jest niemowleciem w wadze ciężkiej,,Za 2 lata może zawalczy z kims z 20stki
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 26-10-2011 18:42:13 
Ja bym był za tym zeby walczył z Sosną.WYWINDOWAŁBY SIE SIE SPORO W RANKINGACH ,,Sosne by mógł znokautować ale w pierwszych 4 rundach z czasem byłoby chyba gorzej
 Autor komentarza: SGS
Data: 26-10-2011 18:44:06 
Po co ta walka? To będzie powtórka z dwóch pierwszych pojedynków, która skończy się nokautem w pierwszej rundzie. Taki Owen Beck
w zasadzie nie stanowił zagrożenia dla Szpilki, ale był jakimś doświadczeniem i Artur przeboksował kilka rund. Przy okazji wyszło sporo jego braków. Lyons wyjdzie do ringu i po minucie zejdzie po lewym sierpowym.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 26-10-2011 18:44:28 
Jeśli jest trudny do przewrócenia, ma czym przyłożyć to jestem za. Oby jeszcze miał wolę walki żeby się nie poddał między rundami tak jak Owen Beck to już będzie super.
 Autor komentarza: SGS
Data: 26-10-2011 18:45:52 
@BYKZBRONXU2011 Sosna stoczył wyrównaną walkę z Dimitrienko
i niedawno walczył o tytuł z Vitalijem Kliczko. Wątpię żeby na dzien dzisiejszy czy za rok Szpilka miał z nim jakieś szanse.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 26-10-2011 18:47:06 
Szpila nie marnuje czasu, to mi się podoba. dwa tygodnie temu walczył z Beckiem a teraz znowu wychodzi na ring. bardzo dobrze.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 26-10-2011 18:48:33 
@SGS jakieś doświadczenie ma skoro stoczył 24 walki. A to że nie został nigdy znokautowany pozwala sądzić, że nie padnie w 1 rundzie.
 Autor komentarza: Armand
Data: 26-10-2011 18:49:16 
moim zdaniem w ogóle jest bez sensu walka po której ma się odbyć operacja ręki. Niech sobie ją wyleczy do końca i potem walczy.
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 26-10-2011 18:52:26 
To nie jest materiał na mistrza.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 26-10-2011 18:55:08 
@Armand z Beckiem też walczył przed operacją i nic się nie stało. To nie jest poważna kontuzja. Jest po prostu dokuczliwa ale nie ma ryzyka pogorszenia.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 26-10-2011 19:00:28 
@PWncwjssprf Zgadzam się, Arron Lyons nic już nie osiągnie.
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 26-10-2011 19:02:31 
wariat
Zauważ ile czasu do gali, nie znajdzie sie nikogo konkretnego w takim czasie. Ja tego boksera nie znam, ale z tego co mówią koledzy wyżej soldny z niego rywal na ten etap kariery. Przyjdzie czas na wyzwania, po kolei bez szału do celu.
 Autor komentarza: R031
Data: 26-10-2011 19:12:04 
Dajcie mu Szpile on by go zabił :D
 Autor komentarza: mocuch
Data: 26-10-2011 19:17:27 
@RO31 przecież właśnie o tym mowa w artykule, z choinki trwałeś?
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 26-10-2011 19:20:31 
A kogo byście chcieli patrzcie na adamka światowy bokser a też w Hw z bumami walczył on ma 22 lata Kliczko W. walczył z takimi samymi bumami w jego wieku na światowe walki przyjdzie czas.A jeszcze jak by dostał dobrego boksera to z kontuzją ręki mogło by się różnie podziać pożyjemy zobaczymy.Moim zdaniem uciekaj do USA i nie wracaj.

A tak naprawę będzie ciekawie.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 26-10-2011 19:22:42 
Teraz w każdym newsie o potencjalnych przeciwnikach mozna wyczytać " Szpila by go zabił". Juz niektórzy chyba nie czytają i robią kopiuj wklej.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 26-10-2011 19:24:06 
Bestia
Tylko Adamek w wieku 22 lat to był noname i nie był kreowany na mistrza swiata, a Szpila jest wszędzie wiec wymagania rosną.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 26-10-2011 19:31:24 
Gdybym miał wybierać z kim chciałbym w najbliższym czasie zobaczyć Szpilkę to byłby to Mike Perez :)
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 26-10-2011 19:42:24 
MrAdam
Źle napsałem chodzło mi o to że Adamek na przetarcie w Hw walczył z bumami a był znanym na świecie bardziej niż teraz Szpila.
