MAYWEATHER: LEWIS POBIŁBY BRACI KLICZKO

Niepokonany na zawodowych ringach Floyd Mayweather (41-0, 25 KO) wyraził swój podziw dla umiejętności bokserskich braci Kliczko. "Money" słusznie zauważył, że nie mają oni równych sobie konkurentów na dzisiejszej scenie wagi ciężkiej.

Amerykanin dodał również jedną uwagę do swojej wypowiedzi, twierdząc, że Lennox Lewis dałby lekcję zarówno Władimirowi (56-3, 49 KO), jak i Witalijowi (43-2, 40 KO).

- Bracia Kliczko to dwaj świetni bokserzy. Są zdecydowanie bardziej doświadczeni i o wiele, wiele więksi od reszty konkurencji. Myślę, że jeśli Lennox Lewis dalej by walczył to pobiłby obydwu. Wiem, że z jednym Kliczko walczył, ale uważam, że dałby sobie radę również z drugim – powiedział Mayweather.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: sagan47
Data: 14-09-2011 15:42:44 
Drugi by tego nie przeżył ;)
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 14-09-2011 15:44:04 
Władimir by się do dzisiaj korował po walce z Lewisem, nawet tym starym.
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 14-09-2011 15:44:31 
kurował*
 Autor komentarza: R031
Data: 14-09-2011 15:47:31 
Dokładnie Vita ratowała mocna szczena ale włada nic nie ratuje bo tu gabaryty mają równe
 Autor komentarza: bartoss
Data: 14-09-2011 16:04:44 
Lewis byłby faworytem, ale kto by zwyciężył tak naprawdę nie wie nikt.
 Autor komentarza: compfan
Data: 14-09-2011 16:13:23 
A czy czasem w walce Vita z Lenoxem ten pierwszy nie prowadził dość wysoko na punkty do czasu przerwania walki?
 Autor komentarza: compfan
Data: 14-09-2011 16:15:41 
A dokładnie:
judge: James Jen-Kin 58-56
judge: Tom Kaczmarek 58-56
judge: Pat Russell 58-56
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 14-09-2011 16:16:05 
2 pkt tto nie dużo
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 14-09-2011 16:16:47 
pewnie ze witek prowadził na punkty do momentu przerwania walki
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 14-09-2011 16:21:02 
Vitali prowadził na punkty, ale trzeba zaznaczyć, że Lewis był już trochę podstarzały i nie był w dobrej formie. Poza tym Lennox raczej nastawiał się na znokautowanie Vitalija, bił mocne ciosy. Walka wg mnie powinna się zakończyć jako nieodbyta.
Co do tego, że Lennox w swoim prime poskładałby braci nie mam wątpliwości. Lennox był bardzo dobrym mistrzem, który nie miał swojego pogromcy, co prawda został 2 razy znokautowany, ale w rewanżach pokazywał kto jest górą. Poza tym poskładał samego Tysona, a to, że Tyson nie był w tej walce w najlepszej formie to była tylko i wyłącznie jego wina.
 Autor komentarza: bartoss
Data: 14-09-2011 16:21:03 
Do momentu rozcięcia była dominacja Vitka i to nie jest nadużycie. Druga sprawa to to, że obaj nie byli w najwyższej formie. Wątpliwości powinny być rozwiane w rewanżu, ale jak wiemy Lennox odmówił.
 Autor komentarza: bartoss
Data: 14-09-2011 16:28:23 
Rozcięcie i brak rewanżu to klątwa Vitalija. Zawsze będzie mu wypominane, że przegrał z wielkim Lewisem, a przecież było nie było dominował w tej walce do tego fatalnego momentu Rewanż był obowiązkowy i wyjaśniłby wszystko. Co do formy zawodników, to ani Vit ani Lennox nie byli wtedy w swojej najwyższej formie.
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 14-09-2011 16:28:52 
Hasim Rahman i Oliver Maccoll roznieśli Lewisa przez ko to świadczy ze Lewis przegrywał z średniakami a przypomnę ze Władymir już w pierwszej walce powalił Rahmana nawet z przeciętnym Zeljko Mavrovicem się męczył 12 rund a sam był zamroczony kliczko by śmiał mógł go poskładac
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-09-2011 16:29:50 
przyczajony
Dlaczego nie odbyta??? Przecież to była kontuzja po ciosach do tego prawidłowych,więc jak najbardziej TKO.
Może każdą walkę byś uznawał za nieodbytą w której jeden zawodnik ma rozkwaszoną facjatę??
 Autor komentarza: Owned
Data: 14-09-2011 16:32:54 
młody kliczko nie miałby najmniejszych szans z lewisem
 Autor komentarza: oxy10
Data: 14-09-2011 16:33:44 
Walka jako nieodbyta?A z jakiej racji to?
Witalij wygrywał na punkty, ale te rozcięcie nie było po zderzeniu głowami, tylko po bombie po której Vitalij przyklinczował.W ogóle takie gadanie, że przegrał przez kontuzję.Racja tak było, ale Lennox po prostu zrobił mu krzywdę.Jak to czasem bywa w bójce.Dobrze,że przerwali, bo te patyczki którymi smarują ,to całe wchodziły w tą ranę, a wazelinę , to kilogramami mogli tam ładować.I jak to Lennox powiedział-Oko mogło mu wypaść.
 Autor komentarza: DAB
Data: 14-09-2011 16:39:01 
Fajnie jest móc zgodzić się z Floydem:)
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 14-09-2011 16:42:12 
bambus chwali bambusa
 Autor komentarza: DAB
Data: 14-09-2011 16:42:52 
Lewis go pobił i tyle w temacie.Zniszczył ciosami ciało rywala na tyle,że musiano walkę przerwać ,by nie narazić zawodnika.W 6rd. dodatkowo naruszył go podbródkami a to było zaledwie pół dystansu.Człowiek z takimi obrażeniami nie powinien walczyć dalej,szacunek dla Witka ,że chciał pokazuje to,że on się nie poddaje ale niestety ciało jego się poddawało,pękało...Władimir uważam przegrałby przez K.O
 Autor komentarza: babu93
Data: 14-09-2011 16:56:41 
WLADIMIRR

