FURY: MAM WIĘKSZE SZANSE NIŻ HAYE

Mistrz Wielkiej Brytanii i Wspólnoty Brytyjskiej wagi ciężkiej, Tyson Fury (15-0, 10 KO), który dzisiaj zmierzy się na gali boksu zawodowego w Belfaście z Amerykaninem Nicolaiem Firthą (20-8-1, 8 KO), przekonuje, że były mistrz świata WBA wagi ciężkiej, David Haye (25-2, 23 KO), powinien zapomnieć o ewentualnych walkach z braćmi Kliczko

- Myślę, że lepiej byłoby, gdyby David przestał już myśleć i mówić o walkach z Kliczkami - doradza Fury. - W jednym kraju nie ma miejsca dla dwóch silnych zawodników wagi ciężkiej, dlatego Haye musi mi ustąpić, gdyż mam większe od niego szanse na pokonanie Ukraińców. David dostał swoją szansę i nie wykorzystał jej. Jestem pewny, że po porażce z Władimirem, Haye specjalnie Kliczków już nie zainteresuje - zakończył Anglik.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 17-09-2011 20:00:09 
Proponuje eliminator Haye vs. Fury o prawo do walki z którymś z braci.
 Autor komentarza: TorgarN
Data: 17-09-2011 20:02:42 
Ktoś ma linki do gali?
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 17-09-2011 20:04:48 
http://www.norwaysport.co.uk/Norgeidrett3/
http://www.norwaysport.co.uk/Norgeidrett4/

Któryś działa na bank, potrzebna wtyczka Veetle.
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 17-09-2011 20:06:28 
ja chce Adamek vs Haye, podobne gabaryty i otwarte style, to dałoby super walke
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-09-2011 20:07:31 
@lukaszamator

Jaki eliminator? niby dlaczego ? Fury wygrał z pretendentem jakim był Chisora... Haye przegrał walkę o mistrzostwo świata. Teraz jedyna szansa dla Haye jest walka z Witalijem.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 20:12:04 
Autor komentarza: AdamekFightPL
Niebyłbym taki pewien!?
Adamek też wchodzi w gre...
Kubiłem w HD pojedynek JOE CALZAGHE-BERNARD HOPKINS za 10 dolarów oczywiście pirat he he..!

O której gala się zaczyna?
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 17-09-2011 20:13:33 
Haye chyba musi nadrobić pozycją rankingową? Nie ma go w piętnastce WBC.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 17-09-2011 20:18:46 
@lukaszamator

Witalij ma teraz dobrowolną obronę więc może brać Haye'a. Później będzie musiał pobić niejakiego Stiverne.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 17-09-2011 20:19:14 
Czy ta gala jest na jakimś Polsacie?
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 17-09-2011 20:21:42 
AdamekFightPL, nie jest tak, że na dowolną obronę ten ktoś musi być w pierwszej piętnastce rankingu? ;)

Nie wiem jak to jest w WBC, Witali bez obrony pasa nie zawalczy.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 17-09-2011 20:23:55 
Ludzie nawet jak Hay'a teraz nie ma w 15 WBC to gdy będą już toczyły się jakieś oficjalne negocjacje to napewno go tam wciągną.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 20:30:24 
Autor komentarza: Polak18
Data: 17-09-2011 20:23:55
Ludzie nawet jak Hay'a teraz nie ma w 15 WBC to gdy będą już toczyły się jakieś oficjalne negocjacje to napewno go tam wciągną.

