POWRÓT SOLISA PRZEŁOŻONY

Złoty medalista olimpijski z 2004 roku, Kubańczyk Odlanier Solis (17-1, 12 KO) nie wróci na ring 14 października. Zapowiadana walka Solisa z Varolem Vekiloglu (18-2-1, 10 KO) nie odbędzie się, natomiast w tym samym terminie Vekiloglu zmierzy się z dobrze znanym polskim kibicom Konstantinem Airichem (21-5-2, 15 KO).

Przypomnijmy, że  19 marca tego roku, w przegranej przez nokaut w pierwszej rundzie walce z mistrzem świata WBC Witalijem Kliczko (43-2, 40 KO) Solis doznał poważnej kontuzji kolana. Bokser przeszedł od tego czasu kilka - podobno całkowicie udanych - operacji.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 25-09-2011 10:42:01 
Przegranej przez nokaut ??
 Autor komentarza: SGS
Data: 25-09-2011 11:21:16 
oficjalnie TKO
 Autor komentarza: SGS
Data: 25-09-2011 11:24:22 
oficjalnie TKO
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 25-09-2011 11:33:37 
Jaki nokaut? ten cios ledwo się otarł o głowę Solisa, a kontuzja odniesiona w tym samym czasie to tylko nieszczęśliwy zbieg okoliczności.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 25-09-2011 11:44:54 
Upadek był po ciosie więc wynik sprawiedliwy.
 Autor komentarza: biotioresmendez
Data: 25-09-2011 11:48:08 
siolis padl po bombie
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 25-09-2011 11:55:27 
Dostał cios, padł i nie mógł kontynuować walki. To nie jest nokaut?

Czy to wina Witolda, że doznał przy tym kontuzji/wszedł kontuzjowany do ringu?
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 25-09-2011 12:09:28 
Cios jaki przyjął Odlanier w walce z Witalijem był podobny do tego, który przyjął Tomek Adamek w pierwszej rundzie. Na skroń następnie Tomkowi ugięły się nogi i Tomek oparł się o liny. Odlanier przyjął prawie taki sam cios tylko z kontry i nie był on taki silny. Odlanier się przetrenował przed walką. On powinien stoczyć po walce z Austinem jeszcze z 1-2 walki i doprowadzić się do jakiegoś ładu. Solis jeszcze nie jest stary. Może jeszcze zagrozić Kliczkom.
 Autor komentarza: Luton
Data: 25-09-2011 12:15:18 
Ko prawidłowe. Nawet jeśli stało sie za wynikiem kontuzji, to jednak Solis dostał cios po którym przyjał nienaturalną pozycje na nogach i złapał kontuzje zaliczył deski. Zresztą on chyba od początku miał jakiś problem z nogami. Kolejna dziwna walka w wykonaniu Kliczki. Ale jedną rundą nie ma sie co sugerować. Z Adamkiem Kliczko sie przewraca na deski, Briggsa nie potrafi skończyć, Sosnowskiego katuje do 10 rundy (jak Adamka), Johnson zbiera bęcki i śmieje mu sie w twarz w 12 rundzie. Vitek jest nie do pokonania obecnie ale z drugiej strony nie jest też jakiś ultra fantastyczny niezniszczalny cyborg.
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 25-09-2011 12:17:49 
Ja juz w grubego nie wierze. Miał szanse troche orzeźwić HW, ale brakuje ambicji.
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 25-09-2011 12:18:56 
Nie stałoby się nic, gdyby walka ta została zakończona przez RTD,
z tym, że faktycznie w tym czasie i okolicznościach cios padł, a Solis został wyliczony. RTD w bilansie walk to zawsze nie jest KO.
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-09-2011 12:34:03 
AdamekFightPL
Gdzie Rzym, a gdzie Tokio? Porównywanie tych ciosów to jakieś nieporozumienie.

Luton
Sosnowskiego i Adamka katuje do 10 rundy? Żartujesz?:) Poza tym mówisz, że Vitek nie jest niezniszczalny... bo Johnson się śmiał a Briggsa nie padł? Co ma piernik do wiatraka...?

