HOPKINS TRACI TYTUŁ W DZIWNYCH OKOLICZNOŚCIACH

W niespotykanych okolicznościach zakończyła się walka Bernarda Hopkinsa (52-6-2, 32 KO) z Chadem Dawsonem (31-1, 18 KO).  W drugiej rundzie 'Kat' wylądował na deskach po uwieszeniu się na przeciwniku i przy upadku nabawił się kontuzji lewego barku. Hopkins nie mógł kontynuować, a sędzia ringowy przyznał zwycięstwo przez techniczny nokaut jego rywalowi. Po walce 'Bad' Chad oskarżył 46-letniego przeciwnika o udawanie kontuzji.

- Bernard Hopkins nie zachował się jak prawdziwy mężczyzna i zawiódł swoich fanów. Chcę walczyć z Pascalem, nie interesuje mnie rewanż z Hopkinsem. Nie zasłużył na to - powiedział nowy mistrz świata.

Przebieg walki: Rozpoznawcza pierwsza runda. Dawson wybiera walkę na dystans, jednak 'Kat' łatwo przechodzi do półdystansu, gdy widzi, że rywal za bardzo się rozluźnia. W drugiej rundzie powraca dawny 'Bad' Chad, który w zwarciu odpycha wieszającego się na nim Hopkinsa. 46-letni Bernard pada na deski i uskarża się na ból w prawym barku. Walka zostaje przerwana. Wściekły 'Kat' wije się z bólu, a nie mniej zdenerwowany Dawson wyzywa go od tchórzy i żąda, by wznowił walkę.

- Jeżeli chcecie, żebym odszedł od boksu to wybraliście dobrą metodę - powiedział zawiedziony Hopkins. - Walka powinna zostać uznana za nieodbytą.

Bardzo możliwe, że w najbliższym czasie werdykt pojedynku zostanie zmieniony z TKO na 'no contest'. Dziennikarze HBO chcieli rozmawiać z sędzią ringowym Patem Russellem, lecz Max Kellerman usłyszał jedynie, że najpierw Russell będzie musiał się wytłumaczyć członkom Komisji Sportowej Stanu Kalifornia oraz supervisorowi WBC.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-10-2011 06:25:33 
Zgadzam się z Hopkinsem.Werdykt to jakiś wał.No contest powinno być.
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 16-10-2011 06:25:49 
Znowu jaja jak berety...
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 16-10-2011 06:26:17 
Pewnie że wał.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 16-10-2011 06:27:05 
Hopkins o mało co za liny nie wypadł powinno być nc! Dziwne ostatnio te walki.
 Autor komentarza: gat
Data: 16-10-2011 06:27:32 
Dawson życze Ci połamania obu rąk. Jesteś zerem śmieciu. Za to co wygadywałeś po walce.

Pi_eprzyc ten boks. Cała noc zmarnowana żeby zobaczyc jak okradają Hopkinsa.