Zgadzam się z tobą!!!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 17-09-2011 20:30:33 
Ej,podobno Solis był obowiązkową,potem Adamek był dobrowolną,więc teraz powinien być Stiverne.
Ale akurat obejść to to pewnie żaden problem i Vit da radę zawalczyć z kim zechce.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-09-2011 20:32:51 
Ten typ by przegrał z Mariuszem Wachem hehe a co dopiero z Haye..em Haye by mu zrobił z gęby dyskoteke
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 17-09-2011 20:33:17 
CZY DZISIEJSZA GALA JEST NA POLSACIE SPORT ??????
 Autor komentarza: Tokio
Data: 17-09-2011 20:35:41 
laicy jak można nie znac tych nazwisk...?
w ostatnim wywiadzie przeprowadzonym podczas wizyty w polsce, lewis mówił, że cały świat czeka na " wybuch wulkanu", na nową nadzieje...
ten ów nowy mistrz znajduje się w tym rankingu nie widzicie tego?:D
kliczkowie już się boją
a tak na poważnie z kim kurwa oni mają sie bic jak takie leszcze są w rankingach?
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-09-2011 20:35:43 
Jaka gala?Floyda?Jest na polsat sport extra od 3
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-09-2011 20:37:01 
Z kim?Fury niech sie bije z Monte Barretem ,,Wilderem,,Helleniusem,,Areeolą ,,wiele jest opcji,,
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-09-2011 20:38:54 
Moim zdaniem nawet od Stiverna by mógł dostac kuku ,,Ten ma mlotek w rece,,a Fury przyjmuje na łeb troche .Jakby trafil Furrego Bernabe to by chlopak zaliczyl dechy
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 17-09-2011 20:40:07 
OK DZIĘKI. JASNE, ŻE O TĄ GALĘ MI CHODZIŁO :D
 Autor komentarza: benwetz
Data: 17-09-2011 20:53:51 
Chyba w bierki, Haye ubija go do 5 rundy. Grubas i waciak Chisora go naruszył, że ledwo ustał.
 Autor komentarza: Mats
Data: 17-09-2011 20:55:08 
O której gdzieś tak zaczyna sie walka Furego ?
I macie jakiegoś linka do walki ?
 Autor komentarza: pavlo
Data: 17-09-2011 21:03:16 
elo,
od 21 na polsacie sport gala w Liverpoolu Stephen Smith - Lee Selby,
a linki do furego mozna znaleźć tu:
http://www.soccer-live.pl/transmisje.php?id=pozostale
transmisja od 21.45.
Od 3.00 na polsat sport extra Mayweather - Ortiz. ;)
 Autor komentarza: derbinator
Data: 17-09-2011 21:20:31 
ja się zastanawiam ostatnio nad jednym..

Tomasz na obozie przygotowawczym (jak z resztą chyba każdy z ostatnich przeciwników braci Kliczko) sparował z Wilderem. z tego co pamiętam to był z tych walk bardzo zadowolony- czyli musiało mu iść dobrze. wychodzi jednak na to że ten Wilder to jednak jest ogórek skoro między walką z nim a z Kliczkami jest taka różnica.

wiem wiem, zaraz ktoś napisze że obóz przygotowawczy to nie prawdziwa walka ale mimo to nie powinno być tak że chłop po 8-10 tygodniowym obozie wchodzi do ringu i nie wie co się z nim dzieje.