Z choinki się urwałeś?. McCallowi i Rahmanowi wyszły ciosy życia i jeszcze powiesz, że przegrał ze średniakami a pozatym to nie byli jacyś tam średniacy tylko czołówka HW a co do tego, że Lewis by poskładał obydwóch braci to się z tym zgodzę, jeżeli prezentował by taką formę jak w walce dajmy na to rewanżowej z Rahmanem czy Tysonem
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 14-09-2011 17:00:24 
Lewsi byl lepszy od Braci Kliczko ale mimo to uwazam ze obaj maja z nim szanse i to nie takie jak Adamek z Vitkiem:)
 Autor komentarza: babu93
Data: 14-09-2011 17:03:26 
Z vitem miał by problemy ale wład przyjął by pare mocniejszych ciosów i złożył by się jak scyzoryk
 Autor komentarza: sagan47
Data: 14-09-2011 17:06:01 
Prawda jest taka że walka nie przyniosła wstydu zadnemu z nich.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 14-09-2011 17:07:48 
@babu93
Dobrze ,że to napisałeś, nie chciało już mi się pisać :) mogę dodać tylko ,że Rahman w walce z Wladem był cieniem tego co z walki z Lewisem . Najśmieszniejsze jest to ,że Lennox wcale nie miał w planach przejścia na emeryturę (oglądałem wywiady HBO przed walką ) tylko chciał się zmierzyć z Royem Jonesem o grube pieniądze (przypominam Roy wtedy pokonał Ruiza ), od razu po walce z kolei Vit zapytał Lewisa czy da mu rewanż i Lennox odpowiedział ,że tak , więc Vit kazał mu to powtórzyć do kamery ,lecz Brytyjczyk tego nie zrobił . Po tym właśnie jeden z moich ulubionych pięściarzy bardzo stracił w moich oczach .
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 14-09-2011 17:11:30 
Jeżeli zakładać hipotetycznie że Lewis prime i Władimir prime to Władek by dostał ciężkie KO, chociażby z samej różnicy zasięgu ramion ( gdzie wiadomo że Lennox miał małpie łapy, bodajże 213cm, a Władek 206, choć i tak więcej niż brat który ma chyba 203 zasięgu), i atomowego uderzenia.
Dzisiejszy lennox już pewnie by nie stanowił dla braci zagrożenia, choć kto wie.
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 14-09-2011 17:12:09 
Kogo obchodzi, że do czasu przerwania ten czy tamten prowadził na punkty ? Co to za argument ? Solis wygrał I runde z Vitkiem i co z tego ? PRZEGRAŁ I KONIEC
 Autor komentarza: babu93
Data: 14-09-2011 17:13:35 
NATHAN

