KHAN: MAYWEATHER NIE DAŁBY MI RADY

Od dłuższego czasu Amir Khan (26-1, 18 KO) stara się sprowokować Floyda Mayweathera (42-0, 26 KO) do wspólnej walki. Amerykanin w sobotę wrócił na tron mistrzowski i nie zamierza go opuszczać, po tym jak w kontrowersyjnych okolicznościach znokautował bezradnego Victora Ortiza.

Brytyjczyk podzielił się z kibicami swoim komentarzem na temat powrotnej walki "Pięknisia". Według Khana Mayweather popełniał w ringu błędy, które mogły się obrócić przeciwko niemu.

- Mayweather wyglądał dobrze, ale zauważyłem w jego boksie sporo niedociągnięć i błędów, których nigdy wcześniej nie zaobserwowałem. Jeśli postawilibyśmy na szali moje umiejętności i siłę oraz inteligencję Freddiego Roacha [trenera Khana przyp. red.], to Floyd nie dałby mi rady – przewrotnie stwierdził Khan.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 19-09-2011 14:28:42 
Floyd nie jest nie pokonany, stary Mosley był w stanie mocno wstrząsnąć Floydem tak więc młody wilczek jak Khan jest wstanie trafiać Floyda notorycznie.
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 19-09-2011 14:29:00 
niepokonany*
 Autor komentarza: AdammoEmuSite
Data: 19-09-2011 14:30:16 
Teraz to każdej jeden chce walczyć z Mayweatherem, ale nie chce dawać każdemu.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 19-09-2011 14:33:42 
lukaszamator
Ale z drugiej strony to ten młody Khan nie bardzo trafiał McCloskeya,który stylem może kapkę przypominać Floyda,choć to nie ta liga.
Jednak taką walkę bym obejrzał,bo jednak Khan to po Pacmanie drugi najlepszy rywal dla Floyda.Jednak zdecydowanie na Floyda bym postawił z Khanem.zaś z Pacmanem to już pół na pół.
 Autor komentarza: DEJV
Data: 19-09-2011 14:36:39 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ino szkoda że po prawym prostym takim jak dostał kilka razy Ortiz Khan cofnoł by się do defensywy. Z całym szacunkiem dla niego bo to chyba największy nowy prospekt do bycia najlepszym ale twierdzić że zauważył błędy w FM .. bez komentarza
 Autor komentarza: bartoss
Data: 19-09-2011 14:38:15 
Khan miałby duże szanse na zwycięstwo w tej walce.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 19-09-2011 14:40:33 
A może konkretna oferta panie Khan, przedstawić realny dla FMJ kontrakt a nie tylko klepać jęzorem
 Autor komentarza: Tim
Data: 19-09-2011 14:46:32 
bartoss, odstaw te dragi i nie ćpaj więcej!
 Autor komentarza: DEJV
Data: 19-09-2011 14:48:20 
Wg mnie to co robi ostatnio Khan te jego wypowiedzi są tylko pod publikę. Rzuca txt typu że pokonał by Floyda a następnym razem że góra dwie walki i będzie gotowy? To ja się pytam wygrał byś czy czekasz aż Money coś opadnie z formy. Walka na pewno była by przednia ale po 1 mocniejszym ciosie Floyda , Khan wg mnie cofnął by się do defensywy. Nie twierdze że pada po byle jakim ciosie bo przecież wygrał z Maidaną ale Floyd to geniusz i nie da się obijać jak ostatni rywale Khana. Anglik mógł by się wreszcie trochę uspokoić bo umiejętności ma wysokie ale twierdzić takie coś to tylko może Many.
 Autor komentarza: j0ni1985
Data: 19-09-2011 14:51:37 
Khan to takie dziecko ktore chce sie wybic a nie moze dla tego stad chce tej walki zeby nie z tego samego koryta byl Pacman to samo by mowil i oniem jestem 100% pewny tego. Co do walki tych dwoch panow Khan i JMM niech kchan pokaze z petersonem i zawalczy z ortizem jesli wygra z nimi dwoma mozna by bylo dac szanse Khanowi. A narazie znikim znaczacym tak naprawde nie walczyl gdzie mowicie o Khanie jak on ma wate mowie wam prescot sie przygotuje bardzo dobrze do Khana i go pokona. I bedzie po Khanie.

A co do ciosow oddanje nie liczy sie to ze dostal i sie zachwila liczy sie to ze zachwila sie przetrwal i wygral to jest wazniejsze a to ze trafil czysto to jest boks i tyle. Maidana jak trafl Khana zeby to zrobil 3 rundy wczesniej TKO w 11-12 rundzie takze Khan duzo gada malo robi tak jak wszyscy Anglicy Heymake Khan itp.
 Autor komentarza: j0ni1985
Data: 19-09-2011 14:53:50 
A Ortiz tez jest w tym samym wieku co Khan i lepszy ma cios i jakos nie dal rady duzo gada tylko.
 Autor komentarza: weentM
Data: 19-09-2011 14:54:10 
...ale Manny takich tekstow nie rzuca bo to czlowiek na poziomie jest

Khan by przegral ta walke zdecydowanie,moze nawet i TKO
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 19-09-2011 14:55:53 
"...znokautował bezradnego Victora Ortiza.(...)"

