DAWSON: HOPKINS WIE, ŻE UDAWAŁ

Amerykanin Chad Dawson (31-1, 18 KO) oficjalnie nowy mistrz świata WBC wagi półciężkiej (choć już w tej chwili mówi się o możliwej jutro zmianie werdyktu) zaatakował oficjalnie pokonanego Bernarda Hopkinsa (52-6-2, 32 KO).

- Bernard Hopkins rozczarował wielu fanów. Oczekiwałem wspaniałej walki. On zniszczył moją noc. Hopkins wie, że udawał. Powtarzał, że jest gangsterem. Nie jest żadnym gangsterem. Gangster wstałby i walczył dalej jak mężczyzna. Zaczynałem się do niego dobierać i on o tym wiedział. Upadł na plecy, gdzie była tam kontuzja? - powiedział Dawson.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-10-2011 08:03:26 
Gangsterem ..Leże hahaha Chad ty durniu
 Autor komentarza: YoKon
Data: 16-10-2011 08:07:56 
Ej to czy udawał to jest jego sprawa ale tak elastyczny gośc jak Hoopkins powinnien spasc z drugiego piętra i nic nie powinno mu się stać a on jest taki piłkarz nożny zawsze przyaktorzyć potrafi!Ale uważam że walka powinna być no contest jednak można uznać że go faulował!!
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 16-10-2011 08:18:17 
Dokładnie, mężczyźni walczą tak:
http://www.youtube.com/watch?v=QY1jzjTjIhY
Porównajcie to sobie z dzisiejszym pokazem Hopkinsa.
 Autor komentarza: TAJFUN
Data: 16-10-2011 08:27:52 
NO TAK pazdzo ale jak ktos boksowal to powinnien wiecziedz ze bez lewj reki nie da sie wygrac lepiej jak siadzie prawa pozatym takie kontuzje sie zdazaja sam mialem kilka niby z blachego powodu pozdrawiam
 Autor komentarza: YoKon
Data: 16-10-2011 08:32:37 
http://www.youtube.com/watch?v=gFJSftyMfrg wierzcie że Hoopkins jest twardszy od Tego goscia w Linku
 Autor komentarza: YoKon
Data: 16-10-2011 08:36:35 
Zresztą jak się było młodszym i zaczynała się kariera wakacyjnego przyrobienia na budowie to nie z takich rusztowań się spadało!!
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 16-10-2011 08:45:02 
To był ewidentny wałek, to jest boks czy wrestling?
 Autor komentarza: R031
Data: 16-10-2011 09:01:13 
Yokon jak ty na budowie z rusztowań spadałes to wy tam ostro musieliscie zalewać pałe :d
 Autor komentarza: YoKon
Data: 16-10-2011 09:03:06 
R031 Co ty Stary pare Drinów Tylko...
 Autor komentarza: Wojan06
Data: 16-10-2011 09:12:21 
Po walce przypomniało mi się zdanie Pazury z kultowego filmu "Chłopaki nie płaczą" - "Chcieliście wydymać Freda, Fred wydyma was". Tu było tak samo, Hopkins chciał wydymać Dawsona, ale Dawson wydymał go. Hopkins już zaczynał te swoje nieczyste zagrywki i leżenie na przeciwniku, ale Dawson był jeszcze cwańszy. Cieszę się bardzo, że tak się stało, może Hopkins nabierze trochę pokory. Zawsze w walkach sugerował, że przeciwnik fauluje, tylko on był zawsze święty. Teraz się to obróciło przeciwko niemu. Bardzo dobrze, że Dawson jest teraz na szczycie. Zawsze uważałem go za najlepszego zawodnika w półciężkiej.
 Autor komentarza: fop
Data: 16-10-2011 09:35:38 
Dajcie spokój, Hopkins jest starym wygą, szacunek za formę w tym wieku ale zapominacie o jednym.

Hopkins potrafi faulować jak mało kto, wieszać się na przeciwniku, prowokować, wykręcać ręce. Uwiesił się na Dawsonie, ten lekko go uniósł i popchnął, bez przesady. Hopkins chciał znaleźć wymówkę, rozkojarzyć Dawsona, nie raz tak robił i nie ma podstaw sądzić, że tym razem tego nie szukał.

