CZY MOŻNA POLEGAĆ NA DIABLO?

Krzysztof Włodarczyk (45-2-1, 32 KO) pojedzie bronić tytułu mistrza świata wersji WBC wagi junior ciężkiej do Australii w listopadzie, ale jego rywal Danny Green (31-4, 27 KO) już musi się bronić - przed oskarżeniami, że wybrał za rywala szaleńca.

Sypią się ciosy na Danny'ego Greena. Od niedawnego zwycięzcy Amerykanina Antonio Tarvera, że jest tchórzem, bo wybrał Włodarczyka, zamiast dążyć do rewanżu. W lipcu w Sydney debiutujący w juniorciężkiej Tarver położył 38-letniego Australijczyka w drugiej rundzie, w dziewiątej tak niemiłosiernie obijał lokalnego bohatera, że sekundanci rzucili ręcznik.

Od mediów też Green dostaje cięgi. Przypominają pięściarzowi w dramatycznych doniesieniach, że Polak targnął się niedawno na życie, że był w śpiączce, lekarze cudem go odratowali, i sugerują, że z 29-letnim Włodarczykiem nie wszystko jest OK.

Rok temu Green walczył ze znanym w Polsce Paulem Briggsem i pokonał go w pierwszej rundzie. Ba, zrobił to w 29 sekund, pierwszym ciosem, który dość ostrożnie zadał!

Kibice najpierw wygwizdali i wybuczeli obydwu pięściarzy, potem nawet w powtórkach ledwo dopatrzyli się uderzenia, które musnęło czubek głowy niegdysiejszego rywala Tomasza Adamka.

Gigantyczna awantura wybuchła z tego powodu w Australii i w USA, gdzie znajdują się najważniejsze bokserskie strony internetowe. Komentatorzy uznali, że Briggs się podłożył w najbardziej bezczelny sposób. Dosłownie chwilę po walce bukmacherzy stwierdzili, że był jeden zakład na nokaut w pierwszej lub drugiej rundzie na 50 tys. dol., co jest niespotykane. Przekrętu nikomu nie udowodniono.

Przy okazji wyszło jednak na jaw, że Briggs - pięściarz w brutalnych pojedynkach z Adamkiem waleczny - ma osobiste problemy, że leczył się środkami uspokajającymi, że bywał na treningach nieprzygotowany, że kilka razy leżał na deskach trafiony przez sparingpartnerów.

Green powiedział, że nigdy nie zgodziłby się na walkę, gdy te wszystkie sprawy wyszły na jaw. Ale kontrakt z Włodarczykiem podpisał.

Przed krytyką Australijczyk broni się tym, co usłyszał od polskich promotorów pięściarza z Piaseczna: Polak nigdy nie był w śpiączce, lekarze nie uratowali go cudem, ale po prostu przepłukali żołądek, i że w szpitalu był przez noc - dla pełnej kontroli i przeprowadzenia wymaganych badań. Standardowa procedura.

Poszedł nawet dalej, całkiem serio mówiąc w "The Telegraph": - Facet pokłócił się z żoną i nie mógł spać.

Ale choćby nie wiem jak promotor - była gwiazda warszawskiej palestry Andrzej Wasilewski - bronił swojego najlepszego pięściarza, na Włodarczyku trudno polegać jak na Zawiszy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: gregor07
Data: 16-09-2011 10:49:52 
,,Ba, zrobił to w 29 sekund, pierwszym ciosem, który dość ostrożnie zadał!" Koleś napisał to tak jakby Green miał jakiś niesamowity cios. Ps. Dlaczego ja zawsze muszę dwa razy się tutaj logować? Za pierwszym nigdy się nie udaje...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 16-09-2011 10:54:05 
Na Wlodarczyku mozna polegac jak na Wasylu
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 10:57:15 
Bardzo stronniczy ten portal. O Włodarczyku jakieś żałosne teksty, ale o Adamku to same pochwały.
Jeden jest Mistrzem Świata, drugi workiem treningowym...
 Autor komentarza: Matys90
Data: 16-09-2011 11:07:35 
To artykuł z Gazety Wyborczej.
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 16-09-2011 11:12:16 
dokladnie..Włodarczyk fakt faktem zrobił się pajacem medialnym,ale nikomu nie dał sie obijać jak Adamek Kliczce,a pojazd jest na niego niesamowity,a przecież złym bokserem nie jest,po za 'wpadką' z Palaciosem o ile można tu mówić o wpadce,bo Palacios też nie zaprezentował się oszałamiająco.Dziwny kraj,dziwny.
 Autor komentarza: Owned
Data: 16-09-2011 11:12:39 
Zakrza2

ten mistrz świata , jest nadal mistrzem świata tylko i wyłącznie dlatego ,że ten "worek treningowy" zdecydował sie przejść kategorię wyżej :)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-09-2011 11:15:18 
Autor komentarza: trapatom11
Data: 16-09-2011 11:12:16
dokladnie..Włodarczyk fakt faktem zrobił się pajacem medialnym,ale nikomu nie dał sie obijać jak Adamek Kliczce,a pojazd jest na niego niesamowity,a przecież złym bokserem nie jest,po za 'wpadką' z Palaciosem o ile można tu mówić o wpadce,bo Palacios też nie zaprezentował się oszałamiająco.Dziwny kraj,dziwny.

zgodze sie ale nie w 100 % , Diablo z palaciosem stoczył najgorszą walkę w życiu a mi było dane to zobaczyc niestety na zywo ,Palacios nie pokazał jakiegos wielkiego kunsztu , to Diablo prezentował w tej walce bardzo niski poziom , teraz czas na odbudowanie pozycji bo Diablo w formie to absolutna czołówka wagi cruiser czy to siekomus podoba czy nie
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 11:17:38 
@Matys90, widzę źródło. Ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że nie ma artykułów nie oczerniających Włodarczyka, za to krytykujących Adamka.

