Floyd - trzeba przyznać ma coś z tym pustym łbem nie tak - zresztą to u nich rodzinne.
Po prostu taki tani wieśniak (nie obrażając w tym momencie ludzi ze wsi). Ale bym był szczęśliwy jak by go Ortiz znokautował -chociaż marne na to szanse , podobnie jak na wygraną Ortiza.
Autor komentarza: iwan80
Data: 17-09-2011 03:22:50
zaraz znawca COP bedzie sie tutaj wypowiadal...
Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 17-09-2011 03:24:40
Wiem że być może to wszystko udawane , ale po prostu nie przepadam za tego typu ludźmi.
Autor komentarza: meti
Data: 17-09-2011 06:21:27
Mayweather od wszystkich wymaga testów , ale patrząc na niego i jego zachowanie to sam powinien zrobić testy , ale psychiatrycznie !!
Autor komentarza: Pajus007
Data: 17-09-2011 08:44:23
Widzę panowie, że macie problemy ze sobą.
Autor komentarza: husta
Data: 17-09-2011 08:51:33
alvarez z gomezem beda sie bic na tej gali ?
Autor komentarza: Paulpolska
Data: 17-09-2011 09:10:46
Większa mrzawa przy wejściu Ortiza. Super
Autor komentarza: Paulpolska
Data: 17-09-2011 09:11:59
Za taką galę to bym dał 40 zł. Vargas vs Lopez, Alvarez vs Gomez itp. Dużo ciekawych walk nie jak u nas
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 09:13:49
Alvares Gomes w Los Angeles.
Autor komentarza: Paulpolska
Data: 17-09-2011 09:16:57
ale jest Erik Morales lubię tego typa oglądać ;d
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 09:17:03
tutaj walczy jeszcze Morales-Cano i Vargas-J.Lopez
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 09:18:23
Pajus o co Ci chodzi?
Autor komentarza: Adam89
Data: 17-09-2011 09:33:02
Ja rozumiem że tutaj chodzi o promocje walki, ale irytuje mnie takie zachowania Floyda. Szacunek dla wielkich bokserów, którzy nie robią z siebie debili przed walką.
Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 09:33:46
Autor komentarza: Paulpolska
Data: 17-09-2011 09:11:59
Za taką galę to bym dał 40 zł. Vargas vs Lopez, Alvarez vs Gomez itp. Dużo ciekawych walk nie jak u nas
No ja też bo te pojedynki mają coś takego w sobie!
Ortiz zachowuje się spokojnie i może a nawet ma szanse uszczelic zarozumialca!
50/50 stawiam choć wiem ze Ortizowi bendzie bardzo trudno ale zobaczymy?
O której gala sie zaczyna i czy bendą linki?
POZDRAWIAM!
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 09:35:42
o 3,linki zawsze sa:)
Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 09:37:35
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 09:35:42
o 3,linki zawsze sa:)
To fajnie bo dopiero od wczoraj mam poinstalowane i narszczie moge oglądać cokolwiek
Napisz dokładnie o której gala?
POZDRAWIAM!!!
Autor komentarza: Champion20
Data: 17-09-2011 09:43:35
DZIWIE sie wam że jestescie wszyscy tacy naiwni nic innego po za tym co widzicie nie zauważacie. Przecież to całe show jest udawane dla wiekszyc zyskow i Floyd i Ortiz to wiedzą i podgrzewaja atmosfere szkoda ze po walce juz bedą kumplami:( przyklad z przeszlosci moge podac Tyson-Lewis po walce wyszlo ze są dobrymi kumplami
Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 09:50:43
Autor komentarza: Champion20
Kto jest naiwny?
Zresztą każdy obstawia sobie jak chce i nawet bez uzasadnienia.
Poprostu chciałbym żeby wygrał Ortiz ale czy to naiwnośc?
Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 09:53:06
Tyson-Lewis
Czy aby napewno są kumplami?
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 09:59:13
No dokladnie ja tez bym chcial zeby walke wygral Ortiz,lubie bardzo goscia.
Mnie już dawno przestał emocjonować takie rzeczy.Jak napisał Champion20 ,ten cały show dla tych którzy jeszcze nie zdecydowali się wykupić PPV.
Możecie sobie zobaczyć, co było na face to face, którego tak naprawdę nie było.Tam był dopiero pokaż.Wcześniej na jakiejś konferenjci Floyd "ugryzł" w nos Ortiz'a, śmiechu co nie miara i jeszcze Oscar klepiący Floyd'a po ramieniu, którego wcześniej wyżywał od narkomanów,alkoholików i śmiał się ,że przebiera się za babę.No ludzie litości.Pewnie to był jeszcze pomysł Oscara."Floyd,jak wiesz dałem wywiad o moich problemach można to wykorzystać.No nie wiem Oscar mój przyjacielu, czy tak można.E tam , człowieku chodzi nam wszystkim o jedno HAJS"Pewnie na takiej zasadzie to się odbyło.Nie ma co się podniecać.Jakieś kontrowersyjne materiały muszą mieć choćby do 24/7.