Ostatecznie to jest najmniej ważne co się stało w ringu - Solis nie był zdolny do walki i tyle.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 25-09-2011 12:38:01 
Solis wyszedł do walki z kontuzją!Widać było po nim że nie jest przygotowany do walki.Byl gruby i poruszał się jak słoń!Uderzenie w głowę jakie dostał od Kliczki tylko pozornie wydawało się lekkie ale na zawodnika który świadomie wyszedł po kasę...wystarczająco silne!Masz rację Kopyto bo ja już też w niego nie wierze!
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 25-09-2011 12:39:46 
@Deter

Proponuje pooglądać jeszcze raz pierwszą rundę walki Kliczko Solis, Adamek. Ciosy były bardzo podobne. Po walce Adamek aż mnie opuchliznę w okolicy skroni... ale Solis dostał duużo słabiej niż Adamek bo tak jak wspomniałem był to cios z kontry. Ale tak masz racje to nie ważne. Solis nie był zdolny do kontynuowania walki i tyle.
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 25-09-2011 12:42:48 
Mnie akurat odpowiada dominacja braci Kliczków w wadze ciężkiej.
Chyba można jeszcze zorganizować interesujące walki bez udziału braci Kliczków? Czy muszą to być walki o nierealne odebranie im pasów?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 25-09-2011 12:54:25 
Solis w tej jednej rundzie zrobił więcej niż Adamek przez 10. W momencie doskoku do Vitalija lewa noga nienaturalnie się wygina - kontuzja. Upadł by nawet bez ciosu, który był bardziej obcierką, nie wiem jak można to porównać do bomby jaką Adamek dostał w 2. rundzie xD

Gdyby to Vitowi się zdarzyło, byłby no contest, ale dla pretendenta nie ma taryfy ulgowej.

Poza tym, zapasiony... Solis był jak na siebie w dobrej formie, ba w najlepszej odkąd przeszedł na zawodowstwo.

Inna sprawa, że wydaje mi sie, iż z tym kolanem mogło być coś wcześniej nie tak...
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 25-09-2011 13:02:48 
Pewnie wróci dopiero w przyszłym roku. Szkoda że nie teraz, bo bardzo mnie ciekawi w jakiej formie i z jaką wagą.
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-09-2011 13:21:05 
AdamekFightPL
Dużo słabiej? O wiele, wiele słabiej:) Adamek dostał porządnie, Solis został muśnięty.

Matys90
Solis nic nie pokazał. Tak samo jak Vitalij nic nie pokazał. To były niecałe 3 minuty przecież! :) Ocenianie ich "walki" to jak ocenianie treningu medialnego na worku.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 25-09-2011 13:36:01 
No to więcej dostał Kliczko od Solisa w jednej rundzie, niż od Adamka w dziesięciu :P

I nie mówię tutaj o tych statystykach compubox, bo 90% było bite gdzieś na klatkę ^^
 Autor komentarza: SGS
Data: 25-09-2011 13:36:02 
Solis po przyjęciu tego 'ciosu' się cofnął i w tym momencie prawdopodobnie kontuzja dała o sobie znać. Gdyby to było po ciosie to myślę, że odrazu by się położył.
 Autor komentarza: SGS
Data: 25-09-2011 13:37:12 
A o tym, że dobrze wypadł może świadczyć fakt, że w tej pierwszej rundzie zrobił więcej niż ostatni przeciwnicy Vita przez całą walkę
i to razem wzięci.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 25-09-2011 13:41:53 
Dokładnie SGS, o tym mówię.

Tylko martwi mnie dalsza kariera Kubańczyka, nie dość, że i tak nie był chyba tytanem pracy, to jeszcze taka długa przerwa całkiem od boksu... trzymam za niego kciuki.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 25-09-2011 13:54:24 
Poza tym, znalazłem taki artykuł w necie:

"Uznano, że Ukrainiec wygrał nie przez nokaut (k.o.), ale poprzez nokaut techniczny (t.k.o.), bowiem do feralnego upadku Solisa pod koniec pierwszej rundy, w czasie którego Kubańczyk skręcił kolano, nie doprowadziła żadna konkretna akcja Kliczki. Ukrainiec z tej decyzji nie będzie zadowolony, bo od początku przekonywał, że rywal upadł po jego uderzeniu w okolice skroni."