@Owned, to już jego problem. Poszedł tam dla kasy lub się po prostu przeliczył i skończył jak skończył. Kiedyś był wspaniałym bokserem. W wadze ciężkiej jest co najwyżej dobrym. Przy czym udowodnił to tylko jedną walką.
 Autor komentarza: GoodStance
Data: 16-09-2011 11:18:06 
Zakrza2
Masz rację. Artykulik nakierowany na wywołanie burzy i żerujący na kontrowersjach narosłych wokół Włodarczyka. Cytownie tego co powiedział Tarver jest bez senu dlatego, że tzw. trash talk jest częscia tego business'u, pobudki tarver'a sa czysto finansowe-cóz nie bedzie miał okazji na kolejne łatwe pieniadze-a autor artykułu traktuje je jako rzeczową ocenę sytuacji, dokonaną przez osbę trzecią, wystepująca w roli bezstronnego eksperta. Zadanie pytania czy na Diablo można polegać jest ewidentną podpuchą. Czy ten chłopak kiedys nie wyszedł do walki? Tłumaczył się kontuzją? Zrezygnował w czasie pojedynku? Przyponijmy że we włoszech walcząc w półdystansie na bardzo wysokich obrotach widziałem jak prawie płuca zostawia w ringu, w końcy rewanż wygrał, dał całkiem niezłą walkę z cunnem. Nigdy nie zrezygnował! Jemu porostu nie leza defensorzy, w szczegółnosci tacy którze sto procent koncentracji wkładają w pozostowanie w takim dystansie by ledwo można było sięgnąć wysuniętej do przodu gardy przeciwnika. Krzychu poprostu potrzebuje pięciarza który chce się bić i którego moze zkontrować. Green to bardzo dobry przeciwnik dla Wł.Moim zdaniem to lamus i łatwa zdobycz dla Krzycha. Ps Droga Redakcjio-trochę subtelnbiej proszę, bo klient od razu czuje, ze się go podpuszcza.Pozdrawiam
 Autor komentarza: Peciorak
Data: 16-09-2011 11:18:47 
Trafia się dobra szansa na odbudowanie "jako-takiego" wizerunki i szacunku kibiców, poprzez wygraną na wyjeździe.
Jak nie teraz to chyba już nigdy ...
 Autor komentarza: GoodStance
Data: 16-09-2011 11:19:00 
Zakrza2
Masz rację. Artykulik nakierowany na wywołanie burzy i żerujący na kontrowersjach narosłych wokół Włodarczyka. Cytownie tego co powiedział Tarver jest bez senu dlatego, że tzw. trash talk jest częscia tego business'u, pobudki tarver'a sa czysto finansowe-cóz nie bedzie miał okazji na kolejne łatwe pieniadze-a autor artykułu traktuje je jako rzeczową ocenę sytuacji, dokonaną przez osbę trzecią, wystepująca w roli bezstronnego eksperta. Zadanie pytania czy na Diablo można polegać jest ewidentną podpuchą. Czy ten chłopak kiedys nie wyszedł do walki? Tłumaczył się kontuzją? Zrezygnował w czasie pojedynku? Przyponijmy że we włoszech walcząc w półdystansie na bardzo wysokich obrotach widziałem jak prawie płuca zostawia w ringu, w końcy rewanż wygrał, dał całkiem niezłą walkę z cunnem. Nigdy nie zrezygnował! Jemu porostu nie leza defensorzy, w szczegółnosci tacy którze sto procent koncentracji wkładają w pozostowanie w takim dystansie by ledwo można było sięgnąć wysuniętej do przodu gardy przeciwnika. Krzychu poprostu potrzebuje pięciarza który chce się bić i którego moze zkontrować. Green to bardzo dobry przeciwnik dla Wł.Moim zdaniem to lamus i łatwa zdobycz dla Krzycha. Ps Droga Redakcjio-trochę subtelnbiej proszę, bo klient od razu czuje, ze się go podpuszcza.Pozdrawiam
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-09-2011 11:19:47 
Autor komentarza: Owned
Data: 16-09-2011 11:12:39
Zakrza2

ten mistrz świata , jest nadal mistrzem świata tylko i wyłącznie dlatego ,że ten "worek treningowy" zdecydował sie przejść kategorię wyżej :)

tak jak pewnie większość bardzo dużo rozmyślam ostatnio o Adamku i pojecie powszechnie obowiązujące że przeszedł do HW bo w Cruiser nie miał już rywali wydaje mi się coiraz bardziej pozbawione sensu , chyba ze przespałem pojedynki Górala z Huckiem , Lebiedievem czy Tarverem , a z Diablo w najwyzszej foirmie tez by nie mial łatwo bo Krzychu mało zbiera ,w odróznieniu od Górala , a przypierdolić potrafi
 Autor komentarza: Peciorak
Data: 16-09-2011 11:24:53 
milan1899

Tarver pojawił się w cruiser dopiero ostatnio i to jakby przypadkiem ;)
Huck dostałby od Adamka jeszcze większy wpierdol niż od Cunna.
Z Lebiedievem mogło by być rzeczwiście różnie, ale stawiałbym, że Góral by go obskoczył pozostawiając mocne akcenty na jego twarzy.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-09-2011 11:27:31 
Peciorak
ja uważam żę Adamek miał bardzo dużą szanse na unifikacje wszystkich pasó w CW tyle że nie dał Nam szansy na wielkie pojedynki w CW odchodząc do ciężkeij , w wyniku czego dziwi mnie fakt powtarzany przez wielu ze Adamek nie miał w CW już wyzwań ,
 Autor komentarza: Owned
Data: 16-09-2011 11:27:37 
adamek w cruiser nie miał wcale słabszego ciosu niż włodarczyk, ludzie.
milan1899

wyobrazasz sobie nokautujacego włodarczyka w wadze ciezkiej ? bo ja nie.

tu nie chodzi o to,że w wadze niżej nie miał rywali, wielu z nich jednak unikało adamka, obóz hucka nigdy w życiu nie zdecydowałby sie na walke z tomkiem, tarver wtedy jeszcze miał postój, a włodarczyk nie był mistrzem świata. rewanż z cunnem jedynie
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 16-09-2011 11:30:07 
Włodarczyk jedzie sprzedać pas, bo to już ostatnie podrygi zielonego interesu, trzeba zarobić. Rudy przegrywa, Jackiewicz przegrywa, Kołodziej z Afolabim także, z Wawrzyka nic nie będzie, pokazał to w ostatniej walce, Kostecki zmarnowany. Tak to jest, jak się bazuje na ściemach i oszustwach, prawda zawsze wyjdzie na jaw prędzej czy później.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-09-2011 11:34:24 
Autor komentarza: Owned
Data: 16-09-2011 11:27:37
adamek w cruiser nie miał wcale słabszego ciosu niż włodarczyk, ludzie.
milan1899

wyobrazasz sobie nokautujacego włodarczyka w wadze ciezkiej ? bo ja nie.

tu nie chodzi o to,że w wadze niżej nie miał rywali, wielu z nich jednak unikało adamka, obóz hucka nigdy w życiu nie zdecydowałby sie na walke z tomkiem, tarver wtedy jeszcze miał postój, a włodarczyk nie był mistrzem świata. rewanż z cunnem jedynie

człowiku przeczytaj o czym napisałem dokłądnie , jasne że Tomek miał jak na cruiser dobre jebniecie , lezała Cunn 3 razy , Banks nie wiedział przez chwile gdzie się znajduje , ale nie o tym pisąłem

w potencjalnej walce z Diablo Adamek na pewno zebrał by więcej na łeb od Krzycha tego jestem pewien , co nie zmiania faktu ze bylby dla mnie zdecydowanym faworytem choc łatwo by nie miał

badziej chodzi mi o powtarzany powód że Adamek nie miał w CW wyzwań dlatego poszedł do HW , dla mnie to niezrozumiałe , jeden pas , dwie obrony i jużwyzwania się skończyły ???
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-09-2011 11:36:09 
Autor komentarza: Hubosz
Data: 16-09-2011 11:30:07
Włodarczyk jedzie sprzedać pas, bo to już ostatnie podrygi zielonego interesu, trzeba zarobić. Rudy przegrywa, Jackiewicz przegrywa, Kołodziej z Afolabim także, z Wawrzyka nic nie będzie, pokazał to w ostatniej walce, Kostecki zmarnowany. Tak to jest, jak się bazuje na ściemach i oszustwach, prawda zawsze wyjdzie na jaw prędzej czy później.