Wole już grac w szachy niż oglądac piep_rzone wałki na każdej gali.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 16-10-2011 06:27:38 
K***wa, liczyłem na widowisko a tu skandal... Dobrze, ze chociaz linarez i demarco dali SHOW...
 Autor komentarza: drenq1607
Data: 16-10-2011 06:27:40 
Jeżeli tak można zakończyć walkę, no to boks widzę zyska kilku fanów MMA ;)
 Autor komentarza: Kronk
Data: 16-10-2011 06:28:15 
Polak18-jak tam kasa w związku z walką? ;)
 Autor komentarza: Adihash
Data: 16-10-2011 06:29:14 
Kolejna walka wieczoru zjebana przez kolejne dziwne rozstrzygnięcia.
Czemu ja nie jestem sędzią bobym taki coś uznał za NC, choć byłem i jestem za Chadem Dawsonem.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-10-2011 06:29:29 
Może przeanalizują werdykt i go zmienią,bo poprostu nie wierzę,że w tak chujowy sposób odebrali B-Hopowi tytuł.Sędziowie co uznali to za TKO powinni być poddani obowiązkowym badaniom wzroku,tak samo jak ci z walki Lara vs Williams.Wkurwiłem się bo przez tych matołów straciłem pięć stów.Układy,układziki a sportu w tym coraz mniej.
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 16-10-2011 06:29:31 
Dla mnie to jest skandal .Rewanż obowiązkowy.
 Autor komentarza: TAJFUN
Data: 16-10-2011 06:31:06 
Jakies baka co prawda Hopkins troszke poszedl do przodu ale Chad zrobil to z premedytacja i wygral walke tak nie powinno byc walka powinna byc uznana za nie odbytom-chociaz powiem wam jakas mi sie wydaje ze Hopkins by nie wygral ale to moje odczucie pozdrawiam
 Autor komentarza: Adihash
Data: 16-10-2011 06:31:11 
Dodam jeszcze,że w statystykach będzie Hopkins TKO na czerwono w swojej rozpisce. Kurwa ale wstyd - taka legenda.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 16-10-2011 06:31:19 
Ja tu widzę wine pół na pół, ale w każdym razie walka powinna być No contest !
 Autor komentarza: Kronk
Data: 16-10-2011 06:31:59 
Polak18-ja też straciłem niestety, musi dojść w tym wypadku do rewanżu nie widzę innej możliwości, Dawson zniszczył kibicom tę noc!
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-10-2011 06:32:12 
Kiedyś wałki się zdarzały jak w walkach Gołoty z Byrdem,czy Ruizem albo Holyfielda z Lennoxem.Natomiast dzisiaj to zdarzają się,ale uczciwe werdykty.Nie jest to dobra promocja boksu z pewnością.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 16-10-2011 06:32:17 
Dawson pokazał, jak należy postępować z faulującymi bucami. Miał stać z uwieszonym na nim Hopkinsem i tracić siły, czy może samemu się przewrócić? Zrobił to, co trzeba, a Hopkins zaczął symulować. Potem jeszcze bezczelnie twierdził, że chciał dalej walczyć. Won z ringu z pajacami! Niech żyje Chad Dawson, król wagi półciężkiej!
 Autor komentarza: osman
Data: 16-10-2011 06:32:44 
Wyszło szydło z worka, Dawson zachował się jak cham i prostak.
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-10-2011 06:32:59 
a ja dałem na Dawsona ale oczywiście buk wzleka licząc chyba ze coś tu zmienią.
 Autor komentarza: gat
Data: 16-10-2011 06:33:03 
Teraz nie dziwie się, że wszyscy znajomi śmieją się, że oglądam boks...
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-10-2011 06:33:24 
Mam nadzieję,że w jego organixmie teraz wykryją marychę albo EPO i zabiorą mu tytuł.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-10-2011 06:34:06 
Dawson nie wytrzymal cisnienia i wy,,bal Hopkinsa faulując,,Walka powinna sie skonczyc przez dyskwalifikacje Dawsona lub za nieodbyta,,Kolejna gala wktórej glowni bohaterowie to sedziowie,,,Wieczorem Cleverly ktory wygral 3 rundy wygrał walke otrzymujac 117 pktow u jednego z sedziów teraz to gowno..Dawson widac obawia sie Hopkinsa bo juz nie chce rewanż,,Jego wypowiedz jest żenująca powoli boks umiera przez takie decyzje
 Autor komentarza: Kronk
Data: 16-10-2011 06:34:14 
Hugo chyba sam nie wierzysz w to co piszesz!
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 16-10-2011 06:34:38 
Słuszne TKO.
Hopkins się wieszał, kleił a Dawson chciał walczyć, w ułamku sekundy zareagował tak a nie inaczej no i shit happens. Jednak jeśli nie jesteś w stanie kontynuować walki to odpadasz, proste.
 Autor komentarza: colorados
Data: 16-10-2011 06:35:04 
bez przesady Hopkins pomylił dyscypliny

boks to nie skoki przez kozła
ciągłe faule, ciekawe czy Wy byście czekali jak ktoś na Was wisi i pewnie poprosilibyście go jeszcze grzecznie, żeby zszedł

beznadziejne zakończenie walki i sama walka, ale cóż zrobić.. pozostaje niesmak walką, aczkolwiek moim zdaniem słuszna decyzja
 Autor komentarza: cotto1991
Data: 16-10-2011 06:35:14 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik cotto1991 piszący z IP: 95.49.142.94 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