Dla mnie Hopkins jest legendą co prawda bardziej za to co robi po 40 roku życia, bo kiedyś mnie po prostu strasznie nudził, skuteczny był ale styl ma nieciekawy. Ciężko mi te 1,5 rundy ocenić, bo strasznie zaspany to oglądałem ale myślę, że Dawson był zdecydowanie szybszy i miał prawo tak zareagować na takie cwaniactwo Hopkinsa.

W boksie jest tak, że masz prawo cwaniakować ale jeżeli twoje cwaniactwo obróci się przeciwko tobie nie szukaj wymówek.
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 16-10-2011 09:59:08 
Jestem w stanie się zgodzić że udawał... udawał już wielokrotnie w swoich ostatnich walkach. Nie wydaje mi się jednak by chciał przerwania walki. Odpocząć tez nie, bo to był dopiero początek walki. Chciał raczej wyprowadzić z równowagi Dawsona i przy okazji zmusić sędziego do odebrania mu punktu. Niestety się przeliczył bo sędzie okazał się nadgorliwy i zbyt szybko przerwał walkę. Powinien dać czas Hopowi, ukarać Dawsona i walkę wznowić. Być może kontuzja rzeczywiście była, ale na moje Hopkins się mocno przeliczył. Nosił wilka razy kilka...
A Dawson ? Mam wrażenie że bardziej zależy mu na jego gangsterskiej łatce pseudo bad boya niż czymkolwiek innym. Na moje pokazał że jest miękki psychicznie. I te pretensje do Kata, skoro to jego idiotyczne zachowanie doprowadziło do końca walki. Dużo u mnie stracił po tej walce, niestety poza Bernardem nie widzę nikogo w półciężkiej kto może z nim konkurować. Bo Pascala uznaję za wypadek przy pracy który drugi raz się nie powtórzy.
Jednego nie rozumiem. Jeśli do sytuacji by nie doszło, a Hopkinsa w czasie walki zaczęłaby boleć ręka - oj, tko dla Dawsona. Natomiast w sytuacji gdy bokser twierdzi, że nie jest w stanie kontynuować walki z powodów wynikających z ewidentnego, brutalnego faulu który widzieli wszyscy, to nie wiem jak można komukolwiek przyznać zwycięstwo. Na moje powinno być no contest, a walka zakończona przez błąd sędziego.
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 16-10-2011 10:01:31 
Jestem w stanie się zgodzić że udawał... udawał już wielokrotnie w swoich ostatnich walkach. Nie wydaje mi się jednak by chciał przerwania walki. Odpocząć tez nie, bo to był dopiero początek walki. Chciał raczej wyprowadzić z równowagi Dawsona i przy okazji zmusić sędziego do odebrania mu punktu. Niestety się przeliczył bo sędzie okazał się nadgorliwy i zbyt szybko przerwał walkę. Powinien dać czas Hopowi, ukarać Dawsona i walkę wznowić. Być może kontuzja rzeczywiście była, ale na moje Hopkins się mocno przeliczył. Nosił wilka razy kilka...
A Dawson ? Mam wrażenie że bardziej zależy mu na jego gangsterskiej łatce pseudo bad boya niż czymkolwiek innym. Na moje pokazał że jest miękki psychicznie. I te pretensje do Kata, skoro to jego idiotyczne zachowanie doprowadziło do końca walki. Dużo u mnie stracił po tej walce, niestety poza Bernardem nie widzę nikogo w półciężkiej kto może z nim konkurować. Bo Pascala uznaję za wypadek przy pracy który drugi raz się nie powtórzy.
Jednego nie rozumiem. Jeśli do sytuacji by nie doszło, a Hopkinsa w czasie walki zaczęłaby boleć ręka - oj, tko dla Dawsona. Natomiast w sytuacji gdy bokser twierdzi, że nie jest w stanie kontynuować walki z powodów wynikających z ewidentnego, brutalnego faulu który widzieli wszyscy, to nie wiem jak można komukolwiek przyznać zwycięstwo. Na moje powinno być no contest, a walka zakończona przez błąd sędziego. Być może chodzi o dodanie fajnego nazwiska do rekordu Chadowi, który będzie walczył dłużej niż Hopkins, a wkrótce w półciężkiej może pojawić się świeża krew (Bute, Ward, Froch) która w walkach z nim zrobi duże zyski.
 Autor komentarza: mroowa09
Data: 16-10-2011 10:04:42 
haha, za to 'fenomenalny' dawson pokazal jak walcza mezczyzni rzucajac go o podloge... jednym slowem zenada, zal mi troche dawsona bo zrobiono z niego glownego winowajce aczkolwiek najwieksza wina lezy po stronie sedziego ten boks zawodowy zaczyna sie coraz bardziej zamieniac w kabaret!
 Autor komentarza: Tekimania
Data: 16-10-2011 10:08:19 
Czyli przez to ze Hopkins faulowal i fauluje mozna mu na poczatku walki dac high kick, tylko raz naturalnie, bo to pierwszy faul, tak samo nieregulaminowo jak podskoki zapasnicze, i wtedy bedzie ok? Robicie sie smieszni ... :D
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 16-10-2011 10:21:07 
Rasista Hopkins po raz kolejny pokazał jakim jest pajacem . Mistrz może z niego wielki (chociaz strasznie nudny ) ale jako człowiek to zwykły debil
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-10-2011 10:28:16 
N.C albo dyskwalifikacja.Teraz to widziałem co go posrało na bark go rzucił
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 16-10-2011 10:28:54 
Dlaczego ma być No Contest?

