WILCZEWSKI PO WALCE Z DEGALE'EM (2/2)

Dwie godziny po walce z Jamesem DeGale'em (11-1, 8 KO) rozmawialiśmy z Piotrem Wilczewskim (29-2, 10 KO), który w sobotni wieczór stracił tytuł mistrza Europy w wadze super średniej. Polski pięściarz przegrał minimalnie na punkty (114:114, 113:115, 113:115). "Wilka" zapytaliśmy o przebieg walki i jego stosunek do sędziowskiego werdyktu. Zapraszamy do wysłuchania drugiej części rozmowy z podopieczym Andrzeja Gmitruka.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Szancu
Data: 16-10-2011 15:24:00 
Widać smutek. Ale to nic.. możliwe, że jeszcze wiele przed nim!
 Autor komentarza: gat
Data: 16-10-2011 15:34:03 
Szkoda Wilka...

Trzymaj się Wilku ! Świetna walka.
 Autor komentarza: TDI
Data: 16-10-2011 15:59:27 
Ktoś narzekał że ćwiczył w holu , ale tu nie zabrakło przygotowania ,tylko umiejętności.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-10-2011 16:05:47 
TDI

Jakich umiejętności? Ty widziałeś walkę? Zabrakło kondycji i zmiany tempa,ale z pewnością nie umiejętności.
 Autor komentarza: grzesiekstaw
Data: 16-10-2011 16:11:25 
Bardzo dobrze mówi:)! Teraz musi stoczyć walkę na swoich warunkach. Walka na tzw. przetarcie(ale nie z leszczem) z kimś z pierwszej dwudziestki WBO i atak na mistrza:). Mam nadzieję że dojdzie do rewanżu DeGale'a z Grovesem i wtedy Wilku zawalczy ze zwycięzcą tej walki i odzyska to co stracił nie do końca sprawiedliwie. Mówiąc nie do końca sprawiedliwie mam na myśli odkładanie terminu, bo postawą w ringu w moim odczuciu zasłużył na remis. Jednak fani boksu oceniali tą walkę przez pryzmat tego, że odbywała się w Anglii. Mam również nadzieję, że pan Gmitruk poświęci więcej czasu swojemu zawodnikowi, a wtedy mistrzostwo świata jest jak najbardziej w zasięgu. Pozdrawiam.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 16-10-2011 16:53:39 
Brawo Wilku !
Zostawiłeś serce w ringu,conajmniej z 3 razy DeGale był podłączony do prądu,po prostu zabrakło szczęścia aby go wykończyć !
Ale walka była naprawde świetna, ja również pokusiłbym się aby dać tu remis !
Ale fakt faktem że to przesuwanie terminu też mogło mieć duże znaczenie na dyspozycje Polaka.

Dziękujemy ;)
 Autor komentarza: Jackass
Data: 16-10-2011 17:06:21 
Kurde szkoda zasłużył Piotrek aby ten pas został u niego ;s
 Autor komentarza: FilipBoxing
Data: 16-10-2011 17:32:30 
Trochę nie w temacie , ale Harris nie będzie przeciwnikiem Szpili w listopadzie.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-10-2011 17:46:19 
Pozwole sobie na kilka slow dotyczacych walki DeGale - Wilczewski. Ci, ktorzy maja jakiekolwiek nadzieje zwiazane z Anglikiem moga zapomniec, iz ten bedzie kimkolwiek znaczacym w boksie zawodowym. Jezeli jakikolwiek powazny tytul stanie sie jego udzialem, to tylko i wylacznie ze wzgledu na odpowiednie promotorskie zabiegi (patrz np. Wlodarczyk)lub zwykly przypadek. DeGale, pomimo calkiem przyzwoitych umiejestnosci niestety nie ma w sobie niczego co mogloby go predysponowac do miana czolowego piesciarza w swej kategorii lub nawet nadzieji na taki stan sytuacyjny. Wilczewski zrobil wszystko co mogl w tej walce ale przegral ja bezdyskusyjnie i nawet pomimo tego, ze przeciwnik nie pokazal doslownie niczego interesujacego w ringu, wciaz mozna podkreslic iz Polak "wyszedl z tej walki z twarza"... Oczywiscie jest to pojecie bardzo wzgledne, gdyz pojedynek byl nudny i obaj piesciarze sa dalecy od jakiejkolwiek czolowki swej wagi. Pomijam juz w tym momencie smieszne tytuly i jeszcze bardziej smieszne rankingi na boxrec czy w innych nieprofesjonalnych zrodlach...
 Autor komentarza: cop
Data: 16-10-2011 17:48:52 
"Jackass Data: 16-10-2011 17:06:21 Kurde szkoda zasłużył Piotrek aby ten pas został u niego..."