Dawson ty śmieciu!!! Jesteś papierowym mistrzem. Jak można tak polecieć w huja i okraść legendę boksu! Jakie kurwa TKO ja pierdole to jest śmiech na sali. Szkoda słów pierdolic sędziów!!! Bernard trzymaj sie jesteś prawdziwym mistrzem wracaj szybko do zdrowia!
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-10-2011 06:35:14 
Hugo

Klincze istnieją w boksie od dawna,co nie oznacza,że można klinczującego zawodnika złapać za nogę i wyjebać w liny,co zrobił Dawson.W takim razie pewnie Eddie Chambers to twój idol.
 Autor komentarza: gat
Data: 16-10-2011 06:35:24 
Creverly wałek, Dawson wałek + cała noc zje_bana = świetny wieczór.

Ostatni raz czekałem na walkę.

Dobranoc.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 16-10-2011 06:38:41 
Polak18, nie widać czy Dawson łapał za nogę, ręce miał an dole i tyle, chciał po prostu by B-Hop wlazł z jego pleców a że Hopkins potrafi udawać to padł na matę , a że już jest stary no to se łapę dodatkowo złamał...

Co nie zmienia faktu, że przez prawie dwie rundy Dawson i tak lepiej się prezentował. A sam Hopkins w mojej opinii wiedział o tym i próbowal jakoś sprowokować Dawsona takimi metodami i kombinować bo wiedział że w dalszym etapie może zostać upokorzony.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-10-2011 06:38:54 
Wilk lekko zwałowany,Bellew zerżnięty jak dziwka na trasie katowickiej i B-Hop bezczelnie okradziony.Pierdole,przerzucam się na oglądanie bierek.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 16-10-2011 06:39:59 
Tak, wtopiło się kasę na rasistę to wałek.
 Autor komentarza: Maynard
Data: 16-10-2011 06:40:08 
To się nie czeka na walkę, tylko nastawia budzik na 4:30.

Anyway, nie zmieniam zdania, tam był faul, ruch był żywcem wzięty z futbolu, ale tego amerykańskiego. Przy okazji panowie nieświadomie zareklamowali MMA.

Ciekawe, jak zareaguje WBC?
 Autor komentarza: jkd
Data: 16-10-2011 06:40:12 
Coz,Bernard tez nie jest bez winy. Sam sie prosil o takie potraktowanie. Moim zdaniem symulowal i potem sciemnial, ze chcial walczyc z jedna reka. Dawson dominowal zdecydowanie przez te 1,5 rundy. Ile celnych ciosow zadal Hopek? Mimo wszystko TKO to ladny walek, powinno byc nc. Dawsonowi nie bylo potrzebne takie zakonczenie- byl 2 razy szybszy i rozbilby Bernarda. Btw. kolejny sedzia, ktory dal ciala, ehhh...
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 16-10-2011 06:40:52 
Hopkins się nie wieszał tylko przestrzelił a to jest różnica .Dawson od razu go złapał za nogi i przewrócił .
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-10-2011 06:40:58 
Jak nie widac .Widac bylo wyraznie w powtorkach jak lapie Hopkinsa za noge i wyrzuca
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-10-2011 06:41:05 
HeadCrusher

Stwierdziłeś to po pierwszej rundzie? Nie no geniusz jesteś,tak samo jak te cześki co twierdziły,że Wit przegrałby z Solisem,bo był gorszy w 1 rundzie.Ludzie opamiętajcie się z takimi debilnymi komentarzami.Walki nie było i tyle.
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-10-2011 06:41:09 
Tak Wilczewski został zwałowany heheh na pewno
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-10-2011 06:42:16 
Bellewa zwałowali,,,I Hopkinsa starczy dla mnie Wilk przegral 2 pktami
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-10-2011 06:43:12 
Luton