Dalej Władimir Kliczko w 9 zawodowej walce walczył z niejaki Salvador Maciel 21-11-0.A był przecież mistrzem Atlanta 1996 boks (waga superciężka) a przeciwnik taki sobie więc wiesz każdy walczy z bumami na początku chyba że jest kubańczkiem albo ma 27-30 lat.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 26-10-2011 19:49:51 
MrAdam
Władek chyba nie jest "noname".
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 26-10-2011 20:05:38 
@mocuch ale jak to? przecież przymierzają go właśnie do przyszłego dominatora HW hahaa.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 26-10-2011 20:18:54 
Bestia
Zgoda, może walczyć ze słabszymi bokserami jasne, jest młody, musi nabrać doświadczenia. Tylko ze ja mam wrażenie, ze przeciwnicy są opłacani, aby broń cię Boże nie zadawać ciosów. Stoją jak worki do bicia, to w sumie bez znaczenia czy będzie miał rekord 40-0 czy 5-24 skoro i tak nie próbują walczyć ze Szpilka. A nie walczą, bo Szpila jest taki świetny? Watpie
 Autor komentarza: lke
Data: 26-10-2011 20:22:10 
W tak krotkim czasie to niewazne kogo mu dadza, oby to byl gosc ktorego ciezko powalic na deski. Chcialbym zobaczyc jak Szpilka sobie radzi kondycyjnie kiedy walka trwa caly dystans.
 Autor komentarza: xionc
Data: 26-10-2011 20:30:56 
niektorzy nawet Mormecka nazywaja bumem i tylko Kimbo Slice albo Pudzian byliby wystarczajaco dobrzy dla Szpili
 Autor komentarza: Kronk
Data: 26-10-2011 20:33:50 
Ike ja też bym chciał. Arturro walczy często, ale ostatnie zwycięstwo z wypalonym do granic pięściarzem mnie nie przekonało. Było cenne marketingowo, po prostu wokół Szpili zrobił się ostatnio spory szum. Ma talent lecz do czołówki to mu sporo brakuje ma trochę mankamentów. Chcę go zobaczyć w najbliższym czasie z jakimś średniakiem który ma ochotę do walki i ma mniej niż trzydzieści parę lat.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 26-10-2011 20:36:23 
xionc
Kimbo byłby dobry dla Szpili, taka walka sprzedałaby się jak świeże bułeczki i niezależnie od wyniku skończyłaby się w pierwszej rindzie. Ja jestem na TAK :P
 Autor komentarza: mocuch
Data: 26-10-2011 20:40:01 
Kronk
A z kim konkretnie chciałbyś go zobaczyć? Może Nicolai Firtha byłby odpowiedni...
 Autor komentarza: mocuch
Data: 26-10-2011 20:40:50 
To wyżej do @Kronk, pomyłka.
 Autor komentarza: lke
Data: 26-10-2011 20:44:23 
Kronk,
Pelna racja.
Moze po operacji wkoncu sie doczekamy. Beck na tym etapie byl dobry ale pojedynek pokazal ze trzeba mierzyc wyzej jesli sie niechce aby talent Szpilki sie zmarnowal.

mocuch,
Kimbo finansowo bylby hitem ale nie oszukujmy sie, sportowo krok do tylu. Pozatym taki pojedynek wydaje mi sie malo realny.
 Autor komentarza: lke
Data: 26-10-2011 20:48:17 
Np. Zack Page bylby dobrym przeciwnikiem na sprawdzenie kondycji.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 26-10-2011 20:51:07 
mocuch
To tylko gdybanie bo dla niektórych których wymienię ta walka jest na ich etapie kariery niepotrzebna, ale chciałbym zobaczyć jak Arturek wypadł by na tle Barretta, Estrady, Austina, Oquendo, Meehana, Gaverna czy tak jak mówisz Firthy. Myślę że im chciało by się pokazać coś więcej niż jego ostatniemu przeciwnikowi który faktycznie miał nazwisko lecz jego obecna wartość sportowa jest niewiele większa niż takiego Lyonsa. Przykro mi za krytykę ale tak to widzę.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 20:52:54 
" W ostatnim pojedynku zmierzył się z Kubańczykiem Luizem Ortizem. Przegrał przez poddanie przed ósmą rundą."
