SHAW O DECYZJI WBC

Wczoraj po naradzie federacja WBC postanowiła przywrócić mistrzowski tytuł w wadze półciężkiej Bernardowi Hopkinsowi (52-6-2, 32 KO), który utracił po pojedynku z Chadem Dawsonem (30-1, 18 KO). Walka zakończyła się w dość kontrowersyjnych okolicznościach, gdy Dawson w nieprzepisowy sposób zrzucił z siebie "Kata", a sędzia ringowy ogłosił wygraną pretendenta. Promotor "Bad Chada", Gary Shaw nie może pogodzić się z decyzją federacji i liczy, że zawodnicy jak najszybciej ponownie spotkają się w ringu.

- Hopkins pierwszy sfaulował Chada wskakując na niego. Również mógł spowodować kontuzję. To wina Hopkinsa, że walka zakończyła się tak, a nie inaczej. Chciał, aby  pojedynek jak najszybciej się zakończył. To nie pierwszy raz, gdy Hopkins udawał. Liczę, że spotkają się ponownie jak najszybciej i Chad udowodni kto jest lepszy - powiedział Shaw.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Shade45sc
Data: 21-10-2011 12:05:46 
Jeśli Dawson nie użyje jakiegoś chwytu rodem z judo to walka powinna dać nam większe emocje i potrwać kapkę dłużej.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-10-2011 12:08:37 
W Newsie niżej pisze:

"Po analizie materiałów video oraz raportów medycznych potwierdzających kontuzję Hopkinsa"

Natomiast ten pan twierdzi :"To nie pierwszy raz, gdy Hopkins udawał"

To chyba jakieś fakty są,skoro raporty pokazują jasno i wyraźnie jaka jest sytuacja. Ten pan to kolejny przedstawiciel bełkotu i żmyślonych historii.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 21-10-2011 12:09:36 
Zmiana werdyktu to jakiś żart. W takim wypadku ten kto ma więcej kasy może przekupić federację by zmieniła werdykt...Werdykt to werdykt, WBC mogło nakazać obowiązkowy rewanż Dawsona z Hopkinsem ale nie zabierać mu tytuł za to że dziadek se nadwyrężył ścięgno...Hopkins nie był zdolny do dalszej walki po przypadkowym popchnięciu - TKO i wypieprzaj jak nie masz jaj by walczyć...
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 21-10-2011 12:10:30 
a co do "kontuzji" Hopkinsa to ja nie mam wątpliwości że symulował.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 21-10-2011 12:12:01 
Żenada, teraz wszyscy będą symulować jak im nie będzie szło w walce.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 21-10-2011 12:15:39 
Hopkins to "święta krowa" dzisiejszego boksu zawodowego.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-10-2011 12:20:07 
No przecież wyników lekarskich chyba Sobie nie wyczarował?

Skoro Federacja WBC i ludzie jacy tam sa to wszystko widzieli jest to jasne i wyraźnie.
Dobra decyzja,boks to boks, a nie mma,judo,zapasy.
Niech Sobie Dawson do mma przjedzie tam do woli bedzie miał takich akcji.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 21-10-2011 12:27:51 
Wyczarował...
Sorry, taką kontuzję to ja miałem chyba 3 razy w życiu, boleć boli ale nigdy nie zwijałem się z bólu, przy tej adrenalinie to on nic pewnie nie poczuł oprócz strzyknięcia. Poza tym to była jego wina, jaki normalny zawodnik chce walczyć i pokazuje że coś nie tak z jego ręką czy inną częścią ciała? Hopkins się najpierw skarżył sędziemu licząc że zdyskwalifikuje Dawsona lub odbierze mu pkt a sędzia słusznie przerwał pojedynek ogłaszając Dawsona zwycięzcą przez TKO, proste.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 21-10-2011 12:29:00 
Owszem wyników badań lekarskich sobie nie wyczarował, tylko je kupił.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-10-2011 12:30:23 
TKO po dźwigni na kolano,super boks naprawde,nawet żadnego ciosu nawet nie było. Dobrze,ze zabrali pas temu napinaczowi Dawsnowi.