Z tym, że na boxrecu widnieje KO :P
 Autor komentarza: nik
Data: 25-09-2011 14:00:39 
Solis dostal w glowe i tyle, kocie ruchy mu nie pomogly.
 Autor komentarza: Rybba
Data: 25-09-2011 14:18:47 
Moim zdaniem na pewno nie było to KO jak twierdzi Boxrec, bo jak się przyjrzeć sędzia nie wyliczył Solisa, tylko w pewnym momencie kiedy Solis wstał przerwał liczenie, zapytał czy wszystko okay i dopiero po chwili przerwał walkę widząc, że Solis kuleje, czyli przegrał przez kontuzję, a nie został znokautowany
 Autor komentarza: Rybba
Data: 25-09-2011 14:20:50 
Oczywiście inną kwestią jest czy ta kontuzja była prawdziwa, czy może Solis postanowił trochę przyaktorzyć :)
 Autor komentarza: Luton
Data: 25-09-2011 15:03:23 
Ludzie Solis padł na deski po ciosie. Niezależnie czy to było na wskutek kontuzji czy inaczej wywrócił sie po ciosie. Sędzia zrobił wszystko prawidłowo. Facet nie mógł dalej kontyunuować walki i tyle w tym temacie. A czy to jest KO czy TKO to nie ma większego znaczenia jak zostanie zapisane w pomeczowych statystykach. Kliczko przepełzał 3 minuty w ringu i pojechał do banku po czek. I tak sie skończyła ta impreza.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 25-09-2011 15:40:18 
Obejrzałem przed chwilą tą 1 rundę, i powiem wam że Solis w tej rundzie zadał groźniejsze ciosy niż Adamek w całej walce.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 25-09-2011 16:05:12 
Luton
Solis nabawil sie kontuzji podczas ataku.Zobacz na powtorkach jak mu sie dziwnie kolano wygielo.A czy cios Vita byl na tyle silny zeby znokautowac Odlaniera,trudno powiedziec.Mnie sie wydaje ze Kubanczyk dostal w czolo,ale patrzac na jego mine jak wstawal,widac bylo ze jest przymroczony.Czy bylo to efektem ciosu,czy bolu w kolanie wie tylko on
 Autor komentarza: clyde22
Data: 25-09-2011 17:01:06 
Solis walczyl kapitalnie i byla to jego runda.Czy potrafilby w tym stylu przeboksowac 12 rund jest jednak watpliwe bo Odlanier boksuje zrywami i ma tendencje do przysypiania.Nalezy sie tez spodziewac ze Witalij zaczalby sie rozgrzewac i wyprowadzac coraz wiecej ciosow,tworzac zasieki trudne do przejscia.Naprawde trudno mi uwierzyc,ze Solis ze swoja waga utrzymalby swoje tempo dluzej niz kilka rund.Wraz ze zmeczeniem siadlby timing i precyzja ciosow a Kliczko robilby swoje lewa reka w miare mozliwosci poprawiajac prawa.Mysle,ze przewaga Wita roslaby z kazda runda i wygralby to na punkty po najciekawszej od powrotu na ring walce.Oczywiscie traktujcie te prognoze jako zabawe i miejmy nadzieje,ze Solis jeszcze wroci do powaznego boksu.
 Autor komentarza: endriu
Data: 25-09-2011 18:03:30 
Nie no trzeba być pojeb... żeby widzieć Ko lub tko w tej walce
Vitek po tym zdarzeniu myślał nawet że Solis udaje nokaut i rzucił się agresywnie w jego kierunku. W studiu tylko Albert widział Ko Kosedowski zdecydowanie zaprzeczał
Jest pewne ujęcie kamery na którym ewidentnie widać że było to otarcie
Oczywiście teraz Adamkopopirdoleńcy i inne barany będą widzieć nokautujący cios aby umniejszyć Solisowi na rzecz Tomusia
 Autor komentarza: OneShoot
Data: 25-09-2011 18:18:30 
Szkoda , że walka z Kliczko dłużej nie trwała...

Btw
Zapraszam do obejrzenia mojego filmu o Solisie.
http://www.youtube.com/watch?v=_OW1Vh15Jrw
 Autor komentarza: canuck
Data: 25-09-2011 19:28:10 
IMHO, Solis doznal kontuzji za strachu!

Jak sie oglada ta walke uwaznie, a do tego znajac Vitka oraz jego styl, to nie byla to zadna walka bokserska tylko "polowanie na Prosiaczka."

Vitek opusil rece juz na poczatku 1-szej rundy, czego w zasadzie nie robi w powaznych walkach, bo zaczal polowac na Solis. Kontuzja czy nie kontuzja, Prosiaczek zostalby "upolowany" bardzo szybko!
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 25-09-2011 22:03:05 
Co by nie mówić, Solis stoczył najlepszą rundę przeciwko starszemu Kliczce w jego karierze. Innymi słowy, Kliczko nigdy w swojej karierze nie wypadł tak blado na tle swojego rywala. Przyjął kilka konkretnych ciosów, a sam był całkowicie nieskuteczny. Solis właściwie udowodnił, że można wyboksować Witolda K. Żałuję, że ta walka nie poszła dalej, bo w rewanżu - gdyby kiedykolwiek miało do niego dojść - Kliczko przygotuję formę i strategię życia, a Solis z kolei spocznie na laurach, bo jak sam stwierdził, był w szoku jak słaby boksersko jest Ukrainiec.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.