na chwilę obecną to jedyny ovbóz który ma polskiego mistzra swiata na dodatek WBC , w momencie kiedy piszesz o sprzedazy pasa stajesz sie niegodnym dyskusji trollem i tyle , ale może taka rola Ci odpwiada
 Autor komentarza: dziobanes
Data: 16-09-2011 11:36:25 
milan
racja , też uważam że Adamek wcale nie zrobił w cruiser wszystkiego.. powiem więcej, nie zrobił nawet połowy tego co powinien. szkoda, że kasa przysłoniła mu umysł, bo jakoś wielu bokserów siedzi w cruiser i na kasę nie narzekają. Jak widać ostatnio konkurencji nie brakuje, ale do Adamka nie dociera że to właśnie jest jego kategoria wagowa. kasa, kasa.. szkoda. A Włodarczyk dobrze robi jadąc na teren Greena. To będzie już wóz albo przewóz. Albo wygra w ładnym stylu i wróci do gry ( może unifikacja) , albo koniec kariery bądź długa przerwa od boksu.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-09-2011 11:40:49 
i jeszce jedno , guzik prawda że tylko w HW sa ogromne pieniadze ,
powiedzcie to Pacowi , Moneyowi , RJJ , Osacrowi i innym mistrzom boksu z nizszych kategorii
wielka kasa jest w kazdej kategori tylko trzeba okazac sie w niej mistrzem którego wcześniej ie było , widocznie Adamek dla swiata nie był jeszce takim mistrzem Cruiser za jakiego sie uwazał
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 16-09-2011 11:40:58 
Trapatom
Nie dał sie Diablo obijac bo walczył z kelnerami, niech wyskoczy z Hernandezem/ Denisem albo najchętniej z Frenkelem. Bedą go wynosić, ale nie ma jaj aby z nimi wyjsc.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-09-2011 11:42:07 
Tomek zbił Niemcom w półciężkiej na ich terenie Urlicha i szansy z Huckiem uważam,by nie dostał,rewanż z Cunnem który jest u Sauerlanda ,również wątpliwy,Tarvera nie było ,Lebiediew i jego ekipa celowali w pas,teraz wolą nazwiska legend, to może by się odbyło lecz też powątpiewam.Poszedł do ciężkiej bo w C.W była kaszana a moim zdaniem nadal jest.Śmieszne obrony Hucka,tylko Tarver dał trochę kolorytu ,teraz być może wniesie go Toney.Przegrał o pas w H.W mówi się trudno i żyje dalej jak dla mnie miał wielkie ambicje.W C.W oby już nie walczył a jeśli to tylko walki o Pasy,choć wątpię by ktokolwiek chciał tam pojedynku z Tomkiem i czy on będzie miał ochotę schodzić.Ja jestem za H.W i walkami z Arreolą,Powietkinem,Hayem jakby to było możliwe.

Co do Diablo życzę mu powodzenia ale pewności nie mam czy ta walka się odbędzie.
 Autor komentarza: Peciorak
Data: 16-09-2011 11:43:13 
dziobanes

Włodarzczyk dobrze robi, a wręcz powiedziałbym, że ta walka to dar z niebios dla niego. W Polsce na razie nie ma czego szukać, bo gdyby trafił się kolejny "Palacios" to Diablo chyba zostałby medialnie zlinczowany na amen ;) Pozostają Niemcy, ale chyba mało kto wierzyłby w wygraną nad Huckiem - pewnie sam Włodarczyk również:)
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 11:43:20 
"Huck dostałby od Adamka jeszcze większy wpierdol niż od Cunna.
Z Lebiedievem mogło by być rzeczwiście różnie, ale stawiałbym, że Góral by go obskoczył pozostawiając mocne akcenty na jego twarzy. "
A później przyszedłby Marcin Najman i wszystkimi by pozamiatał. Gdybać można, ale do niczego to nie prowadzi. Tak samo niektórzy myśleli, że Adamek wygra z Vitalijem:D
"Tak to jest, jak się bazuje na ściemach i oszustwach, prawda zawsze wyjdzie na jaw prędzej czy później. "
Casus Tomasz Adamka?
 Autor komentarza: Owned
Data: 16-09-2011 11:45:39 
millan

adamek postawil sobie cel, pas mistrza świata w wadze ciezkiej ,w trzeciej najciezszej kategorii wagowej,wiadomo mozna mowic ze porywa sie z motyka na słonce,ale jego sprawa.

Moglby zostac niekwestionowym mistrzem swiata w malo popularnej wadze juniro ciezkiej ,tak jak niedawno mormeck, czy bell ale kto o nich teraz pamieta.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-09-2011 11:46:52 
To normalne,że w H.W są większe niż w C.W ta kategoria nie jest popularna tak jak te lżejsze ,średnie,półciężka czy ciężka,stoi na uboczu i porównywanie sytuacji Pacmana ,Floyda itp. nic nie wnosi.Znane nazwiska może coś w C.W zmienią ale w takiej formie jak Tarver ,nie jak Roy,bo to jest bardzo pomijana waga z wyjątkiem gal Sauerlanda ,gdzie walczy Huck,bo Cunn wciąż mówi ,że bije się za grosze.Denis na nazwiskach R.J czy Toney może też zarobi ale mnie walka jak z Royem nie bawiła.Z Toneyem oby była lepsza.
Green może w Australii pewnie dać zarobić Wasilewskiemu ale nie wierzę w tę walkę póki ich w ringu nie zobaczę.
 Autor komentarza: GoodStance
Data: 16-09-2011 11:47:12 
Owned
Jak nie miał słabszego ciosu. Zabacz jak bił Briggs a jak Adamek. Nawet lightheavy nie wyróżniał się siłą ciosu. Krzych ma napewno wieksze uderzenie a ich spotkanie Adamek by wygrał bo umie walczyc na wstecznym a nie dlatego,że ma lepszy cios. Włodarczyka napewno by nie przewrócił.
 Autor komentarza: Peciorak
Data: 16-09-2011 11:48:22 
Zakrza2

Czyli to, że Adamek dostał ostry oklep od Vita - uważasz za koronny argument przemawiający za tym, że dostałby wpierdol od każdego z czołowki Cw z Huckiem na czele ? pozdrawiam
 Autor komentarza: dziobanes
Data: 16-09-2011 11:49:35 
Peciorak

no dokładnie , jeśli Diablo "da dupy" jak z Palaciosem, znaczy będzie walczył biernie, to na pewno sędziowie mu nie pomogą, a kibice już drugi raz nie wybaczą. ja jednak wierze że da radę i będzie dobra walka
 Autor komentarza: Owned
Data: 16-09-2011 11:49:35 
Ogolnie jestem przeciwko stworzeniu wagi super ciezkiej

ale moim zdaniem dobrym pomyslem byloby podniesc limit wagowy cruiser do powiedzmy, 96/97 kg.