Poza tym Hopkins chciał walczyć 1 reką,dlaczego sedzia mu na to nie pozwolił?
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-10-2011 12:30:53 
Sorry po podebraniu reką kolana.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-10-2011 12:34:14 
Tytuł,sędziów,lekarzy,fedracje,media,dziennikarzy,kibiców też Sobie pewnie kupił.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 21-10-2011 12:46:26 
Rogs
Hopkins nie chciał walczyć jedną ręką, tylko się poddał i dlatego słusznie przegrał walkę.
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 12:52:38 
Nie ważne co sędzia ,ślepiec ogłosił,ważne ,że decyzje zmieniono i jest ok.Jeszcze komisja zmieni i mistrzem Świata jest Hopkins a Chad niech jedzie na Olimpiadę jako zapaśnik ,odbierać nogi rywalom,w boksie poniżej pasa nie ma prawa nic robić należy to zrozumieć.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 21-10-2011 12:58:02 
Tak a Hopkins niech jedzie do Holywood ;)
 Autor komentarza: pikawa
Data: 21-10-2011 12:58:23 
Zmiana decyzji to kpina!! Hopkinsa widzę na deskach teatru dramatycznego. Jednego nie rozumie, Clevery przygotowuje się ze złamanym żebrem do walki i wygrywa, Adamek ze złamanym nosem i wygrywa, Cendrowski ze złamaną ręką remisuje. Tłuką się po ileś tam rund obrywają w te część ciała ale walczą. Miałem kilka złamań, mniej lub bardziej poważnych i wiem jaki to ból. A tu Bernard upada i chu..j po walce. Robi zdjęcia z których wynika a potem nie wynika zerwanie wiązadeł i trzeba zrobić dodatkowe badania, których jeszcze nie ma i nic z tego nie wynika (może pominąłem jakiegoś newsa) oprócz zmiany wyniku.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-10-2011 13:01:41 
pazdzo
Byl tu gdzieś film, i było jasno i wyraźne pokazane,ze chciał. niechce mi sie teraz tego szukać,ale było to kilka dni temu pod podobnym tematem.

No własnie,boks. Oglada sie boks w tv,pisze sie na tej stronie na temat boksu. Dawson wyskakuje z chwytem z judo lub zapasów i nagle jest dobry,bo ktos nie lubi Hopkinsa.

Do wszystkich krytkantów Hopkinsa. Czy gdyby to jakis Polak w walce o pas,podobnie został potraktowany jak Hopkins i miał kontuzje, to tez by były wtedy wasze takie komentarze?

Napeno nie było było by mega nagonka,Co to ma wspólnego z boksem,co to jest,z takim czyś na mate nie na ring. To boksrerz walczą na pięści itd itd.

Na tą sytuajce trzeba patrzec pod kątem boksu.
 Autor komentarza: nanmin
Data: 21-10-2011 13:04:10 
@HeadCrusher
Co ty za głupoty wypisujesz? Równie dobrze Adamek mógł wyjść do Vitka i kilka razy go przewrócić. Vito wiek swój ma i podatność na kontuzje również. Jeśli Adamek by go przewrócił np w 8 rundzie, a Vitek by doznał poważnej kontuzji, to idąc twoim rozumowaniem Adamkowi należałoby się zwycięstwo przez TKO?
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 21-10-2011 13:09:08 
Rogs
W wywiadzie po walce Hopkins twierdził że chciał. Był też film w którym sędzia pyta się go czy chce kontynuować a Hopkins sarkastycznie odpowiada: Z jedną ręką?
Przecież on robił wszystko żeby sędzia przerwał walkę, gdyby chciał walczyc to by chociaż wstał, nóg mu chyba Dawson nie połamał?
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-10-2011 13:17:12 
pazdzo
Potem przecież wstał,temat rzeka,można by sie rozpisywac,ale tak naprawde nie wiemy jaka jest prawda. Ty twierdzisz,ze symuluje,ja twierdze,że nie. Jedna rzecz tylko nie powinna podlegac dyskusji,zachowanie Dawsona. To w konću jest boks. Gdyby każdy rywal tak reagował to co by to w końcu było zapasoboks? judoboks?

