FLOYD SENIOR: TYLKO MÓJ SYN MOŻE POKONAĆ PACQUIAO

Floyd Mayweather Senior nadal nie rozmawia ze swoim synem, ale kolejna rodzinna kłótnia nie wpłynęła na jego opinię na temat wyniku potencjalnej potyczki pomiędzy Floydem Juniorem (42-0, 26 KO), a trenowanym przez Freddiego Roacha Filipińczykiem Mannym Pacquiao (53-3-2, 38 KO).

12 listopada w MGM Grand w Las Vegas 'Pacman' stanie do trzeciej walki z meksykańskim wojownikiem Juanem Manuelem Marquezem (53-5-1, 39 KO). Mayweather Senior nie kryje, że jego zdaniem 'Dinamita' wygrał poprzednie dwie walki z Pacquiao, ale tym razem nie daje mu żadnych szans na zwycięstwo.

- Tym razem Marquez nie wygra, zostanie brutalnie pobity. Freddie Roach doskonale o tym wie. Tylko mój syn może pokonać Pacquiao - oświadczył były bokser, a obecnie ceniony szkoleniowiec w rozmowie z Percym Crawfordem z fighthype.com.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Deter
Data: 26-10-2011 17:03:36 
Może... ale mu się nie chce? :)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 26-10-2011 17:06:36 
tez uważam że Pac strasznie zleje Marqueza dla którego ten pojedynek jest raczej z kategorii pt. dobry strzał przed emerytura
ciekawe jaki będzie kurs na zwyciestwo Paca przed czasem bo innej opcji w tym pojedynku być nie może
 Autor komentarza: lke
Data: 26-10-2011 17:15:25 
Nawet Kentucky Floyd Chicken nie da rady i sam dobrze o tym wie.
http://www.youtube.com/watch?v=Caz-ANT0_lQ&feature=channel_video_title
 Autor komentarza: darekaa
Data: 26-10-2011 17:22:07 
@Deter

Dobrze, że chociaż Pacman się pali do walki co nie? Jakby mógł to by wyszedł do Floyda dzisiaj :-)
 Autor komentarza: rumburak
Data: 26-10-2011 17:22:36 
chyba senior powiedział pierwszy raz coś sensownego
 Autor komentarza: Deter
Data: 26-10-2011 17:40:13 
darekaa
"Dobrze, że chociaż Pacman się pali do walki co nie?"

Bardzo dobrze - przynajmniej jeden jest gotów.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 17:44:35 
Może ale nie musi,jednak przydałoby się to sprawdzić w końcu ,bo za dużo samego pie.olenia to też nie dobrze
 Autor komentarza: Deter
Data: 26-10-2011 17:52:37 
DAB
Floydowi się po prostu nie chce :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 26-10-2011 18:01:42 
Nie sądzę - wszyscy przeciwnicy od drugiej walki z Marquezem to najczęściej wielkie nazwiska jednak zawsze z jakimś "ALE" - np Mosley - duży i niegdyś świetny ale lat 39, De la Hoya - legenda ale już mocno rozbity i zrzucał przed walką kilkanaście kg itd lub bokserzy klasy B+ czyli Hatton czy Clottey....

Dajcie mu Nonito w limicie 60 kg, lub Gamboę w limicie 60 lub 63,3 a zobaczymy czy oby na pewno Manny kompletnie nieosiągalny.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 18:10:07 
StonkaKartoflana
Myślę,że kompletnie dla nich póki co,ale to moja ocena i Pacman też raczej niżej nie będzie chciał już schodzić,prędzej skończy karierę o ile w najbliższym czasie nie zawalczy z Floydem.Po tej walce może Bradley,ponieważ schodzenie nawet trochę zepsuło ,by mu cały plan pod mega walkę z Maywetherem.Włożyli kawał pracy ,by go rozbudować,nie tracąc dynamiki,zyskując siłę i każdy funt niżej może być już drogą bez powrotu(Z taką eksplozywnością).Gamboa,Nonito,Garcia o czym niedawno pisaliśmy są dla siebie przeznaczeni:D
Deter
Ja już nie wiem jak na to spoglądać ,czy to na złość Arumowi się tak przedłuża,czy obawa Floyda o porażkę ale to wszystko mnie wkurza.PPV Moneyowi spało a więc może się skusi.Jednak moim zdaniem najwięcej ,by zyskali na walce,rewanżu ,może i trylogii,bo to nie wypada ,by najlepsi w swoim okresie,miej więcej z tego samego limitu na dziś dzień nie zawalczyli,to porażka dzisiejszego boksu
 Autor komentarza: milan1899
Data: 26-10-2011 18:11:01 
Dajcie mu Nonito w limicie 60 kg, lub Gamboę w limicie 60 lub 63,3 a zobaczymy czy oby na pewno Manny kompletnie nieosiągalny.