Dobry rywal.Jak dystans ma być 6rd. to raczej punkty i zobaczymy Szpilkę na pełnym ,Ortiz na dziś dzień jest o wiele lepszy od Szpilki,Artur nie miałby uważam z nim szans jeszcze teraz.Świetnie wyszkolony,z potężnym uderzeniem i też mańkut.Dziwię się narzekaniom na takiego rywala ,który z nim wytrzymał 7 a najszybciej w 4 skończył z Abellem ale ten też kopie jak koń.Ja jestem za i nokaut w 6ściu mało możliwy,Ortiz mógł z nim walczyć ,Artur tym bardziej.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 20:56:30 
Ike
Page w 4 walce był rywalem Ortiza.Lyons w ostatniej obaj przegrali podobnie ale Luis był w tej walce z pewnością lepszy i bardziej doświadczony.Lyons byłby naprawdę trudny,lepszy niż Beck ,młody i nie ma co na rekord spoglądać jest dobrym rywalem-nie znanym dla większości stąd to narzekanie.Szpilka nie wiem czy 8 rd jest w stanie walczyć a wy mu szukacie nie wiadomo kogo.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 26-10-2011 20:59:15 
DAB Ortiz jest jeszcze na etapie budowania rekordu także wątpię aby chciał się zmierzyć z prospektem jak Szpilka. Co do reszty jest tak jak piszesz Artur byłby na dzień dzisiejszy bez szans z Kubańczykiem a czy kiedyś będzie miał szanse nie wiem trudno na dziś ocenić niemniej gołym okiem widać różnice w wyszkoleniu Kubańczyk boksuje znacznie mądrzej odsłaniający się Artek szybko by wyłapał nokautujący cios.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 21:03:58 
Kronk
Ortiz byłby dobry do walk nawet z Powietkinem miał długą amatorską karierę na zawodowstwie jest naprawdę dobry,to czy by chciał nie jest ważne bo nikt Szpilce go nie da ,bo by przegrał.Trzeba zejść na ziemię Artur raczkuje w porównaniu do Ortiza.Nie ważne ,że Kubańczyk ma kilkanaście zawodowych walk,wiadomo dlaczego jak doświadczenie ma przeogromne jak większośc z Kuby.Myślałem ,ze to nawet ty mi na niego zwracałeś kiedyś uwagę,tak coś pamiętam
 Autor komentarza: jgslon
Data: 26-10-2011 21:05:34 
Artur mistrz!Będzie szybko bez względu na przeciwnika.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 21:05:34 
Kronk
Ogólnie to się zgadzamy:)Także jak on może z nim walczyć i rywal daje radę 7 rd -Szpilka tyle nie boksował z tą wagą nie wiem czy i jak wytrzymuje coś powyżej 3 to ja go chcę
 Autor komentarza: mocuch
Data: 26-10-2011 21:17:16 
DAB
Też się zgadzam. Jeśli łatwo nie pada i mocno bije to popieram wybór przeciwnika.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 26-10-2011 21:17:33 
DAB no w sumie tak ja na Ortiza zwróciłem uwagę już jakiś czas temu jak chyba na każdego z Kubańczyków którym udało się przejść na zawodowstwo.
Jestem fanem boksu Made in Cuba.
 Autor komentarza: lke
Data: 26-10-2011 21:21:55 
DAB,
Nie niewiadomo kogo, tylko Page'a. Moim zdaniem Zack jest ciezej do przewrocenia niz Lyons. Arturowi przydalby sie taki test kondycyjny.