wtedy polowa wagi ciezkiej przeniosla by sie limit nizej , a w ciezkiej biliby sie tylko ci naprawde "ciężcy"
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 11:50:02 
"wyobrazasz sobie nokautujacego włodarczyka w wadze ciezkiej ? bo ja nie."
A wyobrażasz sobie nokautującego Adamka?:D
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-09-2011 11:50:35 
Sytuację w C.W pokazują mistrzowie typu Guillermo Jones to dopiero paranoja z tym typem.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-09-2011 11:52:31 
Owned
Tak z 96 uważam mógłby wynosić jak piszesz.
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 11:52:44 
@Peciorak
Tego nie napisałem. Po prostu nie widzę sensu pisania kogo też by Adamek nie sklepał skoro do takich walk nigdy nie doszło i pewnie już nie dojdzie.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 16-09-2011 11:53:35 
Jako kibic nie narzekam na przejście Adamka do wagi ciężkiej, bo cruiser i tak mamy mocno obsadzoną naszymi zawodnikami. Ciężka to ciężka, największy splendor i z zainteresowaniem oglądałem pojedynki Adamka. Gdyby nie ta karkołomna wyprawa "za kasą", to nie mielibyśmy bądź co bądź takiego wielkiego wydarzenia jak walka na stadionie, o mistrzostwo WBC wagi ciężkiej.

W cruiser mógłby zwyciężać, ale hm. CW odkąd powstała jest dość niszową kategorią, czy pamiętałoby się o Holyfieldzie, gdyby został w CW i unifikował pasy zamiast iść do wyższej dywizji?

Kto dziś pamięta o długoletnich mistrzach junior ciężkiej? Prędzej wymienia się nazwiska pretendentów w HW niż mistrzów CW. Adamek nie jest przecież pierwszym, który ucieka do królewskiej dywizji, bo cruiserweight to druga liga niestety :|

Bardziej prestiżowa jest z pewnością chociażby waga półciężka.
 Autor komentarza: dziobanes
Data: 16-09-2011 11:54:30 
panowie ale komedia !!

http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=510865&cat=boxer

przeglądałęm właśnie sytuację w cruiser kiedy natknąłem się na tego oto zawodnika :) jak dla mnie nowa nadzieja boksu . z takim nazwiskiem nawet Adamek wróci do cruiser po kase ! ;p
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-09-2011 11:58:32 
Matys90
Też tak myślę a Diablo i jest jeszcze Masternak mam nadzieję w C.W będą mistrzami z prawdziwego zdarzenia.Krzysiek potrzebuje dobrej obrony z dobrym rywalem i ciekawej walki a Masternak większego wyzwania chociażby jakiś eliminator.
 Autor komentarza: Owned
Data: 16-09-2011 11:59:52 
Zakrza2

nie ,nie wyobrazam sobie,obaj powinni zostac w cruiser ale jesli juz mowimy o ciezkej to adamek ma inteligencje ringowa, umie wypunktowac rywala, dobra praca nog, kombinacje itd (nie osmieszaj sie i nie przypominaj mi ostatniej walki z vitkiem) , włodarczyk jest zbyt statyczny,czesto czeka na decydujacy cios sierpem , a w wadze ciezkiej by mu to nie wyszlo. jednak w wadze junior ciezkiej kazdy by mial szanse pokazac swoje atuty w ewentualnej walce.

ps .no ja na przykład nie jestem sobie w stanie wyobrazic jak włodarczyk punktuje arreolę ,bo o nokaucie nie ma nawet mowy

ale to tylko gdybanie ,jesli juz mamy przeniesc hipotetycznie włodarczyka do wagi wyżej
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-09-2011 11:59:55 
dziobanes
Wspominano tu kiedyś o nim ale przyznam ,żadnej walki nie widziałem jednak w "Podziemnym Kręgu" , "Troi" dobrze walczył:)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-09-2011 12:00:13 
Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 11:50:02
"wyobrazasz sobie nokautujacego włodarczyka w wadze ciezkiej ? bo ja nie."
A wyobrażasz sobie nokautującego Adamka?:D

nie trzeba sobie wyobrażać Rocky Maddalone był na deskach , Mc Bride tez by był tylko Tomek nie chiał :)
 Autor komentarza: bonkers
Data: 16-09-2011 12:00:47 
za czasów gdy Adamek był w CW Lebebev dopiero się wspinał, Huck był oklepany przez Cunninghama ,Diablo zaś bił się wtedy z Gaborami i przygotowywał do remisu z Fragomenim a Haye już tam nie było
obił więc wtedy najlepszego z nich i dostał za to pasy IBF i The Ring

jeżeli chodzi o sam fakt że Green ciśnie na walkę z Diablem bardziej niż rewanż z Tarverem to też nie wydaje mi się to naprade niczym zaskakującym
Tarver pokazał że ma pomysł na walkę z nim i nadal jest niebezpieczny
a Włodarczyk nie dość że ma ładniejszy pasek to jeszcze wiecznie jakieś problemy ze sobą
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-09-2011 12:01:36 
dziobanes
No i w przekręcie także kilka walk było:)
 Autor komentarza: GoodStance
Data: 16-09-2011 12:02:40 
Peciorak.
Huck to dla krzycha wcale nie taka trudna zdobycz. Co w nim widzicie? Oprócz sił nie ma nic-Wegner najgorszy trener świata, który niczego oprócz podwójnej gardy nie zna. Włodarczyk technicznie jest o niebo lepszy w kazdym elemencie. Te obrony tytułu w wykonaniu Hucka to parodia. Skąd oni mu tych lamusów biorą? Walki wyrównane,(jak z jakimś Agentyńczykiem) a wszyskie wątpliwosci rozwiewane przez sędziów.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-09-2011 12:04:01 
Autor komentarza: dziobanes
Data: 16-09-2011 11:54:30
panowie ale komedia !!

http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=510865&cat=boxer

przeglądałęm właśnie sytuację w cruiser kiedy natknąłem się na tego oto zawodnika :) jak dla mnie nowa nadzieja boksu . z takim nazwiskiem nawet Adamek wróci do cruiser po kase ! ;p

największe jebnięcie miałw Filmie przekręt , a film był dowodem ze cruiser moze nokautować olbrzymów , może Tomek za duzo się tego naoglądał :)
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-09-2011 12:04:22 
Huck
W ostatniej obronie z Garayem wyglądał bardzo słabo,moim zdaniem Diablo by go znokautował uważam ,że on jest naprawdę dobry!Tylko musi się wziąść w garść
 Autor komentarza: Owned
Data: 16-09-2011 12:06:15 
GoodStance

jedynym atutem hucka jest to ,ze walczy zawsze u siebie , włodarczyk na jego terenie nie ma szans ,musiałby go znokautowac. powinni coś z tym zrobic bo juz nawet tego sie ogladac nie chce. Hukic stracił pas juz conajmniej dwa razy ,a wciąż jest mistrzem
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 12:17:25 
"(nie osmieszaj sie i nie przypominaj mi ostatniej walki z vitkiem)"
LOL. Jest takie powiedzenie: "jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz", ja bym to odniósł do boksu: "jesteś tak dobry jak twoja ostatnia walka".
Zresztą jeśli nie mam wspominać Vitka to kogo mam wspominać? MacBride'a, Maddalone i Granta? Myślałem, że Adamek ma wyższe ambicje...