Czym sobie zasluzyl? Obaj nie pokazali niczego w ringu, ale Anglik pomimo tego, wygral pojedynek kilkoma solidnymi punktami.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-10-2011 17:57:33 
Jeszcze o jednej walce z udzialem Polaka z dnia wczorajszego, a mianowicie o pojedynku Szpilka - Beck. Coz, trudno oceniac mlodego piesciarza jakim jest Szpilka w kategoriach, ktore moglyby byc jakimkolwiek wyznacznikiem porownywan z innymi ciezkimi w chwili obecnej. Z pewnoscia jest ambitnym i posiadajacy mocny cios zawodnikiem, ktorego naturalne predyspozycje, czyli wyczucie dystansu i pozycja w ringu daja nadzieje na rozwoj jego kariery. Zdecydowanie zbyt wczesnie na jakiekolwiek daleko idace przypuszczenia, gdyz walka z Beckiem pokazala absolutnie nic, oprocz tego iz mozna wzbudzic zainteresowanie publiki poprzez znalezienie piesciarza wypalonego, aczkolwiek ze znanym nazwiskiem. Tak sie buduje rekordy w profesjonalny sposob i mysle, ze byl to bardzo dobry krok promotorski. Wiem, ze zarowno Szpilka jak i Wach bedza walczyli wkrotce w pobliskim Mohegun Sun Casino, ale niestety nie bede mial czasu by pojechac i zobaczyc te gale. Troche szkoda, gdyz widze jak duzym zainteresowaniem obdarzacie Szpilke. Mysle, ze jest to jednak spowodowne glownie tym, ze nie macie w Polsce zbyt duzo piesciarzy z nadziejami na interesujaca kariere...
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-10-2011 18:10:20 
cop
W sumie się z tobą zgadzam,James nie jest raczej materiałem na Championa Globu,jakiś taki bez wyrazu jest,niby niezły,ale chyba nic po za tym,Wilk za to bardzo solidny i też bez szału,myślę nawet że sędzia dający remis nieco przeholował,DeGale powinien wygrać przez UD,choć szczerze powiem że zaskoczyło mnie to że Wilku wydawał się pięściarzem mocniej bijącym.Za to nie zgodzę się ze stwierdzeniem że walka była nudna,ale tu już rzecz gustu.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-10-2011 18:16:20 
@liscthc - byla nudna w moim odczuciu, gdyz wystapilo dwoch przecietnych piesciarzy, ktorym zabraklo werwy ringowej by zmienic ten pojedynek w afere warto zapamietania. Spodziewalem sie znacznie wiecej po DeGale, gdyz to on wlasnie mial wczoraj blyszczec, ale prawde mowiac to ie ma czym. Wilczewski jak zwykle z duzym sercem do walki ale mizernymi umiejetnosciami i bardzo przewidywalny. masz racje, ze ciosy Polaka sprawialy wrazenie mocniejszych.
Nie mam zadnego problemu by zapomniec o tej walce juz dzisiaj.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-10-2011 18:23:15 
cop
Wiesz walka na pewno do annałów Boksu nie przejdzie,ale nie zaliczyłbym jej do tych z serii "Strata czasu".Ot takie starcie dwóch średniaków na w miarę wyrównanym poziomie,bez fajerwerków,ale do klasy "kapiszonów" bym ją zaliczył.To nie były Flaki z Olejem ala Moda na Sukces.
 Autor komentarza: ellewator
Data: 16-10-2011 18:24:21 
zajebiście WILKU wygrałeś tą walkę skoro w angli dostałeś remis to na neutralnym byś miał sporą przewagę a u siebie to już wogule ale tam chociaż pokazał się szerszej publiczności i pewnie jeszcze zawalczy o mistrzostwo świata!!!
 Autor komentarza: cop
Data: 16-10-2011 18:28:54 
"liscthc Data: 16-10-2011 18:23:15
...To nie były Flaki z Olejem..."

