FLOYD: NIE WIEM KIEDY WRÓCĘ

Po sobotnim zwycięstwie przed czasem w walce z Victorem Ortizem (29-3-2, 22 KO), Floyd Mayweather Jr. (42-0, 26 KO) nie myśli o szybkim powrocie na ring. Póki co chce poradzić się członków swojego teamu jaki ma być kolejny krok w jego karierze i co ciekawe Floyd powoli myśli o... trenowaniu innych pięściarzy.

- Zawodnicy tacy jak Pacquiao mają swoich szefów, którzy mówią im kiedy mają walczyć. Powrócę kiedy będę chciał, walczę kiedy mi się podoba. To piękna sprawa być swoim własnym szefem. Dałem tyle pięknych walk, dlatego ostatnio mogłem sobie pozwolić na tak długą przerwę.

Teraz usiądę z moim teamem i pomyślimy co dalej. Zobaczę co doradzą Haymon, Roger i Ellerbe. Póki co nie chcę odchodzić na emeryturę, ale powoli myślę o zajęciu się trenerką - powiedział Mayweather.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 19-09-2011 11:40:33 
Dobrze byłoby, gdyby w czasie wolnym od rozmyślań nad dalszą karierą bokserska liznął nieco etyki, psychologii, a także kultury i sztuki dobrego wychowania. Kultury w miejscach publicznych, w stosunku do innych ludzi, a także w wielu innych sytuacjach, dzięki którym w przyszłości będzie mógł swobodnie przebywać wśród innych ludzi.
Na razie nie widzę w nim pedagoga.
 Autor komentarza: un4given
Data: 19-09-2011 11:43:07 
Najbardziej czego mi żal po tej walce z Ortizem to to, że trwała ona tak krótko i teraz na kolejny występ Money'a trzeba będzie czekać pewnie kolejne kilkanaście miesięcy, a być może już w ogóle nie wróci jeśli nie dogadają się z Mannym ;| Wielka szkoda bo oglądać go w ringu to sama przyjemność ;)
 Autor komentarza: weentM
Data: 19-09-2011 11:54:58 
Dobrze mowisz Thouvionne :)
prawda i tylko prawda
 Autor komentarza: Owned
Data: 19-09-2011 11:56:36 
Floyd bedzie wracał jeszcze nie raz
Money Money Money ;)
 Autor komentarza: un4given
Data: 19-09-2011 11:59:58 
@Owned

Oby było tak jak piszesz ;)
 Autor komentarza: Tim
Data: 19-09-2011 12:16:24 
Wielki jako człowiek i jeszcze większy jako sportowiec.
Najlepszy z najlepszych, przed nim jest tylko Bóg później Floyd długo długo nic i później cała szara masa tego świata!!!
 Autor komentarza: weentM
Data: 19-09-2011 12:18:40 
Tim dlaczego masz sie za nic? za szara mase świata?

moze postaraj sie zmienic jak tam o sobie myslisz:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 19-09-2011 12:24:29 
Spier.alaj nie wracaj
 Autor komentarza: Robo
Data: 19-09-2011 12:32:15 
...tak jest, nie wracaj.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-09-2011 12:33:25 
Autor komentarza: DAB

Ja bym poprostu napisał cham nad chamami!
Też niebende tensknił ale trzeba przyznać że walczy skutecznie.
POZDRAWIAM!!

