MAYWEATHER vs ORTIZ - WYNIK PPV PONIŻEJ OCZEKIWAŃ

Mylił się Floyd Mayweather Jr. (42-0, 26 KO) zapewniając, że jego wrześniowy powrót do ringu będzie kolejnym wielkim sukcesem PPV. Tym razem 'Money' odrobinę zawiódł i z pewnością nie zarobi sumy, o jakiej dotychczas mówił. Gala STAR POWER z udziałem Mayweathera, Ortiza, Moralesa i Alvareza sprzedała się w PPV w ilości 1.15 miliona.

Wynik z pewnością nie jest porażką, jednak biorąc pod uwagę niezwyle atrakcyjny undercard i niesamowitą promocję, a także majowy rezultat największego rywala Floyda - Manny'ego Pacquiao (53-3-2, 38 KO), chwieje się pozycja Mayweathera, który nazywa siebie królem P4P. Dla porównania - 'Pacman' sprzedał 1.3 miliona za walkę z Shanem Mosleyem oraz 1.15 miliona za Antonio Margarito.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: morda
Data: 25-10-2011 17:53:02 
mejłeder to wsiór totalny hajc hajc hajc cieć
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 17:58:50 
Król P4P :)Z Filipińskim kompleksem
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 18:18:50 
I tak Szpilka zostanie królem PPV w przyszłości:)
 Autor komentarza: darekaa
Data: 25-10-2011 18:22:30 
@DAB
"Król P4P :)Z Filipińskim kompleksem"

Król P4P :) Z amerykańskim kompleksem.


Jak narazie to Pacman obija gości po Mayweatherze:-)

Co do wyniku PPV, tylko przyzwoity jak na Mayweathera:-) Ortiz to żadne nazwisko PPV.
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 25-10-2011 18:27:49 
Tylko Mosley leżał w walce z Pacquiao na deskach, a Money o niemal też się prawie zapoznał bodaj w drugiej rundzie.

Pacquiao zrobił chyba nokaut ostatnich lat na Hattonie, gdy Money się męczył z Hattonem ładnych parę rund.

Teraz Pacquiao rozniesie Marqueza i będzie stal wyżej pod względem legendy jak Floyd.

Takie są realia.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 18:27:57 
Chcialbym Floyda zobaczyć z Cotto albo Margarito z walk z Pacmanem:)
 Autor komentarza: Whisper
Data: 25-10-2011 18:36:49 
@lukaszamator
Styl robi walkę. Wygrana przez KO czy Punkty(jak jest do 1 bramki) to żadna różnica.

''Pacquiao zrobił chyba nokaut ostatnich lat na Hattonie, gdy Money się męczył z Hattonem ładnych parę rund.''

Tak męczył się :D

''Tylko Mosley leżał w walce z Pacquiao na deskach, a Money o niemal też się prawie zapoznał bodaj w drugiej rundzie.''

Pac dostał po łbie od JMM.
Floy ośmieszył wygrał zdecydowanie

Realia są takie że nie jesteś obiektywny.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 25-10-2011 18:37:08 
Lukaszamator
Ksywa zobowiązuje chyba , jak możesz porównywać styl pokonania przeciwników przez money'a i pac'a . Floyd to geniusz defensywy a Manny to geniusz ofensywy , logiczne ,że inaczej będą wyglądały ich wygrane nad tymi samymi przeciwnikami .
PS. Do redakcji , to walka z Shane'em była na Showtime , walka z Margarito była na HBO , tak dla sprostowania podaje :)
 Autor komentarza: Whisper
Data: 25-10-2011 18:37:23 
Floyd ośmieszył go i wygrał zdecydowanie*
 Autor komentarza: darekaa
Data: 25-10-2011 18:37:47 
@DAB
"Chcialbym Floyda zobaczyć z Cotto albo Margarito z walk z Pacmanem:)"

Czyli w catchu?:-)

@lukaszamator

"Teraz Pacquiao rozniesie Marqueza i będzie stal wyżej pod względem legendy jak Floyd.