Floyd ma podobno dostać 25 baniek ,a Ortiz 2 + PPV. Trzeba się postarać , aby premia była odpowiednia.W ogóle komisja stanu podaje zarobki wszystkich i to normalne , a u nasz to tajemnica największa na świecie.'"Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają", tylko jakoś się przełamali, żeby powiedzieć społeczeństwu ,że za walkę Adamka trzeba zapłacić 40 zł.Co kraj to obyczaj.
Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 10:06:00
Floyd ma podobno dostać 25 baniek ,a Ortiz 2 + PPV. Trzeba się postarać , aby premia była odpowiednia.W ogóle komisja stanu podaje zarobki wszystkich i to normalne , a u nasz to tajemnica największa na świecie.'"Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają", tylko jakoś się przełamali, żeby powiedzieć społeczeństwu ,że za walkę Adamka trzeba zapłacić 40 zł.Co kraj to obyczaj.
No niestety u nas pewne rzeczy są objęte tajemnicą a to że z ważenia robi się SHOW to każdy wie!
POZDRAWIAM!!!
Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 10:09:12
A mnie najbardziej rozbawiła konferencja Najman/Saleta
Rewanż he he dobre no nie?
BEZ SESU!!!
Autor komentarza: jkd
Data: 17-09-2011 10:28:56
Ale wysoki kurs na Ortiza. Widac, wiekszych szans mu nie daja. Coz, ja bede trzymac kciuki za walecznego Victora. Czuje, ze czeka nas walka roku. Jesli Mayweather pozwoli sobie na takie bledy jak w walce z Mosleyem, to moze pasc na dechy.
Autor komentarza: Monteki
Data: 17-09-2011 10:32:27
Wie ktos na jakim kanale bedzie transmisja?
Autor komentarza: oxy10
Data: 17-09-2011 10:43:37
Faraon
Z tym każdy,to nie byłbym taki pewny.W USA takie rzeczy się sprzedają.Polacy z reguły tacy naiwni nie są.To ma też przyczyny z przeszłości.Nie wyobrażam sobie u nas gal wrestlingu , czyli cyrku.Nam starczy Cyrk Zalewski.Tam to dopiero się dzieje, jak publika się tym podnieca, to ja nie mogę na to patrzeć.Pomijam ,że są to głównie dzieci,ale u nas nawet dzieci nie wierzyłyby,że to naprawdę.
Co do rewanżu Najman to jakaś kpina.Był wywiad z nim i redaktor o kogo się nie zapytał , to Najman z nim przegrał.Wawrzyk Pudzian,Saleta i co najlepsze z każdym rewanż, bo przecież on tak naprawdę nie przegrał.Plus ,że nie robi z siebie perfidnego kretyna i że jakoś tam potrafi po części powiedzieć ,że przegrał z Wawrzykiem i Pudzianem , ale z Saleta , to ręka sama odklepała.Nie maił nad nią kontroli.W ogóle ten rewanż , to powinni dać na wrestlingu albo po pokazach jako główna atrakcja w Cyrku Zalewskim, czy innym
Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 10:49:15
Autor komentarza: oxy10
MASZ RACJE!!!
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 10:52:11
Mnie też nie bawią takie przedstawienia,czekam na walkę i liczę na niespodziankę.
Autor komentarza: alfagta
Data: 17-09-2011 10:59:07
Ale Wy jesteście wszyscy nudni… Floyd świr, Floyd debil, etc. Ortiz ma szanse na poziomie 50%? Pogieło Was? Ortiz to leszcz, którego przeciętny Maidana wykończył. Za co Wy Floyda tak nienawidzicie? Nie rozumiecie, że to jest publicity stunt? Po prostu kasa musi się zgadzać. Dzięki niemu boks jest ciekawszy, a nie Ci wszyscy nudziarze. FLOYD DO BOJU!
Autor komentarza: Faraon
Data: 17-09-2011 11:03:08
Autor komentarza: alfagta
Kto napisał Floyd świr,debil i nudny?
Chodzi o jego napinki i nic wiencej ale Many P. wybije mu z głowy te cyrki...