A te ostatnie zdarzenie zostawie bez komentarza.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-09-2011 12:35:07 
Ortiz inna historia ale Floyd narobił niezłego bigosu i gnoju wokół siebie.
 Autor komentarza: oxy10
Data: 19-09-2011 12:37:31 
Jego wychodzenie do ringu jest jak pójście do bankowego sejfu, co też zresztą przy takiej piosence 50 Centa wychodzi do ringu "Straight to bank".Poszedł wziął hajs i można siedzieć rok lub dwa i wydawać , czy też co ostatnio u niego modne palić swoje money.Niech on w końcu wyjdzie do Pacmana i dla mnie już może w ogóle nie wracać.Zresztą po takiej walce nie miałby dla kogo i po co.A po pieniążki musiałby przyjechać tirem.
Ciekawa jest pozycja jego jak sam mówi.Pomyślmy ,że innym nakazuje promotor i walczenie na HBO jest spełnieniem marzeń, to jego przypadku , to HBO czeka aż Pan łaskawie zechce zawalczyć.Czy może się mylę?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-09-2011 12:39:28 
Autor komentarza: oxy10
a ciekawsze jest jescze to że dupny milioner zalega kupe siana w podatkach he he a kase pali i jak to rozumieć co?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-09-2011 12:42:21 
Dalej twierdze i jestem przekonany że dyga sie PACMANA !
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-09-2011 12:45:44 
Fajny motyw!
Floyd z plikiem dolców dzwoni do urzędu podatkowego i wrzesczy NIEODDAM wam moje many,many na ringu możecie mi odebrać cwaniaki he he gdzieś tak wczoraj pisało!?
 Autor komentarza: PiotrS
Data: 19-09-2011 12:48:44 
Floyd Mayweather Jr. vs Victor Ortiz

Scenariusz i reżyseria: Floyd Mayweather Jr.
Aktorzy:
Floyd Mayweather Jr.
Victor Ortiz
Joe Cortez (mało świadomy aktor.

Nie lubię Floyda, ale walczy genialnie.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-09-2011 12:50:00 
Autor komentarza: PiotrS
To fakt walczy skutecznie!!!
 Autor komentarza: oxy10
Data: 19-09-2011 12:59:45 
No z tym zaleganiem ,to ja nie rozumiem.Mieć tyle siana i żeby nie zapłacić jakiegoś podatku.Nie wiem ile tam jest ,ale ile by nie było ,to przecież ile mu jeszcze zostaje.Zresztą dlaczego walczy Roy Jones Jr?Podobno zalega z podatkami.Zresztą ostatnio jakiś gwiazdor muzyki , czy aktor siedział przez to.Co do palenia pieniędzy,to ktoś powie,że jego i może robić co chce.Ja uważam ,że nie.Jest publiczną osobą i powinien dawać przykład nawet dzieciakom.Te pieniądze pochodzą z biletów z PPV , czyli ma je dzięki ludziom.Pomyślmy ,że p.ktoś odkładał ciężko hajs na jego walkę i być może zrezygnował z czegoś ,a tym czasem jego np.50$ Floyd pali.I to jest takie zajebiste?Dla mnie to brak szacunku dla kibiców i samego pieniądza.Dzisiaj masz góry czegoś ,ale jutro możesz nie mieć nic.