Nie zapominaj ze Szpilka od czasu powrotu na ring stoczyl w wadze ciezkiej mniej niz 5 rund. Za wczesnie na glebokie wody.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 21:24:22 
mocuch
Łatwo nie pada a porażki to głównie punkty ,przed czasem z Ortizem czy Abellem(surowy)ale z bardzo silnym ciosem ma prawo się zdarzyć.Nie wiem jaki dystans
Arturowi ale chyba 6stka ,ja bym wolał 8 ale myśle ,ze to ryzyko,cholera wie jaka jest jego kondycja.Z Beckim w tej 3 też trochę się rozpędził,rywal nie wyszedł ok,ale inny mógłby wyjść(Beck był jakiś bez determinacji )i nie wiadomo jak Szpila wygląda na zmęczeniu...Gośc ma 30 lat ,ważne ,ze nie po 40stce ,mam dosyć Sidonów itp. w ringu.
Kronk
Ja też uwielbiam Kubańczyków i tak to na pewno Ty go dawałeś jako kandydata do walki o tytuł i od tamtej pory też tego bym chciał.Luis Ortiz będzie jednak omijany aż osiągnie 40 lat ,jest niebezpieczny,mało znany niestety.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 21:27:21 
Ike
Powtarzam postpo części

Ike
Page w 4 walce był rywalem Ortiza.Lyons w ostatniej obaj przegrali podobnie ale Luis był w tej walce z pewnością lepszy i bardziej doświadczony.Lyons byłby naprawdę trudny,lepszy niż Beck ,młody i nie ma co na rekord spoglądać jest dobrym rywalem.

Page na dziś dzień nie jest wcale lepszy,bo niby w czym,jest starszy,wolę Lyonsa,nie ma co sugerować się nazwiskiem,skoro ktoś już niwiele ma do zaoferowania.Lepszy ten 30sto latek
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 21:30:34 
Zack teraz to worek treningowy odporny na ciosy,przegrywa każdą rundę a ten chłopak myślę postara się coś trafić i mi o to chodzi a nie unikającego walki zawodnika za nazwisko
 Autor komentarza: karat
Data: 26-10-2011 21:34:51 
Szpilka vs Dereck Chisora
 Autor komentarza: liscthc
Data: 26-10-2011 21:38:51 
Szpila vs Vit!!!!! i zobaczycie w końcu Vita na dechach!!!!

No litości,Szpilka to nie 30 letni zawodnik z 30 walkami,będzie miał ich z 15-20 to będzie można ewentualnie kwękać na słabych rywali,ale nie dziś.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 21:41:23 
liscthc
Dokładnie czego tu wymagać on ma się uczyć.Za 2 lata ponarzekam sam no za półtora na słabych rywali
 Autor komentarza: liscthc
Data: 26-10-2011 21:49:29 
DAB
No ja też nie lubię parasoli ochronnych,ale on w przeciwieństwie do Ortiza ma jeszcze czas,nie musi przechodzić kariery zawodowej wielkimi susami,on może kroczkami,Ortiz ma chyba ze 28/29 lat i w jego przypadku szybki wzrost klasy rywali jest po prost bardziej wskazany.Na rywali Alvareza też można już narzekać,bo choć równie młody co Szpilka to ma nieporównywalnie więcej walk.
 Autor komentarza: lke
Data: 26-10-2011 21:51:20 
DAB,
Lyons ma napewno lepszy cios od Page'a (bardziej grozny). Zgadza sie, sportowo bylby lepsza alternatywa ale mi chodzi tylko i wylacznie o sprawdzenie Artura kondycji. A tutaj Page mimo wieku stanowi wieksze wyzwanie. Zack jest wciaz bardzo aktywny w ringu, porusza sie lepiej od Lyonsa i jest trudniej do trafienia. Za Pagem trzeba sie troche nalatac zeby go trafic. To idealny przeciwnik zeby sprawdzic kondycje. Szpilka mialby z Lyonsem (ktory stoi jak kolek) latwiejsze zadanie (moim zdaniem) niz z Pagem. Lyons pasowalby Szpilce, nie jest taki niewygodny co Page.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 21:53:38 
liscthc