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 11:03:37
alfagta
Dla mnie boks to walka w ringu nie jakieś sztuczne show ,wolę być nudny niż się cieszyć bo typ się buja jak gimnazjalista.Jestem za Ortizem
Autor komentarza: alfagta
Data: 17-09-2011 11:07:51
Chory psychicznie, pusty łeb, wieśniak. Ludzie, zrozumcie jedno! On napędza tę dyscyplinę. NIKT NIE PRACUJE CIĘŻEJ OD NIEGO. Poza tym widzę, że niechęć do Floyda przysłania Wam prawdziwe szanse. Ortiz NIE MA SZANS. Dostanie bęcki i będzie płakał jak po laniu z rąk Maidany.
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 11:17:27
Napisałem tylko,ze się buja nie każdy lubi takie osobowości.Napędza sprzedaż swojej walki po prostu.Czy nikt nie pracuje ciężej to coś czego nie wiesz,nie wiemy i nie zmierzymy.Co do szans 70-30 dla Floyda,ja po prostu kibicuję Ortizowi.
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 11:19:56
Kibicowanie nie ma nic wspólnego z oceną kto wygra walkę,faworyt jest ogólnie znany a to nie konkurs typerów,tak jak kibicowałem Adamkowi a ludzie się cieszą ,że dobrze wytypowali walkę z Witem,to śmieszne:)Co innego kibicować a typować,czy obstawiać,lubię niespodzianki wygrana Ortiza tak by namieszała,że to dopiero promuje dyscyplinę.Zmiany są potrzebne,działyby się ciekawe rzeczy.
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 11:24:14
walka z maidana byla dwa lata tenmu,ortiz sie zmienil
poza tym jestem przekonany ze jak floyd dostalby tyle bomb co ortiz wtedy tez by nie chcial dalej walczyc
mowie teoretycznie,bo wiadomo jaka jest jego obrona
Autor komentarza: Zamierzonykicz
Data: 17-09-2011 11:26:33
Czy mi się wydaje czy Mayweather nieco przytył ?:D Już nie jest to tak idealna sylwetka jak chociażby z walki z Marquezem...
Autor komentarza: milan1899
Data: 17-09-2011 11:28:51
mam rozdwojenie jaźni związane z tą walka , z jednej strony chciałbytm żeby Ortiz usadził Amerykańca i zmknął mu buzie z drugiej strony jeśli Ortiz wygra nigdy nie dojdzie do starcia z Paciem , na które tak długo już czekamy i , kóre ma szanse stac się największym wydarzeniem bokserskim które będziemy mieli okazaje obejrzeć ,
Na PS będzie ta gala bo jeszcze nie sprawdzałęm ???
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 11:31:52
Chyba extra.
Wygrana też do walki z Pacmanem wcale nie musi prowadzić a porażka mogłaby ciekawe roszady zrobić.Nawet rewanż lub Ortiz vs Pacman a Money szybko chciałby powrócić do gry tego jestem pewny.
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 11:37:43
weentM
Też uważam,że to już nie ten sam dzieciak Ortiz.Walka z Berto pokazała jego determinację.Choć wiadomo ,że to nie był rywal klasy Moneya to jednak silny boxer i szły ostre wymiany.W dodatku Ortiz jest na fali wznoszącej a Floyd to dla mnie niewiadoma ,zobaczymy w ringu.Na pewno będą emocje.
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 11:41:51
No wlasnie wlasnie,jak sie rzuci na Maywethera to nie wiadomo jak sie zachowa bedac pod presja:)
Autor komentarza: milan1899
Data: 17-09-2011 11:42:11
taka długa przerwa nie działą korzystnie na żadnego boksera , nawet taki mistrz jak Money nie powinnien sobie na nią pozwolić a Ortiz faktycznie to młody silny chłopak który nie będzie kalkulował , pierwsze rd będą mega ciekawe i do 3-4 rd musi zranic powaznie Moneya jak chce wygrac , poźniej będzie to już mega trudne bo doświadczenie Floyda plus mega obroną będą robić swoje
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 11:43:01
W dodatku mańkut,Floyd tak jak z Hattonem z mańkutem nie ucieknie na prawo i lewy łokieć pod szyję,tu będzie musiał walczyć:)
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 11:47:33
Jedyny mankut z ktorym FLoyd walczyl,ktorego kojarze wtej chwili to Judah,a z nim mial problemy
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 11:51:42
weentM
Tak,bo Floyd ma idealną obronę na praworęcznych,ucieka na nogę prawą,unika długich prawych,amortyzuje,łokciem przeszkadza,także eliminuje pół atutów rywali swym cwaniactwem a jak ich zmęczy to ogrywa jak dzieci.Mańkut to inny świat przy takim systemie obrony jak robi Floyd,dlatego mnie to ciekawi.Pacman mańkut stad te szopki z walką on by mu nie pasował.Tutaj Floyd będzie zmuszony więcej walczyć,boksować.Technicznie jest lepszy tylko siła może przeważyć jakiś celny cios lub kumulacja.