Owszem rozumiem jeszcze jedną kwestie sprowokował go Hopkins swoimi faulami,no ale tak sie odp na faul.
Czy widziałes ,ze w innych jakis walkach zawodnik ktory został sfaulowany podbierał komuś noge?,uderzał z głowy? próbował jakies obalenia? stosował techniki z judo,zapasów?
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 13:27:43 
Mi też tylko chodzi o akcje Dawsona i nie wypowiadałem się póki tego nie zobaczyłem dokładnie.Nie można na takie coś pozwalać ,bo boks idzie w złą stronę ta decyzja jest dobra,Bernard swój tytuł wywalczył wygrywając moim zdaniem 2 razy z młodym Pascalem i on na niego zasługuje.Zostanie pokonany w walce ok ale nie tak a co do kontuzji ,nie będę podważał zdania lekarzy
"Po analizie materiałów video oraz raportów medycznych potwierdzających kontuzję Hopkinsa, federacja przywróciła mu pas"
Haye też mógł rzucać Władimirem ale jest bokserem.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 21-10-2011 13:31:37 
Rogs
Tak widziałem techniki zapaśnicze w walce wladimir-chambers, czy Hopkins - Echols(nie tylko Dawson nie lubi jak mu ktoś na plecy wskakuje). Obalenia się czasem w boksie zdażają i należy dawać za nie ostrzeżenia albo odejmować punkty. I ja nie pochwalam tego co zrobił Dawson, on faulował. Sprawa rozbija się o to że to już n-ty raz kiedy Hopkins symuluje i nie uważam że można mu to puszczać płazem, to stary oszust i jak wierzysz w jego kontuzję to jestes bardzo naiwny albo nie oglądałeś innych jego walk.
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 13:37:06 
Nie Jesteś kimś kto morze rozstrzygać o symulacji od tego są lekarze nie my ,żeby podważać kontuzję,teorie spiskowe można tak siać wszędzie to do niczego nie prowadzi
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 13:37:06 
Nie Jesteś kimś kto morze rozstrzygać o symulacji od tego są lekarze nie my ,żeby podważać kontuzję,teorie spiskowe można tak siać wszędzie to do niczego nie prowadzi
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 13:38:52 
Możemy jedynie liczyć ,że raporty nam pokażą czy wyniki rezonansu,powiedzą co z tym barkiem tak byłoby najbardziej fair ,ale i tak niektórzy stwierdzą ,że lekarze są przekupieni,takich teorie będą niektórych się nie zmieni
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 21-10-2011 13:47:40 
DAB
A jeśli w ewentualnym rewanżu Hopkins znów dostanie "kontuzji" to też będziesz twierdził że nie możemy rozstrzygać o jego symulacji?
Po której jego "kontuzji" byś uwierzył że symuluje? 10 czy może 50-tej? A może nawet jak w każdej walce będzie się zwijał z bólu to będziesz twierdził że to jest przypadek albo że wszyscy się uwzieli i faulują biednego Hopkinsa?
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 13:50:26 
Ja go nie badałem ani Ty ale dla mnie to nawet możesz twierdzić ,że Ziemia jest płaska mimo ,że ktoś kto się na tym zna mówi ,że nie.Widziałem faul,ktoś stwierdza kontuzję ,dla mnie koniec tematu a jak chcę spisek oglądam film "Teoria Spisku"
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 13:51:54 
Nie obchodzą mnie też inne walki,przeszłość Hopkinsa jak niektórych itd. ale nie wybiegam w przyszłość mówimy o jednej danej sytuacji.Tu się należy pas Hopkinsowi i tak zdecydowano na szczęście.To mądra decyzja
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 13:53:32 
W rewanżu 47latka wtedy to mam nadzieję jak Dawson pokona to pokazując ,że potrafi ograć jak niektórzy mówią "Dziadka" To wstyd ,żeby przecież z dziadkiem sobie nie poradzić walcząc fair.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 21-10-2011 13:57:43 
DAB
Jak by rozpatrywać tą sytuację jednostkowo i wierzyć w kontuzję Hopkinsa to oczywiście że pas mu się należy. Ale mam nadzieję że posiadasz świadomość że Hopkins wybrał drogę ucieczki, pas zachował w wyniku oszustwa i poraz kolejny został nagrodzony za swoje symulacje?
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 14:01:30 
Mam świadomość ,że lubisz teorie spiskowe.Uważasz ,że wiesz lepiej od osób które go badały i robiły raporty medyczne.
""Po analizie materiałów video oraz raportów medycznych potwierdzających kontuzję Hopkinsa, federacja przywróciła mu pas"
Ale to już twój problem ,ja decyzję popieram i się z nią zgadzam i jest taka jakiej oczekiwałem więc dla mnie wszystko wraca do normy
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 14:02:35 
Lekarz jest lekarzem ja jestem kibicem,który czyjegoś raportu na temat urazu nie będę negował i robił z siebie durnia:)
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 21-10-2011 14:08:03 
DAB
Jestem pod wrażeniem twojej wiary w ludzi. Niestety znałem jedną osobę pobierającą rentę(z powodu ślepoty). Osoba ta często czytała gazety. Jak rozumiem jednak powinienem uznać że jest niewidoma, bo tak uznali lekarze?
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 14:11:57 
Hopkinsa też znasz i mówił Ci ,że udaje?To ,że ktoś oszukuje oznacz ,że on czy też musisz?
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-10-2011 14:12:25 
pazdzo