Jeszcze anegdota.Kiedyś mój kolega był u naszego wspólnego znajomego na urodzinach.Środowisko lekarzy,a więc większość dzieci banany.I jeden z tych bananowych gnoji spalił 100zł, tak dla jaj.Taka kur...a jakby poszła do roboty i zobaczyła jak ciężko się zarabia ta stówę , to chyba w życiu więcej by tak nie zrobiła.Mnie tam nie było,a szkoda ,bo bym idiocie wytłumaczył, co i jak.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-09-2011 13:06:00 
Autor komentarza: oxy10
Zresztą sam widzisz jaki to typ!
Mam w dupie jego kase bo nigdy niebende takiej miał i niezazdroszcze mu ale ja podatki musze płacic a jak nie to każdy wie jakie są z tego konsekwencje!
Też byłem niejednokrotnie świadkiem palenia kasy i szkoda gadać!
 Autor komentarza: DEJV
Data: 19-09-2011 13:09:35 
Cały Floyd. Nic dodać nic ująć. Prawda jest taka choć wielu go nie znosi ( ja przyznam się że uwielbiam jego walki i jego kunszt bokserski ) to stwierdzę śmiało że to Boks potrzebuje Moneya niż Floyd tego sportu. Sam fakt że Roach kiedyś powiedział że Pacquiao brakuje ino walki z FM. Tyle
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-09-2011 13:11:00 
Autor komentarza: DEJV
No tak bo tylko on został.
 Autor komentarza: DEJV
Data: 19-09-2011 13:19:05 
Wiem ale zauważ że od już paru lat każdy kręci swoją karierę wokół jego osoby. Nawet jak kończy „ niby” czynne uprawianie boksu to i tak i tak wiele wypowiedzi kręci się wokół niego. Cóż jest on na tyle kontrowersyjny a za razem takim geniuszem że boks zawodowy go potrzebuje bo tak naprawdę wg mnie prawdziwe diamenty nie poznaje się po jednorazowych występach bądź mordobiciach i klasycznych wygranych bo to ci daje chwałę tylko po tym co pokazujesz przez cała karierę. Floyd nie raz walczył brzydko ale patrząc dogłębnie to jakie ma umiejętności to dla mnie czapki z głów. Wiem że teraz wiele z was się ze mną nie zgodzi ale repertuar jego umiejętności i sam fakt że już na ringu rywal jest zdenerwowany bo widać po facjacie a on wyluzowany .. nic dodać nic ująć. Choć jako człowiek nie reprezentuje sobą niczym to jako bokser jest kimś takim ze za parę lat ludzie będą tęsknić za np. jego prawym prostym. Tyle
 Autor komentarza: oxy10
Data: 19-09-2011 13:20:07 
Autor komentarza:Faraon
Ja nie chcę wyjść na jakiegoś zazdrośnika ,czy nie wiadomo jakiego materialistę.
Tak jak Ty sram na jego hajs.Mam ile mam i mnie wystarcza.Nie lubię takich zachowań, które tak naprawdę robią z siebie bezmózgowca,a niby mają być cool.Ale jak niektórym to pasuje,to niech będzie tym kim chce.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 19-09-2011 13:29:14 
FMJ to znakomity biznesmen, paląc jedną 100 zarabia 10* więcej, wyzywając Larrego również itd. Można być wirtuozem w ringu ale jeśli niema się charyzmy to nie będzie dużej kasy, FMJ ma swoją fundację charytatywną TFMJF, zaraz zlezą się ludzie którzy napiszą że to pod publikę i tylko PacMan działa prosto z serca.
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 19-09-2011 14:13:08 
oxy
Zeby zostac lekarzem, trzeba tyrać dużo bardziej niż na budowie do tego za darmo. Potem mozna od tego odcinac kupony i palic stówy jak komuś to sprawia przyjemnosc. Aczkolwiek jest to oczywista głupota.
 Autor komentarza: oxy10
Data: 19-09-2011 14:39:18 
Kopyto

Przeczytałeś anegdotę ,którą tu przytoczyłem.Przeczytaj jeszcze raz.

Padają tam sformułowania jak:
Środowisko lekarzy,a więc większość dzieci banany.
I jeden z tych bananowych gnoji spalił 100zł,

To był dzieciak, wtedy jeszcze,który miał rodziców lekarzy.Czyli on nie pracował w życiu robiąc to, nie szanował rodziców pracy.
Jakby ją zarobił i spalił,to niech tak sobie robi.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 19-09-2011 14:42:29 
@DEJV - dla ciebie Floyd jest geniuszem, dla mnie znakomicie nadmuchanym balonem marketingowym. Tak znakomicie, że istnieją tacy ludzie ja ty - z takimi opiniami. Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, czy nie jesteś mimowolnym obiektem wielkiej ściemy - manipulacji?

Od lat mam wrażenie graniczące z pewnością, że fani Goździka mają problem z całościowym widzeniem rzeczywistości, więc widzą to co chcą lub to, co ktoś im "sprzedał". Kupujecie więc teksty typu "on jest potrzebny tej dyscyplinie", Świat boksu nie może się bez niego obyć", "to geniusz ringu"...

A tak naprawdę to kawał chama, zarówno w życiu jak i w ringu, mistrz faulu z ramionkiem prostopadle ustawionym do przeciwnika, mający problemy z kończeniem przeciwników przez KO, walczący raz do roku o zmroku... Po cholerę komu taki bokser?