Według mnie Wilczewski był minimalnie lepszy,choć to moje subiektywne odczucie.Na kartce mam 115-113 Wilk.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 16-10-2011 06:45:15 
HeadCrusher-a twoim zdaniem to było ok co zrobił Dawson? Bo moim zdaniem nie czy przeciwnikiem jest Hopkins czy byłby kto inny. Gdyby Mayweather wygrał swoją ostatnią walkę w taki sam sposób byłbym tak samo zniesmaczony.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 16-10-2011 06:45:46 
Jesteście bandą naiwniaków jak myślicie że kontuzja Hopkinsa była prawdziwa. Mało chyba walk Bhopa widzieliście jak myślicie że kontuzja była serio.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 16-10-2011 06:46:50 
Bernard spadl na plecy po czym zaczal symulowac kontuzje lokcia bo liczyl na dyskwalifikacje Dawsona.Sedzia uznal jednak ,ze faulu nie bylo i Hopkins sie przeliczyl.Troche lodu i bedzie po kontuzji ...
 Autor komentarza: qler
Data: 16-10-2011 06:47:50 
Hopkins widział co się święci - ośmieszające UD w najlepszym wypadku lub KO, chyba za bardzo ludzie się podniecili tymi walkami z przeciętnym Pascalem, fakt że wygrał z Dawsonem (najsłabsza walka w jego karierze) choć był na skraju nokautu w końcówce, zresztą teraz tego nie uniknie w rewanżu jestem o tym przekonany

Hopkins uwiesił się na Dawsonie a ten go podrzucił do góry, to nie był żaden rzut, tyle że Hopkins próbował to wykorzystać i symulować jakiś faul, zobaczcie że nawet nie próbował normalnie "wylądować" tylko już w locie grymas na gębie i brak reakcji jakby nie wiadomo co mu się działo... stało się (być może) przy upadku ale to tylko i wyłącznie jego wina
Dawson słusznie wkurwiony i powiedział prawdę Kellermanowi, ruch był do góry, próba uwolnienia, żaden faul a kontuzja (prawdziwa czy nie) to tylko efekt próby zasymulowania przez Hopkinsa

zgadzam się jedynie z tym, że oficjalnie powinien być NC ale sprawiedliwości wg mnie stało się zadość
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 16-10-2011 06:47:53 
Dokładnie clyde22, należy dodać że Hopkins to samo zrobił w 1 walce z Allenem i wtedy dostał NC.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-10-2011 06:48:28 
pazdzo

Wyjebanie w liny było serio i za to powinien mieć dyskwalifikację tak jak Austin z Solisem.Swoją drogą to B-Hope nie miał żadnego celu udawać,że ma kontuzję.On zawsze rozpracowuje przeciwnika i narzuca swój styl.Prypomnij sobie początek z walk z Pascalem.Tam też 1 rundę wygrywał Pascal i co z tego jak w przekroju całej walki przegrał?
 Autor komentarza: Gala
Data: 16-10-2011 06:48:59 
faul jest oczywisty, łapał za noge i dopiero zrzucał z garba, widac to i kto chce ten dojrzy a dawson od dziś ma ksywkę bezwstydnik po tym co powiedział kellermanowi, zero szacunku z mojej strony a gdybym był na tej gali i zapłacił za bilet to nacharchałbym mu w ryj, śmieć jak dla mnie po dzisiejszej nocy, wesz i totalne zero a nie mistrz
 Autor komentarza: Papa
Data: 16-10-2011 06:50:00 
Tu predzej powinno byc DQ a nie TKO. Ewidentny rzut ze złapaniem za noge (w powtorce od tylu B-Hopa bylo idealnie widac ze Chad faulowal) po przestrzelonym ciosie. Dawsona nie lubilem od czasu walki z Adamkiem, ale po tym co gadal dzis to go juz nienawidze bo zachowal sie jak zwykly smieć w ten sposob mowiac o legendzie. Mam nadzieje ze ktos mu jeszcze ladnie wpier....oli, chociaz na razie poza Bernardem nie widze zawodnika, ktory mialby na to szanse.
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-10-2011 06:51:01 
qler