więc zastanawiam się, skoro dzisiejsza HW jest dla Nas rozczarowywująca to co Nas czeka za 10 lat...
 Autor komentarza: Malinowy
Data: 17-09-2011 21:59:28 
no to nic tylko Fury vs Haye i ring rozwieje wszelkie watpliwosci!
 Autor komentarza: Malinowy
Data: 17-09-2011 22:00:10 
na dzien dzisiejszy dalbym 60/40 dla Haye'a
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-09-2011 22:07:56 
http://www.rojadirecta.me/goto/sportz-for-free.org/channel2.html
gala Furrego
 Autor komentarza: Mats
Data: 17-09-2011 22:16:26 
1 runda dla Furego.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-09-2011 22:25:06 
Fury pływał Furtha juz go zaraz ubije hehee
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 22:25:20 
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Dziękuje ale Tyson dostaje oklep he he...
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-09-2011 22:25:37 
Lej gulivera Firtha
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-09-2011 22:29:30 
Furyy ma wiecej szczęscia niz umiejetnosci .Firtha mógl go skonczyc ale sedzia tez pomógł Furremu pozwalał na pólminutowe klincze
 Autor komentarza: Mats
Data: 17-09-2011 22:31:38 
Firtha juz zmeczony zaraz bedzie koniec.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 17-09-2011 22:31:45 
Czemu Fury pitoli o walce z Kliczkami, skoro sam sie jej obecnie boi. Bedzie bil marketingowa piane dwa lata?
 Autor komentarza: Mats
Data: 17-09-2011 22:32:25 
Koniec !
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-09-2011 22:33:13 
Fur go pocałował chyba to pdoziekowanie ze go nie skonczył,,Fury by dostal Ko od Wacha
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 17-09-2011 22:33:16 
No z takim bumem nie wygrać to trzeba by być niewiem kim...
Koleś sie non stop wieszał na nim jak pijak na słupie.
 Autor komentarza: proOf
Data: 17-09-2011 22:33:32 
fury to jednak jest kołek
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 22:33:46 
Fury niema najmniejszych szans z Haye powyciera nim ring zobaczycie jek do tego dojdzie!
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 17-09-2011 22:34:14 
Hahaha no właśnie też nie byłem pewien czy to nie pocałunek, ale widać nie tylko ja to widziałem hahaha.
Powtórze poraz kolejny : Ricky Martin RULZ !!
 Autor komentarza: Polak18
Data: 17-09-2011 22:34:17 
Ale wał.Czemu ten głupi staruch to przerwał? Do dupy sędzia.Jak trzeba było to swojej roboty nie wykonywał np żeby szybko rozrywać klincze,a teraz z dupy przerywa walkę.Żenada.Tyson z taką obroną dziurawą jak sito to wymarzony rywal dla Włada.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 17-09-2011 22:35:31 
I powiedzcie mi Panowie, TO DREWNO miało by walczyć z Kliczkami, czy nawet z Hayem ?
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-09-2011 22:36:09 
Moim zdaniem on tylko bazuje na warunkach fizycznych .Wach by go skonczyl rpzed czasem
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 22:36:11 
Autor komentarza: NATHAN

NIEMA TAKIEJ OPCJI!!!
 Autor komentarza: Grzechu1989
Data: 17-09-2011 22:36:42 
Zle dla Tysona skonczyl by sie pojedynek z Haye... nie mowiac juz o Kliczkach.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 22:37:18 
WACH go rozbije na czynniki pierwsze he he!!!
 Autor komentarza: thomastom
Data: 17-09-2011 22:37:57 
Po co on to przerwał ?? WTF?!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 22:38:01 
Autor komentarza: Grzechu1989
Data: 17-09-2011 22:36:42
Zle dla Tysona skonczyl by sie pojedynek z Haye... nie mowiac juz o Kliczkach

100% RACJI
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 17-09-2011 22:40:40 
ORTIZ WYJDZIE O 6:00 ?????
 Autor komentarza: Polak18
Data: 17-09-2011 22:41:42 
Fury mógłby powalczyć z Dimitrenko który jest takim samym jak nie gorszym kołkiem.Z resztą obecnej czołówki HW go nie widzę(nie piszę tu o K2).Helenius,Wach by go pięknie skontrowali tak jak nadział się na kontrę Firthy tylko że wyzej wymienieni by go dobili.Haye również skończyłby go przed czasem.Adamek wypunktowałby go i wygrał jednogłośnie,myślę nawet,że stary Liachowicz mógłby z nim wygrać.Aleksander Powietkin także byłby zwycięzcą ewentualnego pojedynku z Furym.Jeśli brytyjczyk poważnie myśli o pasie w HW to Emanuel Steward już chyba proponował współpracę zgadza się?
 Autor komentarza: Polak18
Data: 17-09-2011 22:43:06 
thomastom