na dzisiaj dwa nokauty niepotrzebne ani pacmanowi ani tym bardziej młodziakom , poza floydem nie widze innych sensownych opcji dla Paca bo walka z odchudzonym do granic zdrowego rozsadku martinezem tez nikomu do szczescia potrzebna nie jest
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 18:13:04 
Poza tym Gamboa myślę ,że niebawem mógłby boksować wyżej ,tylko jak tam będzie wyglądał na tle silniejszych rywali też nie wiemy...
Pacman dla mnie to jakiś inny świat,jego walka z cieniem,szybkość w niej ostatnio chyba była na konkurencji poraża.Dosłownie,to wydaje się jakieś z innej planety,jak i dominacja w jego walkach.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 26-10-2011 18:13:23 
Szkoda, że Pacquiao i Floyd nie mają takich jaj jak Marquez. Wtedy walka między nimi dawno by się odbyła.
 Autor komentarza: Deter
Data: 26-10-2011 18:13:59 
Stonka
Ale kiedy Donaire będzie walczył w limicie 60 kg? Gambo pewnie za rok będzie już mógł. Ale 63,3 to chyba też nie tak od razu?
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 18:20:43 
A co do wag to mi lepiej w funtach to przeliczanie mnie denerwuje z kilogramów,już się do funtów przyzwyczaiłem w boksie
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 26-10-2011 18:23:28 
Deter - oczywiście że nie od razu.

- Manny w formie w dniu walki waży 64 kg (jego przeciwnicy ponad 70)
- Ile waży Donaire czy Gamboa w dniu walki nie wiem! z danych policyjnych wynikało że Gamboa na co dzień ważył 72kg (pewnie w ubraniu.

skoro może walczyć z nim Margarito 74kg w dniu walki (na wadze 68) to czemu i on nie mógłby wypocić tych 4 kg na wagę skoro pewnie to samo robi Donaire i Gamboa.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 26-10-2011 18:28:14 
milan1899 - "młodziacy" Donaire 28lat, Gamboa 29

"na dzisiaj dwa nokauty niepotrzebne ani pacmanowi ani tym bardziej młodziakom"

bardzo błędne rozumowanie - Twoim zdaniem największe walki wszech czasów nie miały sensu-

Hearns - Hagler
Leonard - Duran
Barrera-Marquez

itd...
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 18:28:39 
Stonka
Tylko nie wiadomo jak on z silniejszymi w ogóle będzie wyglądał mi się wydaje ,że Nonito i Gamboa mają czas na te kategorie,mimo,że na codzień Kubańczyk wa ży sporo to w ringu z tak silnymi się nie mierzył tylko z tymi z niższych wag,nie wiadomo na co go tam będzie stać.To taka melodia przyszłości,że Pacman będzie rządził na Filipinach:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 18:30:30 
Ja tam chętnie zobaczę każdą "dużą" walkę ale w niektóre nawet nie wierze to takie nasze kibiców marzenia.Mi wystarczy Floyd vs Pacman ja nie mam wymagań...więcej żadnych
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 26-10-2011 18:36:42 
DAB - ale ja piszę o tylko o kategorii w której Gamboa obecnie występuje (lub jednej wyżej) i o jednej wyżej dla Donaire.

Ps. a jeszcze niedawno wielu fahowców tu twierdziło że przeskok 20kg to żaden problem heheh
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 26-10-2011 18:37:36 
fachowców
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 18:42:47 
StonkaKartoflana
Do 60 Pacman nie zbije ja tak myślę z powodu Floyda i tego co wyżej pisałem.Doinare powyżej póki co to bardzo daleka droga,Gamboa bliższa,ciekawy pomysł ale niestety w realizację nie wierzę,nie wiem też jak Yuorkis by się z silniejszymi zaprezentował(nie mam porównania) a co dopiero z Pacmanem.Ja jednak bym chciał owszem ale to nic nie znaczy:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 18:46:19 
W tych wagach niższych każde 3 kg to naprawdę spora różnica,ale są zawodnicy jak ci co Stonka Kartoflana wymieniłeś ,którzy mają predyspozycje ,by w górę iść dość daleko,Pacman to jednak jakiś kosmita,że on tak poszedł od muszej...Już nie liczę mu wag,ilości tytułów w kategoriach przez te limity ale to i tak coś niesamowitego.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 26-10-2011 18:51:08 
DAB zbije bez trudu!!!