Mam podobne odczucia co do Hopkinsa. Dziadek jest sprytny.
 Autor komentarza: Gala
Data: 16-10-2011 06:51:29 
clyde nie osmieszaj sie, spadł nie na plecy tylko lewy bark i to tez ma kontuzjowane, widac w powtórce
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 16-10-2011 06:53:23 
Polak18
Oczywiście że wyjebanie w liny było faulem, tylko że za to Chad powinien dostać upomnienie albo odjęty punkt, a Hopkins powinien wstać i walczyć dalej. Skoro nie wstał i się poddasł to TKO.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-10-2011 06:54:37 
Piszą tu sami kretyni? Jak można mówić o tym,że Hopkins był lepszy/gorszy oceniając tylko 1 rundę? Według tychże "ekspertów" Witalij powinien oddać pas Solisowi,bo w 1 rundzie był gorszy?
 Autor komentarza: clyde22
Data: 16-10-2011 06:54:56 
Hopkins wykorzystuje kazda okazje na latwe wygrane.W walkach z Jonesem i Calzaghe przy kazdym nawet dotknieciu ponizej pasa przewracal sie i wil w agonii.Naprawde ktos wierzy ,ze nie mogl walczyc?
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 16-10-2011 06:56:44 
http://www.youtube.com/watch?v=2A2dhB7nPwc

Radzę obejrzeć powyższy link od 5 minuty a potem zobaczyć jak żwawo Hopkins operował reką pod koniec walki.
 Autor komentarza: thizz
Data: 16-10-2011 06:56:59 
Powinno być NC, lecz nie zmienia to faktu, że Hopkins dostał to na co po części zasłużył. Kibicowałem mu i nadal będę mu kibicować, bo jest on jak dla mnie jednym z najwybitniejszych bokserów w historii, nie zmienia to faktu, że wieszając się na przeciwniku i prowokując go do faulu, można w końcu dostać nauczkę. Poza tym jak dla mnie Bernard przyaktorzył trochę... oczywiście to jest moja opinia i nikt nie musi się z nią zgadzać, ale jak dla mnie to po prostu liczył na DQ.


PS. Jak Hopkins naprawdę doznał kontuzji po tym "rzucie" to powinien pomyśleć o emeryturze, bo z jego ciałem już nie jest za dobrze.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 16-10-2011 06:57:22 
clyde22 no tak to stary ringowy spryciarz ale sam powiedz czy Dawson powinien być dumny z takiego zwycięstwa i czy rewanż nie jest w tym wypadku wskazany?
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-10-2011 06:57:39 
pazdzo

Tak tyle,że w przypadku kiedy mistrz nie może kontynuować walki po ewidentnym i perfidnym faulu oraz kontuzji wynik powinien być zakwalifikowany jako no contest.Dam ci prosty przykład.Tyson z Orlinem Norrisem sfaulował go bijąc po gongu i nokautując.Wynik był no contest,a nie TKO,gdyż Norris po ewidentnym faulu nie był w stanie kontynuować walki.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 16-10-2011 06:57:50 
Hopkins cyrk z kontuzjowanym barkiem odstawia co najmniej po raz 3 w karierze i sędzia na szczęście nie dał się na to nabrać.
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-10-2011 06:58:49 
Dawson w tej walce postawił na efektywność. Ta walka była by nudna jak cholera.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 16-10-2011 06:59:31 
Polak obejrz link który ci dałem parę postów wyżej, zrozumiesz czemu powinno być TKO.
 Autor komentarza: Papa
Data: 16-10-2011 07:03:20 
pazdzo

Owszem z tym odejmowaniem punktu jest tak jak mowisz ale tylko wtedy gdy przeciwnik moze kontynuowac walke. W innym przypadku NC lub DQ, a idac Twoim tokiem myslenia Golota dwa razy powinien wygrac przez TKO z Bowem bo przeciez Golocie tylko kolejny punkt za to powinni byli odjac...
 Autor komentarza: Papa
Data: 16-10-2011 07:08:11 
... a Bowe powinien wstać i walczyc dalej. Skoro nie wstal i sie poddal to TKO:P
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 16-10-2011 07:08:24 
Papa
W przypadku Gołoty faule były Hamskie ewidentne i sprawiały że Bowe nie mógł kontynuować walki. Takie faule jak ten Chada zdażają się w każdej walce, i jakby faulowani symulowali to bysmy mieli plagę dyskwalifikacji. Nie mozna oszusta nagradzać zwycięstwem za symulowanie.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 16-10-2011 07:10:08 
Na przykład Chambers podobnie sfaulował Władimira, uważasz że tamta walka powinna się skończyć dyskwalifikacją Chambersa?
 Autor komentarza: Polak18
Data: 16-10-2011 07:12:46 
pazdzo