No ten Lennox teraźniejszy to napewno by nie stanowił zagrożenia bo starość nie radość, ale ten z końca XX i początku XXI wieku jak najbardziej.
 Autor komentarza: bartoss
Data: 14-09-2011 17:15:33 
Autor komentarza: Paulpolska Data: 14-09-2011 17:12:09

Taki argument, że do momentu felernego rozcięcia to była absolutna dominacja. Rewanż był obowiązkowy.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 14-09-2011 17:18:13 
To nie było klasyczne TKO, Vitali nie był zamroczony. Wygrał fartem. Miał farta że akurat Kliczce poszło oko. Tylko oko, pewnie nawet to nie bolało, tylko krwawiło. No ale to sędzia podjął decyzję. To Vitali był lepszy w tej walce. Kliczko mógł i chciał walczyć dalej. Najprawdopodobniej pokonałby wtedy Lewisa przez KO, Lewis już ciężko oddychał i był zmęczony. Gdyby sędzia przerwał pojedynek rundę później to wygrałby Kliczko.
Walka moim zdaniem powinna zostac uznana za nieodbytą, gorszy wygrał z lepszym, bo miał farta. A jeśli wynik w tej walce miał być na korzyść Lewisa, to powinien być nakazany obowiązkowy, szybki rewanż.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 14-09-2011 17:20:45 
coś w tym jest, że czarni chwalą czarnych. Mimo wszystko zgadzam się z Mayweatherem pod warunkiem, że Lewis byłby parę lat młodszy i do tego lepiej przygotowany pod braci Kliczko. On nigdy z "czymś takim" jak Vitali wcześniej się nie spotkał. mając w narożniku Emanuela Stewarda, swoje warunki fizyczne, kondycję, doświadczenie, bardzo silny cios, szybkość, koordynację i myślenie w ringu to uważam, że udałoby mu się powstrzymać braci. Niestety Lennox miał tendencje do lekceważenia swoich przeciwników co czasem się na nim mściło. Vitalija nie traktował zbyt poważnie. Zresztą objął złą taktykę na walkę z Vitem a to dlatego, jak już zotało tu wcześniej zauważone, Lewis na siłe chciał skończyć tą walkę przez nokaut. jego ciosy były potężne, wkładał w nie dużo siły i były z góry sygnalizowane co Vitek umiejętnie wykorzystał. Anglik ze swoim zasiegiem ramion - 213 cm, mógłby górować nad braćmi.
 Autor komentarza: babu93
Data: 14-09-2011 17:22:18 
przyczajony

Najprawdopodobniej to Vitek nie miał by dzisiaj jednego z oka
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 14-09-2011 17:25:57 
babu93

srycia nie życia dostał bambus strzała od Rahmana i wstać nie umiał musieli go podnosić wstyd na cały świat bokserski
 Autor komentarza: babu93
Data: 14-09-2011 17:28:08 
WLADIMIRR

Ty wielki znafco boksu nie udzielaj się tu jak nie wiesz, pozatym sędzia też nie musiał tego przerywać bo kto wie jak by się skończyła ta walka.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 14-09-2011 17:34:14 
WLADIMIRR: bo Rahmanowi wyszedł cios życia, typowy Lucky Punch :)
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 14-09-2011 17:35:26 
Jaki wstyd na cały świat ? Co ty WLADIMIRR pie**lisz. Dostał mocny cios na czysto, więc mógł paść jak każdy.
Władymir bał się zbliżyć do Haye i trzymał go na dystansie, walczył asekurancko, a zapowiadał, że obije Davida i go znokautuje ?
I co ? Wstyd na cały świat ?