Powiem tak, wyobraźcie sobie, że mistrz świata walczy o tytuł, przez 11 rund zostaje obijany aż w dwunastej pada przypadkiem na ziemi zwija się z bólu i mówi że go ręka boli...TKO czy No Contest?

Mówicie tak wszyscy bo po jednej stronie jest Dawson a po drugiej wasz ulubieniec wielki-rasista-Hopkins.

Wyobraźcie sobie taką sytuację.
Walczycie z zawodnikiem, chcecie walki a nie unikania i klinczowania czego znów chce rywal, trafiacie go, dominujecie przez 2 rundy ale zwyczajnie Was jego zachowanie wkurza, potem na ułamek sekundy przeciwnik położył wam się na plecach , nie chciał zejść...co robicie? Tu była kwestia ułamku sekundy, nie wmawiajcie mi że nagle Dawson to ekspert judo i specjalnie złapał za nogę Hopkinsa i rzucił go na ziemię, Hopkins wykorzystał ten moment bo palił mu się grunt między nogami.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-10-2011 10:31:32 
Chada nerwy poniosły dał się sprowokować ale werdykt przedziwny.Dawson widać był znakomicie przygotowany ale to nie Judo,zapasy
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-10-2011 10:33:03 
To dyskwalifikacja Chada jak nie N.C skoro rzuca rywala podbierając mu nogę.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-10-2011 10:35:44 
Niedługo w boksie duszeniem będzie można kogoś pokonać:)
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 16-10-2011 10:36:12 
HeadCrusher
Jakby upadł przypadkowo to ok. Ale tutaj walki nie mógł wznowić z powodu ewidentnego faulu. Tak trudno to zrozumieć ? Przejrzyj na oczy, zamiast p oraz kolejny wyzywać Hopkinsa od rasistów za jedną niefortunna wypowiedź...
 Autor komentarza: Wernyhora
Data: 16-10-2011 10:36:59 
Ja tam zgadzam się z Dawsonem. Hopkins wolał przegrać w ten sposób
 Autor komentarza: KubaRozpruwacz
Data: 16-10-2011 10:39:31 
Teraz ogladalem powtorke kilka razy. Hopkins ewidentnie przyaktorzyl... zachowal sie jak piłkarzyk, co sie go dotknie w reke a on sie przewraca placze i trzyma sie za glowe... Bardzo dobry werdykt, Hopkins sie osmieszyl.
 Autor komentarza: jkd
Data: 16-10-2011 10:39:56 
Hopkins sie na nim uwiesil ( po raz n-ty ), a Dawson go po prostu zrzucil z siebie. Dobrze zrobil. Moim zdaniem zachowal sie duzo bardziej przyzwoicie, niz Floyd w ostatniej walce- a tam wiekszosc osob twierdzila, ze Floyd byl po prostu "cwanszy" i wszystko bylo ok. Troche obiektywizmu
 Autor komentarza: maddog
Data: 16-10-2011 10:41:45 
Hopkins zasłużenie przegrał.Dawson po prostu zepchnął go sobie z pleców barkiem a sam upadek Hopkinsa był tak teatralny,że żadnych wątpliwości tu być nie może.Parafrazując pana Mayweathera Sr."..ten skurwysyn nie chciał walczyć.."Dla mnie to proste.Chciał wapniak uniknąć kompromitacji i czekał tylko na taką okazję.Nie wspomnę już,że przez całą karierę Hop był mistrzem świata w faulowaniu,stąd sprawiedliwości stało się zadość.
 Autor komentarza: chaser
Data: 16-10-2011 10:55:03 
Nie mam wątpliwości, że dobrze się stało. Szkoda, że z kontrowersyjnym werdyktem. Ale kat nieraz zachowywał się 100 razy gorzej i zawsze wyznawał zasadę, że nie ma za co przepraszać.
 Autor komentarza: owen90
Data: 16-10-2011 11:01:57 
maddog, wapniakiem to jesteś Ty, trochę szacunku do legendy boksu.