Takie są realia.
"

Co takiego zrobił Pacman, żeby stać wyżej jak Floyd w historii?
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 25-10-2011 18:40:23 
: lukaszamator

A potem Zaba Judah i będzie stał jeszcze wyżej , gdyby Pac Man pracował u Oskara dawno walczyłby z Floydem..
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 18:45:17 
darekaa
Kontrakt jest znany na długo przed walką i wszystkie zasady a forma obydwu mi zaimponowała.Cotto na początku do pierwszego nokdaunu dobrze sobie radził a Margaritto zrobił formę życia w mojej ocenie,był szalenie zdeterminowany ,by zmazać plamę związaną z bandażami i całą porażką ze słodkim.
Co zrobił Pacman-Walki z Moralesem,Barrerą,Marquezem
A teraz etap dominacji.Po drugie szedł od muszej i zrobił ogromny postęp.Dawniej Floyd był lepszy,lepiej wytrenowany a Pacman taki mały wariat z charakterem.Teraz stawiałbym na Pacmana,całością kariery wg. mnie przegonił Floyda.To moje zdanie i twoje nie musi być takie samo,mojego zmienić się nie da:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 18:46:29 
Ja nie wiem czy Money pokonał by Cotto-chciałbym ich walki.
 Autor komentarza: Elesshar
Data: 25-10-2011 18:46:44 
Mimo wszystko warto zauważyć, że Marquez w walce z Mayweatherem był starszy i przeskoczył od razu dwie wagi, przez co było widać fizyczną przewagę Moneya. W obu walkach Dinamity z Pacmanem szanse były wyrównane. Teraz tak może nie być.

Co do sprzedaży PPV to sądziłem, że osoba Mayweathera przyciagnie około 1,3 mln, a tu troszkę mniej. Zresztą i tak kasy mają z tego w chu.. ;)
 Autor komentarza: filips1990
Data: 25-10-2011 18:51:47 
W dużej mierze zgadzam sie z DAB. Trzeba dodac jeszce walke z Oskarem i posłanie na przedwczesną emeryture Hattona i można wysnuc wniosek, że ostatnie kilka lat ewidentnie należy do Pacmana... Obiektywnym okiem.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 25-10-2011 18:54:45 
Ta walka elektryzuje cały świat z wiadomych przyczyn ale ta walka może być będzie bardzo brzydka pac atakuje money kontra i klincz Floyd ją wygra bo jest genialny w defensywie.Ja chcę tej walki ale bardziej chce Martinez VS PACIAO to była by wojna i dużo bardziej ciekawa walka.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 25-10-2011 18:56:31 
@DAB

"Kontrakt jest znany na długo przed walką"

Nie zmienia to faktu, że catchweight to syf. Nie przystoi wielkiemu mistrzowi. A już na pewno nie w walce o pas.

"Margaritto zrobił formę życia"

DAB prosze Cię. Przypomina mi się gadka fanatyków Adamka, że Grant i McBride zrobili życiowe formy na Tomka.

"Co zrobił Pacman-Walki z Moralesem,Barrerą,Marquezem"

Z powodu tych trzech zawodników uważasz, że Floyd nie dorównuje Pacmanowi?

"To moje zdanie i twoje nie musi być takie samo,mojego zmienić się nie da:)"

I ok:-)
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 18:58:05 
Elesshar
Ja tej walki Floyda nie biorę pod uwagę ,bo oszukał na wadze za chyba 600tys. co to dla niego taka kwota,przewagę fizyczną miał dodatkowo większą.To dla mnie też rzuca cień.Inni piszą o umownych limitach Pacmana ale one są znane i dotrzymywane,tak być powinno,a,że sporo więksi rywale chcą walk z nim to jakoś trzeba się dogadać.Całe przygotowania wiadomo pod co są robione więc nie widzę problemu.Oszukanie na wadze to inna historia.
To kolejny temat gdzie będziemy się dzielić na obozy :)Każdy ma swoje zdanie nie namawiam nikogo do chwalenia Pacmana niech nikt nie namawia w drugą stronę ale trzymajmy się faktów:)
Hatton- tak został zbity okrutnie,Floyd w walce z nim oprócz fazy końcowej walczył jak dla mnie słabo,wystawiał te łokcie,obracał się ,cwany lis ale mi się to nie podobało,wizualnie ,psuło walkę
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 25-10-2011 18:59:07 
filips1990
Obaj są genialni pokonali świetnych przeciwników.Ale paciao tak jak napisał;
szansepromotions"Floyd to geniusz defensywy a Manny to geniusz ofensywy"
Więc walki Paca wyglądają bardziej efektownie przez to pokonuje przeciwników w teoretycznie lepszym stylu.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 19:00:39 
darekaa
"DAB prosze Cię. Przypomina mi się gadka fanatyków Adamka, że Grant i McBride zrobili życiowe formy na Tomka."
Dlatego nie kontynuujmy skoro nie widzisz różnicy i formy Margarito i dajesz mi taki przykład to prowadzi do sporu:)
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 25-10-2011 19:03:10 
DAB
Hatton to nie był ten sam zawodnik co w walce z Floydem i myślę że gdyby Hatton przetrwał pierwsze 5 rund to dotrwał by do końca pewnie by przegrał wysoko ale 12 rund by walczył.
 Autor komentarza: filips1990
Data: 25-10-2011 19:05:17 
BESTIA
Fakt, faktem ale w dużej mierze boks to show a ja szczerze wole oglądac ofensywnego i niekonwencjonalnego Pacmana niż defensywnego, czesto faulującego Moneya. Jedneak w bezpośrednim starciu stawiałbym nieznacznie na Floyda (kwestią jest jeszcze waga).
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 25-10-2011 19:08:15 
DAB
"Floyd w walce z nim oprócz fazy końcowej walczył jak dla mnie słabo,wystawiał te łokcie,obracał się ,cwany lis ale mi się to nie podobało,wizualnie ,psuło walkę"