Luis Ortiz ma 32 i dlatego piszę skoro ten koleś był jego ostatnim rywalem i z nim całe 7 dał radę gdzie Ortiz w mojej ocenie jest naprawdę kozakiem to dla Artura to też dobry test.Zack też byłby ok ale po pierwsze pod 40stkę,po drugie droższy w cholerę a mi on ostatnio wygląda na tracącego werwę gościa,fakt znany ale dla mnie to nie jest ważne.A ten niech chociaż cepami macha niech próbuje znokautować Szpilkę też ,chcę kogoś kto zawalczy z jajem nawet jak dostanie niech się stara.Po Becku tego nie widziałem
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 21:56:12 
Ike
Tak masz rację a powyżej też w tym temacie napisałem właśnie:)Obaj byliby ok ale wolę tego Lyonsa z kilku wyżej wymienionych powodów no i ciosu jak wspomniałeś ,nawet niech cepy uderza ale nich nie tylko stara się przetrwać.Interesuje mnie Artur ,który przyjął jakiś cios:)Ogólnie zgadzam się z Tobą obaj mają jakieś atuty,zależy co kto oczekuje
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 21:58:34 
Ike
Bo Beckiem się zawiodłem.Tłumaczył się rozcięciem też ale gdyby mu zależało ,wyszedł by do 4 rd.Chcę kogoś komu zależy a nie kto myśli jak przegrać i żeby pretensji za bardzo do niego nie było.Beck takie sprawił wrażenie
 Autor komentarza: liscthc
Data: 26-10-2011 22:02:17 
DAB
No to jeszcze lepiej,gość jest 10 lat starszy,do tego nieporównywalna kariera amatorska.Powiem tak,ja tam widzę na razie że Szpilka jest prowadzony "normalnie",ani nie przesadnie zachowawczo,ani nie super odważnie,ale wystarczy spojrzeć na Wildera,to dopiero przykład ostrożnego prowadzenia,a medalista olimpijski,do tego 3 lata starszy.
 Autor komentarza: kiecal
Data: 26-10-2011 22:03:21 
DAWAĆ MU FERGUSONA !!!
 Autor komentarza: mariuszcycu93
Data: 26-10-2011 22:04:21 
To czapa. 10 dni do walki a oni mu kołują przeciwnika. Na pewno będzie dobrze przygotowany do tej walki. Niech mu dają przeciwnika co sie nie boi bić!
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 22:04:33 
liscthc
No właśnie ...Wilder...Dla mnie ale biorąc pod uwagę przerwę Szpilki i zmianę wagi to odważnie-Też tempo pojedynków i ja nie mam cienia pretensji do Wasyla za Szpilkę,jakby z każdym tak było,to fakt wielu by odpadło ale trzeba oddzielać ziarna od plew.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 22:08:24 
liscthc
Tego grubego co uderza dać Szpilce:)
http://www.wypadki-swiat.pl/?p=14636
 Autor komentarza: lke
Data: 26-10-2011 22:15:07 
DAB,
No wlasnie. Dlatego wlasnie wolalbym dla Szpilki Page'a. Artura kondycje trzeba juz teraz testowac a na sprawdzenie szczeki czas jeszcze przyjdzie.
Co do Becka to ja tez sie wiecej po nim spodziewalem. Teraz pytanie czy Beck taki slaby czy Szpilka taki dobry. Czas pokaze.
Pozdrawiam
 Autor komentarza: lke
Data: 26-10-2011 22:17:44 
DAB,
Dobre XD
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 22:25:00 
Ike
Mnie i kondycja i reakcja na cios interesuje,czy pójdzie jak wariat czy się opanuje:)Może być Zack następny,to dwa różne typy rywali a jeśli chodzi nawet promocyjnie taka kolejność byłaby dobra.Page jest bardziej znany i walka z nim u nas byłaby atrakcją i dobrym widowiskiem.

Co do filmiku to potężny ten koleś jeszcze tak z zaskoku przycelował:)
pzdr.
 Autor komentarza: speed
Data: 26-10-2011 23:37:00 
Szpila ma walczyc z kontuzjowana lewa reka wiec przeciwnik nie moze byc za mocny...
