MORMECK ŚNI O WALIZCE PEŁNEJ PASÓW KLICZKI

Mimo iż już 3 tygodnie temu było wiadomo, że kolejnym rywalem mistrza świata IBF, WBO i IBO oraz supermistrza WBA wagi ciężkiej, Władimira Kliczki (56-3, 49 KO) będzie ex-mistrz świata wagi cruiser, Jean-Marc Mormeck (36-4, 22 KO), dopiero wczoraj wieczorem oficjalnie ogłoszono, że wspomniany pojedynek odbędzie się 10 grudnia na gali boksu zawodowego w niemieckim Duesseldorfie.

- Mormeck jest jednym z najbardziej doświadczonych przeciwników, z którymi kiedykolwiek przyszło mi się mierzyć. Stoczył wiele walk mistrzowskich, jest zaawansowanym technicznie, silnym i inteligentnym pięściarzem. Na pewno nie mogę go lekceważyć - powiedział młodszy z braci Kliczko. - Kiedy po raz ostatni boksowałem w Duesseldorfie przeciwko Eddie`mu Chambersowi stadion był zapełniony do ostatniego miejsca. Obiecuję, że również i ta walka będzie bardzo ciekawa i ekscytująca - zakończył Ukrainiec.

Mimo wielkiego ringowego doświadczenia, Mormeck, były mistrz świata wagi junior ciężkiej, stoczył w "królewskiej dywizji" zaledwie trzy walki i wszystkie wygrał na punkty. Mimo iż w ostatnim pojedynku, z Timurem Ibragimowem, Francuz wygrał niejednogłośnie na punkty, przed walka z Kliczką jest więcej niż optymistą i liczy na sensacyjne zwycięstwo przez nokaut.

- Lubię wychodzić do ringu w charakterze outsidera. Gdybym miał propozycję walki z Witalijem Kliczko, na pewno ze trzy razy bym ją rozważył, ale z Władimirem mam realne szanse na zwycięstwo. Podbródek Kliczki jest szklany, więc postaram się go rozbić, a następnie wrócę do Paryża z walizkę pełną pasów. Wywrócę bokserski świat do góry nogami - zapowiedział Mormeck.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: liscthc
Data: 06-10-2011 12:10:17 
"Wywrócę bokserski świat do góry nogami"-Oj obawiam się że sam się wywrócisz do góry nogami.Wład może i ma szklaną szczękę,ale nauczył się mistrzowsko ją chronić.
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 06-10-2011 12:10:45 
Co oni tam palą w tej Francji ?
 Autor komentarza: Deter
Data: 06-10-2011 12:15:04 
Eksmistrz, a nie żaden ex-mistrz. Co jeszcze Panowie wymyślicie ciekawego? Piszę o tym chyba już dziesiąty raz. No i standardowo - nazwisko Kliczków się odmienia. Wy odmieniacie gdzie wam się podoba.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 06-10-2011 12:25:07 
Lebowski
Gitanesy,Gauloisesy no i Haszysz oczywiście.
 Autor komentarza: costa
Data: 06-10-2011 12:25:34 
Ja osobiscie zmienilbym tytul na bardziej trafny:
"MORMECK ŚNI O WALIZCE PEŁNEJ PIENIĘDZY"
 Autor komentarza: black111
Data: 06-10-2011 12:31:39 
A teraz bez obłudy, wszyscy będziecie w głebi duszy kibicować Mormeckowi bo macie dość dominacji Kliczków
 Autor komentarza: Jabba
Data: 06-10-2011 12:32:09 
o Jezuniu... Więc to jednak prawda. Ale to dobrze może, jeszcze Kliczko z Pacmanem zawalczy...
Mormeck ma takie szanse na zwycięstwo jak kot w próżni na przeżycie. Kurde, chciałbym w końcu zobaczyć kliczkę w walce z kimś kto ma podobne warunki fizyczne i też coś potrafi wyboksować a nie tylko rzucać cepami jak większość takich dużych. Nie pamiętam żeby kliczko walczył z kimkolwiek kto choć w przybliżeniu ma takie same warunki.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 06-10-2011 12:34:02 
Lebowski nie tyle co ile powiedziałbym że nie znają w tym umiaru ;)