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 11:53:38
no ja na niego licze bardzo,i wierze w to,
w adamka nie wierzylem wogle w walce z kliczka,ale tu mimo tego ze pewnie buki daja podobne ceny to w niego wierze
Autor komentarza: milan1899
Data: 17-09-2011 11:55:17
jeżeli ogra Ortiza a cały czas nie będzie chciłą walki z Paciem to najchętniej obejrzałbym go z Khanem , któremu mał o kto daje szanse w takim starciu ale jak mawia klasyk "po wnikliwej analizie stylów" widzę że mógłby byc to mega ciekawy pojedynek w którym Floyd wcale nie miał by tak lekko
ale na razie jhest Ortiz któego mam na kuponie bo stawka jest mega dobra :)
Autor komentarza: speed
Data: 17-09-2011 11:58:33
Tez zastanawiam sie czy nie postawic na Ortiza...
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 11:59:47
weentM
Adamek był Polakiem ja im zawsze kibicuję ale to sprawa każdego jak uważa.Nie postawiłbym tam na niego a na Ortiza licząc na niespodziankę być może postawiłem:)Ale nie dużo.Jednak Faworyt to Floyd i wszystko inne będzie niespodzianką,które kurde lubię!
Co do Khana rozwija się też jak burza,ciężki będzie dla każdego kto nie powali go w stylu Prescota.Częstotliwość akcji ofensywnych rodem z Pacmana ,narzuca swój styl walki.Nie lubię go ale jest coraz lepszy
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 12:02:01
no teraz bedzie walczyl z Pettersonem,wg mnie troche krok w tyl ale to nic,nie ma z kim walczyc..
ja nie kibicowalem adamkowi za jego gwiazdorzenie,na drugi dzien nabral pokory i zupelnie inny czlowiek
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 12:02:12
speed
Ja wolę za grosze zagrać coś po takich kursach niż kumulować 8 faworytów by mi coś wyszło a zawsze ktoś i tak przegra.Jak gram to szukam niespodzianek ale tam gdzie są szanse.Dobrze ,że Mtagwy nie zagrałem a już ku.wa miałem tylko porąbało mi się ,że ta walka też dziś.Bo bym przegrał a kurs mnie kusił.
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 12:03:25
weentM
Petterson jest niedoceniany uważam,całkiem dobry zawodnik.Po tym co Zab pokazał a raczej czego nie pokazał to dobry rywal.Remisował też z Ortizem,jest technicznie bardzo ułożony.
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 12:04:44
no zobaczymy,ale Khan go rozklepie latwo
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 12:08:15
weentM
Nie zdziwi mnie to ale to rywal z górnej półki,jak tak to znaczy,że Khan powinien walczyć z zawodnikami pokroju Floyda,Pacmana ,jeśli wygra łatwo.No zobaczymy ja liczę jednak na spory opór
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 12:10:16
Własnie jeszcze Bradley o tym to ucichło...
Pogromca Petersona jak Amir wygra niech walczą.
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 12:13:16
http://youtu.be/6NXgQVYnB-A
Najlepsze momenty Peterson vs Ortiz.Widać moc Victora w pierwszych rundach:)Ale jak Floyd przetrwa to później może być dominacja tu nawet do głosu doszedł Peterson
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 12:17:59
no wlasnie,z tego co pamietam to dziwilem sie ze remis,bo jednak Paterson mial koncowke
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 12:19:05
No wstrząsnął tam Ortizem,jak Victor tak siądzie z Floydem to pozamiatane.Z Berto jednak cisnął dobrze do końca.
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 12:23:52
liczymy jednak na dobry poczatek:)
a dzisiaj gala ufc jeszcze rownolegle leci:) ale boks wiadomo ze ponad mma:)
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 12:29:47
weentM
Ostatnio Cormier mnie nie zawiódł,świetna stójka tego zapaśnika:)Ja bym go w H.W widział.Kombinacje ma ekstra już walkę wcześniej to pokazywał.Ja lubię to i to ale boks bardziej,najbardziej:)A UFC śledzę długo ale głównie z powtórek:)
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 12:32:27
Cormiera po wygranym Finale widziałbym z kimś z dwójki Dos Santos vs Cain ,nie musi byc wygrany.A Lesnar z Overeemem też będzie Hit:)
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 12:32:29
Cormier walczyl dawno:)
teraz ma z Silva walczyc,ale nie wiem kiedy:D
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 12:33:17
czy walczyli??? :O
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 12:36:20
Pokonał go zdemolował w stójce dobił młotkami:)
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 12:36:49
oja pierdziele:D bylem przekonany ze przegra,gdzie to jest?????????? od razu bym obczail:D
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 12:37:53
Poszukaj gdzieś na pewno będzie to z tydzień temu chyba ja oglądałem na jakiejś powtórce.Bokser z niego wysmienity.