"nie trzeba sobie wyobrażać Rocky Maddalone był na deskach , Mc Bride tez by był tylko Tomek nie chiał :) "
Jestem w stanie sobie wyobrazić Diablo nokautującego Diablo. Vit też by leżał, ale Tomek nie chciał...
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 16-09-2011 12:17:28 
Diablo wygra przez KO moim zdaniem
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 16-09-2011 12:18:45 
@milan1899
Wolałbym, żeby tego pasa w Polsce w ogóle nie było, niż żeby miał go Włodarczyk. Takiego wstydu nam (Polakom) narobił, że szkoda gadać. Ja nie chce takiego mistrza.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 16-09-2011 12:21:38 
"Facet pokłócił się z żoną i nie mógł spać".

Ja w takiej sytuacji strzelam sobie piwko lub dwa i lulu. A gościu wszczął raban na całą Polskę i pół świata. Nikt mnie nie przekona, że on ma zdrowo pod deklem. Jak powiedział jego trener Paweł Skrzecz "Krzysiowi trochę rozumku zabrakło".
 Autor komentarza: Hugo
Data: 16-09-2011 12:23:24 
@Zakrza

"Jestem sobie w stanie wyobrazić Diablo nokautującego Diablo".

Ty to masz wyobraźnię!
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 12:24:29 
@Hubosz,
a moim zdaniem wstydu narobił nam Adamek.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-09-2011 12:25:17 
Autor komentarza: Hubosz
Data: 16-09-2011 12:18:45
@milan1899
Wolałbym, żeby tego pasa w Polsce w ogóle nie było, niż żeby miał go Włodarczyk. Takiego wstydu nam (Polakom) narobił, że szkoda gadać. Ja nie chce takiego mistrza.

poalacios to wsytd pełna zgoda , ale Cunn , Fragomeni to już swiatowy poziom i tam dawał rade , nie mozna oceniać boksera po jednym pojedynku , bo jak trzeba by było pisac o Adamku tylko w kontekscie Vita ??
Diablo jest na zakrecie kariery , postawił sobie za wyzwanie pobicie Greena na wyjedzie i chwała mu za to , ja chce zeby on znowu zaczął wygrywać i sie dobrze preezentować bo ilu mistrzów świata na te chwile mamy ?
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 12:26:10 
@Hugo
Chciałem napisać: "Jestem w stanie sobie wyobrazić Diablo nokautującego Maddalone".

LOL, no poleciałem, teraz już pewnie nikt nie będzie chciał ze mną dyskutować:D
 Autor komentarza: Owned
Data: 16-09-2011 12:26:11 
Zakrza2

ostatniej walki nie biore pod uwage, bo to jest inna liga, z kliczkos nikt nie wygra i kazdy o tym wie, jednak nie mozna po tym pojedynku mowic ,ze adamek nie nadaje sie do wagi ciezkiej ,bo patrzac takim katem mozna byloby stwierdzic tak samo o arreoli, ktory z reszta z tym adamkiem przegral, peterze, chambersie, haye i paru innych , helenius, fury ,bojcow, powietkin,dimitrenko , solis- nikt z nich na dzien dzisiejszy nie jest w stanie pobic ktoregos z braci
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 12:30:53 
"Zakrza2

ostatniej walki nie biore pod uwage, bo to jest inna liga,"
Ja nie biorę pod uwagę walk z Maddalone, McBride, a nawet Grantem, bo mimo niechęci Adamka również uważam, że to nie ta liga (Adamek oczywiście wyższa). Wychodzi o to, że jedyna miarodajna walka jaką dał Adamek w HW to Arreola 1,5 roku temu.
 Autor komentarza: Owned
Data: 16-09-2011 12:32:11 
chodzi mi o to ze kazdy jeden co wyjdzie do kliczki wyglada tak samo bezradnie :p
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-09-2011 12:32:28 
W walce z Palaciosem wstydem jest przekręt ,sposób walki Diablo oraz jego słowa po pojedynku.Ja nie toleruję wałków i nawoływania mnie ,do popierania tego mówiąc- jeden za wszystkich wszyscy za jednego.Problem to również promotorski,niestety ja nie uznaję praktyk pracodawcy Diablo.Przegrać trzeba umieć ,przyjąć to na klatę jak jest się gorszym,Adamek to zupełnie inna historia inny zawodnik.
Ale ja Diablo nie skreślam,wpadkę ma szansę zmazać lepszymi walkami,obronami godnymi mistrza i nie będzie tematu.Każdy człowiek jak i zawodnik ,jeśli się zrehabilituje za coś co było nie tak w mojej ocenie jest ok.Wszystko w rękach Krzyśka.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 16-09-2011 12:37:13 
kiedy jakas konferencja prasowa z Greenem i DIablo?
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 12:44:18 
"chodzi mi o to ze kazdy jeden co wyjdzie do kliczki wyglada tak samo bezradnie :p "
Haye wyglądał lepiej z Władkiem.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 16-09-2011 12:46:45 
@milan1899
Ja nie toleruję tego, co mówi na Masternaka. Jak to się ma do tego, że "Wszyscy jesteśmy Polakami"? A tu bezczelnie, z totalną hipokryzją obraża na wielkiej gali wobec wszystkich widzów cyfry + i 42 000 ludzi swojego rodaka po świetnym pojedynku. Od tego czasu jest u mnie skreślony.
 Autor komentarza: DAB
Data: 16-09-2011 12:51:33 
Hubosz
Ja tego nie słyszałem kurde.Mi się walka Masternaka naprawdę podobała ,technicznie typ jest super i pokazuje któryś raz dobry timing idealnie wchodzi w akcję rywala.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 16-09-2011 13:08:51 
W boksie zawodowym od zawsze dzieją się brudne rzeczy. "Stajnia pana Wasilewskiego" też nie jest czysta, o czym wielokrotnie można się było przekonać. Dlatego nie ma co nazywać kogoś trollem za stwierdzenie, że "jadą sprzedać pas". Też nasuwają mi się takie podejrzenia. Czy słuszne, przekonamy się niebawem.
 Autor komentarza: Peciorak
Data: 16-09-2011 13:10:24 
GoodStance

Ja w Hucku nie widzę zupełnie niczego specjalnego. Niestety, tym bardziej po stokroć nie widzę Diablo nokautującego Hucka w Niemczech i tu bardziej chodzi o głowę niż u umiejętności.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-09-2011 13:12:21 
Hugo tylko po co mieliby sprzedawać , przecież bez pasa Włodarczyka to ta grupa może sie zawijać z rynku , bo na czym budować markę na wielkiej niewaidowmej Szpilki czy Kosteckim który na wileki pojedynki ciagle ma jeszce czas ???
 Autor komentarza: Peciorak
Data: 16-09-2011 13:12:58 
"Jestem sobie w stanie wyobrazić Diablo nokautującego Diablo".

umarłem, to Ci się udało ;)
 Autor komentarza: LittleBan
Data: 16-09-2011 13:26:01 
GoodStance
Dokładnie to samo myślę na temat tego artykułu. Nasze wspaniałe obiektywne polskie dziennikarstwo..