Mnie ten gość kompletnie nie przyciąga. Walczy rzadko, jest nudny, wyniki jego walk to częste kontrowersje, jako człowiek jest chamem... I nie pisz, że nie widze jego kunsztu.

Widzę kusznszt robienia kibiców w jedno totalne bambuko, którzy płacąc za PPV dostali śmieszne lub żałosne 4 rundy i równie żałosne zakończenie.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 19-09-2011 15:00:31 
UrbanHorn możesz wskazać tą wielką ilość kontrowersyjnych wyników walk FMJ?? Piszesz o manipulacji a sam jej ulegasz, nie znasz FMJ osobiście a oceniasz go, na jakiej podstawie?? Na artykułach z gazet, na zdjęciach jak pali jedną 100, na historyjkach "przyjaciół". Twoja troska o ludzi płacących PPV jest wzruszająca, uwierz że Amerykanie są przyzwyczajeni do PPV i zdają sobie sprawę że kupując walkę mogą obejrzeć tylko rundę, FMJ to nie Kliczko którzy patrzą aby kibice się naoglądali i symuluje staranie w ringu przez większość walki, Money jak ma szansę kończyć to kończy.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 19-09-2011 15:12:46 
@Sierak2012 - nie kpij, bo zaczynasz już z tego słynąć.

Nie muszę go znać osobiście by widzieć zachowania typu wywiad z Merchantem. Nie muszę go znać by tym bardziej weryfikować sprawiedliwość amerykańskiego systemu wymiaru sprawiedliwości...

Gdzie zaś widzisz moją troskę? A może napiszę jak ty... skąd ty tak dobrze znasz Amerykanów? Rozmawiałeś z nimi, że ich opisujesz? Z iloma rozmawiałeś?

Generalnie widzę, że MUSISZ jak zwykle coś napisać. Nieważne co, ważne by cokolwiek.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 19-09-2011 15:16:28 
Lepiej słynąć z kpienia niż z bredzenia
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 19-09-2011 15:26:08 
@Sierak2012 - też prawda. Z dwoja złego kontynuuj więc kpiny.
 Autor komentarza: DEJV
Data: 19-09-2011 15:27:14 
UrbanHorn

Szanuje twoje zdanie. Ogólnie nie lubię krytykować słowa innych bo jakie mam do tego prawo. Jestem typowym obserwatorem boksu jak ty i inni. Prawda jest taka że jak by wszyscy podzielali twoje zdanie Floyd by już nie walczył i tyle. Osobnicy naszej planety lubią kontrowersyjnych ludzi a taki właśnie jest Floyd. Gdyby tak wszyscy mieli by go gdzieś to oglądał byś ostatnią walkę? Może się mylę , może olałeś tą potyczkę ale zauważ że ktoś jednak go na swój sposób lubi i płaci za to żeby ujrzeć go po tylu miesiącach przerwy.

Co do jego życia osobistego. Ogólnie Ja to mam gdzieś. Boksem nie interesuje się z perspektywy poznania czyjego życia. Ja oglądam umiejętności. A to Floyd ma najwięcej w kontekście tego słowa. To że fauluje? Hmm tak zgodzę się ale to robi każdy. Może oprócz Manego. Ale tu też u niego nie jest wszystko fer. Jak może narzucać komuś walki w umówionym limicie żeby ten nagle musiał zbijać.

Czy jest nudny. Nie dla mnie nie. Wystarczy jak widzę jak ośmiesza innych. Każdy mówi : Tak ja będę tym który pośle go na deski lub zmażę jego 0 z statystyk. I co ? I każdy kończy tak samo czyli z palcem w pupie. Dla mnie osobiście nie ważne jest czy ktoś zafunduje takie KO jak Many - Hattonowi czy Martinez- Williamsowi. Nie powiem cieszy to oko ale to co robi Floyd z przeciwnikiem dla mnie jest kunsztem.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 19-09-2011 16:02:18 
Zarobił latwe siano teraz pobaluje pół roku,,
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.