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 12:38:46
http://www.youtube.com/watch?v=CzF-rBIiPbE
od razu!:)szkoda ze nie wiedzialem o tej walce,chcialem to obejrzec
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 12:42:13
ale mu dzwona zafundowal :O w pierwszej minucie
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 12:42:22
weentM
Ja akurat byłem za nim i to przez walkę wcześniej i stójkę na sporty walki.org pisałem,jak takie coś wchodzi fajnie jest ,bo faworytem nie był:)Ty jesteś lepszy w szukaniu streamów dasz radę.Barnett też wygrał i są w finale
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 12:43:41
Widzisz jak szybko znalazłeś:)Świetny jest i to zapaśnik?Walka wcześniej jakie kombinacje w stójce robił to głowa boli jeden z lepszych byłby w H.W
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 12:47:21
no bo szybko mi na tym zalezalo:D
hah,druga walke obejrze potem:) a myslalem ze po zwyciestwie nad Fedorem Silva bedzie TOP,a to tylko pokazalo jaki ten Fedor jest obecnie slaby:)
to byly dwa ciosy,podbrodek i mlotek,jako symboliczne wykonczenie,dobry gosc bo nawet agresywny nie jest;)
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 12:49:16
weentM
Tak Fiodor mój ulubieniec to już nie to.Cormier opanowany w jego stójce nie ma chaosu:)Podbródek musiał być potężny ale już wcześniej go naruszył też.Mocno bije.
Autor komentarza: Paulpolska
Data: 17-09-2011 12:55:34
Typujemy ?:D
Ortiz vs Floyd - Ortiz
Morales vs Cano - Morales
Vargas vs Lopez - Vargas
Autor komentarza: weentM
Data: 17-09-2011 13:01:23
tak bedzie,w dwoch ostatnich przypadkach a z Floydem i Ortizem,nie wiadomo.
no mocno bardzo:) ten dzwon po ktorym padl byl bardzo mocny
Autor komentarza: derbinator
Data: 17-09-2011 13:04:01
obawiam się tylko jednego. widziałem że Floyd nosił w trakcie obozu opatrunek na żebrach... więc pewnie doznał jakieś kontuzji na sparingach. do tego Ortiz ma chyba najlepsze właśnie uderzenia na korpus. tu upatruje szans dla Victora i jednocześnie obawiam się o wynik walki bo całym sercem jestem za Floydem
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 13:04:35
Paulpolska
Ortiz-chciałbym :)
Ale szansami to
Floyd
Morales
Vargas
Autor komentarza: derbinator
Data: 17-09-2011 13:06:53
dla tych co wypowiadają się o Floydzie i jego wieśniactwie.. to takie gadanie jak ktoś kto nie zna się na fizyce próbuje tłumaczyć jakieś zjawisko o którym nie ma zielonego pojęcia.. zabawni jesteście.
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 13:07:33
Tego Cano chyba nigdy nie widziałem.Ale rekord wydaje mi się nakręcony, w dodatku ma równe pojedynki wygrane ledwo ledwo ze słabymi rywalami.21 lat młody chłopak.Morales z formą a ją ma raczej nie powinien mieć kłopotu.
Autor komentarza: Paulpolska
Data: 17-09-2011 13:12:40
Floyd będzie się wolniej poruszał na nogach niż zwykle. Jeżeli Victor będzie napierał Floyd będzie miał problemy. Ma super refleks do unikania ciosów ale to za mało na Ortiza. Obaj mają cios więc Ortiz musi uważać bo Maidana już go zlał ostro. Jakby Ortiz agresją wygrał 3-4 pierwsze rundy to Floyd będzie musiał się otworzyć. Zobaczymy. Myślę, że wola zwycięstwa i kondycja za Ortizem ;]
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 13:18:16
Paulpolska
Ogólnie to inny poziom wyszkolenia.No ale licze na Ortiza nie ukrywam mam nadzieję ,ze sprawi niespodziankę jednak jego porażka ma większe prawdopodobieństwo tak na zimno kalkulując.W jego leworęczności jest atut który sprawił,że zaryzykowałem sobie stawiając na niego parę groszy.Jednak to bardziej dla emocji,bo na Floyda to się nie opłaca dawać kilka groszy.
Autor komentarza: Paulpolska
Data: 17-09-2011 13:21:38
@DAB
No masz racja poziom wyszkolenia za Floydem, ale to Ortiz broni co ma znaczenie. Będzie doping raczej po jego stronie co już było widać na ważeniu. Nie wiem czy Ortiz ma taki cios jak Mosley, ale jeżeli tak to Floyd będzie mieć kłopoty bo Ortiz jest świeższy od Mosley'a i chcę wygrać. Ta walka to wstęp do wielkich pieniędzy dla niego i jego przyszłości. Moim zdaniem pierwsze 3-4 rundy zadecydują o tym jak potoczy się walka i kto wygra.