Hopkins jest znany od lat na ringach. Sedziowie go znaja,wiedza jak boksuje i faluje natomiast nigdy nie zwracaja mu uwagi ,a co dopiero mowić o odejmowaniu pkt,to nie jego wina. Jeżeli sedziowie nie reagują Hopkins robi to. Owszem znamy Hopkinsa,ale roznie może być a może był kontuzjowany a moze nie? Wez też pod uwage jego wiek, to nie młodzieniaszek,w tym wieku takie kontuzje zdarzaja sie czesto.
To czy przekupił lekarzy,zeby mu wypisali lewew papiery tego nie wie nikt. News jest taki,ze komisja dostała papiery i podjeła taka decyzje. Dla mnie słuszną ,dla dobra tej sprawy pownien być rewanż i tyle w tym temacie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 14:13:44 
Także wiesz dla mnie to ty możesz uważać ,że wszyscy kłamią ,naciągają kradną,bo są przecież na świecie kłamcy ,naciągacze i złodzieje.Nigdy czyjeś życie i postępowanie nie jest dowodem winy innego ,czas to zrozumieć.Tak jest łatwiej.Są jednak osoby do których to nie trafi:)Powodzenia i pozdrawiam
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 14:19:41 
Najlepszy jest przykład Solisa-kilka razy operowany ale znajdą się tacy którzy powiedzą ,że udawał widząc jak wstawał i jak schodził z ringu-więc czasem nie warto tłumaczyć ,choćby człowiek chciał niektórych nie zmieni.Hopkins udaje,przekupił lekarza,Solis zapłacił ,by mu pokrojono zdrową nogę-normalka
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 21-10-2011 14:23:44 
DAB
Oczywiście masz rację DAB, że ktoś tam oszukuje to nie znaczy że inni też muszą. Gdyby to był jakiś inny zawodnik to pewnie sam bym popierał tą decyzję. Czyjeś życie i postępowanie nie może być dowodem winy innego, jednak w przypadku Hopkinsa to on udowodnił SWOIM życiem i postępowaniem że jest cwaniakiem i oszustem, dlatego w jego przypadku wątpliwości nie rozstrzygałbym na jego korzyść.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-10-2011 14:24:03 
No to po co żyć ja sami,oszuści,złodzije,mordercy,rozbójnicy,każdy kłamie, nie ma sensu?

