ATLAS: FLOYD WYGRA Z PACQUIAO

Jeden z najbardziej znanych i kontrowersyjnych amerykańskich trenerów, Teddy Atlas wyraził swoją opinię na temat walki Floyda Mayweathera (42-0, 26 KO) z Mannym Pacquiao (53-3-2, 38 KO), która według magazynu ''The Ring'' odbędzie się w przyszłym roku. 
 
- Wciąż myślę, że Floyd wygra walkę z Pacquiao. Być może nawet wygra ją łatwo, jeżeli zdoła dorównać Manny'emu szybkością. Mayweather jest lepszy technicznie, ma lepszą obronę, jest naturalnie większym gościem niż Pacquiao i pewność siebie ''Pretty Boya'' dorównuje pewności siebie Manny'ego, a to jest bardzo ważne - powiedział Atlas.
 
- Wielu bokserów nie ma odpowiedniej pewności siebie, by wygrać z Pacquiao. Floyd ma niesamowitą wiarę we własne - fantastyczne - umiejętności. Myślę, że inne opcje w życiu Manny'ego (polityka, śpiewanie) w końcu go rozproszą. Floyd nie ma innych opcji. Młody Mayweather jest stuprocentowym bokserem - dodał Amerykanin.
 
Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 24-09-2011 12:25:08 
Rowniez uwazam, ze walke wygra Floyd i to calkiem latwo.
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 24-09-2011 12:31:27 
Floyd to bokserski geniusz, Manny natomiast to super rzemieślnik.
 Autor komentarza: kierownik81
Data: 24-09-2011 12:31:54 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik kierownik81 piszący z IP: 83.4.120.152 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


TEN CWANIAK FLOYD UNIKA JAK MOZE PACMANA MOZE ZESRAC SIE W PORTKI ANIE WYGRAC Z NIM.SZYBKOSC BEDZIE PO STRONIE PACMANA.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 24-09-2011 12:41:56 
http://www.boxingsocialist.com/profiles/blogs/when-will-bob-arum-put-manny-pacquiao-in-a-real-fight
 Autor komentarza: GaD1
Data: 24-09-2011 12:41:57 
Teddy Atlas - bla,blablabla, bla bla bla.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 24-09-2011 12:43:28 
Szansę oceniałbym raczej jako 50/50. Floyd jest szybki może równie szybki co Pacquiao w dodatku niewiarygodnie świetny technicznie i ookropnie trudny do trafienia. Ale o czym my tu mówimy... tej walki nigdy nie będzie bo jak sam Floyd powiedział on walki z Pacqiao nie potrzebuje... Wiecie co? tak na prawdę to nie wiadomo kto tak na prawdę nie chce tej walki...
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 24-09-2011 12:54:44 
Floyd mając wybitną obronę plus bardzo dużą przewagę zasięgu ramion może tą walkę wygrać łatwo, zwłaszcza że PacMan "lubi" przyjąć
 Autor komentarza: nik
Data: 24-09-2011 12:57:02 
Stawiam na Pacuiao, Atlas gada jak potluczony, nie po raz pierwszy z reszta.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 24-09-2011 13:02:54 
Jak dla mnie też Floyd i zgadzam się tej walki chyba nikt nie chce , Arum nie powinien bo to jednorazowa kasa i to do podziału w walce z Margarynom i Cotto kasował obydwu , dla niego pewnie najlepiej zrobiC powtórkę z walki z Cotto , pyzatym prysnął by mit mistrza wszechczasów Pac Mana , Floyd nie chce walki w teorii po to Żeby stawiać warunki , chcesz walczyć , rób testy, chcesz walczyć dawaj 60 procent, chcesz walczyć nie pij wody tydzień…
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 24-09-2011 13:03:45 
Każdy "fachowiec" jest przekonany, że Floyd rozgromi Pacmana, w tym jego cała chora familia. To na co czeka? 75mln USD wygrać w taki łatwy sposób to każdy chciałby... Tylko idiota nie wziąłby takiej walki, za taką kasę święcie przekonany, że wygra na 100%.
 Autor komentarza: mma
Data: 24-09-2011 13:16:03 
GaD1

"
Teddy Atlas - bla,blablabla, bla bla bla."

To, generalnie, święta prawda, tylko... nie w tym, szczególnym, przypadku :)
Przynajmniej częściowo.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 24-09-2011 13:38:52 
Money nie da si pokonać na tzw punkty ale pac ma siłę i może być KO Floyd ma bardzo duże umiejętnośći potrafi wyjść z każdej sytuacji Walka FLOYD vs Mosley potwornie trafiony a przetrwał.Kto to wygra będzie najlepszym bokserem wszechwag w histori to jest możliwe.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 24-09-2011 13:47:43 
stek bzdur, niech wreszcie ze soba zawalcza przeciez to Floyd unika Pacquiao, takie gdybanie nic nie da,
 Autor komentarza: Krzych
Data: 24-09-2011 13:53:13 
Haha ja nie wiem czy niektórzy maja problemy z rozumowaniem czy co? Floyd unika Pacquiao tak? Kto niechce testów? Kto wymyśla bajki, że go osłabiają igły?