Jak dla mnie - no contest. Teraz jesteśmy świadkami nowego rozdziału w boksie, teraz legalnie można wykonać na kimś rzut i sędzia uzna to za TECHNICZNY knockout. Poza tym w ogóle o jakiej tu kompromitacji mówicie?! Przegrać w wieku 47 lat z jakimkolwiek bokserem to nie jest wstyd (tym bardziej, że Dawson jest naprawdę dobrym bokserem), ten gość ma na rozkładzie znacznie większych bokserów od Dawsona więc nie ma o czym w ogóle tutaj rozmawiać. Bez Dawsona Hopkins i tak będzie czołowym P4P ever. Chociaż liczę, że dojdzie do rewanżu.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-10-2011 11:05:57 
owen90
Dokładnie.Nie powinno się pochwalać ,że walki w boksie kończą się rzutami,tu nie ma mowy o TKO nie było ciosu,była technika obalająca rywala.
 Autor komentarza: robak1
Data: 16-10-2011 11:06:40 
ewidentny faul
http://babol.pl/kat,1025465,title,Kolejny-cyrk-bokserski,wid,13898743,wiadomosc.html?ticaid=5d35b
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 16-10-2011 11:07:39 
@maddog, 100% racji!

A dla Hopkinsa to i tak nie będzie porażka, podobnie jak Vitali Klitschko powie, że takie porażki to nie porażki ;]
 Autor komentarza: oxy10
Data: 16-10-2011 11:12:12 
Narzekamy na Niemcy,Anglię na werdykty na naszym krajowym podwórku,ale i Stanch już jest to samo.Dawson ewidentnie faluje jak Ortiz.Ręką podebrał nogę i nim rzucił.Hopkins teatrzyk 1 klasa.Z tego wieku już taki kruchy jest,że byle upadek i tak okropna kontuzja.Przecież on upadł normalnie.W MMA jak padają, jak są rzucani i nic im nie jest.Odwalił szopkę i tyle.Taki grymas jak upadł ,a podczas wywiadu czy ogłaszania werdyktu już go nie bolało?Cyrk.Sędzia też potrzebuje okularów.Żeby nie widzieć takiego faulu?

Z takich werdyktów i z takiego gówna podczas przeważnie wielkich walk jakie serwują kibicom Ci wszyscy bokserskiego biznesu,na pewno z radości skacze Dana White, Kawulski,Lewandowski i Ci którzy robią MMA.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-10-2011 11:19:41 
Co ma wspólnego kontuzja barku Wita doznana w walce na pięści,kontuzja Wita z Lewisem na skutek ciosów i to wydarzenie,rzut na matę.Całkiem inne sytuacje
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 16-10-2011 11:21:48 
Dyskwalifikacja Dawsona lub walka nieodbyta.