babu93 zgadzam się z Tobą
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 14-09-2011 17:38:58 
Wladimirr
Zobacz z kim Twój idol leżał na dechach, z bardzo średnimi bokserami.
 Autor komentarza: babu93
Data: 14-09-2011 17:40:34 
WLADIMIRR

I zobacz po jakich twój idol ciosach zaliczał glebę a po jakich Lewis.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 14-09-2011 17:41:44 
Zacytuje 'naszego' Cygana :
" Dlaczego Kliczko walczył tak aserukacyjnie ? Dlatego że czuł że ma tamten pierd****e kosmiczne i po prostu dlatego nie ryzykował "

:)
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 14-09-2011 17:42:34 
Sorry zapomniałem dodac że chodziło Cyganowi o Haye'a ;)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 14-09-2011 17:43:52 
Gwoli wyjaśnienia , Lewis ciosem mu rozbił te oko to nie był fart . Co do zmęczenia Lewisa to tak ,to prawda , Lennox ważył najwięcej z karierze i miał tendencje do lekceważenia rywali (przykład z Rahmanem gdzie Lewis przyjechał na walkę prosto z planu filmowego ). Co do reszty walki to można tylko gdybać , Brytyjczyk miał przecież złamany nos . Po 2 rundzie bodajże Steward powiedział Lewisowi (który był przyzwyczajony do niższych zawodników) by zaczął bić jak na ulicy ,czego skutkiem właśnie było rozbite oko . Jak czytam ,że go to nie bolało to się śmieje , Vitek miał założonych 120 szwów wewnętrznych i 60 zewnętrznych , myślicie ,dalej myślicie ,że ta rana nie bolał ? Co do walki z Wladem to Lewis by go zdeklasował , nie działały by przecież główne argumenty Wlada jak warunki fizyczne i zamęczanie rywali klinczem gdyż Lennox był wysoki (196 cm) i monstrualnie silny , lewym prostym też by za dużo nie zdziałał bo Brytyjczyk też świetnie nim operował , a miał jeszcze uppercuty których nie dało się powstrzymać (nie widziałem by ktoś to zrobił inaczej niż twarzą ). W zasadzie to właśnie dzięki tej wojnie obaj zbudowali swój autorytet w boksie , bo Lennox na pewno tego nie zrobił po zdemolowaniu starego Tysona . Co do werdyktu walki to można byłoby zrobić to co dzisiaj jest , po kontuzji są po prostu podliczane punkty , wtedy na bank byłby rewanż , Lewis nie dopuściłby by skończyć karierę z porażką . W rewanżu też bym oczekiwał wojny ,ale wtedy już by wygrał Lewis na pkt moim zdaniem .
 Autor komentarza: Hugo
Data: 14-09-2011 17:44:14 
Lewis był bokserem wybitnym, ale bardzo nierównym. Oprócz świetnych walk trafiały mu się knoty np. ledwo wymęczone zwycięstwo nad Mavroviciem. Kliczkowie mimo wszystko są stabilniejsi. Witalij od zawsze, a Władimir od kilku lat.
 Autor komentarza: babu93
Data: 14-09-2011 17:47:07 
Hugo

Ale nie porównuj przeciwników Lewisa a przeciwników Kliczków bo dzisiejsi pretendenci to jest parodia.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 14-09-2011 17:48:13 
moim subiektywnym jak najbardziej zdaniem , Lewis mimo że przegrywał na pkt w momencie przerwania mial juz Vita złamanego i w kolejnych rd mógł go nawet znokautować , do dzisiaj pamiętam jak Vit chodził wk...ny po ringu kiedy sedzia przerwał pojedynek , a jakim cudem stal caly czas po bomabach LL w 6 rd to chyba dzisiaj nawet sam on nie wie

jak dzisiaj brakuje takich pojedynków w HW nikomu nie trzeba tłumaczyć

co do tytułu to o dziwo zgodze sie z Floydem , z Vittem zawsze byłąby wojna a Włada raczej łamał by bez wiekszego problemu
 Autor komentarza: oxy10
Data: 14-09-2011 18:04:10 
przyczajony

Co to za argument, aby uznawać walki za nieodbyte, bo gorszy wygrał z lepszym?I jeszcze miał farta tak?Idąć tym tropem, to wszystkie walki gdzie gorszy przegrywa(ł) z lepszym lub po prostu będący w słabszej dyspozycji w danym dniu ten lepszy przegrywa z słabszym, walka jest nieodbyta.To jakiś nonsens.Walka nieodbyta to np.Rahman-Lewis 1,Tyson-Douglas?