Jeśli przez to Wład nie mógłby kontynuować walki to tak własnie powinna sie ta walka skończyć.
 Autor komentarza: Papa
Data: 16-10-2011 07:13:28 
no ok ale tak wygladalo z tego co napisales a z samego faktu ze kontuzji doznal mistrz i to w drugiej rundzie wiec powinno byc NC. gdyby bylo to deko pozniej mozna by na upartego dac TD i zsumowac punkty... ale za cholere nie zgodze sie z tym TKO... bo bylo widoczne pchniecie i chwyt nogi wiec nie mow ze to nie bylo CHamskie... OK moze zwyciestwo sie za to nie nalezalo B-Hopowi i tu sie nie kloce ale nie nazywaj go w tym momencie oszustem bo tak naprawde to tylko Twoje domysly ze symulowal. Nie zmienia to faktu ze Chad zachowal sie po walce jak zwykly prostak i buc
 Autor komentarza: Papa
Data: 16-10-2011 07:13:57 
no dokladnie zgadzam sie z Polakiem18
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 16-10-2011 07:17:09 
Tak, ale problemem jest to że Hopkins MÓGŁ kontynuować walkę. Tylko udawał że nie może.
 Autor komentarza: Papa
Data: 16-10-2011 07:21:29 
Skad wiesz ze mogl? Owszem moze kilka razy w karierze symulowal ale czy to oznacza ze bylo tak i tym razem? Szczerze to nie sadze. On jeszcze zahaczyl o liny co spowodowalo nierowny upadek i mniej wiecej 2/3 ciezaru ciala oparlo sie na lewym lokciu, co zostalo przeniesione na przegub w postaci barku. Uwierz ze w tym wieku bark mial prawo sie "popsuc" i nie kaz mi udowadniac Ci tego fizycznie;p heh
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 16-10-2011 07:25:25 
W boksie nie można dyswalifikować za niewidoczne kontuzje, bo wszyscy by udawali po faulach, Hopkins wyglądał na zdolnego do kontynuowania walki i nic poza jego jęczeniem nie wskazywało na to że mu się coś stało. Decyzję czy kontuzja jest prawdziwa czy nie podejmuje sędzia lub lekarz a nie Hopkins, teraz podjeli decyzję że Hopkins symulował i moim zdaniem słusznie.
 Autor komentarza: Papa
Data: 16-10-2011 07:29:11 
no ja u Bowa kontuzji tez nie widzialem:) wiec Twoje argumenty sa niestety slabe. moze wcale nie dostal w jaja tylko udawal. Bowe to oszust, okradl Golote i to dwa razy!!!!!!!!!!

mam nadzieje ze czujesz ironie
 Autor komentarza: Matys90
Data: 16-10-2011 09:05:06 
Przy Gołocie nikt się już nawet Bowe'a nie pytał czy może walczyć, po prostu Andrzej wykorzystał limit ostrzeżeń i cierpliwość sędziego :P
 Autor komentarza: darszal
Data: 16-10-2011 09:37:04 
Autor komentarza: Hugo
Data: 16-10-2011 06:32:17
Dawson pokazał, jak należy postępować z faulującymi bucami. Miał stać z uwieszonym na nim Hopkinsem i tracić siły, czy może samemu się przewrócić? Zrobił to, co trzeba, a Hopkins zaczął symulować. Potem jeszcze bezczelnie twierdził, że chciał dalej walczyć. Won z ringu z pajacami! Niech żyje Chad Dawson, król wagi półciężkiej!

Pajac to jestes ty hugo. Nie obrazaj legendy boksu. Ten twoj ulubiony Dawson to jest dopiero pajac zabral kibicom noc przez chamski faul i do tego jeszcze pas wbc dostal. Skanal !!!
 Autor komentarza: Mats
Data: 16-10-2011 09:56:29 
Co ten cymbał Dawson zrobił ? Faul był oczywisty na Hopkinsie i kontuzja również. NC powinno być niewątpliwie.