Zapewne,żeby nie było upsetu i Firtha nie skończył drewniaka przypadkiem w późniejszych rundach.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-09-2011 22:43:09 
Monte Barret moze z nim walczyc..
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-09-2011 22:43:33 
Albo David Tua nawet spasiony jak go trafi to go zabije hehe
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 17-09-2011 22:44:51 
@Polak18

Wach ? :D:D Chyba sobie kpisz. Helenius to się zgodzę, ale stawiając Heleniusa na równi z Wachem to chyba się śćpałeś nieźle :D Bez urazy
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 22:45:59 
Autor komentarza: Polak18
Data: 17-09-2011 22:41:42
Fury mógłby powalczyć z Dimitrenko który jest takim samym jak nie gorszym kołkiem.Z resztą obecnej czołówki HW go nie widzę(nie piszę tu o K2).Helenius,Wach by go pięknie skontrowali tak jak nadział się na kontrę Firthy tylko że wyzej wymienieni by go dobili.Haye również skończyłby go przed czasem.Adamek wypunktowałby go i wygrał jednogłośnie,myślę nawet,że stary Liachowicz mógłby z nim wygrać.Aleksander Powietkin także byłby zwycięzcą ewentualnego pojedynku z Furym.Jeśli brytyjczyk poważnie myśli o pasie w HW to Emanuel Steward już chyba proponował współpracę zgadza się?

No niestety lub stety że to prawda!!!
POZDRAWIAM!!!
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 17-09-2011 22:46:27 
Hehehe no dokładnie, a on chciał sie na Kliczków porywać hahaha albo na Haye'a.
Już Helenius by go ZABIŁ, uważam podobnie jak Byk, że Tua też jakby go trafił ;d
Hehe dajcie mu McBRide'a albo właśnie Dimitrenke :D
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-09-2011 22:47:35 
Dobra walka! Nie wiem czemu narzekacie. Może i kołek ale pierze się z rywalami ostro po buzi, ku naszej uciesze.
W 3 rundzie pływał po ringu, ale w pozostałych pływał Firtha. Porównując jego walkę z Furym i Powietkinem - lepsze wrażenie zrobił Fury (mimo ubogiej techniki i blokowania ciosów głową).

Poza tym Fury ma te swoje 23 lata i 206 cm wzrostu... Myślę, że z Wachem by wygrał po bardzo ciekawej walce. Jednak przyszłość przed nim (jeśli nie dostanie za dużo po głowie, nie zapuści się w treningach, lub nie popadnie w niekończące się kontuzje).

Władek i Witek przejechali by się po nim, jak po portowej dziwce, ale walka mogła by być na prawdę ciekawa (mimo, że długo by nie potrwała).

Na dzień dzisiejszy na moje oko: Fury Wach, Fury Dimitrenko, Fury Helenius
 Autor komentarza: Polak18
Data: 17-09-2011 22:49:08 
Paulpolska