Walka to np.Tyson-Gołota, gdzie Mike się wtedy naćpał,czy jako nieodbyta powinna być Cotto-Margarito , wiadomo dlaczego i jeszcze powinna być z Mosley'em, pomimo ,że Shane wygrał, a gdzie to wszystko ujrzało światło dzienne
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 14-09-2011 18:07:48 
milan1899
Gdyby nie oko vita to chyba by wygrał tę walkę ale prime obaj to Lewis jest lepszy i znokałtował by Vita
 Autor komentarza: bartoss
Data: 14-09-2011 18:08:45 
Rahman-Lewis 1,Tyson-Douglas. W tych walkach i Douglas i Rahman byli do chwili nokautu lepszymi bokserami.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 14-09-2011 18:10:22 
Pójdźmy dalej obaj Prime Lewis vs Tyson jak typujecie.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 14-09-2011 18:11:53 
oxy10

Bo nie wygrał Lewis przez KO ani na punkty z Kliczko, nawet go nie zamroczył. Dlatego mogłaby być nieodbyta, Kliczko dostał kontuzji i tyle. Nie chce mi się już kłócić, to moje zdanie i nie musisz go podważać.
Te wszystkie walki co wymieniłeś to ani trochę nie przypominają sytuacji walki Kliczki z Lewisem. Tyson i Lewis zostali znokautowani więc czemu nie miałyby być te walki nieodbyte ? Nie zaznali kontuzji.
A Cotto-Margarito mogłaby być również uznana za nieodbytą, bo Margarito dopuścił się przestępstwa i oszustwa. W ogóle powinien bo tym zajściu już w ogóle nie walczyć, powinien być śkreślony.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 14-09-2011 18:12:24 
Oczywiście ,że Lewis
 Autor komentarza: babu93
Data: 14-09-2011 18:13:04 
BESTIA

Tyson
 Autor komentarza: Hugo
Data: 14-09-2011 18:14:48 
@babu93

A dlaczego mam nie przyrównywać przeciwników? Czy Phil Jackson, Henry Akinwande, Zeljko Mavrovic, Michael Grant, Francois Botha z którymi walczył Lewis jako mistrz świata to byli wybitni bokserzy? Dodaj sobie do tego jeszcze "rewelacyjnego" w walce z Lewisem Gołotę i otrzymasz całkiem spory zbiór przeciętniaków. McCall i Rahman, którzy z Lewisem wygrali też nie potwierdzili wielkiej klasy w innych swoich walkach. Rahman np. wyleciał z ringu po ciosie Maskajewa, którego trudno uznać za bardzo wybitnego boksera.
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 14-09-2011 18:18:17 
szansepromotions
Tak lewis był ciut wyżej niż Tyson ale jak Mike nie zmarnował by sobie kariery to stawiam KO na lewisie.
Bo prime tysona to 21-24lata później zaczoł się staczać.
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 14-09-2011 18:18:44 
babu93

chwalisz tchórza a ja nie co spieprzył na emeryturę to nas różni
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 14-09-2011 18:20:08 
A najlepszy wiek dla boksera to 29-34 piszę o Hw bo wniższych jest inaczej
 Autor komentarza: milan1899
Data: 14-09-2011 18:22:25 
Autor komentarza: BESTIA
Data: 14-09-2011 18:07:48
milan1899
Gdyby nie oko vita to chyba by wygrał tę walkę ale prime obaj to Lewis jest lepszy i znokałtował by Vita

tyle ze oko Vita nie wyglądało tak bez powodu , jak już pisalem nie mam pojecia jak On wogole ustal te bomby LL z 6rd