Lubiłem Mormecka gdy chodził w niższej wadze uważałem go tam za najlepszego do pewnego czasu. Pięściarz niezły technicznie dosyć silny ale nie jak na ciężką ogólnie rzekłbym solidny. Lecz muszę przyznać że w ciężkiej nie ma czego szukać chyba tylko pieniędzy! Cóż ma jednak do tego prawo. Jest za mały za słaby i za stary na Władka jak Ukrainiec nie zwycięży przez nokaut to będę naprawdę bardzo zdziwiony to powinna być ostatnia walka w karierze Francuza i muszę przyznać że ten pojedynek nie wzbudza we mnie emocji. Faworyt jest jeden i z całą pewnością nie zawiedzie.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 06-10-2011 12:35:51 
Dobrze powiedziane ŚNI , az sie obudzi !!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 06-10-2011 12:43:04 
black111
Nie wszyscy,bo ja zaliczam Braci do moich ulubionych Bokserów więc im kibicuje,choć nieznacznie wolę Vita,to Władka konsekwencja,Jab i umiejętność "ukrycia" swojego najsłabszego punktu czyli szczęki też mi imponuje.

Jabba
Kurde problem w tym że takowego boksera o którym piszesz to niema,znaczy jest,ale Bratobójczy pojedynek odpada.
Tony Thompson czy Austin mieli podobne warunki,ale nie te umiejętności.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 06-10-2011 12:50:06 
liscthc są tacy bokserzy Tysona Fury nie liczę bo on mnie kompletnie nie przekonuje ale już taki Helenius mimo że kołek to mógłby z Ukraińcem powalczyć takie same warunki i siła spowodowały by że nie był by barankiem rzuconemu na pożarcie wilkowi jak Mormeck. Jest jeszcze Luis Ortiz też kawał chłopa tylko jeszcze trochę doświadczenia musi nabrać bo umiejętności są.
 Autor komentarza: klawesyn
Data: 06-10-2011 12:50:39 
Ja się raczej zastanawiam co pali Kliczko, skoro dobiera sobie takich przeciwników i jeszcze opowiada głupoty jaki to Mormeck jest niebezpieczny, silny i zaawansowany technicznie. Zaawansowany to jest on przede wszystkim wiekiem, do tego nie jest naturalnym ciężkim. No brawo panie Władymir, kolejny przeciwnik do nabicia rekordu.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 06-10-2011 12:51:02 
rzuconym miało być
 Autor komentarza: liscthc
Data: 06-10-2011 13:00:20 
Kronk
No tak,tylko że z tego co się orientuję to Helenius na razie nie bardzo się kwapi do Braci,Povietkin to już 3 lata się czai...Ortiz sam napisałeś że jeszcze kapkę przy wcześnie,Wilder to samo,Wach na razie ma Olivera,więc wcale tych opcji ciekawych Władek i Vitold za bardzo nie mają.Bo tak po prawdzie to kogo bym sobie nie wymyślił dla Braci to i tak wynik jest niemal pewny.
 Autor komentarza: nik
Data: 06-10-2011 13:01:16 
''Mormeck jest jednym z najbardziej doświadczonych przeciwników, z którymi kiedykolwiek przyszło mi się mierzyć. Stoczył wiele walk mistrzowskich, jest zaawansowanym technicznie, silnym i inteligentnym pięściarzem''