A co do Atlasa to ameryki nie odkrył, że Floyd wygra to już wiemy, tylko, żeby do tego doszło to musi być zgoda na testy.

Floyd nigdy nie przegrał, a jakby już się na siłe doszukiwać to przegrał z Castillo pierwszą walkę, ale dał mu odrazu rewanż. Manny przegral 5 razy, 2 razy nokaut, przegrana z Moralesem i 2 razy z Marquezem.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 24-09-2011 13:55:35 
Z tym najlepszym w historii to dyskusyjne młody Oskar , czy Mosley raczej by ich wciągneli …
 Autor komentarza: oxy10
Data: 24-09-2011 15:08:07 
Inne opcje w życiu Floyd'a też mogą go w końcu rozproszyć,a może nawet i na tyle,że dołączy do grona typu-Wesley Snipes.
Ja stawiam w tej walce na Mannego,bo oczywiście dojdzie do niej.Money,money ,money
 Autor komentarza: esox
Data: 24-09-2011 15:15:07 
Manny zgodził się na testy w dowolnym terminie.
 Autor komentarza: un4given
Data: 24-09-2011 16:56:42 
"przeciez to Floyd unika Pacquiao"

Ale skąd Ty to wiesz powiedz ? Z artykułów w necie? Proszę Cię ...
Tak naprawdę nikt z nas nie wie jaka jest prawda. Nie sadze jednak że ktokolwiek sie tu kogoś boi bo jak powiedział Atlas oboje mają ogromną pewność siebie. Uważam też tak samo jak Teddy, że jeśli Manny nie będzie dużo szybszy od Mayweathera to Money łatwo wygra tą walkę ...
 Autor komentarza: klomo2
Data: 24-09-2011 17:15:22 
Ach ten Atlas, już ta sama jego specyficzna mina mnie odpycha :).
Sam upatrywałbym faworyta tej walki w Mannym, chyba jednak tylko dlatego, że tak jak i większość ludzi nie lubię takich buńczucznych, zmanierowanych i co by tu nie mówić głupich gości jak Mayweather (czy cała jego familia). Gdybym natomiast musiał na chłodno wycenić umiejętności i warunki fizyczne tych dwóch bokserów, obawiam się że pieniądze wolałbym postawić na Floyda. Mimo to mam nadzieję, że kiedyś spotkają się w ringu, a Manny wyręczy Larry'ego Merchanta w pewnej czynności...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 24-09-2011 18:32:49 
Atlas to juz przezytek w świecie boksu , każdy go szanuje ale mało kto traktuje jeszcze poważnie jego wypowiedzi , sposób w jaki prowadzi Powietkina plus jego występy w w ringu z Czagajewm to był cyrk

zapytajcie ekspertów bokserskich z Filipin kto wygra te walkę , oczywiscie ze odpoweidzą ze Manny , dlatego nie powinno Nas dziwic ze Atlas stawia na rodaka

Manny zgadza sie juz na takie absurdy ze piłeczka jest po stronie Floyda i widzą już to wszyscy poza garska psychofanów ( swoja droga psychofani Floyda w duzej wiekszosci wierzyli w triumf Adamka z Vitem co najlepiej o Nich świadczy ... he he ) , każdy pisze ze Floyd ma lepsza obrone pełna zgoda tyle ze samą obrona walki sie nie wygrywa a Manny w ewentualnym starciu bedzie przygotowany an 20 rd a nie 10 i bedzie atajkowac bez chwili wytchnienia

walka bylaby mega ciekawa , kibicuje pacmanowi , wierze ze wygra ale w takim starciu w ringu moze zdarzyc sie naprawde wszystko
 Autor komentarza: clyde22
Data: 24-09-2011 18:58:56 
Niestety w przypadku Mannego nie mozna polegac na opinii Teddyego.Wieszczy jego kleske w kazdej kolejnej potyczce.Mial przegrac min. z Margarito.Ba ,Meksykanin mial go zniszczyc z powodu przewagi warunkow fizycznych.Po walce niczym nie zrazony Teddy napisal,ze Margo mial slaby oboz i problemy z waga bo inaczej wiadomo...Bylo to jedna z kilku delikatnie mowiac nietrafnych przepowiedni Atlasa w kwestii walk Filipinczyka.Deprecjonuje on wszystkie osiagniacia Mannego i byc moze pomyli sie prawem serii i w tym przypadku,jesli do walki Floyd-Manny kiedykolwiek dojdzie.Ostatnio naczelny "Boxing News" Tris Dixon napisal bardzo adekwatnie o Floydzie:"He tells Paquiao to take a certain drug test.He tells Amir Khan he has to beat his gymmate Jessie Vargas before he can take him on.He lines their paths with obstacles and asks them to 'Take the test'.It is about time Floyd tested himself.Take the test, Floyd.Fight Manny Paquiao."Nic dodac,nic ujac.
 Autor komentarza: un4given
Data: 24-09-2011 19:44:15 
@clyde22

To tylko subiektywna opinia Tris'a Dixona. Moim zdaniem te wszystkie przepychanki z testami itp służą tylko promocji tej walki i niczemu więcej. Tak to widze. Czy Ty naprawdę sądzisz że Floyd jako bokser boi się kogokolwiek lub że PacMan boi sie kogokolwiek ?