Zakrza2
Nie chcę nic mówić ale jesteś uprzedzony do Adamka, bo ten w CW nie miał sobie równych ;] Takie Twoje gadanie mnie śmieszy, bo Adamek łatwo wypunktował całą czołówkę HW po czym zatrzymał się dopiero na Witaliju.
Przypominam że Adamek to człowiek który 3 razy posyłał Cunninghma na dechy. W mojej opinii, to Huck powinien skakać z radości że niejaki Tomasz Adamek z Polski przeniósł się na dobre do HW ;p

Co do Włodarczyka:
Wierzę że pokaże kawał dobrego boksu i wróci na dobre do formy.
 Autor komentarza: polrex
Data: 16-09-2011 13:33:10 
Adamek moze byc journeymanem,
a Wlodarczyk juz zaczal,
przegra w Australii, ale zalapie sie jeszcze na dwie ,trzy walki za
300.000 euro,
i styka, otworzy sobie jakis butik i bedzie mial na utrzymanie,

jeszcze Wach zaboksuje z Kliczkiem , i potem kilka walk,

Master jedynie ma szanse na kariere
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 13:42:03 
"Adamek łatwo wypunktował całą czołówkę HW po czym zatrzymał się dopiero na Witaliju."
W tej sytuacji napiszę tylko WTF?!
 Autor komentarza: Hugo
Data: 16-09-2011 13:44:23 
@milan

Ta grupa wiele lat z powodzeniem działała bez mistrzowskiego pasa. Pas, którego posiadacz nie jest go w stanie skutecznie bronić (co można podejrzewać po walce z Palaciosem, nie mówiąc już o późniejszych wygłupach Diablo)może bardziej przeszkadzać, niż pomagać. Niczego jednak nie chcę przesądzać. Wolę odszczekiwać swoje podejrzenia po zwycięskiej walce Diablo w Australii, niż mieć wątpliwą satysfakcję, że słusznie przewidywałam wydarzenia, po jakiejś kompromitacji.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-09-2011 13:58:22 
Hugo
wiele lat działała bo jej zawodnicy byli na innym etapie kariery , teraz nie da się już zbudować gali pod hasłem "przygotowania do wielkich walk" ludzie chca jednego sprawdzenia kozaków Wasyla , a te sprawdziany będą brutalne , moze się okazać że tylko Włodarczyk był zaowdnikiem czołówki swojej wagi
 Autor komentarza: Owned
Data: 16-09-2011 13:59:08 
Zakrza2

człowieku ogarnij , na każdy komentarz odpowiadasz jednym ,nie znaczącym nic zdaniem .

"Haye wyglądał lepiej z Władkiem."

wyglądał "lepiej" tylko dlatego,że nie podjal zadnej walki ,w głowie miał tylko zamiar wytrzymac do konca 12 rundy, po drugie młodszy z braci nie jest tak konsekwentny jak vitali ,według mnie jest słabszym pięściarzem. Zaraz napiszesz że adamek tez nie podjal walki, gdyby jej nie podjal nie wygladalby tak jak wygladal po walce ,powtarzam. nie chce go do konca bronic bo tez spodziewalem sie o wiele wiecej po adamku , ale wszystko ustawil cios w drugiej rundzie którego niestety tomek nie zdołał uniknać ,potem stracil wszystko, pomysl ,szybkosc . jesli chodzi o haye ,nie jestem pewien czy wytrzymałby z vitalim 10 rund.

Swoją droga jedna z nielicznych walk która mialaby sens w wadze ciezkiej i elektryzowala kibicow to wladnie haye adamek
 Autor komentarza: Owned
Data: 16-09-2011 14:01:36 
co do krzyśka to dobrze ze walczy w australli, tam nie bedzie mial za swoimi plecami sedziow jak bywalo ostatnio i bedzie musial pokazac swoj najlepszy boks by wygrać , na to licze.
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 14:11:08 
"Zakrza2

człowieku ogarnij , na każdy komentarz odpowiadasz jednym ,nie znaczącym nic zdaniem ."
Proponuję wrócić do pierwszej klasy, bo masz problemy z liczeniem. Z logicznym myśleniem chyba też.
"Zaraz napiszesz że adamek tez nie podjal walki,"
Bo nie podjął. Biegał na wstecznym.
"wszystko ustawil cios w drugiej rundzie którego niestety tomek nie zdołał uniknać"
Wielki Bokser! Przygotowany na całe dwie rundy!
 Autor komentarza: pyra90
Data: 16-09-2011 14:26:13 
Gazeta Wyborcza to ścierwo
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 16-09-2011 14:29:34 
Tak wielu bzdurnych komentarzy w jednym wątku dawno nie widziałem. Ale do rzeczy:

1."Lepiej by Adamek pozostał w HW" - Dla kogo lepiej? Dla krytykantów. Dla logicznie myślących ludzi nie ma wątpliwości, że kiszenie się w cruiser to małe pieniądze i kiszenie się w wąskim środowisku paru promotorów-ustawiaczy.

2.Krytyka Adamka... Przegrać z Kliczką to nie wstyd. Większość zawodników unika ich jak ognia - no chyba, że idą po wypłatę. W cruiser Włodarczyk obchodzi naprawdę dobrych bokserów jak kupę. Fakt - porażka nie pachnie zbyt miło.

3.Włodarczyk tyle nie zbiera - od kelnerów trudno zbierać. Podobnie z podstarzałymi mistrzami typu Fragomeni. Swoją drogą niejaki Abraham prawie nic nie zbiera. Co z tego?

4.Diablo ma silne uderzenie - ale czy ktoś je naprawdę widział? Przecież facet ma problem z wyprowadzaniem ciosów, nawet jeśli już to zrobi to trzeba trafić. Tylko kłodę łatwo znokautować.