Autor komentarza: Paulpolska
Data: 17-09-2011 13:24:48
Obawiam się tylko tego, że Ortiz będzie przestrzelać a Floyd będzie go kontrował i prowokował
Autor komentarza: DAB
Data: 17-09-2011 13:33:49
Ja mam nadzieję ,że się nie wystrzela ,może będzie K.O na Floydzie (marzenia).Bo jak 12 rd. to jeśli Money osiągnie półmetek ,będzie próbował narzucić swój styl.Ortiz powinien atakować ale też z głową nie podpalać się,dbać o energię.Floyd w późniejszych rundach przeważa nad innymi szybkością i czasem reakcji,on zawsze był przygotowany pewnie na 15rd to lekko.Ma dobry organizm-zastanawia tylko wpływ przerwy,derbinator wspomniał coś o opatrunku,może coś było czego my nie wiemy a na korpus Victor uderzyć potrafi.
Autor komentarza: Paulpolska
Data: 17-09-2011 13:44:26
no nawet De la hoya w swoich najlepszych altach padał po ciosie na korpus także kto wie. Floyd miał przerwę. Pewnie trenował, ale nie ma to jak trzymać odporność na ciosy podczas walk ;]
Autor komentarza: Dumel
Data: 17-09-2011 14:12:35
nie lubię tego Floyda. Ortiz do boju !
Autor komentarza: Fankis
Data: 17-09-2011 14:32:52
Ortiz to idealny przeciwnik do stylu Floyda!Ortiz bedzie napieral,a Money bedzie go karcił w kontrataku..Wydaje mi sie ze Floyd zgasnie jak Roy Jones,ale mam nadzieje ze jeszcze nie teraz,bo szkoda by było pojedynu Manny-Floyd..wkoncu pieknisia opusci ten fenomenalny refleks i dostanie power puncha i w jego statystykach pojawia sie porazki..ps.wieksze szanse daje Marquezowi niz Ortizowi!
Autor komentarza: Maro
Data: 17-09-2011 14:52:38
Floyd sześciopak jak rzadko:D
Autor komentarza: prototype410
Data: 17-09-2011 15:08:08
O KTOREJ TA WALKA ???I CZY BEDZIE W TV???jak tak to na jakim kanale?a i czy w internecie bedzie transmisja jak tak to gdzie???
Autor komentarza: speed
Data: 17-09-2011 15:18:44
Kurs na Ortiza kusi jak nigdy wczesniej ;-)
Autor komentarza: Fankis
Data: 17-09-2011 17:01:10
Prototype zobacz na meczyki.pl,ja tam bede namierzal walke..
Autor komentarza: prototype410
Data: 17-09-2011 17:09:21
to ta gala w liverpoolu co sie o 21 zaczyna???tam pisze ze jakas waga piórkowa ;p
Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 17-09-2011 17:39:20
na konkurencyjnym portalu jest lepsze wazenie bo jest pokazana tez przepychanka jak bylo face to face
oby Ortiz go zniszczyl
Po prostu taki tani wieśniak (nie obrażając w tym momencie ludzi ze wsi). Ale bym był szczęśliwy jak by go Ortiz znokautował -chociaż marne na to szanse , podobnie jak na wygraną Ortiza.
Data: 17-09-2011 09:11:59
Za taką galę to bym dał 40 zł. Vargas vs Lopez, Alvarez vs Gomez itp. Dużo ciekawych walk nie jak u nas
No ja też bo te pojedynki mają coś takego w sobie!
Ortiz zachowuje się spokojnie i może a nawet ma szanse uszczelic zarozumialca!
50/50 stawiam choć wiem ze Ortizowi bendzie bardzo trudno ale zobaczymy?
O której gala sie zaczyna i czy bendą linki?
POZDRAWIAM!
Data: 17-09-2011 09:35:42
o 3,linki zawsze sa:)
To fajnie bo dopiero od wczoraj mam poinstalowane i narszczie moge oglądać cokolwiek
Napisz dokładnie o której gala?
POZDRAWIAM!!!
Kto jest naiwny?
Zresztą każdy obstawia sobie jak chce i nawet bez uzasadnienia.
Poprostu chciałbym żeby wygrał Ortiz ale czy to naiwnośc?
Czy aby napewno są kumplami?
macie linki
http://huckenbusch.dbv.pl/viewpage.php?page_id=13 -PL
http://boxingguru.eu/gurutv1.html -UK
http://pl-sport.tv/ -PL
Dziękuje za linki!!!