bo nie miales silnych przeciwnikow procz tych z ktorymi przegrales
 Autor komentarza: Szczupak007
Data: 06-10-2011 13:07:08 
Oby lekarzom udało się go po walce wybudzić.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 06-10-2011 13:07:08 
nik
A przecież tak wychwalałeś Hayeka że to taki kozak.Po za tym to nie jego wina że od lat nie ma godnego rywala.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 06-10-2011 13:16:01 
Mormeck jest obecnie bardzo słaby, już dwa lata temu Maddalone zajeżdżał go kondycyjnie na dystansie 8 rundowym, słabą kondycję Mormecka widać było też z Hayem, Ibragimovem.... Mormeck do 5 rundy będzie ruchomym workiem a po 5 rundzie bedzie workiem nieruchomym. do tego jest zawodnikiem półdystansowym a biorąc pod uwagę róznicę wzrostu pomiedzy nim a kliczką (19cm), umięjetność Kliczki trzymania rywali na dystans oraz wolne nogi Mormecka to nie bedzie mógł w tej walce nic zrobić, na laki pancz też nie ma co liczyć bo za słabo bije do tego ma 40 lat i od roku nie walczył. Władek bedzie musiał się mocno postarać żeby ta walka potrwała dłużej.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 06-10-2011 13:18:52 
liscthc no tak ale ktoś w końcu walczyć z nimi musi i kiedyś napewno w końcu polegną. Może Perez ze swoim niesamowitym stylem za jakiś czas lub Wilder za dwa trzy lata będzie gotów przecież on jest szybki i ma dynamit w łapie jak trafiłby dobrze Władka mogłoby być ciekawie a dzięki warunkom i szybkości nie miotał by się tak z dojściem do szczęki Ukraińca jak inni. Ortiz to już za rok z kawałkiem mógłby się zmierzyć z którymś z braci i tez mogłoby się wydarzyć w ringu coś ciekawego. Po cichu i nieśmiało wciąż jeszcze liczę na Solisa że po rekonwalescencji w końcu dojdzie Vitka i będzie do kolejnej takiej walki w miarę odchudzony i dobrze przygotowany ale w tym przypadku może jestem już zbyt naiwny :/
 Autor komentarza: xionc
Data: 06-10-2011 13:25:51 
Mormeck wywalczyl sobie prawo walki z Wladimirem, jest w rankingach wszystkich federacji gdzie Wlad ma pasy. Przeszedl z cruiser tak samo jak Haye, Adamek, Gomez, Toney i Holyfield. Z Wladem nie ma szans, bo nikt ich nie ma, ale jest jak najbardziej powaznym challengerem.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 06-10-2011 13:29:10 
Kronk
No zapewne polegną,chyba że będą wiedzieć kiedy się wycofać,bo w ich przypadku to bardzo prawdopodobne,bo kasę mają,ambicję też raczej spełnione,więc pewnie jak zauważą spadek formy/wydolności to nie będą na siłę pchać się na ring.Tak czy siak mi oni nie przeszkadzają,są po prostu najlepsi w swoich czasach i to bez dwóch zdań.To była/jest ich dekada w HW.A dalej zobaczymy,na razie to nieodkryte karty.
 Autor komentarza: Remal
Data: 06-10-2011 13:29:13 
Co za teatrzyk. Najpierw Vitek pokonujac Adamka mowi o nim, ze nie nadaje sie do HW i niech wraca skad przyszedl (a Wlad mu przy tym wtoruje), a za 1,5 miesiaca sam Wladek bierze do obrony Mormecka, ktory jest mniejszy, wolniejszy i gorszy technicznie od Adamka. Brak pytan.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 06-10-2011 13:38:06 
Wiadomo jak się skończy wygrana Włada przez KO
 Autor komentarza: Kronk
Data: 06-10-2011 13:50:46 
liscthc racja chciałbym jednak zobaczyć Władka w tarapatach nie ukrywam tego hehe Wilder ma to co Haye czyli potężny cios i szybkość ale dodatkowo świetne warunki chciałbym żeby to on był kiedyś tym który sprawi problemy Władkowi nim ten się wycofa. Vita z Haye też bym chętnie obecnie zobaczył no bo innego dobrego przeciwnika na horyzoncie nie widzę na tą chwilę. No chyba że dojdzie do pojedynku Haye-Adamek to też byłaby świetna walka i urozmaicenie nam menu wagi ciężkiej na najbliższy czas.

horhe88 napisał bardzo dobry post na temat szans Mormecka natomiast dziwię się że xionc uważa Francuza za poważnego challengera. Porównanie z wymienionymi przez ciebie cruiserami trochę nie trafione Holy i Toney inny okres zupełnie a Haye ma lepsze warunki na ciężką nawet Adamek a co dopiero Gomez. Mormeck jest mniej więcej wielkości Tysona z tym że cztery klasy gorszy znacznie słabszy fizycznie i jest już zwyczajnie za stary taki bokser jak on będzie leżał Władkowi idealnie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-10-2011 13:55:44 
Kronk
"Ortiz to już za rok z kawałkiem mógłby się zmierzyć z którymś z braci"