5.Diablo dał D tylko w jednej walce - trzeba być ślepym lub mieć amnezje by tak pisać. Proponuje obejrzeć wszystki walki Włodarczyka a przypomnicie sobie problemy z oddychaniem z walki z Fragiem czy męczarnie z Robinsonem.
 Autor komentarza: SGS
Data: 16-09-2011 14:45:16 
Przykro mi to mówić, ale Polska nie ma szans w najbliższym czasie na mistrzostwo świata. Jeśli Włodarczyk przegra to będziemy długo czekać na następny pas. Trochę śmieszy mnie krytykowanie Grenna (zresztą słuszne, ostantni rywale to byli dobierani pół inwalidzi) za wybranie walki z Włodarczykiem bo sam "Diablo" wybrał Greena jako łatwiejszą walkę z czołówką. Ciężko osądzać kto będzie lepszy obaj są niesamowicie przereklamowani, ale z pewnoscia Krzysiowi kibicowac nie bede.
 Autor komentarza: SGS
Data: 16-09-2011 14:47:46 
Ale ten ruch trzeba przyznać dobry ze strony Wasilewskiego, Włodarczykowi dużo czasu raczej nie zostało do konca kariery, a po wygranej z Greenem zrobiłoby się o nim głośno. Jak przegra no to finito jego pseudo kariery. Nie zycze mu zle, ale pas WBC powinien obecnie nalezec do Palaciosa.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 16-09-2011 15:53:38 
Jest temat o KP jest i psychopata UrbanTroll, hahahaha :D
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 16:04:41 
"2.Krytyka Adamka... Przegrać z Kliczką to nie wstyd. Większość zawodników unika ich jak ognia - no chyba, że idą po wypłatę. W cruiser Włodarczyk obchodzi naprawdę dobrych bokserów jak kupę. Fakt - porażka nie pachnie zbyt miło."
To samo robi Adamek. Arreola - ok. Dalej jacyś leszcze.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 16-09-2011 16:21:46 
@milan1899
Włodarczyk jest przereklamowany i tylko Wasilewskiemu może zawdzięczać pas, bo ten załatwił mu walkę w idalnym momencie z emerytem Fragomenim, którego WBC bardzo chciało się pozbyć. Jednak Włodarczyk jest takim nieudacznikiem, że nawet w 1 walce dał dupy, dopiero za drugim razem dał radę. Świetnym zawodnikiem 12KP był za to Kostecki. Jego szybkość była naprawdę imponująca, mocny cios, miał wszystko żeby zostać mistrzem. Jednak gdy był w prime, to W. wolał kombinować łatwy hajs na pasku WBC, niż zając się prawdziwym, perspektywicznym zawodnikiem.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 16-09-2011 16:32:43 
Co do przygotowania Adamka:
Uważam, że powinny być dwa plany na walkę z Kliczką. Plan A: walka na dystans, z obniżonej pozycji, unikanie ciosów Wita, doskakiwanie z kombinacją i szybka ucieczka w prawo. Plan B: Zaatakowanie Wita w półdystansie od pierwszego gongu i praktycznie niewychodzenie z niego, ciągłe kombinacje dół, góra.
Wybór planu uzależniłbym od dyspozycji Wita - trening medialny mówi bardzo mało, ale już ważenie zdecydowanie więcej - od razu było widać, że Wit jest świetnie przygotowany. Plan A (mniej więcej taki zastosował Adamek) sprawdziłby się, gdyby Wit był otłuszczony i wolny. Natomiast przy takiej dyspozycji jaką miał zdecydowanie zastosowałbym Plan B. Wiązał się on z dużym ryzykiem, jednak przy planie A szanse na wygranie walki wynosiły 0 %, a przy planie B mogłyby wzrosnąć do 10 %. Dlatego uważam, że sztab Adamka popełnił błąd.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 16-09-2011 16:36:47 
@Zakrza2 - co tak/to samo robi Adamek?

Ochłoń nieco i przyznaj rację, że jeśli już to leszcze nie były celem samym w sobie tylko przystankiem na drodze do celu. Adamek ma cele i stara sie je realizować. Z Kliczką poległ, ale miał odwagę wejść do ringu by działać.

A jaki jest cel Włodarczyka? Psim swędem zdobywać jakieś mityczne paski? To ma imponować? Komu? Szacunek? Za co?

Można jechać po Adamku, ale gość ma pomysł na życie, w tym i na sport. Poległ z Kliczką, ale nie miał obawy stanąć twarz w twarz z 200cm, 110kg chłopem. Włodarczyk zaś na własnym gruncie boi się zadawać ciosy facetowi o takiej samej wadze! Taki mistrz to wstyd dla pasków i federacji.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 16-09-2011 16:43:16 
@UrbanHorn
W 100 % się zgadzam. Nic dodać nic ująć.
 Autor komentarza: Owned
Data: 16-09-2011 16:52:13 
ludzie typu Zakrza2 czy Napoleon który zalogowal sie tylko po to zeby wyzwac kogos od trolla sa uprzedzeni do Adamka i żadne nawet najbardziej uzasadnione tezy do nich nie przemowia, zawistne,zazdrone, zakompleksione polaczki
 Autor komentarza: owies333
Data: 16-09-2011 17:08:10 
dajcie już spokój Diablo! leżącego się nie bije. dobrze, że z kimś walczy i nie u SIEBIE!!
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 16-09-2011 17:09:33 
@owies333
Problem nie jest w tym, że my kopiemy leżącego Diablo, tylko że leżący Diablo ma jeszcze czelność kopać. Rozumiesz?
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 16-09-2011 17:13:43 
Napoleon

Nie krytykuj, bo będzie temat o Masternaku to zrobisz dokładnie to samo :D
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 17:18:49 
@UrbanHorn,
No sorry, wybacz, że mi nie imponuje samo wejście do ringu z Kliczką. Dajcie mi tyle kasy co Adamkowi to też pozwolę mu się tak obić.
Włodarczyk raz pokonał Cunninghama, który jest chyba uznawany za nr. 1 Cruiser. Zremisował i wygrał z Mistrzem WBC, obronił pas z nr 1 federacji. A później zrobił to drugi raz w dobrowolnej obronie. Jest Mistrzem Świata po raz drugi, zdobywając pas drugiej federacji (gdyby to była wciąż jedna można by rzec, że go faworyzuje). Mi to imponuje. A to już nie jego wina, że nr 1 był Robinson. Z Palaciosem dał d..., ale tak samo dał d... Adamek z Kliczką. To też było na jego ziemi. I proszę nie próbuj mnie przekonywać, że podjął walkę, bo widziałem walkę, a później oglądałem raz jeszcze na spokojnie. To była walka na wstecznym! Cios w drugiej rundzie tak nim pozamiatał? No to naprawdę się nie nadaje do HW skoro jest przygotowany na dwie rundy, a później już tylko ucieczka po ringu.