Możecie sobie zobaczyć, co było na face to face, którego tak naprawdę nie było.Tam był dopiero pokaż.Wcześniej na jakiejś konferenjci Floyd "ugryzł" w nos Ortiz'a, śmiechu co nie miara i jeszcze Oscar klepiący Floyd'a po ramieniu, którego wcześniej wyżywał od narkomanów,alkoholików i śmiał się ,że przebiera się za babę.No ludzie litości.Pewnie to był jeszcze pomysł Oscara."Floyd,jak wiesz dałem wywiad o moich problemach można to wykorzystać.No nie wiem Oscar mój przyjacielu, czy tak można.E tam , człowieku chodzi nam wszystkim o jedno HAJS"Pewnie na takiej zasadzie to się odbyło.Nie ma co się podniecać.Jakieś kontrowersyjne materiały muszą mieć choćby do 24/7.
Floyd ma podobno dostać 25 baniek ,a Ortiz 2 + PPV. Trzeba się postarać , aby premia była odpowiednia.W ogóle komisja stanu podaje zarobki wszystkich i to normalne , a u nasz to tajemnica największa na świecie.'"Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają", tylko jakoś się przełamali, żeby powiedzieć społeczeństwu ,że za walkę Adamka trzeba zapłacić 40 zł.Co kraj to obyczaj.
No niestety u nas pewne rzeczy są objęte tajemnicą a to że z ważenia robi się SHOW to każdy wie!
POZDRAWIAM!!!
Rewanż he he dobre no nie?
BEZ SESU!!!
Z tym każdy,to nie byłbym taki pewny.W USA takie rzeczy się sprzedają.Polacy z reguły tacy naiwni nie są.To ma też przyczyny z przeszłości.Nie wyobrażam sobie u nas gal wrestlingu , czyli cyrku.Nam starczy Cyrk Zalewski.Tam to dopiero się dzieje, jak publika się tym podnieca, to ja nie mogę na to patrzeć.Pomijam ,że są to głównie dzieci,ale u nas nawet dzieci nie wierzyłyby,że to naprawdę.
Co do rewanżu Najman to jakaś kpina.Był wywiad z nim i redaktor o kogo się nie zapytał , to Najman z nim przegrał.Wawrzyk Pudzian,Saleta i co najlepsze z każdym rewanż, bo przecież on tak naprawdę nie przegrał.Plus ,że nie robi z siebie perfidnego kretyna i że jakoś tam potrafi po części powiedzieć ,że przegrał z Wawrzykiem i Pudzianem , ale z Saleta , to ręka sama odklepała.Nie maił nad nią kontroli.W ogóle ten rewanż , to powinni dać na wrestlingu albo po pokazach jako główna atrakcja w Cyrku Zalewskim, czy innym
MASZ RACJE!!!
Kto napisał Floyd świr,debil i nudny?
Chodzi o jego napinki i nic wiencej ale Many P. wybije mu z głowy te cyrki...
Dla mnie boks to walka w ringu nie jakieś sztuczne show ,wolę być nudny niż się cieszyć bo typ się buja jak gimnazjalista.Jestem za Ortizem
poza tym jestem przekonany ze jak floyd dostalby tyle bomb co ortiz wtedy tez by nie chcial dalej walczyc
mowie teoretycznie,bo wiadomo jaka jest jego obrona
Na PS będzie ta gala bo jeszcze nie sprawdzałęm ???
Wygrana też do walki z Pacmanem wcale nie musi prowadzić a porażka mogłaby ciekawe roszady zrobić.Nawet rewanż lub Ortiz vs Pacman a Money szybko chciałby powrócić do gry tego jestem pewny.
Też uważam,że to już nie ten sam dzieciak Ortiz.Walka z Berto pokazała jego determinację.Choć wiadomo ,że to nie był rywal klasy Moneya to jednak silny boxer i szły ostre wymiany.W dodatku Ortiz jest na fali wznoszącej a Floyd to dla mnie niewiadoma ,zobaczymy w ringu.Na pewno będą emocje.
Tak,bo Floyd ma idealną obronę na praworęcznych,ucieka na nogę prawą,unika długich prawych,amortyzuje,łokciem przeszkadza,także eliminuje pół atutów rywali swym cwaniactwem a jak ich zmęczy to ogrywa jak dzieci.Mańkut to inny świat przy takim systemie obrony jak robi Floyd,dlatego mnie to ciekawi.Pacman mańkut stad te szopki z walką on by mu nie pasował.Tutaj Floyd będzie zmuszony więcej walczyć,boksować.Technicznie jest lepszy tylko siła może przeważyć jakiś celny cios lub kumulacja.
w adamka nie wierzylem wogle w walce z kliczka,ale tu mimo tego ze pewnie buki daja podobne ceny to w niego wierze
ale na razie jhest Ortiz któego mam na kuponie bo stawka jest mega dobra :)
Adamek był Polakiem ja im zawsze kibicuję ale to sprawa każdego jak uważa.Nie postawiłbym tam na niego a na Ortiza licząc na niespodziankę być może postawiłem:)Ale nie dużo.Jednak Faworyt to Floyd i wszystko inne będzie niespodzianką,które kurde lubię!