Wach nie jest w czołówce na dzień dzisiejszy jeśli o to ci chodzi.Natomiast z Furym jak najbardziej werdykt byłby otwarty bo jeden i drugi są nijacy.Natomiast Fury ma dziurawą obronę,często przestrzeliwuje ciosy najczęściej takie podbródki jakimi sam siebie trafiał :D.Wtedy jest dobra okazja do kontry.Wach moim zdaniem pokonałby brytyjczyka.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 17-09-2011 22:49:34 
Ricky Martin vs Helenius ?
Przecież to by była egzekucja :D
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 22:50:33 
Jaka teraz następna walka?
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-09-2011 22:50:34 
Coś znaki większy/mniejszy mi nie wyświetliło, więc napiszę słownie:
Fury pokonuje i Wacha i Dimitrenkę przegrywa z Heleniusem.
Jednak przy tych kolosach, to niczego nie można być oczywiście pewnym. Jeden cios może zmienić cały obraz walki.
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 17-09-2011 22:51:01 
Fury nie jest doskonały i sam to przyznał, ale Wach to słabeusz, przeciętniak. Jak oglądałem jego dwie ostatnie walki to totalna klęska i nuda jak dla mnie. McBride wrak a z Brownem nic nie pokazał. Więc nie oceniaj tak samo walki Fury'ego
 Autor komentarza: Krzych
Data: 17-09-2011 22:51:42 
Haha, to walcz z Haye.. Z taką obroną to śpisz do 5 rundy
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 17-09-2011 22:52:59 
A może on specjalnie sie tak dawał okładać żeby pokazać jaką ma granitową szczęke żeby sie Wład obsrał :D
 Autor komentarza: CS04
Data: 17-09-2011 22:54:34 
Fury zaraz z Frithą padnie a gdzie tam bracia ;) Ładnie go w 3 rd okładał :)
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 17-09-2011 22:54:49 
Walka dobra. Mick Hennessy, jego promotor, po walce powiedział, że ta walka dała wiecej emocji niż Adamek vs Vitali i David vs Wład razem wzięte. trochę jest w tym prawdy. Fury robi szybkie postępy. Jest kwestią czasu kiedy sięgnie po pas.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 22:56:45 
Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 17-09-2011 22:54:49
Walka dobra. Mick Hennessy, jego promotor, po walce powiedział, że ta walka dała wiecej emocji niż Adamek vs Vitali i David vs Wład razem wzięte. trochę jest w tym prawdy. Fury robi szybkie postępy. Jest kwestią czasu kiedy sięgnie po pas.

HA Ha Niema takiej opcji!!
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 17-09-2011 22:57:40 
Fajna wojenka Fury vs. Firtha!
 Autor komentarza: Polak18
Data: 17-09-2011 23:00:14 
Ten Fury to jakiś pedał,że całuje chłopów? Właśnie widziałem powtórkę i jestem zniesmaczony.
 Autor komentarza: piotr
Data: 17-09-2011 23:00:40 
Firtha 198cm!
Ten Fury jest wielki!
 Autor komentarza: thomastom
Data: 17-09-2011 23:01:02 
Fakt, że walka nie była nudna, ale jeszcze ciekawsza byłaby gdyby nie było sędziego, który nic nie zrobił tam pożytecznego. No chyba, że założył sobie, że będzie TKO w 5 rundzie to akurat mu się udało.
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-09-2011 23:01:11 
Obecnie nikt nie daje w ciężkiej lepszych walk niż Fury. To trzeba docenić.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 17-09-2011 23:01:37 
Drewno z badylem w dupie hah
Denotay Wilder by go ośmieszył.
 Autor komentarza: grzesiekstaw
Data: 17-09-2011 23:01:40 
Wygrał Fury... Kontrowersyjna decyzja. Walka mogła spokojnie jeszcze potrwać.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 17-09-2011 23:02:45 
Fury to cienias , trzeba to powiedziec.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 23:03:35 
Autor komentarza: pyra90
Data: 17-09-2011 23:01:37
Drewno z badylem w dupie hah
Denotay Wilder by go ośmieszył.

Też tak sądze!
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 17-09-2011 23:03:37 
fury to slabiak i od dawna to mowilem i zdania nie zmieniam, zobaczycie ze za niedlugo ktos go tak zweryfikuje ze potrzebne beda nosze! firtha powinien go dokonczyc jak go naruszyl i by juz byl obalony ten mit tysona lol. obejrzyjcie jego walke z zackiem pagem jak dla mnie to tak blado tam wypadl ze w moich oczach stracil wtedy swoja range prospekta. uwazam ze wach by dal mu rade a jak by go juz zachaczyl to by sie nie zachwial i dokonczylby dziela zniszczenia.
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-09-2011 23:03:39 
@Polak18