Rozumiem dziś dzień żartów:)
 Autor komentarza: Kronk
Data: 06-10-2011 14:02:56 
DAB dlaczego żartów? Ortiz jest już dosyć wiekowy nie ma już czasu ma 13 walk jeszcze z pięć lub sześć walk i dlaczego by nie? Z tym że musi pokonać paru poważniejszych rywali oczywiście. Kubańczyk ma odpowiednie parametry jest świetnie wyszkolony uważam że nie należy go skreślać za wielkiego wyboru pośród nowych twarzy nie ma DAB :)
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-10-2011 14:09:31 
Kronk
W sumie masz rację nigdy nie brałem go pod uwagę szczerze nie widziałem chyba nawet jego walk:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-10-2011 14:16:39 
Teraz coś obejrzałem ale w strasznie kiepskiej jakości,technika dobra,mańkut ale wiek już też zaawansowany ,mało rozpoznawalny,szansa teraz albo nigdy.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 06-10-2011 14:17:16 
Swoją drogą Kliczkowie stosują przed swoimi walkami podobne zabiegi marketingowe, jak Wasilewski. Tylko zamiast o groźnych Łotyszach i niebezpiecznych Słowakach opowiadają o silnym Mormecku, znakomitym Adamku i rewelacyjnym Sosnowskim.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 06-10-2011 14:17:57 
DAB pooglądaj na youtube jego walki z amatorki np jak był jeszcze znacznie lżejszy mówię ci warto na niego zwrócić uwagę dysponuje nokautującym ciosem i powiem ci szczerze że może to nietypowe jak na Kubańczyka ale on bardziej pasuje na zawodowca niż amatora moim zdaniem. Zobacz go w amatorce i zawodowstwie oraz oceń sobie sam co o nim sądzisz. Jako amator bez sukcesów chyba tylko na Igrzyskach Panamerykańskich zdobył złoto dla Kuby. Na bokser.org często była podawana błędna informacja jako by był mistrzem świata amatorów czy tam srebrnym medalistą co jest nie prawdą. On ma 32 lata nie ma na co czekać jeśli chodzi o podbój ciężkiej moim zdaniem to ciekawy zawodnik.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-10-2011 14:25:41 
Kronk
Przez ten brak amatorskich sukcesów szczególnych pomijałem go zupełnie.No właśnie na You Tube coś znalazłem ma gość dynamit w tej lewej.Jako jeden z nielicznych pokonał Zacka przez TKO i to w drugiej walce jak patrzę.Wolałbym chyba go niż Mormecka ,którego lubiłem ,lubię ale jest na równi pochyłej lecąc w dół w dodatku jeśli Adamek dla wielu był złym kandydatem to Jean jest uważam o wiele słabszym na dziś dzień.
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-10-2011 14:27:32 
Sorry w czwartej walce
 Autor komentarza: Kronk
Data: 06-10-2011 14:34:35 
DAB konkurencja była w kadrze Kuby. Solis wtedy w ciężkiej
śmigał ;) W 2005 Solis poszedł wyżej zdobył złoto a Ortiz w ciężkiej miał swoją szansę ale z Povernovem przegrał w ćwierćfinale o ile dobrze pamiętam. Lecz wcześniej pokonał genialnego Białorusina Zuyeva. Zgadzam się też że co do Mormecka wywalczył sobie prawo do tej walki ale uważam że taki przeciwnik dla Władka to nieporozumienie podobnie jak Holy dla Saszy. Pozdrawiam cię DABIE :)
 Autor komentarza: Kronk
Data: 06-10-2011 14:38:37 
Aha zapomniałem dodać wprowadziłem cię w błąd on nie wygrał nawet Igrzysk Panamerykańskich teraz to sprawdziłem bo nie byłem pewny pamięć mnie zawiodła hehe
 Autor komentarza: DAB
Data: 06-10-2011 14:41:31 
Kronk
Co do Solisa to w niego nadal pokładam jakieś i to nawet ogromne nadzieje,ale zobaczymy jak to się potoczy.Na Kubie jest wiele talentów jednak nie mają szansy szybszego wejścia w zawodowstwo,osiągają amatorskie sukcesy a jak uciekną to jest już często dla nich na wielki sukces za późno.Powinni dynamicznie wchodzić w karierę ,bo "zużyci" przez reżim treningowy,wiele walk amatorskich również są.
Też pozdrawiam miłego popołudnia:)
 Autor komentarza: nik
Data: 06-10-2011 14:46:34 
''Autor komentarza: liscthc Data: 06-10-2011 13:07:08 nik
A przecież tak wychwalałeś Hayeka że to taki kozak.Po za tym to nie jego wina że od lat nie ma godnego rywala''