Raczej bezbronnego lub nieprzygotowanego do obrony. Do czasu "główki" Ortin radził sobie całkiem nieźle w walce z takim tuzem jak Maywaether.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 19-09-2011 14:57:39 
j0ni1985
Nie wiem czy Khan ma słabszy cios,może i tak,ale raczej niewiele,za to szybkością bije Ortiza na głowę.Więc nie sądzę żeby ogólnie rzec biorąc Khan był gorszy od Ortiza.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 19-09-2011 14:58:37 
Dlaczego Khan ma nie wyzywac Floyda?Osiagnal wiecej niz Ortiz i ma wszelkie podstawy do takiej walki.Mlody Floyd wyzywal Hameda i Oscara i to jest naturalne ,ze mlody mistrz chce walczyc z najlepszymi.Khan puka do czlowki p4p a walka wypelni stadion w Anglii i wygeneruje kase jaka lubi Floyd.Mysle ,co pisalem pod innym tematem,ze teraz przeciwnikiem Floyda bedzie Berto ale potem kto wie?
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 19-09-2011 14:58:44 
Wreszcie ktoś mnie poprze w moich wersjach twórczych, a mianowicie mój ulubieniec Amir Khan.
Są jeszcze: Freddie Roach i Manny Pacquiao, tak więc jest nas przynajmniej czterech pewniaków.
 Autor komentarza: DEJV
Data: 19-09-2011 15:00:56 
Thouvionne
Całkiem nieźle? Może ciosy Floyda nic nie robiły na nim ale zobacz Se na statystyki. Wg ciebie całkiem nieźle mu szło? To ja nie umiem Se wyobrazić jak wygląda jego super występ.
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 19-09-2011 15:05:08 
Amir pyskowania nauczył się właśnie od Floyda i Davida.
Gardę trzyma wysoko jak Abraham,a nawet Włodarczyk, szybki jest jak PacMan, inteligentny w ringu jak Adamek, a odpornych na ciosy nie ma
w boksie w ogóle.
Rzekoma odporność bokserów na ciosy wychodzi także po wielu latach.
Liczą się silne nogi.
 Autor komentarza: DEJV
Data: 19-09-2011 15:05:44 
clyde22
Zgadzam się. Jak najbardziej może bo ma do tego prawo. Jest królem w swojej wadze itd. Ale jak on może twierdzić że ujrzał błędy Floyda? Śmieszne
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 19-09-2011 15:09:20 
Można dostawać łomot przez 10 rund, a w 11. lub 12. jednym ciosem wygrać pojedynek.
 Autor komentarza: DEJV
Data: 19-09-2011 15:10:20 
Tak ale to nie czyni że dał dobrą walkę. Szczał życia byłby to i tyle.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 19-09-2011 15:16:09 
DEJV Kazdy popelnia bledy,Floyd tez jest tylko czlowiekiem.Kwestia jest tylko kto popelni ich wiecej w ewentualnej walce i kto lepiej niz Floyd potrafi takie bledy wykorzystac.Ja bardzo chce zobaczyc te walke i to jak Floyd poradzi sobie z szybkimi rekami Khana ,jego witalnoscia ,ciosami na dol jakich zabraklo w wykonaniu Victora.Wedlug mnie Khan ma wieksze szanse niz Ortiz i Berto,ktory prawdopodobnie jest szykowany dla Floyda.Byl juz wczesniej ale wystawiony do odstrzalu Victor go pokonal.
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 19-09-2011 15:17:13 
Amirowi doradzałbym przy jego szybkości tłuczenie Floyda nawet w rękawice. Wiadomo,że ma od lat problemy z rękami.
Wyeliminować pięści Floyda, to zostanie mu do obicia tylko jego pyskata buzia. :))
 Autor komentarza: Rogs
Data: 19-09-2011 15:32:04 
Ale śmieszny gość. Wydaje mu sie ze juz jest taka gwiazdą,i wypatruje błdy Floyda jeszcze ogłasza ,ze by go pokonał.