Moim zdaniem nie zrobią NC tylko dadzą rewanż, choć to niesprawiedliwe.
 Autor komentarza: Tadzikk
Data: 16-10-2011 10:56:59 
Faulował parę razy B-Hop to sfaulowali i jego. Cała sytuacja a raczej jej odbiór to wynik tego jakim szacunkiem i sympatią cieszy się B-Hop. Dawson wyszedł do ringu z ewidentnie nakreślonym planem, aby nie dopuszczać Kata do jego sztuczek. Niejeden rywal powtarzał po walkach z Hopkinsem jak wiele sił tracił w klinczach etc. kiedy stary lis wykorzystywał swoje sztuczki. To był klucz do zwycięstwa bo jeśli o czysto bokserski potencjał, przede wszystkim z racji wieku, Dawson jest lepszy.A że wyszło jak wyszło...to w dużej mierze przypadek. Ja osobiście mam dziwne poczucie, że Hopkins mógł chociaż spróbować kontynuować pojedynek, próbował po faulu prowadzić swoją psychologiczną wojnę i prowokacje. W walce w RJJ też wielokrotnie reklamował teatralnie faule Juniora. Decyzja sędziego? Mogła iść w stone tko lub NC, tego wieczoru arbiter należał do tej grupy, która wskazałaby tko.
 Autor komentarza: Deter
Data: 16-10-2011 11:04:13 
Chamstwo Dawona, chamstwo i głupota sędziego. Wszelkie tłumaczenia i mówienie o przeszłości Hopkinsa są tylko niemądrym tłumaczeniem tego, co pokazał ring. Jakiekolwiek decyzje, które nie wynikają z przepisów świadczą albo o niekompetencji, albo o głupocie. W tym przypadku werdykt nie wynikał z przepisów.
 Autor komentarza: Deter
Data: 16-10-2011 11:14:48 
pazdzo
Nie rozumiesz w ogóle istoty problemu. Dawsona faulował, z kolei to, czy Hopkins miał kontuzję czy nie (paradoksalnie) jest tak ważne, jak zeszłoroczny śnieg. Był faul, a zatem walka powinna być uznana za nieodbytą.

Po drugie. Jakie korzyści miałby Hopkins z tego, że udawał po 1,5 rundy walki?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 16-10-2011 11:19:34 
Deter ma racje, pierwszy był faul i to jest przyczyna przerwania walki. To tak jakby Golota po serii w jaja Bowe został zwycięzca.
 Autor komentarza: wanderlei45
Data: 16-10-2011 11:21:25 
Według mnie Chad przegiął i to konkretnie, tym swoim aroganckim, chamskim i pozbawionym szacunku dla przeciwnika zachowaniem.
Pomimo tego, że jestem jego wielkim fanem, a on jest moim ulubionym bokserem wagi półciężkiej to uważam, że taki bokser, z taką klasą nie powinien zachować się w ten sposób.
Jeśli, chce wykonywać podobne ruchy w walce to może powinien zamienić boks na MMA.
Walka bez dwóch zdań powinna być no contest, a rewanż koniecznie jak najbardziej możliwie szybko.
Cały "bokserski świat" się tego domaga!!!
 Autor komentarza: Deter
Data: 16-10-2011 11:27:19 
Po prostu takich rzeczy nie da się zweryfikować w ringu, zatem wydawanie opinii na podstawie swojego "geniuszu" do stawiania diagnoz, można sobie darować. Sędziowie nie mają przecież rentgena w oczach! A i sam rentgen byłby często niewystarczający - nie zawsze zawodnik nie może kontynuować walki przez dysfunkcję układu kostno-stawowego.
To jak z wypadkami samochodowymi. Czasami samochód nadaje się do kasacji, a kierowca jest tylko poobijany, a czasami pozornie niegroźna stłuczka kogoś zabija.
 Autor komentarza: compfan
Data: 16-10-2011 15:30:51 
Dawson nie pierwszy raz stosuje chwyty z MMA: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=3Nv-sQ-RLw8#t=73s
 Autor komentarza: TarEllendil
Data: 16-10-2011 15:43:56 
Gdyby sędzia dał NC to nie było by żadnych nie potrzebnych szopek.

To był faul a nie TKO oby dwaj nie zasłużyli na wygraną.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.