Nie klam, nigdy nie nazwalem Haye kozakiem, kozak to Adamek; Haye piesciarsko nie jest gorszy od Wlada, przegral z nim bo ma gosze warunki fizyczne, ot co.
 Autor komentarza: michal121121
Data: 06-10-2011 15:51:19 
Dawajcie Heleniusa na Kliczke , tylko on jako jedyny mógłby z nim wygrać
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 06-10-2011 16:45:33 
Dramat jest z obecną HW. Wiadomo kto wygra, pytanie tylko jak i w której rundzie. Zero emocji. Kliczko do tego stopnia zdominowali swoją kategorię. Żeby jakoś tego Solisa skonfrontować z Władkiem, to byłoby ciekawie, albo rewanż z Witalijem, ale wątpię, żeby do niego doszło. Solis musi sobie wyboksować prawo, albo dogadać się z Władkiem. Nie umniejszając mistrzowskiej klasy braci, ale jestem przekonany, że obydwaj mają obawy przed Kubańczykiem, a młodszy Władzio już konkretnie trzęsie portkami. Dla Witalija walka ułożyła się bajecznie, bo nawet nic nie musiał zrobić. Podciągnął to sobie pod super-cios i KO. Nie jest absolutnie zobligowany do rewanżu.
Wydaje mi się, że Solis to w tej chwili jedyny pięściarz HW, który jest w stanie odebrać pasy K2. Szkoda tej marcowej walki. Do dzisiaj uważam, że wygrałby to, o ile wała by nie było.
Jest jeszcze Haye, ale jemu brak jaj. Miał wszelkie argumenty żeby dopierdolić Władkowi, ale zwyczajnie nie zrobił tego. Umiejętności i jebnięcie ma jednak solidne. Lubie taki styl. Jeśli zaboksuje z Witalijem, to nie ma szans jeśli nie wda się w wojnę. Inaczej Witalij go albo wypunktuje, albo ustrzeli. Chyba, że będzie spierdalał całą walkę i powie, że boli go palec.
Walki z Adamkiem nie chciałbym, ponieważ Tomek dostałby baty. A nie chce tego. Lepiej niech walczy na HBO z innymi.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 06-10-2011 17:27:37 
nik
Ale skoro Adamka nazywasz kozakiem,a Haye stawiasz ponad nim to....

nik Data: 19-06-2011 23:25:46
"Haye to nr 3 po Kliczkach."
 Autor komentarza: Luton
Data: 06-10-2011 17:31:43 
Solis by tego nie wygrał. Nie w Niemczech. Gdyby ta walka przetoczyła sie przez 12 rund jak w tej pierwszej rundzie to Vitek wygrałby zdecydowanie dzieki samej aktywności i uderzaniem lewym prostym na garde. Po prostu za duży biznes stoi za braćmi. Jak ich nie znokautujesz albo nie zmusisz do poddania sie to nie wygrasz.
 Autor komentarza: Luton
Data: 06-10-2011 17:44:50 
Ale generalnie Solis całkiem nieźle sie zaprezentował i dla mnie on jest nr 3 obecnie. Problem w tym, że Vitek to nie jest człapiąca mumia jak Wałujew. On potrafi boksować na swój sposób, odchyla sie i migiem kontruje. Chodzi do tyłu na boki, balansuje tułowiem. Generalnie potrafi sie przemieszczać po ringu i zadawać celne ciosy, a lewym bije w różnych płaszczyznach. Dobrze czuje dystans. I jest silny. Dziwny to bokser ale skuteczny do bólu.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 06-10-2011 17:45:03 
"...a następnie wrócę do Paryża z walizkę pełną pasów. Wywrócę bokserski świat do góry nogami - zapowiedział Mormeck."