Oj tam, bez przesady. Istniał i istnieje taki zwyczaj. Pedał to by wsadził mu to tamto w pewne miejsce, a nie cmoknął w policzek.
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-09-2011 23:04:26 
Wilder niech zawalczy najpierw z... kimś. Np jakimś bokserem.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 17-09-2011 23:05:07 
anglicy nigdy nie zestawiają nudnych walk.nawet jak walczy nędza.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 17-09-2011 23:06:19 
Faraon

Fury jest młody, ma 23 lata, przed nim cała kariera a już znajduje się w top 10 w wielu rankingach. Dimitrenko wg mnie już jest w jego zasięgu. wiadomo z Kliczkami nie ma czego szukać ale ten chłopak ma czas.
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-09-2011 23:08:16 
Fury może i jest słabiak (jeśli uznać, że słabiakiem może być ktoś z top 15 wagi ciężkiej). Ale Frithe sprał zdecydowanie. Walko może i powinna potrwać jeszcze 1-2 rundy (dopóki Fritha by nie padł nieprzytomny lub ubił Furego lucky punchem), ale te 5 rund było bezdyskusyjne 4-1 dla Furego.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 17-09-2011 23:08:37 
fury przeciez ma dobre podbrodki ;]

http://www.youtube.com/watch?v=wdFP-R_LYSM

jakby ktos jeszcze nie widzial :)
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-09-2011 23:09:08 
@coolpix
"anglicy nigdy nie zestawiają nudnych walk.nawet jak walczy nędza"

Chyba, że nazywają się Heye i walczą z Wałujewem lub Kliczko.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 23:09:20 
Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 17-09-2011 23:06:19
Faraon

Fury jest młody, ma 23 lata, przed nim cała kariera a już znajduje się w top 10 w wielu rankingach. Dimitrenko wg mnie już jest w jego zasięgu. wiadomo z Kliczkami nie ma czego szukać ale ten chłopak ma czas.

No tak ale zauważ ze co walka to gorsza i nieda się tego ukryć i narazie niema żadnych argumentów co do wyzej wymienionych!
POZDRAWIAM!!!
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 17-09-2011 23:09:52 
napiszcie szybko czy warto ogladac ta walke ktora teraz bedzie bo nie wiem czy isc po browar do nocnego a zawodnicy mi nic nie mowia;]
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 23:11:02 
PANOWIE!
Jaka następna walka?
 Autor komentarza: coolpix
Data: 17-09-2011 23:12:07 
adam23 miałem na myśli wyspy brytyjskie i tam odbywające się pojedynki.export typu haye pomijam.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 17-09-2011 23:14:03 
Faraon

poczekamy, zobaczymy. Akurat Fury nie marnuje ostatnio czasu na kelnerów i często występuje więc będziemy obserwować jego rozwój. ja uważam, że daleko zajdzie.
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-09-2011 23:15:09 
@Faraon
"No tak ale zauważ ze co walka to gorsza i nieda się tego ukryć i narazie niema żadnych argumentów co do wyzej wymienionych!"

Tego to nie zauważyłem.
Po pierwsze - nie walczy już z leszczami. Po drugie - idzie na całość, bez zbędnych kalkulacji (może specjalnie, może nie umie inaczej). Jeszcze zbyt szybko, żeby wydawać jakieś zdecydowane sądy. Zobaczym co będzie dalej, z jeszcze lepszymi bokserami.
Ja tam byłbym skłonny zapłacić sporą (relatywnie :) ) kasę za zobaczenie walki Fury-Price (stawiam na 2), lub Fury-Pulew (za mało walk Puleva widziałem, żeby stawiać), lub Fury-Dimitrienko (minimalnie większe szanse daje Furemu, choć Dimitrienko lepszy technicznie i może się obudzi, więc go nie skreślam). Helenius by go posłał na deski wcześniej czy później (przy obecnych zdolnościach defensywnnych Furego)
 Autor komentarza: pyra90
Data: 17-09-2011 23:16:10 
addam23
Ale Wilder przygodę z boksem rozpoczął dopiero 6 lat temu ,więc musi zbierać doświadczenie
Fury skończy jak Walujew ,bo jest za wielki i za ciamajdowaty
z najmłodszych najwyżej cenie Szpilkę i Gerbera
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 23:16:12 
Autor komentarza: Ghostbuster
To twoja opinia i ją uszanuje a ja twierdze że daleko niezajdzie!!
PEACE!
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-09-2011 23:17:24 
@coolpix
"adam23 miałem na myśli wyspy brytyjskie i tam odbywające się pojedynki.export typu haye pomijam. "