Floyd by Cie wypykał w 12 rd, ze po nich nie wiedziałbys jak sie nazywasz i czy jestes z Wielkiej Brytanii czy nie, pyszałku.
 Autor komentarza: DEJV
Data: 19-09-2011 15:36:23 
clyde22
Tak. Jednak sam stawia się już przed nim co dla mnie jest śmieszne. Sądzę też że jak by doszło do takiej walki to Floyd bez problemu ułożył by taktykę. Walka zdecydowanie trudniejsza niż z Ortizem ale bez przesady. Walki Khana nie budzą taka grozę dla Moneya jak walki Manego.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 19-09-2011 15:48:25 
moim skromnym zdaniem od razu zaznaczam nie przepadam za żadnym z obu(floyda amira)ale szczerze mówiąc to jest może ze trzech bokserów którzy mogą pokonać floyda jednym z
nich jest właśnie khan faktem jest że powinien najpierw zmazać plamę w postaci precota po prostu najpierw rewanż z Preiscotem
 Autor komentarza: znienacka00
Data: 19-09-2011 15:51:07 
Mój 2-letni syn,tez nie dalby mi rady....
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 19-09-2011 15:59:06 
tolek78

Biorąc pod uwagę ostatnie wypowiedzi Amira, z których wynika, że jest gotów walczyć z każdym, kto mu to zaproponuje, a Prescott wyzwał go na drugi pojedynek, uważam teraz, że w pierwszej kolejności Khan powinien zamknąć buzię Breidisowi nie gadaniem, tylko walką rewanżową.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 19-09-2011 15:59:17 
Khan po tej walce nabrałby więcej pokory
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 19-09-2011 16:22:04 
BYKZBRONXU2011

Floyd będąc 2-3 lata młodszym od Khana również nie miał zbytniej pokory.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 19-09-2011 16:30:41 
Floyd nigdy nie miał pokory .O czym ty wogole piszesz?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-09-2011 16:52:52 
chociaż wczesniej byłem przeciwny wallce z presscotem to teraz widze ze ten rewanz powinnien jednak być bo będzie się ten lucky punch ciągnął za Nim do końca życie , a w 2012 z Floydem czemu nie , Ortiz nie miał wielkich szans ale Khan to inny bokser , mega szybi , musi cały czas pracowac nad precyzja i skutecznością ciosów i wtedy ma z małym Floydem szanse ,
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 19-09-2011 17:40:05 
Jakąkolwiek wypowiedż Amira Khana komentujecie tak samo...pyskuje!Jakie pyskowanie? "To wezwanie odważnego młodego,nie pękającego pięściarza!Jestem pewien że pokona Floyda M i może ...przed czasem!
 Autor komentarza: BaxikG60lbn
Data: 19-09-2011 17:56:07 
Z miłą chęcią bym zobaczył Amira z Floydem. Było by na co popatrzeć;)
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 19-09-2011 18:04:19 
BYKZBRONXU2011


O cnocie moralnej - pokorze.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 19-09-2011 18:05:55 
BaxikG60Ibn...jasne i o to własnie chodzi!
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 19-09-2011 18:10:24 
Jeżeli Floyd, Twoim zdaniem, nigdy nie miał pokory, to jak ma się do tego stwierdzenie van den Aardwega: "Pokora jest warunkiem uzyskania dojrzałości duchowej oraz psychicznej"?
 Autor komentarza: Sheller
Data: 19-09-2011 18:49:31 
Tak, tak panie Khan. Lubię pana, ale już 42 tak gadało i każdy opuchnięty wracał :)
 Autor komentarza: Kryzys
Data: 19-09-2011 19:06:44 
http://www.allthebestfights.com/mayweather-vs-ortiz-full-fight-video-pelea-2011/
Jeśli by ktoś chcial se ta walke jeszcze raz ta wlake poogladac w dobrej jakości bo na youtube juz nie ma.
A tak wogóle to ci komentatorzy z HBO czasami pociskają takie pierdoły, że tego się słuchać nie da.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 19-09-2011 20:50:59 
Na początek to karierę powinien skończyć Merchant bo bredzi już od dłuższego czasu. Floyd nie był dumny z siebie ale zrobił to co powinien zrobić każdy wielki mistrz czyli wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję i Floyd to zrobił.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 19-09-2011 20:53:45 
Już mówiłem że ten Islamski terrorysta bierze przykład z Heja. Krowa która dużo muczy mało mleka daje. Khan by nie miał nic do powiedzenia w takiej walce umiejętności 3 klasy gorsze a szybkość o 2 klasy mniejsza. No chyba że by Pac mu pożyczył trochę koksów:D
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 19-09-2011 22:53:03 
krzycho46...co ty rasisto tutaj robisz?Zapisz się do jakieś organizacji i ganiaj za terorystami!Tutaj pisze się o sportowej rywalizacji .Zrób se badania...
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 19-09-2011 23:59:07 
Islamski terrorysta to przenośnia... ale ganiać terrorystów zawsze nie zaszkodzi.. Amir ma racjE Ze si e pcha na chama... bo na kogo się pchać? Ma być jak Cotto??
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.