on nawet na wadze nie zbliża się do górnego limitu..

np z Hattonem limit 63,5 Manny waży 62,6
Margaritto umówiony limit 68kg Manny na wadze 66,5

oznacza to że tyle samo waży w dniu walki!!!! a przed wagą się nawet nie odwadnia!!!

dodaj odwadnianie i Manny limit ten robi bez trudu! na 99% waga Gamboy w dniu walki wynosi między 64 a 66kg czyli tyle co Mannego!
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 18:57:14 
StonkaKartoflana
Ja myślę ,że nie.I nie dlatego,że nie może a ,że nie zaryzykują z powodu Floyda ,bo Money w razie w zażąda wyższego a takie wachlowanie jest ryzykowne-Wspomniałem ich włożoną pracę.Chcą myślę się trzymać na tyle bezpiecznych limitów,póki jest możliwość dogrania walki ,że tego nie zrobią.Nie chodzi mi o Pacmana i czy zbije i ile waży.Uważam ,że to ryzykowne i nie myślę ,by na to poszli,szczerze wątpię.Ponieważ później może nie wrócić tak eksplozywny,można zatracić ,szczególnie ,że on już 25 lat nie ma atuty i przedobrzyć.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 26-10-2011 18:59:09 
DAB - tak teoretycznie to spora...ale faktycznie wagi mimo że strasznie rozdrobnione to kompletna fikcja!!! (przez to że waga jest dzień wcześniej). rekordy różnicy na wadze a w walce to kilkanaście kg (najwięcej co obiło mi się o uszy to 16 kg Gattiego ale jakoś kompletnie nie mogę sobie tego wyobrazić)

Gdy np. Pawlik czy Abraham walczyli w średniej byli faktycznie półciężkimi. W praktyce w dniu walki Mannego z Margaritto czy Mosleyem różniły 3 wagi!!! Haye w dniu walki w cruiser ważył tyle samo co walcząc z Kliczko !!!!więc jaki sens robić problem z 3kg.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 18:59:34 
Dlatego chcę walki z Moneyem,gdyby powiedziano ,że nigdy jej nie będzie a mamy taki zastój jak z wodą na pustyni,to byłoby inaczej.W mojej ocenie pod walkę z Maywetherem zrobiono zbyt wiele,a Floyd jest cwany,myślę ,że jakby Manny zszedł niżej zaraz byłaby propozycja Floyda w limicie dwóch kat. w górę.Może spekuluję ale ja tak myślę,że to o to chodzi
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 26-10-2011 19:02:16 
DAB - ale ja nie piszę czy do tych walk może dojść czy nie bo sam nie wiem!!! Piszę tylko że to bokserzy którzy mogą go pokonać w rozsądnych dla dwóch stron limitach.A walki te mogłyby być rewelacyjne.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 19:03:10 
StonkaKartoflana
Masz rację dlatego boksowi życzę zmian i wagi na kilka godzin przed walką.Nie dziwię się kontraktom ze strony Pacmana ,że tak pilnują tych wag,bo jakby ktoś wyszedł do ringu 10kg cięzszy to mogłyby Pacmanowi umiejętności nie pomóc.
Chavez miał 10kg też ze Zbikiem.Gatti to przegięcie ja też nie wiem jak zrobić taką różnicę paranoja,gówniana sprawa.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 26-10-2011 19:05:29 
DAB - wydaje mi się że chłopaki (Floyd, Manny) nie odpuszczą największych wynagrodzeń w historii boksu ale czekanie na tę walkę dawni mnie znudziło...
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 26-10-2011 19:06:08 
DAB
Zbić zbije jak by chciał to by to zrobił ale było by to rezykowne ale chyba każda utrata wagi jest niebezpieczna.
A pozatym to Arum i Roach się na to nie zgodzą bo Many musi mieć przewagę w ringu a oni więdzą jak to ustawić.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 19:07:13 
StonkaKartoflana
Rozumiem no ja myślę ,że nie na dziś dzień ,bo jeszcze w takich nie walczyli a Pacman to niszczyciel.Jednak wspominam też o tej sytuacji z Floydem ,bo to im podwyższa pułap wagowy uważam na korzyść Pacmana,póki co widzę jego dominację tam.A on mógłby zejść nawet do 60na stałe spokojnie,bo je na siłę,jest naturalnym maluchem ale z powodu Floyda jest jak jest.W 60 ich szansę byłyby bliższe do nawiązania walki ale wyżej to K.O na ten czas.No cóż pożyjemy ,zobaczymy.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 19:10:01 
StonkaKartoflana
Mi zbrzydło też i dziwię się nam ,że potrafimy o tym dalej pisać,to chyba świadczy o fiole na punkcie boksu,wciąż o tym dyskutować:)
BESTIA
Dokładnie ale też nie chcą dopuścić ,by Floyd osiągnął przewagę fizyczną na tyle dużą ,ze limitem ich zgubi w negocjacjach.Manny schodzi a Money proponuje walkę 2 kat do góry za 5 mscy. Mogłoby być źle...
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 19:10:50 
StonkaKartoflana
Oby się dogadali.Lecę na film trzymaj się
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 26-10-2011 19:11:20 
Obaj są cwani i Foyd i Many czują presje świata do stworzenia tej walki Many juz prowokuje Floyda a ten zaraz pewnie odpowie na drugi dzień będziemy mieli wiadomość o walcei znowu MODA NA SUKCES się zacznie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 26-10-2011 19:11:59 
Moda na sukces świetne porównanie!!Niedobrze się robi!
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 26-10-2011 19:26:05 
StonkaKartoflana:

"(...)to bokserzy którzy mogą go pokonać w rozsądnych dla dwóch stron limitach.A walki te mogłyby być rewelacyjne.

Nie zgadzam się. Jest to jakaś rozpaczliwa próba szukania konkurencyjnego rywala dla Emanuela. Ludzie, pogódźcie się z tym, że takich rywali - poza Mayweather-em - nie ma. Donaire miałby bydź zagrożeniem dla Pacman-a?! Popatrzcie jak w ostatniej walce zbierał kontry bite z podwójnej gardy przez Narvaez-a - zawodnika ważącego bodaj 118 funtów. Gamboa natomiast skończyłby jak Hatton, tylko nie wiem, czy by dotrwał do drugiej rundy. Jeśli szukacie ciekawych walk, to już bym sięgnął prędzej po Maidan'ę. Niezbyt szybki, ale odporny na ciosy i nie peszący się w żadnej sytuacji. Pojedynek mógłby przypominać potyczkę Pacquiao z Margarito, chociaż pewnie Maidana nie dotrwałby do końca.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 26-10-2011 19:32:31 
Taa Floyd obejrzy filmik jak go Pacman naśladuje i jutro będzie news o tym, że ten Żółtek koksowal sie, przeskoczyl tyle kategorii wagowych bez utraty szybkości, że siła ciosu wzrosła bla bla bla
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 26-10-2011 19:35:03 
beniaminGT - Pacquio nie jest niezniszczalny od czasów Marqueza ma większych przeciwników za to gorszych!!! wtedy walczył z wybitnymi bokserami w swych najlepszych latach (Marquez,Morales,Barrera) i każdy stawiał mu duży opór....teraz to sławni emeryci i bokserzy klasy B+)
(i ogromnej różnicy w Mannym z przed 3-4lat nie widzę!!! zawsze był rewelacyjny ale wtedy miał rewelacyjną konkurencję)
Lepiej by mu dać ma jego rozmiarów z czołówki P4P niż dużych rzeźników)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 26-10-2011 19:37:08 
beniaminGT -"Gamboa natomiast skończyłby jak Hatton"....chłopie gdzie Gamboa a gdzie Hatton.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 26-10-2011 20:27:32 
StonkaKartoflana, no teraz Hatton stoi troszkę niżej :)

...Ale luki w obronie podobne. Krótka piłka dla Filipińczyka.

Nie zgadzam się z tym, że Pacquiao teraz błyszczy, bo nie ma silnych rywali. Sprawa trochę bardziej złożona. Pacquiao idąc w górę i biorąc coraz większych rywali musiał poprawić obronę. To, co przechodziło z lżejszymi rywalami, z cięższymi mogłoby się źle skończyć. To czyni Go znacznie lepszym zawodnikiem, niż był kiedyś.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 26-10-2011 21:03:45 
Może pokonać ale co? Nie chce mu sie wziąć 100mln $ ? czy jednak boi sie 0 w rekordzie, odrzucenia przez niggasów bo żółtek nakopie mu do dupy?
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 26-10-2011 23:32:42 
Po prostu gdyby kto inny był promotorem Mannego a zwłaszcza Oskar za którym Floyd się dogaduje to dawno by walka była..
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 26-10-2011 23:34:06 
Jakoś nie widzę dowodów na nacisk promotora Pacmana na walkę..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.