co do starcia LL vs Tyson to stawiam na Mike , Holy pokazął jak nalezy walczyc z takim olbrzymem a u Mike doszłaby jeszce lepsza szybkośc i zdecydowanie wieksza sila ciosu
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 14-09-2011 18:28:40 
@Bestia
Ja stawiam na Lewisa z powodu tego ,iż Mike gdy napotykał opór to zaczynał pękać , również strach nie był by bronią Mike'a (Tony Tucker się go nie przestraszył i walka trwała 12 rund gdzie Mike w końcówce już puchł ze zmęczenia ) gdyż Lewis miał twardą psychikę . Na pewno Tyson był szybszy , ale za to Lennox silniejszy i wcale nie tak wolny jak się sporej ilości osób wydaje , jego zryw do przeciwnika był imponujący . Kwestią było przetrzymania ataków Mike'a do jakiejś 5 rundy , po niej wydaje mi się ,że nastąpiło by powolne miażdżenie Tysona , zważywszy na wzrost, siłę i motorykę Lewisa wierze ,że mógłby to zrobić
 Autor komentarza: oxy10
Data: 14-09-2011 18:29:45 
bartoss

Chodziło mi o ogólną świadomość ,kto lepszy jest.

przyczajony

Dałem po prostu argument na twoją tezę, co do uznania wyniku walki z 2003 roku.Zrozumiałem,że uważasz ,że skoro lepszy przegrywa z gorszym , to automatycznie taki werdykt.Ja uważam ,że wynik był prawidłowy z tego powodu ,że było to po ciosie, nie po zderzeniu głowami.Czy to Lennox'a winna ,że miał petardę w łapie ,że jak przywalił mu czysty cios , to ten doznał kontuzji?To jest boks.

Ty masz swoje zdanie, ja swoje.
 Autor komentarza: babu93
Data: 14-09-2011 18:30:32 
WLADIMIRR

"Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść"
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 14-09-2011 18:31:30 
@milan
Przecież Mike nigdy by nie zawalczył stylem Holyfielda , on miał swój styl którego nie zmieniał , i trzeba też dodać , że the Real deal (lubię to ksywę :D) był wyższy od Tysona o 10 cm i nie zdziwiłbym się gdyby był silniejszy (Mike swoją siłę brał z szybkości ) , poza tym mam nadzieje ,że w tym radzeniu sobie mówisz o 2 walce Lewis-Holy bo w pierwszej to Lennoxa dobrze oszukali wtedy
 Autor komentarza: milan1899
Data: 14-09-2011 19:19:35 
szansepromotions
oczywiscie ze o 2 walce , sila ciosu na pewno była po stronie Mike , ja ogolnie cenie Mike ponad Real Deala ale doskonale rozumiem osoby które maja inny pkt widzenia , ja widze to tak ze Mike ciagla presja w położył by LL ale jak wygladalaby rzeczywistość tego nie wie nikt i zostaja n=Nam spekulacje

szansepromotions
a jak odbierasz druga walkę Holy vs Tyson , chodzi mi oczywiscie o walke do czasu nieslawnego ucha , uwazasz ze Holy po raz drugi ogralby wtedy Tysona w ringu ??
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 14-09-2011 19:25:56 
Uważam ,że skończyła by się tak samo . Mike pod koniec lat 90 to był zawodnik polujący raczej na jeden cios niż atakujący kombinacjami . A zresztą jak pisałem wcześniej , Tyson po presją się gubił , a Holy potrafił ją tworzyć jak mało kto
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 14-09-2011 20:02:38 
babu93

dobry kawał tylko na mnie nie działa
 Autor komentarza: earlyBUD
Data: 14-09-2011 21:48:21 
nie ma podstaw żeby twierdzić że Lennox znokautowałby Witaljego, zgodzę się natomiast na sytuację odwrotną- faktem jest przecież że Lennox 2 walki przegrał przez nokaut
 Autor komentarza: GrzesiuPce
Data: 15-09-2011 09:35:46 
Ehem.Chuck Norris rok temu znokautował Floyda i wsadził go do więzienia.Wiecie może kiedy dojdzie do rewanżu ?. A tak na poważnie chciałbym, żeby Floyd wreszcie przegrał.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.