Dlatego chce walki Paciao Martinez wiele kontrowersi wywołała by ta walka ale jeżeli Sergio może siągnąć 150 funtów to 146 też powinien wiem na ringu będzie ważył 160-165 ale many dałby radę jak dał z Margarito Sergio jest trochę "większy".
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 25-10-2011 19:10:50 
filips1990
Paciao nie zgodzi się na więcej niż 150 funtów ale mówi że zgadza się na każdy "warunek" Floyda prawie każdy a Mayweather wie jak to wykożystać.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 25-10-2011 19:12:49 
filips1990
To chyba każdy woli oglądać TYSONA niż KLICZKO
Efektowność Efektywonść.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 19:13:19 
BESTIA
Ja wolę już umowne limity i ważenie w dzień walki niż takie pompowanie.Jak ktoś nie może w ringu ważyć tyle co powinien dla mnie nie jest z tej kategorii czy tego limitu a Martinez i Chavez dobrzy są w te klocki.Mi się jednak to nie podoba.Jak Sergio chce tak zejść niech w ringu wyjdzie dajmy na to maks 3 funty więcej,skoro tak bardzo chce zrzucać do 147 niech w ringu będzie maks 150.Ale myślę ,że on ,by tam zszedł,zasłabł dlatego nie lubię tego kombinowania i wykorzystywania 24h.Ktoś powie ,że tak jest od zawsze-Dzisiejsze metody zaszły za daleko,ja bym to zmienił ,bo nabieranie 10 kg w dobę to dla mnie nienormalna rzecz czy 15stu
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 25-10-2011 19:14:40 
"Wykorzystać" jak mi się powaliło sory za literówkę.
 Autor komentarza: filips1990
Data: 25-10-2011 19:15:00 
BESTIA
Może i Martinez zrzuciłby do 146 ale jak sam powiedział nie wiem jakby zareagował jego organizm. Tylko, że Margarito ze swoimi 160 to nie Sergio ze swoimi 160 ;).