W coś trzeba wierzyć,inaczej nic nie ma sensu
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 14:27:38 
pazdzo
Wiesz zdarza się ,ze złodziej coś kupuje...Lekarz stwierdza kontuzję ,piszą jakiś raport więc nie mam podstaw siać domysłów,pomawiać ,lekarza i Hopkinsa,łatwo oskarżać ale po co.Ja już temat zostawię jestem usatysfakcjonowany decyzją to mi wystarczy,choć wolałbym NC
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 21-10-2011 14:38:38 
Ja ci powiem po co oskarżać. Po to żeby tacy ludzie jak Hopkins nie psuli tego sportu, w boksie jest dostatecznie dużo patologi, teraz popularne się stanie symulowanie. Poczekaj jakiś czas i założę się że niedługo "kontuzje" staną się częstsze jak będziemy nagradzać takie zachowania. Teraz dzięki nagrodzeniu Hopkinsa będziemy mieli więcej walk typu Hopkins-Roy 2, czy Hopkins-Dawson. Nagradzać trzeba wojowników nie tchórzy.
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 14:40:24 
"tchórzy"-bez komentarza bo ty nie wiesz o czym piszesz
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-10-2011 14:42:06 
Hopkinsa nazwacv tóchrzem, bez komentarza
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 21-10-2011 14:49:03 
Tak Hopkins jest tchórzem, jak nazwać kogoś kto zachowuje się tak jak na tym filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=L8x17qxhdLo
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 14:56:13 
http://youtu.be/Akkc7KSGBto
http://youtu.be/FNHTLfHNMLA
Żywa aktywna Legenda boksu 46-letni mistrz świata.
pazdzo-nick z bokser org.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 21-10-2011 14:59:27 
A tych złych stron to już u Hopkinsa nie zauważasz? lepiej je zamieść pod dywan?
 Autor komentarza: pikawa
Data: 21-10-2011 15:27:23 
DAB

W pierwszym filmiku można się dopatrzeć 3 fauli Hopkinsa:
1)wypycha Echolsa za ring
2) bije Trinidada po gongu
3) przetrzymuje Trinidada rękoma i ściąga na dół tak, że ten upada (zapasy, judo? nie wiem co to było?)

To dobry dowód na to jak fauluje? I co? I nic/ Przeca to norma.
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 15:31:42 
pikawa
Twoje słowa-"Świnia zawsze znajdzie błoto"
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 21-10-2011 15:44:19 
DAB
Musisz też zauważyć, że boks to nie jest sport. To już jest czysty biznes, widać federacja i tv uznały że więcej zarobią na Hopkinsie więc zwróciły mu pas. Jeśli taka sytuacja miałaby miejsce w innym sporcie, nie podważałbym decyzji lekarzy, jednak w boksie nie wolno ufać nikomu poza swoim zdrowym rozsądkiem.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-10-2011 16:03:04 
Jak sie znajdzie gdzieś wyrwki walk Władka, to też mozna dostrzec wiele elementów,niezgodnych z przepisami i ile razy,został upomniany? ile razy mu odjeli pkt?

Kolejny przykład perfidnego faulowania to Haye w każej niemal walce,z premedytacja i dobrze wie co robi,wali kogoś w tył głowy,nawet po komednach i co też rzadko go umpominają i odejmują pkt. Oczywscie,walenie w tył głowy to o wiele lżejszy gatunkowo faul od zapasów ale zawsze gra nie fair.

I tak jak napisał użytkownik wyżej to nie tylko sport...
 Autor komentarza: pikawa
Data: 21-10-2011 16:12:07 
DAB

Widzę, że brakuje Ci argumentów. Tymcza:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 16:15:04 
pikawa
Nie chce mi się tarzać w błocie ze świniami:)Decyzja jest słuszna wam zostaje marudzić:)Hopkins jest nadal mistrzem świata...
 Autor komentarza: pikawa
Data: 21-10-2011 16:45:09 
DAB
Odpuszczam bo dyskusja z Tobą jest bezsensowna.
 Autor komentarza: DAB
Data: 21-10-2011 16:51:05 
pikawa
Masz rację czasem trzeba odpuścić,mi się nie chce też w kółko powtarzać choć i tak to robiłem pod tematami Dawson vs Hopkins.Ile można analizować ,wszystko co myślę ,zostało napisane,decyzja mnie cieszy uważam ją za słuszną i tyle:)Argumentów było setki a co niektórzy widać nie mogą przeboleć tego,że nie jest tak jakby chcieli.Bo Hopkins to,bo tamto,bo siedział,bo kiedyś udawał,bo tam przytrzymał 5 lat temu ,dosyć!Miłego dnia i pozdrawiam
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.