 Autor komentarza: PrawyProstyCzlowiek
Data: 26-10-2011 23:49:47 
nie znam ale wydaje mi sie ze to kolejny lamus ktorego Artur obije bez wiekszego problemu - mam nadzieje ze obedzie sie bez niespodzianki niespodziewanej
 Autor komentarza: magical22
Data: 26-10-2011 23:51:28 
rewelacji nie będzie, bez względu na przeciwnika
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 27-10-2011 00:11:35 
To z wasylem to jest tak że oni na początku są prowadzeni odważniej a potem hooj poza Jackiewiczem i Włodiablem , Jonak był do pewnego momentu prowadzony o.k to samo Cygan , diabeł był we włoszech i niemczech , bonin też to potem jest asekuracja , wawrzyg(k) miał dobruch rywali dwa lata temu a teraz walczy rzadko i z cieciami , Janik wyszedł do mastera a teraz bida , Kołodziej zawsze był sobą, pomijam ale ze Szpilą będzie tak samo , odwaga, odwaga i potem ..no wiecie kontuzja, sraczka ni ma rywali...no wiecie bo wy to się hooj znacie tak w ogóle Wawrzyk leje 59 letniego dziodka bo rankingi tego wymagają....
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 27-10-2011 00:24:02 
a gdzie video z przygotowawań dziadka Maynarda?
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 27-10-2011 00:35:55 
Duzo tlumaczenia ze na tym etapie kariery to Szpilka powinien sie bic albo z bumami jak ostatni "wilki" Owen albo z palantami jak przedostani ktory w panie mial wiekszy obwod niz w barkach. Promotor bzdury pieprzy ze nikt nie chce walczyc z Polakiem bo Lewis powiedzial iz ten ostatni to kandydat na mistrza. Bzdury nad bzdurami, sa dziesiatki zawodnikow na poczatku kariery, zawodnikow na dorobku z ambicjami ktorzy jak im sie da kilka tygodni to na pewno walke wezma, np taki Magomed Abdusalamow mysle iz Estrada tez nie musi odmowic bo mala kiepska passe i moze chciec sie odbudowac, Topolew tez ciekawy, doswiadczony amator ale nei zawodowiec, jest tych bokserow naprawde sporo. Jak dla mnie Szpilka w ringu sie bije nie boksuje i nalezy mu wybierac jakis nieudacznikow z ostatnimi piecioma przegranymi ktorzy dorabiaja i mniej niz o walce mysla o wyplacie i latwej kasie, bez ciezkiej pracy, lub calkowietych kelnerow jak i Wawrzykowi. Tyson Fury niewiele starszy a jakie nazwiska na rekordzie. Mysle iz jest naprawde sporo przeciwnikow dla Szpilki ktory w bojce z Beckiem pokazal malo boksu, ma chlopak zbyt duze tendencje do bojki, odkrywa sie bardzo i w sumie dosc schematyczny. Jest gwiazda polskich ringow bardziej dzieki zyciorysowi niz osiagnicia sportowym. Te jego pozdrawianie "ludzi" traci prymitywizmem, ci kolesie to w wiekszosci zwykli kryminalisci, bandyci roznego pokroju i czym tu sie szczycic?
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 27-10-2011 01:11:27 
Rzadko staję w obronie Wasilewskiego i jego bullitów, ale w przypadku Artura Szpilki ( do tej pory ) sposób jego prowadzenia jest zaskakująco dobry. Arron Lyons to też ciekawy rywal dla Artura w bądz co bądz dopiero czwartej walce w HW. Pierwsza walka która nie zakończy się łatwym nokautem, tak mi się wydaje.
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 27-10-2011 10:11:05 
ja też bym chciał zobaczyć Szpilę w walce z Kimbo Slice'm. Jakby Szpilka wygrał stałby się rozpoznawalny na świecie, bo Kimbo może nie jest bardzo dobrym zawodnikiem ale za to popularnym, szczególnie w Ameryce. Poza tym żaden z nich pewnie by łatwo nie odpuścił, zobaczylibyśmy ciekawą walkę. Dwóch ulicznych zabijaków w ringu.
 Autor komentarza: lke
Data: 27-10-2011 11:26:30 
AnomanderRake,
Kimbo nawet nie przetrwalby do 4. rundy.
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 27-10-2011 11:41:03 
@lke

nawet jeśli masz rację to chciałbym to zobaczyć.
 Autor komentarza: lke
Data: 27-10-2011 12:53:56 
AnomanderRake,
Nie tylko ty :)
Ale tak na powaznie to jest to raczej nierealne...
 Autor komentarza: smok997
Data: 27-10-2011 14:00:02 
W grudniu ma walczyć z powracającym Andrzejem Gołotą w Chicago
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.