LOL...Nie wiem co to "flaki z olejem" ale domyslam sie iz ma to jakies znaczenie zwiazane z poziomem nudy...LOL... Tak powaznie jednak, to nie chcialem powiedziec iz byla to jakas strasznie nudna walka, aczkolwiek drugi raz nie bede do niej wracal z pewnoscia. Wczorajsza Linares-Demarco obejrzalem juz dwukrotnie...
 Autor komentarza: cop
Data: 16-10-2011 18:32:22 
"ellewator Data: 16-10-2011 18:24:21 zajebiście WILKU wygrałeś tą walkę skoro w angli dostałeś remis..."

Nie sadze, ze widziales te walke...LOL...
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-10-2011 18:36:30 
ellewator
Proponuję obejrzeć walkę,albo jak widziałeś to luknąć raz jeszcze,ja miałem nawet Wilka na kuponie,ale za cholerę nie dał bym remisu,3 punktami,no może na upartego 2 ale jednak dla DeGale.

cop
U nas się tak mówi że coś jest nudne jak "flaki z olejem",to znaczy że po prostu nie da się tego oglądać,choć same flaki to jedna z najsmaczniejszych potraw w naszym jadłospisie,właśnie takie tłuste,coś pysznego,ale w wielu krajach ta potrawa wzbudza obrzydzenie.Pod wódeczkę po prostu bajka!!!!
 Autor komentarza: cop
Data: 16-10-2011 18:39:42 
"liscthc Data: 16-10-2011 18:36:30
...U nas się tak mówi że coś jest nudne jak "flaki z olejem",to znaczy że po prostu nie da się tego oglądać,choć same flaki to jedna z najsmaczniejszych potraw w naszym jadłospisie,właśnie takie tłuste,coś pysznego,ale w wielu krajach ta potrawa wzbudza obrzydzenie.Pod wódeczkę po prostu bajka!!!!"

Tak sie wlasnie domyslalem. O potrawie nigdy nie slyszalem ale nie sadze bym chcial probowac...LOL... Brzmi jak cos z kuchni kantonezyjskiej z 16 wieku...LOL...
 Autor komentarza: cop
Data: 16-10-2011 18:42:10 
@liscthc - co do wodki, to bylem ostatnio na urodzinowych party i "wodka wieczoru" byl polski "Chopin"... Hmmmm... Musze przyznac, ze wszyscy pijacy byli zachwyceni i kazdy uznal iz jest ona zdecydowanie bardziej wyrafinowana smakowo niz "Grey Goose"czy "Absolut"...
 Autor komentarza: pigwus
Data: 16-10-2011 18:45:38 
Falki sa bardzo smaczne, to jedna z moich ulubionych potraw. Bardzo dobrze rozgrzewa po pijackiej nocy.
A co do Wilka , to wstydu nie przyniósł, moze bylby lepiej przygotowany gdyby byl jeden termin.
 Autor komentarza: pigwus
Data: 16-10-2011 18:46:07 
flaki
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-10-2011 18:46:56 
cop

Kiedyś Angielska gazeta "The Times" umieściła Flaki na 1 miejscu wśród obrzydliwych potraw.

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Flaki_(2).JPG&filetimestamp=20080124202034

Wcale nie jest taka obrzydliwa,wręcz wspaniała.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-10-2011 18:52:36 
@pigwus & liscthc - niestety panowie, ale to tego typu "przysmakow" namowic kogokolwiek sie nie da...LOL... Jak tylko sobie cos takiego skojarze, to mam odruch wymiotny. Wasze mieso w kapuscie (golabki) i kotlety schabowe sa rewelacyjne ale o tych "flakach" to zakonczmy rozmowe, gdyz nie chce zwymiotowac na swoj ipad...LOL...
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-10-2011 18:55:38 
cop
Polska Wódka(Wyborowa,Luxusowa) i Polski Browar(Królewskie,Warka),no i Holenderskie THC,reszta może dla mnie nie istnieć.A ogólnie z Amerykańskich firm to to tylko BOSE,ich Car Audio powala!!!