@Owned,
jesteś durniem, zwykłym debilem! Nie potrafisz poprawnie złożyć zdania po polsku, a piszesz o "najbardziej uzasadnionych tezach". Piszesz o trollach, a sam używasz stwierdzeń: "zawistne polaczki". Gdyby Adamek pokazał coś w ringu to bym go tak nie krytykował. On jednak wyszedł po wypłatę. Zazdroszczę? Pewnie. Też bym chciał dostawać kasę za odwalanie fuszerki.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 16-09-2011 17:23:09 
@Zakrza2
Jeśli Ty porównujesz walkę Włodarczyk - Palacios z Adamek - Kliczko i uważasz, że obaj tak samo dali dupy, to chyba upadłeś na głowę.
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 17:34:11 
@Hubosz,
Obaj dali dupy. Nie napisałem, że tak samo. Wiadomo, że Adamek bardziej, bo Diablo wygrał.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 16-09-2011 17:48:32 
@Zakrza2
Hahahahaha ok, teraz wiem, że nie jesteś dla mnie partnerem do rozmowy.
 Autor komentarza: piotr
Data: 16-09-2011 18:25:01 
@UrbanHorn

Adamek nie miał żadnych szans . Vitalij był najlepiej przygotowany od 10 lat, miał najniższą od 13 lat wagę, a podobno przed samą walką ważył nawet 107 kg.
Nie zlekceważył Adamka i przygotował się na 100%, pierwszy raz od dawna.

Poza tym nie porównujcie Vita z Władem!
Jak któs juz mówił Vit urodził sie wojownikiem a Wlad się tego uczy.

Z walce z Hayem Wład miał niepewność w oczach... usztywnił się, reagował wolniej niż normalnie, ruszał się niepewnie.
Ostatnio Władowi kłopoty sprawił Peter (pierwsza ich walka) ale nawet wtedy Wlad wstał z knockdownów i walczył dalej i pewnie na punkty wygrał.
Peter 10 razy tyle kłopotów sprawił młodemu Klicze w porównaniu do Haye'a

Haye ani razu nie posłał Władka na deski a niby ma taki mocny cios i jest taki szybki. Po prostu nie ryzykował, bo przyjechał tylko po kasę i popajacować!
A miał szanse bo Kliczkowie wystawili słabszego nie lubiącego mocno uderzających bokserów...
Z Vitem nie ma żadnych.
Zobaczcie co zrobił z buzią Haye'a średniak i konus Fragomeni...
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 16-09-2011 18:48:41 
"Przed krytyką Australijczyk broni się tym, co usłyszał od polskich promotorów pięściarza z Piaseczna: Polak nigdy nie był w śpiączce, lekarze nie uratowali go cudem, ale po prostu przepłukali żołądek, i że w szpitalu był przez noc - dla pełnej kontroli i przeprowadzenia wymaganych badań. Standardowa procedura."

Mogl tez powiedziec, ze Wlodarczyk zwyczajnie bral udzial udzialw reklamie brukowca fakt...

ZALOSNE JEST 12KP... Jednak nic nie bylo... Nawet Babilonskiego u niego nie bylo...

KLAMLIWE PSY...
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 16-09-2011 19:02:39 
Sam tytuł to dobre pytanie bo niezwykle trudne i w samo sedno.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 16-09-2011 19:26:42 
Cała akcja z Włodarczykiem to chwyt marketingowy, żałosna próba zrobienia z rudego ofiary, żeby choć część kibiców się zlitowała. Nie dajcie się nabrać!
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 16-09-2011 20:37:30 
@Zakrza2 - Włodarczyk jest takim mistrzem jak z koziej dupy tromba więc nie pisz farmozanów i nie baw się pseudointeligentnego formalistę. Paski Diablo możesz se wsadzić tam gdzie koza ma mieć trombę. Generalnie twe wywody to jakaś paranoja a argumentacja śmierdoli manipulacją poprzez selektywny dobór faktów, co do których sa wątpliwości czy faktami są. Np. zwycięstwo z USS, o którym tak wielu pisze, że to przekręt. Generalnie Diablo jak całe KP to fasada, za która kryje się nicość i bylejakość, ale rozumiem, że jest kilku muszkieterów, którzy za wszelką cenę zaćmę na oczach pielęgnują jadąc przy okazji po okolicy.

Ciekaw jestem czy np. popłynięcie z Greenem wystarczy na zdjęcie zaćmy. Obawiam się, że nie. To się nazywa zaślepienie rodem z... Zakrzy.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 16-09-2011 21:13:45 
UrbanHorn
Jeśli chodzi o KP to zawsze byłem wobec Ciebie w zaciętej opozycji. Ale po walce z Palaciosem i szopkach z prochami Diablo ( dla mnie to żałosna próba brania kibiców na litość) zaczynam popierać Twoją opinię na temat tej grupy. Nie tylko Włodarczyka!!
Ps. Szopki z Afolabim tylko mnie utwierdziły w kompletnej zmianie zdania o KP
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 21:14:05 
"Włodarczyk jest takim mistrzem jak z koziej dupy tromba więc nie pisz farmozanów"
Jesteś głupi jak but. Pewnie napiszesz, że masz dysleksję, albo coś, ale tak naprawdę jesteś kretynem.

"Ciekaw jestem czy np. popłynięcie z Greenem wystarczy na zdjęcie zaćmy. Obawiam się, że nie. To się nazywa zaślepienie rodem z... Zakrzy. "
Wspaniały przykład hipokryzji. Jakoś porażka z Vitem nikomu nie zdjęła zaćmy z Adamka.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 16-09-2011 22:00:50 
@krzysiek34 - obserwuję KP całe lata i pewne trendy widziałem dużo wcześniej. Przy tym nie obarczam całą winą bokserów - Za grupę odpowiada jej menadżer, dalej trener... Ryba psuje się od głowy. Z tego też powodu zakrza się nie zepsuje - nie ma głowy hehehe. Chociaż jak mawia mój zacny wuj: psuje się ten co puszcza bąki.

Zakrza nie puszczaj już bąków. Tym bardziej Zakrza2 - nie puszczaj już bąków dwóch.
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 16-09-2011 22:06:13 
UrbanHorn, przestań być debilem!
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 16-09-2011 22:31:41 
Specjalnie obejrzałem teraz walkę Włodarczyk Cunningham I.
Punktacja pobłażliwie traktująca Krzysia:
115:113 dla Cunninghama
Ta bardziej obiektywna:
116:112 dla Włodarczyka
Ewidentny przekręt. Do tego żenujące komentarze kuleja i kostyry po 4 przegranych rundach rudego: "Diablo wyraźnie prowadzi". Straszne to jest dla prawdziwego sportu... tak więc tytuł IBF rudy miał podarowany.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 16-09-2011 22:40:13 
kuffa źle napisałem... heh jakiś chochlik biega mi po klawiaturze, może mały diabełek? :P
115:113 dla Cunninghama lub
116:112 dla Cunninghama
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 16-09-2011 22:43:16 
Hubosz
Mimo wszystko uważam że pierwszą walkę Diablo wygrał! Był znacznie aktywniejszy a Cunn skupial się na klinczach. Drugą wyraźnie Krzysiek przegrał!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.