No to w takim wypadku wypada jedynie mi się zgodzić, choć poza Hayem nie przypominam sobie walki niezbumiałego brytyjczyka, który nie zostawił by serca na ringu (poza Haye), nawet na wyjeździe.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 23:18:39 
Autor komentarza: addam23

Ja nadal twierdze i trzymie się tej tezy że daleko niezajdzie!
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-09-2011 23:20:21 
@pyra90
"Ale Wilder przygodę z boksem rozpoczął dopiero 6 lat temu ,więc musi zbierać doświadczenie
Fury skończy jak Walujew ,bo jest za wielki i za ciamajdowaty
z najmłodszych najwyżej cenie Szpilkę i Gerbera "

Jest młody i zdolny, ale trudno mi coś o nim powiedzieć, dopóki nie zobaczę go w poważnym starciu. Są bokserzy, którzy genialnie prezentują się ze słabiakami lub na sparingach, a są i tacy, którzy najlepsze walki dają na ringu, przed kamerami i dużą widownią (taki np jest Masternak).
Nic tylko życzyć sobie bezpośrednich starć takich bokserów (w nieokreślonej przyszłości, bo takiego Szpilke nie ma sensu jeszcze na tak głębokie wody wysyłać)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 23:21:32 
23 lata
Duży
Siła
ALe niema w nim żadnego przebłysku jak narazie!
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-09-2011 23:22:53 
@Faraon
"Ja nadal twierdze i trzymie się tej tezy że daleko niezajdzie! "

Całkiem możliwe. Jego poważna przygoda z boksem może się skończyć, gdy go ktoś w końcu skończy na ringu. Nie wykluczam takiej możliwości i nie ośmielił bym się póki co stwierdzić, że Fury będzie przyszłym mistrzem.

Mam nadzieje, jedynie, że Fury będzie spełniał rolę takiego Bowe, na miarę naszych czasów (a więc pseudo-uboga i nieporadna karykatura Bowe, jak to na obecną HW przystało).
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 23:25:04 
Autor komentarza: addam23
Jezeli piszesz o Ridicku Bowe to chyba żartujesz?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 23:26:41 
Miało być Riddick!
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 17-09-2011 23:28:58 
ja Puleva nie widzę z Furym. Natomiast Price mógłby bardzo trudnym rywalem dla Tysona.
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-09-2011 23:31:17 
@Faraon
Ten właśnie Ridick, ale jedyne podobieństwo widzę w: duży chłop, czołówka HW i nie boi się dostawać po twarzy, daje ciekawe walki i zazwyczaj wygrywa. Oczywiście umiejętności i poziom nie ten - co do tego nie ma żadnych wątpliwości.
Nie znam jednak współczesnego efektowniejszego wielkoluda.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 23:34:38 
Autor komentarza: addam23
Hmm! niemam wiencej pytań bo to bez sęsu!
Walka taka sobie ale ja czekam dzisiaj co zrobi Ortiz a jak to ty widzisz?
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-09-2011 23:39:59 
Trudno mi powiedzieć, bo widziałem tylko 2 walki Ortiza. Ja tam postawiłem kasę na Floyda.

Zgadzam się, że porównania Fury/Bowe są w sumie mało sensowne i nie warto o tym dalej pisać (przenoszę się do nowszych tematów...)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.