Ciekawe co dalej z Wilkiem,mam nadzieję że nie będzie walki na przetarcie z jakimś bumem,tylko poważny rywal,raczej Championa Globu w nim nie widzę,ale np. walka z Abrachamem???
 Autor komentarza: cop
Data: 16-10-2011 19:10:51 
"liscthc Data: 16-10-2011 18:55:38 cop
Polska Wódka(Wyborowa,Luxusowa) i Polski Browar(Królewskie,Warka),no i Holenderskie THC,reszta może dla mnie nie istnieć.A ogólnie z Amerykańskich firm to to tylko BOSE,ich Car Audio powala!!!

Ciekawe co dalej z Wilkiem,mam nadzieję że nie będzie walki na przetarcie z jakimś bumem,tylko poważny rywal,raczej Championa Globu w nim nie widzę,ale np. walka z Abrachamem???"


Z wodek znam tylko "Chopin" & "Belvedere" - obie znakomite. Piwa europejskie w tym zdecydowanie polskie i niemieckie sa bezapelacyjnie lepsze smakowo niz nasze. Co do firm amerykanskich to jest ich tysisce, ktore swa technologia zdominowaly swiat. Wyobraz sobie nasz glob bez Apple (iPhone etc) czy bez Microsoft... Bose to nic rewelacyjnego, aczkolwiek zrobili znakomita kampanie marketingowa swego czasu i zbieraja jej efekty. Nie wiem zreszta czy wioesz, ale kwatera glowna Bose Corporation jest we Framingham, MA czyli doslownie kilknascie mil od mojego domu...
Mowiac o Wilczewskim, to wiem iz pomaga Gmitrukowi jako trener i mysle, ze to jego przyszlosc jak zabezpieczenie finansowe. W ringu niestety nie ma nic specjalnego do zaoferowania.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-10-2011 19:17:09 
cop
Bose to nic Rewelacyjnego???? A nagłośnienie w Audi czy Porsche??? Jak niemcy wsadzają coś nie swojego do seryjnej Fury to musi być dobre,zresztą sam miałem okazje usłyszeć Audio w Audi S8 i zapewniam cie że jako wielki fan muzyki byłem w lekkim szoku,jakość pierwsza liga.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-10-2011 19:19:10 
Cop
"Mowiac o Wilczewskim, to wiem iz pomaga Gmitrukowi jako trener i mysle, ze to jego przyszlosc jak zabezpieczenie finansowe. W ringu niestety nie ma nic specjalnego do zaoferowania."

Z twojego zdania wynika że to Wilczewski jest trenerem Gmitruka!!!! Chyba lekka pomyłka się wkradła???
 Autor komentarza: cop
Data: 16-10-2011 19:27:00 
"liscthc Data: 16-10-2011 19:19:10 Cop
"Mowiac o Wilczewskim, to wiem iz pomaga Gmitrukowi jako trener i mysle, ze to jego przyszlosc jak zabezpieczenie finansowe. W ringu niestety nie ma nic specjalnego do zaoferowania."

Z twojego zdania wynika że to Wilczewski jest trenerem Gmitruka!!!! Chyba lekka pomyłka się wkradła??? "



Napisalem, ze pomaga Gmitrukowi jako trener, lub jak wolisz asystent trenera. Nie wiem zreszta dokladnie, ale mialem wrazenie iz widzialem go wspolpracujacego z Gmitrukiem w narozniku???
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-10-2011 19:37:12 
cop
A to może ja to trochę źle zinterpretowałem,bo w sumie to nigdy o tym nie słyszałem,ale może masz rację.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 16-10-2011 19:53:50 
cop
ale ty jestes zalosny - musisz miec potezne kompleksy
 Autor komentarza: Hugo
Data: 16-10-2011 20:15:02 
@liść