Co do Khana rozwija się też jak burza,ciężki będzie dla każdego kto nie powali go w stylu Prescota.Częstotliwość akcji ofensywnych rodem z Pacmana ,narzuca swój styl walki.Nie lubię go ale jest coraz lepszy
ja nie kibicowalem adamkowi za jego gwiazdorzenie,na drugi dzien nabral pokory i zupelnie inny czlowiek
Ja wolę za grosze zagrać coś po takich kursach niż kumulować 8 faworytów by mi coś wyszło a zawsze ktoś i tak przegra.Jak gram to szukam niespodzianek ale tam gdzie są szanse.Dobrze ,że Mtagwy nie zagrałem a już ku.wa miałem tylko porąbało mi się ,że ta walka też dziś.Bo bym przegrał a kurs mnie kusił.
Petterson jest niedoceniany uważam,całkiem dobry zawodnik.Po tym co Zab pokazał a raczej czego nie pokazał to dobry rywal.Remisował też z Ortizem,jest technicznie bardzo ułożony.
Nie zdziwi mnie to ale to rywal z górnej półki,jak tak to znaczy,że Khan powinien walczyć z zawodnikami pokroju Floyda,Pacmana ,jeśli wygra łatwo.No zobaczymy ja liczę jednak na spory opór
Pogromca Petersona jak Amir wygra niech walczą.
Najlepsze momenty Peterson vs Ortiz.Widać moc Victora w pierwszych rundach:)Ale jak Floyd przetrwa to później może być dominacja tu nawet do głosu doszedł Peterson
a dzisiaj gala ufc jeszcze rownolegle leci:) ale boks wiadomo ze ponad mma:)
Ostatnio Cormier mnie nie zawiódł,świetna stójka tego zapaśnika:)Ja bym go w H.W widział.Kombinacje ma ekstra już walkę wcześniej to pokazywał.Ja lubię to i to ale boks bardziej,najbardziej:)A UFC śledzę długo ale głównie z powtórek:)
teraz ma z Silva walczyc,ale nie wiem kiedy:D
od razu!:)szkoda ze nie wiedzialem o tej walce,chcialem to obejrzec
Ja akurat byłem za nim i to przez walkę wcześniej i stójkę na sporty walki.org pisałem,jak takie coś wchodzi fajnie jest ,bo faworytem nie był:)Ty jesteś lepszy w szukaniu streamów dasz radę.Barnett też wygrał i są w finale
hah,druga walke obejrze potem:) a myslalem ze po zwyciestwie nad Fedorem Silva bedzie TOP,a to tylko pokazalo jaki ten Fedor jest obecnie slaby:)
to byly dwa ciosy,podbrodek i mlotek,jako symboliczne wykonczenie,dobry gosc bo nawet agresywny nie jest;)
Tak Fiodor mój ulubieniec to już nie to.Cormier opanowany w jego stójce nie ma chaosu:)Podbródek musiał być potężny ale już wcześniej go naruszył też.Mocno bije.
Ortiz vs Floyd - Ortiz
Morales vs Cano - Morales
Vargas vs Lopez - Vargas
no mocno bardzo:) ten dzwon po ktorym padl byl bardzo mocny
Ortiz-chciałbym :)
Ale szansami to
Floyd
Morales
Vargas
Ogólnie to inny poziom wyszkolenia.No ale licze na Ortiza nie ukrywam mam nadzieję ,ze sprawi niespodziankę jednak jego porażka ma większe prawdopodobieństwo tak na zimno kalkulując.W jego leworęczności jest atut który sprawił,że zaryzykowałem sobie stawiając na niego parę groszy.Jednak to bardziej dla emocji,bo na Floyda to się nie opłaca dawać kilka groszy.
No masz racja poziom wyszkolenia za Floydem, ale to Ortiz broni co ma znaczenie. Będzie doping raczej po jego stronie co już było widać na ważeniu. Nie wiem czy Ortiz ma taki cios jak Mosley, ale jeżeli tak to Floyd będzie mieć kłopoty bo Ortiz jest świeższy od Mosley'a i chcę wygrać. Ta walka to wstęp do wielkich pieniędzy dla niego i jego przyszłości. Moim zdaniem pierwsze 3-4 rundy zadecydują o tym jak potoczy się walka i kto wygra.