Wszystko powyżej 148-150 ewidentnie po Floyda, no ale chyba Ameryki nie odkryłem.
 Autor komentarza: filips1990
Data: 25-10-2011 19:25:23 
Nie no DAB o tym, żeby ktoś dokładał do 15 kg na walke to jeszcze nie słyszałem ale prawdą jest, że w tym aspekcie boks idzie w złym kierunku. Dlatego tak jak powiedział kiedyś nasz słynny Jerzy Kulej ważenie powinno byc na kilka godzin przed walką, po ostatnim obfitym posiłku.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 19:30:18 
filips1990
Chavez przecież ze Zbikiem był chyba z 15 cięższy mówiono ,że miał limit Cruiser.Nie wiem dokładnie,ale tak nawet tu pisano chyba,że tyle ważył.A Sergio wyczyszczony do 147 myślę ,że też może nie aż tyle ale koło 10 kg ,by poszedł w górę.147 dla niego to odwodnienie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 19:33:21 
filips1990
Sorry piszą 20 funtów
http://www.bokser.org/content/2011/08/19/151234/index.jsp
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 25-10-2011 19:38:43 
Martinez przed Wiliamsem to ważył podobno 180 funtów ale systematycznie schudł i zmieśćił się w limicie.
 Autor komentarza: filips1990
Data: 25-10-2011 19:39:52 
DAB
Czyli i tak z 9 kg, paranoja jak dla mnie.
Ja w ogole nie biore pod uwage walki Sergio - Manny, nie powinna dośc do skutku.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 25-10-2011 19:45:19 
Teraz mnie oświeciło. Eureka. Przecież Pacman robił catchweighty, żeby wyrównać szansę. O jakie to wspaniałe i sprawiedliwe:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 19:46:25 
BESTIA
Ale mi chodzi tylko o dobę po ważeniu.
filips1990
No paranoja koło 10 a pewnie ważono go jak po tym coś dalej sączył do godziny przed wyjściem.W walce wyglądał na powyżej półciężkiej i jak tu toczyć równą walkę gdy taka przewaga jest...To ryzykowne ale dziś mówią ,że się da uzupełnić o wiele więcej w organiźmie niż kiedyś dlatego ten proceder się rozwija a sposoby na zrzucanie poprzez przeczyszczanie ,to podobno normalka...Tylko do czego to prowadzi.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 19:50:15 
darekaa
Dla mnie lepsze niż pompowanie się po 20 funtów w dobę lub oszustwo na wadze a tylko catchweighty w dzisiejszym świecie boksu(biznesu) gdzie negocjacje trwają latami,dają nam jakąś potyczkę.Ja to wolę niż sytuacje wspomniane wyżej a jak ktoś wie,że taka waga nie jest dla niego niech tej walki nie bierze,nikt nikogo nie zastrasza i walczyć nie każe ,sami chcą starcia z małym Filipińczykiem.Sprawiedliwe jest bo sytuacja jest znana ,klarowna,wiesz w co wchodzisz.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 25-10-2011 19:51:18 
DAB
Wiem o co ci chodzi taką ciekawostkę podałem.
Co do takich utrat wagi to paranoja Chaveza to przyłapano na stosowaniu jakiegoś środka na utratę wagi.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 19:52:01 
darekaa
Dla mnie waga w boksie powinna być zawsze w dniu walki na kilka godzin przed po prostu.Może kiedyś to zmienią ja bym chciał
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 25-10-2011 19:54:04 
DAB
Chciałbym tej walki ale lepszę dla zdrowia Martineza będzie walka z WARDEM "chyba".
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 19:55:28 
BESTIA
No paranoja...Pewnie mają takie środki,że my o ich istnieniu nie wiemy.Ja kiedyś się śmiałem jak ktoś mi mówił ,że bokser robiąc wagę siedzi na kiblu ,się przeczyszcza a to jest prawda!Kiedyś Horhe88 chyba o tym pisał,to się śmiano a to już staje się normalne,oczyszcza jelita jak przed kolonoskopią(badaniem)waży kilka kg mniej.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 19:57:49 
BESTIA
Też tak myślę ,bo on się rozrósł.Porównajmy go teraz a z porażki z Margarito,Sergio jest już innej budowy zawodnikiem.Jeszcze się jakiejś choroby jak Roy nabawi od takich wahań z wagą,zrzucając coś mięśni.Ja lubię naturalnych zawodników z danej kat. i ich walki to kombinowanie mnie w.urwia coraz mniej w tym sportu z prawdziwego zdarzenia.Takie oszustwo dzięki luce w przepisach.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 25-10-2011 20:00:48 
@DAB


"Dla mnie lepsze niż pompowanie się po 20 funtów w dobę lub oszustwo na wadze a tylko catchweighty w dzisiejszym świecie boksu(biznesu) gdzie negocjacje trwają latami,dają nam jakąś potyczkę.Ja to wolę niż sytuacje wspomniane wyżej a jak ktoś wie,że taka waga nie jest dla niego niech tej walki nie bierze,nikt nikogo nie zastrasza i walczyć nie każe ,sami chcą starcia z małym Filipińczykiem.Sprawiedliwe jest bo sytuacja jest znana ,klarowna,wiesz w co wchodzisz."

A czy Marquez nie wiedział w co wchodzi z Mayweatherem? Też był kontrakt i zapisane w nim kary za przekroczenie limitu. Tą walkę umniejszasz Floydowi(całkiem słusznie) ale jak Pac robi trupa z Oscara , zmniejsza Cotto i Margarito to sytuacja jest klarowna tak? W dodatku o pasy. Tfuuu!!