Słusznie zauważyłeś, że ciosy Wilczewskiego robiły większe wrażenie na DeGale'u, niż odwrotnie. Z tym, ze może to być tez kwestia lepszej odporności Wilczewskiego na cios. DeGale robi na mnie wrażenie takiego mistrza "amatorskiego" tzn. niby jest dobry, ale taki trochę "bez jaj". Z kolei Wilczewski nie jest talentem na miarę światowego tytułu. Pasy, które stracił wczoraj to dla niego chyba górny pułap. Stać go na to, żeby w sprzyjających okolicznościach spróbować je odzyskać.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 16-10-2011 20:28:01 
Wilczewski nigdy żadnym wielkim talentem nie był, ale jest pracowity, dużo od siebie wymaga, w ringu daje z siebie wszytko, ma ambicje, a to również się ceni. DeGale jest u nas trochę niedoceniany. może dlatego, że pamiętamy jego porażkę z takim "noname" jak George Groves. szybko można zmienić zdanie zarówno o Jamesie DeGale jak i Grovesie, gdy obejrzy się kilka wcześniejszych walk w ich wykonaniu. może co niektórzy zrozumieją dlaczego na wyspach tak dużo się o nich mówi. Oczywiście Degale, który stoczył zaledwie 11 walk na zawodowym ringu nie byłby faworytem z przykładowym zawodnikiem z SuperSix ale to kwestia czasu, kiedy wejdzie do czołówki tej kategorii. jeszcze większe nadzieje mam wobec Grovesa. Dlatego ja jestem zadowolony z wczorajszej postawy Piotrka. zrobił wszystko co mógł, był zdeterminowany jak nigdy wcześniej ale to i tak niestety okazało się za mało.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 16-10-2011 20:30:04 
Hugo
Jeśli jest to kwestia odporności DeGaela to może mieć chłopak problem,bo Wilku raczej z "petardy" nie słynie,zaś styl Jamesa raczej sugeruje że będzie jednak zbierał.Zaś co do Wilka to tak jak piszesz,raczej taki średnio-dobry bokser.
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 16-10-2011 21:42:03 
Wilku jest naprawde fajny gosc..!!! powodzenia
 Autor komentarza: Virtuti
Data: 17-10-2011 07:46:07 
Jest szansa powalczyć o pas WBO. Warto spr.
 Autor komentarza: zombi
Data: 17-10-2011 10:49:30 
cop, ale ty gościa rżniesz :) hehehe:) Tak jak zauważył odyniec musisz mieć niezłe kompleksy, zastanawiam się tylko na jakim tle. Jeśli walka Wilczewskiego była dla ciebie "flakami z olejem", to nie wiem w jakich kategoriach oceniać występy twojego ulubieńca w wadze ciężkiej z kulminacyjną potyczką z VK, którą można rozpatrywać jedynie w kategoriach, niestety kompromitacji. Dla mnie gość, który ocenia naprawę dobrą i emocjonującą walkę, ze zwrotami akcji, gdzie chłopaki zostawiają serce (zarówno Wilk jak i DeGale), jako nudną, nic niewnoszącą, jest zwykłym dupkiem, a nie żadnym fanem boksu, takim zwykłym pieskiem z salonów, co mu polędwica nawet szkodzi. I oglądaj sobie Linares-Demarco jeszcze z 50 razy, kogo to obchodzi. Dobra walka nie musi być z udziałem wielkich mistrzów, lub takich którzy nimi będą.
Ponadto, wchodząc tu pisząc takie posty obrażasz Polaków, którzy tę walkę rozpatrywali całkowicie w innych kategoriach, bo walczył ich chłopak i dał zajebiste emocje, zostawiając w ringu serce i o mały włos nie wygrywając z dużym faworytem, na jego terenie. Odpuść sobie takie posty. Nie wiem co chcesz nimi osiągnąć, jeszcze żeby faktycznie walka była nudna, a tak się zwyczajnie ośmieszasz.
 Autor komentarza: pepelko2
Data: 19-10-2011 20:21:25 
Piotrek głowa do góry dałeś dobrą walkę pełną emocji i zwrotów akcji,twoje akcje nie spadną jesteś wojownikiem,a takich jak Ty kibice kochają,przed Tobą jeszcze sporo walk,ale wszystko zależy od Ciebie,Ja głęboko wierzę w to i trzymam kciuki za Ciebie,teraz odpoczynek i do pracy.Nie Jestem z Dzierżoniowa,tylko z Katowic i masz we Mnie oddanego kibica.Pozdrawiam.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.