Zgadzam się z fachowcami i oglądałem walkę.

Hopkins wykonał oczywiście przewinienie jednak przewinienie nie grożące

kontuzją i z tych które w większości walk występują. Dawson wykonał rzut

z próbą podebrania nogi ( która nie wyszła ). Następstwem tych działań

była kontuzja Hopkinsa. Nie obchodzi mnie czy Hopkins udawał i nie ma

to znaczenia. Pech Dawsona ponieważ w "niecodzienny" sposób z

premedytacją sfaulował co skończyło się kontuzją.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-10-2011 11:24:18 
WonderBoy
Podenrał na tyle by stracił równowagę,wiadomo,że nie pójdzie z nim na matę nie udusi itd.:)Ale podebranie było na tyle skuteczne by go powieźć na barku.Faul jak nic
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-10-2011 11:29:03 
Najgorsze jest to,że po walkach zamiast o boksie pisać trzeba o jakichś pierdołach,ale to wku.ia
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 16-10-2011 11:32:13 
Wszyscy co mówicie że Dawson faulował, i nie powinno być TKO. TKO zostało ogłoszone bez związku z faulem, po prostu sędzia uznał że Hopkins jest zdolny do kontynuowania walki( moim zdaniem słusznie), więc skoro nie chciał kontynuować to znaczy że się poddał.
Gdyby sędzia uznał że Hopkins jest nie zdolny do kontynuowania walki w wyniku tego rzutu Dawsona i ogłosił TKO to był by rzeczywiście skandal, ale przecież wszyscy wiemy że Hopkins udawał i dostał to o co się prosił.
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 16-10-2011 11:35:23 
HeadCrusher
Jak ty tam widziałeś dominacje to gratuluje wiedzy o boksie :)
A styl Hopkinsa jest od dawna znany, ona tak musi walczyć w tym wieku. Jak Dawson chciał czystej walki to trzeba było sie nie godzić i walczyć z kimś innym. Zresztą od dawna idealizujesz przeciwników Adamka...
 Autor komentarza: Deter
Data: 16-10-2011 11:55:54 
Dawson nic nie rozumie. To nie ma ŻADNEGO znaczenia czy Hopkins udawał. Był faul...!
 Autor komentarza: SGS
Data: 16-10-2011 11:58:31 
Powinno być NC, kiedy sędzia ogłosił TKO nie mogłem zrozumieć o co chodzi. Przecież to jest absurd, żeby można było nokautować przedramieniem. A walka mogła być ciekawa, B-hop zaczynał przejmować inicjatywę. Jeśli walki będą dalej kończyć się w ten sposób, to niedługo sam zacznę oglądać MMA :)
 Autor komentarza: maddog
Data: 16-10-2011 12:21:04 
owen90

Zapytaj babcię co znaczy wapniak.Nie jest to żadne obraźliwe słowo.A wracając do tematu to pazdzo ma absolutna rację i aż dziwi mnie,że nawet Pindera gada głupoty.Ewidentnie Hopkins wymiękł i jeśli ktoś uważa inaczej to po prostu jest nieobiektywny.Benek poczuł,że nie będzie żadnej taryfy ulgowej i wolał przyaktorzyć.Hopkins porwał się na kozaka,mysląc,że będzie stale oszukiwał czas a tymczasem w trakcie walki zrozumiał,że Dawson to nie jakiś przepity Ornelas,gdzie Hop mógł walczyć na pół gwizdka.Panowie,legenda legendą ale trochę obiektywizmu nie zaszkodzi.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 16-10-2011 12:31:15 
pazdzo nie słyszałeś werdyktu?? Na wskutek kontuzji niespowodowanej faulem wygrał Chad Dawson.

Dawson wziął go na bark podebrał nogę i rzucił, chamski faul i tyle zobaczcie że Kat upadł barkiem na skraj ringu, pewnie ostre stłuczenie mięśnia
 Autor komentarza: TarEllendil
Data: 16-10-2011 15:08:08 
Kuźwa pseudo znawcy może i sobie Hopkins symulował co z tego jak Dawson ewidentnie sfaulował i nie powinno być żadnego TKO!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.