Myślę, że chodziło mu o to, że wywróci się na ringu do góry nogami a do Paryża wróci co najwyżej z walizką pełną pieniędzy.
 Autor komentarza: TarEllendil
Data: 06-10-2011 17:48:11 
Będę kibicował Mormeckowi ! ;)
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 06-10-2011 17:50:14 
Apropo Wałujewa. Moim zdaniem bokser z niego żaden, a jedynie mutant. Ale ciekawy jestem jego starcia z Witalijem, lub Władkiem. Bo o ile Wałujew jest słaby technicznie, wolny i toporny to z racji swoich gabarytów dysponuje silnym uderzeniem. Jakby się tam zaplątał taki cios, to wszystko jest możliwe. Zresztą ciekawe jak bracia walczyliby z wyższym od siebie i to nie mało wyższym przeciwnikiem.
Jednak Wałek chyba już karierę zakończył.
 Autor komentarza: Luton
Data: 06-10-2011 17:54:13 
Jeśli miałbym obstawiać wynik walki z Wałujewem to daje jakieś RTD albo TKO na stojąco. Raczej nie chce mi sie wierzyć, że Wałek dałby sie położyć. Po prostu w pewnym momencie uznano by, że wystarczy. Ale chetniej zobaczyłbym walke Wałujewa z Władimirem
 Autor komentarza: liscthc
Data: 06-10-2011 17:54:41 
Ja myślę że Bracia rozprawili by się z Nico stosunkowo łatwo,wszak oni są dość szybcy,praca nóg też nie naganna,a Nico to tylko warunki.Ale zawsze coś nowego by było dla oka.
 Autor komentarza: SGS
Data: 06-10-2011 18:16:55 
A Mormeck przypadkiem nie przeboksował pełnego dystansu z Medalionem?
No cóż aspekt sportowy jest zerowy, jest kilka zawodników, którzy mogliby stawić Kliczce jakiś opór chociażby w pierwszych dwoch rundach i na pewno nie chodzi tu o Francuza.
 Autor komentarza: SGS
Data: 06-10-2011 18:19:03 
A słaba szczęka Kliczki jest raczej mitem . Ci którzy go nokautowali musieli wcześniej trafić centralnie w szczenę, jakiś potężny cios.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 06-10-2011 18:24:10 
SGS
Tak z Medalem było UD 77- 75, 79-75, 79-73 !!!
Tylko czy ci co coś tam mogą przeciwstawić Kliczkom chcą tej walki??? Bo wkoło słyszymy tylko że walki z Klikami chcą albo Cruiserzy,,albo typy z K1,albo dzielny Dimitrenko,czy cięty Toney,a i jeszcze zmienny jak baba w czasie okresu Fury.Reszta już obskoczyła z Braćmi,albo się nie kwapią do walki.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 06-10-2011 21:55:03 
walka pod tytułem wypłąty tylko i wyłacznie , nie mam pojecia jak pozycje w ojczyznie ma Mormeck ale pewnie dobra skoro bracia teraz chca zarobic od zabojadów , ciekawe czy da sie obijac do 10 rd wtedy dosatnie tytuł walecznego serca 2 .. he he ...
 Autor komentarza: Peterr48
Data: 06-10-2011 22:26:44 
Ta walka wogóle nie ma sensu, chyba każdy zdaje sobie z tego sprawe i nie muszę tłumaczyć czemu...
 Autor komentarza: nik
Data: 06-10-2011 22:43:41 
''Autor komentarza: liscthc
Data: 06-10-2011 17:27:37
nik
Ale skoro Adamka nazywasz kozakiem,a Haye stawiasz ponad nim to....

nik Data: 19-06-2011 23:25:46
"Haye to nr 3 po Kliczkach." ''

Jasne, zadnej sprzecznosci tu nie ma, Adamek to kozak bo jest twardy, potrafi przyjac i sie nie poddaje mimo ze na dzien dzisiejszy jest slabszy od Haye co nie znaczy ze by z nim przegral, determinacja i umiejetnosc przyjecia silnego ciosu niewatpliwie bylaby jego atutem.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-10-2011 22:47:22 
Bracia K.bardzo przetrzebili konkurencje.Do tego jest jeszcze pewna grupa tzw.prospektow,ktorzy widocznie czekaja na zmierzch mistrzow.Trudno o dobrych rywali...
No ale zeby takiego dziada i do tego majacego widoczna indolencje umyslowa,przeciwnika bral sobie Wlad do ringu,ktory ostatnimi czasy raczej mial powaznych rywali to wstyd.
Jak pare tygodni temu padlo nazwisko Mormecka,to nawet tego nie skomentowalem,bo myslalem to to jakis glupi zart.Do tego waciany kurdupel wyskakuje ze szklanka Wladka,a to dobre.Mlodszy K.moze i ma szklanke,ale z duralexu i byle wata jej sie nie rozbije.Stawiam ze Mormeck zaliczy dechy maks do 3 rundy
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.