"każdy pisze ze Floyd ma lepsza obrone pełna zgoda tyle ze samą obrona walki sie nie wygrywa a Manny w ewentualnym starciu bedzie przygotowany an 20 rd a nie 10 i bedzie atajkowac bez chwili wytchnienia "

Po 1. Obrona Floyda to nie jest obrona Krzysia "Diablo" Kłodarczyka ^^ Fakt taką obrona jaką stosuje nasz "ajem de czempion" walk sie nie wygrywa ;)

Po 2. Money zawsze jest świetnie przygotowany pod względem kondycyjnym. To co mówi Floyd ze nikt nie trenuje tak cięzko jak on byc może jest nie skromne ale jest w tym sporo prawdy wystarczy obejzec video z jego treningów. Juz samo to że nie boksuje przez kilkanascie miesiecy i cały czas trzyma wage o czymś świadczy. Do tego na jego forme pracuje cały team , nawet reczniki mu podają ;x Dla mnie Mayweather to wielki sportowiec i nie obchodzi co robi poza sportem/ringiem.

Po 3. To czy Manny bedzie atakował cały czas bez wytchnienia po nadzianiu sie na kilka kontr Floyd nie wiadomo. Pacaman nie walczył nigdy z kims takim jak Mayweather i na odwrót ;)

Generalnie każdy ma swojego faworyta tego starcia i kazdy widzi to inaczej. Jak bedze to zobaczymy jeśli dojdzie do tej walki, a myśle ze jest to prawie pewne ;p

Pzdr
 Autor komentarza: clyde22
Data: 24-09-2011 19:58:33 
un4given Tak ,mysle,ze Floyd bierze tylko walki takie ,w ktorych jest pewny zwyciestwa i obsesyjnie boi sie o swoje zero w rekordzie.Promocja walki od dawna nie ma sensu,wszyscy wiedza,ze Floyd i Manny w zaleznosci od gustu to numer jeden i dwa w boksie zawodowym. I to co wygaduje Floyd nie ma juz znaczenia marketingowego w kontekscie tej walki.Nie twierdze,ze Floyd jest pewny porazki albo boi sie Mannego.On wie ,ze jest mozliwosc ,ze przegra te walke dlatego woli zarobic w dwoch czy trzech ratach tyle samo co w walce podwyzszonego ryzyka z Paquiao.Stad slowa,ze Manny nie jest mu potrzebny.
 Autor komentarza: un4given
Data: 24-09-2011 20:16:24 
"mysle,ze Floyd bierze tylko walki takie ,w ktorych jest pewny zwyciestwa i obsesyjnie boi sie o swoje zero w rekordzie"

Analizując przeciwników obu wyjdzie na to, że w przeciągu całej kariery to Floyd miał trudniejszych rywali.

"to co wygaduje Floyd nie ma juz znaczenia marketingowego w kontekscie tej walki "

Być może, bo nie bardzo znam się na marketingu. Jednak jak dla mnie artykuły z netu to zbyt mało żeby oceniać ta sytuację dlatego interesuje mnie tylko aspekt sportowy. Nie widze czegoś w boksie PacMan'e czego szczegolnie mógłby sie obawiać Floyd, dlatego nie sądze też ze to Money unika tej walki ...
 Autor komentarza: Tokio
Data: 24-09-2011 20:50:57 
to jest gorsza opera mydlana niż haye kliczko
byc może w ten sposób nakręcają spiralę walki
nikt chyba wątpliwości, że ta walka pobiła by wszystkie rekordy
do tych wszystkich informacji o testach ( niezależnie czy to wupowiedzi ze strony amarykanina czy filipińczyka) nie wierzyłbym bez krytycznie, bo mamy tutaj dualizm informacyjny
Floyd wydaje mi się, że tak bardzo wierzy w swoje umiejętności, że nie boi się nikogo
a ma postawy by wierzyc w swoje umiejętności bo po prostu jest kozakiem technika no i cudowna obrona, jest niesamowicie inteligenty w ringu
tak w skrócie prezentuje się floyd
natomiast manny to inny styl boksera on nie bawi się w ringu, to totalna maszyna, huragan katrina przez całe 12 rund, wytrzymalosc, kondycja, szybkośc, siła ( technicznie słabszy conajmniej o klasę)
wiec w walce tych dwóch panów mielibyśmy taki prosty scenariusz absolutna obrona kontra tornado f5
tylko pytanie czy absolutna obrona jest w stanie wytrzymac coś takiego?
co do koksu u mannego są specyfiki poprawiające wytrzymałosc kondycje i siłę, ale nigdy a przynajmniej na razie nie będzie takiego środka ktory zwiększy naturalny refleks czy szybkosc człowieka, inaczej zaprzeczałoby to biologii i chemii
 Autor komentarza: ykene
Data: 25-09-2011 01:51:36 
zgadzam sie w 100 % z Toki, dobrze mowisz wódki Ci dać
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.