"jak ktoś wie,że taka waga nie jest dla niego niech tej walki nie bierze"

Pełna zgoda. Powiedz to Pacmanowi, skoro nie nadawał się do junior średniej to po co walczył o pas tej kategorii w śmiesznym limicie?
 Autor komentarza: darekaa
Data: 25-10-2011 20:02:06 
@DAB

"Dla mnie waga w boksie powinna być zawsze w dniu walki na kilka godzin przed po prostu.Może kiedyś to zmienią ja bym chciał"


100 % racji
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 25-10-2011 20:02:21 
DAB
Chyba przyszedł czas na zmiany w boksie i to duże zaczynając od amatorki kończąc na zawodowstwie ważeniu i turniejach takich jak Super Six czy takich kontrowersyjnych decyzjach sędziowskich jak Brook vs Jackiewicz.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 20:08:19 
darekaa
Na tym poziomie nie powinno być oszustw-ta kara była za niska nikt się nie spodziewał.Dlatego obóz Pacmana chce bardzo wysokiej w razie takiej zagrywki.Zrozum różnicę między dotrzymaniem kontraktu a płaceniem kary za niedotrzymanie,jest chyba? W moim odczuciu to umniejsza i nie obchodzi mnie kto to robi,ja wolę jak ktoś dotrzymuje zasad ,mówimy o profesjonalistach na najwyższy poziomie.Jakby kary było z 2 mln-bo stawki są ogromne i wiele do stracenia ,każdy będzie w limicie.W walce Pacman vs Floyd to chyba z 20,żeby tam takich zagrań nie było.Chciałbyś?Ja nie ,bo później ciul wie czy jeden był lepszy czy większy i dlatego wygrał.
BESTIA
myślę ,że przyszedł ale chyba się ich nie doczekamy ,zbyt wiele rąk ma z tego korzyści a tam gdzie pieniądz tam często smród jest.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 25-10-2011 20:14:24 
@DAB
Oczywiście, że nie powinno być oszustw. Przez to potępiam Mayweathera za ten czyn. Ale to nie zmienia faktu, że Pacman święty nie jest. Pozostaje mieć nadzieję, że zmiany w boksie kiedyś nadejdą:-) Na lepsze:-)
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 25-10-2011 20:14:32 
Bestia
Zadnych zmian nie bedzie ,bo promotorzy,federacje zarabiaja kase ,wiecej kategorii wiecej mistrzow wiiecej walk wiecej kasy ,a kibice nie sa juz kibicami tylko platnikami
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 20:16:17 
darekaa
Jak robi trupa?Każdy z nich miał pokonać małego Pacmana.Myślisz ,ze Oskar nie wiedział co robi?To nie jakiś pomagier,całe przygotowania robią pod limit,sztab ludzi nad tym pracuje,to tłumaczenie przegranych z kretesem bokserów.Jakby wygrali byłoby ok-ja tak to odbieram.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 20:16:17 
darekaa
Jak robi trupa?Każdy z nich miał pokonać małego Pacmana.Myślisz ,ze Oskar nie wiedział co robi?To nie jakiś pomagier,całe przygotowania robią pod limit,sztab ludzi nad tym pracuje,to tłumaczenie przegranych z kretesem bokserów.Jakby wygrali byłoby ok-ja tak to odbieram.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 20:17:58 
zeitgeist
Własnie to chyba szczera ,przykra ,prawda.
darekaa
A mówiłem ,że zrobimy spór:)Mamy swoich ulubieńców,zostawmy to,każdy widzi inaczej już się przyzwyczajam ,że tak to jest:)
 Autor komentarza: darekaa
Data: 25-10-2011 20:23:35 
@DAB

Twoim tokiem myślenia Adamek powinien żądać catchu od Kliczki.Bo jest mniejszy i musi być sprawiedliwie. Czy Ty naprawdę uważasz, że osiągnięcia Paca nie wyglądałyby lepiej w pełnych limitach? Duran nie ściągał Hearnsa do lekkiej.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 25-10-2011 20:26:08 
@DAB
Nigdy nie powiedziałem, że wole Floyda od Paca.Lubię obu, ale wywyższanie jednego nad drugiego bo ten tamto a ten tamto jest nie na miejscu:-) To co wyprawiają obaj nie przystoi wielkim mistrzom i już.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 20:31:30 
darekaa
Porównanie zupełnie bez sensu,waga ciężka rządzi się swoimi prawami,różnice są ogromne i tak było i jest.Zrozum ,że nikt nikogo za uszy nie ściąga ale dla mnie jasna umowa jest rzeczą normalną ,bo godzą się na nią dwa obozy-ich sprawa.Powtarzam fanem tego nie jestem dlatego nie wiem co ty do mnie piszesz...
"Twoim tokiem myślenia Adamek powinien żądać catchu od Kliczki.Bo jest mniejszy i musi być sprawiedliwie. Czy Ty naprawdę uważasz, że osiągnięcia Paca nie wyglądałyby lepiej w pełnych limitach? Duran nie ściągał Hearnsa do lekkiej."

Po prostu wolę to niż 20 funtów w dobę ,niedotrzymanie limitu za stosunkowo niską karę do korzyści.
Chcę ważenia w dniu walki.Niektóre pojedynki bez tych ustaleń ,by się nie odbyły co pisałem ,też to rozumiem,bo dzisiaj boks to ich zasra.y interes(Arum.King,Sauerland,Floyd,GBP itd.) a ja walk chcę i oni są dorośli jakoś się dogadują.Nie rozumiem ich narzekania-Oskara,on miał to wygrać,zgodził się niech szanuje rywala za to,że był lepszy po prostu.
To tyle,chyba mnie zrozumiesz:)
 Autor komentarza: darekaa
Data: 25-10-2011 20:33:56 
@DAB

Rozumiem:) Luz:-)
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 20:35:03 
darekaa
Niestety biznes zabija nam wielkich mistrzów,zabiera trylogie jakie bywały dawniej a problem mamy z jedną walką ...Co dopiero mówić o trzech i szkoda,że mamy takie czasy,sport zszedł na drugi plan.Negocjacje,oskarżenia o doping-Tym mnie Floyd zniechęcił ogromnie,ja wcześniej go bardzo lubiłem ale to ich pieprzenie o testach itd. jakoś mnie odsunęło,bo nie lubię takich oskarżeń.Może to marketing ale ja mam gdzieś ich marketing,walki chcę!
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 20:38:15 
Ogólnie to z obozu Pacmana pretensje mam do Aruma-pośrednio do Mannego też ,bo się na te gierki godzi wszystkie.Cisza to zgoda a on niestety związany jest z tym skurczybykiem,biznesmanem i nie mówi stanowczo nie.Czasem fajnie byłoby gdyby Pacman więcej się udzielał zamiast promotora.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 25-10-2011 20:42:18 
DAB
Jak ktoś wcześniej napisał gdyby Oskar był promotorem Manego to walka by się dawno odbyła a tak to ARUM za każdym razem pieprzy głupoty tak jak FLOYD SR.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 25-10-2011 20:45:50 
"Jak ktoś wcześniej napisał gdyby Oskar był promotorem Manego to walka by się dawno odbyła a tak to ARUM za każdym razem pieprzy głupoty tak jak FLOYD SR.
"
Pełna zgoda Bestia


Pozostaje nam czekać na lepsze czasy.

A tak zupełnie sentymentalnie

http://www.youtube.com/watch?v=8FZA2Kevug4
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 20:51:14 
BESTIA
Dokładnie,wzajemna niechęć ich do siebie wszystko psuje.Na lini Arum Maywether nie jest najlepiej.Floyd niepotrzebnie myślę chce temu dziadkowi wyższość udowodnić.A Pacman to taki cichy wojownik on ,by chciał myślę po prostu walczyć-trochę zbyt cichy i dlatego ta mieszanka chyba wszystko spierniczy.Mówi się o podbijaniu ceny-Sorry ile można skoro PPV widzimy spada,może ludzie(ja na pewno) są już zniesmaczeni.Fortunę zbiliby na trylogii,czy dwóch walkach a tak ,niby się cieszą ile to nie zarabiają ale myślę ,że to ich niechęć Arum-klan M. na tej linii po prostu jest tak duża ,że każdy chce dyktować warunki,więcej ugrać.Ja uważam ,że się przewiozą naszym kosztem,że walki nie będzie i chcę się mylić.Słabsze od oczekiwanych wyniki PPV są po naszej stronie,mogą dać im do myślenia.
 Autor komentarza: DAB
Data: 25-10-2011 20:54:45 
darekaa
Te wymiany są jakieś kosmiczne:)
 Autor komentarza: pikawa
Data: 25-10-2011 22:51:00 
Szala w wielkości sprzedanego PPV przechyla się chyba w stronę Mannego. Ciekawy jestem jak przy następnej walce publika zinterpretuje nokaut Floyda na Ortizie, tzn. jakie będzie zainteresowanie sprzedażą PPV.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.